Припинити напад братків Черновецького на агітаційний пункт!
12/11/2009 | Юрій Шеляженко
Цілий день й досі, в глибоку ніч, мешканці Печерського району столиці блокують на вул. Городецького в центрі Києва камаз із демонтованим кіоском.
"Братки" в камуфляжі "Київблагоустрою" напали зранку на агітатора Юлії Тимошенко О. Черниша, що сидів у тому кіоску й роздавав газети та листівки, побили його, понищили агітаційні матеріали, намагалися вивезти вкрадений кіоск. Але місцеві мешканці, прихильники БЮТ, не дали це зробити.
ГРОМАДСЬКИЙ САЙТ ПІДТРИМКИ http://agitator.at.ua/
По темі:
http://24.ua/news/show/id/86300.htm
http://kiev.pravda.com.ua/news/4b21f9a962579/
"Братки" в камуфляжі "Київблагоустрою" напали зранку на агітатора Юлії Тимошенко О. Черниша, що сидів у тому кіоску й роздавав газети та листівки, побили його, понищили агітаційні матеріали, намагалися вивезти вкрадений кіоск. Але місцеві мешканці, прихильники БЮТ, не дали це зробити.
ГРОМАДСЬКИЙ САЙТ ПІДТРИМКИ http://agitator.at.ua/
По темі:
http://24.ua/news/show/id/86300.htm
http://kiev.pravda.com.ua/news/4b21f9a962579/
Відповіді
2009.12.11 | Мартинюк
Показували той "кіоск" по ТБ "Київ"
Виглядає на добрячий павільйон-магазин ( чи кафе) . Павільйон металевий, фундаментально зроблений, спроектований під вигин тротуару на якому його поставлено.Як твердять комунальники - без жодного дозволу - на каналізаційному люкові і пожежному гідранті. Звісно з погляду Черновецького наявність дозволу це поняття зовсім не абсолютне а відносне - сьогодні є, завтра вже немає...Може там і є агітатор, але то споруда не одно-місячна і явно торгівельна. Коротше одні "безпредєлкіни" наїхали на інших.
На вулиці Заньковецької. Згідно сюжету поставили вдруге чи в третє без дозволу, під чесне слово "криші" якоїсь депутатші Печерської райради.
Споруду повантажили на трейлер, однак "народні маси" ( в уніформі якоїсь охорони) пообрізували канати, яким це закріплювалося до платформи трейлера, тому воно стоїть там і зараз.
Загалом видовище гостросюжетне.
2009.12.12 | Юрій Шеляженко
ТРК Київ бреше.У сфері дозволів на кіоски суцільне рейдерство+(л
Бандити з "Київблагоустрою" прокололи колеса депутатуhttp://agitator.at.ua/
Працівники комунального підприємства "Київблагоустрій" під час бандитського нападу на агітаційний пункт кандидата в президенти України Юлії Тимошенко прокололи колеса на машині "нісан альмера" депутата Печерської районної ради від БЮТ Трикоз Тетяни Андріївни.
Факт вчинення злочину підтверджується показами багатьох свідків.
Підлеглі Черновецького не гнушаються будь-яких злочинів, щоб виконати рейдерське замовлення з верхніх поверхів будівлі на вул. Хрещатик, 36.
2009.12.12 | ak1001
Шеляженко, ви там в агітпункті Осику не бачили?
передавайте привіт якщо що2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Не бачив.
Реальні фотки - у фоторепортажі на сайті агітатор.ет.уа2009.12.12 | ak1001
а "квіти цілодобово" тільки я на тих фотках бачу?
2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Квіти - то квіти. Весна переможе.
2009.12.12 | ak1001
а платний агітатор - то платний агітатор, а не журналіст
2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Журналіст - це така робота, а не ярличок на людині
Звичайно ж, в даний момент я займаюсь цією темою не як журналіст.Як журналіст, я пишу статті, випускаю газету та більш ніж рік отримую незаконні відмови у акредитації з прес-служби Київради.
