Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
08/31/2009 | Bestt
http://risu.org.ua/ukr/news/article;31295/
Лист Архиєрейського Собору Української Автокефальної Православної Церкви Вселенському Патріарху Вафрфоломію буде розглянутий на засіданні Синоду в Константинополі 28 вересня. Про це повідомив генеральний секретар Священного Синоду Вселенського Патріархату архимандрит Єлфідофорос Ламбриніадіс виданню "Коммерсант-Украина", інформує УНІАН-релігії.
Після засідання Священного Синоду в Україну прибуде делегація Вселенського Патріархату для подальшого розгляду питання. "Жодне рішення не ухвалюється швидко і спонтанно. Ми плануємо візит делегації Патріархату в Україну на початку жовтня. Під час його пройде зустріч представників Синоду з Митрополитом Мефодієм (Главою УАПЦ), на якій також обговорюватиметься дане питання, після чого ми ухвалимо остаточне рішення", – сказав архимандрит.
Разом із тим, в Українській Православній Церкві скептично ставляться до перспектив УАПЦ увійти до складу Вселенського Патріархату. "Слід сказати, що УАПЦ у цьому питанні більш послідовна, ніж Київський Патріархат, який то хоче об`єднуватися з Константинополем, то ні. Проте шансів УАПЦ практично не має – під час свого візиту до Києва Патріарх Варфоломій ясно дав зрозуміти, що він спілкуватиметься тільки з канонічною Церквою, тобто з нами", – цитує "Коммерсант" слова прес-секретаря Предстоятеля УПЦ (МП) протоєрея Георгія Коваленка.
"
П.С.
якщо Константинополь (що дуже мало ймовірно) візьме під свій омофор УАПЦ, то вона дуже скоро стане найпотужнішою в Україні.
Канонічна українська церква (навідь під Константинополем) збере всі здорові сили в країні.
це чудово знає Москва, це чудово знає ФСБ=РПЦ. вони цього не допустять.
Лист Архиєрейського Собору Української Автокефальної Православної Церкви Вселенському Патріарху Вафрфоломію буде розглянутий на засіданні Синоду в Константинополі 28 вересня. Про це повідомив генеральний секретар Священного Синоду Вселенського Патріархату архимандрит Єлфідофорос Ламбриніадіс виданню "Коммерсант-Украина", інформує УНІАН-релігії.
Після засідання Священного Синоду в Україну прибуде делегація Вселенського Патріархату для подальшого розгляду питання. "Жодне рішення не ухвалюється швидко і спонтанно. Ми плануємо візит делегації Патріархату в Україну на початку жовтня. Під час його пройде зустріч представників Синоду з Митрополитом Мефодієм (Главою УАПЦ), на якій також обговорюватиметься дане питання, після чого ми ухвалимо остаточне рішення", – сказав архимандрит.
Разом із тим, в Українській Православній Церкві скептично ставляться до перспектив УАПЦ увійти до складу Вселенського Патріархату. "Слід сказати, що УАПЦ у цьому питанні більш послідовна, ніж Київський Патріархат, який то хоче об`єднуватися з Константинополем, то ні. Проте шансів УАПЦ практично не має – під час свого візиту до Києва Патріарх Варфоломій ясно дав зрозуміти, що він спілкуватиметься тільки з канонічною Церквою, тобто з нами", – цитує "Коммерсант" слова прес-секретаря Предстоятеля УПЦ (МП) протоєрея Георгія Коваленка.
"
П.С.
якщо Константинополь (що дуже мало ймовірно) візьме під свій омофор УАПЦ, то вона дуже скоро стане найпотужнішою в Україні.
Канонічна українська церква (навідь під Константинополем) збере всі здорові сили в країні.
це чудово знає Москва, це чудово знає ФСБ=РПЦ. вони цього не допустять.
Відповіді
2009.08.31 | Koala
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Bestt пише:> П.С.
> якщо Константинополь (що дуже мало ймовірно) візьме під свій омофор УАПЦ, то вона дуже скоро стане найпотужнішою в Україні.
Насправді, досить імовірно, бо:
- є бажання УАПЦ
- є рішення Константинопольського Собору про симонію руської митрополії
- є бажання Вселенського Патріархату підкріпити свої позиції в православному світі.
> Канонічна українська церква (навідь під Константинополем) збере всі здорові сили в країні.
Навряд чи. Ні Сабодан, ні Філарет так просто нічого не віддадуть.
> це чудово знає Москва, це чудово знає ФСБ=РПЦ. вони цього не допустять.
