Обама вже нобелевський лавреат
10/09/2009 | Sean
"горбачьовщину" оцінили. Цікаве формулювання: "nobel prize "for his extraordinary efforts to strengthen int.diplomacy and cooperation between peoples" - коли ж це він устиг?
Я б сказав радше - за "невідсвітутутешність"
Я б сказав радше - за "невідсвітутутешність"
Відповіді
2009.10.09 | Микола Гудкович
Огидно, але логічно
Він же перший з президентів США почав політику замирення Кастро, Чавеса, Ахмадинеджада, Ортегі, Путіна, Кім Чен Іра.
От шкода, Пол Пот уже помер, не встиг Обама з ним заприятелювати.
2009.10.09 | Боббі
Маючи дві активні війни на руках отримувати премію миру
Маючи дві активні війни на руках давати премію миру прездиенту якось не зручно, на мій погляд... хоча, социки нині в моді2009.10.10 | Kulish
Re: Огидно, але логічно
Ще й Бокасу додайте...2009.10.09 | yes
Це на всяк випадок, щоб у війну якусь не вляпався першим.
2009.10.09 | Боббі
Він вже був вляпався (л)
блогспам:http://www.lewrockwell.com/blog/lewrw/archives/024966.html
посилання на статтю:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/us_and_americas/article5575883.ece
2009.10.09 | ak1001
взагалі ж нема кому її давати в цьому році
але до чого тут Обама?він поки і до Горбачова не доріс
2009.10.09 | АlеxDomosedov
Нобеля за продаж Украни? Намана. От тіки зауважу:
шкіру невбитого ведмідя краще ділити за його відсутньості. А ці торг на ввесь світ розвели2009.10.09 | Свинья на радуге
Первый черножопый президент США всё-таки...
2009.10.09 | Микола Гудкович
Припиніть займатися кольоровою диференціацією дуп
2009.10.09 | Shooter
І головне - жодних погромів. Як не дивно.
2009.10.09 | Свинья на радуге
А Гудкович ниже в ветке говорит, что будут.
2009.10.09 | Shooter
В цьому випадку Нобелівську в Обами відберуть
2009.10.10 | 123
Були аналогії з бонусами для банкірів
Типу той самий Обама проти виплат бонусів банкірам - коли ще невідомо до чого їй керування банком доведе. То може і в Обами треба буде забрати премію, як у банкіра бонус.2009.10.09 | Микола Гудкович
Обама отримав премію миру і соціалізму (л)
Ви сміятиметеся, але Обама теж отримав нобелівку за мир — як Горбачов свого часу. Чекаємо на кровопролитну різанину.http://maidan.org.ua/blogs/hudkovych/?p=4360
2009.10.09 | Анатоль
А чому Вам смішно, що Горбачов отримав нобелівську миру? Якраз
Горбачов її найбільше заслужив з усіх її преміантів всіх часів.За один лише вихід з Афганістану варто було дати.
А за завершення холодної війни, розвал Союзу і соцтабору, що дало можливість багатьом народам ступити на шлях незалежності і демократії і десяти нобелівок мало.
2009.10.09 | Адвокат ...
Re: А чому Вам смішно, що Горбачов отримав нобелівську миру? Якраз
2009.10.09 | Sean
розвалити дурний і злочинний совок
та ставити під загрозу демократичний світ - трохи різні категорії.2009.10.09 | Микола Гудкович
Дивіться самі —
1989 рік — різанина в Тбілісі.
1990 рік — Ошська різанина.
1990 рік — Нобелівська премія миру.
1987-1991 — карабаський конфлікт.
Я нічого не забув?
2009.10.09 | Адвокат ...
Вільнюс, Риґу...
Микола Гудкович пише:> Я нічого не забув?
2009.10.09 | Микола Гудкович
О, та йому мало дали! Премій миру, я маю на увазі
2009.10.09 | Адвокат ...
Тіпа таво. Тре було дать дві! Або,-- три!!!
