Не дамо!!!
07/07/2009 | Рада Верховна
ПРЕС-АНОНС
Блокування роботи Комітету Верховної Ради
з питань соціальної політики та праці
У середу, 8 липня, о 14:00 Громадянський фронт проти узаконення рабства має намір паралізувати 8 липня роботу Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та праці (м. Київ, вул. Банкова, 6-8). За результатами засідання Комітету проект нового антиробітничого Трудового кодексу буде порекомендовано до прийняття у другому читанні парламентом. Цього активісти допустити не можуть, адже, на їхню думку, проект містить положення, які обмежують права найманих працівників.
«Роботодавці, що місяцями не виплачують заробітну плату, та їхні слуги – продажні профспілки – зберуться, щоб хвалити законопроект, створений руками корумпованих політиків» – вважають активісти Фронту. – «Ми розцінюємо дане збіговисько як знущання над гідністю трудівника в умовах кризи. У країнах з розвиненими демократичними традиціями, зокрема в Греції, приміщення, де мав би проходити подібний захід, згоріло б від народного гніву».
Які ж найбільші негативи вбачають активісти у прийнятті Трудового кодексу? По-перше, кодекс полегшує процедуру звільнення. Згода професійної спілки на звільнення не потребуватиметься, тому незалежні профспілки не зможуть захистити своїх членів. По-друге, запроваджується дискримінація за місцем роботи, адже працівники «суб’єктів малого підприємництва» користуватимуться меншим об’ємом прав. Прогнозується тенденція до фіктивного поділу підприємств на дрібні. По-третє, роботодавець має право видавати власні нормативні акти. Такі акти зможуть заміняти собою колективний договір і не потребуватимуть узгодження з профорганом.
«Пікантності» у ситуацію додає й те, що Міжнародне бюро праці Міжнародної організації праці нещодавно презентувало коментарі стосовно законопроекту. Проте, за інформацією Громадянського фронту, лобісти нового Трудового кодексу збираються лише зробити вигляд, що прислухались до коментарів, та внести у законопроект лише косметичні зміни. У свою чергу представники Фронту проти узаконення рабства вважають за потрібне вдосконалювати існуючий Кодекс законів про працю. Зокрема, доповнити його нормами, які б захистили трудящих в умовах економічної кризи. Оприлюднити свої позитивні вимоги активісти обіцяють безпосередньо на барикадах.
Нагадаємо, що 25 вересня минулого року зусиллями Фронту вдалося зірвати останнє публічне засідання Комітету щодо Трудового кодексу. З тих пір подібні заходи проходили лише у закритому режимі.
ДОВІДКА:
Громадянський фронт проти узаконення рабства – коаліція низових рухів, що поставила за мету організовану протидію будь-яким законодавчим ініціативам, які обмежують соціальні та трудові права громадян. Створена на початку вересня 2008 року. В лавах Фронту – і незалежна студентська профспілка «Пряма Дія».
Контакти:
priamadija@gmail.com,
http://community.livejournal.com/prjama_dija/
http://vkontakte.ru/club9839963
http://samozahist.org.ua
http://direct-action.org.ua,
tel: +380 (063) 1954194
Блокування роботи Комітету Верховної Ради
з питань соціальної політики та праці
У середу, 8 липня, о 14:00 Громадянський фронт проти узаконення рабства має намір паралізувати 8 липня роботу Комітету Верховної Ради з питань соціальної політики та праці (м. Київ, вул. Банкова, 6-8). За результатами засідання Комітету проект нового антиробітничого Трудового кодексу буде порекомендовано до прийняття у другому читанні парламентом. Цього активісти допустити не можуть, адже, на їхню думку, проект містить положення, які обмежують права найманих працівників.
«Роботодавці, що місяцями не виплачують заробітну плату, та їхні слуги – продажні профспілки – зберуться, щоб хвалити законопроект, створений руками корумпованих політиків» – вважають активісти Фронту. – «Ми розцінюємо дане збіговисько як знущання над гідністю трудівника в умовах кризи. У країнах з розвиненими демократичними традиціями, зокрема в Греції, приміщення, де мав би проходити подібний захід, згоріло б від народного гніву».
Які ж найбільші негативи вбачають активісти у прийнятті Трудового кодексу? По-перше, кодекс полегшує процедуру звільнення. Згода професійної спілки на звільнення не потребуватиметься, тому незалежні профспілки не зможуть захистити своїх членів. По-друге, запроваджується дискримінація за місцем роботи, адже працівники «суб’єктів малого підприємництва» користуватимуться меншим об’ємом прав. Прогнозується тенденція до фіктивного поділу підприємств на дрібні. По-третє, роботодавець має право видавати власні нормативні акти. Такі акти зможуть заміняти собою колективний договір і не потребуватимуть узгодження з профорганом.
