Як зробити українця щасливим: завдання вибору 2010 року
07/29/2009 | yes
Українець у своїй державі є не щасливий. З точки зору системи цінностей - відбувається щось жахливе.
Велика частина вини лежить на шкідницькій діяльності ЗМІ, які щоденно працюють над створенням негативного інформаційного фону.
Ті здобутки у демократії та у рівні життя приманюють в Україну мільрди інвестицій і мільйони емігрантів із колишніх совєтських республік, Африки та Азії.
Тільки українець є нещасний.
Звідси, завдання кандидатів у президенти представити на суд народний програми: "Що я зроблю наступні п"ять років, щоб українець був щасливий"
Якщо я зараз задам таке запитання: "Що потрібно зробити, щоб українець був щасливим?" Переконаний, багато просто розгубиться від такого простого запитання.
Велика частина вини лежить на шкідницькій діяльності ЗМІ, які щоденно працюють над створенням негативного інформаційного фону.
Ті здобутки у демократії та у рівні життя приманюють в Україну мільрди інвестицій і мільйони емігрантів із колишніх совєтських республік, Африки та Азії.
Тільки українець є нещасний.
Звідси, завдання кандидатів у президенти представити на суд народний програми: "Що я зроблю наступні п"ять років, щоб українець був щасливий"
Якщо я зараз задам таке запитання: "Що потрібно зробити, щоб українець був щасливим?" Переконаний, багато просто розгубиться від такого простого запитання.
Відповіді
2009.07.29 | Мірко
Люстрація
Найкраще 5.45 міліметрова люстрація.2009.07.29 | yes
Добре, маємо вже одне уявлення українського щастя: забив би всіх
2009.07.29 | Мірко
Nuremburg
2009.07.29 | Мірко
Доповнення Re: Люстрація
На "робочім рівні" і до великої міри в коридорах влади, працюють ті самі люди, і виконюють ту саму ж службу, і то задля того самого господаря (чи пак його юридичного "правонаступника"). А з їхної точки зору, чим гірше тим краще.Нема незалежности без очищення, і нема революції без очищення. А без очищення нема зміни.
І на жаль це очищення мусіло б теж статися в серцях 40 мілйонів населення. І це теж ще не відбулося. Натомість діє очищення країни від свого корінного населення. А це теж під рубрику - чим гірше тим краще (для ворога).
2009.07.29 | Sakha
7.62 люстрація надійніше....
2009.07.29 | Мірко
Re: 7.62 люстрація надійніше....
Розумію що новіші різновиди якраз 5.45 міліметрові, хоч справа тут не в калібрі а в мішені.Але на серйо, давно зрозуміло що вислужники імперії самі не розпустилися і не розпустяться. В найкращім разі такі відступають на заздалегідь підготовані позиції, - з котрих готується контрнаступ.
2009.07.29 | Хвізик
на подібне питання колись дав гарну відповідь Козьма Прутков
хочеш бути щасливим? - будь ним2009.07.29 | Мірко
Re: на подібне питання колись дав гарну відповідь Козьма Прутков
Хвізик пише:> хочеш бути щасливим? - будь ним<
На жаль так діють мілйони тих що покинули Україну. Це не вихід із ситуації.
2009.07.29 | yes
За цією формулою живе в Україні з 50%
але решта все роблять навпаки.2009.07.29 | igorg
А може не треба мене робити. Я якось сам
2009.07.29 | Мірко
Ні! ні! не покидайте Україну
2009.07.29 | Сергій Кабуд
а сенсу залишатися ? один в полі не воїн
2009.07.29 | igorg
І чого б це я покидав свою Україну
не бачу жодного сенсу.2009.07.29 | Сергій Кабуд
теж правда
2009.07.29 | Мірко
Re: І чого б це я покидав свою Україну
igorg пише:> не бачу жодного сенсу.<
Ну, та сенс є. Але задоволення власної вигоди не все найвища ціль.
Чолом, Ігоре
2009.07.29 | DADDY
НМХР,завдання вибору-2010 не таке
1. Як зробити його свободним від державного диктату в усіх сферах діяльності?2.Як забезпечити рівність шансів, а не гарантовану рівність результатів?
3. Як забезпечити збереження того малого, чого досяг Народний Президент, в піднятті українства?
4. Як змінити точку зору українців на "соціальність": з соціального хабарництва та жебратства на соціальну орієнтованість економіки, яка завдяки участі в міжнародному розподілі праці забезпечить робочі місця та зростання добробуту. Не чекати з-під доброго царя солодкого мармеладу, а піти заробити гроші і самому купити хоч мармелад, хоч Бентлі.
