МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Путінська ширококолійна залізниця в Європу: з чого б це? (/)

11/16/2009 | Almodovar

Відповіді

  • 2009.11.17 | Tamerlan

    Невже плянують напад?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.17 | miner

      Так, залізничним танкам потрібна пряма колія в серце Європи

  • 2009.11.17 | Pavlo

    Чопу хана.

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.17 | Almodovar

      Re: Чопу хана.

      Поясніть для тупих,чому?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.17 | Shooter

        Re: Чопу хана.

        Almodovar пише:
        > Поясніть для тупих,чому?

        Бо 80% активності Чопу зав'язанао на "перевал грузів".

        Подібне, доречі, очікує і словацьку Чєрну над Тісоу.
    • 2009.11.17 | Pavlo Z.

      Re: Чопу хана.

      Нє чітайтє савєцкіх газєт!:)))
  • 2009.11.17 | AK

    Не бачу в цьому нічого поганого.

  • 2009.11.17 | АБВГ

    Мильна бульбашка. Ви знаєте, яка пропускна здатність Транссибу?

    І скільки товару, що слідує в контейнерах по Росії розкрадається?
    Забудьте.
    Це пара до теми з літаком "Мрія".
    Просто смішно.
    Добрий слідчий.
  • 2009.11.18 | Стась

    до паранойї

    Заспокойтесь. Танки у центр Європи, Чопу хана...

    Дорога вже проходить до Кошице, і ніякої хани Чопу не настало з того. Запланована дорога проходить через Україну, і ніяк інакше, і весь товаропотік, що збільшується - наш. А крім транзитного товаропотіку ще й український збільшиться.

    А щодо танків - не смішить мої капці. Зараз не 1909-й.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.18 | Хвізик

      Re: до паранойї

      Стась пише:
      > А щодо танків - не смішить мої капці. Зараз не 1909-й.
      сподіваєтеся за транспортування танків з кацапів злупити купу бабла?
    • 2009.11.18 | Shooter

      Re: до паранойї

      Стась пише:
      > Заспокойтесь. Танки у центр Європи, Чопу хана...
      >
      > Дорога вже проходить до Кошице, і ніякої хани Чопу не настало з того.

      Взагалі-то, широка колія йде не так до Кошиць, як до US Steel Кошиці.
      А решта товаропотоку "перекидається" в Чопі/Чєрні над Тісоу. В разі ж прокладення широколійки аж до Відня (власне, РОЗУМНІШЕ би було прокласти вузькоколійку аж до Донецька, ні? ;) ) ці і так далеко не найбагатші містечка однозначно стануть ще бідніші.
    • 2009.11.18 | АБВГ

      Крємльовскій мєчтатєль.

      У Росії проблема: нема чого корисного запропонувати сусідам, крым сировини. І самі від того ж страждають - модернізація не йде, дерибанізація процвітає.
      Тепер Путін обіцяє контейнери по залізниці з Азії в Європу возити через Україну. Ніби не знає, що те - фізично неможливо (Транссиб)
      і економічно невигідно!
  • 2009.11.18 | ilia25

    Меншиков бухает с Петром I

    -- Минхерц, а железную дорогу буэм как в ивропе делать, иль шире...
    -- На хуй шире..
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.29 | Isoлято

      Це дибільна казка для заплутування звивин у головах...

      ...наших "васточьних брацьєфф". З тої ж серії, що і "Екатерина продала Аляску".
  • 2009.11.18 | Skapirus

