Вона сховала Лозинського в Ізраілі? (I)
08/07/2009 | Taras-ods
Колишній народний депутат України Віктора ЛОЗІНСЬКИЙ може перебувати в Ізраїлі під іншим ім`ям.
Про це пише ізраїльське видання «IzRus».
Зокрема, за даними джерела видання в правоохоронних держструктурах Ізраїлю, перевіряються відомості про те, що колишній депутат ВР прибув до Ізраїлю орієнтовно в середині липня з Росії, маючи при собі російський паспорт на ім`я Віталія ФАРШАКА. Співрозмовник зазначив, що навіть якщо він знаходиться в Ізраїлі, питання про екстрадицію поки що взагалі не розглядається. Такі рішення приймаються виключно міжнародним відділом Держпрокуратури, і то лише на підставі вичерпної інформації у справі підозрюваного. У цьому ж разі від української сторони надійшов тільки запит загального характеру.
Як повідомляв УНІАН, учора прес-секретар поліції Ізраїлю Олексій КАГАЛЬСЬКИЙ проінформував, що правоохоронні органи України кілька днів тому звернулися до правоохоронців Ізраїлю з проханням перевірити інформацію щодо можливого перебування в цій країні колишнього депутата В.ЛОЗІНСЬКОГО. За словами О.КАГАЛЬСЬКОГО, вся інформація і всі факти, передані українською стороною, потребують ретельного вивчення. “Після ретельного вивчення і перевірки ми зможемо дати відповідь, чи справді ЛОЗІНСЬКИЙ перебуває чи був в Ізраїлі”, - сказав він. О.КАГАЛЬСЬКИЙ зазначив, що така процедура є дуже складною і займе кілька днів. Він пояснив це тим, що на території Ізраїлю може перебувати людина з таким же прізвищем і ім`ям, як і розшукуваний екс-депутат. “Але я можу сказати, що Ізраїль це не найвдаліша країна, де можна заховатися”, - додав прес-секретар ізраїльської поліції.
На запитання, чи перевіряла поліція приміщення в місті Нетанія (Ізраїль), де нібито переховується В.ЛОЗІНСЬКИЙ, О.КАГАЛЬСЬКИЙ не дав чіткої відповіді, але зазначив, що це не єдина адреса, яка з`явилася чи ще з`являтиметься під час перевірки.
Торкаючись питання екстрадиції В.ЛОЗІНСЬКОГО в Україну, якщо він справді буде знайдений в Ізраїлі, О.КАГАЛЬСЬКИЙ нагадав, що ця процедура є вельми складною і відноситься до компетенції закордонного відділу ізраїльської прокуратури.
Раніше в ЗМІ з`явилася інформація, що колишній народний депутат від БЮТ Віктор ЛОЗІНСЬКИЙ, звинувачуваний у скоєнні навмисного вбивства і розшукуваний міліцією та Інтерполом, ймовірно, переховується в Ізраїлі. Згідно з інформацією, В.ЛОЗІНСЬКИЙ уже тривалий час перебуває в курортному місті Нетанія (29 км від Тель-Авіва), на середземноморському побережжі Ізраїлю.
постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-330110.html
Відповіді
2009.08.07 | Адвокат ...
Що,-- сама? Взяла на свій персональний літак,-- і до Ізраїловки?
2009.08.07 | Taras-ods
ВОНА очолювала операцію прикриття
2009.08.07 | Мартинюк
Для чого свій літак,-- коли в Гайдука є
2009.08.07 | Taras-ods
А нашо взагалі літак?
будь-яким паспортом авто/поїзд до маскви, далі тельавівавіа за ізраільським паспортом, дешево і саме головне беспечно.2009.08.08 | 123
ага, літак - то необов*язково, а вона - обов*язково
2009.08.07 | Наталка
ТОМУ ЩО вона "не зраджує"!
2009.08.08 | Taras-ods
ВОНА ховає?!
2009.08.08 | Taras-ods
Лозинський сам ховается в Ізраілі? (I)
В ночь со 2 на 3 августа 2009 года в гостинице «Хилтон» в Тель-Авиве погиб мужчина. Жертва выпала из окна отеля и разбилась насмерть.Как сообщают источники «Обозревателя», погибший не имел при себе документов, а на его теле обнаружены признаки насилия.
