Не треба нас дурити: проти всіх - це за Януковича
01/19/2010 | Bayan
То ви тепер агітуєте нарід голосувати проти всіх, га?
Я звертаюсь до аксакалів цього сайту - ви знаєте, кого я маю на меті, мені не потрібно називати імен.
Так от.
Не треба вважати усіх за ідіотів.
Ми все бачимо і пам'ятатимемо: про-ющенкові, а точніше, анти-тимошенківські агітатори з цього сайту працювали на приведення до влади Януковича.
Незалежно, які були ваші мотиви, - це і тільки це залишиться в історії.
Тіштеся.
Я звертаюсь до аксакалів цього сайту - ви знаєте, кого я маю на меті, мені не потрібно називати імен.
Так от.
Не треба вважати усіх за ідіотів.
Ми все бачимо і пам'ятатимемо: про-ющенкові, а точніше, анти-тимошенківські агітатори з цього сайту працювали на приведення до влади Януковича.
Незалежно, які були ваші мотиви, - це і тільки це залишиться в історії.
Тіштеся.
Відповіді
2010.01.19 | Хвест
Re: Не треба нас дурити: проти всіх - це за Януковича
панове юлєфани! Вам нічим зайнятись? Чи Багіня і вас заразила любов"ю до обпльовування усіх навколо? Отямтеся, і займіться чимось більш корисним, бо ваша пасія ось-ось облажається...2010.01.19 | Мартинюк
А ось янучари вважають що "проти всіх" це за Тимошенко
І вже почали істеричну агітацію у своїх виборчих заповідниках. Гадаю в цих виборах потрібно просто утримуватися від істерик - не треба ще раз нагнітаний психологічний розкол України на дві половини.2010.01.19 | zenon
Хочете за "противсіх" агітувати? Йдіть на севас.інфо.
Так в тому ж і суть!Ідіть на сайти різних кацапістів і їх агітуйте голосувати проти всіх!
Деморалізуйте антиукраїнський електорат. Хоч якась користь буде від вас!
2010.01.20 | GreyWraith
Невже і ті по сусєках метуть?
Мартинюк пише:Гадаю в цих виборах потрібно просто утримуватися від істерик - не треба ще раз нагнітаний психологічний розкол України на дві половини.
В першу чергу не треба вестися на страшилки про злого Януковича. Врешті-решт ну очолював він з великими повноваженнями два роки уряд при Ющенку? І що? Небо на землю впало? Така ж економічна нездара, як і Тимошенко.
Спробує узурпувати владу? Тоді допомагав великий комбінатор Мороз, а зараз, схоже, реформаторські партії мають куди більшу підтримку...
2010.01.19 | Sean
Тю, якщо Ви вважаєте, що Вас дурять, то не ведіться
і всьо. Сміливо собі голосуйте за Тимошенко чи за Януковича - хіба Вас можна надурити?Bayan пише:
> То ви тепер агітуєте нарід голосувати проти всіх, га?
Так
> Я звертаюсь до аксакалів цього сайту - ви знаєте, кого я маю на меті, мені не потрібно називати імен.
Ага
> Так от.
Га
> Не треба вважати усіх за ідіотів.
100% не треба. Я якраз і сподіваюся на розум і здоровий глузд виборців, здоровий настільки щоб сказати "ні" двом негідним кандидатам, а не вестися-плентатися.. Але навіть тих, хто чомусь проголосує за ТЮ чи Я-ча, я не вважаю ідіотами. Я їх просто не зрозумію.
> Ми все бачимо і пам'ятатимемо: про-ющенкові, а точніше, анти-тимошенківські агітатори з цього сайту працювали на приведення до влади Януковича.
От прямо-таки працювали? Прикольно. Але бачте собі все і пам'ятайте, на здоров'я.
> Незалежно, які були ваші мотиви, - це і тільки це залишиться в історії.
Ваша особиста історія - це Ваша особиста справа, жодним чином не проти того, щоб в ній залишилося те, що Ви бажаєте.
> Тіштеся.
Тішуся.
З повагою
2010.01.19 | AK
Не треба нас дурити! Проти обох - це проти обох.