    Краще б наші ідіоти клали європейські колії у себе

    Для початку під Євро-2012 колію до Львова, а потім продовжили б по Україні в місця, де залізниць нема. Втім, не маю на це сподівань, бо керівництво УЗ є відданими холопами Кремля, нутром чують, що треба, а що не треба Москві. Подивіться наприклад розклад поїздів на центральному залізничному вокзалі Києва: найбільше поїздів йде саме на Москву, а не в Варшаву, Будапешт, Софію чи Берлін. Ще пара штрихів: нумерація московських поїздів починається з одиниці, підкреслюючи їх особливий статус. До того ж багато московських поїздів прибуває на найзручнішу 1-у колію, яка найкраща для висадки пасажирів, через те, що є високою, як в Європі. Жодного потяга потяга з "далекого зарубіжжя" не прибуває на низькі колії. То чого чекати на наплив туристів, які могли б приїхати з Європи? Був би я якимось німецьким туристом, то після висадки з об"ємним багажем на низьку платформу я б назавжди забув дорогу в Україну. Пропозиція породжує попит.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.18 | Сергій Вакуленко

      Еге ж

      Львів — Варшава аж проситься. Як і Чернівці — Київ.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.18 | Василь Сас-Губицький

        Re: Еге ж

        Сергій Вакуленко пише:
        > Львів — Варшава аж проситься.
        Фактично треба нову хорошу залізницю зі Львова до Любліна, бо Люблін-Варшава у них вже є...
    • 2009.11.18 | Max

      Re: Краще б наші ідіоти клали європейські колії у себе

      Ідіоти, можливо, але щось слабо віриться. Ймовірніше кремлінські підніжки, "грязь Москви".

      Ось один приклад: залізниця Перемишль -- Львів, протяжність 100км (округлено). Від Перемишля до ст.Родатичі (зі 40км перед Львовом) збереглася стандартна колія (1435мм), яку вже багато років як обіцяно продовжити хоча б до Львова. Лише коло 40-45 км російської колії (1520мм) треба перешити на стандартну. Справа стоїть без руху, роботи ніхто й не починав.

      Висновки кожен вільний робити собі сам.
    • 2009.11.18 | Хвізик

      не певен, бо якби в нас все було по-людськи, то ширша колія мала

      би забезпечувати вищі швидкості. Якщо їхні потяги йдуть 200-250 км/год, то наші мали би ходити 250-300. А чому ЦЬОГО немає на практиці - змалку не можу зрозуміти
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.18 | Max

        Різниця в ширині на 85мм (5.6%) є дріб'язком

        з погляду технічно допустимої швидкості.

        Приклад: в Австралії вузькоколійки (колія 42", тобто лише 1067мм, що на 30% вужче!) мають встановлену макс. експлуатаційну швидкість 130 км/год, пробні поїздки ж здійснювались при швидкостях до 230км/год. Так само в Японії (поза Shinkansen, в нього стандартна колія 1435мм) -- та ж колія, майже ті ж швидкості. Прошу то порівняти з реальними швидкостями на широких коліях російського стандарту (в Україні чи в Росії).

        Тут значно більшу роль грає якісь (докладність) виконання колії (та й рухомого складу), аніж кілька відсотків різниці в ширині.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.11.18 | Хвізик

          цікаво про вузькоколійки.

          гадаю, Ви праві. Правильний розрахунок і ретельне виконання проекту, особливо віражів та срілкових переходів мають вирішальне значення.
          У нас на залізницях типовими є швидкості 80-120 км/год. Буває до 160, але то винятки
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.11.19 | Max

            На наших залізницях -- ще початок XIX ст.

            "За найяснішого цісаря" :) і то швидше ся їздило і з більшими вигодами.

            Хвізик пише:
            > У нас на залізницях типовими є швидкості 80-120 км/год. Буває до 160, але то винятки
            Про реальні 160км/год в Україні то навіть і не чув. Не підкаже пан, на якій то лінії? (Напевно, є їх небагато).

            Щодо типових 80-120 км/год, то мені видається надмірно оптимістичною оцінкою. Наприклад, Зі Львова до Полтави потяг йде майже добу (22 години, як не помиляюсь). То близько 1000км, виходить пересічно коло 45км/год.

            Львівські підміські електрички їздять проходять за годину лише 40-42 км. Колійовці говорять (неофіційно), що швидше їздити стан колій не дозволяє.