А без жартів,-- Міхаіл Ґорбачов гідний Премії Миру. Це,-- щира правда!2009.10.09 | Микола Гудкович
Інколи і мені так здається. А інколи — навпаки
От, кажуть, він розвалив СССР, і тільки за це йому варто дати премію миру. Не знаю, як на мене, то цей розвал нагадує вибух самогонного апарату, яким оперував незграбний самогонник Вася.
І от Товариство тверезості вручає Васі свідоцтво почесного члена і виписує йому премію «за знищення знаряддя незаконного виробництва алкоголю». Нє вєрю. Халтура.
2009.10.10 | Майстер
Кучмі, гади, не дали!
Кучма (Крачук щоправда почав), віддав нашу ядерну зброю. Уперше у світі такий безпрецедентний крок - ядерне роззброєння. І не дали нобельської премії миру. Ставмось до Кучми, як завгодно, але факт є факт - зажилили премійку. Що свідчить про об'єктивність нобельського комітету загалом.2009.10.10 | Адвокат ...
Ґєта тошно,-- не дали ґади ніруSSкіє !
Ганьба ґадам!2009.10.09 | Анатоль
А Ви подивіться, що було при розвалі Югославії і порівняйте.
2009.10.09 | Микола Гудкович
Те, про що Ви кажете — пом'якшуючі обставини
А не підстави для нагородження.
2009.10.09 | Анатоль
Ви просто не розумієте, якого дракона він стримував (КПСС-КГБ)
І що було б, якби не стримував.2009.10.09 | Хвізик
архівні матеріали Буковського не підтверджують Вашої версії
2009.10.09 | Анатоль
Про які версії Ви говорите? При любому іншому партійному лідеру
всі б ці національні рухи були б потоплені в крові.(В тому числі якби й Єльцин був генсеком).
2009.10.09 | Хвізик
читайте (л)
http://www.scribd.com/doc/16635576/-1996-2009.10.09 | Анатоль
Що читати? Ви нічого не написали.
2009.10.09 | Хвізик
Ви не бачите тексту? У Вас, мабуть,застарілий бровзер,чи щось(л)
блокуєспробуйте завантажити з цього сайту, там знайдете лінки "часть первая" та "часть вторая"
http://www.belousenko.com/wr_Bukovsky.htm
або просто наберіть у гуглі
"Буковский московский процесс"
2009.10.10 | Анатоль
Якщо хочете щось сказати - кажіть, а не посилайте.
2009.10.11 | Хвізик
якщо коротко - серед аналізованих Буковським документів Політбюр
немає жодного, який би підтвердив версію, ніби Горбачов когось там у чомусь стримував. Якраз навпаки, його висловлювання ніколи не йшли врозріз з загальною думкою. Він був одним з них, до того ж доволі підлий, бо у тівілізорі представляв себе "голубом"і "лібералом"А якщо хочете вникнути, то все-таки Вам прийдеться почитати книгу Буковського.
2009.10.10 | Михайло Свистович
Re: Про які версії Ви говорите? При любому іншому партійному лідеру
Анатоль пише:> всі б ці національні рухи були б потоплені в крові
То тоді Хвізику чи мені чи Вам треба було 10 премій дати, бо ж ми крові ще менше пролили.
Премію миру слід давати не за менше за інших кровопролиття, а за боротьбу з ним.
2009.10.10 | Анатоль
От якби Ви були генсеком і допустили меньше кровопролиття, то
Вам треба було б дати.І чому всі думають, що лідер може більше бога?
Система рухається за своїми законами, і всякий лідер буде зметений, якщо стане поперек.
І велика заслуга лідера, коли йому вдається хоч трошки змінити щось на краще, чи на перспективніший напрямок, і при цьому не допустити великих руйнувань і бід.
Горбачову це вдалось.
І Ющенку вдалось.
2009.10.10 | Михайло Свистович
Re: От якби Ви були генсеком і допустили меньше кровопролиття, то
Анатоль пише:> Вам треба було б дати.
Не треба, якби я допустив будь-яке кровопролиття там, де міг не допустити.
> І чому всі думають, що лідер може більше бога?
Не думаю. Це Ви думаєте, що лідер (але тільки любий Вам) - це ніщо.
