про заборону комуністичної ідеології (законопроект лінк)
11/30/2009 | Ukrpatriot(patriot)
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=36609
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про заборону комуністичної ідеології та ліквідацію символів тоталітарного комуністичного режиму»
Тривале вивчення діяльності представників комуністичної ідеології, в тому числі представників КПРС та її попередниць, відкриття нових архівних даних , дає підстави стверджувати, що саме реалізація комуністичної ідеології призвела до злочинів проти українського народу та людства.
Згідно міжнародно-правовим документам злочинами проти людства вважаються:
злочини проти миру, а саме: планування, підготовка, розв’язування або ведення агресивної війни з порушенням міжнародних договорів, домовленостей, або ж участь у змовах спрямованих на здійснення будь-якої із вищевикладених дій. Усі ці дії містяться у діяльності представників комуністичної ідеології, а саме: неодноразова агресія комуністичних режимів проти України та українського народу;
воєнні злочини, а саме: порушення законів і звичаїв ведення воєнних дій, до яких зараховуються вбивства, тортури, захоплення в рабство чи з іншою метою цивільного населення окупованої території, вбивства чи тортури військовополонених, вбивство заручників, пограбування суспільної і приватної власності, руйнування міст чи сіл. Такі дії неодноразово вживалися комуністичним режимом щодо народу України незалежно від національності. Зокрема під час окупації української території у 1921, 1939, 1944 роках чинилися масові вбивства, тортури, репресії проти цивільного населення. Ув’язнення представників українського народу у чисельних концентраційних таборах, є нічим іншим, як захопленням в рабство, оскільки саме на долю в’язнів припала більша частина «ударних» будов СРСР першої половини минулого століття;
злочини проти людяності, а саме: вбивства, знищення, захоплення, висилка та інші жорстокості здійснені щодо цивільного населення до чи під час війни, або ж переслідування за політичними, расовими, релігійними мотивами, незалежно від дії на той час внутрішніх законів у державі, визнавалися Трибуналом у Нюрнберзі, який засудив ідеологію нацизму – злочином проти людства. Такі ж ознаки містить вся діяльність комуністичного режиму СРСР та представників інших держав, де при владі перебували функціонери комуністичної ідеології.
Неодноразово вчинялися згадані злочини проти людства по відношенню до власного населення не тільки у воєнний, але й у мирний час. Саме під таке трактування підпадає насильницька колективізація у 50-х роках минулого століття, коли селян фактично позбавляли права вільного пересування, права на власність, а неугодних знищували. Це було всього лиш продовженням політики знищення представників українського народу, розпочатого ще у ході Голодомору 1932-1933 років.
Багато світових політиків і держав вже поставили знак рівності між злочинами вчиненими представниками нацистської і комуністичної ідеології. Зокрема таке рішення про заборону використання символів комуністичного тоталітарного режиму було ухвалено парламентом Литви 17 червня 2008 року, а колишній президент США Джордж Буш у своїй щорічній прокламації у липні 2008 року назвав нацизм і комуністичну ідеологію єдиним злом. В окремих країнах встановлені пам’ятні знаки, що засуджують комуністичну ідеологію, як людиноненависницьку і вшановують її жертв.
У 2009 році Парламентська Асамблея Організації з Безпеки і Співробітництва у Європі у своїй резолюції «Возз’єднання розділеної Європи: сприяння правам людини і громадянським свободам у регіоні ОБСЄ у XXI столітті» засудила злочини сталінізму, прирівнявши їх до злочинів нацизму, та серед іншого закликала держави учасниці: повністю позбавитися від моделей поведінки спрямованих на прикрашення тоталітарного минулого; позбавитись від всіх структур та моделей поведінки у, яких закладено порушення прав і свобод людини. ПА ОБСЄ також висловила стурбованість з приводу вихваляння тоталітарних режимів, зокрема публічне проведення демонстрацій в рамках святкування подій пов’язаних із сталінським минулим і закликала відкрити усі політичні та історичні архіви пов’язані із тоталітарним минулим.
Натомість в Україні продовжується наруга над пам’яттю десятків мільйонів жертв комунізму, відкрито зневажається принцип історичної справедливості, під гаслами поширення комуністичних ідей ставиться під сумнів державність, національний суверенітет та право на самовизначення українського народу. В Україні продовжують встановлювати пам’ятні знаки комуністичним функціонерам, які ставили під сумнів саме існування цього народу та його держави, нищили та катували його.