            А щодо колишньої розгалуженої мережі вузькоколійок в Galizien und Lodomeria, то взагалі не знати, чи з того щось позостало в чинному стані (хоча б як туристична атракція). Принаймі, в Інтернеті я про то нічого не знайшов. Як порівняти то з дбайливою консервацією і реставрацією вузькоколійок в Чехії, Австрії, Польщі та де-інде, просто прикро ся робить :(
        • 2009.11.18 | Хвізик

          мабуть, на тих вузькоколійках і вагони відповідно вузькі

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.11.19 | Max

            Судячи зі світлин -- дещо вужчі.

            Зсередини виглядає то як салон автобуса (по 2, а не 3 сидіння вкупі). На вигляд то нічого так, комфортабельно.
    • 2009.11.18 | О'Тарнавський

      який є пасажиропотік, такі й маршрути

      ще недавно був "київ-прага", потім він став "київ-братислава", а зараз - "київ-чоп". в чому проблема? та в тому, що пасажиропотік зменшився! причина очевидна - європа закрила з нами кордон. а росія кордон з нами не закривала аж ніяк ))

      щодо "київ-москва" (перші номери). а ви поцікавтеся думкою залізничників, чи варто ці номери змінювати і скільки це коштує...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.18 | Василь Сас-Губицький

        Re: який є пасажиропотік, такі й маршрути

        От, от! Завжди нам коштів на щось хороше бракує! А от коли якийсь статуй Катерини будувати, то кошти швиденько знаходяться, і тут, і там. Дивні діла Твої, Господи!..
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.11.18 | О'Тарнавський

          катерину будувала не укрзалізниця, а місцевий бюджет

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.11.19 | Василь Сас-Губицький

            Re: катерину будувала не укрзалізниця, а місцевий бюджет

            Та знаю я, знаю - не такі ми вже й зацофані в нашому селі. Ми й читати вміємо, правда, якщо друкованими й великими літерами. Вивіски, наприклад :( Однак повторююся: Завжди нам коштів на щось хороше страшенно бракує! Чи Боделану, чи Гурвіцу. Як Кирпі, так і Костюкові. А от коли якийсь статуй Катерини десь будувати, то кошти швиденько знаходяться... Тєндєнція однако, як казав той з анекдоту.
            Анлайишиниз ве дєстєініз ічін чок тєшєккюр едєрім.
      • 2009.11.29 | Skapirus

        Where there's a Will, there's a way

        При цьому відповідного бажання щось змінювати зовсім не помітно. Номери - це дрібниця, я зовсім не агітую за них, але вони досить красномовно свідчать про геополітичні уподобання Укрзалізниці. До того ж зверніть до речі на викривлену ситуацію, яку я зауважував, що у нас не попить породжує пропозицію, а пропозиція породжує попит.

        О'Тарнавський пише:
        > щодо "київ-москва" (перші номери). а ви поцікавтеся думкою залізничників, чи варто ці номери змінювати і скільки це коштує...
    • 2009.11.29 | Isoлято

      Та все вірно, з 92-го року не збудовано ЖОДНОГО МЕТРА...

      ...європейської колії. "Пользуют" те, що лишилося від поляків/німців.

      А ділянка від Рави-Руської до Вадул-Сірету аж проситься перекласти її на євростандарт і пустити по ній весь транзит із Польщі на Румунію (і далі - на Балкани). А для потягу "Київ-Івано-Франківськ" можна - і навіть треба - відбудувати ділянку старої австрійської залізниці до Бучача.

      А потім перекласти на 1435 мм дорогу "Ковель-Київ".