Я маю намір голосувати проти обох, щоб спонукати Тимошенко зняти свою кандидатуру і залишити Януковича в бюлетені самого та закликати своїх прихильників голосувати проти нього.Тоді, після прольоту Януковича, будуть повторні вибори, де у нас буде шанс обрати когось пристойнішого, ніж ті два "кримінальних таланти", які ми зараз бачимо перед собою.
Якщо Тимошенко не захоче зняти кандидатуру, то вона фактично зіграє роль "технічного кандидата" для Януковича. Не бачу сенсу голосувати за такого кандидата.
2010.01.19 | saha
наївні
> Тоді, після прольоту Януковича, будуть повторні вибори, де у нас буде шанс обрати когось пристойнішого, ніж ті два "кримінальних таланти", які ми зараз бачимо перед собою.Кого ?
Тігіпку чи Яценюка ?
Думаєте вони кращі ?
2010.01.19 | AK
Принаймні в іміджевому плані Яценюк і Тігіпко кращі, за Я і ТЮ,
бо у них нема кримінального минулого.І взагалі зміна еліт підвищує конкуренцію в політикумі. А конкуренція - це великий плюс для країни.
2010.01.19 | Адвокат ...
Але "ґрєшкі водятся"...
За Тіґі-путькіним: розвал українського виробництва цементу та підпор`ядкування усієї галузі хвранцузькому концерну, по дорозі,-- знищення "Градобанку". Результат: Орден Почесного Леґійону.З Йой-ценюком: "дивне" зникнення 10-ти мільйонів гривень в часи, коли Йой-ценюк працював Тіґі-путькіним у НБУ, а Тіґі-путькін,-- Азаровим у штабі КҐБовічя.
Втаємничені люде кажуть, що "єсть єщьо". Але поки що не кажуть,-- що саме.
2010.01.19 | AK
Водятся
Але чим інтенсивніше мінятиметься наша еліта, тим швидше там з'являться люди без таких грішків.Тому міняти еліту варто.
2010.01.19 | Адвокат ...
"Кто б споріл, а я,-- нєт!"
AK пише:> Але чим інтенсивніше мінятиметься наша еліта, тим швидше там з'являться люди без таких грішків.
> Тому міняти еліту варто.
І чєм чястєй,-- тєм лучшей!
2010.01.19 | zenon
А ви в цьому впевнені? А звідки у них мільони?
2010.01.19 | Микола Гудкович
Чудове запитання
Ви вважаєте, що мільйони однозначно свідчать про кримінальне минуле, так?
2010.01.19 | zenon
В нашому випадку -- однозначно
Всі вони прийняли участь у злочинній приватизції 90-х, як найменше.А було всього там і багато. І неспалта податків, і непрозорі кредити, і банківські махінації, і хабарі.
Тигіпко сам десь зізнавався, що для реєстрації банка давав хабарі міксерами.
2010.01.19 | Микола Гудкович
Тоді скажіть це Тимошенко, бо вона хоче Тігіпка прем'єром (л)
http://maidan.org.ua/blogs/hudkovych/?p=7535
2010.01.19 | zenon
І правильно робить Тимошенко, бо...
Якщо ворога не можна перемогти, то його треба зробити своїм союзником.Це те, чого ніколи не розумів бджолодій.
Геть мораль! Дайош Україну!
2010.01.19 | Адвокат ...
Тіґі-путькін Хам-сє,-- нє враґ, а друґ, товарішьчь і брат!
Касамальці ж бо,-- оби двоє!2010.01.19 | OlalaZhm
Re: І правильно робить Тимошенко, бо...
zenonІ правильно робить Тимошенко, бо...
Перекласти (eng рус укр)
Якщо ворога не можна перемогти, то його треба зробити своїм союзником.
Це те, чого ніколи не розумів бджолодій.
Геть мораль! Дайош Україну!
______________________
Геть мораль?????!!!! Так ось що пропагує вам тюля... Пщол вон. Моя бабуся забороняла мені до таких безморальних навіть підходити, не те, щоб вступати в розмови.
2010.01.19 | Д. А.
