Колишній голова Голованівської РДА про Лозінського (/)
07/10/2009 | omela
Проблема не в Лозінському, а в системі
10.07.2009 12:04 ___ Сергій Піддубний, для УП
Про голованівські трагічні події, що сталися за участю народного депутата України Лозінського було вже чимало коментарів. В Інтернеті друкувався і мій (як голови РДА) лист до міністра МВС, але той, який знайшли в газеті Лозінського "Наша воля". З листа було викинуто кілька абзаців, де йшлося про очолюване ним бандитське угруповання, про зрив ним виборів на одній із виборчих дільниць тощо.
В 2004 році я очолював окружний виборчий штаб кандидата в президенти Віктора Ющенка в Голованівському виборчому окрузі №102, а в 2005-06 роках був головою Голованівської РДА.
На ці роки припадає активізація діяльності тоді ще не депутата Лозінського, і в своїх офіційних зверненнях до правоохоронних структур та до президента я неодноразово просив зупинити безмір, що чинив Лозінський. На жаль, не прислухалися...
До цих пір я уникав коментарів. Дехто дивувався: чому людина, яка постраждала від Лозінського, мовчить? Але я переконаний, що проблема не в Лозінському, а в системі, що дозволяє таким, як він, почувати себе господарями на нашій землі.
Я не вважаю себе постраждалим саме від Лозінського. Як можна винуватити вовка, який через безпечність господаря і поганих сторожів поїдає овець?
Я мав необережність повірити Ющенку і підтримати його на виборах. Думав, що у Ющенка справді щирі наміри змінити в Україні владу на порядну, що бандити отримають законну прописку на зоні. А вийшло не так.
З першого дня, як я прийшов на посаду голови РДА, ми повели рішучу боротьбу із зловживаннями Лозінського. Ми направили всі необхідні подання до правоохоронних органів для перевірки незаконної діяльності цього пана. І, до речі, деякі слідчі підтверджували, що йому місце на нарах. Але незабаром діло зам’яли і все повернулося проти тих, хто ініціював перевірки.
А уникав я коментарів тому, що чекав на реакцію президента Віктора Ющенка, міністра МВС Юрія Луценка, генпрокурора Олександра Медведька та голови СБУ, яких в 2005-2006 роках я офіційно попереджав про можливі наслідки діяльності Лозінського.
Ось цитати з листа Луценку від 25 травня 2006 року: "Фактично контролюючи і керуючи райвідділом міліції, він (Лозінський) проводив наради в приміщенні РВ УМВС з головою райради Ткачуком А.І., керівниками підприємств та членами бандитського угрупування, на яких розроблялися заходи, як локалізувати членів виборчого штабу Ющенка...
...Продовжує Лозінський контролювати міліцію і сьогодні. По суті, вона виконує його замовлення, чому є чимало доказів. Нещодавно він зумів добитися призначення т. в. о. начальника райвідділу міліції Ковальського М. І., людини, яка повністю підконтрольна Лозінському В.О.
Призначення це відбулося без погодження з головою райдержадміністрації, що не лише підриває авторитет президентської гілки влади, позбавляє впливу державної влади на діяльність міліції, а й може призвести до непередбачених наслідків...
...6 травня на всю країну Ви заявили про те, що в Україні майже покінчено з організованою злочинністю і діяльність УБОЗу слід переорієнтовувати на боротьбу з мафією... Зважаючи на те, що вруках цього пана (тобто, Лозінського) знаходиться міліція, газета райради, керівництво райради, це, на мою думку, є ніщо інше як мафія.
Голованівський район дуже ласий шматок для неї – це феронікелевий комбінат, спиртозавод, ліси і багатющі чорноземи тощо. Її діяльність повинна стати предметом особливого розгляду Міністерства внутрішніх справ України".
Відповіді я не отримав. Натомість вже на другий день, як тільки лист надійшов до міністерства, його копію мав на своїх руках Лозінський.
Через вісім днів вийшов указ президента про моє звільнення з посади, нібито, через допущену районом заборгованість по зарплаті, хоча насправді такого не було – район займав лідируючі позиції в області з соціально-економічного розвитку.
А ще днів через десять мене почали тягати по судах за наклеп. І це при тому, що офіційні звернення до державних структур не можуть розглядатися як наклеп.
До Ющенка, крім офіційних листів, надіслав і відкритий, який 20 липня 2006 року під заголовком "Кучмівщина бере реванш" надрукувала газета "Сільські вісті".
Я перерахував у ньому всі безчинства нашого сьогоднішнього "героя" і попереджав: "Стоїть завдання повністю паралізувати президентську гілку влади на місцях і показати, хто насправді в країні господар".
Віктор Андрійович це проігнорував, а мої прогнози збулися - в районі президентом, богом і кесарем був уже Лозінський.
Медведьку лист був майже аналогічний що й Луценку. Я просив його вжити необхідних заходів по припиненню діяльності голованівської мафії і "особливо її очільника В. Лозінського."
Голову СБУ Дріжчаного просив "дати належну оцінку діяльності Лозінського, так як вони направлені на підрив і дезорганізацію державної влади". На жаль, тоді всі відмахнулися від попереджень РДА.
Я залишився без роботи і не міг знайти її протягом більше двох років навіть у сусідніх районах. З мене було стягнуто чотири тисячі гривень моральної шкоди, на двох моїх заступників були сфабриковані кримінальні справи... А Лозінський знов запанував у районі.
Після цього він вже відкрито заявляв, зокрема під час суду наді мною, що міністр МВС його друг, а президент, якого він до цього обзивав і писав про нього всілякий бруд, став святим чоловіком. Про район він казав: "це мій район і що хочу те й роблю".
Отож смерть Валерія Олійника також на совісті тих, хто не відреагував відповідним чином на попередження РДА. Лише коли сталося вбивство, президент вибухнув гнівом. Луценко продовжує захищати Ковальського.
Медведько лише минулої суботи прокоментував події, розсмішивши читачів газети "Дзеркало тижня", що в Лозінського є совість, і він не тікатиме від правосуддя. А ще він сказав, що звернення до генпрокуратури від Голованівської РДА були в 2005-2006 роках, але зовсім з інших питань. Справді, тоді ще не було вбивства Олійника, але були інші серйозні зловживання, однак прокуратура вирішила дочекатися смерті людини.
Хочу виокремити ще деякі питання, які так чи інакше зараз обговорюються в районі.
Перше. Люди диву даються, як три специ, що все контролювали в районі: начальник райвідділу міліції, прокурор району, народний депутат – він же член комітету Верховної Ради по боротьбі зі злочинністю та корупцією - не змогли приховати здійснене ними убивство мешканця сусіднього села Грушки Валерія Олійника?
Як на мене, все йшло до того, що мусило статися саме так, а не інакше. На рахунку цієї бригади дуже багато гріхів. І коли вони замахнулися на національні святині, то вже не вони контролювали ситуацію.
Згадаймо, що саме у святий для всього свідомого українства день – в чергову річницю перепоховання Великого Кобзаря на українську землю 22 травня пан Лозінський зібрав сесію Голованівської селищної ради і примусив всіх проголосувати за зміну на неофіційному символі Голованівська пам’ятнику "Щаслива родина" малого герба України Триглава на серп і молот.
Через кілька днів під покровом ночі цю зміну було здійснено. За два дні патріоти зняли серп і молот. Згодом, а саме в ніч на 4 червня, там знову ще з міцнішим кріпленням з’явився серп з молотом. Як стало відомо, всі ці роботи фінансував особисто нардеп Лозінський.
Тієї ж ночі, відбулося ще таке своєрідне попередження: якщо задумаєте ще раз скинути серпа і молота, ми ліквідуємо пам’ятник Шевченку. Його було вирішено розмалювати в чорну фарбу і нанести невелике пошкодження. Але пошкодження виявилося більшим, ніж вони розраховували, і пам’ятник одразу демонтували.
Залишився лише постамент із викарбуваними пророчими словами Кобзаря "Встане Україна і розвіє тьму неволі, світ правди засвітить!" Будь-якій банді, будь-якій окупаційній владі не можуть подобатися ці слова про Україну і про правду.
Прикро, що загинула ні в чому не винувата людина. Навряд чи хто нагородить за це Валерія Олійника, але ми мусимо пам’ятати, кому маємо завдячувати своєму прозрінню на те, хто і якими методами насправді керує в Україні.
Друге. Дехто з прихильників БЮТ намагається виправдати Тимошенко, мовляв, включаючи в списки своєї команди на вибори до ВР пана Лозінського, вона не знала, хто він є насправді?
Я переконаний - знала. Не міг не розповідати їй про подвиги Лозінського у Голованівському виборчому окрузі начальник обласного виборчого штабу "Сила народу", голова обласної організації партії "Батьківщина" Валерій Кальченко.
Також був зобов’язаний про нього доповісти своїй шефині і міністр Юрій Луценко. Він був особисто на Голованівщині під час виборів президента, і пам'ятає дільницю, яку спочатку намагалися спалити, а потім замінувати і на якій врешті-решт взагалі зірвали вибори, бо вони були не на користь Віктора Януковича.
Усіма цими процесами керував Віктор Лозінський, який мав необмежені повноваження від Віктора Медведчука, і був одним із організаторів масових фальсифікацій. Юлі Володимирівні були потрібні люди, які вміють робити потрібний результат на виборах, а все решта її не цікавило.
Третє, щодо рішення президента про звільнення голів Кіровоградської обласної і Голованівської районної держадміністрацій.
Можна було б вітати це рішення. Дійсно, на території області, району повинна бути одна влада – законна державна. А якщо керують бандити, необхідно звільняти посадовців, що допускають подібне.
Однак у випадку з головою РДА Крижанівським є певна несправедливість, бо Голованівська РДА зверталася у відповідні інстанції з заявами про безчинства Лозінського. Хай це було тоді, коли я був головою, але зверталася.
На той час Крижанівський був першим заступником голови і теж брав участь у підготовці відповідних подань. Окрім того, якщо сказав "а", необхідно говорити й "б" – якщо ти звільнив голову РДА чи ОДА, мусиш одразу призначати іншу людину на його місце. А то як вийшло – обов’язки голови РДА нині виконує подільник Лозінського, людина, якій давно пора відповісти за мільйонні розкрадання народного добра.
Четверте. Не можу не відповісти тим, хто не знаючи, з ким район мав діло, закидає громаді, що вона, мовляв, дозволила сісти собі на голову бандитам.
Цю громаду ґвалтували не один рік – кого підкупами, кого шантажем і кримінальними справами, кого відбиранням або знищенням власного майна і навіть фізичними розправами.
У 2004 році на президентських виборах Голованівщина дала за Ющенка більше як 72 відсотки голосів (округ – 74). Такого результату було досягнуто в безпрецедентних умовах тиску міліції і бандитів, які об’єдналися проти виборчого блоку кандидата в президента Ющенка.
