Політика Тимошенко веде до знищення українського виробника
07/24/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Політика уряду Юлії ТИМОШЕНКО призводить до знищення українського виробника.
Про це йдеться в заяві народного депутата України, лідера “Фронту змін” Арсенія ЯЦЕНЮКА.
Як повідомили УНІАН у прес-службі “Фронту змін”, А.ЯЦЕНЮК вважає, що у той час, як український уряд фінансує закордонного виробника, на вітчизняних підприємствах скорочують штати через відсутність замовлень.
На думку парламентаря, неможливо пояснити “плани придбання електричок у Південній Кореї, а не на «Луганськтепловозі». А.ЯЦЕНЮК зазначив, що, перебуваючи на цьому українському підприємстві, з’ясував, що це підприємство сьогодні перебуває у “дуже важкому становищі”. “Там незрозуміла ситуація з власністю, замовлень немає, персонал скорочують”, – зазначив А.ЯЦЕНЮК.
«Уряд Юлії ТИМОШЕНКО рятує корейську економіку, а українського виробника змушує звільняти людей», – йдеться у заяві лідера «Фронту змін”.
Він також підкреслив, що в умовах світової кризи всі держави спрямовують зусилля на підтримку власної індустрії. «У цьому сенсі Південна Корея чинить абсолютно правильно – вибиває замовлення для власних виробників, дає кредит для закупівлі у себе ж електричок і вимагає від українського уряду гарантій на погашення цього кредиту», – сказав А.ЯЦЕНЮК, додавши, що український уряд “замість того, щоб забезпечити замовленнями вітчизняного виробника, займається порятунком корейської економіки”.
А.ЯЦЕНЮК підкреслив, що Україні потрібне “власне виробництво і сільське господарство”, що забезпечить створення у країні робочих місць. “У людей буде зарплата, а в бюджет надходитимуть податки”, – зазначив він, наголосивши, що «розмістити замовлення на виготовлення електричок потрібно на українському підприємстві».
У прес-службі “Фронту змін” також нагадують, що 16 липня під час візиту до Південної Кореї Ю.ТИМОШЕНКО було підписано угоду про закупівлю Державною адміністрацією залізничного транспорту України («Укрзалізниця») десяти міжрегіональних електропоїздів і чотирьох дизель-поїздів у корейської корпорації «Hyundai».
Окрім того, в Сеулі було підписано «Меморандум про взаєморозуміння між Державною адміністрацією залізничного транспорту України і компанією «Hyundai Rotem» і «Hyundai Corporation» щодо співпраці в галузі промислового будівництва сучасного залізничного рухомого складу». Згідно з Меморандумом, сторони домовилися вивчити можливість надання корейською стороною кредитних коштів під гарантії Кабінету міністрів України для придбання десяти міжрегіональних електропоїздів і чотирьох дизель-поїздів. Згідно з документом, експлуатація корейських електричок почнеться 2012 року.
Холдингова компанія «Луганськтепловоз», монопольний виробник магістральних вантажних тепловозів в Україні, заявила про недоцільність такої закупівлі. Генеральний директор холдингу Віктор БИКАДОРОВ заявив, що завод у змозі виготовити такі поїзди, які відповідають технічному завданню «Укрзалізниці».
http://www.unian.net/ukr/news/news-327792.html
sean
Про це йдеться в заяві народного депутата України, лідера “Фронту змін” Арсенія ЯЦЕНЮКА.
Як повідомили УНІАН у прес-службі “Фронту змін”, А.ЯЦЕНЮК вважає, що у той час, як український уряд фінансує закордонного виробника, на вітчизняних підприємствах скорочують штати через відсутність замовлень.
На думку парламентаря, неможливо пояснити “плани придбання електричок у Південній Кореї, а не на «Луганськтепловозі». А.ЯЦЕНЮК зазначив, що, перебуваючи на цьому українському підприємстві, з’ясував, що це підприємство сьогодні перебуває у “дуже важкому становищі”. “Там незрозуміла ситуація з власністю, замовлень немає, персонал скорочують”, – зазначив А.ЯЦЕНЮК.
«Уряд Юлії ТИМОШЕНКО рятує корейську економіку, а українського виробника змушує звільняти людей», – йдеться у заяві лідера «Фронту змін”.
