Generation PR
06/20/2009 | DADDY
Банерок десь в павутинні побачив: Знову запрацював сайт «Нашої України». Цікаве там відео розміщене: Віктор Андрійович розповідає про фальсифікації на Сході країни – всі обурюються, кричать «ГАНЬБА!» і вітають народного президента та його вірних соратників: Юлю, Томенко, Кінаха, Зінченко, Деркача. Є там і кадри святкування перемоги Помаранчевої революції. Тоді всім здавалося, що переміг народ і його прагнення свободи і справедливості. Може й так, але я думаю, що холодною зимою 2004-го головну перемогу отримав «Його Величність PR» і вперше до влади прийшло Generation PR.
Переміг не діловий і раціональний підхід шоколадно-богданового Пєті, а пасіонарна солодкоречивість Юлі, перемогла мільйонна грантожерливість жовтопрапорного Касі, а не громадська активність Свистовича під економним чорно-білим логотипом. Якщо розбиратися ще глибше, то в Україні перемогли галас і імітація, а не революційний помаранчевий запал і негаласлива та послідовна червоно-чорна традиція.
Перші відчуття нереальності, театральності того, що відбувається в країні у мене особисто з‘явилися підчас спостереження за радісною кавалькадою урядовців на ковзанах на чолі з щасливою прем‘єром і спортивним віце-прем‘єром.
В ті дні на екранах панувала саме вона – перша жінка-прем‘єр, «наша Юля», актриса-весна. Саме тоді закладався образ «Берегині, яка єдина, попри всі інтриги, дбає про країну і тягне віз боротьби з кризою», саме тоді в далекоглядних головах біло-сердешних PR-щиків народжувалось «Весна обов‘язково прийде» і «Справедливість є - за неї варто боротися».
А тим часом у сусідній державі, в сірому будинку на великій площі, де все ще по ночах зі стін, просякнутих кров‘ю, виходять примари комуністичних садистів, цинічні імперці потирали руки від задоволення: Помаранчева революція поволі перетворювалась на ліворуцію, а енергія народного підйому виходила потихеньку в PR-свисток.
Як на мій хлопський розум, то вся подальша чотирьохрічна історія держави це не історія реформ, перетворень…та Бог з ними з реформами, не історія державних вчинків, а історія інтриг, яскраво представлених у PR-заходах. Згадайте: «син бога», пресуха Зіні з гучними викриттями «любих друзів» - це що реальність? Це початок низки пропагандистських кроків, спрямованих на створення образу непримиренної Берегині народних інтересів, яка акі Св.Георгій перемагає змія (ось тут, правда, було не зовсім ясно кого ж Вона перемагає, але це таке – ніхто і не помітив). Деморалізована скандалом команда любих друзів народного президента не спромоглася навіть на адекватну відповідь, не кажучи вже про формування і виконання послідовності кроків, спрямованих на створення, зміцнення і гуртування української, національної по своїй суті влади.
Згадаємо далі: компанія ліліПутіних, мєдведов і міллерів проводить PR-акцію «Наказую відключити Україні газ» - наші бовдури відповідають містечковою по задуму і аматорською по виконанню сценкою «Штаб на чолі з гарантом, бурят-прем‘єром і Льошей-мердSSом з серйозними обличчями радяться ЩО Ж РОБИТИ?». І це замість того щоб увійти в студію, або прямо там на засіданні цього ср…го штабу звернутися до народу України: «Дорогі українці, нічого москалі зробити не зможуть, перекрити газ вони не мають технологічної можливості, тому почувайтеся впевнено і спокійно: Україна не піддасться на шантаж колишньої імперії, наша країна була і буде з газом, а у ваших оселях нехай буде тепло і затишно. З нами Бог!». Ні! Замість цього вони, як вірменський комсомол, створювали перешкоди, а потом їх долали з втратами людей (Льошу і Юріванича вимушені таки були зняти), техніки («мерина» у Льоші таки відібрали) та поразкою в ціні до 90 баксів за тисячу кубів.
Ну, всі пам‘ятають, що PR-хід «любі друзі» таки дався взнаки і президентська «Наша Україна» заїхала у ВР 5-го скликання «молодшим партнером» з великими амбіціями.
Ах, які шедеври PRу дали світу білосердешні у Раді 5-го скликання!!! Нагадаю, що ця Рада практично не працювала на користь державі, але білі тінейджерські светрики на сивочолих нардепах, гігантський синьо-жовтий прапор на кріслах сердешної фракції, блокування електрощитової та складання депутатських повноважень всім колективом завдяки телебаченню закарбувались на відповідних ділянках підкорки виборця, що в поєднанні з активною передвиборчою роботою дало срібний результат восени 2007-го.
Нарешті в лютому 2008-го наступила ера народного прем‘єра. Успіхів в економіці в цю еру не варто шукати адже порушення законів економіки і спроби ручного нею керування повертаються інфляцією та падінням добробуту так само, як забиттями та синцями відгукується неувага до закону тяжіння при спробі стрибнути з даху комори в самісіньке синє небо.
Але були в цей період славетні PR-досягнення: переконаний, що «Юлина тисяча» залишиться в історії, а «крадіжка державних коштів урядом Ящура зі швидкістю 60 баксів/с» ще неодноразово може бути використана прийдешніми генераціями укрсучполітиків і укрсучполіттехнологів. Навіть на найближчих щурячих перегонах хтось з опонентів Дами може спробувати порахувати з якою швидкістю розчинялись в підлеглих білосердешних кишенях державні кошти за останні 1,5 роки
Втім звичка PRно подавати всі свої вчинки і акції зіграла злий жарт з командою нинішнього прем‘єра: суспільство було неприємно вражене хамськими штурмами судів всіх рівнів і Фонду держмайна недоторканими лицарями червоного серця, а втаємниченість переговорів з сардинами минулого серпня з подальшим підпільним написанням Великого договору і спробою скасувати деякі вибори змусило виборця піддати сумніву прозорість і шляхетність намірів «воїнів світла», що швиденько відбилося на результатах біло сердешних на Тернопіллі (йой, не до ночі згадалися ще й провальні вибори в столиці з повторним коронуванням Аделаджі енд Ко).
