Одеський припортовий завод виставлено на продаж
07/15/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Фонд державного майна України (ФДМ) оголосив конкурс з продажу 99,567% акцій ВАТ "Одеський припортовий завод" зі стартовою ціною 4 млрд. гривень.
Про це ідеться в офіційному оголошенні ФДМ у газеті "Відомості приватизації".
Згідно з повідомленням, конкурс відбудеться через 75 днів після дати оголошення - 28 вересня.
Крок збільшення ціни при його проведенні встановлений у розмірі 50 млн. гривень.
Як повідомлялося, раніше прогнозувалося, що реалізаційна ціна держпакета ВАТ "Одеський припортовий завод" становитиме близько 1 млрд. доларів.
ОПЗ закінчив перший квартал 2009 року із збитком у 10 млн. гривень, за підсумками року його збиток може вирости вже до 70-100 млн. гривень.
http://www.epravda.com.ua/news/4a5d8fe3575cf/
sean
Про це ідеться в офіційному оголошенні ФДМ у газеті "Відомості приватизації".
Згідно з повідомленням, конкурс відбудеться через 75 днів після дати оголошення - 28 вересня.
Крок збільшення ціни при його проведенні встановлений у розмірі 50 млн. гривень.
Як повідомлялося, раніше прогнозувалося, що реалізаційна ціна держпакета ВАТ "Одеський припортовий завод" становитиме близько 1 млрд. доларів.
ОПЗ закінчив перший квартал 2009 року із збитком у 10 млн. гривень, за підсумками року його збиток може вирости вже до 70-100 млн. гривень.
http://www.epravda.com.ua/news/4a5d8fe3575cf/
sean
Відповіді
2009.07.15 | So_matika
Хто хоче приєднатися до прямої дії з цього приводу, велкам пліз
Наступного тижня в Київ приїде делегація з Одеси, зокрема ДУЖЕ злі мешканці спального району, що знаходиться поруч з ОПЗ. Місце і час повідомимо ближче до події.Судитися ми теж будемо, нехай не розслабляються.
2009.07.15 | Via
Як приєднатися - до судів ходити, пікетувати?
Змалюйте план дій - чим зможу, допоможу.2009.07.15 | So_matika
І те і інше
Зараз проробляємо план дій, про все буду повідомляти.2009.07.15 | Sean
проти чого конкретно протест?
2009.07.15 | Via
Проти продажу СТРАТЕГІЧНОЇ власності українців
Яка НЕ ПІДЛЯГАЄ приватизації самими українцями, а спродується окупантським урядом окупантам.Що тут незрозумілого?
2009.07.15 | Боббі
Яким чином він мені належить?
Як на мене, його слід продавати та створювати умови для зведення портів-конкурентів, аби "як щось таке" то були альтернативи.2009.07.15 | Sean
Via, я ж не про Ваш протест питаю
котрий мені зрозумілийVia пише:
> Яка НЕ ПІДЛЯГАЄ приватизації самими українцями, а спродується окупантським урядом окупантам.
> Що тут незрозумілого?
а про протест отих ДУЖЕ злих мешканців прилеглих будинків.
2009.07.15 | Via
А вони мають право протестувати
Бо це величезний завод - і реально небезпечний. Нині держава власник - і зобов'язана підтримувати безпеку для мешканців поряд з заводом, та й МЧС залучати -якщо що. А інвестору - наплювати, навіть якщо затопить аміаком всю Одесу2009.07.15 | Sean
так звісно мають
Via пише:> Бо це величезний завод - і реально небезпечний. Нині держава власник - і зобов'язана підтримувати безпеку для мешканців поряд з заводом, та й МЧС залучати -якщо що. А інвестору - наплювати, навіть якщо затопить аміаком всю Одесу
і це все правильно
я просто хочу в Соматіки спитати саме їхні вимоги - конкретику
2009.07.15 | So_matika
Пояснюю
ОПЗ є об"єктом екологічної небезпеки першої категорії. Дякувати Армандові Хаммеру, на відстані 15 км від великих житлових масивів, що в народі звуться "Поскот", і де мешкає під 200 тис. людей, знаходиться найбільше в Європі аміакосховище. Мало того: частина ОПЗ щільно вбудована в порт Южний, і відчуджувати її можна тільки разом з портом, що неможливо апріорі.Дотриматися всіх необхідних заходів безпеки при експлуатації цього комплексу можна тільки на державному рівні, коли туди має доступ державний контроль. Приватне ж підприємство, кому б воно не належало - чи то Каддафі, чи то Дерипаскові - хрін пустить на свою територію без судової чи прокурорської санкції державні комісії, які б змогли проконтролювати дотримання належного рівня безпеки. Особливо якщо власник - нерезидент. При схильності приватних власників до жаби, на безпеці 99% будуть економити. До чого це призводить - приклад дивимося тут: http://ru.wikipedia.org/wiki/Бхопальская_катастрофа
Рік тому приписом суду заборонено робити будь-які рухи в бік приватизації ОПЗ без комплексного екологічного аудиту (судилися одесити). Звичайно, що ніхто з бажаючих хапнути ОПЗ на аукціоні не схотів брати на себе ще й цей гембель, добросовісне виконання якого показало б неможливість передачі комплексу в приватні руки. Мало того: Ющ власноруч накладав на цей аукціон вето, здається навіть двічі.