> Система рухається за своїми законами, і всякий лідер буде зметений, якщо стане поперек
Це - виправдання його поганої поведінки, але не підстава для отримання премії миру
> І велика заслуга лідера, коли йому вдається хоч трошки змінити щось на краще, чи на перспективніший напрямок, і при цьому не допустити великих руйнувань і бід.
> Горбачову це вдалось.
> І Ющенку вдалось.
Не бачу я нічого, що Ющенку вдалось
2009.10.11 | Анатоль
"Не бачу я нічого, що Ющенку вдалось"
Вдалось 5 років утримувати в совковій країні демократичний стан.Зі свободою слова (крім сфери релігії),свободою мітингів, з вільними чесними виборами без застосування адмінресурсу.
Вдалося зберегти справжню конкурентність в політичній сфері, зірвати спроби узурпації влади, дати прекрасні приклади мирного, ненасильницького вирішення дуже гострих конфліктних ситуацій...
Вирішення конфліктних ситуації в такий спосіб, що це не привело до згортання демократії.(Де ще є такі приклади?)
Громадянське суспільство одержало 5 ідеальних років для свого розвитку.
Ющенко заслуговує як мінімум на дві премії миру.
За мирну перемогу над адмінресурсом в 2004 році і над корупційними узурпаторами в 2007.
2009.10.11 | Михайло Свистович
Re: "Не бачу я нічого, що Ющенку вдалось"
Анатоль пише:> Вдалось 5 років утримувати в совковій країні демократичний стан
Тю, так він же президент цієї країни. І вихваляти його за те, що він не зробив поганого, якось замало.
> Зі свободою слова (крім сфери релігії),свободою мітингів, з вільними чесними виборами без застосування адмінресурсу.
те саме, хоча адмінресурс застосовувався, хоч і не Ющенком і не на користь Ющенка
> Вдалося зберегти справжню конкурентність в політичній сфері
Та не дуже вона справжня, хоча тут також не його прагнення зробити її несправжньою
> Ющенко заслуговує як мінімум на дві премії миру.
На жодну не заслуговує, хоча він дійсно кращий за Горбачова
> За мирну перемогу над адмінресурсом в 2004 році і над корупційними узурпаторами в 2007.
Премія миру не має даватися за вирішення внутрішніх проблем країни, яка не є гарячою точкою чи тоталітарною диктатурою
2009.10.11 | Анатоль
Re: "Не бачу я нічого, що Ющенку вдалось"
>> Вдалось 5 років утримувати в совковій країні демократичний стан>Тю, так він же президент цієї країни. І вихваляти його за те, що він не зробив поганого, якось замало.
Для цього не достатньо було не робити поганого.
Це потребувало надлюдських зусиль, мужності, принциповості, наполегливості, мудрості...
Невже Ви забули багатомісячну епопею боротьби з антикризами?
2009.10.11 | ak1001
дещо вдалось
тема голодомора, розкриття документів, вступ до ВТОа більше можливо дійсно нічого
2009.10.11 | Михайло Свистович
погоджуюсь, і навіть більше вдалось Re: дещо вдалось
Але для премії миру то замало2009.10.11 | Анатоль
Демократя, свободи, права для Вас -це нічого. Нажаль Ви не один
в цьому. Тому-то й такий рейтинг в Ющенка.>тема голодомора, розкриття документів, вступ до ВТО а більше можливо дійсно нічого
2009.10.11 | ak1001
Демократя, свободи, права
все це було вибороно померанчевою революцією і зменшувалося відразу з 2005 і апофеозно закінчилося полюванням на людей в лісу бютівського нардепа пана Лозинського2009.10.11 | Анатоль
Re: Демократя, свободи, права
>все це було вибороно померанчевою революцієюТак.
>і зменшувалося відразу з 2005 і апофеозно закінчилося полюванням на людей в лісу бютівського нардепа пана Лозинського
Не зменшувалось і не закінчилось.
І в цьому величезна робота і заслуга Ющенка.
2009.10.11 | ak1001
зменшувалось і зменшується
аж до лозунгів вибори - злочин перед народомале в першу чергу ростучий цінізм влади
2009.10.09 | Адвокат ...
