Поки-що я бачу підтвердження слів Ратушняка про те, що "активістка" трохи любить повипендрюватись у кабаку і, якщо ці фото справді знято у день інциденту, то про яке побиття иоже йти мова?
Я просто довольно давно дружу с барышней профессиональной танцовщицей. Танцуют в основном по кабакам, ясное дело. Не самый лёгкий труд, кстати.
2009.08.12 | AxeHarry
Re: То може Ратушняк казав правду? (фото)
Панe Cамолап, у вас застаріла вказівка- Багіня вжe злила Рату. Такшо ви подзвоніть та вточніть найсвіжіший вeктор гeнeральноі БЮТОлініі.
А то щe прийдeцця відкликати відмазки, як Маладому Дараванію...
--------------------------------
БЮТівець Андрій Портнов пропонує меру Ужгорода Сергію Ратушняку подати у відставку.
Про це йде мова у його коментарі.
Депутат підтримує рішення прокуратури про притягнення Ратушняка до кримінальної відповідальності за дії, спрямовані на розпалювання міжнаціональної та расової ворожнечі, приниження честі та гідності громадян за національними ознаками.
Портнов зазначив, що дії мера підпадають під ознаки статті 161 Кримінального кодексу та передбачають кримінальну відповідальність до 5 років позбавлення волі з позбавленням права займатися певною діяльністю на строк до 3 років.
Нe дужe профeсійна підтасовка: на знімках - різні особи.
Сергій Вакуленко пише:
> Almodovar пише:
> > А хіба то на світлинах вона?
>
> Та питання таки є. Бо в побитої ніс довший, ніж у танцівниці.
> (Це видно навіть попри кепську якість).
Re: Нe дужe профeсійна підтасовка: на знімках - різні особи.
На першій і третій фотографіях, схоже, та сама особа. Форма голови, волосся, лоб, характерна лінія брів, нібито сережки теж... А третя-четверта і п"ята-шоста фоти теж її однозначно - журналісти не сплутають так відому політичну особу.
На останніх двох через шийну накладку і косу чи то "хвіст" лице дівчини виглядає візуально сплюснутим і худішим, а ніс відповідно довшим.
2009.08.13 | 11
Re: Нe дужe профeсійна підтасовка: на знімках - різні особи.
Щоправда, іміджу це "фронтовій акторці" не покращує. Але і Ратушняку треба тщятєльнєє... Доведеться мабуть викладати відеозапис з роздачі автографів "постраждалою" до потрапляння в "ошийник".
Re: Досить, аби були зроблені раніше за "інцидент"
samopal пише:
> Щоправда, іміджу це "фронтовій акторці" не покращує.
А Ви вважаєте роботу стиптизеркою чимось гіршою ніж роботу мером?
Дівчина, яка підробляє стриптизеркою, в соціальному плані чимось менш достойна поваги ніж "бригадний барига", що підробляє на посаді мера? Це не тільки Рати стосується, а й Балоги, і Петьовки, і Черновецького, і Гепи-Харківського.
Це фото з танців, на задньому плані дівчина теж в такому сценічному одязі:
Наталку Бутримко я побіжно знаю, файна дівчина, відкрита. Може трохи темпераментна, але зовсім не курва.
P.S. Цікавий хід думок. НМХР, є абсолютно все рівно, чи Рата побив курву, чи жидівку, чи нехай навіть тричі жидівську руду курву, це справи абсолютно не змінює.
Pavlo пише:
> P.S. Цікавий хід думок. НМХР, є абсолютно все рівно, чи Рата побив курву, чи жидівку, чи нехай навіть тричі жидівську руду курву, це справи абсолютно не змінює.
Бо виходить так, що щирі прифронтові українці матросять Ратушню за антисемітські висловлювання в інтерв'ю, яких він умудрився наговорити вже ПІСЛЯ роздмухування Яценюком скандалу з жорстоким побиттям невинної (емоційної, як ви кажете) активістки.
Pavlo пише:
> Це фото з танців, на задньому плані дівчина теж в такому сценічному одязі
Сподіваюсь, ви не станете стверджувати, що то "сцена" вашого драмтеатру
Рата багато кого бив, таке вже в нього "воспітаніє".
Я не кажу, багато з тих, кого він відпиздив цілком те заслуговували, але... До речі, в тому самому сквері (b>через те, що Рата з чорної каси оплатив реконструкцію цього сквера)він побив бухого хлопця, а потім заявив, що то був найманний кіллер і хотів його застрілити.
Ні, звичайно. Але ж і не "свята невинність". Погодьтеся, що між танцівницями, які виступають на сцені (хоч би й Мулен Руж) і в кабаку є певна різниця. А це наштовхує на роздуми про подробици "жахливого побиття", роздмухані до всесемітських масштабів бойовими кролями. Власне самого факту хуліганської поведінки мера Яценюк відразу і не помітив, бо кинувся доводити свою щиру українськість з одночасними закликами до об'єднання усіх на боротьбу з антисемітизмом та ксенофобією. Я навіть було подумав, що Ратушняк теж "танцор" - і записався у підтанцовку до фронтового театру, але тепер бачу, що справа набирає іншого забарвлення. І що характерно, кількість прихильників Ратушняка зростає, на відміну від любителів кролятини. Це не тішить. Це просто робить обстановку більш "рельєфною"...
> 2. Це не означає, що мер міста може себе поводити як місцевий князь.
Звісно. Але що саме там відбулося достеменно не відомо, а скандал роздмухали явно не у тому напрямку. І якби той інцидент був грамотно зафіксований та юридично оформлений, панові Ратушняку довелося б подумати над своїми князівськими замашками. Наразі ж, як мені видається, справа перетворилася на політичну і тут вже публіка поділиться на "про" і "контра" зовсім за іншими принципами, ніж звичайні вимоги дотримання законності.
"Мулeн Руж" - кабаре. Зараз це фактично "вар'єте" де танцівниці виступають на сцені, а не на "танцмайданчику для всіх" між столиками. А колись це був "кабак з танцмайданчиком"... "Апартамєнти" там є і зараз.
До речі, "Мулен Руж" збираються серйозно перебудувати задля розширення та вдосконалення сценічної частитни - з самою лише "богемною ностальгією" за "Лідо" не вженешся.
Д. А. пише:
> Мулен Руж - це, звісно, не кабак! До речі, він розташований в кварталі "червоних ліхтарів".
2009.08.15 | Pavlo
Все відомо. Я Вам можу розказати, як це було.
>>Але що саме там відбулося достеменно не відомо
Я добре знаю Рату, ту дівочку і місцевих керівників ФЗ, той злощасний намет я фоткав ще до інциденту.
Як цебуло:
Рата фінансував реконструкцію скверу перед хімфаком і дуже з того тішився, він кожен день проїжджає коло нього на своєму джипі. Раті не сподобався намет (мені він теж не подобався ), він підійшов до агітаторів з вимогою його забрати. Наталка спитала, хто він такий і попросила пред"явити документи (абсолютно законна вимога). Рата розлютився через те, що його не впізнали, у нього зірвало дах і він почав крушити намет, а Наталка йому перешкоджала. Струсу в неї, швидше за все нема, то вже Робіко зі Стріжаком намальували. От і все.