2009.12.12 | ak1001
ну то працюйте краще :)
а то до вашого першого повідомлення вам самому вже прийшлося чимало додати2009.12.12 | zmej_gorynych
Re: ТРК Київ бреше.У сфері дозволів на кіоски суцільне рейдерств
Так роздайте їм всім, сцуко, гранат та патронів! А заодно занесіть ще кожному депутану по цинку і по ящичку в верховну [з]раду і закрийте їх там!А самі бігом в магазин за попкорном
2009.12.12 | Koala
Я, може, чогось не розумію, але це НЕ агітаційний пункт
Це - кіоск/павільйон з продажу квітів, на який поклеїли плакати ЮВТ.А взагалі - це ж чудова ідея: на будь-яку будівлю клеїти плакати якоїсь політичної сили і оголошувати це агітаційним павільйоном. Як буде виглядати така новина: "місцеві мешканці, найняті опонентами БЮТ, знесли інформаційний стенд (довгий, зеленого кольору) і завадили будівництву 18-поверхового агітаційного павільйону біля Жовтневої лікарні"...
2009.12.12 | zmej_gorynych
+1
Охреніти! Нічого собі павільйончик агітаційний..
2009.12.12 | zаброда
А шо ви собі думали? От пріідєт ЮВТ
і жєлєзні коні прийдуть у кажну дєрєвню, кісєльні бєрєґа єдва стримуватимуть бурхливий тік малочних рєк, а пінсіанєри получать по 1000 уах од тов. Тюрчінава!2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Це саме агітаційний пункт!
Там постійно знаходився Олександр Черниш, член партії "Батьківщина" з 2003 року, роздава газети, календарі та інше. Вчора туди забігли бійці у камуфляжі "Київблагоустрою", побили його, порвали газети та іншу агітацію.+ читай, що написано:
2009.12.12 | Koala
А квіти і листівки - то просто для краси?
Це бізнесова суперечка чи політична? Якщо політична - приберіть квіти. Якщо бізнесова - приберіть агітацію. А доки там стоятиме і те, і інше, це буде використання політичних гасел для прикриття бізнесу. Фу.2009.12.12 | ak1001
не просто фу. це шеляженко - чесний незалежний журналіст :)
2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Бізнес і політика у нас міцно пов'язані, бо...
політика - єдина протиотрута для захисту від корупції!Реалії такі: у Черновецького довгі місяці затягується погодження МАФів для торгівлі, не видаються дозволи, нема відповідей на звернення громадян. Брутально порушуються процедурні норми на кожному кроці. Як мені кажуть, заради вимагання хабарів, і я цілком цьому вірю.
Найголовніша проблема - байдужість громади. Замість вирішувати конкретні проблеми, хоча б процедурні порушення у дозвільних системах у всіх сферах, безвідповідальні грантоїди строять з себе шлангів і роками мусолять вторинні псевдо-ідеологічні питання, які порівняно з реальними проблемами гроша ламаного не варті.
Що робити підприємцю, якого зганяють з насидженого місця?
Якщо це не простий підприємець, а політик, він розмістить на своїй точці агітпункт (який там реально був і працював), і напад на таку точку вже буде нападом на агітпункт. Отака фігня, малята.
В додатку - оголошення про акції протесту проти свавілля міської влади.
2009.12.12 | Koala
А якщо він ще й депутат, то в своєму офісі розмістить приймальню
а охорона буде безкарно бити журналістів, що без спросу лізуть фотографувати. Все правильно, Юро! Борися за таку Україну!2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Яке суспільство - такі депутати й така в них охорона.
Міняти світ починаймо з себе.Наприклад, можна почати з відмови від стереотипів (а-ля "всі політики погані та неправі, особливо Вона").
2009.12.12 | один_козак
Це майже все правильно. Але ж Вона таки погана. Нажаль.
Я сумую з цього приводу, але не маю можливості Вону покращити.Як не крути, а обранням Вони чи Вона проблеми, як бачимо, не розв'язуються. А шугати їх народ не хоче. Тому й маємо справу з сортами, тбм, поганих.
2009.12.12 | Koala
Пане Уколове, ви під Шеляженковим ніком?
Здається, крім Мінора, тут ще ніхто нейтральну (щодо Тимошенко) тему не зводив на "тут всі не люблять Юлю". Ну, хіба Самопал, але той стиль не пізнати важко.2009.12.12 | ak1001
ні, просто після отримання по голові під тендерною палатою
Шеляженко перетворився на Уколова - мірровоззрєніє вставілі йому правільноє2009.12.12 | zаброда
Тойсь захист од корупції - це отрута?
Юрій Шеляженко пише:> політика - єдина протиотрута для захисту від корупції!
2009.12.12 | ak1001
так чому ж чесний незалежний журналіст
пише не про захист та проблеми бізнесу а про "агітпункт"?до речі якщо правда про каналізаційний люк та пожарний гідрант - то ви швидко перетеворюєтесь на звичайного прихвостня маніпулятора
2009.12.12 | Юрій Шеляженко
Брехня про люк та гідрант. Просто те місце облюбував собі Басс.
