«Не будь байдужим!» - за українізацію реклами Миколаєва
12/18/2009 | Оксана Левкова
У м. Миколаєві відкрито адміністративне провадження відносно 24 замовників російськомовної реклами. Про це Миколаївське обласне управління у справах захисту прав споживачів письмово повідомило скаржникам – миколаївським волонтерам Громадського руху «Не будь байдужим!». Ще в листопаді волонтерами Руху було зафіксовано більш ніж 60 порушень мовного законодавства у сфері реклами. Про всі випадки порушень миколаївці повідомляли відповідним контролюючим органам. «Минулого місяця зусиллями небайдужих було здійснено моніторинг зовнішньої реклами в центрі міста. За дуже короткий проміжок часу було виявлено, що кількість російськомовних біг-бордів та лайт-боксів на центральних вулицях обраховується десятками, а то й сотнями. Маючи перші результати перевірок у центрі міста – санкції до порушників, ми розпочинаємо моніторинг спальних районів», – прокоментував перебіг громадської кампанії з дотримання мовного законодавства у сфері реклами волонтер із Миколаєва Володимир.
Аналогічна громадська кампанія триває і в сусідньому Херсоні, де кількість волонтерів, що здійснюють моніторинг зовнішньої реклами на порядок вища від Миколаєва. У Херсоні тривають перевірки замовників російськомовної реклами обласним Управлінням у справах захисту прав споживачів. На окремих порушників відкрито адміністративне провадження. Проводиться роз’яснювальна робота серед фізичних та юридичних осіб, що надають послуги з виготовлення та розміщення реклами. Організатором громадської кампанії виступив всеукраїнський Громадський рух «Не будь байдужим!».
Аналогічна громадська кампанія триває і в сусідньому Херсоні, де кількість волонтерів, що здійснюють моніторинг зовнішньої реклами на порядок вища від Миколаєва. У Херсоні тривають перевірки замовників російськомовної реклами обласним Управлінням у справах захисту прав споживачів. На окремих порушників відкрито адміністративне провадження. Проводиться роз’яснювальна робота серед фізичних та юридичних осіб, що надають послуги з виготовлення та розміщення реклами. Організатором громадської кампанії виступив всеукраїнський Громадський рух «Не будь байдужим!».
Відповіді
2009.12.20 | kom8407
Re: «Не будь байдужим!» - за українізацію реклами Миколаєва
Реклама - приватна справа, а не державна. Якщо дехто рекламу не розуміє, гірше рекламодавцю.А те, що хвалена українська конституція грубо порушує права російськомовного населення, до того, очевидно, Ви байдужі.
2009.12.20 | Адвокат ...
Ніяк не пойму теє "абіженоє насєлєніє"...
Як тіко воно попада до Еуропи, чи Гамерики,-- так чому сь не "абіжається" на тамошній люд, що на опщє-панятнай фєнє нє ботаєт. Як воно сі повернуло назад в Україну,-- "апять абіженоє на всю ґолову"... Прямо яка сь "заґадка пріроди".