Заради справедливості маю згадати і про опонентів найяскравішої зірки українського політикуму.
Як команда регіональних проФФесіоналів, так і команда канцеляристів з Банкової теж ні хріна для держави корисного не робили, а намагалися за рахунок абсолютно некреативного, дубового PRу завоювати прихильність українців. З PRу команди країни териконів запам‘яталися хіба що спорадичні засідання тіньового (опозиційного) уряду в стилі пленумів прісно пам‘ятного політб‘юро часів полковника Брежнега та антиНАТОвські кульки (які, до речі, вправні опоненти могли так обстібати, що регіонали шукали б свій рейтинг нижче рейтингу «нашої Наташі»).
Банкова PR-шедеврами не порадувала зовсім, бо систематичні і занудні звинувачення уряду в усіх гріхах, без подання власних ефективних та яскравих пропозицій, можна вважати лише анти PRом, чим, до речі, опоненти народного президента вдало весь час користувалися. Вдалим можна вважати хіба що останній PR-хід президентської канцелярії «Президент – гарант конституції. Президент проти конституційного заколоту», але заслуга Банкової тут часткова: темні плани «заколотників» оприлюднило «ДТ», а відповідна хвиля народного обурення не забарилася.
Станом на сьогодні розгортається півфінальний акт української PR-епопеї (маю надію, що фіналом буде президентська компанія, в якій переможе не PR, а здоровий глузд та прагматизм) – «Битва за ГТС та газові гроші». Це вже навіть не PR, це вже ближче до циркового мистецтва або до фарсу. Одні і ті самі державні органи нашого багатоголового державного організму одночасно повідомляють про практично повну оплату населенням спожитого газу, про заборгованість підприємствами теплокомуненерго Нафтогазу 1 млрд доларів, про необхідність в липні заплатити саме цей мільярд Московії, про необхідність взяти будь-де в борг 4,2 млрд доларів на заповнення ПСГ газом для забезпечення Європи газом (правда минулого року цей газ ми чомусь вважали власним і розповідали, що не беремо європейську пайку, а споживаємо своє. Хоча, як цього року так і минулого, ми мали віддавати до Європи газ з ПСГ на Західній України на заміщення рос газу, який поступив в наші Східні області), а на додаток НБУ вкотре повідомляє про зростання золотовалютних запасів до 20 там з чимось мільярдів доларів.
Якщо відокремити білий шум та PR-тріскотню, то в сухому залишку залишиться:
1. Для забезпечення енергобезпеки держави потрібно 4,2 млрд доларів (навіть не суть важливо для чого).
2. Один з державних органів має достатні золотовалютні резерви для того щоб забезпечити необхідні платежі і дати можливість переговірникам з авторитетних позиції вести розмови про перегляд невигідних для країни газових угод з Московією.
3. Замість цього глава уряду їздить в пошуках кредитів по європах та євразіях хіба що не з простягнутою рукою, скрізь отримує відмову (бо самим потенційним кредиторам зараз несолодко) і створює країні імідж нерозумного жебрака, який саме і бідний бо дурний.
Як на мене, то PR-команда прем‘єра просто втомилась, невчасно, напередодні фінального бою за Велику Мрію, почала давати збої і втратила здатність рахувати наслідки на декілька ходів наперед. Без сумніву, механізм ще працює, ще продукуються ідеї, киплять пристрасті та емоції, але кураж втрачений. Аби його повернути потрібний розворот оверштаг від порожнього, беззмістовного PRу до формування тверезого і раціонального бачення поточної ситуації, а не копирсання в тому хто – що – коли - скільки вкрав, не виконав, не носив червоного серця або відмовився їсти запечену гадюку на знак вірності.
Інакше ера народного прем‘єра закінчиться так само, як закінчилась, на жаль, і ера народного президента, як закінчиться, на щастя, в Україні ера галімого політичного PR.
Переміг не діловий і раціональний підхід шоколадно-богданового Пєті, а пасіонарна солодкоречивість Юлі, перемогла мільйонна грантожерливість жовтопрапорного Касі, а не громадська активність Свистовича під економним чорно-білим логотипом. Якщо розбиратися ще глибше, то в Україні перемогли галас і імітація, а не революційний помаранчевий запал і негаласлива та послідовна червоно-чорна традиція.
Перші відчуття нереальності, театральності того, що відбувається в країні у мене особисто з‘явилися підчас спостереження за радісною кавалькадою урядовців на ковзанах на чолі з щасливою прем‘єром і спортивним віце-прем‘єром.
В ті дні на екранах панувала саме вона – перша жінка-прем‘єр, «наша Юля», актриса-весна. Саме тоді закладався образ «Берегині, яка єдина, попри всі інтриги, дбає про країну і тягне віз боротьби з кризою», саме тоді в далекоглядних головах біло-сердешних PR-щиків народжувалось «Весна обов‘язково прийде» і «Справедливість є - за неї варто боротися».
А тим часом у сусідній державі, в сірому будинку на великій площі, де все ще по ночах зі стін, просякнутих кров‘ю, виходять примари комуністичних садистів, цинічні імперці потирали руки від задоволення: Помаранчева революція поволі перетворювалась на ліворуцію, а енергія народного підйому виходила потихеньку в PR-свисток.
Як на мій хлопський розум, то вся подальша чотирьохрічна історія держави це не історія реформ, перетворень…та Бог з ними з реформами, не історія державних вчинків, а історія інтриг, яскраво представлених у PR-заходах. Згадайте: «син бога», пресуха Зіні з гучними викриттями «любих друзів» - це що реальність? Це початок низки пропагандистських кроків, спрямованих на створення образу непримиренної Берегині народних інтересів, яка акі Св.Георгій перемагає змія (ось тут, правда, було не зовсім ясно кого ж Вона перемагає, але це таке – ніхто і не помітив). Деморалізована скандалом команда любих друзів народного президента не спромоглася навіть на адекватну відповідь, не кажучи вже про формування і виконання послідовності кроків, спрямованих на створення, зміцнення і гуртування української, національної по своїй суті влади.