Після перемоги всі сподівалися, що бандити сидітимуть в тюрмах, як те обіцяв Ющенко. Народ обрав собі президента, щоб він захищав громаду від безпрєдєлу. Натомість влада, за яку боролася громада, віддала її на розправу лозінським.
І коли люди побачили, як легко йому вдалося познущалася не тільки над непокірними головою РДА та головою райсуду, а й відсудити в РДА (в держави!) машину голови та ще 30 тис. грн. лише за офіційне звернення до правоохоронних органів, то що йому розправитися із пересічним громадянином?
Стало зрозуміло, що надіятися немає на кого – в руках у нього міліція, прокуратура, суд, райрада... Так що не варто переводити стрілки на громаду. У тому, що бандити стали почувати себе вільно в країні і отримали депутатські значки є конкретні винуватці.
П’яте. Як позначаться голованівські події на всеукраїнських процесах?
Гадаю, це вдарить по авторитету, чи як модно сьогодні казати - по рейтингу не тільки БЮТ, під крилом якої творив свої темні справи Лозінський, а й ряду інших партій. Народ почне активніше звертати свої погляди на позапарламентські політичні сили і шукатиме нових лідерів.
По-друге, громада має повне право запитати Ющенка та Тимошенко: яке вони мають право після всього заявляти про свої наміри брати участь у наступних президентських виборах? Чи мають право після цього займати свої посади Луценко та Медведько?..
Шосте. Сьогодні в районі працюють численні комісії. Роблять справжній трус. Але що цікаво, мало хто вірить в те, що щось зміниться в районі.
У 2005 році теж були серйозні перевірки, але результати вже всім відомі. Зараз керівники більшості установ Голованівського району, керівництво райради і майже весь депутатський корпус, який переважно складають очільники різноманітних структур - це холуї Лозінського. І якщо їх не позбавити посад, нічого не зміниться.
Тільки люстрацією на місцевому рівні можна повернути віру людям в те, що в країні діє закон і є справедливість. Це одне.
Друге – треба змінити практику призначення керівників правоохоронних органів без погодження з місцевою владою.
Третє – треба обирати голову райради прямими виборами, щоб він залежав не від волі депутатів та їх покровителів, а від волі виборців.
Але головна проблема в тому, що Україну віддано на відкуп лозінським, в створеній нинішньою владою системі не контрольованості, безвідповідальності і безкарності.
Сергій Піддубний, голова Голованіської РДА у 2005-2006 роках, для УП
http://www.pravda.com.ua/news/2009/7/10/98111.htm
10.07.2009 12:04 ___ Сергій Піддубний, для УП
Про голованівські трагічні події, що сталися за участю народного депутата України Лозінського було вже чимало коментарів. В Інтернеті друкувався і мій (як голови РДА) лист до міністра МВС, але той, який знайшли в газеті Лозінського "Наша воля". З листа було викинуто кілька абзаців, де йшлося про очолюване ним бандитське угруповання, про зрив ним виборів на одній із виборчих дільниць тощо.
В 2004 році я очолював окружний виборчий штаб кандидата в президенти Віктора Ющенка в Голованівському виборчому окрузі №102, а в 2005-06 роках був головою Голованівської РДА.
На ці роки припадає активізація діяльності тоді ще не депутата Лозінського, і в своїх офіційних зверненнях до правоохоронних структур та до президента я неодноразово просив зупинити безмір, що чинив Лозінський. На жаль, не прислухалися...
До цих пір я уникав коментарів. Дехто дивувався: чому людина, яка постраждала від Лозінського, мовчить? Але я переконаний, що проблема не в Лозінському, а в системі, що дозволяє таким, як він, почувати себе господарями на нашій землі.
Я не вважаю себе постраждалим саме від Лозінського. Як можна винуватити вовка, який через безпечність господаря і поганих сторожів поїдає овець?
Я мав необережність повірити Ющенку і підтримати його на виборах. Думав, що у Ющенка справді щирі наміри змінити в Україні владу на порядну, що бандити отримають законну прописку на зоні. А вийшло не так.
З першого дня, як я прийшов на посаду голови РДА, ми повели рішучу боротьбу із зловживаннями Лозінського. Ми направили всі необхідні подання до правоохоронних органів для перевірки незаконної діяльності цього пана. І, до речі, деякі слідчі підтверджували, що йому місце на нарах. Але незабаром діло зам’яли і все повернулося проти тих, хто ініціював перевірки.
А уникав я коментарів тому, що чекав на реакцію президента Віктора Ющенка, міністра МВС Юрія Луценка, генпрокурора Олександра Медведька та голови СБУ, яких в 2005-2006 роках я офіційно попереджав про можливі наслідки діяльності Лозінського.
Ось цитати з листа Луценку від 25 травня 2006 року: "Фактично контролюючи і керуючи райвідділом міліції, він (Лозінський) проводив наради в приміщенні РВ УМВС з головою райради Ткачуком А.І., керівниками підприємств та членами бандитського угрупування, на яких розроблялися заходи, як локалізувати членів виборчого штабу Ющенка...
...Продовжує Лозінський контролювати міліцію і сьогодні. По суті, вона виконує його замовлення, чому є чимало доказів. Нещодавно він зумів добитися призначення т. в. о. начальника райвідділу міліції Ковальського М. І., людини, яка повністю підконтрольна Лозінському В.О.
Призначення це відбулося без погодження з головою райдержадміністрації, що не лише підриває авторитет президентської гілки влади, позбавляє впливу державної влади на діяльність міліції, а й може призвести до непередбачених наслідків...
...6 травня на всю країну Ви заявили про те, що в Україні майже покінчено з організованою злочинністю і діяльність УБОЗу слід переорієнтовувати на боротьбу з мафією... Зважаючи на те, що вруках цього пана (тобто, Лозінського) знаходиться міліція, газета райради, керівництво райради, це, на мою думку, є ніщо інше як мафія.
Голованівський район дуже ласий шматок для неї – це феронікелевий комбінат, спиртозавод, ліси і багатющі чорноземи тощо. Її діяльність повинна стати предметом особливого розгляду Міністерства внутрішніх справ України".
Відповіді я не отримав. Натомість вже на другий день, як тільки лист надійшов до міністерства, його копію мав на своїх руках Лозінський.
Через вісім днів вийшов указ президента про моє звільнення з посади, нібито, через допущену районом заборгованість по зарплаті, хоча насправді такого не було – район займав лідируючі позиції в області з соціально-економічного розвитку.
А ще днів через десять мене почали тягати по судах за наклеп. І це при тому, що офіційні звернення до державних структур не можуть розглядатися як наклеп.
До Ющенка, крім офіційних листів, надіслав і відкритий, який 20 липня 2006 року під заголовком "Кучмівщина бере реванш" надрукувала газета "Сільські вісті".
Я перерахував у ньому всі безчинства нашого сьогоднішнього "героя" і попереджав: "Стоїть завдання повністю паралізувати президентську гілку влади на місцях і показати, хто насправді в країні господар".
Віктор Андрійович це проігнорував, а мої прогнози збулися - в районі президентом, богом і кесарем був уже Лозінський.
Медведьку лист був майже аналогічний що й Луценку. Я просив його вжити необхідних заходів по припиненню діяльності голованівської мафії і "особливо її очільника В. Лозінського."
Голову СБУ Дріжчаного просив "дати належну оцінку діяльності Лозінського, так як вони направлені на підрив і дезорганізацію державної влади". На жаль, тоді всі відмахнулися від попереджень РДА.
Я залишився без роботи і не міг знайти її протягом більше двох років навіть у сусідніх районах. З мене було стягнуто чотири тисячі гривень моральної шкоди, на двох моїх заступників були сфабриковані кримінальні справи... А Лозінський знов запанував у районі.
Після цього він вже відкрито заявляв, зокрема під час суду наді мною, що міністр МВС його друг, а президент, якого він до цього обзивав і писав про нього всілякий бруд, став святим чоловіком. Про район він казав: "це мій район і що хочу те й роблю".
Отож смерть Валерія Олійника також на совісті тих, хто не відреагував відповідним чином на попередження РДА. Лише коли сталося вбивство, президент вибухнув гнівом. Луценко продовжує захищати Ковальського.
Медведько лише минулої суботи прокоментував події, розсмішивши читачів газети "Дзеркало тижня", що в Лозінського є совість, і він не тікатиме від правосуддя. А ще він сказав, що звернення до генпрокуратури від Голованівської РДА були в 2005-2006 роках, але зовсім з інших питань. Справді, тоді ще не було вбивства Олійника, але були інші серйозні зловживання, однак прокуратура вирішила дочекатися смерті людини.
Хочу виокремити ще деякі питання, які так чи інакше зараз обговорюються в районі.
Перше. Люди диву даються, як три специ, що все контролювали в районі: начальник райвідділу міліції, прокурор району, народний депутат – він же член комітету Верховної Ради по боротьбі зі злочинністю та корупцією - не змогли приховати здійснене ними убивство мешканця сусіднього села Грушки Валерія Олійника?
Як на мене, все йшло до того, що мусило статися саме так, а не інакше. На рахунку цієї бригади дуже багато гріхів. І коли вони замахнулися на національні святині, то вже не вони контролювали ситуацію.
Згадаймо, що саме у святий для всього свідомого українства день – в чергову річницю перепоховання Великого Кобзаря на українську землю 22 травня пан Лозінський зібрав сесію Голованівської селищної ради і примусив всіх проголосувати за зміну на неофіційному символі Голованівська пам’ятнику "Щаслива родина" малого герба України Триглава на серп і молот.
Через кілька днів під покровом ночі цю зміну було здійснено. За два дні патріоти зняли серп і молот. Згодом, а саме в ніч на 4 червня, там знову ще з міцнішим кріпленням з’явився серп з молотом. Як стало відомо, всі ці роботи фінансував особисто нардеп Лозінський.
Тієї ж ночі, відбулося ще таке своєрідне попередження: якщо задумаєте ще раз скинути серпа і молота, ми ліквідуємо пам’ятник Шевченку. Його було вирішено розмалювати в чорну фарбу і нанести невелике пошкодження. Але пошкодження виявилося більшим, ніж вони розраховували, і пам’ятник одразу демонтували.
Залишився лише постамент із викарбуваними пророчими словами Кобзаря "Встане Україна і розвіє тьму неволі, світ правди засвітить!" Будь-якій банді, будь-якій окупаційній владі не можуть подобатися ці слова про Україну і про правду.
Прикро, що загинула ні в чому не винувата людина. Навряд чи хто нагородить за це Валерія Олійника, але ми мусимо пам’ятати, кому маємо завдячувати своєму прозрінню на те, хто і якими методами насправді керує в Україні.
Друге. Дехто з прихильників БЮТ намагається виправдати Тимошенко, мовляв, включаючи в списки своєї команди на вибори до ВР пана Лозінського, вона не знала, хто він є насправді?
