проектКонституції (Медведчука) пронизаний нелюбов’ю до країни (л
06/09/2009 | Bestt
http://www.pravda.com.ua/news/2009/6/9/96205.htm
Конституція, як правило, дуже сухий документ. Але проект Конституції Тимошенко-Януковича (Медведчука) до останньої літери пронизаний нелюбов’ю до країни.
Практично в кожній статті цього законопроекту закладено реалізацію основної мети – підрив життєздатності країни.
Проектом Конституції Тимошенко-Януковича (Медведчука) штучно ускладнювалося, а подекуди й паралізувалася діяльність держави у сфері протидії загрозам воєнного та іншого характерів.
Проект передбачав, що у випадку агресії війська не відбиватимуть агресора, а чекатимуть, поки Верховна Рада ухвалить рішення, яке перед тим має бути подано президентом за рішенням РНБО.
Така затримка в часі створює прямі загрози для катастрофи держави. По суті, така норма є заохоченням до агресії проти країни й прямою загрозою незалежності та територіальної цілісності України, що теж мав би врахувати Конституційний Суд.
Крім того, проект "підривав" принцип "єдиноначалія", який єдиний довів свою ефективність і існує в усіх арміях світу.
Підрив принципу єдиноначалія означає підрив оборонних можливостей країни, та, як наслідок, спрямований на ліквідацію незалежності та територіальної цілісності.
Сьогодні в Україні, як і практично в усіх країнах світу, оголошувати стан війни має право глава держави, із необхідним затвердженням цього рішення парламентом. Це – звична практика, де є одночасно і одноосібне рішення глави держави, і контроль з боку парламенту.
Проект пропонував надати це право колективному органу – Раді національної безпеки та оборони, склад якої фіксований і є, по-суті, зібранням представників політичних партій, що входять до коаліції.
Таким чином, проект Конституції Тимошенко-Януковича (Медведчука) більшою мірою був покликаним критично підірвати на інституційному рівні життєздатність української держави, максимально ускладнити захист її незалежності та територіальної цілісності.
З оприлюдненого проекту виразно стирчали вуха іноземних агентів, які намагаються демонтувати і знищити не лише демократію в країні, а й саму Україну.
Між тим, згідно зі статтею 111 Кримінального Кодексу, державна зрада – це "діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України… надання іноземній державі, іноземній організації або їхнім представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України".
Те, що в політикумі знайшлося лише кілька десятків людей, які виступили проти цього, а решта сиділа з язиками невідомо де, очікуючи розвитку подій, свідчить про крайню гнилість і занепад владних інституцій, людей при владі та системи в цілому.
Наполеон свого часу сказав, що "нічого не втрачено, доки не втрачена честь". Випадок із конституцією ПРіБЮТ – цілком протилежний. Можливо, після цього дехто з політиків – учасників цієї антидержавної авантюри – навіть почне шукати країну, де їх ще не знають.
Олександр Палій, провідний експерт Інституту зовнішньої політики Дипломатичної академії при МЗС України, кандидат політичних наук
Конституція, як правило, дуже сухий документ. Але проект Конституції Тимошенко-Януковича (Медведчука) до останньої літери пронизаний нелюбов’ю до країни.
Практично в кожній статті цього законопроекту закладено реалізацію основної мети – підрив життєздатності країни.
Проектом Конституції Тимошенко-Януковича (Медведчука) штучно ускладнювалося, а подекуди й паралізувалася діяльність держави у сфері протидії загрозам воєнного та іншого характерів.
Проект передбачав, що у випадку агресії війська не відбиватимуть агресора, а чекатимуть, поки Верховна Рада ухвалить рішення, яке перед тим має бути подано президентом за рішенням РНБО.
Така затримка в часі створює прямі загрози для катастрофи держави. По суті, така норма є заохоченням до агресії проти країни й прямою загрозою незалежності та територіальної цілісності України, що теж мав би врахувати Конституційний Суд.
Крім того, проект "підривав" принцип "єдиноначалія", який єдиний довів свою ефективність і існує в усіх арміях світу.