А я б му дав би, радше,-- "Шнобєля".
2009.10.09 | Свинья на радуге
Вы разбираетесь в жизни лучше всей Америки вместе взятой, б/п.
2009.10.09 | Адвокат ...
Гамерика ще матиме можливість розібрати сь.
Рочьки за 3-ри - 4-ри.Як наїсть се єбамо-сасіялізьму,-- так і розбере сі.
2009.10.09 | Свинья на радуге
А по-моему это штамп в стиле "программывремя".
Адвокат ... пише:> Рочьки за 3-ри - 4-ри.
> Як наїсть се єбамо-сасіялізьму,-- так і розбере сі.
Типа как "империализм, бряцающий оружием и вынашивающий планы звёздных войн".
2009.10.09 | Адвокат ...
Та нє! Сасі-алізьмь,-- то повна жопа.
Що в савку, що в Кампучії, що в соц-конц-таборі, що на Кубі.Едине в чім Ви сі не помиляєте, так у першій літері правильного сльова. Те ж,-- "П". "Правда". А не "пропаґанда".
2009.10.09 | Микола Гудкович
Ви, пане На райдузі, агліцькою володієте?
2009.10.12 | Свинья на радуге
Не, мы университетов не кончали. А почему Вы спгашиваете?
2009.10.09 | Хвізик
не іначе, погроми будуть
2009.10.09 | Pavlo
Логічно. Мандела теж отримав Нобеля за те, що
перетворив ЮАР на смітник.2009.10.09 | Микола Гудкович
Нічьо, Зума все виправить (л)
http://maidan.org.ua/blogs/hudkovych/?p=73
2009.10.10 | Михайло Свистович
А що таке ЮАР Re: Логічно. Мандела теж отримав Нобеля за те, що
Ні, він отримав за знищення апартеїду мирним шляхом. Навряд чи комусь іншому вдалось зробити те, що зміг Мандела.2009.10.09 | Хвізик
це вказує на корупцію нобелівського комітету
2009.10.09 | Hadjibei
Джокер
Обама дуже швидко перетворюється на об"єкт для насмішок. Шнобелівський комітет добре допомагає у цій справі.2009.10.09 | Хвізик
це панове, виглядає радше на анти-обамівську провокацію Кремля
тепер обама виглядає просто ідіотом.Можливо найкращим рішенням було би для нього від тої премії просто відмовитись, але я не певен, чи не було б від того небажаних політичних наслідків
2009.10.10 | Skapirus
Обама - нобелівський лауреат?! Не смішіть мої капці
Дійсно - http://nobelprize.org/nobel_prizes/peace/laureates/2009/Я мабуть надто відстав від життя і занадто високої думки про себе, але деякі рішення Нобелівського комітету в мене викликають м"яко кажучи неоднозначну реакцію і відповідне відношення до самого комітету. Ну десь так, як в 2003 році поставив хрест на газеті "Дзеркало Тижня", як серйозному виданні після їх публікації про ядерне паливо з піску (http://www.dt.ua/3000/3100/38218/). Боюся, що останнє рішення матиме суттєві негативні наслідки для авторитету Нобелівської премії як такої.
2009.10.10 | Михайло Свистович
Re: Обама - нобелівський лауреат?! Не смішіть мої капці
Skapirus пише:>
> Боюся, що останнє рішення матиме суттєві негативні наслідки для авторитету Нобелівської премії як такої.
Угу, бо навіть якщо позитивно ставитись до Обами, він ще нічого не зробив такого, аби давати йому таку премію.
2009.10.10 | Skapirus
Во-во! Ключовий момент - ЗРОБИТИ
2009.10.10 | Микола Гудкович
Зробити заяву про роззброєння
2009.10.10 | Боровик
Трохи параної
Сьгодні почув від одного американця:Каже, що поспішає продати хату. Причина - буде війна з Іраном.
Війну почне Ізраїль. В Ізраїлі зараз ідуть всеохоплюючі навчання всіх родів військ і ЦО.
