Закон України про перешкоджання підприємницькій діяльності
12/12/2009 | Сергій Дібров
1 січня 2010 року вводиться в дію Закон України "Про засади запобігання та протидії корупції" (№ 1506-VI).
Згідно до Порівняльної таблиці до другого читання від 13.04.2009, під час доопрацювання законопроекту в ньому з'явилася поправка, якою жорсткі заборони щодо сумісництва посад розповсюджуються не тільки на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування, але й на посадовців та осіб, що мають довіреністі на виконання організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій в юридичних особах, в тому числі недерждавної форми власності, і навіть на фізичних осіб - підприємців.
Чинне положення Закону забороняє роботу за сумісництвом широкому колу громадян (приватні підприємці, бухгалтери, менеджери вищої та середньої ланки, комерційні агенти). Крім того, таким особам забороняється участь в керівних органах господарських товариств.
Крім того, таке положення фактично призводить до утворення прошарку "професійних народних заседателів" та "професійних присяжних", яким відтепер, згідно букви закону, заборонено займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю.
Одночасно з цим, згідно букви Закону, така заборона не поширюється на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, посадових осіб бюджетних установ, членів виборчих комісій, помічників-консультантів народних депутатів та інших виборних осіб, посадових осіб іноземних держав та іноземних державних підприємств, а також на осіб, які надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі тощо). Наявність такого положення беззаперечно свідчить про відсутність волі законодавця на встановлення масової заборони сумісництва, що дозволяє зробити висновок про помилкове розповсюдження встановлених законом заборон на працівників приватного сектору. Таким чином, закон, спрямований на боротьбу з корупцією, перетворився на закон про перешкоджання підприємницькій діяльності.
Введення в дію цього закону, що містить помилкові положення, створює суттєві перешкоди у здійсненні своїх законних трудових прав та прав власності широкими верствами громадян, збільшує напругу в суспільстві, сприяє корупції і може спричинити соціальний вибух.
Враховуючи це, я звертаюся до народних депутатів та інших суб'єктів законодавчої ініциативи з проханням негайно внести на розгляд Верховної Ради законопроєкт про внесення змін до Закону України "Про засади запобігання та протидії корупції", згідно з яким в частині першій статті 4 замінити слова:
"Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону"
словами:
"Особам, зазначеним у пунктах 1 і 2 статті 2 цього Закону, крім народних засідателів і присяжних, забороняється", залишивши решту тексту без змін. Враховуючи, що до Нового Року залишилося п'ять сесійних засідань, часу гаяти не можна.
Прошу усіх, хто стурбований наступними змінами в законодавстві, приєднуватися до цього звернення.
Враховуючи невідкладність питання, готовий за потреби взяти особисту участь в підготуванні необхідних документів.
Сергій Дібров, м. Одеса, (050) 316-42-31
Буду вдячний за допомогу в розповсюдженні цього звернення, в тому числі до народних депутатів, помічників народних депутатів та інших осіб, які можуть сприяти найшвидшому складенні та ухваленні відповідного законопроекту.
Згідно до Порівняльної таблиці до другого читання від 13.04.2009, під час доопрацювання законопроекту в ньому з'явилася поправка, якою жорсткі заборони щодо сумісництва посад розповсюджуються не тільки на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування, але й на посадовців та осіб, що мають довіреністі на виконання організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських функцій в юридичних особах, в тому числі недерждавної форми власності, і навіть на фізичних осіб - підприємців.
Чинне положення Закону забороняє роботу за сумісництвом широкому колу громадян (приватні підприємці, бухгалтери, менеджери вищої та середньої ланки, комерційні агенти). Крім того, таким особам забороняється участь в керівних органах господарських товариств.
Крім того, таке положення фактично призводить до утворення прошарку "професійних народних заседателів" та "професійних присяжних", яким відтепер, згідно букви закону, заборонено займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю.
Одночасно з цим, згідно букви Закону, така заборона не поширюється на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, посадових осіб бюджетних установ, членів виборчих комісій, помічників-консультантів народних депутатів та інших виборних осіб, посадових осіб іноземних держав та іноземних державних підприємств, а також на осіб, які надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі тощо). Наявність такого положення беззаперечно свідчить про відсутність волі законодавця на встановлення масової заборони сумісництва, що дозволяє зробити висновок про помилкове розповсюдження встановлених законом заборон на працівників приватного сектору. Таким чином, закон, спрямований на боротьбу з корупцією, перетворився на закон про перешкоджання підприємницькій діяльності.
