Вона працює! - Арсеній врятує!
«Вони руйнують – Вона працює!», «Вони блокують – Вона працює» - саме такого роду гасла були розміщені по Україні, оплачені партіями, що входять до Блоку Юлії Тимошенко. Гасла розміщені в манері леді Ю: на білому фоні чітким шрифтом з використанням чорного і червоного кольорів. Є певний символізм у цьому, по-перше, принаймні згадаємо, що червоний і чорний є кольорами ісконно характерними для українського народу: «(…)червоними і чорними нитками рушник вишивала». По-друге, є чітке розмежування: чорний-темне, червоний-дія. Червоний колір завжди був кольором дії.
В чому сенс?
Леді Ю. не підписалась під своїми плакатами, лише згодом пояснила, що плакати дійсно її, на відміну від Арсенія Яценюка та Сергія Тігіпка. Арсеній Петрович (як зазначалось в попередній статті) заявляє, що він врятує Україну, а Тігіпко просить подзвонити йому. Досить кумедно, чи не так?
З останнім починає прослідковуватись ефект «губки»: втягує в себе все, що є ефективного зараз у інших кандидатів. Приклад: у Юлії Тимошенко була запозичена «урядова гаряча лінія». Це мало б виглядати як «Я не технічний кандидат Тимошенко, от я створюю їй на противагу свою гарячу лінію», але чи багато дзвонять на лінію Тігіпко (http://tigipko.com/). Однозначно стільки ж, скільки і в приймальню народного депутата. Так що «урядова лінія», що може реально вирішувати питання (принаймні так декламує прем’єр) поза конкуренцією.
Приклад другий: у Арсенія тягнеться теж немало, зокрема напрямок електронний і напрямок роботи в регіонах. Технологи Яценюка перший удар зробили на електронні ЗМІ і неформальні електронні ЗМІ – блоги, соціальні мережі: Twitter LiveJournal FaceBook вКонтакте YouTube Одноклассники Flickr. За аналогічною схемою, щоб відтягнути увагу інернет простору на себе, почав діяти і Сергій Тигипко.
Єдина різниця полягає в тому, що проти Арсенія працює величезна машина анти агітації, ось лише два посилання на «Анти - Яценюка»: http://arseniy.com.ua/ , http://arseniy20l0.livejournal.com/. Для людини, яка не орієнтується у блогосфері ці два сайти можуть здатись саме тими сайтами, які заповнюються інформацією саме від «Фронту змін».
Що поробиш, як вона працює...
Юлія Тимошенко не дарма трималась місця прем’єра аж до початку передвиборчих перегонів, а Віктор Ющенко не дарма намагався її прибрати з того крісла. І питання не скільки в грошах, скільки в доступі. Леді Ю. їздить по українським землям як колись їх об’їжджали пани і зустрічається з народом…у форматі робочих візитів. Рятувати банки, слідкувати за полями, виконувати бюджет – це її робота, але вона її подає власне як технологію. І я особисто як політолог вважаю це правильним – раціональне використання такого інформаційного ресурсу.
Але… «Вона працює..» ..за це їй платить держава кошти. З кишень платників податків, як люблять говорити в Америці. І саме це може зіграти злий жарт з Ю.
Який?
Виборча компанія планує бути брудною і десь точно з’явиться зловживання посадовим становищем, і тоді то вже згадається «як вона працює», не думаю, що опоненти не використають такий шанс. Але все тільки попереду. Далі буде.