«Пікантності» у ситуацію додає й те, що Міжнародне бюро праці Міжнародної організації праці нещодавно презентувало коментарі стосовно законопроекту. Проте, за інформацією Громадянського фронту, лобісти нового Трудового кодексу збираються лише зробити вигляд, що прислухались до коментарів, та внести у законопроект лише косметичні зміни. У свою чергу представники Фронту проти узаконення рабства вважають за потрібне вдосконалювати існуючий Кодекс законів про працю. Зокрема, доповнити його нормами, які б захистили трудящих в умовах економічної кризи. Оприлюднити свої позитивні вимоги активісти обіцяють безпосередньо на барикадах.
Нагадаємо, що 25 вересня минулого року зусиллями Фронту вдалося зірвати останнє публічне засідання Комітету щодо Трудового кодексу. З тих пір подібні заходи проходили лише у закритому режимі.
ДОВІДКА:
Громадянський фронт проти узаконення рабства – коаліція низових рухів, що поставила за мету організовану протидію будь-яким законодавчим ініціативам, які обмежують соціальні та трудові права громадян. Створена на початку вересня 2008 року. В лавах Фронту – і незалежна студентська профспілка «Пряма Дія».
Контакти:
priamadija@gmail.com,
http://community.livejournal.com/prjama_dija/
http://vkontakte.ru/club9839963
http://samozahist.org.ua
http://direct-action.org.ua,
tel: +380 (063) 1954194
Відповіді
2009.07.07 | Арій.
По-перше, кодекс полегшує процедуру звільнення.
Прекрасно!А то влаштується на роботу робітник, що шкодить всьому колективу, а як його позбутися - не знаєш.
2009.07.07 | OlalaZhm
100% Re: По-перше, кодекс полегшує процедуру звільнення.
2009.07.07 | Рада Верховна
Re: 100% Re: По-перше, кодекс полегшує процедуру звільнення.
так, так.. добре що майданівці зі стажем турбуються тільки за босів.. проблеми українських робітників їм до біса... добре, що саме така реакція... так я і думала...2009.07.07 | Арій.
Е, ні, Радочко, якраз саме за працівників я турбуюсь.
Я ж ясно написав - людина отруює життя цілому колективу РОБІТНИКІВ - а звільнити його - зась. Хіба це правильно?2009.07.07 | OlalaZhm
Хороших працівників лише ідіоти звільняють
а от купа професійних дармоїдів тупо валить (інколи на замовлення конкурентів) підприємства людей, у яких немає "лапи" серед тих, хто й при ангельському трудовому кожексі льогко звільнить кого завгодно.2009.07.07 | Арій.
Точно! За таких підприємці навпаки - тримаються
2009.07.07 | GreyWraith
Он і досі, незважаючи на кризу,...
... є повно оголошень про найм людей на роботу. В тому числі і робітничих спеціальностей. Але "Верховній Раді" це не підходить, бо там наперед вимагається добра кваліфікація.2009.07.07 | Арій.
Мабуть, Раді Верховній стільки ж років, як і Верховній Раді (18)
, тому вона ще життя не знає і захоплюється видуманними теоріями))2009.07.07 | OlalaZhm
Та певне...
2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Мабуть, Раді Верховній стільки ж років, як і Верховній Раді (18)
У мене тільки одна теорія - якщо тут всім начхати на пересічних українських робітників, то я зроблю все що я зможу, щоб їм допомогти. Тобто вибачайте, панове, якщо я звернулася сюди на за адресою...2009.07.07 | GreyWraith
А Ви робітників питали?
Чи потрібна їм ця Ваша допомога, тим більше така? Ви взагалі хоча б одного робітника знаєте, - чи лише їхніх професійних захисників-теоретиків?2009.07.07 | Рада Верховна
Re: А Ви робітників питали?
я сама вже 3 роки працюю журналісткою і бачу що відбувається в київських виданнях. як людей звільняють поза всякими законами та їх правами2009.07.07 | OlalaZhm
В деталях можу згодитись Re: А Ви робітників питали?
Трудове законодавство необхідно доповнити в перспективі пунктами, які стосуються саме специфіки журналістської праці (як для шахтарів, шкідливих професій, сезонних враховано специфіку), а може, й взагалі творчих професій. І ще потрібно навчитися розповідати про випадки несправедливого звільнення хоча б на "Майдані", не боятися боротися за себе - тоді навіть існуючого законодавства вистачить, щоб захистити від неправильного звільнення2009.07.07 | GreyWraith
А таки вгадали
Рада Верховна пише:я сама вже 3 роки працюю журналісткою і бачу що відбувається в київських виданнях. як людей звільняють поза всякими законами та їх правами
І при чому тут робітники? Чи Ви розумієте різницю між працею журналіста і працею робітника?