Згадаємо далі: компанія ліліПутіних, мєдведов і міллерів проводить PR-акцію «Наказую відключити Україні газ» - наші бовдури відповідають містечковою по задуму і аматорською по виконанню сценкою «Штаб на чолі з гарантом, бурят-прем‘єром і Льошей-мердSSом з серйозними обличчями радяться ЩО Ж РОБИТИ?». І це замість того щоб увійти в студію, або прямо там на засіданні цього ср…го штабу звернутися до народу України: «Дорогі українці, нічого москалі зробити не зможуть, перекрити газ вони не мають технологічної можливості, тому почувайтеся впевнено і спокійно: Україна не піддасться на шантаж колишньої імперії, наша країна була і буде з газом, а у ваших оселях нехай буде тепло і затишно. З нами Бог!». Ні! Замість цього вони, як вірменський комсомол, створювали перешкоди, а потом їх долали з втратами людей (Льошу і Юріванича вимушені таки були зняти), техніки («мерина» у Льоші таки відібрали) та поразкою в ціні до 90 баксів за тисячу кубів.
Ну, всі пам‘ятають, що PR-хід «любі друзі» таки дався взнаки і президентська «Наша Україна» заїхала у ВР 5-го скликання «молодшим партнером» з великими амбіціями.
Ах, які шедеври PRу дали світу білосердешні у Раді 5-го скликання!!! Нагадаю, що ця Рада практично не працювала на користь державі, але білі тінейджерські светрики на сивочолих нардепах, гігантський синьо-жовтий прапор на кріслах сердешної фракції, блокування електрощитової та складання депутатських повноважень всім колективом завдяки телебаченню закарбувались на відповідних ділянках підкорки виборця, що в поєднанні з активною передвиборчою роботою дало срібний результат восени 2007-го.
Нарешті в лютому 2008-го наступила ера народного прем‘єра. Успіхів в економіці в цю еру не варто шукати адже порушення законів економіки і спроби ручного нею керування повертаються інфляцією та падінням добробуту так само, як забиттями та синцями відгукується неувага до закону тяжіння при спробі стрибнути з даху комори в самісіньке синє небо.
Але були в цей період славетні PR-досягнення: переконаний, що «Юлина тисяча» залишиться в історії, а «крадіжка державних коштів урядом Ящура зі швидкістю 60 баксів/с» ще неодноразово може бути використана прийдешніми генераціями укрсучполітиків і укрсучполіттехнологів. Навіть на найближчих щурячих перегонах хтось з опонентів Дами може спробувати порахувати з якою швидкістю розчинялись в підлеглих білосердешних кишенях державні кошти за останні 1,5 роки
Втім звичка PRно подавати всі свої вчинки і акції зіграла злий жарт з командою нинішнього прем‘єра: суспільство було неприємно вражене хамськими штурмами судів всіх рівнів і Фонду держмайна недоторканими лицарями червоного серця, а втаємниченість переговорів з сардинами минулого серпня з подальшим підпільним написанням Великого договору і спробою скасувати деякі вибори змусило виборця піддати сумніву прозорість і шляхетність намірів «воїнів світла», що швиденько відбилося на результатах біло сердешних на Тернопіллі (йой, не до ночі згадалися ще й провальні вибори в столиці з повторним коронуванням Аделаджі енд Ко).
Заради справедливості маю згадати і про опонентів найяскравішої зірки українського політикуму.
Як команда регіональних проФФесіоналів, так і команда канцеляристів з Банкової теж ні хріна для держави корисного не робили, а намагалися за рахунок абсолютно некреативного, дубового PRу завоювати прихильність українців. З PRу команди країни териконів запам‘яталися хіба що спорадичні засідання тіньового (опозиційного) уряду в стилі пленумів прісно пам‘ятного політб‘юро часів полковника Брежнега та антиНАТОвські кульки (які, до речі, вправні опоненти могли так обстібати, що регіонали шукали б свій рейтинг нижче рейтингу «нашої Наташі»).
Банкова PR-шедеврами не порадувала зовсім, бо систематичні і занудні звинувачення уряду в усіх гріхах, без подання власних ефективних та яскравих пропозицій, можна вважати лише анти PRом, чим, до речі, опоненти народного президента вдало весь час користувалися. Вдалим можна вважати хіба що останній PR-хід президентської канцелярії «Президент – гарант конституції. Президент проти конституційного заколоту», але заслуга Банкової тут часткова: темні плани «заколотників» оприлюднило «ДТ», а відповідна хвиля народного обурення не забарилася.
Станом на сьогодні розгортається півфінальний акт української PR-епопеї (маю надію, що фіналом буде президентська компанія, в якій переможе не PR, а здоровий глузд та прагматизм) – «Битва за ГТС та газові гроші». Це вже навіть не PR, це вже ближче до циркового мистецтва або до фарсу. Одні і ті самі державні органи нашого багатоголового державного організму одночасно повідомляють про практично повну оплату населенням спожитого газу, про заборгованість підприємствами теплокомуненерго Нафтогазу 1 млрд доларів, про необхідність в липні заплатити саме цей мільярд Московії, про необхідність взяти будь-де в борг 4,2 млрд доларів на заповнення ПСГ газом для забезпечення Європи газом (правда минулого року цей газ ми чомусь вважали власним і розповідали, що не беремо європейську пайку, а споживаємо своє. Хоча, як цього року так і минулого, ми мали віддавати до Європи газ з ПСГ на Західній України на заміщення рос газу, який поступив в наші Східні області), а на додаток НБУ вкотре повідомляє про зростання золотовалютних запасів до 20 там з чимось мільярдів доларів.