Дівчина вела себе адекватно до принципів громадянського суспільства, а мер - адекватно до принципів суспільства феодального. Ви вибирайте, яке суспільство Вам більше до вподоби.
P.S. Жидівство тут абсолютно ні до чого, Рата просто стриндів, а дурні поцреоти повелися. Насправді у самого Рати єврейська родина.
Думаю, мер "запідозрив", що для встановлення того намету потрібен якийсь дозвіл. Якщо він там буянив, то нехай за це і відповідає, а не за запізнілий "струс мозку" розрекламований "єврейчиком". Щось не дуже віриться, шо за такої, як ви описуєте, "слави" Ратушняка відважна агітаторка його не впізнала та ще й полізла у рукопашну. Я не виправдвую ужгородського мера, просто звертаю увагу, що у цьому конфлікті "брудними" виявилися обидві сторони, просто Рата виглядає брутальнішим, а Сєня - підлішим. А мала дурепа - крайньою.
Нема "другої сторони", є мер і дівчина- громадська активістка
samopal пише:
> Щось не дуже віриться, шо за такої, як ви описуєте, "слави" Ратушняка відважна агітаторка його не впізнала та ще й полізла у рукопашну.
А що вона мала робити? Падати ниць перед князем ? Кажіть, як правильно.
>Я не виправдвую ужгородського мера, просто звертаю увагу, що у цьому конфлікті "брудними" виявилися обидві сторони, просто Рата виглядає брутальнішим, а Сєня - підлішим.
Сєня до конфлікту безпосередньо немає відношення. То міг бути чий завгодно намет, хоч Білайна , яка різниця ?
>А мала дурепа - крайньою.
Ви визначтеся, чи Ви за феодальне суспільство, чи за вільне.
Бо дівчина вчинила як вільна людина у вільній країні. Це визнав сам Рата в скандальному інтерв'ю ("...якби вона так захищала матір, а не цих жидів"). Чого ж Ви її називаєте дурепою ?
То Рату пресують за розпалювання ворожнечі між мерами та стриптизерами? Як мала поводитися тая активістка? Дуже просто - зафіксувати діяння Рати за допомогою "технічних зассобів" чи свідків (від свідомої громадськості™), повідомити своїх роботодавців і з їхньої згоди - органи правопорядку. Цього було б досить, щоб Ратушняка тривалий час викачували в лайні та розповідали про спротив старої "злочинної влади" новим молодим "змінам". Наразі, стараннями обох СТОРІН, конфлікт переріс із побутового у політичний, хоча "Фронт Змін" офіційно не є політичною партією, а його активісти, за їхніми ж нахабними твердженнями, не ведуть політичної агітації.
Якби згаданий вами "Білайн" раптом надумав встановити у центрі Ужгорода полосатий намет та цілими днями роздавати з нього "нерекламні листівки", то до місцевої влади він обов'язково звернувся б якщо не "за дозволом", то "з повідомленням" та "для погодження".
Навіть оголошення про найближчі гастролі курсів крою та шиття теоретично треба розміщувати лише у відведених для цього місцях. Виборча кампанія 2004 року призвела до того, що учасники виборів змушені тепер прибирати свої наліпки хоча б з огляду на можливі звинувачення у веденні агітації у день голосування. Раніше їхні морди та гасла обліплювали паркани, стовпи та під'їзди аж до наступної "толоки". І якщо у часи Помаранчевої революції (надзвичайна подія, як не як) "наочна агітація" була розміщена усюди, куди лиш можна було долізти, то робилося це теж у супереч вимогам законодавства та нормативних актів, зате з мовчазної згоди НАРОДУ. За чиєї згоди громадські місця прикрашає своїми "польовими сортирами" Сєня, невідомо, то ж мусить дотримуватися якихось норм та правил. Яка із сторін ті норми порушила в Ужгороді нехай розбираються у судах, а не влаштовують гармидер та збурюють "казачєство" криками "наших б'ют!".
Майже двадцять років тому я втрапив у "побутовий конфлікт" з тодішнім нашим мером, який ввалився у приміщення однієї творчої "громадської" організації. Мер був вусатим курдупелем у парадному костюмі, я - молодим та "творчим", навкруги була "розруха", а у повітрі у хмарі цигаркового диму літав "дух свободи"... Ну нічого. Погиркалися, але не побилися. Значно пізніше, коли пан мер став ексом, наші шляхи кілька разів перетиналися у одній з редакцій. Видно свого часу я його добре дістав, бо він мене упізнав. Поздоровкались, поговорили про "і де ви тепер", ще там про щось... А міг би й "тілізвіздой" стати, нє?
О, якби всі українці були б такими чемними, то Яник вже б чотири
samopal пише:
> То Рату пресують за розпалювання ворожнечі між мерами та стриптизерами?
Ви далі хєрню про стріптиз несете ? Студія "Бліц" то ніхуя не стріптиз.
> Як мала поводитися тая активістка? Дуже просто - зафіксувати діяння Рати за допомогою "технічних зассобів" чи свідків (від свідомої громадськості™), повідомити своїх роботодавців і з їхньої згоди - органи правопорядку.
О, якби всі українці були б такими чемними, то Яник вже б чотири роки був президентом.
> Цього було б досить, щоб Ратушняка тривалий час викачували в лайні та розповідали про спротив старої "злочинної влади" новим молодим "змінам".
Ніхто б нічого не викачував.
> Наразі, стараннями обох СТОРІН, конфлікт переріс із побутового у політичний, хоча "Фронт Змін" офіційно не є політичною партією, а його активісти, за їхніми ж нахабними твердженнями, не ведуть політичної агітації.
Та начхати Раті на той фронт змін, як Ви цього не розумієте ! Рату дратував намет на "його" території, плюс він у поганих відношеннях з місцевим керівником ФЗ, бо той мільйонер і його конкурент.
> Якби згаданий вами "Білайн" раптом надумав встановити у центрі Ужгорода полосатий намет та цілими днями роздавати з нього "нерекламні листівки", то до місцевої влади він обов'язково звернувся б якщо не "за дозволом", то "з повідомленням" та "для подженням".
> Майже двадцять років тому я втрапив у "побутовий конфлікт" з тодішнім нашим мером, який ввалився у приміщення однієї творчої "громадської" організації. Мер був вусатим курдупелем у парадному костюмі, я молодим та "творчим", навкруги була "розруха" а у повітрі у хмарі цигаркового диму літав "дух свободи"... Ну нічого. Погиркалися, але не побилися.
Бачите, а Рата в таких випадках б'ється. Це далеко не перший випадок, я вже писав.
І Яник би не був не те що президентом, а й прімьєром.
А що то ви за пописаний папірець там сфотографували?
