В Україні буде збудовано 10 корветів
12/16/2009 | Майдан-ІНФОРМ
Згідно з програмою створення кораблів класу «корвет», на Чорноморському суднобудівному заводі (ЧСЗ) до 2026 року планується збудувати 10 кораблів класу «корвет».
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив на прес-конференції директор департаменту розробок і закупівлі озброєнь і військової техніки Міністерства оборони України Володимир ГРЕК.
За його словами, перший корабель має бути збудований до кінця 2012 року, а загалом до 2017 року планується завершити будівництво чотирьох корветів. «У будівництві кораблів братимуть участь близько 30 вітчизняних підприємств. Озброєння для українських корветів поставлятимуть французькі компанії DCNS, MBDA, Eurotorp», – уточнив В.ГРЕК.
При цьому він зазначив, що для Міноборони дуже важливою є згода компанії «Смарт-холдинг», яка є основним акціонером Чорноморського суднобудівного заводу, будувати перший корабель впродовж 6 місяців без попередньої оплати. «Ми чудово розуміємо ризик несистемного фінансування цього проекту з боку держави. Те, що «Смарт-холдинг» узяла на себе відповідальність за фінансову підтримку будівництва, стало одним із найважливіших чинників при визначенні переможця конкурсу на будівництво корвета», – сказав В.ГРЕК.
Також він повідомив, що наступного року на виконання робіт з будівництва першого корабля з державного бюджету буде виділено близько 180-200 млн. грн. «На наш погляд, цього буде достатньо на першому етапі будівництва. У ході подальшої роботи буде остаточно визначена вартість робіт з будівництва самого корабля і вартість постачання озброєнь. Фіксована ціна будівництва одного корвета визначатиметься через місяць після здачі першого корабля», – уточнив В.ГРЕК.
За його словами, прогнозна ціна першого корабля становить близько 250 млн. євро. «Перший серійний корабель має коштувати близько 210 млн. євро, тоді як у Європі вартість подібних кораблів становить близько 300 млн. євро», – додав В.ГРЕК.
Як повідомляв УНІАН, у грудні цього року державна акціонерна холдингова компанія «Чорноморський суднобудний завод» виграла конкурс на будівництво серії військових кораблів класу «корвет» для Військово-морського флоту України.
Довідка УНІАН. ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» – одна з найбільших суднобудівних верфей України. Виробничі потужності заводу дозволяють виконувати замовлення на проектування, будівництво і ремонт суден будь-якої складності, аж до крейсерів-авіаносців і супертанкерів, і комплектувати їх за бажанням замовників.
90,25% акцій підприємства володіє ВАТ «Херсонський суднобудівний завод», який наприкінці 2007 року придбав цей пакет акцій у ВАТ «Судмашпром» (Миколаїв) на умовах узгодженого з Фондом держмайна України і Антимонопольним комітетом договору купівлі-продажу.
Херсонський суднобудівний завод і Чорноморський суднобудівний завод входять до складу суднобудівного холдингу ЗАТ «Смарт-холдинг», що формується.
http://www.unian.net/ukr/news/news-352348.html
sean
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив на прес-конференції директор департаменту розробок і закупівлі озброєнь і військової техніки Міністерства оборони України Володимир ГРЕК.
За його словами, перший корабель має бути збудований до кінця 2012 року, а загалом до 2017 року планується завершити будівництво чотирьох корветів. «У будівництві кораблів братимуть участь близько 30 вітчизняних підприємств. Озброєння для українських корветів поставлятимуть французькі компанії DCNS, MBDA, Eurotorp», – уточнив В.ГРЕК.
При цьому він зазначив, що для Міноборони дуже важливою є згода компанії «Смарт-холдинг», яка є основним акціонером Чорноморського суднобудівного заводу, будувати перший корабель впродовж 6 місяців без попередньої оплати. «Ми чудово розуміємо ризик несистемного фінансування цього проекту з боку держави. Те, що «Смарт-холдинг» узяла на себе відповідальність за фінансову підтримку будівництва, стало одним із найважливіших чинників при визначенні переможця конкурсу на будівництво корвета», – сказав В.ГРЕК.
Також він повідомив, що наступного року на виконання робіт з будівництва першого корабля з державного бюджету буде виділено близько 180-200 млн. грн. «На наш погляд, цього буде достатньо на першому етапі будівництва. У ході подальшої роботи буде остаточно визначена вартість робіт з будівництва самого корабля і вартість постачання озброєнь. Фіксована ціна будівництва одного корвета визначатиметься через місяць після здачі першого корабля», – уточнив В.ГРЕК.
За його словами, прогнозна ціна першого корабля становить близько 250 млн. євро. «Перший серійний корабель має коштувати близько 210 млн. євро, тоді як у Європі вартість подібних кораблів становить близько 300 млн. євро», – додав В.ГРЕК.
Як повідомляв УНІАН, у грудні цього року державна акціонерна холдингова компанія «Чорноморський суднобудний завод» виграла конкурс на будівництво серії військових кораблів класу «корвет» для Військово-морського флоту України.
Довідка УНІАН. ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» – одна з найбільших суднобудівних верфей України. Виробничі потужності заводу дозволяють виконувати замовлення на проектування, будівництво і ремонт суден будь-якої складності, аж до крейсерів-авіаносців і супертанкерів, і комплектувати їх за бажанням замовників.