2009.07.29 | Сергій Кабуд
дещо звучить утопічно, але дещо дуже навіть ефективно
DADDY пише:> 1. Як зробити його свободним від державного диктату в усіх сферах діяльності?
нажаль це фантастика за умов які склалися при чому всюди в світі.
> 2.Як забезпечити рівність шансів, а не гарантовану рівність результатів?
утопія за існуючих умов
> 3. Як забезпечити збереження того малого, чого досяг Народний Президент, в піднятті українства?
Оце реальна річ!
бо досягаєма особистою участтю кожнога з нас, а саме:
ПРОСВІТА: ширити ідеї, джерела, давати читати книги іншим, перекладати кіно, відео, спілкуватися з людьми онлайн і не тільки- якомого ширше агітуючи кожного здібного ставати агітатором агітаторів: сніжна куля буде збільшуватися.
> 4. Як змінити точку зору українців на "соціальність": з соціального хабарництва та жебратства на соціальну орієнтованість економіки, яка завдяки участі в міжнародному розподілі праці забезпечить робочі місця та зростання добробуту. Не чекати з-під доброго царя солодкого мармеладу, а піти заробити гроші і самому купити хоч мармелад, хоч Бентлі.
Просвіта. Це займає час, але якщо агітаторів буде міліони- все оже піти значно швидше.
Наснаги!
2009.07.29 | yes
Re: НМХР,завдання вибору-2010 не таке
DADDY пише:> 1. Як зробити його свободним від державного диктату в усіх сферах діяльності?
> 2.Як забезпечити рівність шансів, а не гарантовану рівність результатів?
Це наслідки якогось дуже тривалого процесу, у п"ять років не вкластися. Щось з того можна мінімізувати, щоб не кололо в очі і не випирало на перше місце у свідомості, не більше.
> 3. Як забезпечити збереження того малого, чого досяг Народний Президент, в піднятті українства?
Це реально (Ющенко на другий термін і проблема вирішена автоматично)
> 4. Як змінити точку зору українців на "соціальність": з соціального хабарництва та жебратства на соціальну орієнтованість економіки, яка завдяки участі в міжнародному розподілі праці забезпечить робочі місця та зростання добробуту. Не чекати з-під доброго царя солодкого мармеладу, а піти заробити гроші і самому купити хоч мармелад, хоч Бентлі.
Це і є те місце, де формується щастя, але це не як процес чи результат процесу, а як усвідомлення самої події.
2009.07.29 | Сергій Кабуд
якщо ворог контролюватиме парламент і уряд Ющ не допоможе ніяк
2009.07.29 | Сергій Кабуд
гадів телеведучих треба карати, може навіть громадянским судом
>Велика частина вини лежить на шкідницькій діяльності ЗМІі іншу дурналістську наволоч. Мають боятися і боятися смертельно.
2009.07.29 | Хвізик
жілєзнаі рукой загонім чілавєчіства в щастіє
а якщо хто не схоче бути щасливим, того будем німножка вішать2009.07.29 | Sych
Прислухатися до голосу народу(/)
"Шановний пане Презеденте, скажіть будь-ласка, скільки нам (простим людям) потрібно Вам заплатити, щоб Ви разoм з усіма депутатами ВР, міністрами, урядовцями назавжди виїхали за кордон і не заважали Україні нормально розвиватися?"http://president.pravda.com.ua/view_popular
2009.07.29 | Хвізик
я чув це питання. це не був "голос народу", а голос провокатора
Sych пише:> "Шановний пане Презеденте, скажіть будь-ласка, скільки нам (простим людям) потрібно Вам заплатити, щоб Ви разoм з усіма депутатами ВР, міністрами, урядовцями назавжди виїхали за кордон і не заважали Україні нормально розвиватися?"
>
> http://president.pravda.com.ua/view_popular
2009.07.29 | Сергій Кабуд
і не просто провокатора а системного, масованого саботажу проти
Президента України.2009.07.29 | Sych
А шо він провокує? Чому така підтримка?
2009.07.29 | Хвізик
ви ж розумна людина! Невже Вам треба пояснювати, як в Совітах ро
робиться "голос народу" на "народна підтримка"???2009.07.29 | Sych
З усієї наявної інформації випливає що госування було не підробл
підроблене.По-вашому, це що брехня, що народу це владна наволоч (вся!) вже осточортіла?