2009.08.16 | GreyWraith
Re: Нема "другої сторони", є мер і дівчина- громадська активістка
Pavlo пише: А що вона мала робити? Падати ниць перед князем ? Кажіть, як правильно.
Дорветься його покровителька до повної влади - так і буде. Хіба прикладу Лозінського мало для висновків? Знали в БЮТ про Лозінського все і робили та роблять все для того, щоб від справедливої кари рятувати. Бо самі як мінімум в душі такі...
а Сєня - підлішим.
Ти дивися: Самопал із підтасовкою фотографій ще когось підлим обзиває. А Яценюк в цьому випадку молодець - заступився за свою людину, на яку це парнокопитне підняло ратицю.
Ви визначтеся, чи Ви за феодальне суспільство, чи за вільне.
Раз підтримує БЮТ - значить за феодальне.
Чого ж Ви її називаєте дурепою ?
Тому що розум по-Самопалівськи - це зразу ж падати на коліна перед будь-яким бастиком. Якщо не перед Богинеою, то хоча б перед будь-яким її попихачем. Лозінським, Писаренком чи Портновим наприклад.
GreyWraith пише:
>Дорветься його покровителька до повної влади - так і буде.
Чия покровителька - Ратушняка? А хто вона - Вава, чи Притула, чи хто?
Принаймні, злочинний бютівець Портнов заголосив про необхідність покарати цього антисемітьського пройдисвіда, котрий "невідомо як" став мером Ужгорода. Де і за кого він "боровся" раніше вам, певно, не цікаво:
З 06.1994 р. по 07.1998 р. - голова Ужгородської міськради народних депутатів, Ужгородський міський голова (на виборах його кандидатуру підтримали понад 70% виборців).
У 1998 році — кандидат у народні депутати України, реєстрація була скасована незадовго до виборів. На виборах міського голови в тому ж році його підтримали біля 77% виборців. 18.09.1998 р. прокуратурою Закарпатської області проти нього порушено карну справу за фактом відкриття й використання за межами України валютного рахунку без дозволу НБУ. Під час перевірки "РІО-синдикату" бригадою Генпрокуратури на чолі з О.Колінько, С.Ратушняк виїхав за кордон і подав звідти заяву про звільнення з посади міського голови Ужгорода. Сесія Ужгородської міськради обрала С. Ратушняка почесним міським головою «за позитивні зрушення у соціально-економічному житті міста».
Заарештований у березні 2000 року. Звинувачувався за статтями: ч.1 ст. 80, 165, 166, 172. 30 вересня суд визнав його невинним у вчиненні інкримінованих йому злочинів (утаювання валютного виторгу, зловживання владою, підробка документів). У липні 2000 року, під час перебування під слідством, був обраний депутатом обласної ради (біля 82% голосів виборців).
Депутат Закарпатської облради з 07.2000 р. по 04.2002 р.
Був заступником голови СДПУ (Буздугана), за деякою інформацією міг посісти 10-те місце у виборчому списку партії «Громада» в 1998 році (був головою Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об'єднання "Громада"), але відмовився. Член Центральної ради Української партії «Єдність», у 2000 році очолював ЗОО цієї партії. З 1998 року — голова громадської організації «Нове Закарпаття». У 2001-02рр. — радник голови ОДА з питань підтримки та розвитку підприємництва на громадських засадах.
На час виборів до Верховної Ради України IV скликання - голова обласного громадського об'єднання “Нове Закарпаття”.
Народний депутат України IV скликання з 04.2002 року (обраний від 70-го округу), самовисування. Одночасно був обраний міським головою Ужгорода, але обрав роботу в парламенті.
Був членом фракцій та груп «За Єдину Україну», «Народовладдя», «Демократичні ініціативи» (до 09.2003 р.), «Наша Україна» (з жовтня 2003 року), «Регіони України» ( з грудня 2003 року). Виключений з останньої за недотримання фракційної дисципліни.
З 2005-го року увійшов до парламентської фракції Народної партії України Володимира Литвина.
Загалом, належав до числа найбільших фракційних "перебіжчиків" Верховної Ради України IV скликання.
Очолює Закарпатську організацію Народного блоку Литвина.
На виборах 2006-го року обраний міським головою Ужгорода
Ви десь у переліку його демократічіского партійного волевиявлення бачите згадку про БЮТ?
GreyWraith пише:
> Ти дивися: Самопал із підтасовкою фотографій ще когось підлим обзиває.
Ви десь бачите виконану мною "підтасовку фотографій"?
Підлістю я називаю спробу Яценюченка використати нещасну дівчину у своїх брудних політичних цілях, адже про її "трагічну долю" він згадав лиш на третій день, після розкрутки питання своєї національної приналежності. Може струс мозку у неї стався "із запізненням"? Після роздачі автографів та інтерв'ю? Чи у процесі транспортування тяжкохворої за 250 кілометрів до Львоова, а потім, як кажуть, іще за 550 - до Києва. Аби її хоч до РудольфІннерХауза не повезли...
Розсусолюючи про чиюсь "підлість", ви навіть не наважуєтесь вступити у безпосередню дискусію, а бздливо вставляєте своє "бачення" у відповідь тим, хто до вас за коментарями не звертався.
Ви теж скиглитимете про нездатність "недолугого" народу обрати вам українського президента, поділяючи при цьому думку улюбленого кролєга Сєні про те, що Україна є "багатонаціональною державою"?
2009.08.16 | yes
Про єврейське походження Рати недавно говорив Коломойський
Жалівся в УП, що Ратушняк відбився від своїх коренів.
Як на мене, то Рата, як хижак, охороняє свою територію і йому все одно чи то його одновір чи чужинець.
Без скороспілих багатих євреїв він там себе створив і на халяву туди він нікого не пустить, навіть за великі гроші. Ні націоналістів, ні комуністів, ні Тимошенко.
Рата може й згодиться у тому шоу антисемітом побути, +
але за дуже великі гроші.
Наш дописувач Павло, гадаю правильно говорив, що на жидівство Рата навмисно перевів тему, щоб уникнути теми побиття чи там штовханини студентки.
Сказати слово жид вголос, в Україні, то найлегший і найшвидший спосіб організувати рейвах. Це вже вміло навчилися використовувати самі євреї та й всі інші.
Здогадуюсь, що Сєня, Пінчук і Ко гребе гроші у світового єврейства лопатою, на обіцянках стати президентом і зробити з України землю обітовану. Через кілька місяців треба буде звіт давати (пригадуєте, як Березовський довго шукав якісь мільйони, які Жванія оприходував на оранжеву революцію) і тема українського антисемітизму може стати тим оправдовувальним аргументом.
Чи вважаєте пристойним лаяти будь-яку дівчину, що не в паранжі ходить, останніми словами? Почніть зі своєї матері (якщо вона ходить в паранжі, то я готовий вибачитися).
Koala пише:
> Чи вважаєте пристойним лаяти будь-яку дівчину, що не в паранжі ходить, останніми словами? Почніть зі своєї матері (якщо вона ходить в паранжі, то я готовий вибачитися).