В історії двадцятого століття єврейський народ виконав свою місію із міжнародного засудження нацистської ідеології, як людиноненависницької. Сьогодні настав час українського народу добитися міжнародного засудження ідеології комунізму, як шкідливої та людиноненависницької.
1.Цілі і завдання прийняття Закону
Проект Закону спрямований на подолання наслідків панування тоталітарного комуністичного режиму в Україні, усунення загрози суверенітету, територіальній цілісності та національній безпеці України, встановлення історичної та соціальної справедливості, зміцнення духу і моралі Українського народу, сприяння міжнародному засудженню комуністичної ідеології, як людиноненависницької аналогічно до світового засудження ідеології нацизму та будь-яких дискримінації за національною чи соціальною ознакою, встановлення обмеження на використання в Україні тоталітарних комуністичних символів та назв, а також визначення порядку і строків ліквідації символів тоталітаризму в Україні.
Завданням законопроекту є заборона комуністичної ідеології у всіх її проявах як людиноненависницької, вшанування пам’яті жертв комуністичної ідеології, ліквідація символів тоталітаризму і недопущення їх встановлення чи відновлення у майбутньому.
2. Загальна характеристика і основні положення проекту Закону
Законопроектом, визначаються правові основи заборони комуністичної ідеології в Україні, забороняється діяльність об’єднань громадян, які сповідують комуністичну ідеологію, комуністична пропаганда, використання комуністичної символіки, встановлюється порядок ліквідації символів тоталітаризму, створюється Національна книга пам’яті жертв комуністичної ідеології, Національний меморіал жертв комуністичної ідеології, передбачається кримінальна та адміністративна відповідальність за невиконання закону.
3.Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Окремі аспекти злочинної діяльності комуністичного режиму СССР фактично визнані Законом України “Про реабілітацію жертв політичних репресій”, Постановами Верховної Ради України “Про 70-ті роковини голодомору в Україні”, “Про рекомендації парламентських слухань щодо вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років”, Указами Президента України “Про заходи у зв’язку з 60-ми роковинами голодомору в Україні”, “Про встановлення дня пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій”, “Про заходи у зв’язку з 70-ми роковинами голодомору в Україні”, “Про додаткові заходи щодо увічнення пам’яті жертв політичних репресій та голодоморів в Україні”, Постановами Кабінету Міністрів України “Про вшанування пам’яті жертв голодомору в Україні у 1932-1933 роках”, “Про 65-ті роковини голодомору в Україні”, Розпорядженням Кабінету Міністрів України “Про увічнення пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років”, а також статтями кримінального кодексу України щодо геноциду тощо. Заборона комуністичної ідеології можлива, виходячи з положень Конституції України (частина четверта ст. 15, частина перша ст. 17, частина третя ст. 34, частина перша ст. 36, частина перша ст. 37).
Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття даного Закону не передбачає додаткового фінансування з державного бюджету.
5. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття Закону
Прийняття даного законопроекту є надзвичайно актуальним, оскільки розслідування злочинів комуністичного режиму СССР, засудження їх на міжнародному рівні та притягнення винних осіб до відповідальності повинно стати запорукою недопущення злочинів комунізму в майбутньому, а подолання спадщини комуністичного режиму в Україні відновить історичну і соціальну справедливість, зміцнить дух і мораль Українського народу та знизить загрозу суверенітету і територіальній цілісності України, дозволить Україні на міжнародному рівні добиватися засудження комуністичної ідеології, як злочинної.
Прийняття цього законопроекту буде рішучим кроком до становлення України як сучасної цивілізованої самостійної держави, сприятиме розвитку належної шани до жертв комуністичної ідеології, самоповаги усіх представників українського народу, незалежно від віку, статі, національної приналежності, сприятиме укріпленню демократичного устрою української держави.
Прийняття закону також дозволить покращити міжнародний імідж України, оскільки сприятиме боротьбі з тоталітарним минулим в рамках виконання рекомендацій Парламентської Асамблеї ОБСЄ «Возз’єднання розділеної Європи: сприяння правам людини і громадянським свободам у регіоні ОБСЄ у XXI столітті», ухваленої в рамках роботи асамблеї у Вільнюсі 29 червня -3 липня 2009 року.
