Історична неспроможність пацанської номенклатури.
08/01/2009 | Мартинюк
Ось є українська авіапромисловість, яку колись "построил Джек" і яку не наважилися зруйнувати і роздерибанити . Бо велика, страшна, а новоспечених "ефективних власників" не по дитячому мочать корпоративні служби Локхіда, Боїнга, Нортропа, та федеральні розвідувальні установи держав, де ці фірми платять податки і хабарі державцям. Тому всі ці заводи , від гріха подалі, залишають у державному володінні.
Коротше Україна є однією із 7 держав світу, яка володіє повним циклом авіабудування - від конструкторських бюро до серійного випуску, і навіть мотори свої і алюміній на крила власного виробництва.
Ось вже пройшли бурхливі 90, вже й можна щось обережно будувати і продавати - а нічого не будується ( хоча ще незбудоване все ж вдається декому втюхати).
І ось уряду Януковича перепала можливість втілити ініціативу Ющенка і отримати мільярд гривень на авіабудування. Що сталося - звісно відомо - гроші вкрали. Бо не знали скільки будуть при владі, краще чемодан долларів в руках, аніж "Антей" у небі. Уряд Тимошенко умудрився вже проробити те саме аж два рази. Результат - правильно - гроші вкрали.Казали що навіть носили чумайдан грошей просто у приймальню Тимошенко - аби та сердешна нарешті розморозила передбачені бюджетом кошти на добудову літаків. Результат - чумайдан взяли, гроші не перечислили .Тобто вкрали.
От і появляється питання - а на що взагалі спроможні наші два "прагматичних і успішні лідери" , тобто лідер і лідериха? Обставитися "чумайданами" з грішми - так! Це у них прекрасно виходить.
Але добудувати вже початі літаки і крейсери, побудувати міст через Дніпро, відремонтувати залізничну колію і пустити по ній хоча б один поїзд зі швидкістю хоча б 150 км на годину - вибачте , але це вище їх "всемогутніх" сил ...
А от вбити людину яка проклала таку сяку автотрасу до Одеси, так це просто. Так само просто як потім морочити всім голову і переконувати що то було "звичайнісіньке" трьох-пострільне самовбивство.
Бо ж таки вбили - вбили ті самі темні персони які купкуються зараз навколо лідера і лідерші.
То що, проголосуємо аби так тривало довіку?
Коротше Україна є однією із 7 держав світу, яка володіє повним циклом авіабудування - від конструкторських бюро до серійного випуску, і навіть мотори свої і алюміній на крила власного виробництва.
Ось вже пройшли бурхливі 90, вже й можна щось обережно будувати і продавати - а нічого не будується ( хоча ще незбудоване все ж вдається декому втюхати).
І ось уряду Януковича перепала можливість втілити ініціативу Ющенка і отримати мільярд гривень на авіабудування. Що сталося - звісно відомо - гроші вкрали. Бо не знали скільки будуть при владі, краще чемодан долларів в руках, аніж "Антей" у небі. Уряд Тимошенко умудрився вже проробити те саме аж два рази. Результат - правильно - гроші вкрали.Казали що навіть носили чумайдан грошей просто у приймальню Тимошенко - аби та сердешна нарешті розморозила передбачені бюджетом кошти на добудову літаків. Результат - чумайдан взяли, гроші не перечислили .Тобто вкрали.
От і появляється питання - а на що взагалі спроможні наші два "прагматичних і успішні лідери" , тобто лідер і лідериха? Обставитися "чумайданами" з грішми - так! Це у них прекрасно виходить.
Але добудувати вже початі літаки і крейсери, побудувати міст через Дніпро, відремонтувати залізничну колію і пустити по ній хоча б один поїзд зі швидкістю хоча б 150 км на годину - вибачте , але це вище їх "всемогутніх" сил ...
А от вбити людину яка проклала таку сяку автотрасу до Одеси, так це просто. Так само просто як потім морочити всім голову і переконувати що то було "звичайнісіньке" трьох-пострільне самовбивство.
Бо ж таки вбили - вбили ті самі темні персони які купкуються зараз навколо лідера і лідерші.
То що, проголосуємо аби так тривало довіку?