Я де Ви бачили, що я її лаяв??? Кожному - своє.
Один не бачить двох знаків запитання, другий бачить там, де нема
Ваше запитання я сприйняв, як такий-собі жарт (чи ви серйохно?), то ж так на нього і відповів.
А своє питання задав зовсім не випадкоао, і судячи з вашого намагання "с'єхать с тєми", ви це зрозуміли.
2009.08.13 | Linx
а звідки фото?
на любительську зйомку не схоже, бо ретельно витерто з файлів інформація про те коли і чим велася зйомка
Якщо є докази (втім, вкрай сумнівні, але то суб'єктивне), що людина раз в житті сказала правду, то це ж привід вірити їй абсолютно в усьому. Чудова логіка. Її ще Оруел розписував.
2009.08.14 | alfy
Re: Ратушняк казав правду
А в кожній казці є доля істини. Що стосується дівчини та побиття-важко сказати, хто тут правий. Рату тут і можна зрозуміти-його просто спровокували на такі дії. А що стосується інших моментів - то він озвучив те, що багато хто з українців думає.
alfy пише: Що стосується дівчини та побиття-важко сказати, хто тут правий.
Запам'ятайте раз і назавжди: ПРАВА ВИКЛЮЧНО РОСІЯ! І більше ніхто. Були коментарі російських ЗМІ з приводу цього інциденту? Раз не було, значить, і самої події не було. А от коли будуть - от тоді Вам і пояснять, хто там правий.
Взагалі, як показує Ваш приклад і приклади інших русофілів, справжнім русанутим думати важко і взагалі шкідливо. За них Сталін свого часу вже подумав, а що не додумав, зараз додумує Путін. Недаремно для таких людців, як Ви, самі слова "свідомість" і "свідомий" стали лайкою...
Рату тут і можна зрозуміти-його просто спровокували на такі дії.
Собаку, що випорожнюється на вулиці, теж можна зрозуміти. Але людина від собаки відрізняється. Хоча у випадку русофілів і Ратушняка ця різниця вже дуже невелика...
А хто править Росією,так само як і Україною, ви часом не забули? Тому то Росія і не може бути завжди права. Особливо добре ілюструє це візит Патріарха Кирила, сповнений любові до народу України, якщо хочете. І це на фоні анитиукраїнської істерії, яку роздмухують в Росії а хто б ви думали ? Так що, де в чому правий Ратушняк.
2009.08.18 | Сергій Кабуд
порада батькам і друзям дівчини: знайдіть самопала
Відповіді
2009.08.12 | DADDY
І ці світлини доводять, що бик Рата її не бив?
2009.08.12 | samopal
Ви десь бачите на фото процес побиття?
Поки-що я бачу підтвердження слів Ратушняка про те, що "активістка" трохи любить повипендрюватись у кабаку і, якщо ці фото справді знято у день інциденту, то про яке побиття иоже йти мова?2009.08.13 | Свинья на радуге
А она там точно выпендривалась?
Я просто довольно давно дружу с барышней профессиональной танцовщицей. Танцуют в основном по кабакам, ясное дело. Не самый лёгкий труд, кстати.2009.08.12 | AxeHarry
Re: То може Ратушняк казав правду? (фото)
Панe Cамолап, у вас застаріла вказівка- Багіня вжe злила Рату. Такшо ви подзвоніть та вточніть найсвіжіший вeктор гeнeральноі БЮТОлініі.А то щe прийдeцця відкликати відмазки, як Маладому Дараванію...
--------------------------------
БЮТівець Андрій Портнов пропонує меру Ужгорода Сергію Ратушняку подати у відставку.
Про це йде мова у його коментарі.
Депутат підтримує рішення прокуратури про притягнення Ратушняка до кримінальної відповідальності за дії, спрямовані на розпалювання міжнаціональної та расової ворожнечі, приниження честі та гідності громадян за національними ознаками.
Портнов зазначив, що дії мера підпадають під ознаки статті 161 Кримінального кодексу та передбачають кримінальну відповідальність до 5 років позбавлення волі з позбавленням права займатися певною діяльністю на строк до 3 років.
2009.08.12 | samopal
Так Портнов же брехун і кремлівський агент! Ви йому вірите?
2009.08.12 | AxeHarry
Re: Так Портнов же брехун і кремлівський агент! Ви йому вірите?
Пунятно.Портнов - брехун і кремлівський агент! Йому ніззя вірити.
Так сказав Зара... тьху, Cамопал.
А підкажіть, кому у вас у БЮТі можна вірити?
2009.08.12 | samopal
Re: Так Портнов же брехун і кремлівський агент! Ви йому вірите?
AxeHarry пише:> А підкажіть, кому у вас у БЮТі можна вірити?
В наше врємья вєріть нікаму нільзя.
Мнє можно (я не в БЮТі)
2009.08.12 | AxeHarry
Re: Так Портнов же брехун і кремлівський агент! Ви йому вірите?
samopal пише:> В наше врємья вєріть нікаму нільзя.
> Мнє можно (я не в БЮТі)
Пунятно 2.
В БЮТ вірити нікому нe можна.
Так сказав Зара... Тьху! Cамопал.
2009.08.12 | Almodovar
Re: Так Портнов же брехун і кремлівський агент! Ви йому вірите?
А хіба то на світлинах вона?2009.08.12 | Сергій Вакуленко
Re: Так Портнов же брехун і кремлівський агент! Ви йому вірите?
Almodovar пише:> А хіба то на світлинах вона?
Та питання таки є. Бо в побитої ніс довший, ніж у танцівниці.
(Це видно навіть попри кепську якість).
2009.08.13 | Bayan
Нe дужe профeсійна підтасовка: на знімках - різні особи.
Сергій Вакуленко пише:> Almodovar пише:
> > А хіба то на світлинах вона?
>
> Та питання таки є. Бо в побитої ніс довший, ніж у танцівниці.
> (Це видно навіть попри кепську якість).
2009.08.13 | 11
Re: Нe дужe профeсійна підтасовка: на знімках - різні особи.
На першій і третій фотографіях, схоже, та сама особа. Форма голови, волосся, лоб, характерна лінія брів, нібито сережки теж... А третя-четверта і п"ята-шоста фоти теж її однозначно - журналісти не сплутають так відому політичну особу.На останніх двох через шийну накладку і косу чи то "хвіст" лице дівчини виглядає візуально сплюснутим і худішим, а ніс відповідно довшим.
2009.08.13 | 11
Re: Нe дужe профeсійна підтасовка: на знімках - різні особи.