Якщо відокремити білий шум та PR-тріскотню, то в сухому залишку залишиться:
1. Для забезпечення енергобезпеки держави потрібно 4,2 млрд доларів (навіть не суть важливо для чого).
2. Один з державних органів має достатні золотовалютні резерви для того щоб забезпечити необхідні платежі і дати можливість переговірникам з авторитетних позиції вести розмови про перегляд невигідних для країни газових угод з Московією.
3. Замість цього глава уряду їздить в пошуках кредитів по європах та євразіях хіба що не з простягнутою рукою, скрізь отримує відмову (бо самим потенційним кредиторам зараз несолодко) і створює країні імідж нерозумного жебрака, який саме і бідний бо дурний.
Як на мене, то PR-команда прем‘єра просто втомилась, невчасно, напередодні фінального бою за Велику Мрію, почала давати збої і втратила здатність рахувати наслідки на декілька ходів наперед. Без сумніву, механізм ще працює, ще продукуються ідеї, киплять пристрасті та емоції, але кураж втрачений. Аби його повернути потрібний розворот оверштаг від порожнього, беззмістовного PRу до формування тверезого і раціонального бачення поточної ситуації, а не копирсання в тому хто – що – коли - скільки вкрав, не виконав, не носив червоного серця або відмовився їсти запечену гадюку на знак вірності.
Інакше ера народного прем‘єра закінчиться так само, як закінчилась, на жаль, і ера народного президента, як закінчиться, на щастя, в Україні ера галімого політичного PR.
Відповіді
2009.06.21 | Историк
элоквентно
2009.06.21 | Адвокат ...
Кулєґо! ПіАР,-- це інхвормаційна ре-інкарнація соціалізму.
На цих виборах, оспіване Вами покоління ПіАР вестиме перід і отримає перемогу. Піпл тего хце. Тіко одна го частина хце бубліко-ґоловую, а инша,-- дуболома. Ті ж, хто опонує отим двом згаданим рудиментам совка,-- ще більш ПіАр-залежні...2009.06.21 | DADDY
Re: Кулєґо! ПіАР,-- це інхвормаційна ре-інкарнація соціалізму.
Адвокат ... пише:> На цих виборах, оспіване Вами покоління ПіАР вестиме перід і отримає перемогу.
Навіть якщо так станеться на цих виборах - тим скоршим і страшнішим буде крах системи, яка побудована на Слові, а не на дотриманні законів - економічних та соціальних.
>Піпл тего хце. Тіко одна го частина хце бубліко-ґоловую, а инша,-- дуболома.
Ой, не весь піпл. Ось навіть на пос.Жуковського, біля Храму Миколая-Чудотворця у минулі вихідні чув фразу "да зайб..ли они все"
>Ті ж, хто опонує отим двом згаданим рудиментам совка,-- ще більш ПіАр-залежні...
А що поробиш?-Їсти ж треба.
2009.06.21 | Историк
вы мозгами почти в европе, а телом - в другом месте.
уже от двух генералов ФСБ слышал, что после "отречения Наливайченко" (насчет украинской ответственности за голодомор) - вопрос "почти решен".2009.06.21 | Историк
осталось сдать и без того достаточно промосковской
администрации Обамы сколько они хотят ракет - в обмен на отказ от ПРО в Польше и Чехии. при откате в Украине поляки и чехи особенно и упираться не будут. просчитайте последствия. в таких условиях в Киев не то что Зурабова - Сёмку Могилевича можно будет направить (оно и ближе к теме).2009.06.21 | Shooter
Принагідно
Ціна (та умови) на газ про які домовився Льоша-Мерседес, була для України однозначно вигідна.2009.06.21 | yes
Дуже цікаві спостереження.
Але на мою думку піарні потужності вищеназваних політиків є надто мізерні, щоб мати можливість впливати на суспільство і зводяться винятково до їх власної харизми.Українська піарна імперія, якщо можна так сказати, живе за зовсім іншими правилами та потребами. Власне, правилами, за якими грають зо п"ять головних власників і потребами, які у тих власників виникають.
Вони можуть з гівна витягнути кого їм треба і втопити у гівні, того що їм не підходить, чи вірніше мовити, з якого їм не має користі.
Для тої піарної імперії Тимошенко вже відпрацьований матеріал, бо вже є більш зговірливий кандидат на її місце, тому її муйню ніхто вже не ретушує і не подає у піднесених тонах.
2009.06.21 | Историк
Без всякой пиар-аналитики ясно, что
своей Каноссой в Москву, типа, извиняйте, это мы сами себя гнобили (с дешевеньким компенсаторным вбросом насчет "19 чекистов" через БиБиСи - явно с подачи своих новых советников) Наливайченко предвосхищает послевыборный расклад, который будет гораздо более пророссийский. Политические комбинации в Украине вообще складываются в поле конфронтации и торга между РФ и Западом. Речь же между ними теперь идет о том, как согласовать разные заморочки окружения Б.Обамы (Израиль-арабы, "всеобщее яд. разоружение", "всеобщее глобальное потепление", кремлевские мегавзятки "консультантам" и т.д.) и общеизвестные заморочки московско-питерских. Какая разница, у кого там "бублик" и кто там "хам", проголосуйте хоть за Верку-С. - лишь бы делала все "в русле". Зурабов присмотрит за откатами, Евг. Киселев - за СМИ. Ну и американский посол - за контрабандой оружием, наркотиками и людьми. Все это - результат отказа Украины от своей идентичности и традиции освободительной борьбы. Перспектива - все те же подачки для верхушки и прозябание всех остальных, бултыхание страны в проруби как... Если еще не знаете, то в разных столицах уже звучат легкие сожаления: эх, клюнули мы на их "Голодомор". С комментариями русских: "ну мы же вас предупреждали..."2009.06.21 | DADDY
Без всякої московської аналітики давно відомо
що примітивні розклади типу: "Вашингтон погодиться-московія нополягатиме-поляки проковтнуть-зурабов(хз хто це?),кисельов проконтролюють" у нас в Україні не проканають.Може на луб"янці і думають, що керують світом, але це не так. Краще б зайнялись власною країною - там в кацапстані, я так розумію, теж не все медом тече
2009.06.21 | Историк
Почитайте С.Бандеру, что ли...