Re: І правильно робить Тимошенко, бо...
OlalaZhm пише:> zenon
> І правильно робить Тимошенко, бо...
>
> Перекласти (eng рус укр)
>
> Якщо ворога не можна перемогти, то його треба зробити своїм союзником.
>
> Це те, чого ніколи не розумів бджолодій.
>
> Геть мораль! Дайош Україну!
>
>
> ______________________
>
> Геть мораль?????!!!! Так ось що пропагує вам тюля... Пщол вон. Моя бабуся забороняла мені до таких безморальних навіть підходити, не те, щоб вступати в розмови.
Та хіба ж Ви не бачите, що це звичайнісінький провокатор? Він насправді агітує тутечки за Янека, а не за ТЮ.
Хоча, НМД, це одне й те ж. Він та Вона - варті лайна.
2010.01.19 | ak1001
угу, але спочатку созніків зробити ворогами
а потім старих воргів - созникамиі головне що "правильно робить"
2010.01.19 | Bogun
угу, але спочатку созніків зробити ворогами
100%2010.01.19 | Sean
Re: І правильно робить Тимошенко, бо...
zenon пише:> Якщо ворога не можна перемогти, то його треба зробити своїм союзником.
> Це те, чого ніколи не розумів бджолодій.
Хто?
> Геть мораль!
Ви - Василь Костицький?
> Дайош Україну!
Перше слово якесь неукраїнське, малозрозуміле
2010.01.19 | Shooter
Їхні мільйони однозначно чистіші ніж Юлині мільярди
Сумніваюся я, що Яценюк був причетний до фізичного знищення конкурентів.На відміну від.
2010.01.19 | Микола Гудкович
Це вже флуд, шановний. Яка це гілка на цю тему?
2010.01.19 | Тестер
Заспокійтесь і в 3тьому турі проголосуйте за Ющенка
Всі діла.2010.01.19 | Полукровка
Re: Не треба нас дурити: проти всіх - це за Януковича
Правильно пишите пане Bayan!Нет больших врагов Украины, чем ее "профессиональные патриоты"!
Не слышат, не видят, не хотят, не думают и строят бредовые, нереализуемые в конкретной обстановке проекты, типа голосования против всех. На боженьку наверное возлагают надежды!
2010.01.19 | GreyWraith
Пробачте, а є що бачити?
Зокрема, економічні успіхи Тимошенко? Чи її реальні кроки для зміцнення української незалежності?2010.01.19 | Інший
Ще одна причина, чому проти всіх - це за Януковича
Заклик до голосування "Не підтримую жодного кандидата" шкоди Януковичу не нанесе - його електорат на це не відреагує.Проте серед більш схильних до Тимошенко відсоток тих, хто здатен на гонорове "Я проти всіх!" значно вище.
2010.01.19 | странник
Re: Ще одна причина, чому проти всіх - це за Януковича
Інший пише:> Заклик до голосування "Не підтримую жодного кандидата" шкоди Януковичу не нанесе - його електорат на це не відреагує.
> Проте серед більш схильних до Тимошенко відсоток тих, хто здатен на гонорове "Я проти всіх!" значно вище.
Це точно. "Ми чисті як діаманти!"
2010.01.19 | ak1001
а я сказав ще в 2005 му що радикальні хульки
приведуть до голубого реваншу і розвалутак що не реба вумнічать
їжте свою жульку самі
он тільки що Губський об'єднав всю країну - 366 ЗА мораторій на продаж землі
так що Бандюкович що Хулька - ті самі яйця
2010.01.19 | Боббі
комса не дозволить громадянам бути власником землі
наче було додаткове підвтердження того, що голосуй-не-голосуй за хама чи блохасту, все одно, получиш... комсув боротьбі двох нанайських хлопчиків перемогу здобуде нанайський хлопчик):
2010.01.19 | Bogun
Як казав один дюже умний москаль:
Мєдвєдєв поддєржіваєт Януковіча, Путін поддєржіваєт Тімошенко. А ось кого підтримає український народ? Тут вибирайте, хто вам більше до вподоби Мєдвєдєв чи Пукін і голосуйте за їхніх підшефних. Тільки без мене.2010.01.19 | saha
А я думав що це Ющенко підписував
меморандуми і Універсали.Витягуючи Януковича до влади та легалізуючи.