Фотоальбом дівчини: http://foto.mail.ru/mail/butterflyo_o/_myphoto?page=12009.08.13 | Vyacheslav
Навіть якщо дівчина та сама, то фото в кабаку минулорічні
2009.08.13 | samopal
Досить, аби були зроблені раніше за "інцидент"
Щоправда, іміджу це "фронтовій акторці" не покращує. Але і Ратушняку треба тщятєльнєє... Доведеться мабуть викладати відеозапис з роздачі автографів "постраждалою" до потрапляння в "ошийник".2009.08.13 | DADDY
Re: Досить, аби були зроблені раніше за "інцидент"
samopal пише:> Щоправда, іміджу це "фронтовій акторці" не покращує.
А Ви вважаєте роботу стиптизеркою чимось гіршою ніж роботу мером?
Дівчина, яка підробляє стриптизеркою, в соціальному плані чимось менш достойна поваги ніж "бригадний барига", що підробляє на посаді мера? Це не тільки Рати стосується, а й Балоги, і Петьовки, і Черновецького, і Гепи-Харківського.
2009.08.13 | Koala
А звідки ви взяли, що вона підробляє стриптизеркою?
Нормальні латиноамериканські танці, як на мене.2009.08.13 | DADDY
я роблю проблем з професії або способу заробітку
Koala пише:> Нормальні латиноамериканські танці, як на мене.
Навіть якщо б і стриптизеркою, то не бачу в цьому АБСОЛЮТНО НІЧОГО поганого.
2009.08.13 | Koala
А я бачу. Втім, це не те погане, на що має реагувати держава
і тим більше неприпустимо нападати на неї посадовій особі.2009.08.13 | Pavlo
Та не робить вона стриптизеркою ! Вона ходить на танці,
це фото з виступу студії танців. Взагалі, чемна дівчина.2009.08.13 | Linx
це вона, але фото зроблено - 09.06.2007 (л)
http://foto.mail.ru/mail/butterflyo_o/_myphoto/4.htmlбільш ніж 2(!!!) роки тому
2009.08.13 | Linx
головне що ви йому вірите. іспалнять!
2009.08.13 | Pavlo
Чисто вже здуріли, чи що ?
Це фото з танців, на задньому плані дівчина теж в такому сценічному одязі:Наталку Бутримко я побіжно знаю, файна дівчина, відкрита. Може трохи темпераментна, але зовсім не курва.
P.S. Цікавий хід думок. НМХР, є абсолютно все рівно, чи Рата побив курву, чи жидівку, чи нехай навіть тричі жидівську руду курву, це справи абсолютно не змінює.
2009.08.13 | Shooter
Діагноз вірний
І сталося то з тов. Самопалом вже давненько.2009.08.13 | Koala
+1
2009.08.13 | samopal
А побив?
Pavlo пише:> P.S. Цікавий хід думок. НМХР, є абсолютно все рівно, чи Рата побив курву, чи жидівку, чи нехай навіть тричі жидівську руду курву, це справи абсолютно не змінює.
Бо виходить так, що щирі прифронтові українці матросять Ратушню за антисемітські висловлювання в інтерв'ю, яких він умудрився наговорити вже ПІСЛЯ роздмухування Яценюком скандалу з жорстоким побиттям невинної (емоційної, як ви кажете) активістки.
Pavlo пише:
> Це фото з танців, на задньому плані дівчина теж в такому сценічному одязі
Сподіваюсь, ви не станете стверджувати, що то "сцена" вашого драмтеатру
2009.08.13 | Pavlo
Рата багато кого бив, таке вже в нього "воспітаніє".
Я не кажу, багато з тих, кого він відпиздив цілком те заслуговували, але... До речі, в тому самому сквері (b>через те, що Рата з чорної каси оплатив реконструкцію цього сквера)він побив бухого хлопця, а потім заявив, що то був найманний кіллер і хотів його застрілити.Читати про той інцидент отут: http://www.ua-reporter.com/novosti/52376
Мені теж не подобався саме той намет, я про це навіть писав в своему ЖЖ з тим самими єврейськими акцентами. Тож не дивно, що Рата на нього накинувся.
> Сподіваюсь, ви не станете стверджувати, що то "сцена" вашого драмтеатру
Це якийсь кабак, а танцює вона в студії сучасного танцю "Бліц", танці там дійсно сучасні.
http://www.blitz.uz.ua/gallery/9-pj-s/detail/972-d7074030520f-7.html?tmpl=component
1. Це не означає, що вона курва.
2. Це не означає, що мер міста може себе поводити як місцевий князь.
2009.08.13 | samopal
Re: Рата багато кого бив
Pavlo пише:> 1. Це не означає, що вона курва.
Ні, звичайно. Але ж і не "свята невинність". Погодьтеся, що між танцівницями, які виступають на сцені (хоч би й Мулен Руж) і в кабаку є певна різниця. А це наштовхує на роздуми про подробици "жахливого побиття", роздмухані до всесемітських масштабів бойовими кролями. Власне самого факту хуліганської поведінки мера Яценюк відразу і не помітив, бо кинувся доводити свою щиру українськість з одночасними закликами до об'єднання усіх на боротьбу з антисемітизмом та ксенофобією. Я навіть було подумав, що Ратушняк теж "танцор" - і записався у підтанцовку до фронтового театру, але тепер бачу, що справа набирає іншого забарвлення. І що характерно, кількість прихильників Ратушняка зростає, на відміну від любителів кролятини. Це не тішить. Це просто робить обстановку більш "рельєфною"...
> 2. Це не означає, що мер міста може себе поводити як місцевий князь.
Звісно. Але що саме там відбулося достеменно не відомо, а скандал роздмухали явно не у тому напрямку. І якби той інцидент був грамотно зафіксований та юридично оформлений, панові Ратушняку довелося б подумати над своїми князівськими замашками. Наразі ж, як мені видається, справа перетворилася на політичну і тут вже публіка поділиться на "про" і "контра" зовсім за іншими принципами, ніж звичайні вимоги дотримання законності.
2009.08.13 | Linx
він сам все "пояснив" (л)
http://www.youtube.com/watch?v=7NdlZoXlkBI&feature=player_embeddedі ви цей ролик бачили
2009.08.13 | Д. А.
Re: Рата багато кого бив
samopal пише:> Погодьтеся, що між танцівницями, які виступають на сцені (хоч би й Мулен Руж) і в кабаку є певна різниця.
Мулен Руж - це, звісно, не кабак! До речі, він розташований в кварталі "червоних ліхтарів".
2009.08.15 | samopal
Re: Рата багато кого бив
"Мулeн Руж" - кабаре. Зараз це фактично "вар'єте" де танцівниці виступають на сцені, а не на "танцмайданчику для всіх" між столиками. А колись це був "кабак з танцмайданчиком"... "Апартамєнти" там є і зараз.До речі, "Мулен Руж" збираються серйозно перебудувати задля розширення та вдосконалення сценічної частитни - з самою лише "богемною ностальгією" за "Лідо" не вженешся.
Д. А. пише:
> Мулен Руж - це, звісно, не кабак! До речі, він розташований в кварталі "червоних ліхтарів".
2009.08.15 | Pavlo
Все відомо. Я Вам можу розказати, як це було.