Я переконаний - знала. Не міг не розповідати їй про подвиги Лозінського у Голованівському виборчому окрузі начальник обласного виборчого штабу "Сила народу", голова обласної організації партії "Батьківщина" Валерій Кальченко.
Також був зобов’язаний про нього доповісти своїй шефині і міністр Юрій Луценко. Він був особисто на Голованівщині під час виборів президента, і пам'ятає дільницю, яку спочатку намагалися спалити, а потім замінувати і на якій врешті-решт взагалі зірвали вибори, бо вони були не на користь Віктора Януковича.
Усіма цими процесами керував Віктор Лозінський, який мав необмежені повноваження від Віктора Медведчука, і був одним із організаторів масових фальсифікацій. Юлі Володимирівні були потрібні люди, які вміють робити потрібний результат на виборах, а все решта її не цікавило.
Третє, щодо рішення президента про звільнення голів Кіровоградської обласної і Голованівської районної держадміністрацій.
Можна було б вітати це рішення. Дійсно, на території області, району повинна бути одна влада – законна державна. А якщо керують бандити, необхідно звільняти посадовців, що допускають подібне.
Однак у випадку з головою РДА Крижанівським є певна несправедливість, бо Голованівська РДА зверталася у відповідні інстанції з заявами про безчинства Лозінського. Хай це було тоді, коли я був головою, але зверталася.
На той час Крижанівський був першим заступником голови і теж брав участь у підготовці відповідних подань. Окрім того, якщо сказав "а", необхідно говорити й "б" – якщо ти звільнив голову РДА чи ОДА, мусиш одразу призначати іншу людину на його місце. А то як вийшло – обов’язки голови РДА нині виконує подільник Лозінського, людина, якій давно пора відповісти за мільйонні розкрадання народного добра.
Четверте. Не можу не відповісти тим, хто не знаючи, з ким район мав діло, закидає громаді, що вона, мовляв, дозволила сісти собі на голову бандитам.
Цю громаду ґвалтували не один рік – кого підкупами, кого шантажем і кримінальними справами, кого відбиранням або знищенням власного майна і навіть фізичними розправами.
У 2004 році на президентських виборах Голованівщина дала за Ющенка більше як 72 відсотки голосів (округ – 74). Такого результату було досягнуто в безпрецедентних умовах тиску міліції і бандитів, які об’єдналися проти виборчого блоку кандидата в президента Ющенка.
Після перемоги всі сподівалися, що бандити сидітимуть в тюрмах, як те обіцяв Ющенко. Народ обрав собі президента, щоб він захищав громаду від безпрєдєлу. Натомість влада, за яку боролася громада, віддала її на розправу лозінським.
І коли люди побачили, як легко йому вдалося познущалася не тільки над непокірними головою РДА та головою райсуду, а й відсудити в РДА (в держави!) машину голови та ще 30 тис. грн. лише за офіційне звернення до правоохоронних органів, то що йому розправитися із пересічним громадянином?
Стало зрозуміло, що надіятися немає на кого – в руках у нього міліція, прокуратура, суд, райрада... Так що не варто переводити стрілки на громаду. У тому, що бандити стали почувати себе вільно в країні і отримали депутатські значки є конкретні винуватці.
П’яте. Як позначаться голованівські події на всеукраїнських процесах?
Гадаю, це вдарить по авторитету, чи як модно сьогодні казати - по рейтингу не тільки БЮТ, під крилом якої творив свої темні справи Лозінський, а й ряду інших партій. Народ почне активніше звертати свої погляди на позапарламентські політичні сили і шукатиме нових лідерів.
По-друге, громада має повне право запитати Ющенка та Тимошенко: яке вони мають право після всього заявляти про свої наміри брати участь у наступних президентських виборах? Чи мають право після цього займати свої посади Луценко та Медведько?..
Шосте. Сьогодні в районі працюють численні комісії. Роблять справжній трус. Але що цікаво, мало хто вірить в те, що щось зміниться в районі.
У 2005 році теж були серйозні перевірки, але результати вже всім відомі. Зараз керівники більшості установ Голованівського району, керівництво райради і майже весь депутатський корпус, який переважно складають очільники різноманітних структур - це холуї Лозінського. І якщо їх не позбавити посад, нічого не зміниться.
Тільки люстрацією на місцевому рівні можна повернути віру людям в те, що в країні діє закон і є справедливість. Це одне.
Друге – треба змінити практику призначення керівників правоохоронних органів без погодження з місцевою владою.
Третє – треба обирати голову райради прямими виборами, щоб він залежав не від волі депутатів та їх покровителів, а від волі виборців.
Але головна проблема в тому, що Україну віддано на відкуп лозінським, в створеній нинішньою владою системі не контрольованості, безвідповідальності і безкарності.
Сергій Піддубний, голова Голованіської РДА у 2005-2006 роках, для УП
http://www.pravda.com.ua/news/2009/7/10/98111.htm
Відповіді
2009.07.10 | Taras-ods
Виглядає так що Тимошенко свідомо збирає собі покидьків з усієї
країни. питання - для чого вона це робе? чи не готує вона силовий сценарій отримання для себе одноосібної влади?2009.07.10 | xantim
А Ющ ігнорує прямі на це доповіді. Навіщо він це робить?
2009.07.10 | zmej_gorynych
Бо він це робить во ім"я майбутнього України.
А Ви цього не розумієте. Як і мільйони інших.2009.07.11 | Мартинюк
Тоді підтримуйте його "реальних" противників
Вони чесно дають зрозуміти що їх цікавить лише бабло і дерибан.2009.07.10 | AxeHarry
Фeєрично. Хто був організатором?
http://www.youtube.com/watch?v=ljZZ6NTi3No&source=GE2009.07.10 | Taras-ods
організатори ті, що представляли до нагороди!
Юля уперед! (с) Сашко котрий десь зник.2009.07.10 | Мартинюк
Відмазування гівна з Тимошенко
І перемазування його на Ющенка.О всемогутній государь, ми тебе уклінно просили наслати кару божу на татів і злодіїв , ти цього не зробив , не четвертував їх і не посадив на палю, і стяті голови на парканах не порозвішував, то тепер коли ти зайнявся цими татями і злодіями, ми будемо дзявкати на тебе і хапати за штани.
А ще ти зняв нас із Голови і ми тепер ("литвинівці", "костенківці" "бютівцівці" - потрібне підкреслити).
А ще ми у своєму районі ні про що, і ні за що, не відповідаємо і вини ніякої не несем, навіть при тому що були в ньому головою.
Моя думка наступна - це яскравий приклад того,до якої біди і нещастя може довести чекання на "на доброго царя-государя", який одним махом наведе порядки та розкаже хто винен а хто не винен.
У нормальних країнах ( до речі не тільлки західних) отаких Лозінських садить на місце ( при тому на багато років) звичайнісінький СУД. Якщо не він, то громадськість , в тому числі і озброєна.
Сидіти і надіятися на Президента, повноваження якого катастрофічно урізаються ( та ще й за власного схвалення - бо точно голосував і агітував за БЮТ у 2006 і 2007 з Лозінським у списку) є ознакою громадсько-суспільної неспроможності.
2009.07.11 | Shadow
Re: Відмазування гівна з Тимошенко
Мартинюк пише:> Моя думка наступна - це яскравий приклад того,до якої біди і нещастя може довести чекання на "на доброго царя-государя", який одним махом наведе порядки розкаже хто винен а хто не винен.
Мартинюк, ти б хоча б почитав статтю!
Сергій Піддубний очолював окружний виборчий штаб кандидата в президенти Віктора Ющенка в Голованівському виборчому окрузі.
Це називається "чекання на на доброго царя-государя"? Тобі вже памороки відбило, через що іноді проходили люди, що працювали на тих виборах на Ющенка? Що ще вони повинні були, по-твоєму, зробити, щоб не отримати від тебе зневажливого ярлика? Придушити Лозінського голіруч?
> У нормальних країнах ( до речі не тільлки західних) отаких Лозінських садить на місце ( при тому на багато років) звичайнісінький СУД. Якщо не він то громадськість , в тому чсилі і озброєна.
А в нас суди наскрізь корумповані. Люди билися за Ющенка, думаючи, що він хоч щось виправить. Що зроблено? НУЛЬ. Хто винен за Мартинюком? Люди, звісно.
> Сидіти і надіятися на Президента, повноваження якого катастрофічно урізаються ( та ще й з власного схвалення - бо точно голосував і агітував за БЮТ у 2006 і 2007) це ознака громадсько-суспільної неповноцінності.
Давай покажи нам приклад і громадсько-суспільно-повноцінно зроби що небуть, щоб Лозінського посадили.
2009.07.11 | Олександр Дядюк
Re: Відмазування гівна з Тимошенко
Мартинюк пише:> У нормальних країнах ( до речі не тільлки західних) отаких Лозінських садить на місце ( при тому на багато років) звичайнісінький СУД.
А хто у нас призначає суддів на перші 5 років?
Не Президент?
2009.07.11 | Мартинюк
Цікаво кого тоді затверджує Верховна Рада?
Секретарок і важтерів?2009.07.12 | Олександр Дядюк
перше призначення судді здійснює Президент
Перше призначення на посаду професійного судді строком на п'ять років здійснюється Президентом України (стаття 128 Конституції України)http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=254%EA%2F96-%E2%F0&p=1246944741970701
І саме перше призначення є особливо важливе, бо тут саме президент "волєн" на свій роззсуд здійснити "відсіювання" мерзотників.
Але на жаль, саме за часів тварі Ющенка, суддівся посада стала відвертим итоваром і саме на першитй строк.
І яка різниця - чи то Ющенко, чи то балога брав бабло за суддівську мантію, але відповідальність несе мразь і виродок Ющ, який допустив таке - чи через умисні дії чи злочинну бездіяльність (через природну лінь і пофігізм), але саме він будучи Гаранттом Конституції (мав би бути ним) і маючи можливість відбору, та враховуючи нейморвірно високу важливість судової гілки - міг би хоча б на цьому зосередити своє "президентське життя" - і я визнав би лише за це його таким, що не дарма їв президентський хліб.
Але це чмо то горшки ліпіло, то бдоли понімаш, то по закордонам покрасивутись треба, а до проблем судової систенми у нього руки так і не дійшли.
Тварь!!!
2009.07.12 | Мартинюк
Вас таки конкретно заклинило на Юща
Ваш словниковий запас жваво нагадує виборчу кампанію янучарів та Вітренко 2004 року.А чи не знаєте Ви часом скільки суддей затвердив Ющенко, а скільки Кучма з Кравчуком?
2009.07.12 | Олександр Дядюк
ні це вас зсаклинило на любові до месії
Мартинюк пише:> Ваш словниковий запас жваво нагадує виборчу кампанію янучарів та Вітренко 2004 року.
На відміну від вас, яу чудово розумію, що лайна різний сортів не буває і якщо ви тащитесь від воні одного з них, то мене однаково тяне блювати від них усіх. І мій лексикон відносно янучар і тимошенко такий самий як і щодо юща.