Якщо Варфоломій так захоче, вони нічого не вдіють.
2009.09.01 | GreyWraith
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Koala пише:- є рішення Константинопольського Собору про симонію руської митрополії
А що таке симонія і чим вона важлива? Здається, у Вікіпедії згадуються лише середньовічні католики...
Навряд чи. Ні Сабодан, ні Філарет так просто нічого не віддадуть.
Якщо Варфоломій так захоче, вони нічого не вдіють.
Бо обоє посилаються на канонічність. Причому я не думаю, що Філарет буде особливо проти, а от коли УПЦ (МП) щось почне відкрито виступати проти Вселенського Патріарха, то, з огляду на її попередні завивання про розкол, буде повний ой.
Швидше за все РПЦ на платформі ФСБ спробує якимись закулісними махінаціями протидіяти...
2009.09.01 | alfy
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Симонія - продаж і покупка церковних посад або духовного сану, що практикувалася католицькою церквою в середні віки. Назва "симонія" походить від імені іудейського волхва Симона, який намагався купити у святого апостола Петра дар творити чудеса.Про яку симонію РПЦ може бути мова?
А що стосується відповіді Константинополя-ситуація дійсно складна. В разі позитивної відповіді в УПЦ МП значних змін не буде - адже її прихожани ніколи не зрадять церковно-слов'янській мові та іншим цінностям, заради яких вони знаходяться в МП. А от національно-свідомі прихожани УПЦ КП могли б перейти в нову канонічну Церкву. Адже всім зрозуміло, що невизнання УПЦ КП світовим православ'ям і неканонічність-це не дуже добре, хто б що не говорив з цього приводу нап своє виправдання.
2009.09.01 | GreyWraith
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
alfy пише:В разі позитивної відповіді в УПЦ МП значних змін не буде - адже її прихожани ніколи не зрадять церковно-слов'янській мові
Альфі, а Ви можете хоч одне речення цією самою церковнослов'янською мовою сказати чи зрозуміти? І чи користуєтеся нею у повсякденному житті? Смію припустити, що ні. Тоді доводиться визнати, що Ви підло зрадили цінності РПЦ.
та іншим цінностям, заради яких вони знаходяться в МП.
З одною цінністю - церковнослов'янською мовою - ніби ясно. А от цікаво було б побачити список інших цінностей, на які РПЦ має ексклюзивне право.
А от національно-свідомі прихожани УПЦ КП могли б перейти в нову канонічну Церкву.
"Нову" - то, звісно, круто щодо патріархії, заснованої ще самим апостолом Андрієм Первозванним. Та й той же Філарет завжди підкреслював своє прагнення до церковної єдності.
Адже всім зрозуміло, що невизнання УПЦ КП світовим православ'ям і неканонічність-це не дуже добре, хто б що не говорив з цього приводу нап своє виправдання.
От УАПЦ і робить цей крок, УПЦ (КП) приєднається, але що тоді залишатиметься УПЦ (МП)? Виходить, що коли приєднається до єдиної української помісної церкви, то РПЦ збіситься від злості, - бо тоді ж виходить, що саме РПЦ є розкольниками православ'я...
2009.09.01 | alfy
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Єдина Помісна Українська Церква існує на Україні вже 1021 рік. Про яку ще церкву тут йде мова і навіщо вона взагалі потрібна? Якщо питання у мові- то хто комусь заважає в рамках УПЦ МП здійснювати богослужіння українською мовою, як зараз практикується у деяких приходах. Адже таке право існує - досить лише бажання 2/3 прихожан. Стосовно мови, то чомусь католики досі використовують латинь як мову богослужінь, яка набагато менше зрозуміла сучасним європейцям, ніж церковно-слов'янська для українців. Це питання дуже складне насправді.2009.09.01 | Koala
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
alfy пише:> Єдина Помісна Українська Церква існує на Україні вже 1021 рік.
Тільки половина її прихожан не вважають іншу половину частиною Церкви.
> Про яку ще церкву тут йде мова і навіщо вона взагалі потрібна?
Щоб об'єднати православних України в єдину Церкву.
> Стосовно мови, то чомусь католики досі використовують латинь як мову богослужінь, яка набагато менше зрозуміла сучасним європейцям, ніж церковно-слов'янська для українців. Це питання дуже складне насправді.
Коли ви востаннє були в костьолі? Чесно тільки. Де це католики постійно латину використовують?
2009.09.01 | GreyWraith
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Koala пише:Тільки половина її прихожан не вважають іншу половину частиною Церкви.