2010.01.19 | Боббі
Януковича тоді було обрано на виборах, якщо не пам'ятаєте
якщо не пам'ятаєте, то виборець обрав саме таку конфігурацію у Верховній Раді, а у тій ВРУ було створено саме ту коаліцію, яка і висунула Януковича на прем'єра.2010.01.19 | ak1001
а бачив як Тимошенко топила Єханурова
2010.01.19 | saha
А в.о. Єхануров до березня потерпіти не міг?
цей меморандум забрав у Ющенка дофігіща голосів.2010.01.19 | _P.M._
проти всіх, це коли мовчати в тряпочку й не висовуватись
А ті, що горлопанять проти всіх, агітують за янека.2010.01.19 | 123
якщо й за Янека, то й що?
дивно, що агітатори "заюлю" не хочуть усвідомлювати, що юля для когось не краща віті.так, вітя поганий - але юля мені не виглядає кращою, розумієте? вона інша, її какашки інші - але вони теж смердять і заважають жити.
ключове питання для мене (і таких виборців як я) - визначити менш смердючі какашки. хтось цього робити не хоче принципово, я от наприклад хочу і готовий - але не можу, це складно визначити. до того ж, я бачу певний позитив і від голосування "проти обох".
2010.01.19 | ak1001
люди сприймають какашки від свого улюбленця за манну небесну
2010.01.19 | _P.M._
Re: якщо й за Янека, то й що?
123 пише:> дивно, що агітатори "заюлю" не хочуть усвідомлювати, що юля для когось не краща віті.
> так, вітя поганий - але юля мені не виглядає кращою, розумієте? вона інша, її какашки інші - але вони теж смердять і заважають жити.
> ключове питання для мене (і таких виборців як я) - визначити менш смердючі какашки. хтось цього робити не хоче принципово, я от наприклад хочу і готовий - але не можу, це складно визначити. до того ж, я бачу певний позитив і від голосування "проти обох".
ТОМУ ЩО Вітя мацкальський холуй. А це завжди було найгіршим для України.
Й какашки, вони теж різні бувають. Одне діло запхпти руку у дитячий памперс, й зовсім інша справа, коли тобі смердячий москаль сере на голову, ще й розмаззує.
2010.01.19 | GreyWraith
Юля - теж москальска холуйка
Таку чудо-угоду підписала, за якою Україна в усьому винна за газ, - ніякий би Янукович не зумів.2010.01.19 | GreyWraith
Тимошенко мала більш ніж достатньо часу та повноважень...
... щоб вести таку політику, аби були причини її підтримувати не тільки у пастви. Не зуміла чи не захотіла? - мені то не цікаво. Але з ким вона увесь цей час співпрацювала, невпинно деградуючи, - хай за неї й голосують: Медвечдук, Путін, Лозінський, Портнов, Уколов, Губський, Васадзе (он ніби збираються повертати цю злощасну надбавку 13% на імпорт автомобілів - економічна політика Тимошенко в дії), всі виборці комуністів... Я не такий дурний, щоб грати у лохотрон. Тим більше після того, як мене кидали.Звісно, юльки ще можуть сподіватися, що Янукович їх не підведе та встигне за ці два тижні такий фортелище, що іншого вибору не залишиться. Але я б на це ставки не робив. Точно так само, як не робив би ставку на те, що за два тижні Тимошенко почне робити щось дуже корисне, правильне та протилежне тому, що робила досі...
2010.01.19 | Інший
Ті, хто агітує "проти всіх" саме тут
_P.M._ пише: "ті, що горлопанять проти всіх, агітують за янека".Так, дуже слушно. Тим більше, що в агітації за Януковича можна звинуватити тих, хто радить "проти всіх" саме ТУТ.
Не знаю, чи є ще сайт "задонбас" та решта блакиті, але проти всіх краще агітувати ТАМ.