2009.12.12 | ak1001
ну тоді інша справа
але казати півправди теж погано2009.12.12 | Мартинюк
Значить вони показували якийсь інший люк?
Бо по ТРК "Київ" якийсь люк на місці стояння того павільйону таки показували. Може він в іншому місці знаходився? Наскільки знаю, для тих хто ставить МАФи, застовбити люк - те саме що отримати у розпорядження нафтову свердловину чи золоту жилу, бо зразу стають можливими такі речі , як наприклад ведення кафе і ще бог зна чого.2009.12.12 | ak1001
справа про люк та гідрант :)
до речі якщо люк під "агітпунктом" то побачити його буде дісно важконе знаю як з гідрантом...
2009.12.12 | Мартинюк
Павільйон поставили на платформу трейлера
і показаували ніби то місце де стояв правільйон. Гідранти часто бувають заховані в тих же люках.2009.12.12 | ak1001
тоді одному киянину з фотіком є можливість поставити крапку :)
люк під трейлером можна сфотати якщо він там є2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Група підтримки агітпункту обурена цинічною брехнею ТРК Київ (/)
Група підтримки агітпункту обурена цинічною брехнею телеканалу "Київ"Тим часом як кияни мужньо тримають оборону проти бандитів з "Київблагоустрою", кишенькове телебачення Черновецького ТРК "Київ" щодня транслює нахабну брехню.
Поваги до принципів журналістської етики від "мерських брехунців" не дочекаєшся. Вони навіть слухати не хочуть захисників агітпункту, однак на запис кожного сюжету приводять двох "своїх" бабусь "для масовки". Ті стоять мовчки, витріщивши очі, помахують кульочками від пайків "Блоку Леоніда Черновецького". Але, коли вмикається камера - починають кричати, як папуги, те що їм велено.
Серед мерських побрехеньок, зокрема, казочка про те, нібито агітпункт "стояв на люку з пожежним гідрантом".
- Навіть люк в сюжеті показали... Це нахабна брехня! - пояснює активіст Ігор,- Тут навколо є п'ять люків, але жоден з них не був ні під агітпунктом, ні ближче ніж на кілька метрів. Всі ці люки знаходяться на безпечній відстані від агітпункту. Ми знаємо державні норми і дотримуємось їх.
http://agitator.at.ua/news/grupa_pidtrimki_agitpunktu_oburena_cinichnoju_brekhneju_telekanalu_kijiv/2009-12-13-7
2009.12.13 | Koala
"Група підтримки агітпункту"?
еее... а скоро буде "група підтримки автомобіля народного депутата Омельченка"? Чи "група підтримки рушниці Лозінського"? Про презерватив Уколова взагалі мовчу, бо не знаю, чи користувався...Юрій Шеляженко пише:
> - Навіть люк в сюжеті показали... Це нахабна брехня! - пояснює активіст Ігор,- Тут навколо є п'ять люків, але жоден з них не був ні під агітпунктом, ні ближче ніж на кілька метрів. Всі ці люки знаходяться на безпечній відстані від агітпункту. Ми знаємо державні норми і дотримуємось їх.
еее... "Агітпункт" знаходиться в квітковому павільйоні. Або активіст - але тоді він жодного стосунку до встановлення комерційного павільйону не має, або бізнесмен - і тоді не активіст. Або спіднє одягніть, або хрестика зніміть.
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Павільйон - агітаційний. Така офіційна позиція.
2009.12.13 | Koala
Агітаційний банк "Фінанси і кредит"
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Нє, у банкірів досить бабок, щоб відкупитись від Льоні-Космоса
2009.12.13 | Koala
Тобто проблема не в ідеях чи політиці, а виключно в бабках
2009.12.12 | один_козак
Re: Я, може, чогось не розумію, але це НЕ агітаційний пункт
2009.12.12 | Iryna_
місце точно не насиджене - там був 1 газетний кіоск
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Газетний кіоск там досі стоїть.
2009.12.13 | Iryna_
Він там стоїть з часів совка. Той самий
2009.12.12 | Taras-ods
ХеХ, а завтра ВОНА об'явить держкордон агітаційним пунктом...