Він також підкреслив, що в умовах світової кризи всі держави спрямовують зусилля на підтримку власної індустрії. «У цьому сенсі Південна Корея чинить абсолютно правильно – вибиває замовлення для власних виробників, дає кредит для закупівлі у себе ж електричок і вимагає від українського уряду гарантій на погашення цього кредиту», – сказав А.ЯЦЕНЮК, додавши, що український уряд “замість того, щоб забезпечити замовленнями вітчизняного виробника, займається порятунком корейської економіки”.
А.ЯЦЕНЮК підкреслив, що Україні потрібне “власне виробництво і сільське господарство”, що забезпечить створення у країні робочих місць. “У людей буде зарплата, а в бюджет надходитимуть податки”, – зазначив він, наголосивши, що «розмістити замовлення на виготовлення електричок потрібно на українському підприємстві».
У прес-службі “Фронту змін” також нагадують, що 16 липня під час візиту до Південної Кореї Ю.ТИМОШЕНКО було підписано угоду про закупівлю Державною адміністрацією залізничного транспорту України («Укрзалізниця») десяти міжрегіональних електропоїздів і чотирьох дизель-поїздів у корейської корпорації «Hyundai».
Окрім того, в Сеулі було підписано «Меморандум про взаєморозуміння між Державною адміністрацією залізничного транспорту України і компанією «Hyundai Rotem» і «Hyundai Corporation» щодо співпраці в галузі промислового будівництва сучасного залізничного рухомого складу». Згідно з Меморандумом, сторони домовилися вивчити можливість надання корейською стороною кредитних коштів під гарантії Кабінету міністрів України для придбання десяти міжрегіональних електропоїздів і чотирьох дизель-поїздів. Згідно з документом, експлуатація корейських електричок почнеться 2012 року.
Холдингова компанія «Луганськтепловоз», монопольний виробник магістральних вантажних тепловозів в Україні, заявила про недоцільність такої закупівлі. Генеральний директор холдингу Віктор БИКАДОРОВ заявив, що завод у змозі виготовити такі поїзди, які відповідають технічному завданню «Укрзалізниці».
http://www.unian.net/ukr/news/news-327792.html
sean
Відповіді
2009.07.24 | Pianist
Re: Політика Тимошенко веде до знищення українського виробника
Все, що робить Юля, спрямовано на руйнування України. Таке у неї завдання. Це було зрозуміло ще з самого початку. А довірливість у нашому національному менталітеті дорівнює ідіотизму.2009.07.24 | Vyacheslav
Щодо абстрактного українського виробника можна було б...
... і погодитись, а от щодо конкретного Луганськтепловоза є кілька питань.1) Є рішення суду, за яким його приватизацію визнано незаконною - акції вже повернули державі?
2) Новий власник брав на себе зобов’язання забезпечити завод замовленнями - чому претензії у відсутності замовлень виставляють до держави?
3) Чи може власник заводу організувати отримання покупцем кредиту під закупівлю своєї продукції на вигідних умовах?
4) Скільки часу займе розробка поїздів аналогічних тим, які закуповуються в Кореї та хто за цю розробку буде платити?
2009.07.24 | shu
Re: Щодо абстрактного українського виробника можна було б...
Vyacheslav пише:> ... і погодитись, а от щодо конкретного Луганськтепловоза є кілька питань.
>
> 1) Є рішення суду, за яким його приватизацію визнано незаконною - акції вже повернули державі?
> 2) Новий власник брав на себе зобов’язання забезпечити завод замовленнями - чому претензії у відсутності замовлень виставляють до держави?
> 3) Чи може власник заводу організувати отримання покупцем кредиту під закупівлю своєї продукції на вигідних умовах?
> 4) Скільки часу займе розробка поїздів аналогічних тим, які закуповуються в Кореї та хто за цю розробку буде платити?
Ну якби перед власником виконували обіцянки можна було б питати про його обіцянки. А так як держава одною рукою дала(Семенюк), а другою забрала(Тимошенко), то скільки треба ума, щоб вкладувати гроші і докладати зусулля до того, що невідомо чи взагалі тобі належить.
Ці всі питання виключно до Тимошенко і її комаріл'ї.