>>Але що саме там відбулося достеменно не відомоЯ добре знаю Рату, ту дівочку і місцевих керівників ФЗ, той злощасний намет я фоткав ще до інциденту.
Як цебуло:
Рата фінансував реконструкцію скверу перед хімфаком і дуже з того тішився, він кожен день проїжджає коло нього на своєму джипі. Раті не сподобався намет (мені він теж не подобався ), він підійшов до агітаторів з вимогою його забрати. Наталка спитала, хто він такий і попросила пред"явити документи (абсолютно законна вимога). Рата розлютився через те, що його не впізнали, у нього зірвало дах і він почав крушити намет, а Наталка йому перешкоджала. Струсу в неї, швидше за все нема, то вже Робіко зі Стріжаком намальували. От і все.
Дівчина вела себе адекватно до принципів громадянського суспільства, а мер - адекватно до принципів суспільства феодального. Ви вибирайте, яке суспільство Вам більше до вподоби.
P.S. Жидівство тут абсолютно ні до чого, Рата просто стриндів, а дурні поцреоти повелися. Насправді у самого Рати єврейська родина.
2009.08.15 | samopal
Хто такі "всі"? Re: Все відомо.
Думаю, мер "запідозрив", що для встановлення того намету потрібен якийсь дозвіл. Якщо він там буянив, то нехай за це і відповідає, а не за запізнілий "струс мозку" розрекламований "єврейчиком". Щось не дуже віриться, шо за такої, як ви описуєте, "слави" Ратушняка відважна агітаторка його не впізнала та ще й полізла у рукопашну. Я не виправдвую ужгородського мера, просто звертаю увагу, що у цьому конфлікті "брудними" виявилися обидві сторони, просто Рата виглядає брутальнішим, а Сєня - підлішим. А мала дурепа - крайньою.2009.08.15 | Pavlo
Нема "другої сторони", є мер і дівчина- громадська активістка
samopal пише:> Щось не дуже віриться, шо за такої, як ви описуєте, "слави" Ратушняка відважна агітаторка його не впізнала та ще й полізла у рукопашну.
А що вона мала робити? Падати ниць перед князем ? Кажіть, як правильно.
>Я не виправдвую ужгородського мера, просто звертаю увагу, що у цьому конфлікті "брудними" виявилися обидві сторони, просто Рата виглядає брутальнішим, а Сєня - підлішим.
Сєня до конфлікту безпосередньо немає відношення. То міг бути чий завгодно намет, хоч Білайна , яка різниця ?
>А мала дурепа - крайньою.
Ви визначтеся, чи Ви за феодальне суспільство, чи за вільне.
Бо дівчина вчинила як вільна людина у вільній країні. Це визнав сам Рата в скандальному інтерв'ю ("...якби вона так захищала матір, а не цих жидів"). Чого ж Ви її називаєте дурепою ?
2009.08.15 | samopal
Re: Нема "другої сторони"
То Рату пресують за розпалювання ворожнечі між мерами та стриптизерами? Як мала поводитися тая активістка? Дуже просто - зафіксувати діяння Рати за допомогою "технічних зассобів" чи свідків (від свідомої громадськості™), повідомити своїх роботодавців і з їхньої згоди - органи правопорядку. Цього було б досить, щоб Ратушняка тривалий час викачували в лайні та розповідали про спротив старої "злочинної влади" новим молодим "змінам". Наразі, стараннями обох СТОРІН, конфлікт переріс із побутового у політичний, хоча "Фронт Змін" офіційно не є політичною партією, а його активісти, за їхніми ж нахабними твердженнями, не ведуть політичної агітації.Якби згаданий вами "Білайн" раптом надумав встановити у центрі Ужгорода полосатий намет та цілими днями роздавати з нього "нерекламні листівки", то до місцевої влади він обов'язково звернувся б якщо не "за дозволом", то "з повідомленням" та "для погодження".
Навіть оголошення про найближчі гастролі курсів крою та шиття теоретично треба розміщувати лише у відведених для цього місцях. Виборча кампанія 2004 року призвела до того, що учасники виборів змушені тепер прибирати свої наліпки хоча б з огляду на можливі звинувачення у веденні агітації у день голосування. Раніше їхні морди та гасла обліплювали паркани, стовпи та під'їзди аж до наступної "толоки". І якщо у часи Помаранчевої революції (надзвичайна подія, як не як) "наочна агітація" була розміщена усюди, куди лиш можна було долізти, то робилося це теж у супереч вимогам законодавства та нормативних актів, зате з мовчазної згоди НАРОДУ. За чиєї згоди громадські місця прикрашає своїми "польовими сортирами" Сєня, невідомо, то ж мусить дотримуватися якихось норм та правил. Яка із сторін ті норми порушила в Ужгороді нехай розбираються у судах, а не влаштовують гармидер та збурюють "казачєство" криками "наших б'ют!".
Майже двадцять років тому я втрапив у "побутовий конфлікт" з тодішнім нашим мером, який ввалився у приміщення однієї творчої "громадської" організації. Мер був вусатим курдупелем у парадному костюмі, я - молодим та "творчим", навкруги була "розруха", а у повітрі у хмарі цигаркового диму літав "дух свободи"... Ну нічого. Погиркалися, але не побилися. Значно пізніше, коли пан мер став ексом, наші шляхи кілька разів перетиналися у одній з редакцій. Видно свого часу я його добре дістав, бо він мене упізнав. Поздоровкались, поговорили про "і де ви тепер", ще там про щось... А міг би й "тілізвіздой" стати, нє?
2009.08.15 | Pavlo
О, якби всі українці були б такими чемними, то Яник вже б чотири
samopal пише:> То Рату пресують за розпалювання ворожнечі між мерами та стриптизерами?
Ви далі хєрню про стріптиз несете ? Студія "Бліц" то ніхуя не стріптиз.
> Як мала поводитися тая активістка? Дуже просто - зафіксувати діяння Рати за допомогою "технічних зассобів" чи свідків (від свідомої громадськості™), повідомити своїх роботодавців і з їхньої згоди - органи правопорядку.
О, якби всі українці були б такими чемними, то Яник вже б чотири роки був президентом.
> Цього було б досить, щоб Ратушняка тривалий час викачували в лайні та розповідали про спротив старої "злочинної влади" новим молодим "змінам".
Ніхто б нічого не викачував.
> Наразі, стараннями обох СТОРІН, конфлікт переріс із побутового у політичний, хоча "Фронт Змін" офіційно не є політичною партією, а його активісти, за їхніми ж нахабними твердженнями, не ведуть політичної агітації.
Та начхати Раті на той фронт змін, як Ви цього не розумієте ! Рату дратував намет на "його" території, плюс він у поганих відношеннях з місцевим керівником ФЗ, бо той мільйонер і його конкурент.
> Якби згаданий вами "Білайн" раптом надумав встановити у центрі Ужгорода полосатий намет та цілими днями роздавати з нього "нерекламні листівки", то до місцевої влади він обов'язково звернувся б якщо не "за дозволом", то "з повідомленням" та "для подженням".
