МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Колектив Львівського Автобусного - до Прем'єр-Міністра

01/08/2010 | tvun_lv

Відкритий лист

Премєр-міністру України п.Ю.Тимошенко


Шановна Юліє Володимирівно!

Як нам, працівникам, ветеранам і акціонерам Львівського автобусного заводу (ВАТ «ЛАЗ»), яких нараховується більше 76 тисяч осіб, зрозуміти Вас. По телебаченню, в пресі передають Ваші заяви, що Ви відстоюєте справедливість, що ставши Президентом України, Ви повернете незаконно приватизовані заводи, фабрики та інші установи до державної власності, але на ділі Ви, чомусь, сприяєте знищенню економіки України.

Наш приклад. 25 червня 2009 року перебуваючи у Львові Ви, Юліє Володимирівно, запросили представників нашого заводу і вислухали їх. В присутності голови Львівської облдержадміністрації п.М.Кмітя, голови Львівської обласної ради п.М.Сеника, міського голови м. Львова п.А.Садового наші представники передали Вам колективну заяву і копію постанови Вищого господарського суду України від 20.01.2009р., згідно з якою залишено в силі рішення Деснянського районного суду м. Києва від 29.11.2001р., а також рішення Господарського суду м. Києва і ухвалу Апеляційного суду м. Києва від 11.12. 2003р. про визнання недійсним договору купівлі-продажу 70,41% акцій ВАТ «Львівський автобусний завод» ТзОВ «Сіл-Авто». Усі три чільники Львова на Ваше запитання «Що, забираємо назад?», дали згоду. Ви нас обнадіяли. Ми Вам повірили. Але виявилося, що це фальш. Після цього, незаконний власник І.Чуркін, якого Ви назвали «кримінальним авторитетом», повідомив що мав зустріч з Вами на якій Ви заявили, що Львівський автобусний завод із незаконного володіння ніхто відбирати не буде. І.Чуркін після Вашого від’їзду повів себе ще більш зухвало і агресивно: технологічну оснастку і обладнання здає в металобрухт, а гроші куди йдуть, не відомо.

До приватизації ЛАЗ мав потужності для випуску 15-18 тисяч автобусів на рік.

Незаконний власник, а таким він став через півтора місяця після приватизації, тобто після рішення Деснянського районного суду м. Києва від 29.11.2001р., знімає на ЛАЗі з виробництва два автобуси ЛАЗ-695Н і ЛАЗ 699Р (турист) і передає їх на куплений ним Дніпродзержинський авторемонтний завод і, таким чином, ліквідовує понад 600 робочих місць на ЛАЗі. Далі пішло-поїхало. Шахрайські операції проводилися одні за другими і завод навмисно доводився до банкрутства, до повного знищення. Ми про це Вам писали і відповідні документи наш голова незалежної профспілки після наради у Вас особисто поклала Вам на стіл.

Юліє Володимирівно, податкова інспекція, пенсійний фонд, ФДМУ у Ваших руках. Несплата до пенсійного фонду по ЛАЗу становить більше 6-ти млн.грн., заборгованість зарплати працівникам ЛАЗу за 2008р. за рішенням суду на 25.12.2009р. складає більше 2-х млн.грн. За 2009 рік на ЛАЗі без згоди діючих профспілок скорочено і звільнено понад 560 працюючих, що складає 20%, а

колективним договором передбачено не більше 4%. Зарплату не дають, лікарняні листки не оплачують, пенсії не нараховують і не виплачують. Ви мовчите, ми Вам байдужі. А замість зарплати, пенсії і оплати лікарняних, Вам, «кримінальний авторитет» на непрацюючому пресовому корпусі вивісив плакат Юлії Тимошенко, площею 1000 м. кв. і за його виготовлення заплатив 7,0 тисяч доларів, не рахуючи коштів на монтаж цього гігантського плакату.

То яку Україну, Юліє Володимирівно, Ви будуєте, чи певно краще сказати, чому Ви її руйнуєте.

Незаконний власник - представник Москви дуже вільно себе почуває, бо за спиною має Премєр-міністра Ю.Тимошенко. Йому, мабуть, приємніше утримувати Львівську обласну організацію ВО «Батьківщина» ніж виплачувати зарплату і платити в пенсійний фонд. Яка ганьба впала на голову з українською косою і яке приниження ми маємо від тої голови з косою. Чи схаменетеся Ви, Юліє Володимирівно, чи визнаєте нас людьми, а не біомасою, як Ви вже заявляли.

Чи зреагуєте на наш відкритий лист, чи повернете завод народу, Львову і державі? Чи, навпаки, допоможете незаконному власнику довести його до повного знищення?

Юліє Володимирівно, 29 грудня 2009 р. Ви знову у Львові. І на цей раз Ваша акція із вручення 26 автобусів райдержадміністраціям Львівщини стала ще однією ганьбою для львів’ян, бо вручали Ви автобуси, які з ганьбою виготовлені запорізьким автозаводом, а конструкцію тих автобусів розробили у Львові спеціалісти ЛАЗу, яких незаконний власник І.Чуркін вигнав з ЛАЗу. А ЛАЗ, без всяких сумнівів, міг би і сам ті автобуси виготовити.

Але, як бачимо, Ви цього не хочете.

Також, біля Львівської обласної адміністрації стояли три автобуси туристи НЕО-ЛАЗи, які закупила Укрзалізниця і заплатила за них 6,3 млн. грн.. Але куди пішли ті кошти – невідомо. Знаємо тільки, що на заборговану зарплату і в пенсійний фонд не поступало ні копійки.

З лютого 2009р. І.Чуркін запускає брехливу інформацію в Інтернеті, обласній державній адміністрації, на різних прес-конференціях. То він має замовлення на 500 млн. доларів США від Ірану, то від Чорногорії, то ще від когось, а сам чекає хто би в Україні попався на його гачок, як це зробив Київпастранс, який в 2007р. перерахував ЛАЗу більше 42 млн.грн., а продукцію не отримав. І це не єдиний випадок. Це підтверджує Львівський господарський суд, який ухвалою від 21.09.2006р. відкрив провадження про банкрутство ЗАТ «Завод комунального транспорту» і затвердив реєстр кредиторів на загальну суму 317 млн.грн.


Голова Ради ветеранів ЛАЗу –

головний конструктор ЛАЗу 1988-1993 рр. Я.Скоропад


Технічний директор ЛАЗу 1991-1992 рр. Р.Пак


Головний інженер ЛАЗу 1993-1994 рр. Є.Костів


Голова профспілки ЛАЗу, діючий А.Лисак


Провідний економіст ЛАЗу 1975-2006 рр. П.Грабар

Відповіді

  • 2010.01.09 | Pavlo Z.

    Кохайтеся, чорнобриві...

  • 2010.01.10 | ukr_girl

    sam na sam, як то кажуть поляки. ЛАЗу нiхто не допоможе

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.01.10 | Мартинюк

      В уряду всі економічні повноваження

      В принципі може багато - наприклад натиснути на Чуркіна чи звинуватити у невиконанні приватизаційних зобовязаннь. Якщо звісно захоче.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".