Відповіді
2009.08.01 | Сергій Кабуд
пане Ви просто молодець, дещо в ту ж тему з діскусіі про відкрит
відкритий лист інтелектуалів України до Заходу:http://skabud.newsvine.com/_news/2009/07/30/3091000-open-letter-to-the-us-administration-and-the-governments-and-citizens-of-the-eu-and-usa-from-leaders-of-ukrainian-academia-politicians-activists-businessmen-journalists#c8525183
-------------
if we support Ukraine we will have much better alternative to russians in central europe
by the way all russian scientific and technological achievements
including space, rocket and military
were done by ukrainians.
If Ukraine succeeds:
US would have the strongest European nation as its best ally
The Nation that is responsible for
space exploration,
rocket technology,
and many other so called `soviet achievements`
Lets give them a chance-
it will be The ultimate successful strategic move for USA in Europe
2009.08.01 | yes
"Раждьонний красть - лєтать нє может"
2009.08.01 | samopal
Але маєте надію, що до 2010-го доповзе на висхідну позицію? (/)
Пан Мартинюк за словами у кишеню не лазить. Думаю, факт постачання літаків у Лівію він справедливо розцінить як крадіжку ще одного кредиту ЄБРР.І завершення циклу літакобудування в Україні він теж правильно відзначив... А міг же ж згадати й про інші завершені цикли "достіженій юності":
Экономика СССР — 2-я по объёму валового производства в мире (после экономики США) система народного государственного хозяйствования на территории бывшего Союза Советских Социалистических Республик, производившая 1/5 мировой промышленной продукции. Советский Союз — крупнейшая индустриально-аграрная держава Европы и Азии. Экономика СССР являлась первой в истории централизованно-плановой, что осуществлялось тремя государственными институтами:
Госплан СССР — Комиссия Государственного Планирования
Госбанк СССР — Государственный банк
Госснаб СССР — Государственная Комиссия Государственного снабжения
http://ru.wikipedia.org/wiki/Экономика_СССР
Донецко-Приднепровский экономический район СССР, один из крупных экономических районов Советского Союза, расположенный главным образом в Левобережной Украине, в основном в пределах лесостепной и степной зон. С Ю.-В. омывается водами Азовского моря. Включает Донецкую, Ворошиловградскую, Днепропетровскую, Запорожскую, Кировоградскую, Харьковскую, Полтавскую, Сумскую области.
http://www.oval.ru/enc/24511.html
2009.08.01 | yes
"Как щас помню" це второє мєсто во всьом мірє
2009.08.01 | samopal
Re: "Как щас помню" (/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1249064668&first=&last=&pattern=%EF%EE%E7%E8%F6__2009.08.01 | Taras-ods
лідериха ще вміє 40 гривень масовці платити!
якщо по суті, то дійсно, і ан-140 і ан-148 мають свій ринок, якщо дати туди грошей і пацанів з пацанками тримати на відстані, то можно заробити для держави чімалі гроші.Здатен це зробити ЮЩ, але покищо невидно кроків щоб він гуртував свою а не пацанячу команду для другого терміну. За всіх інших варіантів з претендентів нас чекає тільки пацанячи гуртки.
2009.08.01 | AxeHarry
Re: лідериха ще вміє 40 гривень масовці платити!
Колись мав розмову з вeдучими людьми в одному з відомих російських авіа-КБ в Жуковському.Було сказано - Росія нe дасть Украіні робити своі АН70 та АН140/148. Бо
1. Росіі нeвигідна конкурeнція на авіаринку(цілком зрозуміло і впринципі нормально)
2. Як було сказано дослівно - "У вас тама в Украіні є люди за допомогою яких Росія будe блокувати розвиток укравіа - то чому Росія нe можe цим користатись?"
2009.08.02 | GreyWraith
Та ні, тут куди більше криволапість проявляється...
AxeHarry пише:Колись мав розмову з вeдучими людьми в одному з відомих російських авіа-КБ в Жуковському.
Раз це предстаники КБ, то я думаю, тут просто вони бажане за дійсне видавали. Я не думаю, що для Росії є тільки одна турбота - як би нагадити своїм колишнім колоніям і Україні зокрема.
Було сказано - Росія нe дасть Украіні робити своі АН70 та АН140/148.