2009.07.29 | Сергій Кабуд
а які реалістичні, реалізуємі варіянти знає пан Сич?
так щоб це звучало doable????????????????????
2009.07.29 | Sych
Варіанти чого?
2009.07.29 | Сергій Кабуд
після такого питання я не певен чи сенс продовжувати
>народу це владна наволоч (вся!) вже осточортіла?вас не цікавить як досягти результату
ви лише сипете калом.
Задумайтеся над цим: чому ви так думаєте і чому не думаєте про те як зробити владу корисною для нації
2009.07.29 | Sych
Твоя проблема, Сірожа, в тому,
що ти думаєш не тим місцeм. Чи по глупості, чи по роботі, я не в курсі.Проблема стоїть не в тому як владу зробити корисною для народу, а як позбутися 99% тої влади.
Сергій Кабуд пише:
> Задумайтеся над цим: чому ви так думаєте і чому не думаєте про те як зробити владу корисною для нації
2009.07.29 | Сергій Кабуд
саме так я й думав: ти не розумієш абсолютно нічого в ситуації
не можеш нічого відповісти((може це вплив зловживання ВІДЕО?
а поравда шо тебе звуть Срульом?
2009.07.29 | Sean
у народу нема єдиного голосу
і слава Богу, до речі2009.07.29 | Sych
Щось ви втрачаєте віру в демократію. Нє?
2009.07.29 | Сергій Кабуд
демократія не допоможе бо країна на гебешному гачку
2009.07.29 | yes
Може вам варто згадати дитинство, чи коли вперше закохалися?
2009.07.29 | Sean
ніяк
бо ніхто нікого не зробить щасливим окрім самого себе2009.07.29 | yes
Re: системна помилка. Ви соціальна істота.
Sean пише:> бо ніхто нікого не зробить щасливим окрім самого себе
Чи не хочете Ви себе робити щасливим ща рахунок інших, як це роблять депи?
2009.07.29 | Sych
Ні, просто деякі люди стають щасливими від мантри
"Вільна людина у вільній країні"!2009.07.29 | yes
Це все одно, що збудувати комунізм у окремій державі
2009.07.29 | Sean
може такі і є, але точно
стають вільними, коли того хочуть, але не коли хтось їх робить.2009.07.29 | Sean
це у Вас системна помилка. Від соціальної істоти чую
yes пише:> Sean пише:
> > бо ніхто нікого не зробить щасливим окрім самого себе
>
> Чи не хочете Ви себе робити щасливим ща рахунок інших, як це роблять депи?
ні, не хочу.
А завдання вибору 2010, рівно як і інших виборів - не слухати тих, хто обіцяє зробити щасливими
2009.07.31 | OlalaZhm
Re: це у Вас системна помилка. Від соціальної істоти чую
Я бачу сотні тисяч щасливих навколо себе. Це і мої колишні друзі, які нині спилися і живуть на утриманні нещасливи рідних, і цілком щасливі мігранти, які раз на рік чи два приїздять в Україну і тринькаючи у нас дрібні гроші (які для їхніх місцевих знайомих - 6-7-місячний заробіток на всю сім"ю) і весело дивуються: ой! а що ви тут робити в цьому гадюшнику досі? Щасливі усілякі покидьки, які за гроші пробралися на дрібні і нецікаві але державні посади і тепер дивуються: а що вам усім так погано? працювати, мабуть, невмієте? таких щасливих я бачу повно.Краще я вже я буду нещаслива... Мені так якось чистіше.
2009.08.01 | yes
Re: це у Вас системна помилка. Від соціальної істоти чую
Тут ми бачимо, що відсутність ринку збуту товарів, виробництва створює цілий ланцюжок проблем, які роблять людей нещасливими.На цьому фоні удесятикратнюється особиста "нещаслива" доля.
OlalaZhm пише:
> Я бачу сотні тисяч щасливих навколо себе. Це і мої колишні друзі, які нині спилися і живуть на утриманні нещасливи рідних, і цілком щасливі мігранти, які раз на рік чи два приїздять в Україну і тринькаючи у нас дрібні гроші (які для їхніх місцевих знайомих - 6-7-місячний заробіток на всю сім"ю) і весело дивуються: ой! а що ви тут робити в цьому гадюшнику досі? Щасливі усілякі покидьки, які за гроші пробралися на дрібні і нецікаві але державні посади і тепер дивуються: а що вам усім так погано? працювати, мабуть, невмієте? таких щасливих я бачу повно.