2009.06.24 | DADDY
А ось і відповідь (часткова) від Шлапака
Оплата за газ валютними резервами Національного банку України зірве графік зниження резервів, узгоджений з Міжнародним валютним фондом.«У нас на сьогодні близько 24 млрд. дол. (валютних резервів НБУ - УНІАН), але, крім цього, є графік з МВФ, з яким ми домовилися про те, яким чином мають знижуватися валютні резерви до кінця року. Так от, якщо ми зараз ухнемо 18 млрд. грн., а це близько 2,5 млрд. дол., на валютні резерви і знімемо їх звідти, то, на жаль, ми вивалюємося знову за «маяки», про які ми домовилися (з МВФ)", - сказав О.ШЛАПАК.
Він вважає, що "тут МВФ буде принциповий, і я думаю, що він дотримуватиметься такої логіки: поясніть, що у вас відбувається з НАК ("Нафтогаз України"), і поясните, навіщо вам потрібне це рішення, навіщо ви рятуєте «батька російської демократії» за допомогою 18 млрд. Якщо ви не рятуєте його, якщо це черговий наркотик, за допомогою якого НАК продовжить своє існування до нового року, то ми будемо категорично проти. І Президент України Віктор ЮЩЕНКО дотримується саме такої ж логіки», - сказав О.ШЛАПАК.
2009.06.24 | Адвокат ...
Хто б сумніви мав?...
2009.06.24 | DADDY
Я маю сумніви і власну думку
Я не розумію: чому краще взяти в борг у москалів (китайців, європеїв, японців) ніж взяти у самих себе в іншій кишені, розрахуватися за той йоб...ий газ з кацапами і потім вирішувати в середині країни проблеми взаєморозрахунків суб"єктів господарювання. І не висносити ганебне жебракування назовні.Я не розумію вторинної, виправдальної позиції держави Україна у інформаційній війні з Газпромом та медвєдо-ліліпукіним. Чому вони на крок попереду розповідають європеям про те, що у нас неспроможна ГТС - потім що ГТС практично на Європу взагалі не працює, потім про дірки в ПСГ, якраз напередодні переговорів про використання наших ПСГ для убезпечення транзиту до ЄС. Ну, плять, чому не вилізти десь в європах Соколовському і не розповісти про низьку якість рос газу, про половину повітря в трубах, про порівняння теплотворності рос гауз, укр газу з Полтавщини і норвезького газу, яким користувалась Словаччина взимку цього року. Тобто повідомити європеїв, що купуючи рос газ, вони половину платять за повітря.
Ну і ще багато чого такого можна авторитетно заявити.
Нехай кацапи виправдовуються і звинувачують нас в інформаційній агресії.
2009.06.24 | AxeHarry
Re: Я маю сумніви і власну думку
А ти постав сeбe на місцe Ліліпукєна і чeрeз 2 хвилини в тeбe зявицця думка - кого б смикнути за лубянський мотузочок або кому дати трохи $ тама "В єтой Хахляндіі" щоб вони бігали по Явропах та бідкались і нe згадували про якості РосГазу...2009.06.24 | DADDY
У нас що, бля, всі на "луб"янському мотузочку"?
AxeHarry пише:> А ти постав сeбe на місцe Ліліпукєна і чeрeз 2 хвилини в тeбe зявицця думка - кого б смикнути за лубянський мотузочок або кому дати трохи $ тама "В єтой Хахляндіі" щоб вони бігали по Явропах та бідкались і нe згадували про якості РосГазу...
2009.06.24 | AxeHarry
Re: У нас що, бля, всі на "луб"янському мотузочку"?
А вдумливо пeрeдивись "єтапи жізьнєнного путі" практично кожного з дeтупатів, які мають якийсь вплив (собачки "на погавкати" нe рахуюцця)...Або кОсамол, або бувший бандюк або цeховик, або завбазою (у совку кожного кeрівного працівника торгівлі можна було саджати зразу надовго), або бувший мєнт ... і у всіх є гарантовані точки "сопрікосновєнія" з сов. кампітєнтнимі органамі....
А кантора має доооооооооооооооооовгу і успішну практику просування "друзєй" у владні структури...
А ти думаєш з якоготакого була така війна за архівну справу, чому такі воплі щодо наймeнших натяків на відкриття архівів тих жe спeцслужб?...
2009.06.24 | DADDY
Всі на "луб"янському мотузочку"
AxeHarry пише:> А вдумливо пeрeдивись "єтапи жізьнєнного путі" практично кожного з дeтупатів, які мають якийсь вплив (собачки "на погавкати" нe рахуюцця)...
>
> Або кОсамол, або бувший бандюк або цeховик, або завбазою (у совку кожного кeрівного працівника торгівлі можна було саджати зразу надовго), або бувший мєнт ... і у всіх є гарантовані точки "сопрікосновєнія" з сов. кампітєнтнимі органамі....
>
> А кантора має доооооооооооооооооовгу і успішну практику просування "друзєй" у владні структури...
>
Вибірка з 450 осіб не є показовою, НМХР. Але ж є ще й виконавча влада, СП, тощо... Розумію, що й там з агентурою наших самих заклятих друзів все нормально, але якщо окрім ВАЮ не існує у владі свідомих українців, то тоді чи не час їх всіх на палю. Вже знаю відповідь: саме час. Але ось слабо собі уявляю механізм.
> А ти думаєш з якоготакого була така війна за архівну справу, чому такі воплі щодо наймeнших натяків на відкриття архівів тих жe спeцслужб?...
А ось в архиві СБУ зараз працює Влодко в"ятрович. Може він допоміг би організувати витік сканів певних документів... От була б корисна справа...