Ан-140 і Ан-148 вже робляться і у нас, і у них. Звісно, серія відносно невелика, оскільки совка із фінансуванням наперед вже нема, кредитів на таку справу нема, бо ще дешевше вичавлювати залишки ресурсів із Ан-24, Ту-134 і Як-42, а живих грошей, щоб платити зразу, не так багато, що й видно за об'ємами закупок.
Тут уже інтереси наших і росіян об'єктивно збігаються, бо ресурс тих же Ан-24 далеко не безмежний, тому потрібно буде чимось їх замінювати, тому тут не до здихання двох російських корів, аби українська гарантовано окочурилася. А вихід, щоб ворушилося швидше і прибутковіше, - це те. як зробили бразильці зі своїм "Ембрайєром" із 8-літнім цілеспрямованим вливанням державних грошей. Довго у них, здавалося, толку не буде, але тепер - найміцніші гравці на ринку.
Паскудство ситуації у тому, що у нас на чолі таких підприємств нема менеджерів-стратегів, а все якісь тимчасовці, вивести яких не легше, ніж тарганів. Без таких підходів реальне "довге" виробництво неможливе...
1. Росіі нeвигідна конкурeнція на авіаринку(цілком зрозуміло і впринципі нормально)
У зв'язку із вичерпанням ресурсу совкової техніки ринок буде настільки великим, що там місця вистачить усім. А конкуренції у розподілі пирога слід боятися разом з боку згадуваного "Ембраєра" і "Бомбардьє" з Канади...
2. Як було сказано дослівно - "У вас тама в Украіні є люди за допомогою яких Росія будe блокувати розвиток укравіа - то чому Росія нe можe цим користатись?"
Та ні, тут просто сумна некомпетентність тимчасовців...
2009.08.02 | Мартинюк
Згоден з Вами -Росії все є вигідніше живий укравіапром
Аніж мертвий, бо тоді гарантовано подихають і вони.А робити на перспективу у себе те що чого в них немає вони також не можуть . Ті ж самі пацани і пацанки... Це не Газпром доїти , нічого не вкладуючи навіть в ремонт трубопроводів.
2009.08.02 | GreyWraith
Re: Згоден з Вами -Росії все є вигідніше живий укравіапром
Мартинюк пише:Аніж мертвий, бо тоді гарантовано подихають і вони.
Та ні, їхні не подихають, он SSJ вже запустили без кооперації із Україною, але разом із Заходом, зокрема, із французами. Просто справді їм колапс авіакомпаній через вичерпання ресурсу тих же совкових літаків не потрібен, а вчасно виробити потрібну кількість техніки самостійно вони нездатні, і навіть, схоже, "Ембраєр" із "Бомбардьє" не дуже допоможуть.
До речі, я чув, що в кінці липня підписано із Іраном меморандум про 50 Ан-148, що в кінці року має стати твердим контрактом. Без цього зараз на пару Києвом і Воронежом законтрактовано 39 Ан-148. Якщо порівнювати із лідерськими позиціями "Ембраєра", що вже з 1999 року виробив 300 літаків своєї серії 150, ніби-то і небагато, але завдаток непоганий, і за ринок об'ємом як мінімум у тисячу машин можна і треба боротися. Інша справа, що наша держава в тому числі і через "довгоносиків" робить далеко не все потрібне для успіху цієї боротьби, хоча НМД якраз криза є тим моментом, коли можна і треба ризикувати із "довгими" проектами, бо все прогорає і так, але є шанс зірвати величезний куш.
Та й не тільки у горе-менджерах з уряду справа. Скажімо, які негідники із ДУС замовили як "борт 1" А-320? НМД попри всі позитивні риси цього перевіреного апарата, такі кроки - це свинство і удар по престижу держави. Бо є власне авіавиробництво аналогів.
А робити на перспективу у себе те що чого в них немає вони також не можуть . Ті ж самі пацани і пацанки... Це не Газпром доїти , нічого не вкладуючи навіть в ремонт трубопроводів.
