Карпо, а скажи - Юлін штаб чужий бренд потирив
09/19/2009 | So_matika
Хіба "З Україною в серці" - це не слоган УНП 2006 року? Там ще були такі ніби вишивані малюнки сердечок на синьому тлі.
А зараз під цим гаслом Юля своїх лабухів возить.
Воно випадково не було копірайтом? Якщо так - то треба ж відсудити.
А зараз під цим гаслом Юля своїх лабухів возить.
Воно випадково не було копірайтом? Якщо так - то треба ж відсудити.
Відповіді
2009.09.20 | karpo
Так і є,
але наші не встигли зареєструвати, чи не схотіли, чи руки не дійшли.На жаль це вже не перший раз. Будемо працювати над цим.
В мене на офісі -"З Україною в серці". Так, наче Юлю рекламую.
2009.09.20 | So_matika
Ну ось, і так завжди
karpo пише:> але наші не встигли зареєструвати, чи не схотіли, чи руки не дійшли.
Як щось гарне, то обов"язково пірати поцуплять
До речі, є такий норматив, що авторське право можна визначити за датою публікації і наявністю макетів. Якщо в піарників УНП збереглися вихідники цїєї рекламної кампанії, то можна було б і посудитися. Див. закон "Про авторське право і суміжні права" http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3792-12
ст. 11 п. 2. Авторське право на твір виникає внаслідок факту його створення. Для виникнення і здійснення авторського права не вимагається реєстрація твору чи будь-яке інше спеціальне його оформлення, а також виконання будь-яких інших формальностей.
І ще ст. 50 почитай, там є саме про цей випадок.
В якості забезпечення позову можна вимагати заборони відповідачеві відтворення авторського твору (тобто рекламного гасла). Головне - довести, що воно є розробкою саме рекламістів УНП.
За бажання можно зробити Йулі та її уколовим багато цікавих сюрпризів. Ключове слово - "бажання".
2009.09.20 | karpo
Гадаю Юля та її блок це тимчасове
А Україна та УНП - вічні2009.09.20 | Михайло Свистович
Re: Гадаю Юля та її блок це тимчасове
karpo пише:> А Україна та УНП - вічні
УНП не те що не вічна, але й впевнено крокує до свого кінця. Де через скурвлення, а де (в основному) через нічогонероблення.
2009.09.20 | Наталка
Юля ще більше скур...сь і нічого крім піару не робить
Аферистка2009.09.20 | Михайло Свистович
Тут мова йшла про "вічність" УНП, тож інших скурвлених
згадувати недоречно в цьому місці.2009.09.20 | Ukrpatriot(patriot)
Якщо рахувати скурвлених
То їх напевно в УНП найменше. Так виглядає на теперішній момент. На майбутнє не знаю. Зараз прийшов їх час. Якщо вони зуміють скористатися моментом і стати партією у повному розумінні цього слова, тоді мають шанси. Кристально чистих немає ніде.2009.09.20 | Михайло Свистович
Re: Якщо рахувати скурвлених
Ukrpatriot(patriot) пише:> То їх напевно в УНП найменше
Напевно. І не в останню чергу через низький рейтинг. Бо скурвлені, як правило, лізуть туди, де є можливості для потрапляння у владу, а отже й до дерибану.
> Зараз прийшов їх час
Їх час вже пішов
> Якщо вони зуміють скористатися моментом
Не зуміють, бо їхня головна риса - хронічна бездіяльність
2009.09.21 | Ukrpatriot(patriot)
Ну подивимось
Поки що позитивним моментом можна вважати, що їхня акція, "Купуй українське!" доволі успішно використовується самими підриємцями для розкрутки української продукції. Це вже позитивний наслідок діяльності.2009.09.21 | Михайло Свистович
Re: Ну подивимось
Ukrpatriot(patriot) пише:> Поки що позитивним моментом можна вважати, що їхня акція, "Купуй українське!" доволі успішно використовується самими підриємцями для розкрутки української продукції. Це вже позитивний наслідок діяльності.
У діяльності усіх можна знайти щось позитивне. В Юлі найбільше. Але цього так мало.
2009.09.22 | Ukrpatriot(patriot)
А то вже наше завдання громадян
Щоб того ставало більше2009.09.22 | karpo
Re: Гадаю Юля та її блок це тимчасове
Михайло Свистович пише:> karpo пише:
> > А Україна та УНП - вічні
>
> УНП не те що не вічна, але й впевнено крокує до свого кінця. Де через скурвлення, а де (в основному) через нічогонероблення.
