Платон про Тимошенко !!!
11/24/2009 | Мартинюк
Негативними, неправильними формами політичного устрою є:
тімократія - панування честолюбців, які прагнуть до збагачення, займаються поборами і корупцією, це влада користолюбців;
олігархія - панування купки багатіїв, майстрів темних справ, здатних навіть на злочин заради наживи;
тиранія - влада однієї особи над усіма, що приходить на зміну вироджуваної демократії. Характеризуючи тиранію, Платон звертає увагу на своєрідний «популіціонізм» тиранів: спочатку тиран всім усміхається, звільняє від боргів, роздає землю, а пізніше, добравшись до влади, знищує непокірних і взагалі тих, хто виступає проти тирана-володаря.
Влада тирана тримається на віроломстві і насиллі. Головною причиною зміни всіх форм управління державою Платон вважав псування людських звичаїв, а вихід з порочного стану суспільства зв'язував з поверненням до правління мудрих.
тімократія - панування честолюбців, які прагнуть до збагачення, займаються поборами і корупцією, це влада користолюбців;
олігархія - панування купки багатіїв, майстрів темних справ, здатних навіть на злочин заради наживи;
тиранія - влада однієї особи над усіма, що приходить на зміну вироджуваної демократії. Характеризуючи тиранію, Платон звертає увагу на своєрідний «популіціонізм» тиранів: спочатку тиран всім усміхається, звільняє від боргів, роздає землю, а пізніше, добравшись до влади, знищує непокірних і взагалі тих, хто виступає проти тирана-володаря.
Влада тирана тримається на віроломстві і насиллі. Головною причиною зміни всіх форм управління державою Платон вважав псування людських звичаїв, а вихід з порочного стану суспільства зв'язував з поверненням до правління мудрих.
Відповіді
2009.11.24 | Сергій Кабуд
блискуче
вчора розмовляв з істориком античностітой каже: все, що ми бачимо сьогодні, вже відбувалося і задокументовано ще античними мислителями
2009.11.24 | Soft
По Аристотелю, тимократия — положительная форма власти
По Аристотелю, тимократия — положительная форма власти, имеющая тенденцию перехода в отрицательную форму — демократию, ибо эти виды государственного устройства имеют общую грань: тимократия тоже желает быть властью большого числа людей, и при ней все относящиеся к одному разряду равны.http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%8F
2009.11.24 | Сергій Кабуд
демократія не забеспечувала ніколи свободи: як в рейху
Свобода забеспечується комбінацією двох засадничих умов1.системою противаг і контролю(легко це зрозуміти через концепцію розділення гілок влади і взаємо наглядом їх одна за одною, але це не все, ще й децентралізація і самоврядування) - найкращій зразок система США
2.готовністтю народу до прямої дії а не лише писання петіцій(це має бути в культурі і постійно мають відбуватися тіпо тренування, акціі протесту, громадянске суспільство, тощо)
3. потужніми збройними силами і певним градусом мілітарізму суспільства
2009.11.24 | Мартинюк
Може Аристотель Платону і друг, але істина у Конфуція
Ось що каже про це все Конфуцій:Ключ до мистецтва управління суспільством і державою — у культі конфуціанського людинолюбства. Однак людинолюбство — це властивість не всіх людей, а лише благородних. Благородна людина чинить завжди й скрізь за наказом обов'язку, низька ж людина думає тільки про те, як щонайкраще влаштуватися: «шляхетний чоловік ставить вимоги до себе, ница людина ставить вимоги до інших» . У сучасній психології це явище отримало назву внутрішнього й зовнішнього «локусу контролю», коли людина за те, що сталося, бере відповідальність або на себе («внутрішній локус»), або покладає її на інших («зовнішній локус»).
Благородні мають належати до правлячої еліти, управляючи простими людьми. При цьому, примушуючи їх до праці, не варто викликати їхнього гніву. В основі конфуціанського ідеалу управління — не примушування народу й не насильство над ним, а сила морального прикладу. Відповідно до своєї патріархальної теорії держави, ключ до досягнення покірності низів верхам Конфуцій вбачає у покірності дітей своїм батькам, молодших старшим, а також у такому механізмі формування еліти, коли в панівні прошарки будуть висувати справедливих людей, відсторонюючи несправедливих. В управлінні суспільством і державою конфуціанство надавало перевагу моралі перед правом, переконанню й силі морального прикладу перед примусом, а головним уважало не страх, а довіру народу до своїх правителів .
Державно-управлінській проблематиці підпорядковане й конфуціанське вчення про знання, яке полягає у поясненні соціальної нерівності відповідно до нерівності здібностей: «Одні напружують свій розум. Інші напружують мускули. Ті, які напружують свій розум, управляють людьми. А ті, які напружують свої мускули, керовані іншими людьми. Керовані утримують тих, хто ними керує. А ті, хто управляє людьми, не утриманні тими, ким вони управляють. Такий загальний закон» . Іншими словами, соціальна нерівність, за Конфуцієм, — це наслідок природної нерівності людей, вона є штучною, але необхідною, щоб люди не ворогували й жили згідно з об'єктивними законами й моральними правилами, у чому й проявляється вся повнота людинолюбства .
Основою кар'єрного просування Конфуцій уважав знання, що зближує його принцип формування еліти з поняттям меритократії М. Янга. Якщо той, хто отримав високу посаду, має глибокі знання й високі моральні якості, підлеглі не приховують своїх намірів, добрі справи не занедбуються, помилки не допускаються. Водночас нікчемна людина, тобто неосвічена й аморальна, «поки не одержить звання, боїться, що не може домогтися його, коли ж вона одержить його, то боїться втратити. Боячись втрати, вона готова на все» .