2009.07.24 | saha
А до Семенюк і Ющенка
який прикривав Семенюк питань з Лугансктепловозом немає ?2009.07.24 | Vyacheslav
До Ющенка - немає, До Семенюк - є
І до Тимошенко є - чому не знімала Семенюк законними методами, і чому досі немає голови ФДМ.2009.07.24 | Vyacheslav
Re: Щодо абстрактного українського виробника можна було б...
shu пише:> Ну якби перед власником виконували обіцянки можна було б питати про його обіцянки. А так як держава одною рукою дала(Семенюк), а другою забрала(Тимошенко), то скільки треба ума, щоб вкладувати гроші і докладати зусулля до того, що невідомо чи взагалі тобі належить.
Таким способом як дала - так правильно зробила, що забрала. І питання до Тимошенко тут якраз чому вона не забрала досі. А щодо замовлень - то з якої радості давати замовлення на підприємство, статус якого не визначений?
2009.07.24 | Ukrpatriot(patriot)
Яценюк моніторить сайт УНП
Ну точніше його прес-служба. При чому робить це доволі повільноhttp://www.unp.ua/ua/bodycomments/12202.htm
20/07/2009
Ярослав ДЖОДЖИК: «Уряд ТИМОШЕНКО сприяє розвитку іноземних економік, нехтуючи українською»
«Уряд ТИМОШЕНКО, який спочатку намагався залучити кредит для будівництва доріг китайцями, тепер планує закупати в кредит корейські електропоїзди, нехтуючи інтересами українських виробників», - заявив народний депутат України, член парламентського Комітету з питань бюджету Ярослав ДЖОДЖИК. Так політик прокоментував результати міжурядового українсько-корейського засідання 16 липня у Сеулі, де Державна адміністрація залізничного транспорту України та корейські компанії підписали меморандум, який передбачає залучення кредиту під урядові гарантії на придбання 10 міжрегіональних та 4 дизель-поїздів корейського виробництва.
«Чому корейська економіка, яка постраждала від економічної кризи і шукає зовнішніх ринків збуту, має розвиватися за рахунок України?», - запитав Ярослав ДЖОДЖИК. На його думку, «внаслідок таких дій уряду, українці роками віддаватимуть за кордон і кредити, і відсотки по них, підтримуючи корейського виробника, корейського робітника, корейського пенсіонера, в той час, як інтереси українських - нехтуватимуться».
Він нагадав українському уряду, що «США, країни ЄС, Японія, Китай, та ж - Південна Корея підтримують національних виробників, а не імпортерів». На думку політика, «український виробник не має підтримки уряду ні на внутрішньому, ні на міжнародному ринку, хоч це і входить в урядові обов’язки». Політик вважає, що «дії уряду були б зрозумілими, якби українська промисловість не випускала аналогічних виробів». Проте, за його словами, «українські заводи простоюють, а уряд збирається закуповувати відповідну продукцію за кордоном». ДЖОДЖИК вважає, що «дії уряду демонструють його справжнє ставлення до власної економіки і народу».
2009.07.24 | Микола Гудкович
Тут і моніторити не треба
Трохи здорового глузду, і можна того ж висновку дійти без УНП. В науці це називається «незалежно одне від одного відкрили…»2009.07.24 | Ukrpatriot(patriot)
А ви на дату зверніть увагу
Просто видно хтось "тугіше доходить"2009.07.24 | kotygoroshko
тепловози - це вчорашній день. Україну така херня не цікавить. У
країна - виробник телекомунікаційних супутників. Конкретно не вся, а саме Дніпропетрівськ (якщо це комусь про шось говорить). По міліарду гривень за штуку.а виробництво телекомунікаційних супутників в Україні Саламандра підтримує в міру сил
2009.07.24 | Ukrpatriot(patriot)
Україна виробляє не тільки супутники
а ті ж самі електровози. Та й електрички змогла б...2009.07.24 | Мартинюк
Просто їй плювати на цього виробника
Тим більше в Луганську за неї і так ніхто не голосуватиме Південні корейці "цінні" тим що на так би мовити "ринках країн третього світу " готові давати відкати за отримання конктракту. Що вже неможливе ні в Європі , ні в Північній Америці, ні в сусідній Японії.