>
> А чи не знаєте Ви часом скільки суддей затвердив Ющенко, а скільки Кучма з Кравчуком?
Зайдіть на сайт www.rada.gov.ua і зробіть виборку. мені облом.
Як юрист практик я знаю дещо інше. Якщо старі судді, приймаючи навіть незаконні рішення, застосовуючи софістику намагаються хоч обгрунтувати свої рішення, придати їм вигляд законних, то "молодняк", що купив свої посади (чи їм їх вихлопотали) за часів Ющенка взагалі борзєє - ці навіть не намагаються придати видимість законності. В мотивувальній частині пише одне - а в резулятивній торочить такий який суперечить вищевиклдаденій ним же мотивувальній частині.
А безграмотний до чого "молодняк" пішов - юристи просто торопіють.
2009.07.12 | Мартинюк
Не треба закохуватися - то й не буде розчаруваннь.
Я прекрасну бачу всі недоліки Ющенка, але не долучаюся до тих хто їх безконечно мусолить, бо не хочу робити того що вже роблять інші. Більше того бачу і знаю недоліки Ющенка які ви всі не бачити і навіть не підозрюєте. Але не називаю їх, бо ним будуть знову прикраватися страхітливі вади і паскудства комсомольскої команди Тимошенко, Януковича Литвина таїх прислуги.Обєктивно зважуючи всіх діючих політиків бачу що ( до речі на жаль ) надалі лише Ющенко чимось відрізняється від отого кучмівсько-номенклатурного бидла, і лише він адекватно бачить економічну та політичну ситуацію і може при певних умовах стати центром якихось змін вУкраїні. В се решта це консервація старого, нахабний піар та нахабна зневага до решти громадян країни.
Це люди зовсім іншого рівня.
Можливо це для вас дивно і незрозуміло але я наприкала бачу відмінність від Ющенка у Тимошенко, Януковича, Яценюка ( і схожість між собою одночасно) в тому що останніх трьох і весь наступний ряд кандидатів "неющенків" не цікавлять Батурини, Трипілля, Мистецькі Арсенали, а для Ющенка це все становить світлу віддушину в житті.
Що робить його подібним до Людовіка 14, який збудував Лувр і Версаль чи німецького Вільгельма, який всупереч протестам "знавців" добудував ( у середині ХІХ сторіччя) готичний Кельнський собор, який перестали добудовувати ще у 15 столітті - бо готичний проект "застарів".
2009.07.12 | Анатоль
Дядюк, я думав, що Ви просто некомпетентний, а тепер бачу, що
Ви свідомий ворог України.Що таке "перше призначення суддів на 5 років"?
Це просто фактично підписання диплома студенту.
Як тут можна відбирати чи відсіювати негідників, коли вони ще себе не проявили на судійській роботі, бо не були суддями?
Тож тут роль приезидента - чисто формальний підпис.
А от ВР, призначає суддів, які вже працювали, і от тут можна подивитись хто як працював, кого призначити, а кого відбракувати.
І Ви, як юрист, повинні це розуміти.
А Ви, Дядюк, матюкаєте Ющенка, а не ВР.
І робите це свідомо.
Чому?
Тому що Ющенко в сучасній владі чи не єдиний проукраїнський діяч.
І тому всі антиукраїнські сили ллють на нього бруд.
2009.07.12 | Олександр Дядюк
Re: Дядюк, я думав, що Ви просто некомпетентний, а тепер бачу, що
Анатоль пише:> Ви свідомий ворог України.
> Що таке "перше призначення суддів на 5 років"?
> Це просто фактично підписання диплома студенту.
> Як тут можна відбирати чи відсіювати негідників, коли вони ще себе не проявили на судійській роботі, бо не були суддями?
А що він зробив для того щоб цей відбір започаткувати?
Він, як субьєкт законодавчої ініціативи подав проект закону яким би вводилось незалежне серйозне і відкрите (як в США) тестування чи екзамен (в США Монтян писала навіть по телевізору демонструють цей відкритий екзамен) для того щоб у судді барани хоча б не потрапляли?
ась????
ні, він цього не зробив, бо тоді важко буде всовувати "блатних" на суддівські посади та не можна буде їх банально продавати.
> А от ВР, призначає суддів, які вже працювали, і от тут можна подивитись хто як працював, кого призначити, а кого відбракувати.
> І Ви, як юрист, повинні це розуміти.
> А Ви, Дядюк, матюкаєте Ющенка, а не ВР.
> І робите це свідомо.
> Чому?
Тому що у ВР зібрались "всякой тварі по парі" в тому числі і ті, за кого я не голосував і ті хто мені нічого не обіцяв - вони не обіцяли мені що бандити будуть сидіти в тюрмах, що влада відтепер стане іншою, а ющенко обіцяв і під ці обіцянки я мерзнув на Майдані.
А за підорів у ВР я не мерз і за жодну з тих партій які зараз є у парламенті я не голосував і вони мені нічого не обіцяли - то які я можу до них мати претензії?
> Тому що Ющенко в сучасній владі чи не єдиний проукраїнський діяч.
А можна деталізувати, що у вашому розумінні - є "проукраїнський діяч"?
2009.07.11 | omela
Re: Відмазування гівна з Тимошенко
Нажаль, бездіяльність - спосіб життя Ющенка. Іноді прокидається, щоби знову заснути. Хоча й кращих немає. Безвихідь.Що він зробив для того, щоби ці понводвання не урізалися, щоби не дати політреформі вдомашинитися? Він не заважав. Хоча міг. Тож у цьому є певна частка і його вини.
2009.07.12 | Мартинюк
Це неправда
Дійсно Ющенко був малоактивним до липня 2005 року. Причина - тяжке отруєння взагалі не давало певності чи він буде жити . Після червня він оклигав і почав вникати у ситуацію. Памятаю його кроки щодо ліквідації непотрібних систем регулювання підприємництва, виступи на зборах підприємців в Українському Домі, доручення Уряду, які він, як виявилося пізніше, навіть не збирався виконувати.У відовідь на це відбулося "заколот" комсомольців на чолі з Тимошенко і почалася кампанія "холодної громадянської війни в Україні" .
2009.07.12 | Олександр Дядюк
Неправда те що ви пишете
Мартинюк пише:> Дійсно Ющенко був малоактивним до липня 2005 року. Причина - тяжке отруєння взагалі не давало певності чи він буде жити .
"Ніхера собі "тяжко отруєний"?
Після виборів, перед інавгурацією він із Саакашвілі дунув у Карпати де на лижах вишивав так, що дай бого кожному здоровому ще так вишивати.
> Після червня він оклигав і почав вникати у ситуацію. Памятаю його кроки щодо ліквідації непотрібних систем регулювання підприємництва, виступи на зборах підприємців в Українському Домі, доручення Уряду, які він, як виявилося пізніше, навіть не збирався виконувати.
Корнкрєтнєє батєнька, конкретнєє?
нє, виступати він любить і говорити "правильні речі" він також може, а от робить він зовсім інше? особливо в кадровій політиці.
Бердичівського хапужку Піскуна, залишив генпрокурором і зняв лише після того як той почав посягати на святе - на кума петю.
Правда знявши Піскуна подав на генпрокурора ще більш огиднішого Медведька який вже в кінець перетворив органи прокуратури у виключно організовані злочинні організації.
>
> У відовідь на це відбулося "заколот" комсомольців на чолі з Тимошенко і почалася кампанія "холодної громадянської війни в Україні".
Я не любитель Тимошенко, але як на Вашу думку? - комсомольці повинні були мовчки спостерігати як кучмізм повертається?
Як замість бандити у тюрмах, порошенко-медведчук, генпрокурори пройдисвіти і т.д. і т.п. Я звичайно розумію, що комсомольці розпочали критику не з альтруїстичниїх мотивів, але тоді наразі вона була абсолютно справедливою.
Тільки не нада ляля, що він не міг, що йому не дали б. а він пробував?
Які законопроекти були ним (як субьєктом законодавчої ініціативи) подані в 2005 році і помаранчевий парламент першої помаранчевої коаліції їх відхилив? ПЕРЕЛІК НА СТІЛ!
Які призначення нним були подані до цього ж складу ВР в 2005 році і парламент їх відхилив?
Але цей виродок весь 2005 рік як бундючний півень насолоджувався "величчю" катаючись по закордонах та живучи у своє задоволення.
2009.07.12 | Мартинюк
Настрахали їжака голою попою
Це я про "переляк" комсомольців перед повернення кучмізму.У всякому разі вони набагато більше перживали про збереження кучмівських "понятій" і зневажали Ющенка за те що той цих понятій не дотримується, головним чином за те що що "руки які не крали не можуть бути руками дающого"
Олександр Дядюк пише:
> Мартинюк пише:
> > Дійсно Ющенко був малоактивним до липня 2005 року. Причина - тяжке отруєння взагалі не давало певності чи він буде жити .
>
>
> "Ніхера собі "тяжко отруєний"?
> Після виборів, перед інавгурацією він із Саакашвілі дунув у Карпати де на лижах вишивав так, що дай бого кожному здоровому ще так вишивати.
>
Ви там "вишивали"? Внього були і погіршення і покращення стану.Тоді зимою він вросто піарився, показував що мовляв "здоровий, і ще огого". Гадаю таке було потрібно.
>
> > Після червня він оклигав і почав вникати у ситуацію. Памятаю його кроки щодо ліквідації непотрібних систем регулювання підприємництва, виступи на зборах підприємців в Українському Домі, доручення Уряду, які він, як виявилося пізніше, навіть не збирався виконувати.
>
>
> Корнкрєтнєє батєнька, конкретнєє?
> нє, виступати він любить і говорити "правильні речі" він також може, а от робить він зовсім інше? особливо в кадровій політиці.
Конкретно - він звернувяся до Уряду з дорученням спростити систему реєстрації підприємництва і систему звітності. Видав відповідні укази. Результатом цього стало створення "єдиного вікна" і на початках дійсне полегшення стану підприємців.Але ненадовго - рівно поки не працювала "політрехворма" і у Ющенка не обрізали цілий ряд повноваженнь.
> Бердичівського хапужку Піскуна, залишив генпрокурором і зняв лише після того як той почав посягати на святе - на кума петю.
Генпрокурора призначає Верхован Рада. Президент лише подає кандидатуру.У Ющенка не було шансів провести через Верховну раду свого Генпрокурора. Єдиним на той час шансом щось змінити у Генпрокуратурі була підтримка "самоповернення через суд" Піскуна, який під це брав зобовязання бути лояльним до нової влади. Властиво це твердили Ющенку Тимошенко та "любі друзі"
> Правда знявши Піскуна подав на генпрокурора ще більш огиднішого Медведька який вже в кінець перетворив органи прокуратури у виключно організовані злочинні організації.
Піскуна зняти було потрібно - бо він фактично став учасником повзучого держпервороту.
