Секрет біг-бордів Яценюка - розгадано (/)
09/03/2009 | Тарас Токар
Важко знайти людину, яка б не прокоментувала неадекватність біг-бордів Яценюка. Уявити собі, що хтось викидає на такий "брєд" мільйони складно у страшному сні. Зрештою, чи міг би Яценюк з такими рішеннями так далеко залізти по-життю? Іноді складається враження, що консультанти мають над ним владу більшу, ніж його розум.
Втім, всюди має бути якась логіка. І хоча у випадку з біг-бордами Сєнія, цю логіку складно побачити, це ще не означає, що її там не має.
Тож логіка цих біг-бордів наступна: спочатку темно-зелені кольори і напис Врятувати країну. Сам Сєній сказав, що це символ, що в країні все погано. Далі темно-зелені кольори починають відступати під яскравими червоним, синім, жовтим і написи боєздатна армія та інше. А далі просто червоні, сині, та жовті кольори і напис Сєня - світле майбутнє.
Всьо банально! Звичайно, цей хід кампанії міг переконати Яценюка кинути в це гроші. Але його консультанти, ще ті кидали, не заміряли суспільну реакцію. І вийшло так, що запропоновані біг-борди зовсім не відповідали суспільним очікуванням. Люди отримали оксюморон "камуфляжний інтелегент", що рівноцінно "озброєнний пацифіст", "збочений священник" та інші поєднання, які викликають в людей нерозуміння.
В підсумку, всі обговорюють те, як і хто надурив Яценюка, що в нього за дурна реклама, а не то, чому його варто підтримати.
Вибач Кролік, все як у бізнесі - неправильна стратегія веде до банкрутства.
Віктор Андрусів
http://politiko.com.ua/blogpost6323
Втім, всюди має бути якась логіка. І хоча у випадку з біг-бордами Сєнія, цю логіку складно побачити, це ще не означає, що її там не має.
Тож логіка цих біг-бордів наступна: спочатку темно-зелені кольори і напис Врятувати країну. Сам Сєній сказав, що це символ, що в країні все погано. Далі темно-зелені кольори починають відступати під яскравими червоним, синім, жовтим і написи боєздатна армія та інше. А далі просто червоні, сині, та жовті кольори і напис Сєня - світле майбутнє.
Всьо банально! Звичайно, цей хід кампанії міг переконати Яценюка кинути в це гроші. Але його консультанти, ще ті кидали, не заміряли суспільну реакцію. І вийшло так, що запропоновані біг-борди зовсім не відповідали суспільним очікуванням. Люди отримали оксюморон "камуфляжний інтелегент", що рівноцінно "озброєнний пацифіст", "збочений священник" та інші поєднання, які викликають в людей нерозуміння.
В підсумку, всі обговорюють те, як і хто надурив Яценюка, що в нього за дурна реклама, а не то, чому його варто підтримати.
Вибач Кролік, все як у бізнесі - неправильна стратегія веде до банкрутства.
Віктор Андрусів
http://politiko.com.ua/blogpost6323
Відповіді
2009.09.03 | Koala
Вчора побачив плакат про боєздатну армію
Мені одному в погляді Кролєка з плакату ввижається одвічне запитання пана Свина з веселки?