Розкольники, нє? Христос же вчив, що перед тим, як молитися Богу, треба помиритися із братами.
От мені важко стверджувати, що російський патріарх сюди їхав миритися зі своїми братами-православними. Тоді навіщо?
2009.09.01 | Koala
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
GreyWraith пише:> Розкольники, нє? Христос же вчив, що перед тим, як молитися Богу, треба помиритися із братами.
Не перед. Він не казав, в якій послідовності. Але що треба - це точно.
2009.09.01 | GreyWraith
Здається, цитата із Євангелія
Отже, якщо ти принесеш дар твій до жертівника
і там згадаєш, що брат твій має що-небудь проти тебе,
24. залиши отут дара свого перед жертівником,
і піди, примирись перше з братом своїм,
і тоді прийди і принеси дар твій.
2009.09.01 | GreyWraith
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
alfy пише:Єдина Помісна Українська Церква існує на Україні вже 1021 рік.
Правильно, в Україні, а не десь в іншому місці.
Про яку ще церкву тут йде мова і навіщо вона взагалі потрібна?
Альфі не знає, навіщо потрібна церква?
Якщо питання у мові-
Питання про інші цінності Альфі не помічає. Виходить, що окрім мертвої (чи не так?) мови, таких цінностей, заради яких варто триматися, в УПЦ (МП) не існує? От так і з усією фофудьєю і русофілією: надувають щоки - а як виясняєш деталі, то виявляється порожнеча...
то хто комусь заважає в рамках УПЦ МП здійснювати богослужіння українською мовою, як зараз практикується у деяких приходах.
А потім прибіжить Альфі разом із православним Талібаном і почне казитися, що зрадили цінності, зокрема церковнослов'янську мову.
Стосовно мови, то чомусь католики досі використовують латинь як мову богослужінь,
Знайшов на кого Альфі посилатися: вся ж фофудья знає, що католики - це насправді антихристи, і за це їх люто ненавидить, а при нагоді винищує. Бо в католиків нема цінностей РПЦ.
яка набагато менше зрозуміла сучасним європейцям, ніж церковно-слов'янська для українців.
Ви за всіх українців не ховайтеся, а пишіть персонально за себе.
Це питання дуже складне насправді.
От раз не можете впоратися зі складним питанням - то нема чого із ним соватися, як сморід по штанах, і верещати про якісь цінності...
2009.09.01 | Радикальный Либерал
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
alfy пише:> Стосовно мови, то чомусь католики досі використовують латинь як мову богослужінь, яка набагато менше зрозуміла сучасним європейцям, ніж церковно-слов'янська для українців.
Иоан Павел II это отменил и разрешил вести службу на языке родном для прихожан, правда как всегда нашлись несогласные и появилась католическая община в которой службы до сих пор ведутся на латыни, самый известный член этой общины - Мел Гибсон.
2009.09.01 | Bestt
Re: Справа не тільки в мові, а в запереченні істування країни
alfy пише:> Стосовно мови, то чомусь католики досі використовують латинь як мову богослужінь, яка набагато менше зрозуміла сучасним європейцям, ніж церковно-слов'янська для українців.
>
справа не тільки в мові,
РПЦ (Кремль, ФСБ), - заперечує існування України, як держави, й українців - як нації.
Для них української мови не існує, бо вона "очень похода на русский язык, поэтому достаточчно знать только его"
РПЦ - це не церква, це політичний інструмент в руках Москви,
а УПЦ (МП) - пята колона в Українській державі
2009.09.02 | GreyWraith
Re: Справа не тільки в мові, а в запереченні істування країни
У тому і справа.2009.09.02 | Koala
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Радикальный Либерал пише:> Иоан Павел II это отменил и разрешил вести службу на языке родном для прихожан, правда как всегда нашлись несогласные и появилась католическая община в которой службы до сих пор ведутся на латыни, самый известный член этой общины - Мел Гибсон.
Не Іван Павло ІІ, а ІІ Ватиканський Собор, ініціював це питання ще Іван ХХІІІ. Лефевристи (до яких належав Гібсон) зараз покаялися і повернулися до лона Церкви, на латині служби проводяться на майже рівних з іншими мовами правах - за бажання вірних, ну, хіба додають, якщо служба проводиться багатьма мовами (наприклад, на Великдень).
2009.09.02 | GreyWraith
Реформи католицької церкви почалися ще задовго до Івана Павла II
Ще з 60-их років минулого віку.І запровадження національних мов у богослужіннях - це одна зі складових частин цих реформ.