Так що предметом протесту є заборона аукціону, враховуючи екологічну небезпеку першої категорії для мільйонного міста. При аварії за сприятливих погодних умов хмара аміаку від ОПЗ досягне Одеси за 20 хвилин, а загальна катастрофа може стати транскордонною.
Ми привеземо енну кількість підписів мешканців Поскоту проти цієї приватизації (підписи зараз збирають) і лист до Юща, і скоріше за все будемо пікетувати Банкову. День і час залежить від того, як вдасться випросити транспорт. Щодо підмоги з кількістю пікетуючих, то участь киян була б дуже доречною. Чорнобиль, сподіваюсь, ще не всі забули.
А, да. Не треба партійних хоругвей, пліз. Це справа виживання для всіх: правих, лівих, синіх, червоних, помаранчевих, сердечних. Смерть, вона така - їй колір партквитків просто пофіг.
2009.07.15 | Боббі
Бхопал далеко, чому ви не згадуєте вітчизняний приклад держконтр
Скажімо, один такий випадок на ЧАЕС 1986 року? Або нещодавне перевезення фосфору державною залізницею?2009.07.15 | So_matika
Бхопал просто можна порівняти як прямий аналог
Завод з хімічним виробництвом -> приватна власність -> недотримання умов безпеки -> техногенна катастрофа -> масова загибель людей.А так воно все до одного ряду проситься.
1986 - це ще Радянський Союз, де навпаки, людям не повідомили про небезпеку свідомо. Причому не виключено що це диверсія (були й такі чутки).
Фосфор - від запущеності залізниці, це інше хазяйство взагалі. А ОПЗ відносно новий і знаходиться в гарному стані, бо це стратегічне виробництво. Я там була і бачила на власні очі, це реально вражає - ціла імперія.
2009.07.15 | Боббі
А чому не хімічне транспортування - державна власність - аварія?
я не розумію, як можна категорично стверджувати, що державна форма власності гарантує безпеку громадян в нашій країні? Де є Чорнобиль, загибель шахтарів на державних шахтах, прориви комунальної каналізації з загрозою витоку відходів у відкриті водойми, де є "Радикал", де взагалі не рідкість безвідповідальність та нехлюйство, як вагони-що-втікають?і нащо так категорично стверджувати, що власник заводу не зацікавлений у безпеці виробництва?
2009.07.15 | So_matika
Re: А чому не хімічне транспортування - державна власність - аварія?
Боббі пише:> я не розумію, як можна категорично стверджувати, що державна форма власності гарантує безпеку громадян в нашій країні?
Не можна, звичайно. Але державна власність є відкритою для органів контролю. Особливо якщо врахувати значущість об"єкту.
А ще ви не звернули увагу на те, що ОПЗ неможливо приватизувати повністю. Частина його вбудована в порт. Отже комплексні заходи безпеки там вжити буде просто неможливо, якщо у різних частин підприємства будуть різні власники.
> і нащо так категорично стверджувати, що власник заводу не зацікавлений у безпеці виробництва?
Ви живете в Одесі?
Вам не моторошно було б усвідомлювати, що в 15 хвилинах пішки від вашої оселі - величезне аміакосховище, яке належить країні, що десятиліттями була тренувальною базою для професійних терористів? Адже основний кандидат на купівлю ОПЗ, з легкої Йуліної руки - це Лівія.
Хоча власне й Росії віддавати чергове стратегічне підприємство - то теж повна дурня.