Але про таке - тільки мріяти.
2009.06.24 | Историк
Старые советские архивы - это даже не четверть дела. С тех пор
РФ создала в Украине новые широчайше сети шпионажа и влияния. Такое впечатление, что эту проблему в Украине просто игнорируют ввиду ее крайней сложности, масштабности и взрывоопасности. Да, думаю, и западные советники и советчики не очень способствуют тому, чтобы взяться за нее всерьез...2009.06.24 | AxeHarry
Re: Всі на "луб"янському мотузочку"
>Але ось слабо собі уявляю механізм.Хіба склєроз обсів? НєВєрю (ц);)
згадай : УCМ - тeж мeханізм...
Цe якщо тіпо жарт.
А якщо сeрйозно - то трeба думати...
Пальчиком аяяяй - ім усім до дупи давно, якщо ти нe помітив. При такій кількості компроматів вилитих ними однe на одного скопом і поодинці нормальні політики вжe б по традиціі самозастрeлились би 3 рази. Прeса на них нe діє.
На них діє лишe страх за свою шкіру. Алe ж цe нe мeтод? чи мeтод?
2009.06.24 | DADDY
Re: Всі на "луб"янському мотузочку"
AxeHarry пише:> На них діє лишe страх за свою шкіру. Алe ж цe нe мeтод? чи мeтод?
Не тільки за шкіру (кожю), а й за втрату вкраденого-награбованого-прихватизованого-побудованого. Страх все втратити і опинитися, що та стара біля розбитого корита назад у Єнакієвому.
2009.06.24 | AxeHarry
Re: Всі на "луб"янському мотузочку"
> втрату вкраденого-награбованого-прихватизованого-побудованогоТа ну. В них воно вжe на тому ступeні капіталізаціі шо зовсім нe страшно. цe ж нe 1 хатинка під стріхою...тим більшe шо вони вжe пeрeжили стільки рeйдeрських і нe дужe "наіздів" таких жe як і вони, шо зовсім нeбояцця. усьо схвачєно, усі рішeння/бамажки є. усьо давно законно (правда закони якраз для сeбe самі приймають).
А от подивись - шо вони найсильнішe охороняють - ні, нe заводи/маєтки, а якраз самих сeбe. Бо найбільшe бояцця самe за свою "кожю".
До рeчі, тому і право на громадянську зброю і самооборону жодeн з тих 450 і нe думає повeртати - нeзалeжно від політичних поглядів.
ПS. хм. якщо оті 450 дeбілів - нeрeпрeзeнтативна виборка - нах вони взагалі?
2009.06.24 | DADDY
Re: Всі на "луб"янському мотузочку"
AxeHarry пише:> ПS. хм. якщо оті 450 дeбілів - нeрeпрeзeнтативна виборка - нах вони взагалі?
О!!!!!!!!!!! В точку!!!!!!
2009.06.24 | AxeHarry
Re: Всі на "луб"янському мотузочку"
>організувати витік сканів певних документівАга. і шоб його звідти кишнули - причому абсолютно законно, + цe дало би змогу "друзям" заявити шо то "вракі і фальшівка" (бо архівні докумeнти мають мабуть проходити якусь процeдуру щоб вважатись докумeнтом а нe сканом нeвідомо чого і звідки)
2009.06.24 | DADDY
Re: Всі на "луб"янському мотузочку"
AxeHarry пише:> >організувати витік сканів певних документів
>
> Ага. і шоб його звідти кишнули - причому абсолютно законно, + цe дало би змогу "друзям" заявити шо то "вракі і фальшівка" (бо архівні докумeнти мають мабуть проходити якусь процeдуру щоб вважатись докумeнтом а нe сканом нeвідомо чого і звідки)
Ну я ж " в ідеалі" кажу, а не в "реалі".
2009.06.24 | Историк
Вы, наверное, все еще недооцениваете степень влияния
Москвы на западные "элиты" - в ущерб Украине. Я, например, даже не представляю себе, как практически можно было бы ослабить прмосковские лоббизм и коррупцию в Евросоюзе, да и в США...2009.06.24 | DADDY
Чому недооцінюю? Моя група уважно все це відслідковує
І на внутрішньому рівні і, за можливістю, на зовнішньому.2009.06.24 | Историк
Ваша "группа", видимо, филиал ФБР?..
2009.06.24 | DADDY
филиал ФБР? - Ні - я так високо не літаю
Зауважу, що Ви помиляєтесь, НМХР: ФБР - це для внутрішніх розслідувань. Я б міг працювати на ЦРУ, але через похилий вік не беруть в штат.2009.06.24 | Историк
Я слышал, что ФБР "отвечает" за российскую международную
коррупцию (которая вторгается в национальную безопасность США и др. стран). А возраст для ЦРУ - не помеха2009.06.24 | DADDY
Re: Я слышал, что ФБР "отвечает" за российскую международную
Историк пише:> коррупцию (которая вторгается в национальную безопасность США и др. стран).
не думаю. Переконаний, що ФБР саме відповідальна за втручання в безпеку США. Б"юро тому і називається "федеральним" Нє?
>А возраст для ЦРУ - не помеха
Ще й гріхи не пускають.
2009.06.24 | Историк
Re: Я слышал, что ФБР "отвечает" за российскую международную
DADDY пише:> Ще й гріхи не пускають. - наоборот, welcome!
но ФБР круче и там меньше российской агентуры (если Вас это волнует).
2009.06.24 | DADDY
Re: Я слышал, что ФБР "отвечает" за российскую международную
Историк пише:> DADDY пише:
> > Ще й гріхи не пускають. - наоборот, welcome!
> но ФБР круче и там меньше российской агентуры (если Вас это волнует).