Сам по себе этот случай, казалось бы, ничем не выделяется из череды подобных происшествий – если бы не весьма интересные события, произошедшие впоследствии. По данным «Обозревателя», через некоторое время после инцидента в полицию с просьбой предоставить информацию о погибшем обратился… сотрудник посольства Украины!
Естественно, полиция начала проверку со своей стороны: зачем Украина интересуется, казалось бы, достаточно рядовым случаем? Был направлен соответствующий запрос представителю в Украине, который, поняв, что речь может идти о скандальном бютовце Викторе Лозинском, начал собирать материалы на нардепа. Происходящее не ушло от внимания СБУ – перехватив несколько разговоров, там сделали вывод: Лозинский в Израиле. Далее информация просочилась в украинские СМИ и молниеносно разошлась по Интернету.
По имеющимся у «Обозревателя» данным, найденный на месте происшествия погибший полностью совпадает с Виктором Лозинским по основным антропометрическим признакам (рост, возраст, вес). Однако опознание его пока затруднено, и точных данных нет.
Известно также, что в конце июля - начале августа 2009 года в Израиле видели любовницу скандального нардепа.
http://obozrevatel.com/news/2009/8/7/316502.htm
невже підстава? Чи таке прикре самогуство?
На мою думку Лозинський з чистими документами вже поїхав кудись після такої вистави.
2009.08.08 | 123
не треба дезінформувати в заголовках. дякую.
2009.08.08 | Мартинюк
Підтримую - це дезінформація , Лозинський в Україні
Це підтверджує нещодавня заява силовиків про перехопленння його дзвінків. Насправді напевно це не заява а попередження Лозинському аби на пяну голову не хапався за мобілу. Щось подібне до прилюдної телевізійної заяви Піскуна прго те що він викликав Кравченка на допит на такий день і такий то час. ДО допиту Кравченко не дочекався - "самовбився" кількома пострілами ...Достеменно знаю що у силовиків достатньо повноваженнь витягнути з операторів мобільного звязку не лише журнал дзвінків, але такі цікаві речі як :
1. Точний час і місце звідки дзвонили ( з точністю до 10-20 метрів).
2. Заводський номер апарата і відповідно журнали всіх дзвінків з цього апарата, які велися іншими телефонними картками.
3. Фірму і торговий заклад, який продав апарат і час коли це сталося.
І це ще не все хлопчики і дівчатка - апарат можна оперативно включитина режим роботи "підслуховування".
Тому ця заява силовіків свідчить виключно про те що вони не збираються ловити Лозинського, більше того ,попереджаюь його про те він себе веде необережно.
2009.08.08 | Горицвіт
можливості трохи перебільшені
Мартинюк пише:> 1. Точний час і місце звідки дзвонили
Так. Тільки не місце, а номер комірки. Що в місті дає метрів 500-1500 точність. Але знаючи спосіб життя людини (припустимо, клієнт буває в трьох місцях і більше ніде), можна здогадатися, з якого з цих трьох місць дзвонив.
> ( з точністю до 10-20 метрів).
Ретроспективно - ні. Можна пеленгувати телефон, за яким вже слідкують, а по дзвінках, які вже відбулися - неможливо.
> 3. Фірму і торговий заклад, який продав апарат і час коли це сталося.
На базарі б/у можна купити, там навряд чи реєструється.
> І це ще не все хлопчики і дівчатка - апарат можна оперативно включитина режим роботи "підслуховування".
Це, скоріше всього, міф. Я не бачив достовірних підтверджень, що серійний телефон можна переключити. Звичайно, якщо за кимось серйозно слідкують, то можуть таємно поставити жучка в телефон.
2009.08.08 | 123
Re: можливості трохи перебільшені
Горицвіт пише:> > І це ще не все хлопчики і дівчатка - апарат можна оперативно включитина режим роботи "підслуховування".
>
> Це, скоріше всього, міф. Я не бачив достовірних підтверджень, що серійний телефон можна переключити. Звичайно, якщо за кимось серйозно слідкують, то можуть таємно поставити жучка в телефон.
Нафіга це взагалі потрібно, коли можна слухати через АТС?