Звідси, за Конфуцієм, мірило управління — це справедливість і мир, його правило — середина й злагода, а обов'язок — це суворе дотримання ієрархії, виконання своїх обов'язків і служіння нижчих вищим
2009.11.24 | Сергій Кабуд
Конфуціанство і є джерелом національної невдачі Китаю
конфуціанство- один з механізмівРУЙНАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
конфуціанство- це вирок китайскій цивілізації
яка здатна лише МАВПУВАТИ Великого Західного Чоловіка
також китайці напрочуд запеклі расисти.
В історичній перспективі у роксладу конфронтації США-КРЕМЛЬ-КИТАЙ,
навіть якшо союз китаю і кремля знищить США,
расовий конфлікт між 'косоокими' і 'кацапосракими' є невідворотній
Це глибинні людскі інстинкти.
Вихід- цивілізування як Росії так і Китаю:
культурна відмова обох недоцивілізацій від ксенофобії плюс адаптація культу ОСОБИ ЛЮДИНИ, як це домінує в західній ментальності
Джерело добробуту(wealth)- творчість особистості, підприємництво.
Перешкода- державне втручання, культурна нівеліровка особистості
2009.11.24 | Мартинюк
Та щось не виглядає Китай на занепадаючу державу
Скоріше напаки. А тепер ще трохи Конфуція:>“Мораль благородного мужа (подібна) до вітру; мораль низької людини (подібна) до трави. Трава нахиляється туди, куди дує вітер”. Якщо верхи прагнутимуть до добра, то і народ буде добрим, а отже і “зі всіх сторін до них йтимуть люди з дітьми за спиною”.
Однак я зовсім не певний що сьогодні саме конфуціанство визначає суспільно-політичну філософію китайців - якби там не було минуло 2500 років, в Китаї появлялися і зникали нові вчення - даоїзм, легізм, і ще богзна чого.
Але всі ці дві з половиною тисячі років у Китаю постійно мешкала майже половина всього населення Землі. Це ніколи не треба забувати і легковажити Китаєм. Вклад китайських найманців у перемогу більшовиків в часі громадянської революції ще до кінця не оцінений. А їх було сотні тисяч...
2009.11.25 | Сергій Кабуд
Поправлюся: китайску душу зруйнував деспотизм ще з часу Суньцзы
який написав отеє гидке Мистецтво Війнихоча в КГБ це вчили напамять.
Конфуціанство- це традиціоналістська система, доволі позитивна, 100%.
А особистість руйнує не конфуціанство, а деспотизм чи
ЦЕЗАРІЗМ, як називав тоталітарізм Ніцше.
у 20му столітті комуністи знищили в Китаї 100-200 міліонів
лише Голодомор в них загубив 60-70 міліонів
http://en.wikipedia.org/wiki/R._J._Rummel
---------------------------------------------------
Що до успіху Китаю: ми вже це проходили з Японією.
Азіати вміють мавпувати нас і інколи досягають навіть більшоі витонченості у виробництві дурнуватих товарів для дурнуватого споживача)))),
мавпуючи наприклад Українця, який придумав компютер Макінтош.
Без двигуна іновації- США Азія як економічне чудо не вібулася б.
І весь їх успіх піде нанівець якщо КПК досягне своєї мрії і знищить сша.
Мартинюк пише:
> Скоріше напаки. А тепер ще трохи Конфуція:
>
> >“Мораль благородного мужа (подібна) до вітру; мораль низької людини (подібна) до трави. Трава нахиляється туди, куди дує вітер”. Якщо верхи прагнутимуть до добра, то і народ буде добрим, а отже і “зі всіх сторін до них йтимуть люди з дітьми за спиною”.
Прекрасно, дуже поетично і класно, дякую
>
> Однак я зовсім не певний що сьогодні саме конфуціанство визначає суспільно-політичну філософію китайців - якби там не було минуло 2500 років, в Китаї появлялися і зникали нові вчення - даоїзм, легізм, і ще богзна чого.
Ти маєш рацію.
>
> Але всі ці дві з половиною тисячі років у Китаю постійно мешкала майже половина всього населення Землі. Це ніколи не треба забувати і легковажити Китаєм. Вклад китайських найманців у перемогу більшовиків в часі громадянської революції ще до кінця не оцінений. А їх було сотні тисяч...
===========================
дуже цікаві теми треба дослідити їх.
Тут ще цікаво:
США є історичним союзником Китаю. Саме через напад Японії на Китай США вдерлися у другу світову.
Мій товариш пише для української і російської версії китайскої опозиційної "Epoch Times"
він не так давно написав цікаву тезу:
Кремль будує відносини з КПК
а США- з Китаєм, з народом, з нацією
2009.11.24 | selu
по Патону -теж, Але ж Аристотель та Патон с того щось мали.
2009.11.24 | MV
Cool!
а хто ж встановив цю хворму правління?хто ж цим пишаєцця як найбільшим досягненням Майдану?
ану!
тверезійте, хоч і януковічі.
2009.11.24 | Мартинюк
Тоді за Платоном урядова коаліція має називатися "тімократичною"
А не демократичною, як вони себе намагаються називати.2009.11.25 | MV
А як би Ви хотіли...
щоб називалась коаліція януковічєй?2009.11.25 | Woodstock generation
Гм... Тімократія... А от в Росії - Діма-кратія. Розвелось їх...