Юро - і ти теж схопив синдром уколова?!2009.12.12 | ak1001
та не ВОНА, а будь який спритний бізнесмен
ставиш будь де павільйон з порнографією 24 години і чіпляєш на нього вивіску "агітпункт Тимошенко"2009.12.12 | Taras-ods
Ви гадаєте що Шеляженко купили бізнесмени?
ak1001 пише:> ставиш будь де павільйон з порнографією 24 години і чіпляєш на нього вивіску "агітпункт Тимошенко"
2009.12.12 | Koala
За скальпелем Хенлона - ні.
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Я так і думав, що тему спускатимуть в унітаз.
Ніж розібратись у ситуації по суті, набагато приємніше відточувати майстерність у сфері особистих наїздів та безплідних розумувань на загальні теми? Розумію.2009.12.13 | Koala
По суті: бізнесовий конфлікт намагаються видати за політичний
Нічого хорошого в бізнесовому конфлікті немає, тим більше такому. Але це схоже на спробу проїхати в маршрутці безкоштовно, показавши замість пенсійного посвідчення читацький квиток. Навіть якщо в читацькому буде зазначено, що вам 60 років - права на безкоштовний проїзд він не дає.2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Конфлікт комплексний. Політичні аргументи в ньому багато важать.
В даному випадку, на відміну від багатьох інших, легко побачити конкретне джерело політичної активності. Але це ніяк не означає, що у використанні політичних аргументів конфліктуючими сторонами наявна якась "брехня". Черновецький в Києві, Ратушняк в Ужгороді та інші вважають комунальну землю своєю вотчиною і творять що хочуть; а коли людям вже несила терпіти, виникає політичний аргумент на зразок агітації за Яценюка або Тимошенко.Майже всі інші політичні конфлікти в Україні мають таку ж природу, як і цей конфлікт.
Коли Президент ораторствує про неконституційність окремих актів Кабміну, це, як правило, означає, що Кабмін зазіхнув на інтереси олігархів-спонсорів або бюрократичної гвардії Президента.
Коли Кабмін волає, що Президент займається корупцією, це, як правило, означає, що Президент зазіхнув на інтереси бюрократів та олігархів, які підтримують Кабмін.
Коли опозиція звинувачує Президента і Кабмін у "непрофесіоналізмі", це означає, що Президент і Кабмін не видали "донецьким" їх законну, заздалегідь обумовлену пайку в повному обсязі (або не хочуть домовлятися про індексацію розміру пайки в зв'язку з всесвітньою економічною кризою).
Приблизно такі реалії нашої політики. І мінятимуть їх активні гравці, а не критики зі сторони.
Ставайте активними гравцями, не будьте байдужими до тих конфліктів, які вже почалися.
Dixi.
2009.12.13 | selu
Відокремте владу та бизнес, бо цей комплекс зветься корупцією.
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Неправда, цей комплекс зветься реальною політикою.
Корупція, реально кажучи - це коли є (реально діючий) закон і- чиновнику/політику платять за порушення цього закону,
- або чиновника/політика тримають на зарплатні чи гонорарах задля того, щоб він "потрібним способом" інтерпретував закон;
- або бізнесмен чи просто шахрай стає чиновником/політиком виключно заради власної вигоди.
В Україні - зокрема, в Києві та, зокрема, у сфері погодження розміщення тимчасових споруд - нема реально діючого закону. Тому кожен захищається як може. Єдина проблема полягає в тому, що громаді все те байдуже і ніхто не хоче об'єктивно розбиратись, хто більший корупціонер. Тільки від запаху грошей всі раптом стають небайдужими та починають шукати виправдання точці зору спонсора.
Коли буде вагомий фактор громади, тоді буде діяти закон. Але для цього треба будувати громаду і, зокрема, в цьому процесі ніяк не обійдешся без "брудної" суміші бізнесу та політики.
2009.12.13 | selu
Ось викинемо Юлю тоді реальність стане приємнішею.
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Міфи і легенди з вул. Банкової, 11
2009.12.13 | ak1001
угу, тендерная мафия бессмерта (/)
http://openbiz.com.ua/economics/analytics/_Tendernaya_mafiya_bessmertna.htmlПока Украина радуется второму траншу от МВФ, почти гарантированному в мае, “стараниями” Верховной Рады мы не менее гарантировано "пролетаем" мимо займа Всемирного Банка на политику развития.
Речь идет о судьбе многострадального закона о госзакупках, который парламент пытается протянуть всеми правдами и неправдами.
Напомним, 26 марта Всемирный Банк прислал письмо на имя премьер-министра Юлии Тимошенко, в котором назвал подготовленный ко второму чтению законопроект "не отвечающим международной практике и директивам ЕС".