2009.08.08 | Горицвіт
мається на увазі слухати не тільки дзвінки
а звичайні розмови (не по телефону).2009.08.08 | 123
ааааа
Горицвіт пише:> а звичайні розмови (не по телефону).
це, я думаю, неможливо - оскільки абсолютно протизаконно за законами будь-якої більш-менш нормальної країни.
2009.08.08 | Горицвіт
Re: ааааа
123 пише:> Горицвіт пише:
> > а звичайні розмови (не по телефону).
>
> це, я думаю, неможливо - оскільки абсолютно протизаконно за законами будь-якої більш-менш нормальної країни.
Чого це? Береться дозвіл в прокурора чи в суду - і вмикається, як звичайний жучок. Або, скоріше, як доступ до прослуховування інтернету, який скрізь існує.
Неможливість тільки організаційна: багато виробників телефонів; гарантувати цю функцію важко, ще й таємно. І складність технічна: якщо передавати розмову, швидко сяде батарейка.
2009.08.09 | ТМА
Де-факто Лозинского не передали в международный розыск!
Де-факто Лозинского не передали в международный розыск! В информационном бюлетне посланного Украинским Национальным Бюро Интерпола в штаб-квартиру Интерпола в Лион не указано однозначно, что разыскиваемый находится за пределами страны совершения преступления. В данном случае за пределами Украины. Прокуратура, СБУ, МВД заявили официально, что они не уверенны что Лозинский покинул пределы Украины. При подобных заявлениях Интерпол не ставит такого человека в категорию оперативного розыска до того момента, когда НБИ(Национальное Бюро Интерпола) не дас четкую инфрмацию, что разыскиваемый находится за рубежом.Дальше. В практике Интерпола различают три вида розыска: обычный, срочный и смешанный. Обычный розыск включает в себя целый ряд стадий — собранные документы орган расследования или суд направляет в НБИ(Национальное Бюро Интерпола (Украины, в нашем случае) с просьбой о розыске бежавшего за границу преступника. В Лионе просьба проверяется, запрашиваются дополнительные сведения, составляется “красный циркуляр” (специальный бланк с красной эмблемой Интерпола в правом верхнем углу). Генеральный секретариат Интерпола после соответствующей проверки рассылает его в НБИ всех или некоторых стран-членов. Получив этот документ, каждое НБИ(Национальное Бюро Интерпола) дает полицейским органам команду о начале розыска. “Красный циркуляр” обязывает полицию действовать без промедления и служит своеобразным международным приказом #M12291 841501245 об аресте разыскиваемого лица. В случае задержания и ареста НБИ немедленно уведомляет Генеральный секретариат Интерпола в Лионе и НБИ страны-инициатора розыска, тесть Украину. Последнее в свою очередь сообщает о задержании преступника в заинтересованные органы своей страны. О прекращении розыска извещаются заинтересованные органы:МВД,СБУ,прокуратура...
Срочный розыск организуется, как правило, по “горячим следам”. Он отличается от обычного тем, что просьбы о начале розыска минуют Генеральный секретариат интерпола в Лионе и направляются НБИ через специальные каналы связи Интерпола в НЦБ соседних или других государств, куда бежал или может бежать преступник. Просьба о розыске, задержании и аресте бежавшего в другую страну преступника может быть направлена с курьером или другим оперативным способом. Если срочный розыск не принес успеха в течение трех месяцев со дня его объявления, то он заменяется на обычный, составляется и рассылается “красный циркуляр”.
В случаях, когда у полиции нет достаточных оснований для ареста или нет с данным государством договора #M12291 841502156 и договора #S о #M12291 841501531 о выдаче преступников, целью международного розыска является установление за ним негласного полицейского наблюдения и контроль за его перемещениями.
Смешанный розыск связан с тем, что далеко не все государства,в частности Украина не заключила двусторонние договоры о #M12291 841500241 о правовой помощи #S, #M12291 841501677 по уголовным делам и выдаче преступников. Поэтому при смешанном розыске секретариат Интерпола рассылает два скрепленных вместе циркуляра: “красный” с пометкой такого, например, содержания: “При обнаружении преступника в европейских странах и США подвергнуть предварительному аресту в целях выдачи” (“красный циркуляр” рассылается в страны, имеющие соответствующий договор о выдаче преступников); “зеленый” с пометкой: “В других странах следить за его перемещениями и деятельностью. Во всех случаях извещать инициатора розыска и Генеральный секретариат” (“зеленый циркуляр” рассылается в страны, не имеющие с таким государством договора о выдаче).