Медведько був компромісною фігурою, яку можна було провести черз Верховну Раду.
>
> >
> > У відовідь на це відбулося "заколот" комсомольців на чолі з Тимошенко і почалася кампанія "холодної громадянської війни в Україні".
>
> Я не любитель Тимошенко, але як на Вашу думку? - комсомольці повинні були мовчки спостерігати як кучмізм повертається?
Угу - комсомольці як борці з кучмізмом.
> Як замість бандити у тюрмах, порошенко-медведчук, генпрокурори пройдисвіти і т.д. і т.п. Я звичайно розумію, що комсомольці розпочали критику не з альтруїстичниїх мотивів, але тоді наразі вона була абсолютно справедливою.
Цікаов скільки бандитів у тюрми посадили оті комсомольці, а саме Турчинов і Луценко, маючи МВС та СБУ та друга Піскуна в придачу?
>
>
> Тільки не нада ляля, що він не міг, що йому не дали б. а він пробував?
> Які законопроекти були ним (як субьєктом законодавчої ініціативи) подані в 2005 році і помаранчевий парламент першої помаранчевої коаліції їх відхилив? ПЕРЕЛІК НА СТІЛ!
Перший "помаранчевий парламент" під проводом Тимошенко тотально саботував всі ініціативи Ющенко , як правило переконуючи його що мовляв Президенту не треба соватися у Парламент і вони самі всек зроблять. Наглядний приклад - подання в Конституційний суд на політреформу , збір підписів на яке очолив БЮТ, зібрав підписи і заховав у себе в сейфі.
Потім те саме повторили "любі друзі" з НСНУ - знаю бо сам ходив збирав ці підпис у депутатів, і бачив хто коли і як показава свою гавнистість. До речі всі ці люди зараз працють "дорогими моїми" у Тимошенко.
> Які призначення ним були подані до цього ж складу ВР в 2005 році і парламент їх відхилив?
Всі кадрові пропозиції Ющенка завалювалися на рівні "любих друзів" і "дорогих моїх" - аргумент - нема більшості, ніхто за це не проголосує. До речі це фірмовий стиль СДПУ(о), яке з березня 2005 року закрило свої офіси, бо на 90% перейшло " до лав БЮТ".
> Але цей виродок весь 2005 рік як бундючний півень насолоджувався "величчю" катаючись по закордонах та живучи у своє задоволення.
А ось це пане неправду кажете- їздив в міру необхідності, як усі президенти + лікувався. Звісно Вам пече що вилікувався, але це вже воля божа а не ваша.
Ну а слово "виродок", яке ви так часто вживаєте, це поняття медичне - ви що медик?
Самі на себе в дзеркало дивилися?
2009.07.12 | Олександр Дядюк
Як мене вже заї...ли брехуни
Ну їм якщо ющенко буде навіть межі очі сцяти, вони все одно будуть казати - що то божа роса. месія ж!Мартинюк пише:
> Це я про "переляк" комсомольців перед повернення кучмізму.
>
> У всякому разі вони набагато більше перживали про збереження кучмівських "понятій" і зневажали Ющенка за те що той цих понятій не дотримується, головним чином за те що що "руки які не крали не можуть бути руками дающого"
вони вам про це самі сказали? Докази на стіл бліна!
>
>
> Олександр Дядюк пише:
> > Мартинюк пише:
> > > Дійсно Ющенко був малоактивним до липня 2005 року. Причина - тяжке отруєння взагалі не давало певності чи він буде жити .
> >
> >
> > "Ніхера собі "тяжко отруєний"?
> > Після виборів, перед інавгурацією він із Саакашвілі дунув у Карпати де на лижах вишивав так, що дай бого кожному здоровому ще так вишивати.
> >
> Ви там "вишивали"? Внього були і погіршення і покращення стану.Тоді зимою він вросто піарився, показував що мовляв "здоровий, і ще огого". Гадаю таке було потрібно.
А ви його лікуючий лікар? Ви його діагностували? Я бачив те що бачив - вишивав і це показували по телевізору. Чому я повинен вам вірити. що інакше? Я у вас щото німбу над головою не помічав.
> >
> > Корнкрєтнєє батєнька, конкретнєє?
> > нє, виступати він любить і говорити "правильні речі" він також може, а от робить він зовсім інше? особливо в кадровій політиці.
> Конкретно - він звернувяся до Уряду з дорученням спростити систему реєстрації підприємництва і систему звітності. Видав відповідні укази. Результатом цього стало створення "єдиного вікна" і на початках дійсне полегшення стану підприємців.
"він звернувся" І це все, що він зробив за 5 років? ну ладно за цілий 2005 рік? Дааа - титан праці, справжній трудоголік.
Але ненадовго - рівно поки не працювала "політрехворма" і у Ющенка не обрізали цілий ряд повноваженнь.
А можна деталізувати - що йому обрізали? І чим йому завадила політреформа? от всі тут ниють політреформа, політреформа (невістка, невістка), а от конкретно - чим політреформа завадила ющенку, що він хотів би зробити (але через політреформу не зміг) і хто не давав йому це зробити в2005-до чеервня 2006?
>
> > Бердичівського хапужку Піскуна, залишив генпрокурором і зняв лише після того як той почав посягати на святе - на кума петю.
> Генпрокурора призначає Верхован Рада. Президент лише подає кандидатуру.У Ющенка не було шансів провести через Верховну раду свого Генпрокурора.
А от ця брехня мене особливо бісить.
Ви що Нострадамус, Ванга, Глоба? Звідки ви зналди, що не було? А він пробував?
Ну що він втрачав, якби спробував подати кандидатуру більш порядного прокурора? Що "кількість попиток" обмежена конституцією? Ну подав би Петра, не пройшов би - подав Степана, не пройшов би Степан, подав би Івана, а вже тоді виступив би по телебаченню перед народом і сказав би - люди добрі, ви бачите, я хотів би щоб Гепрокурором була порядна людина, але вони (ВР) не пропускають і я вимушений йти на компроміс.
Тоді ми розуміли б - що він НАМАХАВСЯ, що він ХОТІВ, але не зміг.
А так тупий піз...дьош ющефанів про те, що він хотів, але не міг мені просто огидний.
>
> Угу - комсомольці як борці з кучмізмом.
А ющенко що - не з комсомолців, він що в радянські часи був "вязнем совісті", боровся з радянським режимом, сидів у концтаборах?
він такий самий кормсомолець як і вони, так що нахєра торочити фігню
>
> > Як замість бандити у тюрмах, порошенко-медведчук, генпрокурори пройдисвіти і т.д. і т.п. Я звичайно розумію, що комсомольці розпочали критику не з альтруїстичниїх мотивів, але тоді наразі вона була абсолютно справедливою.
>
> Цікаов скільки бандитів у тюрми посадили оті комсомольці, а саме Турчинов і Луценко, маючи МВС та СБУ та друга Піскуна в придачу?
Ви знову починаєте - а от те лайно нічим не краще цього. Та хіба я заперечую, хіба я десь казав що турчинов із луценком краще ющенка?
Лайна не буває кращого чи гіршого - лайно воно і в Африці лайно.
> >
>
> Перший "помаранчевий парламент" під проводом Тимошенко тотально саботував всі ініціативи Ющенко , як правило переконуючи його що мовляв Президенту не треба соватися у Парламент і вони самі всек зроблять.
> Наглядний приклад - подання в Конституційний суд на політреформу , збір підписів на яке очолив БЮТ, зібрав підписи і заховав у себе в сейфі.
А, ну да, я забув, що сама головна проблема України, що залишилась у спадок від кучми - це були не тотальна корупція і беззаконня, криміналізація правоохоронних органів та комерціалізація судів, не проблеми в економіці. то всьо мєлочі. Головна "біда" країни - у царя батюшки забрали трошки повноважень (правда лише з червня 2006 року).
Але ющенко замість того, щоб використати ці півтора роки поки ще політреформа не набула повноважень для того, щоб щось зробити для України і цим на практиці можливо дійсно довести, що йому як ефективному менеджеру слід повернути повноваження, шляхом відміни політреформи всі півтора роки просрав на поверненя собі кучминого владного кафтанчику.
Ну ладно - злиє коварниє комсомолці саботували те, щоб ющенко став повноцінним "кучмою" - страшний і нєпростітєльний грєх. просто сволочі.
Але що ще саботували бютівці і любі друзі?
нє - ну хай у менш важливих питаннях чим "хочу також бути кучмою", а "по мєлочах" - ну наприклад, які законопроекти він пропонував для реформ судової та правоохоронної систем, для прозорості влади, для реформи податкової ситсеми, для посилення відповідальності влади, тощо.
ні, я розумію, це все сущі дрібниці, не варті уваги у порівнянні з фундаментальним питанням відміни політреформи, але хотілось би знати, що він ініціював по вищезазначених "дрібницях" і воно було саботовано?
> Які призначення ним були подані до цього ж складу ВР в 2005 році і парламент їх відхилив?
> Всі кадрові пропозиції Ющенка завалювалися на рівні "любих друзів" і "дорогих моїх" - аргумент - нема більшості, ніхто за це не проголосує.
бла-бла-бла-бла - конкретніше будь ласка, кого він пропонував (вносив), а любі друзі, бютівці, дідько з пекла чи пришельці завалиоли? Конкретно - кого?
> Ну а слово "виродок", яке ви так часто вживаєте, це поняття медичне - ви що медик?
> Самі на себе в дзеркало дивилися?
слово виродок я застосовував не в медичному чи е стетичному змісті, а в моральному. Мені по барабану -.хай президент зовні хоч Квазімодою буде, лиш би був патріотом України і не маніловим-ледацюгою і мозги щоб мав.
А яка в нього зовнішність мені до самої сраки
2009.07.12 | oze
На жаль, правда! Re: Як мене вже заї...ли брехуни
2009.07.13 | Мартинюк
Ну і - БЮТ проголосував би заміну Піскуну?
Та вони були готові на нього молитися, бо Піскун скасував всі справи і розслідування по Тимошенко і ЄЕСУ, і допоміг Турчинову знищити архіви цієї справи.Це що - Ющенку щодня пропонувати когось у Раду і щодня отри увати "по носі", сваритися з типу "союзниками", які у вашому трактуванні зараз виглядають білими та пухнастими.
Реально ви звинувачуєте Ющенка в тому що він не розпочав війну з Тимошенко війну "на знищення" ще весною 2005 року. А за що ж відповідає тоді сама Юлька?
Ви не такий дурний аби вірити у "доброго царя". однак активно експлуатуєте тему "Ющенко - не добрий цар" для своєї пропаганрди.
2009.07.14 | Pavlo Z.
Таки так! Re: Як мене вже заї...ли брехуни
2009.07.14 | Мартинюк
Що - вийшов на бойову вахту?
Давай, бо твій однодумець вже по третьому кругу одне і теж ретранслює.2009.07.16 | Pavlo Z.
