А чи не вбачає панство розпалювання ВОСвобода міжнаціональної(л)
07/02/2009 | 123
ворожнечі шляхом оприлюднення цього тексту:
http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/komentari/011123/
...
Голова Всеукраїнського об‘єднання "Свобода" Олег Тягнибок прокоментував ситуацію навколо подій у Марганці: "Незважаючи на щільну інформаційну блокаду, багаторічні проповіді "політкоректності" та примусове насаджування "толерантності" до чужинців, правда про трагедію прорвалась крізь тенета офіціозу. Намагання правоохоронних органів видати вбивство молодого сержанта за звичайну побутову бійку та приховати конфлікт на ґрунті ненависті до українців не дали жодного результату. Реакція українців Марганця стала сюрпризом як для непроханих гостей, так і для представників влади, за сприяння якої вірменська меншина протягом багатьох років почувала себе господарями в місті та зухвало демонструвала свою зверхність над корінними мешканцями. Самоорганізувавшись, українці нарешті відродили кращі козацькі традиції Запорізької Січі, і дали рішучу відсіч зайдам на вулицях рідного міста. Врятуватись від народного гніву знахабнілим вихідцям із Закавказзя допомогло лише втручання загонів міліції особливого призначення, оперативно стягнутих в Марганець. Наразі ситуація в місті залишається вибухонебезпечною, адже українці небезпідставно побоюються, що злочинцям вдасться уникнути справедливого покарання, як це уже неодноразово траплялося.
...
Малювання конфлікту як конфлікту між етнічними громадами українців, які "нарешті відродили кращі козацькі традиції Запорізької Січі", та армян - "непроханими гостями", яка "зухвало демонструвала свою зверхність над корінними мешканцями". На мою думку, це є типове 100% розпалювання міжнаціональної ворожнечі, тобто кримінальний злочин.
http://www.svoboda.org.ua/diyalnist/komentari/011123/
...
Голова Всеукраїнського об‘єднання "Свобода" Олег Тягнибок прокоментував ситуацію навколо подій у Марганці: "Незважаючи на щільну інформаційну блокаду, багаторічні проповіді "політкоректності" та примусове насаджування "толерантності" до чужинців, правда про трагедію прорвалась крізь тенета офіціозу. Намагання правоохоронних органів видати вбивство молодого сержанта за звичайну побутову бійку та приховати конфлікт на ґрунті ненависті до українців не дали жодного результату. Реакція українців Марганця стала сюрпризом як для непроханих гостей, так і для представників влади, за сприяння якої вірменська меншина протягом багатьох років почувала себе господарями в місті та зухвало демонструвала свою зверхність над корінними мешканцями. Самоорганізувавшись, українці нарешті відродили кращі козацькі традиції Запорізької Січі, і дали рішучу відсіч зайдам на вулицях рідного міста. Врятуватись від народного гніву знахабнілим вихідцям із Закавказзя допомогло лише втручання загонів міліції особливого призначення, оперативно стягнутих в Марганець. Наразі ситуація в місті залишається вибухонебезпечною, адже українці небезпідставно побоюються, що злочинцям вдасться уникнути справедливого покарання, як це уже неодноразово траплялося.
...
Малювання конфлікту як конфлікту між етнічними громадами українців, які "нарешті відродили кращі козацькі традиції Запорізької Січі", та армян - "непроханими гостями", яка "зухвало демонструвала свою зверхність над корінними мешканцями". На мою думку, це є типове 100% розпалювання міжнаціональної ворожнечі, тобто кримінальний злочин.
Відповіді
2009.07.02 | Д. А.
Панство вбачає. І не лише в цьому
2009.07.02 | Mykola_2007
Раджу толерантному пану, поїхати туди т а переконувати у
толерантності родичів загиблого.Колись у 90-х, один вірменський кримінальний авторитет із Дніпропетровська заявив, що "слов'яни це бидло, якби якійсь слов'янин робив в Вірменії те що я тут роблю, то його б там неатовп роздер".
Це не міжнаціональна ворожнеця це опір етнічному екстремізму, якого не повинна була допускати влада країни "де всі національності рівні".
Замісь того щоб брудом поливати українців які проявили мужню позицію. З'являються різного роду "яничари", які починають жаліти "пригнобленну нац меншину". Прицьому ну якби дійсно у нас переслідували когось за національність, українці дуже толерантні, але коли вже відбулось таке... значить були підстави і вагомі.