2009.09.01 | Koala
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
alfy пише:> Симонія - продаж і покупка церковних посад або духовного сану, що практикувалася католицькою церквою в середні віки. Назва "симонія" походить від імені іудейського волхва Симона, який намагався купити у святого апостола Петра дар творити чудеса.
Церквою не практикувалася, не брешіть.
> Про яку симонію РПЦ може бути мова?
Київ потрапив в МП внаслідок симонії, внаслідок цього була створена Польська Православна Церква між війнами.
2009.08.31 | ak1001
в мене великі сумніви щодо православя
та здорових силдуже жаль що протестантскьий рух заглох
2009.09.01 | Kohoutek
Re: Константинополь наприкінці вересня дасть відповідь УАПЦ (л)
Bestt пише:> П.С.
>
> якщо Константинополь (що дуже мало ймовірно) візьме під свій омофор УАПЦ, то вона дуже скоро стане найпотужнішою в Україні.
>
> Канонічна українська церква (навідь під Константинополем) збере всі здорові сили в країні.
>
> це чудово знає Москва, це чудово знає ФСБ=РПЦ. вони цього не допустять.
Москва последний год ведёт активный торг с Константинополем. Очень вряд ли Вселенский патриарх примет УАПЦ под свой омофор. Скорее всего, он ответит уклончиво, "подвесив" ситуацию - у него будет, чем торговаться с Москвой, и будет, что иметь в запасе для Киева и той же Москвы, если она вдруг станет несговорчивой.
Если же всё-таки Вселенский патриархат создаст свою структуру на территории Украины, то в УПЦ-КП и УПЦ произойдут расколы. УПЦ-КП может вообще исчезнуть или стать незначительной группой (вроде нынешней УАПЦ). Из УПЦ в новую церковь уйдут "проукраинские" приходы, но бОльшая часть всё-таки останется в УПЦ (МП). В общем, вместо одной большой канонической и двух меньших неканонических православных церквей, возникнут две приблизительно равные по численности канонические и одна или несколько мелких неканонических церквей. Единой поместной православной церкви не возникнет - И СЛАВА БОГУ! Нам для полного счастья ещё только не хватало такого же монстра, как РПЦ в России.
2009.09.01 | Pavlo
Доставляє сісько-атомна "православна" логіка ФСБ-МП (л)
Корисно почитати:"Вряд ли Патриарх Варфоломей на это пойдет после визита Святейшего Патриарха Кирилла. Ведь в интересах самого Константинопольского Патриархата реализовать договоренности с Московским Патриархом об окормлении сотен тысяч русских туристов, отдыхающих в Турции. Ведь речь идет о такой схеме, когда русские священники будут служить в построенных на средства российских благотворителей храмах в Анталье, Кемере, Мармарисе и других замечательных местах, но храмы (а священники на период служения в Турции) будут в юрисдикции Константинополя!
А непереизбираемый Ющенко (как указывают источники, "обращение" УАПЦ к патр. Варфоломею написано в Секретариате Президента Украины) предлагает Патр. Варфоломею провальную для Константинопольского Патриарха антиканоничную авантюру с "признанием" УАПЦ и вторжением на Украину!
Иное дело - перспективный во всех отношениях совместный с Москвой проект окормления русских, отдыхающих в Турции. Кстати, было бы логично, чтобы к нему были привлечены священники северных и дальневосточных епархий Русской Церкви. Подвижников немного, и многие священнослужители, не выдерживая суровых климатических условий, покидают Магаданскую и другие трудные епархии. Если бы у них была возможность ежегодно послужить летом в вышеуказанных теплых морских городах, то это служило бы важным фактором, удержавшим бы их в этих климатически трудных епархиях. "Северные надбавки" - почему нет? Таким образом решается сразу несколько миссионерских стратегических задач на Севере, Юге и Востоке."
http://kirillfrolov.livejournal.com/641700.html
Капуста валить, работаєм !
2009.09.01 | GreyWraith
Re: Доставляє сісько-атомна "православна" логіка Фролова (л)
Pavlo пише:Ведь в интересах самого Константинопольского Патриархата
[..]
но храмы (а священники на период служения в Турции) будут в юрисдикции Константинополя!
Здається, маніловщина невиліковна. Щоб переконатися у справжній ціні цієї маячні, достатньо подивитися, що собою являють ті самі сотні тисяч російських туристів, на окормлєніє яких покладають такі надій в РПЦ:
http://lurkmore.ru/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BE_%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE
(100% збіг із власними спостереженнями).