"Чутки про нашу смерть дуже перебільшені"- майже цитата. Багатьом ворогам України цього би дуже хотілось, от вони і гавкають при кожній нагоді на УНП. Але дзуськи - караван іде...
2009.09.22 | Михайло Свистович
Re: Гадаю Юля та її блок це тимчасове
karpo пише:>
> "Чутки про нашу смерть дуже перебільшені"- майже цитата
Про смерть ніхто і не каже. Йдеться про майже параліч. А жити (залишатись у державному реєстрі) з ним можна довго.
>
> Багатьом ворогам України цього би дуже хотілось, от вони і гавкають при кожній нагоді на УНП
Та ні, не хотілось би їм цього і не гавкають, бо нема про що гавкати. УНП ж практично нічого не робить, тож ворогам України майже не заважає.
>
> Але дзуськи - караван іде...
Він давно вже зупинився. Не в останню чергу через вас і таких, як Ви, які нічого не роблять.
2009.09.23 | karpo
Re: Гадаю Юля та її блок це тимчасове
Ви абсолютно праві, пане Михайле, для Вас все саме так і відбувається. Всесвіт не досконалий. В ньому трапляються іноді такі незрозумілі речі, для деяких громадян, що як вони не напружуються намагаючись второпати, не можуть осягнути. І кажуть вони тоді:" Ці - нічого не роблять. Бо я не розумію того, що вони роблять."І на це немає ради. Хіба те що я вже пропонував якось.
Ну хоч це, Ви, зрозуміли?
2009.09.23 | Михайло Свистович
Re: Гадаю Юля та її блок це тимчасове
karpo пише:> Ви абсолютно праві, пане Михайле, для Вас все саме так і відбувається. Всесвіт не досконалий. В ньому трапляються іноді такі незрозумілі речі, для деяких громадян, що як вони не напружуються намагаючись второпати, не можуть осягнути. І кажуть вони тоді:" Ці - нічого не роблять. Бо я не розумію того, що вони роблять."
Ні, я не нерозумію, що вони роблять, бо вони нічого не роблять. Немає навіть предмету для розуміння чи нерозуміння.
2009.09.23 | karpo
Re: Гадаю Юля та її блок це тимчасове
Так я ж про це - Ви просто не розумієте.2009.09.20 | 123
словосполучення "з україною в серці" не може мати копірайту
So_matika пише:> karpo пише:
> > але наші не встигли зареєструвати, чи не схотіли, чи руки не дійшли.
> Як щось гарне, то обов"язково пірати поцуплять
> До речі, є такий норматив, що авторське право можна визначити за датою публікації і наявністю макетів. Якщо в піарників УНП збереглися вихідники цїєї рекламної кампанії, то можна було б і посудитися. Див. закон "Про авторське право і суміжні права" http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3792-12
>
> ст. 11 п. 2. Авторське право на твір виникає внаслідок факту його створення. Для виникнення і здійснення авторського права не вимагається реєстрація твору чи будь-яке інше спеціальне його оформлення, а також виконання будь-яких інших формальностей.
Це так і є, але авторським правом може охоронятися лише твір, а не що завгодно. В твору є автор, і закон охорняє його права як автора твору.
Словосполучення "з Україною в серці" не є твором, як би того не хотілося.
> І ще ст. 50 почитай, там є саме про цей випадок.
> В якості забезпечення позову можна вимагати заборони відповідачеві відтворення авторського твору (тобто рекламного гасла). Головне - довести, що воно є розробкою саме рекламістів УНП.
Розробкою рекламістів можуть бути сценарії рекламної кампанії, і то з натяжками. А просто словосполучення "з Україною в серці" не є нічиєю розробкою. Це просто чотири слова, зліплені разом, із звичайним смислом. Це не твір.
> За бажання можно зробити Йулі та її уколовим багато цікавих сюрпризів. Ключове слово - "бажання".
Нізя зробити.
2009.09.20 | damoradan
Вполне можно было зарегистрировать ТМ (л)
согласно следующей процедуре и правил: http://triarh.com/ua/arts539.html .2009.09.20 | 123
по-перше, ТМ це не копірайт
тобто до захисту авторським правом не має стосунку.по-друге, захист ТМ надається щодо товарів і послуг, для яких цей ТМ використовується. Політики ж не використовують свої емблеми і тим більше слогани для товарів і послуг.
