МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

«Укравтодор» за год проложил 8 км дорог (л)

12/23/2009 | ak1001
http://www.glavred.info/archive/2009/12/23/083800-14.html

...

Путем несложных арифметических расчетов можно выяснить, что каждый километр этих дорог обошелся государству в 117,5 млн грн. Для сравнения, в США такие работы обходятся федеральному бюджету в пересчете на гривню в среднем в 47,2 млн. В Китае километр автомагистрали строят за сумму, эквивалентную 19,2 млн грн
...

---------------

шо называется из серии ВОНА працює

помнится год-два назад Уколов на форуме торжественно заявлял об инициативе инвестиций в строительство дорог - называл какие-то большие цифры, найдите ветку плз

правда учитывая цену этих 8 км многое становится понятно, но все же...

Відповіді

  • 2009.12.23 | ak1001

    Турчинов здійснив обліт на гелікоптері майбутньої кільцевої(/)

    Турчинов здійснив обліт на гелікоптері майбутньої кільцевої

    Версія до друку // Тема повністю // переглядів: 495 // URL: http://www2.maidan.org.ua/n/arch2008/1209984054

    Олександр Турчинов здійснив обліт на гелікоптері території майбутньої київської кільцевої дороги

    У понеділок кандидат на посаду мера Києва від БЮТ Олександр Турчинов здійснив обліт на гелікоптері території майбутньої київської кільцевої дороги.

    Олександр Турчинов повідомив, що це масштабний проект, який реалізує Укравтодор під керівництвом Міністерства транспорту та зв’язку.

    «Цей проект вже розпочато. Орієнтовний кошторис без вартості землі складає близько 50 мільярдів гривень», - сказав він.

    Олександр Турчинов наголосив на необхідності вирішення питання «розпайованої і купленої землі», через яку проходитимете дорога, разом з Київською обласною та районними адміністраціями.

    За словами Турчинова, бюджетних коштів на будівництво дороги не вистачить, тому необхідно буде залучати до цього проекту інвесторів.

    «Для того, щоб не робити майбутню окружну дорогу платною, з інвесторами будуть відпрацьовуватись різні схеми. Наприклад, інвесторам, які вклали свої кошти, буде віддаватися придорожня інфраструктура, тобто будівництво біля дороги заправок тощо», - повідомив він.

    На думку Олександра Турчинова, такий підхід дозволить залучити достатню кількість ресурсів для швидкого будівництва кільцевої дороги.

    Кандидат на посаду мера Києва від БЮТ повідомив, що найбільш складні ділянки дороги – це мостові переходи через Дніпро. Турчинов зазначив, що завдяки майбутній окружній дорозі з’явиться можливість розв’язати транспортні проблеми Києва та забезпечити безперешкодний рух транзитному транспорту.

    «Фактично, сьогодні ми зробили обліт майбутніх меж міста Києва. Після того, як буде запущена кільцева дорога, Київ збільшить свої розміри у кілька разів», - повідомив Олександр Турчинов.

    БЛОК ЮЛІЇ ТИМОШЕНКО
    ПРЕС-СЛУЖБА
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.23 | Чучхе

      Там взагалі щось дивне з кільцевою

      Поки турчинов облітає її на гелікоптері, радикально проти розміщення південної ділянки кільцевої дороги виступає мер Українки Козирєв - той самий, якого БЮТ нещодавно сватав на голову Київської обладміністрації
  • 2009.12.23 | ak1001

    Тимошенко поставила новую сверхзадачу - настроить дорог на 118 м

    01 декабря 2008

    http://24.ua/news/show/id/75279.htm


    Тимошенко поставила новую сверхзадачу - настроить дорог на 118 миллиардов

    Теги: кабмин, транспорт, строительство

    Автор фото: kmu.gov.ua

    Кабинет министров Украины намерен обеспечить строительство с 2009 года автомобильных дорог в Украине на сумму 118 млрд. грн., заявила премьер-министр Украины Юлия Тимошенко.

    "Мы проанализируем все проекты транзитных магистралей - а их 19, капиталоемкостью 118 млрд. грн. Это сверхзадача, которую мы ставим на 2009 и следующие годы", - сказала Ю.Тимошенко в понедельник в Киеве, открывая правительственное совещание по вопросу строительства транспортной инфраструктуры страны.

    Она отметила, что протяженность проектируемых дорог составляет 3,5 тыс. км. Ю.Тимошенко отметила, что при осуществлении этих проектов планируется построить 94 моста, 239 путепровода, 2 туннеля.

    Ю.Тимошенко подчеркнула, что для этого в первоочередном порядке нужно решить ряд насущных вопросов. Среди них Ю.Тимошенко назвала принятие закона, который бы упростил и ускорил процедура отвода земли для общественных потребностей, а также наладить систему "финансирования масштабного строительства дорог" путем принятия закона про концессию и закона о государственном частном партнерстве".