BTW доставляє безапеляційність пана Фролова: вже він за Вселенського Патріарха вирішує, що у інтересах Патріарха. І ніяких "мне кажется", "я думаю"...
А непереизбираемый Ющенко
Ще пару раз людці типу Фролова обхають Ющенка - і перемога останнього буде гарантована.
провальную для Константинопольского Патриарха антиканоничную авантюру с "признанием" УАПЦ и вторжением на Украину!
РПЦ стільки спекулювала канонічністю, що тепер відкрито виступати проти Вселенського Патріархату не може. Залишається якась мишача метушня із підкилимовими домовленостями...
Подвижников немного, и многие священнослужители, не выдерживая суровых климатических условий, покидают Магаданскую и другие трудные епархии.
Пастирі залишають свою паству напризволяще?
Если бы у них была возможность ежегодно послужить летом в вышеуказанных теплых морских городах, то это служило бы важным фактором, удержавшим бы их в этих климатически трудных епархиях. "Северные надбавки" - почему нет?
Видно, не дуже попи в РПЦ у нагороду на небесах вірять, раз їх доводится обіцянками земних благ тримати.
Таким образом решается сразу несколько миссионерских стратегических задач на Севере, Юге и Востоке."
І причому тут Вселенський Патріархат?
2009.09.01 | Pavlo
Мене щиро вразив меркантильний підхід цього "місіонера".
GreyWraith пише:> Pavlo пише:
> Подвижников немного, и многие священнослужители, не выдерживая суровых климатических условий, покидают Магаданскую и другие трудные епархии.
> Пастирі залишають свою паству напризволяще?
Курва, справжні священники йшли за віру в Сибір, в лагеря, а ці "служитєлі культа" тікають, бо нема "Северной надбавки". Тьфу, масковство абикновєнноє.
2009.09.01 | GreyWraith
Читали Бежіцина "Соль, утратившая силу"?
Pavlo пише:Курва, справжні священники йшли за віру в Сибір, в лагеря, а ці "служитєлі культа" тікають, бо нема "Северной надбавки". Тьфу, масковство абикновєнноє.
Я запам'ятав епізод цього трактату, у якому автор білою заздрістю заздрить УГКЦ. Коли Сталін за сприяння РПЦ цю церкву нищив, то у ній було 18 єпархій. І ЖОДЕН із 18 єпископів не пішов на угоду зі Сталіним, хоча б у такому випадку мав би не просто "північну надбавку", а катався б мов сир у маслі. ВСІ вибрали в'язницю і мучеництво, але не зрадили ні Бога, ні України. І пан Бежіцин щиро шкодує, що РПЦ такої сили духу не мала.
2009.09.01 | yes
Напевно, подібна ініціатива планувалася від Філарета, тому +
поспішно організовують фарс. Це у випадку, якщо за тим стоїть кремль.2009.09.01 | Pavlo
Ні, Філарет через марнославство відмовився від "фанарізації" УПЦ
КП.2009.09.01 | Bestt
Re: скорІш за все Мефодій (о) - фальшстарт організував
скорІш за все Мефодій (о), під чутким впливом Медведчука організував фальшстарт, щоб не вийшло дійсного входження частини УПЦ до Константинополядіють на упередження
2009.09.01 | GreyWraith
Навряд чи що вийде
Питання до цього часу боялися піднімати - тепер підняли.2009.09.01 | yes
Re: У нас ще Ющенко є, крім Філарета.
Не виключаю, що Ющенко тягнув Філарета до Константинополя і все трималося у строгій таємниці.Тепер собі змоделюйте ситуацію, подібну заявку подать і Фіоарет. Обох приймуть, а отже об"єднають. Патріарх Константинопольський переїде на постійно у Київ.
2009.09.01 | Koala
Десь я читав, що УАПЦ з УПЦ КП ще наприкінці 90-х домовлялися
про звернення до Вселенського Патріархату, тому навіть після смерті Патріарха Дмитра УАПЦ не обирала нового Патріарха. Але Філарет вирішив, що краще бути першим на селі, ніж другим в Римі (в цьому випадку - другому) і не став розвивати ці стосунки.2009.09.01 | Bestt
Re: не зовсім так - ось як було
Після смерті Патріарха Димитрія перевагою в один голос місцеблюстителем патріаршого престолу було обрано митрополита Мефодія (Кудрякова). А між УАПЦ і УПЦ в США відновився процес переговорів. Активну роль у цьому процесі відіграло Всеукраїнське братство апостола Андрія Первозванного.На Помісному Соборі УАПЦ 14-15 вересня 2000 року було вирішено обрати своїм главою митрополита Константина (УПЦ в США - Констатинопольський патріархат). Проте, через протитію влади, зокрема Адміністрації Президенте, митрополит на обрання не погодився.