> Краще я вже я буду нещаслива... Мені так якось чистіше.
2009.07.29 | yes
Бачу, треба розвернути: Що робить українця не щасливим?
бажано, однослівно, типу - бюрократія, горбаті дороги, п"яні даїшники, постійні похмільні синдроми іт.д.2009.07.29 | Sean
віра в те, що хтось має когось зробити щасливим
смішні у Вас запитання, їй-бо2009.07.29 | yes
Re: віра в те, що хтось має когось зробити щасливим
Sean пише:> смішні у Вас запитання, їй-бо
Боюсь, Ви не вловлюєте постановки задачі.
Спробуйте на ці пмтання подивитися зранку, на свіжу голову.
Я можу коротко так сказати:
українець є щасливим, якщо він є успішним і успішним, якщо щасливий.
2009.07.29 | Sean
Re: віра в те, що хтось має когось зробити щасливим
yes пише:> Sean пише:
> > смішні у Вас запитання, їй-бо
>
> Боюсь, Ви не вловлюєте постановки задачі.
Ні, це Ви її так ставите
> Спробуйте на ці пмтання подивитися зранку, на свіжу голову.
Краще Аи
> Я можу коротко так сказати:
> українець є щасливим, якщо він є успішним і успішним, якщо щасливий.
Українець є щасливим, якщо він є щасливим. І не тільки українець, і не в моїй чи у Вашій власти це змінити.
2009.07.29 | Мірко
Неволя.
А коли маєш волю, то щастя залежить від себе самого. Тому американська конституція ґарантує не щастя, а лише свободу погоні за ним.2009.07.29 | Sych
А хто ж робить чи забезпечує неволю?
2009.07.29 | Sakha
Re: А хто ж робить чи забезпечує неволю?
Цар Чінгіз - Цар Батий - Великий князь Іван ІV - Імператор Петро І - Імператриця Катирина ІІ - Володимир Уль'янов - ЧК - ГПУ - НКВД - НКГБ - КГБ - ФСБ & кремлівські карлики. Одним словом Орда, Московія, чи як там їх зараз звуть...2009.07.29 | Мірко
Re: А хто ж робить чи забезпечує неволю? (між іншими)
2009.07.29 | Sych
Мірку, а от ви вважаєте Канаду вільною країною?
Не у порівнянні з Україною, а в "абсолютному" вимірі?2009.07.30 | Мірко
Ні. Не в абсолютному сенсі. Такої ще нема.
2009.07.30 | Sych
Ну а от що ж заважає? Ні Петрів, Лєнінів чи КГБ немає ж.
2009.07.30 | Мірко
КҐБ немає?
Увесь апарат на місцях. І за 18 років ніде не подівся.2009.07.30 | Sych
Начебто розмова про Канаду була...
2009.07.31 | Мірко
Re: Начебто розмова про Канаду була...
Якщо про Канаду, то просування державного апарату у всі сфери життя громадян. І податки - (модерна версія панщини...)Повзучий соціялізм.
(не хваліть Гамерику, - там не краще, а під декотрим кутом зору й гірше. Забули свою конституцію. Перетворили своє військо на гарматне мясо в користь чужих держав...)
2009.08.01 | yes
Re: Гамерика, не воює, вона розчищає "будівельні майданчики"
для свого капіталу, для збуту своїх товарів.І це все для того, що Ви у тій Гамериці жили щасливо, принаймі Ваші нещастя не залежали від держави, а справді, лише від Вас самих.
2009.08.01 | Sych
Дивний ви комуніст - полюбляєте фашизм!
2009.08.01 | Sych
Ось, нарешті! Якщо задавати правильні питання
людей таки можна привести до правильних відповідей.Проблема ЛЮБОЇ країни саме в роздутому державному апараті. В Україні він є залишком 100% всеохоплюючого комуністичного держапарату. Нічого не може змінитися в принципі якщо не зменьшувати корито бо перетасовка чиновників не впливає на добробут населення. Тільки урізання 95% апарату (для України; для Канади це десь 50% і першим тре розігнати RCMP на користь локальної поліції) може призвести до серйозних позитивних зрушень в країні. Саме це треба збагнути більшості українців яких тримають в омані політичними мильними операми тіпу "Вітя vs Юля vs Вітя"
Мірко пише:
> Якщо про Канаду, то просування державного апарату у всі сфери життя громадян. І податки - (модерна версія панщини...)
