Соціологічні контори , в тому числі і достатньо респектабельні ( як мені видається) трохи тойво во - підторговують, в межах пристойності, значеннями своїх результатів. Якщо несолідні контори готові продати всі 100% рейтигів за "розумну" ( часто зовсім невелику ) плату, то серйозні соцконтори, які давно на ринку і отримують "надбавку за репутацію", суттєво обмежені кількістю відсотків , якими вони можуть "торгувати".
Як правило це 2-3% , тобто щось близьке до статистичної похибки . Якщо ці "допустимі статистичні похибки" де треба додати, а де треба відняти, то може вийти картинка яка здатна настільки потішити самопочуття певного грошовитого кандидата( кандидатки) що вони не втримаються від спокуси перемножити ці скромні проценти на такі ціни матеріальної подяки , що сума, яка появиться в результаті невідворотно і фатально збентежить навіть найчесніших науковців.
Інший варіант , так би мовити, "впливу на волевиявлення громадян" полягає в тому що соціологчних контор чи не на порядок більше аніж мереж опитування, тобто різні соціологічні контори довіряють свої опитувальні листи ОДНИМ І ТИМ САМИМ опитувальним мережам , більше того математично обробляються одними і тим ж самими статистиками на одних і тих же компютерах.
Тобто можна значно здешевити вартість досягнення "правильного результату" якщо сконцентрувати сили і грошові засоби, так би мовити в цьому "вузькому місці" дослідницько-соціологічного конвейєру.
Знаю це не з розповідей а зі свого власного досвіду - на початку теперішнього тисячоліття, я заробляв на життя проведенням і аналізом опитуваннб при організації Громадський Контроль достославного пана Волги. Тобі пан Волга ще не дружив з комуністами, а з УРП , то в мене небуло ніяких протипоказаннь проти згаданої співпраці.
Я почав із статистичного аналізу різноманітних циферок у звітах місцевих осередків, і плавно перейшов до проведення широких соцопитуваннь силами тих же осередків які поширювали і збирали опитувальні анкети мойого власного дизайну.
Результати були вельми цікаві і часто передруковувлися та цитувалися різноманітним друкованими і недрукованим органами. Втім моя заангжованість УБК та Майданом привела до того що мене почали відрізувати від джерел заробітку, в тому числі і від цього.
Оскільки це відбувалося не різко, а поступово, я спостерігав як мене і мою схему опитуваннь поступово замінювали професійні соціологи і "професійна мережа опитуваннь". Власне використали мої попередні домовленості з цим структурами, яких я також залучав , але не як основних , а як дублюче- контрольних.
Так от все спочатку було добре, але в певний момент ( коли Волга пішов на мажоритатрні вибори на Житомирщині) на рівні опитувальної сітки його жорстоко кинули - намалювали 50% рейтинг при реальному 15%-20%. Поскільки я був від процесму відсунутий, то моя "соціологічна репутація" не постраждала, але Волга тоді депутаом не став, що врешті виявилося також добре...
2009.12.05 | старий пес
Re: Що відбувається -нас зовсім не "годують" результатами опитувань?
Мабуть рейтинги не дуже подобаються нашій дорогій кандидатні. Не дарма Вона вже починає стару пісню про єднання демократичних сил у другому турі, а Янек зник з нової серії бігмордів. Щось не так в їхньому королевстві. Скоріш за все біомаса не так реагує на передвиборне викидання капусти.
Ні, не так.. Як не реагує вона і на будь-який бидлячий агітпроп!
І по великій таємниці - ніколи не реагувала...
От краще скажіть - а чи не бігає пан Ющенко десь у мережі на Контр-страйк? Він так зухвало нищів симулятором цілі - всі в захваті, як він, безпосередній, що дванадцятирічний парубок, бавиться "у літачки".
