Укольна соціологія (/)
06/12/2009 | Sean
http://blogs.pravda.com.ua/authors/ukolov/4a31d396b0148/
12.06.2009 07:03 _ Віктор Уколов
КМІС: Рейтинги Тимошенко та Януковича практично зрівнялися. Яценюк – впав до 9,6%
Я вітаю екскоманду озимого покоління, тобто перепрошую, Фронту змін, – з першими реальними даними їхньої роботи. Пан Грановський, який свого часу так само звитяжно провалив рекламу та PR КОПів, тепер провалить і Яценюка. Причина одна й та ж сама – ніколи навіть досконало зроблена реклама не створить політика з порожнечі. Мильна булька починає лускати.
Протягом 21-31 травня 2009 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом інтерв'ю опитано 2008 респондентів, що мешкають в усіх областях України, у Криму та у Києві за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.
Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% – для показників близьких до 25%, 2,0% – для показників близьких до 10%, 1,4% – для показників близьких до 5%.
Відповіді на питання (супроводжуване наведеним нижче списком політиків): "Хто, на Вашу думку, переможе на президентських виборах у наступному році?" показали: 19.5% опитаних думають, що на наступних президентських виборах переможе В. Янукович, 18% – що Ю. Тимошенко й 9,6% – що А. Яценюк.
Відповіді щодо всіх названих кандидатів розподілилися (у відсотках) у такий спосіб:
%
Гриценко А. 0.2
Кучма Л. 0.3
Литвин В. 1.3
Семенюк-Самсоненко В. 0.1
Симоненко П. 0.4
Тігіпко С. 0.1
Тимошенко Ю. 18
Тягнибок О. 0.1
Черновецький Л. 0.2
Ющенко В. 1.2
Янукович В. 19.5
Яценюк А. 9.6
Інший кандидат 0.3
ВАЖКО СКАЗАТИ 43.6
*******
"Хал-ва, хал-ва!.."
Але ж правду чоловік каже про бульку. Скоро від бульки один "бублик" залишиться. Потім і бублик трісне. І залишиться дірка від бублика, себто порожнє "тю". Хоча чоловіку це і сильно не подобається,але то вже його проблеми
12.06.2009 07:03 _ Віктор Уколов
КМІС: Рейтинги Тимошенко та Януковича практично зрівнялися. Яценюк – впав до 9,6%
Я вітаю екскоманду озимого покоління, тобто перепрошую, Фронту змін, – з першими реальними даними їхньої роботи. Пан Грановський, який свого часу так само звитяжно провалив рекламу та PR КОПів, тепер провалить і Яценюка. Причина одна й та ж сама – ніколи навіть досконало зроблена реклама не створить політика з порожнечі. Мильна булька починає лускати.
Протягом 21-31 травня 2009 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом інтерв'ю опитано 2008 респондентів, що мешкають в усіх областях України, у Криму та у Києві за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.
Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% – для показників близьких до 25%, 2,0% – для показників близьких до 10%, 1,4% – для показників близьких до 5%.
Відповіді на питання (супроводжуване наведеним нижче списком політиків): "Хто, на Вашу думку, переможе на президентських виборах у наступному році?" показали: 19.5% опитаних думають, що на наступних президентських виборах переможе В. Янукович, 18% – що Ю. Тимошенко й 9,6% – що А. Яценюк.
Відповіді щодо всіх названих кандидатів розподілилися (у відсотках) у такий спосіб:
%
Гриценко А. 0.2
Кучма Л. 0.3
Литвин В. 1.3
Семенюк-Самсоненко В. 0.1
Симоненко П. 0.4
Тігіпко С. 0.1
Тимошенко Ю. 18
Тягнибок О. 0.1
Черновецький Л. 0.2
Ющенко В. 1.2
Янукович В. 19.5
Яценюк А. 9.6
Інший кандидат 0.3
ВАЖКО СКАЗАТИ 43.6
*******
"Хал-ва, хал-ва!.."
Але ж правду чоловік каже про бульку. Скоро від бульки один "бублик" залишиться. Потім і бублик трісне. І залишиться дірка від бублика, себто порожнє "тю". Хоча чоловіку це і сильно не подобається,але то вже його проблеми
Відповіді
2009.06.12 | Koala
А чому так оперативно?
Він би опитування за січень взяв. Чи ще краще - дані по Тимошенко за позаминулий травень, по Януковичу - нинішні. А чому б ні?2009.06.12 | Абу
в чомусь я з ним згоден
в сенсі про трудовий шлях Грановського і перспективи Кроліка з цим махінатором2009.06.12 | Микола Гудкович
В цьому сила Уколова та йому подібних
Якщо він просто брехатиме, то це буде відразу видно — так само, як коли насипати щурам отрути, то вони ж не дурні її ковтати. Тому береться нормальна їжа — в випадку нашого пацієнта правда, і додається трохи отрути — в цьому випадку маніпуляція. Потім читачі ковтають все разом.
