БЮТ змінив виборчі гасла
10/12/2009 | Тарас Токар
Прем’єр Юлія Тимошенко змінює свої передвиборчі гасла, проводячи аналогію між "Вона" і "Україна". Експерти вважають, що це зумовлено бажанням позбутися сарказму та негативу щодо її попереднього гасла і уникнути правових наслідків через завчасну передвиборчу кампанію. "Вона працює, Україна – голодує!", "Не працюй, вона працює!" – такі й подібні перефразовані виборчі лозунги Тимошенко можна було побачити на білбордах та в Інтернеті на противагу її завуальованому "Вони блокують, вона працює" і тощо.
Тепер же в рекламі роз’яснюють, що "Вона" – це "Україна", яка постійно працює. Хоча раніше БЮТівець Микола Томенко запевняв, що "вона" – це кожна жінка. Політолог Юрій Шведа каже, що нинішню трансформацію гасла можна пояснити щонайменше двома причинами.
Перше пояснення – це юридичний аспект, щоб не було правових наслідків щодо "фальстарту" передвиборчої кампанії. Але найвірогідніше – це нівелювати насмішки. "Те, що гасло було перефразовано і подано, що "Вона – це Україна", швидше за все, це спроба трансформувати негатив, який викликало колишнє гасло. Це зміна формату на ходу", - вважає Шведа.
Утім, не менш важливим, на його думку, є й те, що зміна формату – це своєрідний "удар" для штабу головного конкурента – Віктора Януковича, який будує свою кампанію на критиці Тимошенко.
А колізії з гаслами, на думку політолога, виникають тому, що працюють з кандидатами не українські політтехнологи, а люди, які не знають специфіки менталітету українського виборця. Західні технології на Україні не проходять, каже Шведа. Український виборець сприймає гасла на білбордах неадекватно, хитрі задуми політтехнологів не проходять, погоджується директор Центру з інформаційних проблем територій НАН України Петро Жук.
Як доказ він наводить дослідження Центру, за яким лише трохи більше 1% опитаних мешканців Києва, Львова та Полтави довіряють гаслу "Вона працює"; 3% гаслу Януковича "Почую кожного", а лідером довіри, за висновком Центру, є гасло чинного президента: "Скасуємо депутатську недоторканість: закон один для всіх" – 38%.
Джерело: "Новини Полтавщини" за матеріалом "Німецької хвилі".
Тепер же в рекламі роз’яснюють, що "Вона" – це "Україна", яка постійно працює. Хоча раніше БЮТівець Микола Томенко запевняв, що "вона" – це кожна жінка. Політолог Юрій Шведа каже, що нинішню трансформацію гасла можна пояснити щонайменше двома причинами.
Перше пояснення – це юридичний аспект, щоб не було правових наслідків щодо "фальстарту" передвиборчої кампанії. Але найвірогідніше – це нівелювати насмішки. "Те, що гасло було перефразовано і подано, що "Вона – це Україна", швидше за все, це спроба трансформувати негатив, який викликало колишнє гасло. Це зміна формату на ходу", - вважає Шведа.
Утім, не менш важливим, на його думку, є й те, що зміна формату – це своєрідний "удар" для штабу головного конкурента – Віктора Януковича, який будує свою кампанію на критиці Тимошенко.
А колізії з гаслами, на думку політолога, виникають тому, що працюють з кандидатами не українські політтехнологи, а люди, які не знають специфіки менталітету українського виборця. Західні технології на Україні не проходять, каже Шведа. Український виборець сприймає гасла на білбордах неадекватно, хитрі задуми політтехнологів не проходять, погоджується директор Центру з інформаційних проблем територій НАН України Петро Жук.
Як доказ він наводить дослідження Центру, за яким лише трохи більше 1% опитаних мешканців Києва, Львова та Полтави довіряють гаслу "Вона працює"; 3% гаслу Януковича "Почую кожного", а лідером довіри, за висновком Центру, є гасло чинного президента: "Скасуємо депутатську недоторканість: закон один для всіх" – 38%.
Джерело: "Новини Полтавщини" за матеріалом "Німецької хвилі".
Відповіді
2009.10.12 | Мірко
L'Etat ce Moi
хвранцузькою "Держава - це Я". (чи радше Ю)2009.10.12 | yes
Пане Ви лінк не поставили і ця тема вдже тут є
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1255355537