Народний депутат України
І.О.Заєць
Я.І.Джоджик
Законопроект у додатку. Якщо був такий закон може б не було вакханалії беззаконня під пам'ятником Леніна.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України «Про заборону комуністичної ідеології та ліквідацію символів тоталітарного комуністичного режиму»
Тривале вивчення діяльності представників комуністичної ідеології, в тому числі представників КПРС та її попередниць, відкриття нових архівних даних , дає підстави стверджувати, що саме реалізація комуністичної ідеології призвела до злочинів проти українського народу та людства.
Згідно міжнародно-правовим документам злочинами проти людства вважаються:
злочини проти миру, а саме: планування, підготовка, розв’язування або ведення агресивної війни з порушенням міжнародних договорів, домовленостей, або ж участь у змовах спрямованих на здійснення будь-якої із вищевикладених дій. Усі ці дії містяться у діяльності представників комуністичної ідеології, а саме: неодноразова агресія комуністичних режимів проти України та українського народу;
воєнні злочини, а саме: порушення законів і звичаїв ведення воєнних дій, до яких зараховуються вбивства, тортури, захоплення в рабство чи з іншою метою цивільного населення окупованої території, вбивства чи тортури військовополонених, вбивство заручників, пограбування суспільної і приватної власності, руйнування міст чи сіл. Такі дії неодноразово вживалися комуністичним режимом щодо народу України незалежно від національності. Зокрема під час окупації української території у 1921, 1939, 1944 роках чинилися масові вбивства, тортури, репресії проти цивільного населення. Ув’язнення представників українського народу у чисельних концентраційних таборах, є нічим іншим, як захопленням в рабство, оскільки саме на долю в’язнів припала більша частина «ударних» будов СРСР першої половини минулого століття;
злочини проти людяності, а саме: вбивства, знищення, захоплення, висилка та інші жорстокості здійснені щодо цивільного населення до чи під час війни, або ж переслідування за політичними, расовими, релігійними мотивами, незалежно від дії на той час внутрішніх законів у державі, визнавалися Трибуналом у Нюрнберзі, який засудив ідеологію нацизму – злочином проти людства. Такі ж ознаки містить вся діяльність комуністичного режиму СРСР та представників інших держав, де при владі перебували функціонери комуністичної ідеології.
Неодноразово вчинялися згадані злочини проти людства по відношенню до власного населення не тільки у воєнний, але й у мирний час. Саме під таке трактування підпадає насильницька колективізація у 50-х роках минулого століття, коли селян фактично позбавляли права вільного пересування, права на власність, а неугодних знищували. Це було всього лиш продовженням політики знищення представників українського народу, розпочатого ще у ході Голодомору 1932-1933 років.
Багато світових політиків і держав вже поставили знак рівності між злочинами вчиненими представниками нацистської і комуністичної ідеології. Зокрема таке рішення про заборону використання символів комуністичного тоталітарного режиму було ухвалено парламентом Литви 17 червня 2008 року, а колишній президент США Джордж Буш у своїй щорічній прокламації у липні 2008 року назвав нацизм і комуністичну ідеологію єдиним злом. В окремих країнах встановлені пам’ятні знаки, що засуджують комуністичну ідеологію, як людиноненависницьку і вшановують її жертв.
У 2009 році Парламентська Асамблея Організації з Безпеки і Співробітництва у Європі у своїй резолюції «Возз’єднання розділеної Європи: сприяння правам людини і громадянським свободам у регіоні ОБСЄ у XXI столітті» засудила злочини сталінізму, прирівнявши їх до злочинів нацизму, та серед іншого закликала держави учасниці: повністю позбавитися від моделей поведінки спрямованих на прикрашення тоталітарного минулого; позбавитись від всіх структур та моделей поведінки у, яких закладено порушення прав і свобод людини. ПА ОБСЄ також висловила стурбованість з приводу вихваляння тоталітарних режимів, зокрема публічне проведення демонстрацій в рамках святкування подій пов’язаних із сталінським минулим і закликала відкрити усі політичні та історичні архіви пов’язані із тоталітарним минулим.
Натомість в Україні продовжується наруга над пам’яттю десятків мільйонів жертв комунізму, відкрито зневажається принцип історичної справедливості, під гаслами поширення комуністичних ідей ставиться під сумнів державність, національний суверенітет та право на самовизначення українського народу. В Україні продовжують встановлювати пам’ятні знаки комуністичним функціонерам, які ставили під сумнів саме існування цього народу та його держави, нищили та катували його.