2010.01.19 | Shooter
у Вас хибна метода агітації
Ви повинні пояснити - чому, власне, бандюк Ю.В.Кучма є кращим ніж бандюк В.Ф.Бандюкович.І поки комусь це не вдасться арґументовано довести, вибір "На Гаваї!" залишається цілком коректним і правильним - і щодо майбутнього, і щодо своєї совісти.
2010.01.19 | Torr
ворог мого ворога - мій друг,
скажіть хто ваш ворог, і я скажу за кого вам голосувать.2010.01.19 | Д. А.
Re: ворог мого ворога - мій друг,
Torr пише:> скажіть хто ваш ворог, і я скажу за кого вам голосувать.
Хм. А якщо в мене їх два? Тимошенко і Янукович.
Скажіть, за кого мені голосувать?
2010.01.19 | saha
Тоді як самурай за слабшого ;)
2010.01.20 | Д. А.
Я не самурай, скоріше - козак
А козаки в такому разі воліли краще за сильнішогоЖарт, але ж...
2010.01.19 | Torr
Re: ворог мого ворога - мій друг,
Д. А. пише:> Torr пише:
> > скажіть хто ваш ворог, і я скажу за кого вам голосувать.
>
> Хм. А якщо в мене їх два? Тимошенко і Янукович.
>
> Скажіть, за кого мені голосувать?
за того, хто набрав найменше голосів у першому турі.
2010.01.20 | Д. А.
Re: ворог мого ворога - мій друг,
Torr пише:> Д. А. пише:
> > Torr пише:
> > > скажіть хто ваш ворог, і я скажу за кого вам голосувать.
> >
> > Хм. А якщо в мене їх два? Тимошенко і Янукович.
> >
> > Скажіть, за кого мені голосувать?
>
> за того, хто набрав найменше голосів у першому турі.
Це тому, що Вам так заманулося, чи є якісь переконливіші агрументи?
2010.01.19 | Shooter
Cтрашнєє Мудведчука зверя нєт
Torr пише:> скажіть хто ваш ворог, і я скажу за кого вам голосувать.
Але за Януковича проголоcувати мене Вам не вдасться заґітувати.
2010.01.19 | GreyWraith
Вони не можуть
Факти - вперта річ.2010.01.19 | Боровик
Не старайтесь
Як би ви не старались, за Януковича все одно не проголосую.І не доказуйте, що він не гірший за Вону. Обоє хай ідуть наюх чи на гаваї.
2010.01.19 | Bayan
Бажаю вам успішного згортання вашого бізнeсу
Боровик пише:> Як би ви не старались, за Януковича все одно не проголосую.
> І не доказуйте, що він не гірший за Вону. Обоє хай ідуть наюх чи на гаваї.
Бажаю вам успішного згортання вашого бізнeсу (маю на мeті - з цілими кістками і бeз попeчeнь на животі).
Хоча, у вас будe інший вихід.
Cкоріш за всe аксакали цього сайту і ви разом з ними, що дружно сьогодні проклинають "абидва зла", насправді вжe за місяць чи три будуть у захваті славословити "патріотичні" вчинки новообраного прeза. Я навіть знаю, який будe пeрший - пeрeзаключeння зрадницької тюлькиної газової угоди (яка була дійсно паскудною, до рeчі).
Лояльних до влади сильно нe битимуть, так - гладитимуть.
2010.01.19 | Боровик
Re: Бажаю вам успішного згортання вашого бізнeсу
Bayan пише:> Бажаю вам успішного згортання вашого бізнeсу (маю на мeті - з цілими кістками і бeз попeчeнь на животі).
>
> Хоча, у вас будe інший вихід.
> Cкоріш за всe аксакали цього сайту і ви разом з ними, що дружно сьогодні проклинають "абидва зла", насправді вжe за місяць чи три будуть у захваті славословити "патріотичні" вчинки новообраного прeза. Я навіть знаю, який будe пeрший - пeрeзаключeння зрадницької тюлькиної газової угоди (яка була дійсно паскудною, до рeчі).
А що це ви лякаєте Януковичами? Невже про Юлю жодного позитиву не знаходиться? Ви вірите в переконливість своїх слів?