2009.07.02 | GreyWraith
Знайшов чим хвалитися
Mykola_2007 пише:Колись у 90-х, один вірменський кримінальний авторитет із Дніпропетровська заявив, що "слов'яни це бидло, якби якійсь слов'янин робив в Вірменії те що я тут роблю, то його б там неатовп роздер".
А в інших вогнищах цивілізації десь в Африці - не тільки роздер, а ще й би з'їв. Так що Вірменії ще рости є куди.
До речі, а де той авторитет тепер подівся? Невже вперед ногами винесли із бізнесу?
І пан Микола-2007 вважає, що правохоронці мають гнобити і ганяти тільки кримінальників неправильних національностей, а, наприклад, кримінальникам-українцям всіляко допомагати?
2009.07.02 | Mykola_2007
Думаю живе і добре... Якщо подібне думають і тепер.
2009.07.02 | 123
прошу не спамити і не офтопити
2009.07.02 | Наталка
Від етнічної українки - з матеріалом одразу пишіть донос в СБУ
в лучших традіциях комуняцького режиму. Що ви тут цю ахінею розписуєте. Ще раджу на вірменські сайти скочити і там агітувати. І відразу не забудьте про жидівський центр сьоми візенталя і усіляких ескіних.І за що Павліка Морозова дідо убив?...
2009.07.02 | Sean
вбачаю ілюстративність
123 пише:> Голова Всеукраїнського об‘єднання "Свобода" Олег Тягнибок прокоментував ситуацію навколо подій у Марганці: "Незважаючи на щільну інформаційну блокаду,
Кого? Чого? Його вимкнули з інтернету? Не запрошували на ТБ? Відрізали язика? Запхали кляпа? Не пускали ходити маршами? Не пускали до УНІАН?
> багаторічні проповіді "політкоректності" та примусове насаджування "толерантності" до чужинців,
яке примусове насадження? До нього хтось приходив з розпеченим паяльником і насаджував йому толерантність?
> правда про трагедію прорвалась крізь тенета офіціозу.
тю, а як же "щільна блокада"?
> Намагання правоохоронних органів видати вбивство молодого сержанта за звичайну побутову бійку та приховати конфлікт на ґрунті ненависті до українців не дали жодного результату.
Він має рішення суду та/чи заліз у мізки вбивці щоб дізнатися про "грунт" вбивства?
> Врятуватись від народного гніву
знайомо. "Весь народ в єдіном поривє".
Тобто це від тов. Тягнибока - безвідповідальне совкове "клікушество", або іншим словом - блаблаблання. Міг би вжити автентично донецькі слова, але утримаюся, бо тут можуть бути жінки і діти.
А вбивцям - суд і вирок.
dixi
2009.07.02 | OlalaZhm
А вбивцям - суд і вирок. А мертвим - гнити
і хто вони такі, вмерли, то й всьо...2009.07.02 | Sean
Ти сказав(с)
OlalaZhm пише:> і хто вони такі, вмерли, то й всьо...
2009.07.02 | OlalaZhm
це я так Вас зрозуміла
2009.07.02 | Sean
зрозуміли як зрозуміли
а я сказав як сказав - саме такКлікуши - совкове явище. Навіть большевицьке.
2009.07.02 | OlalaZhm
Совковість - повна байдужість, навіть до свого життя
що вже казати про сусідське. Партія, мол, краще знає. Треба, щоб вірмени вбивали - ну, шо ж... Партія расСУДіт2009.07.02 | Sean
а ще - гасломовність і узагальнення "ворогів народу"
і повна безвідповідальність за свої вербальні бездоказові бздури. Пам'ятаєте - "єсть мнєніє". От єсть і всьо. Данність. Об'єктивна типу. І ніхто за це мнєніє не відповідає, але за незгоду чомусь репресують2009.07.02 | OlalaZhm
Ну, тіпа... І це те ж
2009.07.02 | Д. А.
Отут Ви помиляєтеся
Sean пише:>
> Клікуши - совкове явище. Навіть большевицьке.
Клікуші - явище суто московське, "ісконноє".
2009.07.03 | Sean
нє, не помиляюся
хоча і Ви не помиляєтесяД. А. пише:
> Sean пише:
> >
> > Клікуши - совкове явище. Навіть большевицьке.
>
> Клікуші - явище суто московське, "ісконноє".
совок - теж звідтам родом
2009.07.02 | 123
а розпалювання?
2009.07.02 | karpo
Звичайно - це воно і є.