В історії двадцятого століття єврейський народ виконав свою місію із міжнародного засудження нацистської ідеології, як людиноненависницької. Сьогодні настав час українського народу добитися міжнародного засудження ідеології комунізму, як шкідливої та людиноненависницької.
1.Цілі і завдання прийняття Закону
Проект Закону спрямований на подолання наслідків панування тоталітарного комуністичного режиму в Україні, усунення загрози суверенітету, територіальній цілісності та національній безпеці України, встановлення історичної та соціальної справедливості, зміцнення духу і моралі Українського народу, сприяння міжнародному засудженню комуністичної ідеології, як людиноненависницької аналогічно до світового засудження ідеології нацизму та будь-яких дискримінації за національною чи соціальною ознакою, встановлення обмеження на використання в Україні тоталітарних комуністичних символів та назв, а також визначення порядку і строків ліквідації символів тоталітаризму в Україні.
Завданням законопроекту є заборона комуністичної ідеології у всіх її проявах як людиноненависницької, вшанування пам’яті жертв комуністичної ідеології, ліквідація символів тоталітаризму і недопущення їх встановлення чи відновлення у майбутньому.
2. Загальна характеристика і основні положення проекту Закону
Законопроектом, визначаються правові основи заборони комуністичної ідеології в Україні, забороняється діяльність об’єднань громадян, які сповідують комуністичну ідеологію, комуністична пропаганда, використання комуністичної символіки, встановлюється порядок ліквідації символів тоталітаризму, створюється Національна книга пам’яті жертв комуністичної ідеології, Національний меморіал жертв комуністичної ідеології, передбачається кримінальна та адміністративна відповідальність за невиконання закону.
3.Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Окремі аспекти злочинної діяльності комуністичного режиму СССР фактично визнані Законом України “Про реабілітацію жертв політичних репресій”, Постановами Верховної Ради України “Про 70-ті роковини голодомору в Україні”, “Про рекомендації парламентських слухань щодо вшанування пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років”, Указами Президента України “Про заходи у зв’язку з 60-ми роковинами голодомору в Україні”, “Про встановлення дня пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій”, “Про заходи у зв’язку з 70-ми роковинами голодомору в Україні”, “Про додаткові заходи щодо увічнення пам’яті жертв політичних репресій та голодоморів в Україні”, Постановами Кабінету Міністрів України “Про вшанування пам’яті жертв голодомору в Україні у 1932-1933 роках”, “Про 65-ті роковини голодомору в Україні”, Розпорядженням Кабінету Міністрів України “Про увічнення пам’яті жертв голодомору 1932-1933 років”, а також статтями кримінального кодексу України щодо геноциду тощо. Заборона комуністичної ідеології можлива, виходячи з положень Конституції України (частина четверта ст. 15, частина перша ст. 17, частина третя ст. 34, частина перша ст. 36, частина перша ст. 37).
Фінансово-економічне обґрунтування
Прийняття даного Закону не передбачає додаткового фінансування з державного бюджету.
5. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття Закону
Прийняття даного законопроекту є надзвичайно актуальним, оскільки розслідування злочинів комуністичного режиму СССР, засудження їх на міжнародному рівні та притягнення винних осіб до відповідальності повинно стати запорукою недопущення злочинів комунізму в майбутньому, а подолання спадщини комуністичного режиму в Україні відновить історичну і соціальну справедливість, зміцнить дух і мораль Українського народу та знизить загрозу суверенітету і територіальній цілісності України, дозволить Україні на міжнародному рівні добиватися засудження комуністичної ідеології, як злочинної.
Прийняття цього законопроекту буде рішучим кроком до становлення України як сучасної цивілізованої самостійної держави, сприятиме розвитку належної шани до жертв комуністичної ідеології, самоповаги усіх представників українського народу, незалежно від віку, статі, національної приналежності, сприятиме укріпленню демократичного устрою української держави.
Прийняття закону також дозволить покращити міжнародний імідж України, оскільки сприятиме боротьбі з тоталітарним минулим в рамках виконання рекомендацій Парламентської Асамблеї ОБСЄ «Возз’єднання розділеної Європи: сприяння правам людини і громадянським свободам у регіоні ОБСЄ у XXI столітті», ухваленої в рамках роботи асамблеї у Вільнюсі 29 червня -3 липня 2009 року.