Тобто навіть якби УНП зареєструвала слоган "З Україною в серці" як ТМ щодо якихось товарів і послуг (а вони цього не зробили; на відміну від авторських прав, права на ТМ виникають після її реєстрації, а не внаслідок створення), це б навряд чи дало УНП можливість заблокувати використання цього ж слогану Юлею. Бо Юля не використовує цей слоган для якихось товарів і послуг - а саме це могла б забороняти УНП.
2009.09.20 | Людмила
але ніщо не заважає регулярно нагадувати людям, що слоган
зкомуніздено, еге ж?тож, якщо в нас з"являтимуться новини про чергову акцію "з Україною в сердці", то в тексті новини цілком доречним буде коментар: "М-І нагадує, що..."
2009.09.20 | 123
в принципі не заважає
2009.09.20 | zаброда
Re: але ніщо не заважає регулярно...
Таке вражіння, що, заки "Україна" й "серце" викликатимуть асоціяції зі "слоґаном", "брендом", знаком для товарів і послуг абощо, діла в цім краї не буде, га?2009.09.20 | damoradan
этот слоган использует не БЮТ, а организатор концертов
Юридически он вообще независим от БЮТ и проводит концерты якобы по своей собственной инициативе. Именно поэтому в официальной информации о концертах Тимошенко как кандидат в президенты не упоминается.Так вот, если бы УНП зарегистрировал ТМ в классе массовых музыкальных мероприятий или как он там называется, нынешний организатор концертов не смог бы ее использовать без разрешения УНП для своих массовых мероприятий, которые не являются частью избирательной кампании. Возможно, слоган мог бы использовать БЮТ, но тогда финансировать мероприятие нужно было бы официально из предвыборного фонда и только после начала кампании.
Приоритетное право на ТМ имеет та организация, которая начала ее использовать первой. Если, узнав о планах БЮТ, УНП подала бы соответствующую заявку на ТМ, то уже на основании этого организатор концертов не смог бы использовать слоган без согласия УНП. Во всяком случае, можно было бы судиться и устроить большой шум, в результате чего БЮТ скорее всего сменил бы слоган.
Но это все "было бы", если бы у УНП были деньги и что-то соображающие менеджеры. А так - есть то, что есть.
2009.09.20 | 123
Re: этот слоган использует не БЮТ, а организатор концертов
damoradan пише:> Юридически он вообще независим от БЮТ и проводит концерты якобы по своей собственной инициативе. Именно поэтому в официальной информации о концертах Тимошенко как кандидат в президенты не упоминается.
Так, концертну діяльністю БЮТ, імовірно, можна було б зірвати.
> Так вот, если бы УНП зарегистрировал ТМ в классе массовых музыкальных мероприятий или как он там называется, нынешний организатор концертов не смог бы ее использовать без разрешения УНП для своих массовых мероприятий, которые не являются частью избирательной кампании. Возможно, слоган мог бы использовать БЮТ, но тогда финансировать мероприятие нужно было бы официально из предвыборного фонда и только после начала кампании.
Імовірно навіть це можна було б заборонити. А також футболки з символікою (якщо ТМ охороняти для одягу) тощо.
> Приоритетное право на ТМ имеет та организация, которая начала ее использовать первой.
Та ні, хто первий зареєструє той і має.
> Если, узнав о планах БЮТ, УНП подала бы соответствующую заявку на ТМ, то уже на основании этого организатор концертов не смог бы использовать слоган без согласия УНП.
Це не так, заявка б не дала права заборонити.
> Во всяком случае, можно было бы судиться и устроить большой шум, в результате чего БЮТ скорее всего сменил бы слоган.
В принципі так, можна було б щось мутити.
Це все обговорювалося активно після 2004, коли охороняли ТМ "Так!" тощо.
2009.09.21 | S.D.
Потрібна наявність бажання та продажного судді, і все.
Я можу показати дуже цікаві документи. Зокрема - оригінал рішення Приморського суду міста Одеси. Своїм рішенням суд зняв з реєстрації виборчий блок на підставі наявності розписки про подання напередодні заяви на реєстрацію торгівельної марки, назва якої збігається з назвою блоку.Суддя, який свого часу це зробив, нещодавно був призначенний пожиттєво.
Мораль: потрібна наявність бажання та продажного судді.
2009.09.20 | Ukrpatriot(patriot)
Питанням копірайту може бути стилізоване серце
2009.09.20 | 123
Теоретично так, але ж в УНП не було серця
В УНП був лише цей слоган, серце БЮТ в УНП не комуніздів2009.09.20 | So_matika
Було
Серце було стилізовано під вишивку хрестиком. В мене навіть був такий значок.2009.09.21 | 123
Серце треба розглядати як твір
Тобто, очевидно, твором є дизайн, картинка.Якщо це інша картинка - то і твір інший, нема порушень копірайту.