Аменрика підіграє. Америка зробилоа 8 дуже дорогезних бомб під знищення підземних споруд. Бомби явно заточені під Іран. Під ці Бомби зараз готують бомбардувальники.
Війна почнеться на протязі 5-ти місяців.
Премія Миру була як превентивна дія до війни, як спосіб зупинити війну. Маючи дві війни і почати третю буде не дуже доречно маючи премію. Обама дуууже невдоволений премією.
2009.10.11 | Hadjibei
Re: Трохи параної - цікава думка
Цілком може бути...2009.10.11 | Хвізик
моє бачення відмінне від Вашого. я його коротко виклав тута (л)
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_osvita&trs=-1&key=1255181719&first=&last=2009.10.11 | Михайло Свистович
Ваше бачення не заперечує бачення Боровика
Версія заслуговує на увагу.2009.10.11 | ak1001
я должен извиниться перед Обамой.
говорил что не за что давать - есть за что!за пивную кружку мира! эх, неблогадарная память...
http://drugoi.livejournal.com/3004529.html
2009.10.11 | Хвізик
прочитав. дякую. клоунада. жах!
2009.10.12 | hrushka
Прочитавши всі зауваги ...
Прочитавши кожну заувау, я дуже здивований що кожна з них «непривітна», до більшої чи меншої міри. Збіґню Бржизінскі принаймі найшов більш політично прихильну оцінку.Не зрозуміло чому ми так хилимось до Москви, котра далась нам в знаки поверх 300 років. Нам наче приязно виглядає Януковича намір мати спільну військову охорону з Москвою. Іншими словами ні Янукович ні ми нічого не навчились від Хмельницького помилки. Сам Хмельницький здається зауважив свою помилку тай хотів угоду зірвати, тільки за скоро помер. Однак наш «здоровий глузд» далі веде нас в пропасть.
І ми молитись не хочемо, чомусь молитва нас не успокоює. Молитва могла`б дати нам можливість більш розсудно розглянути наше положення та відповідно поступати! Моя мати казала, що коли Бог хоче когось покарати, то тільки йому розум відбере! Але чи наш народ досить не натерпівся? Коли положення вимагає, то чому не дати Богові свічку а чортові огарок!
2009.10.12 | ak1001
а до чого ви тут притягуєте Москву?
2009.10.12 | hrushka
Ви Москву притягаєте своїм думанням та поведінкою!
2009.10.13 | ak1001
я кажу правду. за рік Обама нічого не зробив
щоб давати йому премію миру2009.10.17 | hrushka
від коли Обама презитентом світ краще ставиться до америки
як також між собою, це поступ в добрий напрям, котрий потрібно продовжати ...2009.10.17 | Budweiser
самe цим Обама змінив саму атмосфeру міжнародних відносин
самe цим Обама змінив саму атмосфeру міжнародних відносин. наголос на грубій силі свого попeрeдника було замінeно на бажання досягнути порозуміння з мусульманським світом, відмова від одностороннього застосування сили, бажання одeржати міжнародну підтримку по ключових питаннях. Тому і одeржав прeмію авансом за "зміну міжнародного клімату"2009.10.17 | Бувалий
Re: Ви Москву притягаєте своїм думанням та поведінкою!
Повністю погоджуюсь з паном Грушкою. Таке враження що або підсвідомо хочеться щоб Обама як і Ющенко провалився (щоб не було шкода що ми одні такі безталанні)... або проявляється якась дивна нелюбов до американського а то і просто західного. Є ще звичайно особи котрі просто в США Фоксу надивились - або російських сайтів начитались - але це не ті що розумніші.На мою думку - дійсно - "поторопились товарищи" але Обама і справді зробів немало - і від антагонізму відійшов і з Європою помирився... а дальше побачимо як буде - поки що я в Обамі не розчарувався.
2009.10.12 | Анатоль
Ви про що, дядьку?
2009.10.17 | Бувалий
Re: Ви про що, дядьку?
та про те - чого ж ви так Обаму не любите? чим він так вам в печінки заліз?....це з огляду на коментарі які я на цій гілочці прочитав