Народний депутат України
І.О.Заєць
Я.І.Джоджик
Законопроект у додатку. Якщо був такий закон може б не було вакханалії беззаконня під пам'ятником Леніна.
Відповіді
2009.11.30 | Sean
його не приймуть
я теж можу написати багато законопроектів, котрі не приймуть2009.11.30 | Almodovar
Точно не приймуть
Прокатять 100%. Перед виборами ніхто не хоче відштовхувати від себе 10 мільйонів пенсіонерів. А після виборів дядя Пудінг не дозволить.2009.11.30 | karpo
Не переконуйте себе. " Будьте реалістами - вірте в неможливе"
Almodovar пише:> Прокатять 100%. Перед виборами ніхто не хоче відштовхувати від себе 10 мільйонів пенсіонерів. А після виборів дядя Пудінг не дозволить.
А Костенко і УНП не бояться "відштовхнути" бо мають чітку позицію в цих питаннях.
2009.12.01 | lawer88
і "комуняцьке" гасло в обгрунтування :)))
трохи перекручене через погану обізнаність гасло паризького т.зв. "червоного травня" 1968 року в обгрунтування цієї ідеїтоді молоді паризькі марксисти та анархісти в сутичці з правим урядом Де Голя казали: "Будьте реалістами - ВИМАГАЙТЕ неможливого!"
2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
В законопроекті це є? Чи пан сам бере на озброєння "комуняцькі"
методи. Якщо нема то вигадаю?2009.12.01 | lawer88
Re: В законопроекті це є? Чи пан сам бере на озброєння "комуняцькі"
по-перше, я не "пан", а зовсім навіть і навпаки, а по-друге, я відповідала на пост дописувача karpo, щодо його назви.. будьте уважнішим, занадто патріотичний ви мій пан...2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
Ну да напевно таваріщ
"пан" це звернення на Заході України. Так звертаються до всіх. Це просто вияв поваги. Щодо карпа я помітив, але ж в законопроекті цього нема.2009.12.01 | Д. А.
Так вже й до всіх?
Ukrpatriot(patriot) пише:> "пан" це звернення на Заході України. Так звертаються до всіх.
Навіть до тих, хто не пан, а пані?
2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
Ні до пані, то буде пані. ПРосто за ніком
іноді важко визначити, де пан, а де пані.2009.11.30 | karpo
Так голосуйте за УНП, щоб прийняли!
Sean пише:> я теж можу написати багато законопроектів, котрі не приймуть
А якби депутатів від УНП було більше, його би (законопроект) прийняли б.
2009.12.01 | Sean
зара нема парламентських виборів
а за УНП я теоретично можу проголосувати (а можливо за НУ, а можливо за щось нове), хай спробують мене переконати і зацікавити2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
Зараз є можливість зробити ідеологічний вибір
Може бути і УНП, і НУ і щось нове, головне, щоб воно було сталим та ідеологінчим.2009.12.01 | Sean
хочу погодитися
більш того, намагаюся погодитися2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
То краще взагалі нічого не робити?
Sean пише:> я теж можу написати багато законопроектів, котрі не приймуть
Вам особисто потрібно не писати, а звертатися до суду, щоб потім законодавці могли посилатися на судову практику і чисельні звернення громадян. Хоча звичайно простіше нічого не робити
2009.12.01 | Sean
та хочете - робіть, не хочете - не робіть, мені що?
Ukrpatriot(patriot) пише:> Sean пише:
> > я теж можу написати багато законопроектів, котрі не приймуть
>
> Вам особисто потрібно не писати,
Ви не знаєте, що мені потрібно
> а звертатися до суду,
Cкільки разів Ви зверталися до суду?
> щоб потім законодавці могли посилатися на судову практику і чисельні звернення громадян. Хоча звичайно простіше нічого не робити
А що Ви зробили?
2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
Поки що один раз :)
Заяву не було прийнято через помилки зі складенням, але початок зроблено. Далі буду пробувати.2009.12.01 | Sean
ну коли якесь питання щодо процедур адмінсуду
Ukrpatriot(patriot) пише:> Заяву не було прийнято через помилки зі складенням, але початок зроблено. Далі буду пробувати.
і буде необхідність - звертайтеся на мило, єжелі шо
2009.12.01 | Ukrpatriot(patriot)
Дякую, як виникнуть проблеми звертатимусь