Прошу ознайомитись:
http://www.ua-reporter.com/sites/default/files/u58/SSC_4056.jpg
> Майже двадцять років тому я втрапив у "побутовий конфлікт" з тодішнім нашим мером, який ввалився у приміщення однієї творчої "громадської" організації. Мер був вусатим курдупелем у парадному костюмі, я молодим та "творчим", навкруги була "розруха" а у повітрі у хмарі цигаркового диму літав "дух свободи"... Ну нічого. Погиркалися, але не побилися.
Бачите, а Рата в таких випадках б'ється. Це далеко не перший випадок, я вже писав.
2009.08.15 | samopal
Якби були чемними, то мали б час подумати.
І Яник би не був не те що президентом, а й прімьєром.А що то ви за пописаний папірець там сфотографували?
2009.08.16 | GreyWraith
Re: Нема "другої сторони", є мер і дівчина- громадська активістка
Pavlo пише:А що вона мала робити? Падати ниць перед князем ? Кажіть, як правильно.
Дорветься його покровителька до повної влади - так і буде. Хіба прикладу Лозінського мало для висновків? Знали в БЮТ про Лозінського все і робили та роблять все для того, щоб від справедливої кари рятувати. Бо самі як мінімум в душі такі...
а Сєня - підлішим.
Ти дивися: Самопал із підтасовкою фотографій ще когось підлим обзиває. А Яценюк в цьому випадку молодець - заступився за свою людину, на яку це парнокопитне підняло ратицю.
Ви визначтеся, чи Ви за феодальне суспільство, чи за вільне.
Раз підтримує БЮТ - значить за феодальне.
Чого ж Ви її називаєте дурепою ?
Тому що розум по-Самопалівськи - це зразу ж падати на коліна перед будь-яким бастиком. Якщо не перед Богинеою, то хоча б перед будь-яким її попихачем. Лозінським, Писаренком чи Портновим наприклад.
2009.08.16 | samopal
Це ви так тему обговорюєте?
GreyWraith пише:>Дорветься його покровителька до повної влади - так і буде.
Чия покровителька - Ратушняка? А хто вона - Вава, чи Притула, чи хто?
Принаймні, злочинний бютівець Портнов заголосив про необхідність покарати цього антисемітьського пройдисвіда, котрий "невідомо як" став мером Ужгорода. Де і за кого він "боровся" раніше вам, певно, не цікаво:
З 06.1994 р. по 07.1998 р. - голова Ужгородської міськради народних депутатів, Ужгородський міський голова (на виборах його кандидатуру підтримали понад 70% виборців).
У 1998 році — кандидат у народні депутати України, реєстрація була скасована незадовго до виборів. На виборах міського голови в тому ж році його підтримали біля 77% виборців. 18.09.1998 р. прокуратурою Закарпатської області проти нього порушено карну справу за фактом відкриття й використання за межами України валютного рахунку без дозволу НБУ. Під час перевірки "РІО-синдикату" бригадою Генпрокуратури на чолі з О.Колінько, С.Ратушняк виїхав за кордон і подав звідти заяву про звільнення з посади міського голови Ужгорода. Сесія Ужгородської міськради обрала С. Ратушняка почесним міським головою «за позитивні зрушення у соціально-економічному житті міста».
Заарештований у березні 2000 року. Звинувачувався за статтями: ч.1 ст. 80, 165, 166, 172. 30 вересня суд визнав його невинним у вчиненні інкримінованих йому злочинів (утаювання валютного виторгу, зловживання владою, підробка документів). У липні 2000 року, під час перебування під слідством, був обраний депутатом обласної ради (біля 82% голосів виборців).
Депутат Закарпатської облради з 07.2000 р. по 04.2002 р.
Був заступником голови СДПУ (Буздугана), за деякою інформацією міг посісти 10-те місце у виборчому списку партії «Громада» в 1998 році (був головою Закарпатської обласної організації Всеукраїнського об'єднання "Громада"), але відмовився. Член Центральної ради Української партії «Єдність», у 2000 році очолював ЗОО цієї партії. З 1998 року — голова громадської організації «Нове Закарпаття». У 2001-02рр. — радник голови ОДА з питань підтримки та розвитку підприємництва на громадських засадах.
На час виборів до Верховної Ради України IV скликання - голова обласного громадського об'єднання “Нове Закарпаття”.
Народний депутат України IV скликання з 04.2002 року (обраний від 70-го округу), самовисування. Одночасно був обраний міським головою Ужгорода, але обрав роботу в парламенті.
Був членом фракцій та груп «За Єдину Україну», «Народовладдя», «Демократичні ініціативи» (до 09.2003 р.), «Наша Україна» (з жовтня 2003 року), «Регіони України» ( з грудня 2003 року). Виключений з останньої за недотримання фракційної дисципліни.
З 2005-го року увійшов до парламентської фракції Народної партії України Володимира Литвина.
Загалом, належав до числа найбільших фракційних "перебіжчиків" Верховної Ради України IV скликання.
Очолює Закарпатську організацію Народного блоку Литвина.
На виборах 2006-го року обраний міським головою Ужгорода
http://zakarpattya.net.ua/resume/3.html
Ви десь у переліку його демократічіского партійного волевиявлення бачите згадку про БЮТ?
GreyWraith пише:
> Ти дивися: Самопал із підтасовкою фотографій ще когось підлим обзиває.
Ви десь бачите виконану мною "підтасовку фотографій"?
Підлістю я називаю спробу Яценюченка використати нещасну дівчину у своїх брудних політичних цілях, адже про її "трагічну долю" він згадав лиш на третій день, після розкрутки питання своєї національної приналежності. Може струс мозку у неї стався "із запізненням"? Після роздачі автографів та інтерв'ю? Чи у процесі транспортування тяжкохворої за 250 кілометрів до Львоова, а потім, як кажуть, іще за 550 - до Києва. Аби її хоч до РудольфІннерХауза не повезли...
Розсусолюючи про чиюсь "підлість", ви навіть не наважуєтесь вступити у безпосередню дискусію, а бздливо вставляєте своє "бачення" у відповідь тим, хто до вас за коментарями не звертався.
Ви теж скиглитимете про нездатність "недолугого" народу обрати вам українського президента, поділяючи при цьому думку улюбленого кролєга Сєні про те, що Україна є "багатонаціональною державою"?
2009.08.16 | yes
Про єврейське походження Рати недавно говорив Коломойський
Жалівся в УП, що Ратушняк відбився від своїх коренів.Як на мене, то Рата, як хижак, охороняє свою територію і йому все одно чи то його одновір чи чужинець.
Без скороспілих багатих євреїв він там себе створив і на халяву туди він нікого не пустить, навіть за великі гроші. Ні націоналістів, ні комуністів, ні Тимошенко.
2009.08.16 | samopal
Тобто, ніякої "міжнаціональної ворожнечі" там немає?