От би ці дані, якщо вони існують, щодо контр-страйк, оприлюднити - скільки б народу із задоволенням побігало б за ним із гартами: "Die, bitch!!!".. 8))))))))))))
2009.12.05 | hrcvt
Янукович йде вгору, а Тимошенко потроху падає (/)
----------
Янукович йде вгору, а Тимошенко потроху падає
03.12.2009 21:56___ www.ПРАВДА.com.ua
Рейтинг лідера Партії регіонів Віктора Януковича у листопаді підвищився на 4,1%.
Про такі результати дослідження "Омнібус", проведеного компанією TNS в Україні, повідомляє її сайт.
Також, у порівнянні з жовтнем, незначно підвищився рейтинг у Віктора Ющенка (на 0,8%), Сергія Тігіпка (на 0,4%) і Олега Тягнибока (на 0,3%).
Значно зменшили свої рейтинги Арсеній Яценюк (на 1,9%), Володимир Литвин (на 1,5%), Анатолій Гриценко (на 0,8%), і незначно Юлія Тимошенко (на 0,5%) і Петро Симоненко (на 0,3%). У решти політиків зміни в рейтингах незначні.
Як відомо, в кінці жовтня в Україні почалася епідемія грипу та ГРЗ.
Президентські рейтинги кандидатів у листопаді розподілились таким чином: за Януковича готові проголосувати 27,3% опитаних, за Тимошенко – 17,4%, Яценюка – 4,6%, Ющенка – 3,8%, Тігіпка – 3,1%, Литвина – 2,9%.
За Симоненка готові проголосувати 2,4%, Тягнибока – 1,3%, за решту кандидатів – менше 1%. При цьому 19% респондентів іще не визначились, за кого будуть голосувати, 9,1% проголосували б проти всіх, 7,1% не брали б участі в голосуванні.
На питання про те, за кого проголосують респонденти у випадку, якщо у другий тур президентських виборів вийдуть Тимошенко і Янукович, 36,6% опитаних проголосували б за Януковича, 25,8% – за Тимошенко, 16,9% – проти обох, 13,5% іще не визначились і 7,2% заявили, що не підуть на вибори.
Згідно з повідомленням, з жовтня по листопад 2009 відсоток тих, хто обов’язково буде голосувати на президентських виборах, збільшився на 7,52% і склав 61,1%.
Всього компанією було опитано 1200 респондентів віком від 16 до 75 років, польовий етап – з 12 по 19 листопада.
hrcvt пише:
> Президентські рейтинги кандидатів у листопаді розподілились таким чином: за Януковича готові проголосувати 27,3% опитаних, за Тимошенко – 17,4%, Яценюка – 4,6%, Ющенка – 3,8%, Тігіпка – 3,1%, Литвина – 2,9%.
навіть якщо зробити пропоновані п.Мартинюком поправки, лідери перегонів мають на двох 40-45%. В другому турі - 60-65% на двох. З додатковим урахуванням адмінресурсу.
відповідно, новий президент матиме трохи вищу популярність, ніж Черновецький у Києві. А за рік - десь такий самий рейтинг, як зараз в Ющенка. Від чого навряд покращиться ставлення до центральної влади в цілому.
падіння популярності лідерів - це нормально. Ненормально інше:
що не з'являється прийнятна альтернатива. Цілком зрозуміло, що прем'єр-міністр, президент, колишній прем'єр, які багаторазово себе дискредитували, втрачають популярність. Але, здавалось би, має виникати нормальна опозиція, а її нема. Оце насторожує.
2009.12.05 | papaya
Re: А процент отказников? 65%?
2009.12.05 | GreyWraith
Я на це теж звернув увагу
Woodstock generation пише: До виборів трохи більше місяця - а зомбування рейтингами практично нема.
Видно, не дуже добрі справи у Тимошенко, тому увесь "двочлен" валиться...
Ще й Яценюк у своїх писулях плачеться, що його, бідного, у зомбоящик не пускають, на відміну від Тимошенко і Януковича, що звідти і не вилазять. Певно, вже яценюкові політтехнологи почали казати "нє шмагла...".