    В свою очередь глава "Укравтодора" Вадим Гуржос отметил, что среди обсуждаемых на сегодняшний день проектов Большая окружная дорога вокруг Киева. Он также отметил, что речь идет о строительстве дороги Львов-Краковец протяженностью 84 км и стоимостью 3 млрд. грн., дороги Львов-Броды протяженностью 78 км и стоимостью 2,7 млн. грн., дороги Киев-Винница стоимостью 5 млрд. грн. и дороги Одесса-Рени стоимостью 9 млрд. грн.

    В.Гуржос уточнил, что приводимая стоимостью делается из расчета цен 2008 года.
  • 2009.12.23 | ak1001

    знайшов гілочку - архіви поки не горять :) (л)

    http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_arch2008&trs=-1&key=1214922071&first=&last=

    01-07-2008 17:21, Мінор
    Поговоріть про хороше - наш Уряд починає будівництво доріг (л)


    і по лінку

    "Прем‘єр-міністр Юлія Тимошенко заявляє, що уряд розпочав докорінне реформування будівництва доріг і тому пропонує у чотири рази збільшити залучення кредитів під державні гарантії для будівництва."

    ---



    ну шо пане Мінор, чи не час поговорити? як бачимо результати докорінного реформування будівництва доріг урядом Тимошенко без перебільшень можно назвати ще "небаченими" і "неперевершеними"

    сходіть подивиться хто що в тій гілці писав рік з гаком тому
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2009.12.23 | GreyWraith

      Думаю, коментарi зайвi

      Дати це радiсне повiдомлення разом iз результатом - та на листiвку.

      Схоже, Ющенко ще на початку 2005 року правильно зробив, що не опирався дебiлнiй "полiтрехвормi": народ мае пройти щеплення вiд популiзму, олгархiзму та популiзму. Буде важко, але якщо одужае - лише здоровiшим буде, а нi - то й нi. Жорстоко, проте справедливо.
  • 2009.12.24 | ak1001

    Про дурнів і дороги (/)

    http://infoporn.org.ua/2009/12/23/pro_durnv__dorogy_

    Про дурнів і дороги
    Володимир Йадороб // 23.12.2009

    Якщо головними проблемами Росії традиційно є дурні та дороги, то в Україні це, швидше за все, дороги і дурні, які їх будують… Ну, і до купи – дурні, які призначають тих дурнів будувати дороги.

    Вражаюча за своєю красномовністю статистика: за рік «Укравтодор» ухитрився побудувати аж 7,8 км доріг, і обійшлося це платникам податків аж у 913,5 млн. грн. Простий підрахунок показує, що 1 км дороги коштує десь 117,5 млн. грн. Для порівняння, у США 1 км автодоріг обходиться в 47 млн. грн., якщо перевести на наші гроші. І ризикну припустити, що якість покриття при цьому – незрівнянно вища. І будують американці далеко не по 8 км доріг на рік.

    З приводу роботи рідного «Укравтодору» маю ще дві прекрасні красномовні історії. У одному селі під Києвом є ділянка дороги, яку, здається, не ремонтували ще з того часу, як нею пройшли танки Гудеріана. Безпечно їхати нею можна лише на тракторі, бо навіть «позашляховики» ризикують втратити колеса чи угробити ресору (бачив на власні очі). У свій час мешканці прилеглих вулиць неодноразово зверталися до місцевої влади, депутатів, усі інші можливі інстанції з проханням навести лад. Але толку з того діла було не більше, аніж від шаманських танців навколо кожної вибоїни.

    Врешті, терпець людям урвався і вони самотужки зібрали якусь там необхідну на ремонт суму. Хтось із «пробивних» та спритних зумів вийти на сяке-таке «автодорівське» начальство, яке за невеличку додаткову віддяку погодилося забезпечити ремонт силами відомчої техніки. З того часу минуло вже два роки. За цей час на об’єкті лише один раз побував бульдозер, який трошки порівняв ями та й поїхав собі…

    Друга історія сталася досить далеко від столиці пару років тому. «Укравтодор» проводив капітальний ремонт однієї траси, яка пролягала повз маленьке село. Сільська рада пометушилася, зібрала невеличкого хабара та доба зарилася з «автодорівським» начальством про те, щоб заодно вже проклали асфальт і у село. Тепер тут – прекрасний асфальт, об’єкт заздрощів усієї околиці. Але є один цікавий момент.

    Саме це село розташоване у лісі, і окрім власне села до відомства місцевої ради входять ще одинадцять присілків, розкиданих навколо. Так от коли до села вели асфальт – усі ці присілки «укравтодорівці» оформили як окремі села, і відстань до кожного від траси порахували окремо. І грошей на це з бюджету виділили відповідно…

    Володимир Йадороб


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".