Украина имеет своих представителей от МВД всего лишь в семи странах мира. Не думается, чтоб Лозинский поехал в одну из них.
2009.08.10 | Василь Яремій
СБУ,МВС,Генпрокуратура покриває В.Лозинського?
Ізраїль досі не отримав усіх документів, необхідних для розшуку Лозінського — повідмляє “Німецька хвиля”. Міжнародна преса та приватні розслідувальні компанії виводять українських правоохоронців, на кшталт СБУ,МВС,прокуратуру на “чисту воду”.* Чому правоохоронні органи України не надсилають у міжнародний розшук необхідний, стандартний пакет документів по справі Віктора Лозинського? Бо він Україні живим непотрібен. Це виглядає з огляду тих фактів які встановлює міжнародна преса та деякі приватні детективні компанії.
“Правоохоронні органи Ізраїлю досі не отримали від України належних юридичних обґрунтувань, необхідних для початку розшуку екс-депутата Лозінського. Про це “Німецькій хвилі” повідомили у прес-службі ізраїльської поліції.
* “Немає достатніх підстав вважати його підозрюваним” Повідомляється також, що до розшуків Лозінського вже долучилися й ізраїльські спецслужби. Проте у коментарі “Німецькій хвилі” речник поліції Алекс Кагальський зазначив, що розслідування фактично «буксує», а слідчі взагалі обмежені у своїх діях, оскільки попри значний резонанс цієї справи, Генпрокуратура України досі не передала ізраїльській стороні необхідного пакету документів: “Немає достатніх підстав вважати його підозрюваним. Той первинний запит, який надійшов з України, не має достатньої юридичної сили”, — наголосив Кагальський.
( http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4553794,00.html)
* Де-факто В.Лозинского не передали в международный розыск! Очередной Блеф Юрия Луценко, СБУ и прокуратуры. Как стало известно “ТМА” из достоверных источников Интерпола — де-факто В. Лозинского не передали в международный розыск! Причиной этого стали неправильно оформленные документы и представленный запрос о международном розыске украинской стороной в Генеральный Секретариат Интерпола в Лион(Франция). Интерпол в Лионе не получил однозначное утверждение о том что В.Лозинский покинул пределы Украины, а даже наоборот. Прокуратура Украины, МВД,СБУ утверждают, что они надеятся и верят, что Виктор Лозинский не выезжал за территорию Украины.Таким образом руководство Интерпола даже ни слухом, ни духом не знают о том что какой-то Виктор Лозинский передан в международный розыск. А для украинского обывателя — длинная лапша на ушах от Юрия Луценка, Валентина Наливайченка и прокуратуры.
(http://dipcourier.livejournal.com/3441.html)
(http://dipcourier.livejournal.com/)
2009.08.10 | Василь Яремій
Re: СБУ,МВС,Генпрокуратура покриває В.Лозинського?