> Повзучий соціялізм.
>
> (не хваліть Гамерику, - там не краще, а під декотрим кутом зору й гірше. Забули свою конституцію. Перетворили своє військо на гарматне мясо в користь чужих держав...)
100%
2009.08.02 | Мірко
Re: Ось, нарешті! Якщо задавати правильні питання
Sych пише:> Проблема ЛЮБОЇ<
БУДЪ ЯКОЇ, пане Сич, інакше будете мате справу з моєю любою дружиною, Любою...
>країни саме в роздутому державному апараті. В Україні він є залишком 100% всеохоплюючого комуністичного держапарату. Нічого не може змінитися в принципі якщо не зменьшувати корито бо перетасовка чиновників не впливає на добробут населення. Тільки урізання 95% апарату (для України;<
Не досить того, але в Україні десь 50% існуючого апарату, або за призначенням або з привички працює не на Українську державу а на Московську Імперію. Отже ці люди не лиш бюрократична перепона, це ворожа аґентура (і оплачена українськими податками).
>для Канади це десь 50% і першим тре розігнати RCMP на користь локальної поліції) може призвести до серйозних позитивних зрушень в країні.<
Я би почав від інших структур які ще більше шкодять. Хоч з часом і до RCMP треба добратися. Покищо наше RCMP лише поляків на Ванкуверськім летовищі мордує...
2009.07.30 | yes
Re: Неволя. Згоден. Але дальші коментарі гублять суть.
2009.07.30 | Sych
Подальші коментарі до суті ведуть. Багато хто не може її збагнут
або не наважується її визнати.2009.07.30 | yes
Їхні президенти завжди працюють над проектом американська мрія
2009.07.30 | Sych
Беретеся дати означення поняттю "американська мрія"? А ще краще
- беретеся сказати завдяки чому вона досяжна?2009.07.29 | karpo
Не можна нікого зробити щасливим.
Це стан душі. Стан задоволення від життя. Тому прив'язувати щастя до виборів, нмд, недоречно.2009.07.30 | yes
Якраз і навпаки.
2009.07.30 | Sych
Спеціально для служивих: "Щастя - це коли оберуть Ющенка".
2009.07.30 | yes
Для прислуживих: "Щастя - це коли не оберуть Ющенка".
2009.07.30 | Микола Гудкович
Якого саме українця?
yes пише:> Українець у своїй державі є не щасливий.
Ім'я, по батькові? Адреса?
> З точки зору системи цінностей - відбувається щось жахливе.
Оце так.
> Велика частина вини лежить на шкідницькій діяльності ЗМІ, які щоденно працюють над створенням негативного інформаційного фону.
А майже така ж велика — на діяльності глядачів, які любесенько дивляться весь той негативний фон.
> Ті здобутки у демократії та у рівні життя приманюють в Україну мільрди інвестицій і мільйони емігрантів із колишніх совєтських республік, Африки та Азії.
О, треба їх асимілювати!
> Тільки українець є нещасний.
Ви про себе?
> Звідси, завдання кандидатів у президенти представити на суд народний програми: "Що я зроблю наступні п"ять років, щоб українець був щасливий"
Кульоподібний українець в вакуумі?
> Якщо я зараз задам таке запитання: "Що потрібно зробити, щоб українець був щасливим?" Переконаний, багато просто розгубиться від такого простого запитання.
Я належу до більшості, як бачите. Розгубився вщент.
2009.07.30 | yes
Ми говоримо про таке щастя, яке не залежне від суб"єкту прямо.
Мова йде про об"єктивне щастя.Свобода є необхідною умовою і забеспечити окремо її ніхто не може. За свободу бореться все плем"я, вся нація.
В Україні вона виконана. Далі вже суб"єктивний підхід до вміння користуватися цією цінністю.
Демократія, друга необхідна умова суспільного щастя. В Україні демократія, відносно до інших держав, є на високому рівні.
Отже, ці дві базові цінності, як необхідні складові суспільного щастя, кандидатам у президенти не має великої потреби розробляти у програмах.
Реальна ситуація показує, що цього для щастя українцеві замало.
Що ще може зробити президент, для свого народу, щоб той почувся стабільно щасливим.
Дійсно, виборювання свободи приносить сильні емоції, щастя. Але виборювання свободи не буває нескінченим процесом. Закоханість переходить у шлюб і настає рутина, за рутиною розчарування.