Мене шокувало, що не тільки родовища не розвивають, а й навіть ні цих "потоків", ні заводів скрапленого газу у портах не збудували за стільки років успішної кон'юнктури. Хоча б назло нам. У нас незалежність відновлено менш ніж 20 років тому, через що звичці мислити стратегічно нам ще треба вчитися і вчитися, але й то роботу на перспективу навіть при бракові коштів намагаємося робити: "Одесу-Броди" збудували, з Румунією газоносний шельф навколо Зміїного ділимо, навіть до кризи наші металурги на західні кредити ніби встигли провести велику частину модернізації, через що споживання газу Україною суттєво впало...
2009.08.02 | Мартинюк
Про "негідників з ДУС"
Рекомендую кинути пошуком десь здається в 2007 чи 2006 рік - по ключових словах скандал, корупція, "за які кошти" і так далі - йшлося про замовлення президенського літака у Харкові . Кампанія "проти" була надзвичайно потужна - аргумент - "а нафік Ющарі взагалі літаки?". Передував у тому звісно БЮТ, а ПР просто, але дуже гучно підвивали...Гадаю то був просто "маркетинг" європейців - як тільки ДУС відмовився від замовлення українського літака кампанія моментально вщухла. Про А320 я наприклад дізнався вже з вашого постингу.
2009.08.02 | GreyWraith
От це треба на виборах добре пригадати у тому ж Харкові
Мартинюк пише:Кампанія "проти" була надзвичайно потужна - аргумент - "а нафік Ющарі взагалі літаки?". Передував у тому звісно БЮТ, а ПР просто, але дуже гучно підвивали...
Гадаю то був просто "маркетинг" європейців - як тільки ДУС відмовився від замовлення українського літака кампанія моментально вщухла. Про А320 я наприклад дізнався вже з вашого постингу.
От не полінуватися нагадати у тому ж Харкові про цей А320 із його вартістю у $40M, що інакше пішли б у той же Харків (на розвиток виробництва, на зарплату не французам, а українцям...), вже не кажучи про втрачені іміджеві здобутки... Із прізвищами, цитатами. Думайте самі, вирішуйте самі...
Та й у такого типу державозалежних бізнесах підкуп чиновників - звична справа. Он у 60-их роках ФРН на вухах стояла, коли було закуплено ранні F-104, які дуже часто билися (зокрема, на знак протесту проти цього рішення пішов у відставку той самий Еріх Хартманн). А потім виявилося, що для просування цих "Старфайтерів" "Локхід" підкладала повій німецьким урядовцям і якимось генералам Бундеслюфтваффе. Як совкова преса цей скандалище смакувала...
2009.08.02 | Sean
Хай ДУС оприлюднить положення про себе
потім поговоримо про "негідників" і "гідників"2009.08.01 | GreyWraith
Ось це питання і має стояти на виборах
Мартинюк пише:Бо не знали скільки будуть привладі, краще чемодан долларів в руках, аніж "Антей" у небу.
І що характерно, коли налагодиться нормальне виробництво із нормальним прибутком, то гроші потечуть рікою, і буде не один, а десять валіз із доларами. Але - то станеться через роки наполегливої праці. А ці - тимчасовці, і цю свою тимчасовість відчувають підкіркою. І те, що займають чужі місця. От тому і не мають майбутнього...
Ющенко і, певно, Яценнюк, - не такі. Але через нашу поки що слабкість їх ще так мало...
От появляється питання - ана що взагалі спроможні наші два "прагматичних і успішні лідери" , тобто лідер і лідериха? Обставитися "чумайданами" з грішми - так це у них прекрасно виходить.
Але добудувати вже початі літаки і крейсере, побудувати міст черз Дніпро, відремонтувати залізничну колію і пустити по ній хоча б поїзд зі швидкістю 150 км на годину - вибачте , але це вище їх "всемогутніх" сил ...
От нам треба добитися, щоб це питання просто свербіло у мізках тоді, коли будемо статяти у кабінці для голосування...
2009.08.01 | samopal
Тіпа "Куди веде Наступний Великий Крок"?
2009.08.01 | Taras-ods
Так! До знищення тимошенків та януковичей з їх черевиками.
2009.08.01 | GreyWraith
На жаль, ми ще на настільки сильні...
... щоб за один крок скинути ось цих тимчасовців. Тому кроків треба буде більше. Але процес йде. Хоча б через те, що вже доведено практикою неспроможність режиму Тимошенко-Януковича.Лозінський - ось справжнє рило цієї номенклатури. Сподіваюся, він проклав шлях своїм покровителям, тому скоро і Тимошенко, і Янукович теж невідомо по яких норах ховатимуться...