**
Дійсно вважаю їх обох злом.
Вважаю, що Янукович є меншим злом.
Навіть попри ризик того, що Юля може його обігнати, вважаю, що за нього не можна голосувати. Він має виграти з мінімальною кількістю голосів.
Дуже важливим вважаю, щоб Юля теж не отримла багато голосів. Їй має бути показано, що вона теж "редиска" і хай не розраховує на підтримку в майбутньому як "єдина альтернатива".
На жаль наші вибори не передбачають результативного факу обом.
Всі ці ваші жахалочки про поганого Януковича вже проходив і не раз. Нічого доброго в бандюкові немає і немає чого очікувати. Але не на вашу користь грає те, що на користь багіні вже давно не чути (і не було чути) жодного позитивного аргументу. Вимазання всіх лайном і спроба залишитись самій в білому, це задешево. Невже ви думаєте, що Янукович (Балога, Єхануров, шоколадний зайчик) за неї пророблять роботу?
І на гламур не купляюсь. Мені її рюшечки, тигрики та серденька до одного місця... На це клювати - самого себе тримати за ніщо.
2010.01.19 | GreyWraith
Re: Бажаю вам успішного згортання вашого бізнeсу
Боровик пише:А що це ви лякаєте Януковичами?
Видно, вважають, що таким чином голоси дешевше обійдуться, ніж здобуті певними обіцянками та гарантіями. Тим більше, що обіцянки від Тимошенко, як показує практика, не коштують нічого. (он приклад після останніх парламентських виборів: перед обранням Тимошенко прем'єром було погоджено список корисних для мене законів, які коаліція мала зразу проголосувати. Тимошенко, добившись свого, зненацька про свої зобов'язання забула. Але цим вона кинула не НУ, а мене як виборця тієї самої НУ. І таких випадків - море. Тому що посіяла - хай пожинає. Справедливість є, за неї варто боротися, чи не так? )
Невже про Юлю жодного позитиву не знаходиться? Ви вірите в переконливість своїх слів?
А як Ви думаєте? Якщо того самого позитиву за п'ять років дуля з маком - то яке чудо повинно статися, щоб за два тижні щось змінилося?
Вважаю, що Янукович є меншим злом.
> Навіть попри ризик того, що Юля може його обігнати, вважаю, що за нього не можна голосувати. Він має виграти з мінімальною кількістю голосів.
Ну ще одне перевидання Кучми, тільки й всього. Зуміє довести хіба те, що в економіці такий же дуб дубом. як і Тимошенко...
На жаль наші вибори не передбачають результативного факу обом.
А фак визріває, ще який: вже сумарно виборців, які голосували за Тігіпка, Яценюка, Ющенка, стільки ж, скільки пастви Богині. Звісно, я не стверджую, що ці люди будуть неодмінно разом, але нас об'єднує хоча б небажання грати у цій нескінченній п'єсці.
Ще нагадаю про великий провал Симоненка, Литвина і Мороза. Скоро цих протухлих кадаврів взагалі викинуть на смітник...
Всі ці ваші жахалочки про поганого Януковича вже проходив і не раз.
А ця - краща? Чим? Нічим. Не можуть вони нічого сказати...
2010.01.19 | Сахаров
Re: Бажаю вам успішного згортання вашого бізнeсу
Bayan пише:>
> Cкоріш за всe аксакали цього сайту і ви разом з ними, що дружно сьогодні проклинають "абидва зла", насправді вжe за місяць чи три будуть у захваті славословити "патріотичні" вчинки новообраного прeза. Я навіть знаю, який будe пeрший - пeрeзаключeння зрадницької тюлькиної газової угоди (яка була дійсно паскудною, до рeчі).
>
> Лояльних до влади сильно нe битимуть, так - гладитимуть.
Ви вже лояльні до влади, пропонуючи обрати найменш смердюче. Це Вас вже сьогодні вони мусять гладити. (А може вже й погладили, ні?)
І Ващ наїзд на "аксакалів" - цілком у дусі кремлівської інтернет-агентури. То хто ж Ви насправді є? Дурень? - начебто не схоже. Провокатор? - вирішуйте самі.