Тоді його проголосили „духовним главою” УАПЦ. Предстоятелем Церкви в Україні з титулом митрополита було обрано митрополита Тернопільського і Подільського Мефодія, а керуючим справами Патріархії УАПЦ архієпископа Ігоря (Ісіченка). За свідченням учасників Собору, на митрополита Константина було вчинено тиск з боку адміністрації Президента України, якій був не вигідний неконтрольований діаспорний владика.
2003 року відповідно до рішення Архиєрейського Собору УАПЦ влада фактично зосередилась в руках митрополита Мефодія, якому було надано титул «Блаженнійшого митрополита Київського та всієї України». Архиєпископ Ігор (Ісіченко) звинуватив митрополита Мефодія та прихильних до нього архиєреїв в самовільному виході з-під опіки митрополита Костянтина і розірвав з ними єдність. Владики відреагували аналогічно і розірвали єдність з архиєпископом Ігорем.
Це поклало початок існуванню двох окремих гілок УАПЦ: Харківсько-Полтавської єпархії УАПЦ, на чолі з архиєпископом Ігорем (Ісіченком), яка вважає своїм Главою митрополита Костянтина (Багана) (незважаючи на те, що митрополит Костянтин, як єпископ іншої Автокефальної Церкви (Константинопольської), не може будь-яким чином очолювати окрему автокефальну Церкву) та УАПЦ під омофором митрополита Мефодія (Кудрякова). Львівська єпархія УАПЦ певний час перебувала в самоуправному статусі і не поминала митрополита Мефодія, а поминала Вселенського Патріарха. Особливо активно проти митрополита Мефодія виступало і виступають братства, зокрема, Львівське, яке має статус ставропігії.
2005 року відбулась низка консультацій між представниками УПЦ КП і УАПЦ (Мефодія (Кудрякова)) про можливе об’єднання. Сторони досягли певних домовленостей, але незадовго до об’єднавчого Собору УАПЦ вийшла з переговорів. Мотивацією стало незадоволення умовами об’єднання.
27 грудня 2005 року з боку УАПЦ прозвучала ініціатива відновити діяльність спільно богословської комісії УПЦ (МП) та УАПЦ. Київська митрополія Московського Патріархату позитивно відреагувала на це звернення. Діалог і надалі триває, хоча і безрезультатно.
2009.09.01 | Pavlo
Тоді Москва брутально давила на Фанар.
Все ж таки від минулорічний візит Варфоломія був суттєвим кроком вперед.2009.09.01 | Bestt
і зараз буде - ще брутальніше
принуждение к каноничности -операцию назовут ...
2009.09.02 | Pavlo
Оцінка константинопольського клірика (/)
— Днями Архиєрейський Собор УАПЦ звернувся до Патріарха Варфоломія з листом, яким просять Його Всехсвятість активно зайнятися вилікуванням розколу в Україні. <...> Як Ви оцінюєте таку заяву і якою може бути реакція Вселенської Патріархії?— Заява УАПЦ, закликаючи Вселенський Патріархат сприяти «утверженню в Україні кафоличної церковної свідомості», являється важливим кроком для вирішення в Україні справи поділу Православної Церкви. Такою заявою УАПЦ фактично відхиляється від принципу етнофілетизму, який є основною причиною поділу Православної Церкви в Україні, і прагне до спілкування з повнотою Православної Церкви. Звичайно, було би ще краще, і більше ефективно, якщо всі церковні структури, які в даний момент не знаходяться в спілкуванні з повнотою Православної Церкви, об’єднались і прийняли таку заяву. Я впевнений, що Вселенський Патріархат позитивно привітає таку заяву, але відносно подальшого процесу вирішення українського питання, воно пов’язане з процесом підготовки всеправославного собору, як вже було сказано.
http://risu.org.ua/ukr/religion.and.society/interview/article;31255/
2009.09.03 | Наталка
Повна дурня. Під Константинополем, а чому не під Москвою?
Бува не знаєте, щобу Константинополь хоче помістя в Укроаїні відкрити? Це вони прагнуть до єдности?Визнайте себе - і вас визнає світ! Ні Константинополь ні Москва не дадуть нам автокефалії.