2009.08.01 | Адвокат ...
ТЮля і Хам не ховатимуть се! Ані умрут вмєстє,- на баівом пасту!
А хладниє і ванючіі іхніє мощі "табачьний батюшка" Куріл, асабіста, атспєваєт у Вєлікай КрімльоФФской Стіни!2009.08.01 | samopal
Ну, чого ж - залишите в Україні зо 3-4 мільйони. Але "справжніх"
2009.08.02 | GreyWraith
Чому 3 мільйони? Значно більше...
Он Тернопіль був першою ластівкою. А далі популярність Тимошенко як швидко зросла, так ще швидше і здується. Бо брехнею можна увесь світ пройти, але назад не повернешся. Другий дзвіночок - найм у Києві за 40 гривень "вкладників "Родовід-банку"": Тимошенко, схоже, знає, що коли набрати людей із вулиці, то вони її заулюлюкають і усю виставу зіпсують.2009.08.02 | samopal
Тому, що зараз рейтинг 3%, а це аж 8-9%! Re: Чому 3 мільйони?
2009.08.02 | GreyWraith
Ціна рейтингу складається на виборах
Не більше і не менше. Тому то Тимошенко виборів панічно боїться - як всеукраїнського Тернополя.2009.08.03 | samopal
Так "фракція Ющенка" у Парламенті стільки голосів і має!
Тимошенко виборів не боїться і навіть хотіла провести їх швидше.То Ющенко перелякавсь, що йому дорогоє прізідєнствіє могли на кілька тижнів вкоротити. Про парламентські ж вибори, принаймні наразі, мова не йде, бо Ющенко виявився неспроможним.
2009.08.03 | Мартинюк
Що ж це вона у грудні не скористалася шансом переобратися?
У грудні минулого року, коли були призначені перевибори? І в Тернополі на неї якась "неміч" напала вже в цьому році.2009.08.03 | samopal
Мабуть тому, що вона у меншості навіть у фракції НУНС
2009.08.04 | GreyWraith
Тимошенко в меншості?
То навіщо вона, знаючи про це, перлася до табуретки голови уряду? Все одно ж ця меншість не могла не призвести до слабкості та імпотентності цього уряду... Що блискуче підтвердилося.2009.08.04 | GreyWraith
Чим нагліша брехня - тим більша ймовірність, що їй повірять?
А з приводу невеликої кількості голосів у ющенковій фракції - є велика ймовірність відновити свої позиції. Виборці одного разу помилилися, повівшись на демагогію БЮТ. Але це не страшно, бо люди на своїх помилках учаться. На наступних виборах, навчені гіркою істиною, що не все те золото, що блищить, можна цілком віддати належну кількість голосів тим же людям Ющенка. Видно, саме того Тимошенко і боїться...samopal пише:
Тимошенко виборів не боїться і навіть хотіла провести їх швидше.
То Ющенко перелякавсь, що йому дорогоє прізідєнствіє могли на кілька тижнів вкоротити.
Ющенко не обзивав вибори злочином проти народу і не зривав їх. І не знюхувався із ПРУ на предмет скасувати загальні вибори Президента взагалі. Так що не там Ви переляк побачили...
Про парламентські ж вибори, принаймні наразі, мова не йде, бо Ющенко виявився неспроможним.
Те, що Ющенко не роізгнав і не посадив покидьків і ламерів із уряду і ВР, свідчить не про йго неспроможність, а всього лише шляхетне намагання добитися толку без радикальних заходів і без зайвих ексцесів...
2009.08.01 | Адвокат ...
Краще так: "Історична неспроможність пацаватости".
2009.08.02 | Мартинюк
А "пацаватість" себе називає "українським проривом"
Чи просто і скромно, як ось янучари - "рятівниками ідустріального потенціалу України" . Насправді "рятувальникам" в разі захоплення ними підприємства , яке не є металургічним, нічого іншого вголову не спадає, окрім здачі цього всього підприємства в металолом. Як наприклад Сокальський хімкобінат ...Таким же чином "донецкие производственники" і "проФФесионали" наприклад "еФФективно господарвали" на унікальних поливних землегосподарствах Херсонщини та Миколоївщини - викопували із землі металеві труби поливних систем і здавали їх в металолом. Бо помідори ж пів року ростуть, їх саджати треба , поливати, збирати, продавати... А з трубаим просто - викопав, здав, бабло забрав.