      Але на це наше нинішнє МШС уже точно "пайтіть німагьот"...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.29 | Skapirus

        Це точно

        Isoлято пише:
        > А ділянка від Рави-Руської до Вадул-Сірету аж проситься перекласти її на євростандарт і пустити по ній весь транзит із Польщі на Румунію (і далі - на Балкани).
        Ага. Ось тут ще трохи цікавого на тему залізничних колій: http://uk.wikipedia.org/wiki/Ширина_колії


        > А для потягу "Київ-Івано-Франківськ" можна - і навіть треба - відбудувати ділянку старої австрійської залізниці до Бучача. А потім перекласти на 1435 мм дорогу "Ковель-Київ". Але на це наше нинішнє МШС уже точно "пайтіть німагьот"...
        Так і є. А що буде, якщо через ініціятиву Укрзалізниці підніметься "міжнародний шкандаль", тобто Кремль образиться? Тут навіть вже наш місцевий фофудьїст Рюген в своєму звичному стилі ні к селу ні к городу власну "озабочєнность" висловив і наклав анафему жидобєндєрствующім: http://www2.maidanua.org/n/osvita/1259415107
  • 2009.11.18 | igorg

    Гітлер планував залізницю із шириною колії 3 метри

    по Європі й Росії включно. Зі швидкістю руху 250 км/год для пасажирських і 100 км/год для вантажних потягів. Для комфортабельності поїздок по новій імперії.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.11.18 | Хвізик

      Re: Гітлер планував залізницю із шириною колії 3 метри

      igorg пише:
      > по Європі й Росії включно. Зі швидкістю руху 250 км/год для пасажирських і 100 км/год для вантажних потягів. Для комфортабельності поїздок по новій імперії.
      може я Вас здивую, але у США ще з 20тих років 250 км/год (160 миль/год) була нормальна швидкість для пасажирських потягів, і це на паровій (!) тязі.
      Колія звичайного західного стандарту
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2009.11.18 | Shooter

        Re: Гітлер планував залізницю із шириною колії 3 метри

        Хвізик пише:
        > igorg пише:
        > > по Європі й Росії включно. Зі швидкістю руху 250 км/год для пасажирських і 100 км/год для вантажних потягів. Для комфортабельності поїздок по новій імперії.
        > може я Вас здивую, але у США ще з 20тих років 250 км/год (160 миль/год) була нормальна швидкість для пасажирських потягів, і це на паровій (!) тязі.
        > Колія звичайного західного стандарту

        Здивували. Вікіпедія каже http://en.wikipedia.org/wiki/High-speed_rail_in_the_United_States#History , що в 30 топ-швидкість була 160 км/год.

        Зараз - одна лінія, середня швидкість 109 км/год, максимальна - 240 км/год.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2009.11.18 | Хвізик

          ось цей паротяг йшов 115 миль на годину (190 км/год) (л)

          http://www.rrmuseumpa.org/about/roster/e6.shtml
          я іще пошукаю
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2009.11.18 | Хвізик

            ось швидкісний паротяг (л)

            http://en.wikipedia.org/wiki/PRR_T1
            але я мабуть погарячкував.
            мабуть 250 км/год - то вже було на електротязі
            паротяги, навіть найкращі, були все-таки обмежені 180-200 км/год

            я якщо згадаю щось точніше, то напишу окремо
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2009.11.29 | Isoлято

              В Німеччині ще в 1903 р. було досягнуто швидкості 210 км/год...

              Щоправда, зробив це спеціальний електровоз із трьохфазним живленням (від трьох дротів, натягнутих один над одним збоку колії). Звичайно, в реґулярному русі ця техніка не вживалась.
          • 2009.11.18 | Хвізик

            ось іще кілька прикладів (л)

            http://www.germansteam.co.uk/FastestLoco/fastestloco.html
            але знову жоден не перевищує 200 км/год
            швидше за все я і справді сплутав щось
    • 2009.11.29 | Isoлято

      Була така Great Western Railway у Великобританії...

      З шириною колії 7 футів (2130 мм). Переклали на "опщєїврапєйскую". Бо великі витрати на обслугогування шляхового комплексу та рухомого складу не компенсували виграшу в швидкості.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".