Виборовши собі свободу у помаранчевій революції, українець зазнав такого вибуху емоцій, пережив таке-е-е-е щастя, що після того він тільки міряв тою міркою.
Ющенко був причиною цього щастя - автоматично він є причиною і розчарування. Хотілося би трохи щирше, ніж особистість Ющенко, подивитися на цей процес.
Отже, що далі потрібно робити президентові (також наступному), щоб українець відчував якнайчастіше ті самі припливи щастя, тобто, які інші базові цінності необхідно впроваджувати у суспільство з найвищого щабля влади?
2009.07.30 | Sean
Щастя завжди залежить від суб'єкта прямо
Ви просто питання невдало поставилиyes пише:
> Мова йде про об"єктивне щастя.
його не існує
> Отже, що далі потрібно робити президентові (також наступному), щоб українець відчував якнайчастіше ті самі припливи щастя, тобто, які інші базові цінності необхідно впроваджувати у суспільство з найвищого щабля влади?
Не перейматися безплідними думками про те, як зробити українців щасливими, а чесно і добре робити свою роботу відповідно до Конституції. Як і всім іншим.
і прийде дзен
2009.07.30 | yes
Re: Цим Ви стверджуєте свою відчудженість від української нації
У сім"ї не може бути хтось окремо щасливий - там ділять радість і горе порівну. Нація, народ - це те ж саме. Хоча і так кажуть: "у сім"ї не без виродка"Багато українців говорило колись: "Я не можу бути щасливим, коли мій народ у неволі" Звичайно, вимагати від Вас такого високого рівня української самосвідомості не реально, але чисто теоретично має бути зрозуміло, що ніхто не може збудувати своє щастя окремо, якщо під тим не розуміє якісь рефлексивні тваринні потреби, задоволення яких посилає позитивні імпульси до мозку - їжа, секс, гроші іт.п.
2009.07.30 | Sych
Re: Отже, що далі потрібно робити президентові
yes пише:> Отже, що далі потрібно робити президентові (також наступному), щоб українець відчував якнайчастіше ті самі припливи щастя,
Указом ввести обов"язкову денну норму споживанню героїну у розмірі 1г для дорослих та 0.2г для дітей.
> тобто, які інші базові цінності необхідно впроваджувати у суспільство з найвищого щабля влади?
Йо майо. Я забагато пропускав не читаючи вас. Такого закоренілого комуніста важко блін знайти!
2009.07.30 | yes
Re: Отже, що далі потрібно робити президентові
Sych пише:> yes пише:
>
> > Отже, що далі потрібно робити президентові (також наступному), щоб українець відчував якнайчастіше ті самі припливи щастя,
>
> Указом ввести обов"язкову денну норму споживанню героїну у розмірі 1г для дорослих та 0.2г для дітей.
>
добре, хто там Ваш улюблений кандидат у президенти: Яценюк, Тигипко, Вітренко чи Янукович?
Запропонуйте їм з таким пунктом вийти до народу: "Не треба наколотих апельсинів, ми вам по 2 грами героїну видаватимемо?"
2009.07.30 | Torr
народне щастя - це коли колотих апельсинів на всіх вистачає
2009.07.30 | harnack
Ощастімо й ущасливмо українців... закріпачені недолею?...
2009.07.31 | yes
У давнину процвітання народів на всі 100% залежало від правителя
тепер від влади взагалі, але є особа, яка відіграє спрямовуючу роль.Оскільки український народ переважною більшістю бажає мати всенароднообраного президента, то логічно щоб цей призедент ставив перед собою такі завдання, які би приводили до "всенародного благоденствія", давали б відчуття громадянам щасливого життя.
Одним із ключовів до процвітання у древніх був "МУДРИЙ ЗАКОН".
Соломон, Хаммурапі, Ашока, Володимир Великий - це тільки кілька прикладів з історії, які говорять, що формування щасливої нації є у безпосередній залежності від влади.
Я допускаю, що хтось із кандидатів у президенти може недобросовісно використовувати формулювання "мудрий закон" у своїй передвиборчій кампанії, для того уточнюю, що суть мудрості закону є у простоті, однозначності його формулюванння і простоті та доступності його швидкого розуміння.
2009.08.01 | Sean
а зараз залежить від самих себе
і ніхто нікого не "робить щасливими", хіба може що у родині та ліжку2009.08.02 | Мірко
І потрібна люстрація залежатиме від нас самих
(покищо споримо чи це 5.45 чи 7.62міліметрова буде...)