До чого цей звіздьож? Нічим крити - то виставляєш мене
бригадником? Нє подлічяйтє - адже знаєш, що брехня.2009.07.12 | Sean
Ви праві в усьому. Зокрема в цьому
omela пише:> Хоча й кращих немає.
2009.07.14 | Pavlo Z.
Мартинюк, чи ти сліпий - чи давно вже в еміграції,
хоча й внутрішній.Текст читав?
2009.07.14 | Мартинюк
Читав і дуже уважно - на жаль обєктивно
це частина кампанії БЮТ по традиційній схемі - "та що ви про те що БЮТ зробив, давайте побалакаєм про те що Ющенко не зробив"2009.07.10 | igorg
Проблема не стільки в системі скільки в еліті
в якості тих людей котрі формують й зберігають цю систему.Ось дивіться. Був СССР, й коли він став валитися усі звинувачували систему. Люде не винні, винна система. Змінимо систему зміняться й люде. Але ж це суто комуністична пісня. Комуністична казка бо перше що зробили комуністи захопивши владу - провели тотальну ЛЮСТРАЦІЮ наганом і ГУЛАГ-ом.
З тих часів система змінилася майже докорінно, або принаймні вельми суттєво. Змінилася економічна система, змінилася політична система, змінилася виборча система й система влади, змінилися символи. Але ж що саме тоді лишилося? А лишилися ЛЮДИ. Й ці люди також змінилися.
Але проблема в тому хто саме й у який саме бік. Люди причетні до КПСС й тодішньої влади отримали фантастичні можливості й при цьому геть скинули тісну маску правильних будівників комунізму, разом з його хоч якимось моральним кодексом. Люди що пахали на них отримали можливість вільно висловлювати думки, втікати з цієї країни й дещо більше особистих й економічних релігійних свобод. Проте вони як були відсторонені від влади так залишилися. Як були відсторонені від засобів виробництва так і залишилися.
Звичайно, Лозінські шкодують за серпом і молотом. Бо розширення політичних свобод інших є потенційною загрозою для нього якої й бути не могло за серпасто-молоткастої влади. Скільки люду винищили оті голови колхозів з парторгами й бригадирами, скільки доль понівечили, скільки зубів селянських повибивали, скільки самогону вижлуктили. Навіть на моїй памяті.
За нормальних обставин мали б відповідати, або принаймні втекти до Північної Кореї, на Кубу чи в ПМР або хоча б до Росії.
Не сталося. Втрималися, пристосувалися до усіх змін й лише ностальгують за серпасто молоткастими часами. Й тягнуться з усіх сил до тих хто ті часи може повернути.
Люстрація. Це правильно. Бо без неї жодна пострадянська країна не здатна нормально жити. Не зможемо й ми. Й це не минає. Вовки породжують вовків, мерзотники мерзотників. Їх діти вже навіть страшніші за батьків.
2009.07.11 | Сахаров
Не все, що плаває - еліта. Це лайно.
2009.07.11 | igorg
Еліта це ті хто визначає й формує суспільну систему,
хто на неї суттєво впливає, якщо мова про еліту політичну. Так що як не крутись а так воно і є. Сталін і його поплічники свого часу складали політичну еліту. Й Гітлер з компанією також. Тож не всяка еліта має позитивні для нас цілі, це інша річ.2009.07.11 | Олександр Дядюк
Дедді, давай разом - ющенко так, Ющенко наш президент
Давайте оберемо Ющенка ще на 5 років, бо він ще не встиг повністю просрати україну.ющенко так, ющенко наш прєзідєнт
2009.07.11 | Lexa62
Re: Дедді, давай разом - ющенко так, Ющенко наш президент
а хто інший?2009.07.11 | Мартинюк
Та ні, твій президент - Юля Янукович...
2009.07.12 | Олександр Дядюк
Брехати не гарно, де я хвалив юлю чи яника? а ви брехун
2009.07.12 | Мартинюк
А у вас просто вузька спеціалізація - лити гівно
і лише на один об"єкт.2009.07.12 | Олександр Дядюк
Знову брешете
Мартинюк пише:> і лише на один об"єкт.
Для мене що янукович, що ющенко що тимошенко - гівно-гівном, і одні одних варті. І якраз саме цим я відрізняюсь від вас
До речі, ті хто критикує тимошенко чи януковича, то вони тоже - лють гівно?
2009.07.12 | saha
Звісно
> До речі, ті хто критикує тимошенко чи януковича, то вони тоже - лють гівно?Тільки не для Мартенюка- для нього то об'єктивна критика.
гівно то трішки для інших людей.
2009.07.12 | Мартинюк
Як коли
Але ці два персонажі , і особливо Тимошенко вже настільки у це гівно залізли самі що лий не лий - а вони все одно в цьому продукті.У Януковича зараз трохи краща ситуація - він не при владі . Але історія з ПРиБЛЯтом таки добряче закаляла і його - що б він не говорив і не вдавав із себе незалежного від Тимошенко.
2009.07.14 | Bogun
Re: Знову брешете
Дядюк, а Ви хоч щось добре в житті бачите?2009.07.11 | omela
Re: Дедді, давай разом - ющенко так, Ющенко наш президент
Олександр Дядюк пише:> Давайте оберемо Ющенка ще на 5 років, бо він ще не встиг повністю просрати україну.
> ющенко так, ющенко наш прєзідєнт
ні, давайте оберемо Блок Лозінських і змінимо владу в країні
2009.07.12 | Sean
Так, оберемо Ющенка. Добре, що Ви це розумієте
2009.07.11 | Lexa62
Типова ситуація для Сходу після 2004 року
люди справді намагались зробити на місцях, що потрібно, але Київ зрадив їх і відвернувся.2009.07.11 | Мартинюк
В Києві тоді вже йшла громадянська війна
Літом 2005 всі захищали суддів від свавілля голови РНБУ Порошенка.Невже забули?
А судді Замковенку ще й відстоювали його святе право брати хабарі квартирами вартістю у мільйон долларів.
А ось провідні юристи фракції БЮТ в цей час писали для Піскуна подання в суд про поновлення на посаді генпрокураора. Невже всі вже забули?
Звісно - памятають лише про проплачені Тимошенко статті про Андрія Ющенка та даровані йому тим же Бродським і Жванією авто і телефон "Верту".
Бійтеся любих друзів, дари приносящих. Цікаво чи дозволяє тепер Тимошенко вже своєму "дорогому моєму" Жванії робити подарунки Жені в Карру?
2009.07.11 | Odesa
Невже і після цієї статті не ясно,
що настав час радикальної зміни кадрового складу політикуму? І не час шукати неіснуючих бліх на всіх, крім своїх кумирів. "Посполиті", здається, розуміють це краще за "високочолих" (що є неприродним і дійсно потребує коректив)... Я бачу довкола чимало менеджерів найвищого гатунку (включно з етичними якостями), які нудьгують без справжньої роботи, а "на горі" й донині тирлуються злочинні імпотенти та імпотентні злочинці.Претензій до Ющенка та Тимошенко в мене більше, ніж до Януковича, бо ж останній прямо казав, що він хоче знищити в Україні українське, скасувати основи демократії, перетворити право на фікцію.
Направду, погано розумію тих, хто осатаніло бореться проти Яценюка як кандидата на найвищу державну посаду, вигукуючи патріотичні гасла...
Варто уважно прочитати цю гірку правду, щоб вже зовсім не відірватися від реальності.
2009.07.11 | omela
Re: Невже і після цієї статті не ясно,
Яценюк - невід'ємна складова і кість від кости цього сучукрполітикуму-"еліти", абсолютно в усьому, що й зараз по його кампанії добре видно. А на вік не дивіться - він "рано почав".2009.07.11 | Odesa
Re: Невже і після цієї статті не ясно,
omela пише:> Яценюк - невід'ємна складова і кість від кости цього сучукрполітикуму-"еліти", абсолютно в усьому, що й зараз по його кампанії добре видно. А на вік не дивіться - він "рано почав".
Впевнений, що робити далекосяжні висновки з ходу виборчої кампанії невірно. Це правда, вона в Яценюка наразі вкрай невдала. Звісно, це теж - "щось", але аж ніяк не "все" і навіть не "багато що". Краще розглядати образ і діяльність людини комплексно.
Наскільки мені відомо, наразі ця людина (на відміну від усіх інших кандидатів на посаду) не помічена у таких речах, як корупція, бандитизм чи його "кришування", зловживання владою. Водночас - незрівнянно освіченіша за всіх опонентів. Наскільки мені відомо, до укрсучполітикуму означений пан потрапив з Нацбанку, де показав себе фахівцем високої кваліфікації. Не бачу тут ознак "невід`ємності", бо не всі перспективні хлопці з НБУ потрапляють до політикуму; Ющенко і Яценюк - винятки (а приміром Савченко - там і сидить).
Ваша репліка, щоб не скидатися на нігілістичне "всі вони однакові", потребує якоїсь позитивної альтернативи. Де вона? Ви пропонуєте анархію? Аполітичність (те що М.Жванецький точно означив у відомій фразі про "провінцію у моря")? Вперте голосування за непрохідних (слава Богу!) Ющенка чи Тягнибока і "на виході" - голосний плач в дусі "всьо пропало"? Мрії про те, що в новій іпостасі Янукович/Тимошенко зміняться на краще, "станут добрєє і чіще"? Особисту еміграцію? Суїцид? Гедонізм як альтернативу заполітизованості? Класичне "якось воно буде"?
2009.07.11 | Сергій Вакуленко
Re: Невже і після цієї статті не ясно,
Odesa пише:> Наскільки мені відомо, наразі ця людина (на відміну від усіх інших кандидатів на посаду) не помічена у таких речах, як корупція, бандитизм чи його "кришування", зловживання владою.
Здається, Яценюк ще й перший Голова ВР, який сам написав заяву про відставку.
> Водночас - незрівнянно освіченіша за всіх опонентів.
Я не сказав би. Він скорше робить враження незрівнянно освіченішого (поки не копнýти). Але це – вада. Не любить наш православний електорат "тілігентів". Чує в них "класового ворога"...
> Ваша репліка, щоб не скидатися на нігілістичне "всі вони однакові", потребує якоїсь позитивної альтернативи. Де вона? Ви пропонуєте анархію? Аполітичність (те що М.Жванецький точно означив у відомій фразі про "провінцію у моря")? Вперте голосування за непрохідних (слава Богу!) Ющенка чи Тягнибока і "на виході" - голосний плач в дусі "всьо пропало"? Мрії про те, що в новій іпостасі Янукович/Тимошенко зміняться на краще, "станут добрєє і чіще"? Особисту еміграцію? Суїцид? Гедонізм як альтернативу заполітизованості? Класичне "якось воно буде"?
Може, й однакові, але це означає, що Яценюк принаймні не буде гіршим за Януковича, Тимошенко чи Ющенка.