Збоку українських правоохоронців бачимо явний кримінал. Правоохоронці не шукають Віктора Лозінського, а покривають його, пишучи навмисно неграмотні запити десь у міжнародний розшук.( Це вже що світ перевернувся?) У який міжнардний розшук подано Віктора Лозінського ніхто до пуття так і не може сказати. В Інтерпол, в центр Інтерполу в Ліон Українським Нацбюро Інтерполу не подано документів - гарантую на притягнення мене за це до правової відповідальнсті. Ми й так із Славком через бездіяльність українських правоохоронних органів потрапили в халепу. Заявили в пресу, що Ізраїль це все не варте виїдженого яйця. Ізраїль увели в зону інфрмаційних повідмлень, як тільки-но ми подзвонили з Пуерто Ріко про місцезнахдження Віктра Лозінськго в Пуерто Ріко, в селі Дорадо в бунгало 249- це було його точне місцезнаходження. Ізраїль - димовий занавіс. На Ізраїлю світ клином не зійшовся. Це ж ми, попри те що старі ветерани РС і ЦРУ повелись на прикладну задачу СБУ та Інтерполу України щодо об'єкта, оскільки були переконані на основі досвіду роботи з іншими країнами світу, що нас СБУ підтримає і дасть путівничок. Ми напорлись на стіну нерозуміння. Довелсь дзвнонити-передзвнювати годин 5-ть в СБУ, і це в робочий час, щоб сповістити, що ось його фото з мобільніка, тримаємо його в полі зору, зафотошопте його нам коротко стриженого, в темних окулярах... (бо вся конституція тіла, міміка, блакитні очі, губи, "рубаний" підборідок, вилицюваті скули, кнфігурація носа... все грає, скиньте нам, бо тут помилятись неможна.... дуля.Що нам зробило СБУ, так це замість винагороди, вони нанесли удар по репутації "клубу" приватних розслідувань. Помічник Наливайченка говорив взагалі хамськи :" не гаварите са мной па английски, давайте фото, точный адрес, номер паспарта...." І тут нам стало зрзуміло, що стосовно Віктора Лозинського ми дзвонили в рельсу СБУ протягом щонайменше 4 гдин нон-стоп від дев'ятої ранку за Києвом , аби повідмити, що Лозинський дещо змінивши зовнішність - постригся накротко, трохи схуд і знаходиться в Пуерто Ріко. Це нікого не цікавило в СБУ. Нас кидали від "бобіка" до "бобіка".
Ще раз наголосимо, що це нас так укурвило, що на шляху додому, таки заїхали в Ліон. Лозінському не виставлено жодних карточок, ба-більше червоної. Документи на подачу В.Лозінського у оперативний розшук не подавались згідно із відповідними нормами і вимогами Інтерполу. Отже справа по Лозінському десь загрузла електрнних шухлядах Інтерполу.
Це, якщо Ізраїль заявив в Ліон, що до нас українці звертались.
Ага!:(( А ми так вірили в правову, демократичну, справедливу, міцну УКРАЇНСЬКУ Державу.
З повагою.
Спрівробітники "ТМА"
2009.08.10 | 123
незаконним було б продавати такі апарати споживачам
не повідомляючи їм про таку функціональність пристрою, який вони придбають.це брутальне порушення прав споживача.
Горицвіт пише:
> 123 пише:
> > Горицвіт пише:
> > > а звичайні розмови (не по телефону).
> >
> > це, я думаю, неможливо - оскільки абсолютно протизаконно за законами будь-якої більш-менш нормальної країни.
>
> Чого це? Береться дозвіл в прокурора чи в суду - і вмикається, як звичайний жучок. Або, скоріше, як доступ до прослуховування інтернету, який скрізь існує.
саме вмикання прослушки може бути законним звісно - але йдеться не про це.
2009.08.10 | GreyWraith
Re: Підтримую - це дезінформація , Лозинський в Україні
Мартинюк пише:Це підтверджує нещодавня заява силовиків про перехопленння його дзвінків. Насправді напевно це не заява а попередження Лозинському аби на пяну голову не хапався за мобілу.
Цілком вірю. Навіщо йому десь в Ізраїлі соватися і на очі кореспондентам попадатися, якщо можна як мінімум декілька місяців у чиємусь маєтку посидіти, щоб хоча б ажіотаж зусиллями БЮТ і ПРУ трохи збився?
Достеменно знаю що у силовиків достатньо повноваженнь витягнути з операторів мобільного звязку не лише журнал дзвінків, але такі цікаві речі як :
>
> 1. Точний час і місце звідки дзвонили ( з точністю до 10-20 метрів).
> 2. Заводський номер апарата і відповідно журнали всіх дзвінків з цього апарата, які велися іншими телефонними картками.
> 3. Фірму і торговий заклад, який продав апарат і час коли це сталося.
Це я теж знаю 100% - бо сам бачив результати у роздруковках. Хоча точності 10-20 метрів не було, але з точністю до базової станції визначався кожен дзвінок...
Тому ця заява силовіків свідчить виключно про те що вони не збираються ловити Лозинського, більше того ,попереджаюь його про те він себе веде необережно.
Так-так. Якби хотіли зловити, то зловили б вже давно. Бо в що-що, а в ідіотизм та нефаховість наших комісарів Мегре я не вірю...