А потім може статися летальний вислід: голосування намальованим рожевим серцем
2009.06.12 | Мартинюк
Віртуозність отруювачів
Які в щось їстівне підсипають отруту. Секрет у дотриманні правильних пропорцій.До речі всі вже забули як Уколов колись співпрацював із Піховшиком. Уколов вчасно зіскочив ( чи Піховчик його вигнав аби не ділитися) , сам же Піховшик пішов донизу.
2009.06.12 | Майстер
Ніхто не забутий, ніщо не забуте.
Чи "Нікого й ніщо не забуто". Тоді Віктор Уколов (ака Ткачук) справляв досить позитивне враження. Попри працю на Піховшика та допомогу останньому в доїнні бабла з АФП-КВП. Якщо американські профспілки зберегли притаманну їм у 30-і роки ХХ ст. співпрацю з мафією, то Уколов мав би за те доїння гірко поплатитися. Та видно розсмокталися славні бойові і трудові традиції заокеанських трудящих...2009.06.12 | Shooter
лише одна заувага
правильно - піхвошик, не Піховшек.Уколов без сумніву - також настаящій піхвошик
2009.06.12 | ziggy_freud
(+1) двоє нас згодних в цьому моменті (ред.)
Абу пише:> в сенсі про трудовий шлях Грановського і перспективи Кроліка з цим махінатором
якщо Кролєґ покладе основні надії на "технології" Грановського, другого туру йому не бачити.
щодо рейтингу КМІС, декого там бракує (ред.) Скоріше "дечого". Прихильників того ж Тягнибока явно більше за 0.1%. Може, вони не вірять в перемогу Т. на президентських, але в першому турі проголосують за нього. Порівняти з 0.1% прихильників Семенюк-Самсоненко, а це взагалі анекдотична кандидатка.
2009.06.12 | Чучхе
так, питання ж було сформульоване "хто преможе на виборах?"
це ж трохи не те саме, що "за кого ви будете голосувати?", хіба нє?2009.06.12 | ziggy_freud
звичайно, це різні речі
Чучхе пише:> це ж трохи не те саме, що "за кого ви будете голосувати?", хіба нє?
чомусь Лєщенко це розуміє, а Уколов демонстративно відмовляється розуміти. Варіант: "однаково вороги нашого кандидата прокатять, але ми назло їм прийдемо і проголосуємо" теж сприяє мобілізації виборців. Отак "назло" від фаворитів перегонів до аутсайдерів може і зайвих 5...10% набігти.
2009.06.12 | Чучхе
Кролєг взагалі веде себе по-дурному
Він нічого реально не робить, але роздає направо і наліво якісь тупі коментарі, чим все більше і більше нагадує "діяльність" діджея Томенка2009.06.13 | ak1001
мабуть це з генезису Яценюка як чиновника
йому явно не вистачає досвіду бізнесмена чи громадянського активіста чи навіть партійного2009.06.12 | ziggy_freud
поки однозначно перемагає кандидат Важко-Сказати
Sean пише:> http://blogs.pravda.com.ua/authors/ukolov/4a31d396b0148/
> Відповіді щодо всіх названих кандидатів розподілилися (у відсотках) у такий спосіб:
> Литвин В. 1.3
> Тимошенко Ю. 18
> Тягнибок О. 0.1
> Янукович В. 19.5
> Яценюк А. 9.6
> ВАЖКО СКАЗАТИ 43.6
цей момент Уколов, м*яко кажучи, недооцінює.
до того, в гілці вже зауважили, що опитування пройшло до спроби конституційного перевороту ПРиБЮТ. Після чого підвищились рейтинги Яценюка і Тягнибока. А в учасників бльоку ТОМУ ЩО З КОСОЮ впали.
2009.06.12 | Shooter
головне: це не "за кого проголосую", а "хто виграє"
2009.06.12 | ak1001
все це він знає
саме тому в них зараз ззавдання - забалакати свою ширку чим завгодноФірташами, Балогами, казіно, чи будь якою маніпуляцією
2009.06.12 | omela
так і є
2009.06.12 | Микола Гудкович
Лещенко вліпив Уколову ляща (л)
Добре сформульовано. Чекаємо на уколовський аналог крику «морда!» — за який він, швидше за все, не вибачиться, — як і за наклеп на Ігоря Попова, як і за наклепи про фальсифікації на виборах у Тернопіллі.
http://blogs.pravda.com.ua/authors/leschenko/4a32192c9ea9d/
2009.06.12 | ak1001
це добре що Уколова вже публічно макають у його брехню
а також добре що його називають "штатним політтехнологом" - це політкоректне "штатний брехун"2009.06.12 | ziggy_freud
для порівняння - повний текст від КМІС (/)
з сайту kiis.com.uaособисто у мене питань нема. І шо тут неясно Уколову?