Сама ідея - використовувати серце - не копірайтиться. Авторське право не охороняє ідеї, лише твори.
2009.09.21 | Ukrpatriot(patriot)
Та в тому то й справа, що було серце
Звичайно аргументи досить розмиті, але головне в такому процесі, щоб поряд з слоганом, з Україною в серці завжди згадувалося, що це крадене і показкувалося, наскільки вона "з Україною в серці насправді"2009.09.20 | Хвізик
З Україною в серці, з Йулейу в сраці - чим не гасло?
2009.09.20 | Kulish
А я пригадую,
як в інтернеті колись фігурувало точнісінько таке ж сердечко, як у БЮТ. Тільки з сайту голандських гомосексуалістів. І також створене (гомосеками) раніше, ніж Юліне.(До речі, характерна риса москалів: все мавпувати й видавати за своє)
2009.09.20 | БС
Re: А я пригадую,
"Виборці звернули увагу на те, що червоне серце, яке стало емблемою виборчої кампанії БЮТ, чомусь дуже нагадує такого ж кольору товарний знак Української меблевої групи «Венето», власником якої є пан Бродський. Всі магазини і навіть матраци «Венето» прикрашені цим знаком. У ході чату в «Українській правді», читачка, яка представилася Матрацом поставила М. Бродському запитання: «Чи правда, що Ви — ідеолог Юлиного серця на білому прапорі? Спочатку не могла зрозуміти, що це серце означає. Зрозуміла випадково — купуючи матрас. Боже, червона галочка «Венето» — копія пошарпаного серця Юлі. Так, чи, що виходить? Тимошенко — обличчя матрасу!!!»[1] Така дивовижна подібність виборчого символа БЮТ до комерційного знаку пана Бродського вдало відображена художниками і на обкладинці книги."Дмитро Чобіт. Ананас (http://farysei.narod.ru/ananas.html)
2009.09.20 | 123
1. Ставте позначку передрук. 2. Брехати негарно
БС пише:> "Виборці звернули увагу на те, що червоне серце, яке стало емблемою виборчої кампанії БЮТ, чомусь дуже нагадує такого ж кольору товарний знак Української меблевої групи «Венето», власником якої є пан Бродський. Всі магазини і навіть матраци «Венето» прикрашені цим знаком. У ході чату в «Українській правді», читачка, яка представилася Матрацом поставила М. Бродському запитання: «Чи правда, що Ви — ідеолог Юлиного серця на білому прапорі? Спочатку не могла зрозуміти, що це серце означає. Зрозуміла випадково — купуючи матрас. Боже, червона галочка «Венето» — копія пошарпаного серця Юлі. Так, чи, що виходить? Тимошенко — обличчя матрасу!!!»[1] Така дивовижна подібність виборчого символа БЮТ до комерційного знаку пана Бродського вдало відображена художниками і на обкладинці книги."
>
> Дмитро Чобіт. Ананас (http://farysei.narod.ru/ananas.html)
На матрасному бренді зображена просто червона літера V - перша літера назви компанії-виробника, без стилізації під серці. Ось ця картинка:
2009.09.20 | Koala
Це була провокація, з'ясувалося, що сайт тих "гомосексуалістів"
зареєстрований вже після початку юлиної кампанії (дати на самому сайті були старші, але їх і вписати можна... що й зробили).2009.09.20 | karpo
Тоді може підкаже хто - в Литвина "Народна" відсудити можна?
2009.09.20 | Микола Гудкович
Заслабий аргумент проти Тимошенко
Її фактами та цифрами треба. А гасло — то таке.
2009.09.20 | Ukrpatriot(patriot)
Хмара вважає, що то брак креативу в голові Ю (/)
14/09/2009ХМАРА вважає, що ТИМОШЕНКО бракує фантазії
«Команді ТИМОШЕНКО бракує зважених та креативних ідей не тільки в економіці, але й у політиці», - заявив член Правління Української народної партії Степан ХМАРА. «Це вже дійсно політична криза, коли політичні технологи позичають ідеї УНП періоду виборів 2006 року для політичної сили, яка боролася проти вшанування пам’яті гетьмана МАЗЕПИ, намагалася надати державного статусу російській мові, допомагала встановлювати пам'ятник КАТЕРИНІ ІІ», - зазначає політик. Так ХМАРА прокоментував зовнішнє оформлення туру українських співаків на підтримку Юлії ТИМОШЕНКО «З Україною в серці!».