Підрив принципу єдиноначалія означає підрив оборонних можливостей країни, та, як наслідок, спрямований на ліквідацію незалежності та територіальної цілісності.
Сьогодні в Україні, як і практично в усіх країнах світу, оголошувати стан війни має право глава держави, із необхідним затвердженням цього рішення парламентом. Це – звична практика, де є одночасно і одноосібне рішення глави держави, і контроль з боку парламенту.
Проект пропонував надати це право колективному органу – Раді національної безпеки та оборони, склад якої фіксований і є, по-суті, зібранням представників політичних партій, що входять до коаліції.
Таким чином, проект Конституції Тимошенко-Януковича (Медведчука) більшою мірою був покликаним критично підірвати на інституційному рівні життєздатність української держави, максимально ускладнити захист її незалежності та територіальної цілісності.
З оприлюдненого проекту виразно стирчали вуха іноземних агентів, які намагаються демонтувати і знищити не лише демократію в країні, а й саму Україну.
Між тим, згідно зі статтею 111 Кримінального Кодексу, державна зрада – це "діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України… надання іноземній державі, іноземній організації або їхнім представникам допомоги в проведенні підривної діяльності проти України".
Те, що в політикумі знайшлося лише кілька десятків людей, які виступили проти цього, а решта сиділа з язиками невідомо де, очікуючи розвитку подій, свідчить про крайню гнилість і занепад владних інституцій, людей при владі та системи в цілому.
Наполеон свого часу сказав, що "нічого не втрачено, доки не втрачена честь". Випадок із конституцією ПРіБЮТ – цілком протилежний. Можливо, після цього дехто з політиків – учасників цієї антидержавної авантюри – навіть почне шукати країну, де їх ще не знають.
Олександр Палій, провідний експерт Інституту зовнішньої політики Дипломатичної академії при МЗС України, кандидат політичних наук
Відповіді
2009.06.09 | Адвокат ...
Ґдє ж он раньше бил? Ґєтат Саша... Када тюльчине бабло
"асваівал".2009.06.09 | AxeHarry
Re: проектКонституції (Медведчука) пронизаний нелюбов’ю до країни (л
1. чому пан М-чук до сих пір шe нe в розшуку і тим більшe нe дає "правільні атвєти на правільно поставлeні вапроси" у затишному підвалі у похмурому домі?2. нeвжe з цієї чeрговоі майжe вдалоі спроби нeскажуякоікраіни нагадити по-крупному нe будe ніяких "оргвисновків" (слово дужe зрозумілe бe/у касамольцям і кOсамолкам) для фігурантів спроби?
2009.06.09 | GreyWraith
Проблема - в так званій юстиції
В Україні це - шайка, пов'язана круговою порукою і безкарністю. Вони запросто свого відмажуть. Тамтешне кубло зарази слід випалювати Ющенку розпеченим залізом, аж до довічної заборони на фах для найвідоміших персонажів.2009.06.09 | GreyWraith
Доколє будуть всерйоз розглядати...
... різні потуги пана Медведчука? Набридло вже. Хай цим займаються виключно дослідники калу у спеціально виділених місцях, щоб іншим не смерділо.І схоже, що я можу бути пророком. Я свого часу прогнозував, що у Медведчука репутація заразного лузера, який здатен втопити будь-кого, хто з ним матиме нещастя зв'язатися. І на підставі цього припустив, що Тимошенко, бачачи очевидні речі, цієї помилки робити не буде. Виходить, я сильно пероцінив розумові здібності нашої голови уряду.
Хоча можуть бути інші причини:
1) Пані стала російською боржницею і тепер розплачується свободою, роблячи не те, що вважає за потрібне, а лише те, що накажуть. (цікаво, чому досі Кремль від послуг цього ахтунга Медведчука після всіх фейлів не відмовився? Невже панове знають толк у мазохізмі?)
2) Пані після епічного фейлу у економіці вирішила шукати різних нестандартних підходів - а раптом спрацює? А як не спрацює - "ну нє шмагла я..."
BTW цікаво, де подівся Самопал? Соромно людям показатися? Чи горе горілкою заливає?