90,25% акцій підприємства володіє ВАТ «Херсонський суднобудівний завод», який наприкінці 2007 року придбав цей пакет акцій у ВАТ «Судмашпром» (Миколаїв) на умовах узгодженого з Фондом держмайна України і Антимонопольним комітетом договору купівлі-продажу.
Херсонський суднобудівний завод і Чорноморський суднобудівний завод входять до складу суднобудівного холдингу ЗАТ «Смарт-холдинг», що формується.
http://www.unian.net/ukr/news/news-352348.html
sean
Відповіді
2009.12.16 | VVS
Смарт крім збитків, ще нічого не приніс Україні!
З якого це дива відомий російський бізнесмен-аферист Новінський буде будувати для України військові кораблі, та ще й хза свій рахунок?!Не вірю!!! Скоріш за все це буде дуже вдала афера, від якої Україна втратить мільярди долларів.
2009.12.16 | zmej_gorynych
І ще одне..
Чи не завважило шановне панство, що вже декілька років інформаційні зведення про т. зв. "успіхи держави" на відсотків 80 складаються з намірів тих, чи інших владних підорків?Наприклад (образно говорячи), "Кабінет Міністрів України в наступному місяці/кварталі/році планує підвищити продуктивність праці в ХХХ галузі на YY%". Або "Президент України поінформував, що на його зустрічі з Президентом ХХХ планується підписання договору про економічну співпрацю між країнами. При цьому економічний ефект може скласти YY мільярдів доларів США".
Як вже все це мудачйо заї.ало!!! Самі є кінченими безальтернативними підарасами і ще й вважають, що всі навкруги також є останніми лохами.
Пропоную переконатись перш за все самому, що далеко не всі є лохами.
А тому за час "Ч" (початок переробки бляеліти на метан в біореакторах) прийняти момент оголошення дефолту України. Не думаю, що його аж так довго доведеться чекати. Хіба що підорки наберуться ще більше позик як сучка бліх. Ну, тоді потрібно заборонити одним гандонам брати кредити, а другим - охоче їх видавати.
Чому саме момент дефолту? - Бо вже аж ніхто не заперечить, що факт дефолту в любому випадку характеризуватиме повну непридатність та неспроможність сучасних владних та політ- блядєй займати нинішнє їх місце.
Ну і вважаю, що хоча би частково шкоду, котру вони нанесли Україні, може компенсувати якісний метан, отриманий з них самих. А радше теплі почуття, котрі викликатиме його горіння в котельнях, автодвигунах, чи грубках громадян України
Обігрій дитину губернатором!, або
Екологічно чистий метан з Банкової та Грушевського!
(Все в прямому значенні цих слів)
2009.12.16 | stryjko_bojko
zmej_gorynych! Якийсь чорний гумор у Вас
2009.12.16 | VVS
Про Смарт-Холдінг (дуууже коротенько)
Для тих хто не знає, що таке "Смарт-Холдинг"...Офіційним обличчям холдінгу є російський бізнесмен Новінський. Лише на видимій частині цього злочинно-бізнесового айсбергу такі цікаві бізнес-проекти як:
- приватизація ІнГОКу (з подальшим перепродажем Ахметову)
- перекупка і спекулятивна перепродаж ТРЦ перед Республіканським стадіоном державі (в я кості компенсації отримав 80 Га біля НВЦ Київ
- 2 "заморожені" новострої на Троещині (будівництво зупинено ще до кризи, головний замовник - Ватутінська райдержадміністрація м.Києва)
Я впевнений що Смарт координує свою роботу з дуже високими проросійськими держпосадовцями в Україні та має серьйозну підтримку з Росії.
Коротенький приклад по ІнГОКу (дуже легко знайти інфу, тому що це було стратегічне державне підприємство, взяв зі статтті на cripo.com.ua):
Этот комбинат – вместе с огромными запасами железной руды – обошелся российскому бизнесмену из “питерской команды” всего в… $ 30,74 миллиона!
Официальные данные: В июле-декабре 2004 года крупнейший в Украине производитель железорудного концентрата Ингулецкий горно-обогатительный комбинат закончил с убытком 28,388 миллионов гривен. Чистый доход комбината во втором полугодии минувшего (попередній рік коли Смарт не контролював ІнГОК) года составил 742,12 миллионов гривен.
По неофициальным данным Ингулецкий ГОК ежегодно дает чистой прибыли около 480 миллионов долларов.
ІМХО, Ніяких корветів для незалежної України вони будувати не будуть!!!
2009.12.16 | samopal
Вони ще й шельф допомагають "освоїти"...
2009.12.16 | Isoлято
Корисна інформація для kom8407®!
VVS пише:> В июле-декабре 2004 года крупнейший в Украине производитель железорудного концентрата Ингулецкий горно-обогатительный комбинат закончил с убытком 28,388 миллионов гривен.
Хай згадає, хто тоді у нас був "най-най-іфіктівнєйшим вмірі мєнєджирам"!
2009.12.16 | Sych
Компанія як компанія. Робить собі на прибуток.
Проблема тут в іншому - який представник Держави продав за безцінь ті підприємства?!2009.12.16 | Чучхе
Дай боже нашому теляті вовка з"їсти...
2009.12.16 | ak1001
в сенсі бюджет попилити? тут наші телята з вовками позмагаються
2009.12.16 | Sych
А грошики звідки? Держава ж - банкрут.
2009.12.17 | VVS
Завод "Залів" готовий судитися через "корвети" Новинського
А ось Вам доречі і український конкурента Смартуhttp://www.epravda.com.ua/news/4b291f9c1370c/