Я з Вами згоден: Ющенко, мабуть, не пройде. Забагато з ним пов'язується несправджених надій.
Можна ризикнути й проголосувати за "темну конячку" Яценюка, бо Тимошенко чи Янукович — то стовідсотково програшні варіянти.
2009.07.13 | Odesa
Re: Невже і після цієї статті не ясно,
Сергій Вакуленко пише:> Може, й однакові, але це означає, що Яценюк принаймні не буде гіршим за Януковича, Тимошенко чи Ющенка.
Впевнений, що гіршим за цих трьох Яценюк не буде: гірше вже просто нікуди!
> Я з Вами згоден: Ющенко, мабуть, не пройде. Забагато з ним пов'язується несправджених надій.
> Можна ризикнути й проголосувати за "темну конячку" Яценюка, бо Тимошенко чи Янукович — то стовідсотково програшні варіянти.
Дик, і я про те ж!..
2009.07.13 | omela
Re: Невже і після цієї статті не ясно,
Odesa пише:> Сергій Вакуленко пише:
> > Може, й однакові, але це означає, що Яценюк принаймні не буде гіршим за Януковича, Тимошенко чи Ющенка.
>
> Впевнений, що гіршим за цих трьох Яценюк не буде: гірше вже просто нікуди!
гірше завше є куди...
2009.07.12 | Мартинюк
У Яценюка всі мінуси, які є у Ющенка, але нема жодного з плюсів
Перепрошую, але він лише один із багатьох "неющенків" - Тимошенко, Януковича, Тягнибока, Тигипка, Костенка.Який з Яценюка "решала" ( а "нерешалово" це головна претензія до Ющенка) демонструється роком його безплідного спікерства.
2009.07.13 | omela
оце точно
2009.07.14 | AK
Плюс Яценюка - здатність чітко висловити свою думку,
чого Ющенку часто бракує.2009.07.14 | Bogun
Брехня
2009.07.14 | Микола Гудкович
Наведіть бодай один приклад формулювання Яценюка
2009.07.14 | AK
Послухайте хоча б його інтерв'ю "Эху Москви".
І порівняйте його з інтрев'ю Ющенка тому ж таки "Эху Москви".Різниця відчувається одразу.
2009.07.14 | Мартинюк
Може Яценюку ця аудиторія більше подобається?
і мова більш звична...2009.07.15 | AK
Про Ющенка можна було б сказати те саме.
Адже він теж дав інтерв'ю "Эху Москвы".Мартинюк пише:
> і мова більш звична...
Явне пересмикування. Бо рідна мова Яценюка - українська.
2009.07.11 | omela
Re: В Києві йшла громадянська війна
Мартинюк пише:> Літом 2005 всі захищали суддів від свавілля голови РНБУ Порошенка.
> Невже забули. А судді Замковенку ще відстоювали його святе право брати хабарі квартирами вартістю у мільйон долларів.
>
> А юристи фракції БЮТ писали для Піскуна подання в суд про поновлення на посаді генпрокураора.Невже всі вже забули?
Не тільки забули, але й не знали. Переважна більшість.
2009.07.12 | Мартинюк
І на жаль знати не хочуть.
Слухняно повторюють мантри комсомольської номенклатури, яка міряє Ющенка по собі, і пояснють те, Ющенко не використовує можливості аби вкрасти і поділитися з ними, як його особисту "нікчемність".Бо "спиздити і розвести лохів" це для них найвище достоїнство . А лохи на жаль слухняно сприймають цю "систему цінностей"
2009.07.13 | Shadow
Re: І на жаль знати не хочуть.
Мартинюк пише:> Слухняно повторюють мантри комсомольської номенклатури, яка міряє Ющенка по собі, і пояснють те, Ющенко не використовує можливості аби вкрасти
Над Ющенком, що "не використовує можливості аби вкрасти" - рыдалЪ.
2009.07.13 | AK
Однак указ про звільнення Піддубного підписав таки Ющенко!
2009.07.13 | Lexa62
каже ж що був наразі дуже хворий тим часом
2009.07.13 | AK
Ну і що? Навіщо було підписувати указ?
2009.07.14 | Lexa62
Уточнюю.
Йому багато чого доводилось підписувати. Якби ви спитали чому саме такий апарат у нього був, що готував такі укази. Але цей момент він також пояснив. За хорунжівськими звичаями, якщо коротко.2009.07.14 | AK
Справа не в апараті, а в стилі кервництва
Він не одну людину звільнив з посади так, що звільнений дізнався про це зі ЗМІ. Якби він перед цим викликав людину на бесіду, то все було б по-іншому.Якщо ти хворий, то відклади підписання указу до одужання.
2009.07.14 | Pavlo Z.
Re: В Києві тоді вже йшла громадянська війна
Мартинюк пише:> Літом 2005 всі захищали суддів від свавілля голови РНБУ Порошенка.
> Невже забули?
Та ну? Хто всі і яких суддів? Усіх?
А що в цей час робив Президент? Спав.
> А ось провідні юристи фракції БЮТ в цей час писали для Піскуна подання в суд про поновлення на посаді генпрокураора.
Нув писвли і що? А що в цей час робив Президент? Спав.
> Звісно - памятають лише про проплачені Тимошенко статті про Андрія Ющенка та даровані йому тим же Бродським і Жванією авто і телефон "Верту".
Верту подарував Лесик. І хто б не подарував - батько мав взути так, щрб мало не здалося. І він таки взув - тільки не синулю, а пресу.
2009.07.14 | Bogun
Ющенко - кращий!
Якби Ющенко був архангелом, з необмеженою владою, ми б дійсно могли висувати йому якісь претензії. А так він усього навсього людина зі своїми слабкими сторонами, Президент який практично не має повноважень, політик якого банально кинули соратники і до того ж занадто принципова людина, щоб відмовитись заради рейтингу від своїх ідей та вподобань. А ще, це одна людина в нашому політикумі, яка дійсно розуміє, що треба зробити Україні, щоб піднятися з колін. До того ж при всіх своїх недоліках, я не бачив іншу людину, яка б так щиро та самовіддано любила Україну. А усі ці розчаровані - це ті люди, які хотіли бачити в ньому не людину, а мессію.2009.07.14 | AK
Він міг би зробити набагато більше навіть з цими повноваженнями.
Bogun пише:
> Якби Ющенко був архангелом, з необмеженою владою, ми б дійсно могли висувати йому якісь претензії. А так він усього навсього людина зі своїми слабкими сторонами, Президент який практично не має повноважень, політик якого банально кинули соратники і до того ж занадто принципова людина, щоб відмовитись заради рейтингу від своїх ідей та вподобань. А ще, це одна людина в нашому політикумі, яка дійсно розуміє, що треба зробити Україні, щоб піднятися з колін. До того ж при всіх своїх недоліках, я не бачив іншу людину, яка б так щиро та самовіддано любила Україну. А усі ці розчаровані - це ті люди, які хотіли бачити в ньому не людину, а мессію.
Погоджуючись зі справедливістю Ваших слів, мушу водночас визнати, що Ющенко як керівник він занадто слабкий.
Слабкий не в значенні "нездатний гримнути кулаком по столу", а в значенні невмілий, нездалий. Його кадрова політика абсолютно провальна. Початковий допис цієї гілки наводить яскравий приклад його нездалої кадрової політики.
Можливо сам він дійсно самовіддано любить Україну, але він прогнав від влади чимало людей, які теж самовіддано люблять Україну, а на їхнє місце прийшли люди, що люблять лише гроші і владу.
2009.07.14 | Bogun
Re: Він міг би зробити набагато більше навіть з цими повноваженнями.
> Його кадрова політика абсолютно провальна. Початковий допис цієї гілки наводить яскравий приклад його нездалої кадрової політики.> Можливо сам він дійсно самовіддано любить Україну, але він прогнав від влади чимало людей, які теж самовіддано люблять Україну, а на їхнє місце прийшли люди, що люблять лише гроші і владу.
Так були проблеми з кадрами. Але у іншому мушу з Вами не погодитись. Якщо подивитись на тих людей які дійсно працюють на Україну, це усе люди Ющенка - Огризко, Вовкун, Вакарчук, Єхануров, Наливайченко. А ті люди які переслідували якісь свої цілі просто не змогли ужитися з Ющенко. Те, що їх мало не говорить про неправильну кадрову політику Ющенка, а насамперед що їх дійсно мало.
2009.07.14 | AK
А чим завинив, наприклад, Жовтяк?
Bogun пише:
> Якщо подивитись на тих людей які дійсно працюють на Україну, це усе люди Ющенка - Огризко, Вовкун, Вакарчук, Єхануров, Наливайченко. А ті люди які переслідували якісь свої цілі просто не змогли ужитися з Ющенко. Те, що їх мало не говорить про неправильну кадрову політику Ющенка, а насамперед що їх дійсно мало.
Так, їх мало, але значно більше, ніж Ви назвали.
Багато хто опинився "поза грою" саме через Ющенка.
Принаймні так виглядає іззовні. Наприклад я не розумію у чому вина Жовтяка.
Хоча цілком можливо, що Ющенко звільнив його справедливо. Але чому ми нічого про це не знаємо? Де обіцяна відкритість влади і прозорість рішень?
2009.07.14 | Bogun
А чим завинив, наприклад, Жовтяк?
Ви можете уявити картину, сидить Ющенко і день та ніч вирішує усі наші проблеми, розбирається з усіма бандитами, не маючи абсолютно ніякого впливу на генпрокурора, МВС, Верховну Раду, Кабмін, мені важко це уявити. До речі ті підрозділи які підконтрольні йому, найкраз найбільш вдало функціонують у справі захисту інтересів України. Одна людина не в змозі контролювати усі процеси. При бажані і на сонці можна знайти плями, та питання не в тому щоб тицьнути під ніс Президенту, що він робив так, а що не так, а навпаки усім людям, що розділяють погляди, ідеї та мотиви Президента, об'єднатись навколо нього, як навколо єдиної реальної націонал-демократичної сили і не дати прийти до влади антиукраїнським силам, а зробити Україну ще більш сильною і вільною.2009.07.14 | AK
Re: А чим завинив, наприклад, Жовтяк?
Bogun пише:> Ви можете уявити картину, сидить Ющенко і день та ніч вирішує усі наші проблеми, розбирається з усіма бандитами, не маючи абсолютно ніякого впливу на генпрокурора, МВС, Верховну Раду, Кабмін, мені важко це уявити.
Ви вирішили поміняти тему розмови.
Ми говорили про голів держадміністрацій. На їхнє призначення і звільнення Ющенко мав і має вплив.
Навіщо було звільняти людей, які в міру своїх сил і повноважень намагалися боротися з безміром на місцях?
Якщо підстави для звільнення дійсно були, то чому про це не дізналась громадськість? Де обіцяна відкритість влади і прозорість рішень?
Справа тут явно не в повноваженнях.
> До речі ті підрозділи які підконтрольні йому, найкраз найбільш вдало функціонують у справі захисту інтересів України. Одна людина не в змозі контролювати усі процеси.