Тобто вони себе чітко і недвозначно позиціонують як "ефективних менджерів", "успішних практиків", навіть "технократів" та "економічних менеджерів". Що Юлька, що Янукович, що Литвин - а результат приходу їх людей до влади ( читай до кормушки) - страхітлива жопа...
2009.08.02 | Мартинюк
Фіаско "іскона гарадских"
Ще одна лінія позиціонування - всі біди від селюхів, які захопили всі посади, нічого не вміють , все ламаютьта доводять до запустіння .Не в останню чергу на хвилі саме таких претензії до влади прийшли гарадскіє Льоня Черновецкий, Добкін у Харкові, Левченко у Донецьку і Матківський у Полтаві. Ну що - як результати? Може все таки краще селюха, не такого "вумного" як оці перераховані кадри, який все ж колись ходив до церкви і знає що красти навкруг себе все підряд то є негарно і гріх ...
2009.08.02 | GreyWraith
Re: Фіаско "іскона гарадских"
Мартинюк пише:Не в останню чергу на хвилі саме таких претензії до влади прийшли гарадскіє Льоня Черновецкий, Добкін у Харкові, Левченко у Донецьку і Матківський у Полтаві. Ну що - як результати?
Ага, ага... Не знаю, як і де, але в Києві після нашого марсіанина, що з відпусток і не вилазить, НМД буде дуже довго імунітет до от таких підкреслено "гарадскіх" і російськомовних. А справді багато хто повівся на стереотип - от тепер і мусить наїстися цим упоротим для вироблення рвотного рефлексу...
З приводу зневаги до "селюхів" заважу, що всі люди, що заробляють собі на життя чесною працею, до людей, що мають інший, іноді незрозумілий фах, але теж чесно працюють, ставляться із повагою. На цьому людська цивілізація тримається. Інша справа - різні паразити і великі комбінатори. Паскудно, що покійний совок культивував це гидотне почуття зневаги...
BTW те, що росіяни з нас насміхаються того, що українці працюють за кордонами України, в тому числі у них, причому іноді і не найпрестижніших роботах, для мене є ознакою глибокої деградації їхньої суспільної моралі...
2009.08.02 | Мартинюк
Цікаво
GreyWraith пише:>
> З приводу зневаги до "селюхів" заважу, що всі люди, що заробляють собі на життя чесною працею, до людей, що мають інший, іноді незрозумілий фах, але теж чесно працюють, ставляться із повагою. На цьому людська цивілізація тримається. Інша справа - різні паразити і великі комбінатори. Паскудно, що покійний совок культував це гидотне почуття зневаги...
>
> BTW те, що росіяни з нас насміхаються того, що українці працюють за кордонами України, в тому числі у них, причому іноді і не найпрестижніших роботах, для мене є ознакою глибокої деградації їхньої суспільної моралі...
2009.08.02 | Мартинюк
Культурна імпотенція - "баян" Табачника.
Ми якось постійно забуваємо що пацанська номенклатура періодично рве собі тільняшки на грудях в риданнях про "обмеженість" національного підходу до культури і слізно обіцяє негайно все це виправити , як тільки мовляв їм довірять культурний фронт України.І таке час від часу ставалося - великий "культурмен" Дмитро Табачник час від часу дослужувася то міністерських то навіть віцепремєрських посад на ниві культури та гуманітраного розвитку.
Людина так би мовити справляла цілком гламурне враження - і по виставках ходила, і провідних артисток так би мовити "изволилас брачевать", тобто "театром жила" навіть дома в постелі ...
Але де результат - де так би мовити "інтернаціональні" культурні звершення і прориви - ось в чому би проявитися висококультурним інтенаціоналістам ...
Але що ми маємо ? То що маємо
- дерибан залишків культурної інфраструктури, себто приватизація і рейдерство будинків, залів, закриття спеціалізованих кулутурних навчальних закладів і розкручування культурно-освітнього витвору Поплавського, знищення мережі книжкових магазинів, приниження єдиного успішного і всесвітньо відомого українського художника Марчука та відмова йому в побудові культурного центру для Києва.