Відповіді
2009.12.05 | Мартинюк
Вичерпався ресурс "допустимої статистичної похибки"
Соціологічні контори , в тому числі і достатньо респектабельні ( як мені видається) трохи тойво во - підторговують, в межах пристойності, значеннями своїх результатів. Якщо несолідні контори готові продати всі 100% рейтигів за "розумну" ( часто зовсім невелику ) плату, то серйозні соцконтори, які давно на ринку і отримують "надбавку за репутацію", суттєво обмежені кількістю відсотків , якими вони можуть "торгувати".Як правило це 2-3% , тобто щось близьке до статистичної похибки . Якщо ці "допустимі статистичні похибки" де треба додати, а де треба відняти, то може вийти картинка яка здатна настільки потішити самопочуття певного грошовитого кандидата( кандидатки) що вони не втримаються від спокуси перемножити ці скромні проценти на такі ціни матеріальної подяки , що сума, яка появиться в результаті невідворотно і фатально збентежить навіть найчесніших науковців.
Інший варіант , так би мовити, "впливу на волевиявлення громадян" полягає в тому що соціологчних контор чи не на порядок більше аніж мереж опитування, тобто різні соціологічні контори довіряють свої опитувальні листи ОДНИМ І ТИМ САМИМ опитувальним мережам , більше того математично обробляються одними і тим ж самими статистиками на одних і тих же компютерах.
Тобто можна значно здешевити вартість досягнення "правильного результату" якщо сконцентрувати сили і грошові засоби, так би мовити в цьому "вузькому місці" дослідницько-соціологічного конвейєру.
Знаю це не з розповідей а зі свого власного досвіду - на початку теперішнього тисячоліття, я заробляв на життя проведенням і аналізом опитуваннб при організації Громадський Контроль достославного пана Волги. Тобі пан Волга ще не дружив з комуністами, а з УРП , то в мене небуло ніяких протипоказаннь проти згаданої співпраці.
Я почав із статистичного аналізу різноманітних циферок у звітах місцевих осередків, і плавно перейшов до проведення широких соцопитуваннь силами тих же осередків які поширювали і збирали опитувальні анкети мойого власного дизайну.
Результати були вельми цікаві і часто передруковувлися та цитувалися різноманітним друкованими і недрукованим органами. Втім моя заангжованість УБК та Майданом привела до того що мене почали відрізувати від джерел заробітку, в тому числі і від цього.
Оскільки це відбувалося не різко, а поступово, я спостерігав як мене і мою схему опитуваннь поступово замінювали професійні соціологи і "професійна мережа опитуваннь". Власне використали мої попередні домовленості з цим структурами, яких я також залучав , але не як основних , а як дублюче- контрольних.
Так от все спочатку було добре, але в певний момент ( коли Волга пішов на мажоритатрні вибори на Житомирщині) на рівні опитувальної сітки його жорстоко кинули - намалювали 50% рейтинг при реальному 15%-20%. Поскільки я був від процесму відсунутий, то моя "соціологічна репутація" не постраждала, але Волга тоді депутаом не став, що врешті виявилося також добре...
2009.12.05 | старий пес
Re: Що відбувається -нас зовсім не "годують" результатами опитувань?
Мабуть рейтинги не дуже подобаються нашій дорогій кандидатні. Не дарма Вона вже починає стару пісню про єднання демократичних сил у другому турі, а Янек зник з нової серії бігмордів. Щось не так в їхньому королевстві. Скоріш за все біомаса не так реагує на передвиборне викидання капусти.2009.12.05 | Альберт
Ні, не так.. Як не реагує вона і на будь-який бидлячий агітпроп!
І по великій таємниці - ніколи не реагувала...От краще скажіть - а чи не бігає пан Ющенко десь у мережі на Контр-страйк? Він так зухвало нищів симулятором цілі - всі в захваті, як він, безпосередній, що дванадцятирічний парубок, бавиться "у літачки".