Всі процеси - звичайно не може. Але контролювати власну руку, яка підписує укази, президент повинен.
Як і пояснити народу мотиви рухів власної руки.
> При бажані і на сонці можна знайти плями, та питання не в тому щоб тицьнути під ніс Президенту, що він робив так, а що не так, а навпаки усім людям, що розділяють погляди, ідеї та мотиви Президента, об'єднатись навколо нього, як навколо єдиної реальної націонал-демократичної сили і не дати прийти до влади антиукраїнським силам, а зробити Україну ще більш сильною і вільною.
Мене не потрібно агітувати. Я прекрасно розумію, що і Тимошенко, і Янукович - катастрофа для України.
Однак усім потрібно зрозуміти, що ставка на Ющенка може бути програшною і результатом такої ставки може бути обрання Ю або Я.
Тому альтернативні варіанти теж слід прораховувати.
2009.07.14 | Мартинюк
Жовтяк став жертвою маневрів верхівки УНП
Яка тоді почала невдало інтригувати , намагатися пошантажувати Ющенка вимагаючи більше влади і посад.2009.07.15 | AK
І що?
Ющенко не став розбиратись чи є у тому особиста вина Жовтяка, а просто звільнив його з посади, нічого не пояснюючи виборцям?Гарний стиль керівництва!
2009.07.14 | Pavlo Z.
Пора забувати про нього як про страшний сон.
Bogun пише:> Якби Ющенко був архангелом, з необмеженою владою, ми б дійсно могли висувати йому якісь претензії.
Дивна, м'яко кажучи, логіка у вас. Ні до кого з обранців не може бути претензій? Тільки до архангелів? Як ви собі це уявляєте?
> А так він усього навсього людина зі своїми слабкими сторонами,
якого хріна ця людина не залишалася просто людиною, а поперла в Президенти?
> Президент який практично не має повноважень,
Брехня. Читайте Конституцію. А крім Конституції у нього з січня по вересень 2005 була просто необмежена можливість виконувати свою програму - перш за все щодо "бандитів - у тюрми". Натомість він підняв з колін їх головного пєрца - на превелике здивування як того, так і його бандюків, і сказав: "Працюймо разом".
І навіть якби у нього не було ні повноважень, ні можливостей - він міг би перевернути все це корупційно-бандитське болото, якби мав Бога не на губах, а у серці, якби був взірцем моралі. Не був і не є, на превеликий жаль.
> політик якого банально кинули соратники
А чому? Чому ви не ставите собі цього питання: "ЧОМУ його всі "кинули"? Може якраз тому, що до того ВІН усіх кинув?
> і до того ж занадто принципова людина, щоб відмовитись заради рейтингу від своїх ідей та вподобань. А ще, це одна людина в нашому політикумі, яка дійсно розуміє, що треба зробити Україні, щоб піднятися з колін.
Просрав усе - довіру народу, беззбройну перемогу над Кремлем, зАхват європейських лідерів. І все - через лінь, нарцисизм і аморальність.
> До того ж при всіх своїх недоліках, я не бачив іншу людину, яка б так щиро та самовіддано любила Україну.
Він нагадує мені жінку-алкоголічку, яка щодня з пляшкою в руці вичитує своїм дітям: "Ви повинні любити матір! Бо мати - це найсвятіше у кожної людини!" Говорить вірно, а враження - .....
> А усі ці розчаровані - це ті люди, які хотіли бачити в ньому не людину, а мессію.
Отут уже херня повна. Це він у собі бачить якраз месію. Починалося це давно, чого варте хоча б називання його у офіційних листах з Центрального штабу до регіональних штабів (наскільки пам'ятаю ще з осені 2003-го) "Лідером". Просто Лідером з великої літери - без назви НУ, без прізвища й імені. Як це раніше робили стосовно Вождя чи Фюрера.
Я і, думаю, мільйони хотіли ж бачити в ньому Президента
2009.07.14 | Мартинюк
Хочеш насолодитися довічною дуплетократією Юлі і Яника?
Це ж так близько - на відстані протягнутої руки - а потім десятиріччя щастя і благоденства. Без політики і можливо навіть без інтернету...2009.07.14 | Pavlo Z.
Мене затрахало тупо стале кивання на Юлю коли йдеться ПРО ЮЩЕНКА
Мені Юля до дупи - я за неї не голосував, я не працював на її обрання Президентом, я не підставляв свій авторитет перед сотнями друзів і рідних - так як це було з Ющенком.Я міг би як і ти - залишатися сліпим, якого веде сліпий. Але як дивитися в очі собі й дітям?!
2009.07.14 | Мартинюк
А мене так само задрало вдавання кимось "чесного дурника"
Який нібито не знає до чого ведуть його емоційні спічі.Це львівська "клюмба" часів занепаду РУХу - там багато було таких "емоційно-принципових"
2009.07.16 | Pavlo Z.
Вважаєш, що краще бути дурником нечесним?
Мартинюк пише:> Який нібито не знає до чого ведуть його емоційні спічі.
> Це львівська "клюмба" часів занепаду РУХу - там багато було таких "емоційно-принципових"
Я ні до Львова, ні до клюмби - ну ти знаєш...
А в Москві ти, як і всі ми, хіба не був "емоційно-принциповим"? Що тут хрінового? Чи старєєм? Так не труї старечим конформізмом ресурс громадського спротиву!
2009.07.15 | Микола Гудкович
Павле, Ви щось розбурхались останнім часом. А думати?
Pavlo Z. пише:> Bogun пише:
> > Якби Ющенко був архангелом, з необмеженою владою, ми б дійсно могли висувати йому якісь претензії.
> Дивна, м'яко кажучи, логіка у вас. Ні до кого з обранців не може бути претензій? Тільки до архангелів? Як ви собі це уявляєте?
Претензії можуть бути, і вони є до Ющенка, і їх багато. Тут пан Богун трохи закатегорично висловився.
> > А так він усього навсього людина зі своїми слабкими сторонами,
> якого хріна ця людина не залишалася просто людиною, а поперла в Президенти?
А чому всі ми робимо щось, замість просто сидіти? У всіх слабкості; це нормально.
> > Президент який практично не має повноважень,
> Брехня. Читайте Конституцію.
І?
> А крім Конституції у нього з січня по вересень 2005 була просто необмежена можливість виконувати свою програму - перш за все щодо "бандитів - у тюрми".
Оце, якраз, Павле, брехня. Як Конституція дозволяє Президентові саджати бандитів до тюрем, нагадайте мені?
> Натомість він підняв з колін їх головного пєрца - на превелике здивування як того, так і його бандюків, і сказав: "Працюймо разом".
Натомість, закон так і не визнав цих людей злочинцями, і Ющенко не міг всупереч законові далі відсторонюватися від них. Якби він цього не зробив, то Ви сьогодні дорікали б, що Ющенко поставив був себе над законом.
> І навіть якби у нього не було ні повноважень, ні можливостей - він міг би перевернути все це корупційно-бандитське болото, якби мав Бога не на губах, а у серці, якби був взірцем моралі.
Яким це таким чином?
> Не був і не є, на превеликий жаль.
Ні, не є. Нажаль.
> > політик якого банально кинули соратники
> А чому? Чому ви не ставите собі цього питання: "ЧОМУ його всі "кинули"? Може якраз тому, що до того ВІН усіх кинув?
Чим же саме він кинув Миколу Мартиненка? Чи Юрія Луценка разом з його НС? А то «може», «не може» — то таке. Є факти?
> > і до того ж занадто принципова людина, щоб відмовитись заради рейтингу від своїх ідей та вподобань. А ще, це одна людина в нашому політикумі, яка дійсно розуміє, що треба зробити Україні, щоб піднятися з колін.
> Просрав усе - довіру народу, беззбройну перемогу над Кремлем, зАхват європейських лідерів. І все - через лінь, нарцисизм і аморальність.
Щодо першого ми подивимося на виборах; про яку перемогу над Кремлем Ви галюцінуєте, Ви, сподіваюся, розповісте.
> > До того ж при всіх своїх недоліках, я не бачив іншу людину, яка б так щиро та самовіддано любила Україну.
> Він нагадує мені жінку-алкоголічку, яка щодня з пляшкою в руці вичитує своїм дітям: "Ви повинні любити матір! Бо мати - це найсвятіше у кожної людини!" Говорить вірно, а враження - .....
Мені не нагадує. Може, тому що я не п'ю?
> > А усі ці розчаровані - це ті люди, які хотіли бачити в ньому не людину, а мессію.
> Отут уже херня повна. Це він у собі бачить якраз месію.
Вам не допоможе навіть брутальність лексіки. Ющенко ніколи не бачив в собі месію. Цю мантру вигадали регіонали і запустили 2004-го року. А тепер Ви розносите навіщось цю дурню.
> Починалося це давно, чого варте хоча б називання його у офіційних листах з Центрального штабу до регіональних штабів (наскільки пам'ятаю ще з осені 2003-го) "Лідером".
Повний пінцет. «Лідером»? А-а-а-а! Лідер — це ж майже месія, так? Чи ні? Ні.
> Просто Лідером з великої літери - без назви НУ, без прізвища й імені. Як це раніше робили стосовно Вождя чи Фюрера.
І що? А зараз його просто Президентом називають. Як Вождя чи Фюрера.
А декого княгинею Ольгою (головним Саламандром посоромились). І що?
Чи він не був лідером, а називав себе лідером?
> Я і, думаю, мільйони хотіли ж бачити в ньому Президента
І?
2009.07.15 | Pavlo Z.
А не лизати?
Щодо думати - то не мені радити, голова за останні 5 років просто розколюється від намагання знайти хоч-якусь позитивну логіку в діях Ющенка.2009.07.17 | Odesa
Re: А не лизати?
Між іншим, хоч і грубо, але влучно сказано! Може варто спробувати?2009.07.17 | Мартинюк
У тебе ті самі кошмари, що й у Путіна .
Він навіть це десь прилюдно ляпнув.Погодься - ти і Вова Пу охоплені зараз одинаковою ненавистю до однієї і тії ж людини.
2009.07.17 | Pavlo Z.
А ще Путін погоджується з таблицею множення
і законом всесвітнього тяготіння.Пошлеш їх нахрін?
2009.07.14 | Pavlo Z.
Re: Типова ситуація для Сходу після 2004 року
Lexa62 пише:> люди справді намагались зробити на місцях, що потрібно, але Київ зрадив їх і відвернувся.
100,00000%
2009.07.14 | OlalaZhm
Re: Типова ситуація для Сходу після 2004 року
Pavlo Z.Re: Типова ситуація для Сходу після 2004 року
Перекласти (eng рус укр)
Lexa62 пише:
> люди справді намагались зробити на місцях, що потрібно, але Київ зрадив їх і відвернувся.
100,00000%
_________________________________
На Заході і в центрі теж саме