2010.01.20 | Taras-ods
проти всіх - це проти всіх!
2010.01.20 | GreyWraith
А наскільки правильно було в першому турі голосувати за своїх
Не вийшли до другого туру - ну й що? Зате тепер фналісти ЗНЕНАЦЬКА побачили, що є як мінімум 25% виборців, яких їхня теперішня політика не влаштовує. І що з тим виборцям треба догодити - хоча б швидше за конкурента. Як мінімум щось корисне для них зробити, а не тільки для себе...Он як мені смішно слухати після всього мукання юльків: "Треба вірити... Треба вірити..."
2010.01.20 | Andrij
Ви праві
2010.01.20 | Патріот2010
Re: Не треба нас дурити: проти всіх - це за Януковича
Я не маю право віддати голос за те в що не вірю і не можу впливати на їх дії та рішення, щоб потім не позичати у сірка очі, голосую проти обох , бо для мене, що біле,, що голубе братство є секти з різними окрасами , а суть і там і там одна й та сама, маніпуліювання свідомістю людей і красти красти красти.Але так уже склалось, що 8 686 751 голубих даунів, та 6 159 829 даунів білого братства, вирішують як жити в Україні 47 млн.2010.01.20 | Полукровка
Майдановским чистоплюям, якобы патриотам и вроде бы с мозгами
Майдановским чистоплюям, якобы патриотам и вроде бы с мозгамиНе думаю, что у вас знаний о финансово-экономических проделках Я и Т, больше чем у меня. Так что не надо их в этом обвинять, хотя и можно. Если хотите, то тогда начните с Ю. Невинный агнец, банкир, фанат мерседесов и президентских резиденций … тра-та-та.
Давайте подумайте, если есть чем, о том, что будет в одном флаконе с Т или Я.
Интеллект, речь, внешность и пр. внешние атрибуты не сравниваю, поскольку они несоизмеримы. И в их прошлое не забираюсь. Ни одно честного миллионера периода первоначального накопления капитала мир еще не видео и не увидит.
Итак.
Т не будет ставить под сомнение, то положительное, что сделал Ю. В ее команде нет отъявленных украинофобов. Да, не будет педалировать многие темы, которые ТОЛЬКО озвучивал на суржике Ю. С ней и после нее траектория страны будет такой, как оранжевые вождики галдели в 2004-2005 гг.
Вместе с Я получаем в одном флаконе таких красавцев как Табачник, Колесников, Азаров, и Ганночку, не считая разных там Шустричей.
Как будет при Я оцениваться то, что сделал Ю, можете почерпнуть из статьи Динозаврова, то бишь Мамонтова «Черепки от Ющенко». http://www.izvestia.ru/comment/article3137459/ . Вот этими директивами и будет руководствоваться во внешней и внутренней политике Я. Уверен, что в течение 2-3 лет будут растоптаны все положительные начинания в гуманитарной сфере Ю. А через пять лет Украина закончится.
Вот такие дела, мыслители …
Смотрите не только на Я и Е, какими бы мерзкими они не были в ваших глаза, а еще и на их окружение ...
2010.01.20 | MV
Re: Майдановским чистоплюям, якобы патриотам и вроде бы с мозгами
>Как будет при Я оцениваться то, что сделал Ю, можете почерпнуть из статьи Динозаврова, то бишь Мамонтова «Черепки от Ющенко». http://www.izvestia.ru/comment/article3137459/ . Вот этими директивами и будет руководствоваться во внешней и внутренней политике Я. Уверен, что в течение 2-3 лет будут растоптаны все положительные начинания в гуманитарной сфере Ю. А через пять лет Украина закончится.2010.01.20 | Almodovar
Підтримую!!!
Все, зроблене Ющенко, закінчится навіть не через два роки: через два місяці, ДО травневих виборів. Ба більше: думаю, до кінця року ВСУ скасує судове рішення про Голодомор.2010.01.20 | OlalaZhm
Істина від БЮТ: "Правда - це брехня!"
2010.01.20 | ОРИШКА
Схаменіться, люди. Ваша ненависть до ЮВТ не коштує України