От би ці дані, якщо вони існують, щодо контр-страйк, оприлюднити - скільки б народу із задоволенням побігало б за ним із гартами: "Die, bitch!!!".. 8))))))))))))
2009.12.05 | hrcvt
Янукович йде вгору, а Тимошенко потроху падає (/)
----------Янукович йде вгору, а Тимошенко потроху падає
03.12.2009 21:56___ www.ПРАВДА.com.ua
Рейтинг лідера Партії регіонів Віктора Януковича у листопаді підвищився на 4,1%.
Про такі результати дослідження "Омнібус", проведеного компанією TNS в Україні, повідомляє її сайт.
Також, у порівнянні з жовтнем, незначно підвищився рейтинг у Віктора Ющенка (на 0,8%), Сергія Тігіпка (на 0,4%) і Олега Тягнибока (на 0,3%).
Значно зменшили свої рейтинги Арсеній Яценюк (на 1,9%), Володимир Литвин (на 1,5%), Анатолій Гриценко (на 0,8%), і незначно Юлія Тимошенко (на 0,5%) і Петро Симоненко (на 0,3%). У решти політиків зміни в рейтингах незначні.
Як відомо, в кінці жовтня в Україні почалася епідемія грипу та ГРЗ.
Президентські рейтинги кандидатів у листопаді розподілились таким чином: за Януковича готові проголосувати 27,3% опитаних, за Тимошенко – 17,4%, Яценюка – 4,6%, Ющенка – 3,8%, Тігіпка – 3,1%, Литвина – 2,9%.
За Симоненка готові проголосувати 2,4%, Тягнибока – 1,3%, за решту кандидатів – менше 1%. При цьому 19% респондентів іще не визначились, за кого будуть голосувати, 9,1% проголосували б проти всіх, 7,1% не брали б участі в голосуванні.
На питання про те, за кого проголосують респонденти у випадку, якщо у другий тур президентських виборів вийдуть Тимошенко і Янукович, 36,6% опитаних проголосували б за Януковича, 25,8% – за Тимошенко, 16,9% – проти обох, 13,5% іще не визначились і 7,2% заявили, що не підуть на вибори.
Згідно з повідомленням, з жовтня по листопад 2009 відсоток тих, хто обов’язково буде голосувати на президентських виборах, збільшився на 7,52% і склав 61,1%.
Всього компанією було опитано 1200 респондентів віком від 16 до 75 років, польовий етап – з 12 по 19 листопада.
----------
2009.12.05 | ziggy_freud
лідери перегонів мають на двох 40-45%
hrcvt пише:> Президентські рейтинги кандидатів у листопаді розподілились таким чином: за Януковича готові проголосувати 27,3% опитаних, за Тимошенко – 17,4%, Яценюка – 4,6%, Ющенка – 3,8%, Тігіпка – 3,1%, Литвина – 2,9%.
навіть якщо зробити пропоновані п.Мартинюком поправки, лідери перегонів мають на двох 40-45%. В другому турі - 60-65% на двох. З додатковим урахуванням адмінресурсу.
відповідно, новий президент матиме трохи вищу популярність, ніж Черновецький у Києві. А за рік - десь такий самий рейтинг, як зараз в Ющенка. Від чого навряд покращиться ставлення до центральної влади в цілому.
2009.12.05 | hrcvt
падіння популярності лідерів - це нормально. Ненормально інше:
що не з'являється прийнятна альтернатива. Цілком зрозуміло, що прем'єр-міністр, президент, колишній прем'єр, які багаторазово себе дискредитували, втрачають популярність. Але, здавалось би, має виникати нормальна опозиція, а її нема. Оце насторожує.2009.12.05 | papaya
Re: А процент отказников? 65%?
2009.12.05 | GreyWraith
Я на це теж звернув увагу
Woodstock generation пише:До виборів трохи більше місяця - а зомбування рейтингами практично нема.
Видно, не дуже добрі справи у Тимошенко, тому увесь "двочлен" валиться...
Ще й Яценюк у своїх писулях плачеться, що його, бідного, у зомбоящик не пускають, на відміну від Тимошенко і Януковича, що звідти і не вилазять. Певно, вже яценюкові політтехнологи почали казати "нє шмагла...".