2009.08.16 | yes
Рата може й згодиться у тому шоу антисемітом побути, +
але за дуже великі гроші.Наш дописувач Павло, гадаю правильно говорив, що на жидівство Рата навмисно перевів тему, щоб уникнути теми побиття чи там штовханини студентки.
Сказати слово жид вголос, в Україні, то найлегший і найшвидший спосіб організувати рейвах. Це вже вміло навчилися використовувати самі євреї та й всі інші.
Здогадуюсь, що Сєня, Пінчук і Ко гребе гроші у світового єврейства лопатою, на обіцянках стати президентом і зробити з України землю обітовану. Через кілька місяців треба буде звіт давати (пригадуєте, як Березовський довго шукав якісь мільйони, які Жванія оприходував на оранжеву революцію) і тема українського антисемітизму може стати тим оправдовувальним аргументом.
2009.08.18 | Сергій Кабуд
Сєня, Пінчук і Ко гребе гроші у світового єврейства лопатою
опа,давно не бачив ТАКОГО!!!
ви перевершили навіть власні ваші АСТРОЛОГІЗМИ!
не дивно що в Україні безлад з такими гиги громадянами розумними))
а шо каже астрологія про жидів і лопати?
2009.08.13 | Тарас Токар
заробляє дівчина, як тільки може
2009.08.13 | Koala
Ви це точно знаєте?
Чи вважаєте пристойним лаяти будь-яку дівчину, що не в паранжі ходить, останніми словами? Почніть зі своєї матері (якщо вона ходить в паранжі, то я готовий вибачитися).2009.08.13 | Тарас Токар
Re: Ви це точно знаєте?
Koala пише:> Чи вважаєте пристойним лаяти будь-яку дівчину, що не в паранжі ходить, останніми словами? Почніть зі своєї матері (якщо вона ходить в паранжі, то я готовий вибачитися).
Я де Ви бачили, що я її лаяв??? Кожному - своє.
2009.08.13 | Koala
То ви не вважаєте вираз "заробляє, як тільки може" лайкою?
Може тому, що самі заробляєте, як тільки можете?2009.08.13 | Тарас Токар
Re: ні
Koala пише:> Може тому, що самі заробляєте, як тільки можете?
Я маю одне джерело доходу - офіційну зарплатню. Будуть ще питання?
2009.08.13 | 123
а може це Ви заробляєте?
2009.08.13 | Адвокат ...
Таварішчь! Ну зачєм Ви видаєтє малєнькіє женскіє сєкрєти?
Вам нє совєстно?Тим паче, що тії секрети Вашої хв`юрерки й без Вас усим відомі. Ну сцить вона програти другий тур Кролєґу, а Хаму,-- не сцить. Має право.
Але чьо Вас так від Кролєґа тіпає?
2009.08.13 | Чучхе
Самопале, а може вона ще й жидівка?
2009.08.13 | Koala
Звісно. І з пазурями накинулася на Ратушняка.
З фоток це чудово проглядається. Принаймні, якщо ти - самопал.2009.08.13 | samopal
Звісно, коали краще знаються на евкаліптах та пазурах .
2009.08.13 | samopal
З цими питаннями до Толіка Дейнеки.
А вас, як поінформованого фахівця, хотів спитати, чи є Німеччина, Франція, Італія "багатонаціональними" державами?2009.08.13 | Чучхе
а поцчєму ви отвічаєтє вопросом на вопрос?
2009.08.14 | samopal
Один не бачить двох знаків запитання, другий бачить там, де нема
Ваше запитання я сприйняв, як такий-собі жарт (чи ви серйохно?), то ж так на нього і відповів.А своє питання задав зовсім не випадкоао, і судячи з вашого намагання "с'єхать с тєми", ви це зрозуміли.
2009.08.13 | Linx
а звідки фото?
на любительську зйомку не схоже, бо ретельно витерто з файлів інформація про те коли і чим велася зйомка2009.08.13 | Pavlo
З її сайту. Тупо гуглите Бутримко фото.
2009.08.13 | Linx
дякую, вже знайшов іншим шляхом ;)
2009.08.13 | Linx
Увага! (л)
Фотки взяті з особистого архіву дівчини на mail.ruПричому, саме ці дві фотки були додані до альбому 28.10.2008
http://foto.mail.ru/mail/butterflyo_o/_myphoto/4.html
перепрошую модераторів, але уБлЮТки кінчені лохотронщики і фальсифікатори.
2009.08.13 | Адвокат ...
модераторам цей прикрий хвакт є відомий.
Linx пише:> перепрошую модераторів, але уБлЮТки кінчені лохотронщики і фальсифікатори.
2009.08.13 | AxeHarry
:)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1250105783&first=1250176066&last=12501537142009.08.13 | Микола Гудкович
Щодо чого саме? Щодо Яценюка, Фірташа, «жидомасонів»?
2009.08.13 | Koala
Ні, ну нормальна логіка.
Якщо є докази (втім, вкрай сумнівні, але то суб'єктивне), що людина раз в житті сказала правду, то це ж привід вірити їй абсолютно в усьому. Чудова логіка. Її ще Оруел розписував.2009.08.14 | alfy
Re: Ратушняк казав правду
А в кожній казці є доля істини. Що стосується дівчини та побиття-важко сказати, хто тут правий. Рату тут і можна зрозуміти-його просто спровокували на такі дії. А що стосується інших моментів - то він озвучив те, що багато хто з українців думає.2009.08.16 | GreyWraith
Re: Ратушняк казав правду
alfy пише:Що стосується дівчини та побиття-важко сказати, хто тут правий.
Запам'ятайте раз і назавжди: ПРАВА ВИКЛЮЧНО РОСІЯ! І більше ніхто. Були коментарі російських ЗМІ з приводу цього інциденту? Раз не було, значить, і самої події не було. А от коли будуть - от тоді Вам і пояснять, хто там правий.
Взагалі, як показує Ваш приклад і приклади інших русофілів, справжнім русанутим думати важко і взагалі шкідливо. За них Сталін свого часу вже подумав, а що не додумав, зараз додумує Путін. Недаремно для таких людців, як Ви, самі слова "свідомість" і "свідомий" стали лайкою...
Рату тут і можна зрозуміти-його просто спровокували на такі дії.
Собаку, що випорожнюється на вулиці, теж можна зрозуміти. Але людина від собаки відрізняється. Хоча у випадку русофілів і Ратушняка ця різниця вже дуже невелика...
2009.08.18 | alfy
Re: Ратушняк казав правду
А хто править Росією,так само як і Україною, ви часом не забули? Тому то Росія і не може бути завжди права. Особливо добре ілюструє це візит Патріарха Кирила, сповнений любові до народу України, якщо хочете. І це на фоні анитиукраїнської істерії, яку роздмухують в Росії а хто б ви думали ? Так що, де в чому правий Ратушняк.2009.08.18 | Сергій Кабуд
порада батькам і друзям дівчини: знайдіть самопала
шукати можна довголише б знайти
далі можливі варіянти
деякі поради можу дати