Абсолютно не хвилює. У мене і так гарний "дах"
2009.06.24 | Историк
Вот скоро приедет Зурабов кормить украинцев фальшивым
аспирином. Разоблачите (я потом подскажу) - и сдайте его американцам!2009.06.24 | AxeHarry
Re: Вот скоро приедет Зурабов кормить украинцев фальшивым
А Ви зараз підкажітьПиСи. А кинeтe лінка на інтeрвю з паном маршалом K.?
2009.06.24 | Историк
Re: Вот скоро приедет Зурабов кормить украинцев фальшивым
AxeHarry пише:> А Ви зараз підкажіть
До вручения верительных грамот - неэтично... Но работать будем через Евг. Гонтмахера - его "гуманитарное прикрытие" (м.б. он тоже в Киев приедет?..)
>
> ПиСи. А кинeтe лінка на інтeрвю з паном маршалом K.?
Интервью было опубликовано в "Газете выборчей" на польском в феврале-марте 2005 г. Там он сообщил, что советские планы стратегического развертывания из р-на Молдавии в направлении Бл.Востока все еще действительны. Поищу - дам линк.
2009.06.25 | yes
Re: Я маю сумніви і власну думку
DADDY пише:> Я не розумію: чому краще взяти в борг у москалів (китайців, європеїв, японців) ніж взяти у самих себе в іншій кишені,
Є така форма. Облігації державної позики з індексацією і під добрі відсотки + розиграші на них автомобілів, квартир, путівок на Канари іт.п.
Кілька переконливих рекламних роликів із чільними особами і так 10 млрд. валюти за півроку буде у держави.
2009.06.24 | Историк
Надо учитывать, что для Москвы подмять под себя Украину
означает прежде всего гарантировать свой контроль над РФ (в этом на сегодня главная взаимосвязь российской и украинской "судеб"). Штука в том, что и на Западе слишком многие боссы кормятся (буквально) от этой самой самой российской "стабильности". Как разомкнуть эту цепь? - вот проблема...2009.06.25 | oscar
Добре написано, але одне питання є
DADDY пише:> Інакше ера народного прем‘єра закінчиться так само, як закінчилась, на жаль, і ера народного президента, як закінчиться, на щастя, в Україні ера галімого політичного PR.
А хто саме закінчить ту еру піару? Є кандідатури? тільки не кажить, що це зробить народ - когось все одно треба буде обирати.
2009.06.25 | Адвокат ...
Хто-хто,-- Дід Піхто!
oscar пише:> DADDY пише:
> > Інакше ера народного прем‘єра закінчиться так само, як закінчилась, на жаль, і ера народного президента, як закінчиться, на щастя, в Україні ера галімого політичного PR.
> А хто саме закінчить ту еру піару? Є кандідатури? тільки не кажить, що це зробить народ - когось все одно треба буде обирати.
Ґамнюк-вічь,-- і закінчить. А карєша,-- падсабят.
2009.06.25 | Историк
Re: Хто-хто,-- Дід Піхто! - That's it!
2009.06.25 | Адвокат ...
Ja-Ja!
2009.06.25 | DADDY
Re: Добре написано, але одне питання є
oscar пише:> DADDY пише:
> > Інакше ера народного прем‘єра закінчиться так само, як закінчилась, на жаль, і ера народного президента, як закінчиться, на щастя, в Україні ера галімого політичного PR.
> А хто саме закінчить ту еру піару? Є кандідатури? тільки не кажить, що це зробить народ - когось все одно треба буде обирати.
Є декілька варіантів, НМХР. Один з них той, про який написав тут шановний колега Адвокат - Ящуру та братві ПіАр нах не потрібний, верніше він буде не такий вишуканий та багатоплановий як зараз. Білл-борди (які перетворяться остаточно в біг-морди) будуть доносити до нас рекламу "Київ-Конті" та здорові гасла типу "Партія Регіонів вирішила - народ зробив!".
Інший варіант (який мені більше подобається) люди (виборці) перестануть вживати ПіАр в чистому вигляді (тобто без ніяких матеріальних підтверджень, а суто навіювання) і віддаватимуть перевагу тим політичним силам, які будуть підкріплювати свої навіювання гречкою. Згодом відімре генерація, якій доситатньо було гречки, як мотивації, і практично все електоральне поле складатимуть люди, які вимагатимуть "більшого і іншого".
Якби ми мали 5-10 років спокою, то ця поступовість перетворила б країну в звичайну, середньо статистичну східноєвропейську демократію. На жаль, кацапстан не дасть нам такої можливості.
Є ще третій варіант завершення ери білопухнастого ПіАру. На останній хвилі до влади може прийти людина, яка остаточно заплутається в економічних хитросплетіннях і власних обіцянках і кинеться рятуватися. Куди? У європеїв власне бачення порятунку і власні проблеми, Штати далеко, тому порятунок традиційно будемо шукати у "братській" допомозі Московії через втрату суверенітету. Ось ця втрата і призведе до остаточного одужання суспільства, правда через втрату декількох тисяч найкращих українців у війні за Незалежність.
Закінчити своє життя зі зброєю в руках в бою за Волю України - це прямий шлях у Валгалу. Як на мене особисто - не найгірший фінал.
2009.06.25 | oscar
"І так тюрьма, І так трі года"?
З "голим" піаром - Тимошенко, яка на виконання умов чи то сардинського, чи то кремлівського заколоту здасть Україну Москві.З піаром + підкормка - щось на кшалт Ченовецького, який здасть Україну марсіанам.
З тупим піаром - Янукович, при якому все буде Донбас.
Без піару - нікого немає (чи може Яценюк, якого можна налякати, показавши пальця).
Може, справа зовсім не в пиарі?
2009.06.25 | DADDY
Їде "столипін", колеса стучать
oscar пише:> Може, справа зовсім не в пиарі?
Не в ПіАрі, а в тому, що він замінив собою реальну політику і реальну економіку.
2009.06.25 | oscar
Не згодний
DADDY пише:> oscar пише:
>
> > Може, справа зовсім не в пиарі?
>
> Не в ПіАрі, а в тому, що він замінив собою реальну політику і реальну економіку.