А якщо вже на те пішло, то якість періодичної преси, особливо електронної, в Україні низька, журналістів цілком заслужено обзивають журналіздами, журналюшками і журноламерами, тому для хоч якогось розвитку їх можна і треба гнати в три шиї, щоб навчилися шанувати споживача. Біди української журналістики пояснюються не тим, що журналістів занадто часто звільняють, а тим, що через клановість і корупцію навіть найтупішого і найпаскуднішого писаку не витуриш із видання. В результаті преса деградувала нижче плінтуса (до граматичних помилок включно), і страждає від того читач, глядач і слухач. Водночас кожне із них вважає себе зіркою і має захмарну пиху...
От навіщо далеко за прикладами ходити: більшість українських телеканалів казали брехню про наявність київського пам'ятника Леніну в списку ЮНЕСКО. Чи багато з них тепер шукають нову роботу?
2009.07.07 | Боббі
+1; камуняку на гілляку
хай валять зі своїм печерним комунізмом2009.07.07 | Рада Верховна
Re: По-перше, кодекс полегшує процедуру звільнення.
Якщо ти на боці работодавця - то звісно, ти хочешь позбавитися найманого працівника без перешкод у будь-який момент. Нажаль, звільняють насамперед небезпечних людей, що починають боротьбу за належні умови праці. А ледачих та п*яниць не звільняють... бо вони нікому не заважають...наші "Арійці" на боці буржуа, як я бачу.. добре... так я і думала...
2009.07.07 | OlalaZhm
Схоже, що й сама рада верховна із тих дармоїдів
лише дармоїд вваєажає, що психічно здоровий господар не звільняє ледарів і п"яниць, бо вони "не заважають" (!!!)Соціалізм здох. Дармоїди мають піти за ним
2009.07.07 | Арій.
Re: Схоже, що й сама рада верховна із тих дармоїдів
2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Схоже, що й сама рада верховна із тих дармоїдів
Нажаль звільняються насамперед як раз ті, хто хоче працювати в належних умовах праці, які гарантуються наприклад Європейськими стандартами та вимогами МОП. Добре, що тут зібралися виключно прихильники узаконеної рабовласницької системи... далеко вам до цівілізованої Європи... свіней в калашний європейський ряд не можна пускати... навіть майданівських свіней...2009.07.07 | OlalaZhm
Re: Схоже, що й сама рада верховна із тих дармоїдів
Детка, а ти звідки знаєш? ти сама десь працювала?2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Схоже, що й сама рада верховна із тих дармоїдів
так, дідусь, я працюю2009.07.07 | OlalaZhm
Re: Схоже, що й сама рада верховна із тих дармоїдів
я бабуся, взагалі-то (або ж скоро може буду). А в те, що працюєш - не віриться. Скоріш за все - на громадській роботі. В кращому випадку.2009.07.07 | GreyWraith
Людина, що справді працює, і то серйозно...
... дуже рідко напише абстрактне "працюю", бо професійна робота завжди конкретна.2009.07.07 | Боббі
Соціалізм — сучасний різновид канібалізму
Рада Верховна пише:> Нажаль звільняються насамперед як раз ті, хто хоче працювати в належних умовах праці, які гарантуються наприклад Європейськими стандартами та вимогами МОП.
Звідки це? Якщо люди звільняються за власним бажанням, так то їх справа і цей закон цього питання не торкається
> Добре, що тут зібралися виключно прихильники узаконеної рабовласницької системи...
Ну це вже прям Геббельс-Орвелівське перекручення. Рабовласництво - це якраз саме те, що ви пропонуєте - коли здібні та працьовиті мусять робити за бездарних ледащо а отримувати, натомість, крихті.
Комунізм вже у нас був, довів свою недієздатність в житті, і більше такого не треба.
>далеко вам до цівілізованої Європи... свіней в калашний європейський ряд не можна пускати... навіть майданівських свіней...
єдине що можу сказати: Камуняку на гілляку. а кожен мусить отримувати зароблене власними силами а не красти в сусіда.
2009.07.07 | GreyWraith
От іще один доказ недолугості "Верховної Ради"
Рада Верховна пише:Якщо ти на боці работодавця - то звісно, ти хочешь позбавитися найманого працівника без перешкод у будь-який момент.
А навіщо роботодавцю звільняти найманого працівника? Нормальний працівник своєму роботодавцю гроші приносить, тому його звільнення - це вже збиток роботодавцю.
Нажаль, звільняють насамперед небезпечних людей, що починають боротьбу за належні умови праці.