- натомість концерти в палаці культури "Україна" групи "Лісоповал" , Табачника старшого з баяном і Кобзона без баяну - на все це обовязкова явка всіх держчиновників з президентом Кучмою на чолі.
- підтримання фінансовоих штанів підстаркуватої російської попси шляхом "відкритих концертних дверей" в найкращих концертних залах Києва і великих міст.
- важкий дух посередності і совківського "антикваріату" у всьому що в культурі "підтримували" Дмитро Табачник та уряд Партії Регіонів.
І ось кажуть що Дмитра Табачника, який за словами його однопартійця Бориса Колесникова, на ниві культури не запамятався нічим крім крадіжок з музейних фондів, знову хоче поставити на цю посаду не хто інший як Юля Тимошенко. У всякому разі таке обговорювалося в кадровому пакеті нереалізованої бютівсько-регіональної ширки ...
Т о що можуть запропонувати культурологи "пацанізму" окрім заперчення національного і національної культури?
Чим вони можуть виправдати свої провали і свою посередність ? Невже їм завадили проявитися крашанки, вишиванки та трипільські горщики, від яких так тіпає?
Чому композитор Бистряков не написав нічого вартого, попри те що його ніхто не змушує "писати музику українською"?Чому не чутно, не видно і не надруковано в Росії безмертних творів написаних в Україні російською мовою.Адже є відповідні російські фонди та програми?
А чи не та сама програма що й виробництві літаків, доріг, мостів, керування містами? - Нада "рубить бабло", на все решта немає часу...
2009.08.03 | ziggy_freud
задля справедливості: та сама банальність і ретро-похабщина
Мартинюк пише:> - дерибан залишків культурної інфраструктури, себто приватизація і рейдерство будинків, залів, закриття спеціалізованих кулутурних навчальних закладів і розкручування культурно-освітнього витвору Поплавського, знищення мережі книжкових магазинів, приниження єдиного успішного і всесвітньо відомого українського художника Марчука та відмова йому в побудові культурного центру для Києва.
навіщо, як культурний центр будуватимуть Тоббачьнєґі з рахітектором Бабушкіним? Там на 20 чи 25 поверхів планується аж один зал, умовно придатний для проведення концертів. Решта продається культуристам під житло та офіси. А верхні 10 поверхів вже традиційно роздаються на хабарі.
я би не став стверджувати, що Марчук лише один в номінації "відомий та успішний".
> - натомість концерти в палаці культури "Україна" групи "Лісоповал" , Табачника старшого з баяном і Кобзона без баяну - на все це обовязкова явка всіх держчиновників з президентом Кучмою на чолі.
> - підтримання фінансовоих штанів підстаркуватої російської попси шляхом "відкритих концертних дверей" в найкращих концертних залах Києва і великих міст.
> - важкий дух посередності і совківського "антикваріату" у всьому що в культурі "підтримували" Дмитро Табачник та уряд Партії Регіонів.
так. 100%
> Чому композитор Бистряков не написав нічого вартого, попри те що його ніхто не змушує "писати музику українською"?Чому не чутно, не видно і не надруковано в Росії безмертних творів написаних в Україні російською мовою.Адже є відповідні російські фонди та програми?
музика должна бить на русском язикє. Патамушта на ньом Чайковскій пісал Лєбєдіноє Озєро ;0).
Зауважу, що серед націонал-патріотів поширене симетричне уявлення про роль мовноязичія в музичній творчості. Та сама банальність і ретро-похабщина існує в укр. версії - хоча б Зібров чи В.Павлик. Білик або Повалій встигли накласти кілька купок схожого аудіолайна обома мовами ;-/. Чим скоріше полегшується місія тоббачьнєґов...
2009.08.02 | harnack
Re: Історична неміч?
2009.08.03 | Мартинюк
Можливо
Правда "неміч" ще має значення "хвороба". Але можливо це також підходить.2009.08.04 | selu
Мабуть це світоглядна неспроможність.
Будь яка виробнича справа вимагає дотримання купи норм, правил, стандартів. Пацанська номенклатура не може поставити себе нижче цих правил, тому в неї нічого доброго не виходить.