___________________________________
ЕЛЕКТОРАЛЬНІ НАСТРОЇ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ
(наприкінці травня 2009 року)
Протягом 21-31 травня 2009 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом інтерв'ю опитано 2008 респондентів, що мешкають в усіх областях України, у Криму та у Києві за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.
Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% - для показників близьких до 25%, 2,0% - для показників близьких до 10%, 1,4% - для показників близьких до 5% .
Якби вибори до Верховної Ради відбулися наприкінці травня цього року, у голосуванні найімовірніше взяли б участь близько 59% виборців, а отримати достатню кількість голосів для входження до парламенту могли б такі партії і блоки:
Партія Регіонів – 37% поданих голосів,
Блок Юлії Тимошенко – 23% поданих голосів,
Блок Арсенія Яценюка – 15% поданих голосів,
Комуністична партія – 6% поданих голосів,
Блок Володимира Литвина – 5% поданих голосів,
Блок Віктора Ющенка “Наша Україна ” – 3% поданих голосів.
Якби наприкінці травня цього року відбулися президентські вибори, у голосуванні першого туру найімовірніше взяли б участь близько 66% виборців, а отримати достатню кількість голосів, щоб пройти до другого туру могли б:
Віктор Янукович – 34,7% ± 3,1% поданих голосів,
та Юлія Тимошенко – 22,0 ± 2,7% поданих голосів
або Арсеній Яценюк – 19,2 ± 2,6% поданих голосів.
У голосуванні другого туру найімовірніше взяли б участь близько 63% виборців, а результати голосування могли б бути такими:
у разі конкуренції В.Януковича та Ю.Тимошенко вони могли б отримати, відповідно, 53,4% ± 3,3% та 43,5 ± 3,2% поданих голосів;
а в разі конкуренції В.Януковича та А. Яценюка вони могли б отримати, відповідно, 52,1 ± 3,3% та 45,4 ± 3,2% поданих голосів.
2009.06.12 | DADDY
Ще один приєднується до Абу.Зауважу, що на КМІС є і такий текст
ЕЛЕКТОРАЛЬНІ ОЧІКУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ НАПРИКІНЦІ ТРАВНЯ, 2009Протягом 21-31 травня 2009 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом інтерв'ю опитано 2008 респондентів, що мешкають в усіх областях України, у Криму та у Києві за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.
Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% - для показників близьких до 25%, 2,0% - для показників близьких до 10%, 1,4% - для показників близьких до 5% .
Відповіді на питання (супроводжуване наведеним нижче списком політиків): «Хто, на Вашу думку, переможе на президентських виборах у наступному році?» показали: 19.5% опитаних думають, що на наступних президентських виборах переможе В. Янукович, 18% - що Ю. Тимошенко й 9,6% - що А. Яценюк .
Відповіді щодо всіх названих кандидатів розподілилися (у відсотках) у такий спосіб:
%
Гриценко А. 0.2
Кучма Л. 0.3
Литвин В. 1.3
Семенюк-Самсоненко В. 0.1
Симоненко П. 0.4
Тігіпко С. 0.1
Тимошенко Ю. 18
Тягнибок О. 0.1
Черновецький Л. 0.2
Ющенко В. 1.2
Янукович В. 19.5
Яценюк А. 9.6
Інший кандидат 0.3
ВАЖКО СКАЗАТИ 43.6
2009.06.12 | omela
Тю! Відповідь на запитання "хто переможе?" це ж не рейтинґ!
От я думаю, скажімо, що Янукович - переможе. Але ж за нього не голосую.Уколов зовсім подурів, що вдається до настільки дешевих і тупих маніпуляцій. Кого він дурить? Себе? Безнадьога, панімаю.
2009.06.12 | 123
от мудак, залишки совісті втратив
2009.06.12 | ak1001
Уколов взявся повоторити турчиноффи граблі
на київських виборахтоді він теж на гівно ізойшов пояснючи чому не треба обєднуватися з Кличком
2009.06.12 | omela
До того ж, опитування втратило актуальність - проведене в травні
21-31 травняУ перший тиждень червня стали події,
корті суттєво вплинули на громадську думку.
2009.06.12 | Микола Гудкович
Як це втратило? «Океанія завжди воювала з Остазією»!
2009.06.12 | Д. А.
Все рівно, що провести в Україні опитування
на тему "Хто, на вашу думку, виграє ЧС-2010 з футболу?", а за результатами цього опитування зробити висновок, що за збірну України ніхто в Україні не вболіває.2009.06.12 | Odesa
Re: Все рівно, що провести в Україні опитування
Д. А. пише:> на тему "Хто, на вашу думку, виграє ЧС-2010 з футболу?", а за результатами цього опитування зробити висновок, що за збірну України ніхто в Україні не вболіває.
Браво, дуже точне порівняння!