Видно, "Верховна Рада" тільки таких криворуких активістів і захищає.
Чи не задумувався хто, що утримування у виробництві дармоїдів є обкраданням тих, хто працює?
А ледачих та п*яниць не звільняють... бо вони нікому не заважають...
Як нескінченно далекі від реальної роботи лівачки - навіть я дивуюся. Цікаво, ці захисники прав трудящих хоч одну гривню власною працею заробили?
Заважають ледарі і п'яниці, ще й як. І не тільки роботодавцям, що мусить їх ні за що годувати, а й своїм працьовитим товаришам, що змушені відпрацьовувати також їхню норму, і до того ж п'янь, наприклад, працюючи водієм автобуса, ставить під загрозу життя пасажирів...
наші "Арійці" на боці буржуа, як я бачу.. добре... так я і думала...
А ліваки - на боці п'яні, ледарів, збоченців, дармоїдів і анархістів.
2009.07.07 | Боббі
п'янь та ледащо, захищені ліваками отримують дотації, пільги
та інші блага соціалістичного раю; нормальним людям треба на ту шваль працювати і годувати ще бюрократичну армію експроприації заробленого чесною працею2009.07.07 | Арій.
Ледачих та п"яниць не звільняють тільки економічні самовбивці
2009.07.07 | Микола Гудкович
Рада Верховна… УРСР?
Ліваків вже навіть в Гондурасі женуть геть. Міняйте ідеологію!
2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Рада Верховна… УРСР?
в Гондурасі ліваки виграли чесні вибори, а жене їх військова хунта, прихильником якої виступаєти ви. навіть Держдепартамент США відмовився її підтримувати на відміну від майданівьских правих свіней2009.07.07 | OlalaZhm
Re: Рада Верховна… ще й хамка невихована?
2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Рада Верховна… ще й хамка невихована?
ні, я вихована вельми непогано2009.07.07 | OlalaZhm
Ги! Re: Рада Верховна… ще й хамка невихована?
, Рада ВерховнаRe: Рада Верховна… ще й хамка невихована?
Перекласти (eng рус укр)
ні, я вихована вельми непогано
___________
З чого це помітно?
2009.07.07 | GreyWraith
Вона писала, що журналістом
Nuff said.2009.07.07 | Микола Гудкович
Тему вичерпано, а вам — попередження
Ви не на мітингу.2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Тему вичерпано, а вам — попередження
а чому тільки мені попередження? тут виявилося достатньо хамів з чоловічого боку.. чому ви їх не помітили?2009.07.07 | Sean
Какая ви нєрвная (с)
Рада Верховна пише:> майданівьских правих свіней
бан на тиждень - для вивчення культури спілкування
2009.07.07 | Sean
Полегшення процедури звільнення - давно треба
2009.07.07 | Рада Верховна
Re: Полегшення процедури звільнення - давно треба
давно треба прийняти європейські стандарти захисту прав найманих працівників та позбутися того свавілля работодавця, що існує в Україні2009.07.07 | OlalaZhm
Re: Полегшення процедури звільнення - давно треба
Припиніть демагогію. Біда Української економіки в тому, що під виглядом просування до європейських норм нам знову всучили соціалістичну урівняйлівку.По європейським правилам, люба, Вас звільнять навіть за те, що пі-пі підете не в той час, що відведено.
Якби наші працівники ще працівали з тією ефективністю, що в Європі - то й законів не треба, роботодавці з власної ініціативи їх би тішили
2009.07.07 | OlalaZhm
Re: Полегшення процедури звільнення - давно треба
Припиніть демагогію. Біда Української економіки в тому, що під виглядом просування до європейських норм нам знову всучили соціалістичну урівняйлівку.По європейським правилам, люба, Вас звільнять навіть за те, що пі-пі підете не в той час, що відведено.
Якби наші працівники ще працівали з тією ефективністю, що в Європі - то й законів не треба, роботодавці з власної ініціативи їх би тішили
2009.07.07 | Боббі
яке ще свавілля?
може ви переплутали зі свавіллям чиновників чи профспілкової олігархії?а після тих погромів казати про "цивілізовану" Європу якось не випадає, тим більше, що економічно Європа також не без великих проблем.
Зважаючи на те, що істотна кількість людей вимушена вступати у трудові відносини всупереч існуючого законодавства свідчить про необхідність розкручування гайок а не подальшого їх закручування.
Можливість швидко позбутись ледацюги — один з елементів захисту працьовитих робітників та підтримки життєздатності підприємств.
2009.07.07 | OlalaZhm
Re: яке ще свавілля?
Боббі: Можливість швидко позбутись ледацюги — один з елементів захисту працьовитих робітників та підтримки життєздатності підприємств.___________________
10000000%!!!!