Введення в дію цього закону, що містить помилкові положення, створює суттєві перешкоди у здійсненні своїх законних трудових прав та прав власності широкими верствами громадян, збільшує напругу в суспільстві, сприяє корупції і може спричинити соціальний вибух.
Враховуючи це, я звертаюся до народних депутатів та інших суб'єктів законодавчої ініциативи з проханням негайно внести на розгляд Верховної Ради законопроєкт про внесення змін до Закону України "Про засади запобігання та протидії корупції", згідно з яким в частині першій статті 4 замінити слова:
"Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону"
словами:
"Особам, зазначеним у пунктах 1 і 2 статті 2 цього Закону, крім народних засідателів і присяжних, забороняється", залишивши решту тексту без змін. Враховуючи, що до Нового Року залишилося п'ять сесійних засідань, часу гаяти не можна.
Прошу усіх, хто стурбований наступними змінами в законодавстві, приєднуватися до цього звернення.
Враховуючи невідкладність питання, готовий за потреби взяти особисту участь в підготуванні необхідних документів.
Сергій Дібров, м. Одеса, (050) 316-42-31
Буду вдячний за допомогу в розповсюдженні цього звернення, в тому числі до народних депутатів, помічників народних депутатів та інших осіб, які можуть сприяти найшвидшому складенні та ухваленні відповідного законопроекту.
Відповіді
2009.12.13 | Ольга Оленич
Re: Закон України про перешкоджання підприємницькій діяльності
Сергій Дібров пише:
> 1 січня 2010 року вводиться в дію Закон України "Про засади запобігання та протидії корупції"
Верховная Рада маньяков, холуев, недоносков и ублюдков, а также альфонсов и извращенцев.
2009.12.13 | Crazy Lawyer
Re: Закон України про перешкоджання підприємницькій діяльності
Рятує лише те, що відповідальності не встановили, коли розповсюдили заборону на пункт 3 (ФЛП та управлінців приватних товариств)2009.12.13 | 123
Re: Закон України про перешкоджання підприємницькій діяльності
Crazy Lawyer пише:> Рятує лише те, що відповідальності не встановили, коли розповсюдили заборону на пункт 3 (ФЛП та управлінців приватних товариств)
чи не притягнеться якась відповідальність "загалом за корупцію" з кримінального кодексу, наприклад?
2009.12.13 | S.D.
Як це "відповідальності не встановили"??? (/)
Crazy Lawyer пише:> Рятує лише те, що відповідальності не встановили, коли розповсюдили заборону на пункт 3 (ФЛП та управлінців приватних товариств)
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1508-17
Суб'єктом корупційного адміністративного
правопорушення у статтях 212-21 - 212-23, 212-27 є особи,
визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України
"Про засади запобігання та протидії корупції" ( 1506-17 ).
2009.12.14 | Crazy Lawyer
Re: Як це "відповідальності не встановили"??? (/)
S.D. пише:> Crazy Lawyer пише:
> > Рятує лише те, що відповідальності не встановили, коли розповсюдили заборону на пункт 3 (ФЛП та управлінців приватних товариств)
>
> http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1508-17
>
> Суб'єктом корупційного адміністративного
> правопорушення у статтях 212-21 - 212-23, 212-27 є особи,
> визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України
> "Про засади запобігання та протидії корупції" ( 1506-17 ).
Це не можливо застосувати. Подивіться, що таке неправомірна вигода визначення
2009.12.15 | S.D.
І це теж символізує працелюбність і незакомплексованість тварюки
2009.12.13 | Max
ВОНА працює!
ВОНА то держава.Ну що тут скажеж? Замордизм випиш-вималюй.
Чогось такого й слід було чекати. Боротьба з корупцією -- явищем, притаманним саме державі, у державців виливається в обмеження для приватних громадян, в обмеження суспільних свобод. Інакше вони не можуть. Ну не будуть же вони "брати за морду" себе самих!
Ситуація проста: або МИ (громадянське суспільство) беремо за морду ЇХ, державців, або ВОНИ нас.