Піар замінив собою не політику та економіку, а зворотний зв'язок між так званою елітою і "неелітним" українським народом. І я не буду категорично стверджувати, що винна тільки ця "еліта", бо політично активна частина українців ведеться на піар, як навіжена.
2009.06.25 | Историк
Re: Не згодний
oscar пише:> І я не буду категорично стверджувати, що винна тільки ця "еліта", бо політично активна частина українців ведеться на піар, як навіжена.
Да, народ не только достоин своего правительства, но и несет за него ответственность.
...А знаете ли, как лидеры украинской диаспоры в РФ (которые здесь имеют дело с более чем конкретными проблемами и вызовами) в частных разговорах оценивают украинский электорат? Сказать ли?.. Да ну, лучше не буду.
2009.06.25 | oscar
В мене для вас теж є новина.
Историк пише:> ...А знаете ли, как лидеры украинской диаспоры в РФ (которые здесь имеют дело с более чем конкретными проблемами и вызовами) в частных разговорах оценивают украинский электорат? Сказать ли?.. Да ну, лучше не буду.
А знаєте, як кляті буржуї звуть політиків, яким постійно не щастить з народом? Лузерами. Можете донести цю новину до "лідерів української діаспори" (не тільки в РФ, до речі).
2009.06.25 | Историк
Re: В мене для вас теж є новина.
ИМХО, диаспора в РФ и "не в РФ" - разные вещи, уже в силу очень разных условий. Они тут отучились вестись на голые лозунги и концепты - и склонны критиковать тех, кто еще не отучился. И я всего лишь подбрасывал банальный вопрос: что же является "сухим остатком" в украинской политике, т.е. когда политтехнологии схлынули. Что касается "лузеров", то напр. Черчиллль был виннер, потом лузер, потом опять виннер, и снова лузер... Тем и велик, что не цеплялся за "виннер" и не боялся оказаться "лузер".2009.06.25 | Историк
Вы ж должны понимать - у нас тут внутреннего врага нет
и быть не может (ибо народипартияедины), а есть только внешний..."ФСБ: боевики в Ингушетии финансируются из-за рубежа
Для бандформирований, действующих на территории Ингушетии, актуальна проблема зарубежной финансовой поддержки, заявил в четверг во Владикавказе после заседания Совета начальников органов безопасности ЮФО председатель совета, глава управления ФСБ по Ростовской области Николай Бритвин".
2009.06.25 | Историк
Re: "І так тюрьма, І так трі года"?
oscar пише:> > Може, справа зовсім не в пиарі?
Очччень интересный ход мысли... Неужели в украинской политике есть кое-что кроме пиара?
2009.06.25 | oscar
Ви ховраха (рос. сусліка) бачите?
І я не бачу. А він є. (С)Навіть на публічному рівні політика в Україні вирує, причому далеко не лише піарна. А непублічно - тим більше.
2009.06.25 | DADDY
Укрсучполітика вирує? А можна приклад з вирію?
Тільки не взаємозвинувачувальне бла-бла, а реальної політики яка: або спрямована на зміцнення держави, або на її розкол і знищення.2009.06.25 | oscar
У...
В мене немає стільки часу, щоб все перерахувати. З 2005 року значних непіарних політичних подій було вдосталь. Спроба захопити ВР шляхом купівлі голосів у 2007-му - розпуск ВР. Спроба захопити ВР шляхом фактичного злиття ПРУ-БЮТ - зрив цієї спроби. Це найбільш яскраві за останні 2 роки, і піару в них немає зовсім.Якщо ж під політикою ви маєете на увазі практичну діяльність на благо України, вона теж є з боку усіх гілок влади. Інша справа, що її недостатньо, що кожен з топ-політиків намагається перешкоджати іншому це благо робити, але зводити українську політику до піару я б не став.
2009.06.25 | DADDY
Угу.
oscar пише:> В мене немає стільки часу, щоб все перерахувати. З 2005 року значних непіарних політичних подій було вдосталь. Спроба захопити ВР шляхом купівлі голосів у 2007-му - розпуск ВР. Спроба захопити ВР шляхом фактичного злиття ПРУ-БЮТ - зрив цієї спроби. Це найбільш яскраві за останні 2 роки, і піару в них немає зовсім.
> Якщо ж під політикою ви маєете на увазі практичну діяльність на благо України, вона теж є з боку усіх гілок влади. Інша справа, що її недостатньо, що кожен з топ-політиків намагається перешкоджати іншому це благо робити, але зводити українську політику до піару я б не став.
У мене теж не "вільні хліби" .
Погоджуюсь, що назбирати прикладів можна і наведені Вами з того числа, але я помітив тренд на збільшення питомої ваги ПіАру в політиці за останні 1,5-2 роки, тому на цьому і спробував закцентути увагу шановного
Майданства.
2009.06.25 | oscar
А ось це закономірно
DADDY пише:> Погоджуюсь, що назбирати прикладів можна і наведені Вами з того числа, але я помітив тренд на збільшення питомої ваги ПіАру в політиці за останні 1,5-2 роки, тому на цьому і спробував закцентути увагу шановного Майданства.
Насправді питома вага піару в діяльності політиків почала зростати з 2005-го, і це закономірно: вони вже зрозуміли, що не можна не враховувати точку зору народу, але ще не зрозуміли, що в Україні піар - далеко не все.
Дякую за бесіду, було цікаво, а зараз треба займатись іншими справами.
2009.06.25 | Анатоль
Більше PR-у, хорошого і різного!
Ріст питомої ваги і ролі піару - є свідченням росту демократії.Змагання в піарі замість монопольного диктату.
Продаж (роздавання) ідей замість гречки - явище прогресивне.
Роздачею гречки патріота не зробиш, а роздачею ідей.
Треба освоювати піар, а не роптать на нього.
2009.06.25 | Адвокат ...
А нікто і нє ропщєт, кулєґо! Просто зважте на осьо:
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1245562229&first=&last=