А на следующий день письмо подобного содержания получил глава парламентского Комитета по вопросам экономической политики Александр Ткаченко. В адресаты Всемирного Банка бывший почетный президент Тендерной палаты попал, поскольку возглавляемый им комитет как раз и подготовил ко второму чтению законопроект "О закупке товаров, работ и услуг за государственные средства" (N2263-1).
В письме за подписью директора Всемирного Банка по Украине, Беларуси и Молдове Мартина Райзера отмечается, что при подготовке законопроекта ко второму чтению не учтена значительная часть серьезных и системных комментариев от ВБ. Более того, "в документ внесено большое количество дополнительных положений, еще более отдаляющих этот документ от варианта, который бы в целом учитывал наши советы".
В результате, по мнению ВБ, "по сути возрождается очень непрозрачная институционная структура и система контроля". Резюме международной организации: "В своей нынешней форме этот законопроект не отвечает лучшим международным практикам и не включает ключевые положения, необходимые для соблюдения обязательств Украины относительно Общего соглашения о закупках в рамках ВТО".
Ситуация становится еще более неприятной, если вспомнить, что существует еще одна версия законопроекта, подготовленного ко второму чтению в Министерстве экономики. И что самое интересное — этот законопроект Всемирный банк одобрил. Так, в письме на имя Юлии Тимошенко от 8 апреля отмечено, что указанный законопроект, "после его принятия и имплементации, обеспечит справедливую институционную основу для государственных закупок, на которой далее можно будет построить, а впоследствии усилить общую систему закупок и реформ. Целью остается создание системы закупок, которая базируется на лучших мировых стандартах, что требует четкого разграничения функций имплементации, наблюдения и контроля, а также независимого и прозрачного механизма рассмотрения жалоб". Под документом стоят подписи не только Мартина Райзера, но и временного поверенного Представительства Европейской Комиссии в Украине Дирка Шюбеля, от которой, к слову, зависит перспектива создания зоны свободной торговли с Евросоюзом.
Казалось бы, после столь явного сигнала, депутаты должны были как минимум вынести на рассмотрение законопроект о госзакупках, подготовленный Минэкономики и одобренный международными экспертами. Однако парламентарии пошли ва-банк.
2009.12.13 | selu
Бессмерта мафія, але не мафіозі. Тому доведеться домовлятися.
2009.12.13 | selu
Це справа народу. а не Банкової, 11.
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Народу неважливо, Юля чи Яна. Народу хочеться жити нормально.
2009.12.13 | selu
Тому важливий Ющенко, а Юля та Яник дійсно неважливі..
2009.12.13 | ak1001
нарешті ви написали правду про себе
"не обійдешься без брудної суміші"е неправда. ваша брудна суміш а також ви особисто після того як правда вилазить наружу породжують безвір'я у людьську чесність, громадський цинізм і апатію
"така офіційна позиція" і "брудна суміш" - це ж чистий піховшек
вас не дивує як ви опинились по той бік?
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Я на боці реальності та діючих сил, що прагнуть її покращити.
А Ви на якому боці (спите/мрієте/філософствуєте)?2009.12.13 | ak1001
Re: Я на боці реальності та діючих сил, що прагнуть її покращити.
яка краса.ну тоді я звісно на боці віртуальності, неіснуючих сил, що прагнуть її погіршити
це взгалі дуже показово як "чесні незалежні журналісти" становляться на бік сил що покращують реальність. про правду і чесніть вже мова не йде.
а вже як БЮТ покращує реальність, це просто пісня....
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Якраз мова йде про правду і чесність.
А те що правда, теє, заплутана і в зв'язку з вимушено спрощеною трансляцією (повна зайняла б багато часу) містить купу логічних протиріч... На то вона і правда, а не піар2009.12.13 | selu
Навпаки: в правді нема логічних протиріч, а в піарі є.
2009.12.13 | Koala
Я вірно зрозумів, що коли ти волаєш про незаконність
дій Черновецького, то це означає, що Черновецький зазихнув на твою власність?2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Ні.
Koala пише:> дій Черновецького, то це означає, що Черновецький зазихнув на твою власність?
Він зазіхнув на власність Марти Ткачук.
2009.12.13 | Sean
чим би дитина не тішилася...
2009.12.13 | Юрій Шеляженко
Отож. Суспільство росте, діти активно вчаться бізнесу та законам