«І гасло туру співаків – «З Україною в серці!», і його зовнішнє оформлення – приміром, стилізоване серце - відповідають виборчій символіці Української народної партії під час кампанії 2006 року», - нагадав ХМАРА. Політик зазначив, що «організатор туру співаків, член БЮТу Микола БАГРАЄВ був співатором кількох законодавчих спроб затвердити використання російської мови на рівні з державною».
«Гасло «З Україною в серці!» - це лише політична технологія для БЮТу, тоді як для УНП - це спосіб життя і мислення», - зазначив Степан ХМАРА. Політик з іронією перефразував гасло «З Україною в серці» на гасло «З грішми – в кишені!», зазначивши, що «співаки, що виступають в бригаді на підтримку прем’єра, отримають шалені заробітки». «ТИМОШЕНКО, яка втрачає голоси виборців із-за економічної скрути, намагається закріпити за собою статус єдиної захисниці України на противагу проросійській Партії регіонів», - зазначив Степан ХМАРА. Разом з тим, політик переконаний, що «виборець сьогодні більше довіряє реальним діям, а не бутафорській українськості».
2009.09.22 | Юрій Шеляженко
Між іншим, бренд УНП зареєстровано особисто на Ю. Костенка
а не на партію.http://www.ukrpatent.org/ua/bases2.html
БД "Зареєстровані в Україні знаки для товарів і послуг"
в поле "Заявник" вводити: Костенко Юрій Іванович
2009.09.22 | zаброда
А партія до товарів чи послуг стосується?
Мо' пореєструвать найпоширеніші сполучення літер в усіх комібнація шрифтів - і жіть бєзбєдна...2009.09.22 | Ukrpatriot(patriot)
В принципі логічно, реєстрував, як лідер партії
2009.09.22 | zаброда
Re: як лідер партії
Про мене, хай собі реєструє - лідер партії - знаки для послуг, мо' колись і ковбасу продаватимуть під "брєндам" - "колбаса украінская, народная, партійная, в/с, п/к, цена за 100 г". Було б, на мене, "смачніше", якби ідеольогія була "брендом" партії, а не запатентовані три літери.До речі:
Кл.38:
Послуги агентств телеграфного і телефонного інформування; наймання (прокат) апаратури для посилання повідомин; викликання по радіо чи по телефону (послуги); інформування щодо далекого зв'язку (телекомунікації); надавання доступу до світової комп'ютерної мережі; електронна пошта; послуги щодо електронних оповіщальних дощок (телекомунікаційні послуги); надавання телекомунікаційних каналів для замовляння товарів за телевізійною рекламою; наймання (прокат) апаратури для зв'язку (телекомунікації); зв'язок за допомогою волоконних оптичних мереж; зв'язок за допомогою комп'ютерних терміналів; зв'язок телеграфний; зв'язок телефонний; кабельне телевізійне мовлення; комп'ютерне передавання повідомин* і зображень; мовлення телевізійне; наймання (прокат) модемів; надавання доступу до баз даних; надавання часу доступу до глобальних комп'ютерних мереж; надавання чатів (форумів для дискусій) в інтернеті; агентства новин; передавання телеграм; передавання факсимільне; посилання повідомин; посилання телеграм; послуги голосової пошти; радіомовлення; радіотелефонний зв'язок; супутниковий зв'язок; телеграфні послуги; послуги телекомунікаційного маршрутування та з'єднування; надавання телекомунікаційного зв'язку із світовою комп'ютерною мережею; послуги щодо телеконференцій; наймання (прокат) телефонів; телефонні послуги; наймання (прокат) факсимільної апаратури;
БД "Зареєстровані в Україні знаки для товарів і послуг" (22 September 2009)
http://base.ukrpatent.org/searchBUL/search.php?action=viewdetails&dbname=tm&IdClaim=171839
(*)До речі №2
ПОВІДОМИНА, -и, ж., діал. Те саме, що повідомлення.
ПОВІДОМИНИ - Тлумачення на СЛОВНИК.НЕТ (22 September 2009)
http://www.slovnyk.net/?swrd=%EF%EE%E2%B3%E4%EE%EC%E8%ED%E8&x=26&y=17
null
2009.09.22 | karpo
Добре хоч це зареєстрували
А то в вибори всяка погань ще почне клонів робити.2009.09.22 | Михайло Свистович
Re: Добре хоч це зареєстрували
karpo пише:> А то в вибори всяка погань ще почне клонів робити.
Ніхто не робить клонів безрейтингових партій