Ну що, братики? Підмахнув Ющ Януковичу Закон?(/)
02/04/2010 | Almodovar
підмахнув-таки Закон. Хтось тут кричав про його національно щось там... ось його сутність. Для мене він здох.
http://www.zaxid.net/newsua/2010/2/4/140733/
http://www.zaxid.net/newsua/2010/2/4/140733/
Відповіді
2010.02.04 | Уляна
Що, лиш тепер?
2010.02.04 | Чучхе
не бачу причини для гістерики
Досить нормальний закон. Досить часто буває, що на ДВК нема третини членів і закон допомогає вийти із таких ситуацій2010.02.04 | DADDY
Чучхе, я зараз поставлю біля кожної ДВК
по парі пацанчиків нехілих і засідання виборчкому перетворяться на бенефіс двічинесудимого.Ну, як в Мукачевому у 2004-му - пам"ятаєте?
Ось така у нас тепер буде демократія.
2010.02.04 | 123
там є ще міліціонери та спостерігачі
DADDY пише:> по парі пацанчиків нехілих і засідання виборчкому перетворяться на бенефіс двічинесудимого.
> Ну, як в Мукачевому у 2004-му - пам"ятаєте?
> Ось така у нас тепер буде демократія.
такими способами можна фальсифікувати що завгодно за будь-якого закону.
2010.02.04 | observеr
так, в донецьку є донецькі міліціонери і грузин..., перепрошую -
російські спостерігачі123 пише:
> DADDY пише:
> > по парі пацанчиків нехілих і засідання виборчкому перетворяться на бенефіс двічинесудимого.
> > Ну, як в Мукачевому у 2004-му - пам"ятаєте?
> > Ось така у нас тепер буде демократія.
>
> такими способами можна фальсифікувати що завгодно за будь-якого закону.
в 2004му так і було
2010.02.04 | 123
а юліних спостерігачів нема? а де вони ділися?
observеr пише:> російські спостерігачі
>
>
> 123 пише:
> > DADDY пише:
> > > по парі пацанчиків нехілих і засідання виборчкому перетворяться на бенефіс двічинесудимого.
> > > Ну, як в Мукачевому у 2004-му - пам"ятаєте?
> > > Ось така у нас тепер буде демократія.
> >
> > такими способами можна фальсифікувати що завгодно за будь-якого закону.
>
> в 2004му так і було
А закон ухвалили вчора. То до чого істерики про закон, яким відкрито шлях до фальсифікацій, якщо тими методами, які "дозволяє" цей закон, фальсифікували і в 2004?
2010.02.04 | Д. А.
Re: Чучхе, я зараз поставлю біля кожної ДВК
DADDY пише:> по парі пацанчиків нехілих і засідання виборчкому перетворяться на бенефіс двічинесудимого.
> Ну, як в Мукачевому у 2004-му - пам"ятаєте?
> Ось така у нас тепер буде демократія.
А хіба на виборах 2004-го в Мукачевому діяв цей Закон?
Зірвати або спаскудити вибори у незаконний спосіб - це одне. Але існувала небезпека зриву виборів у законний спосіб, і цьому треба було якось протидіяти.
2010.02.04 | Мартинюк
О - це було би хороше западло для Януковича
Бо йому на разі вистарчає голосів без фальшувальних подвигів. Не сперечаюся що "актив" на місці думає по іншому - чим більший "результат" накрутити , тим більше буде "пацанської слави" і поваги від пахана.Але не думаю що зараз йде кампанія щодо заохочення такого зверху - бо це фактично непотрібне окозамилювання з небезпечними наслідками.
Думаю що особливих цирків через зловживання неповним складом комісій не буде.
У всякому разі нагле перешкоджання реґіоналами роботі членів комісії від БЮТ дуже чітко підпадають під кримінальний кодекс, а отже такі грубі випадки з певністю можна буде оскаржити в суді - як і результати виборів по даному округу... З другого боку відпадає загроза зриву виборів бютівцями в округах Януковича і реґіоналами в округах Юлі.
Перконаний що якби "некворумна" система роботи виборчих комісій давала якісь шанси для надійнорї фальсифікації, то БЮТ уже б над цим працював і тихо хихикав з Януковича.
Але те що діється зараз - підготовка громадської думки до зриву виборів чи невизнання їх дійсними.
Значить БЮТ усвідомлює що програє при всіх розкладах.
2010.02.04 | GreyWraith
У мене теж складаеться подiбне враження
Мартинюк пише:Але те що діється зараз - підготовка громадської думки до зриву виборів чи невизнання їх дійсними.
Значить БЮТ усвідомлює що програє при всіх розкладах.
Не вийшло, схоже, перетягти виборцiв Яценюка, Тiгiпка та Ющенка...
2010.02.04 | Чучхе
випередив
дійсно, перед нами не підготовка януковича до фальсифікацій (я не уявляю, як вони можливі з цим законом), а підготовка тимошенко до несприятливого для неї результату2010.02.04 | радіст
Дивно, я думав...
Що хоч зараз ющефіли прозріють. Бо Ющ підписав те, проти чього ющефіли, юлефани та просто ті, яким набридло, боролись у 2004-му.Але ні, вони й далі продовжують хіхікати з негараздів Юлі.
Панове, остання спроба. А як з таким законом ви будете вибирати іншого президента у 2014-м? А ніяк
// колись відомий як шкіпер
2010.02.05 | Д. А.
Re: Дивно, я думав...
радіст пише:> Що хоч зараз ющефіли прозріють. Бо Ющ підписав те, проти чього ющефіли, юлефани та просто ті, яким набридло, боролись у 2004-му.
>
Ви помиляєтеся.
> Але ні, вони й далі продовжують хіхікати з негараздів Юлі.
>
Негаразди Юлі полягають в тому, що накрилася можливість зриву виборів?
> Панове, остання спроба. А як з таким законом ви будете вибирати іншого президента у 2014-м? А ніяк
>
А дійсно, ніяк. Тому що вибори Президента у 2014-му не передбачені Конституцією.
2010.02.04 | Чучхе
Як такому розвиткові подій сприятимуть нинішні зміни до закону?
2010.02.04 | DADDY
Елементарно, Ватсон
Якщо раніше в Київські обл. члени комісій від технічних кандидатів від Ящура зривали кворум своєю неявкою, чим суттєво знизили загальний результат на Київщині, то тепер - за відсутності нобхідності кворуму - членів ДВК, ОВК, ТВК від Юлі просто тупо будуть викидати з виборчкомів і спокійно фальсифікувати результати так, як це потрібно для перемоги двічи несудимого.робити це будуть в густонаселених східних і південно-східних областях. що обов"язково спотворить загальнонаціональне волевиявлення. В Галичині БЮТ теж може це робити, але якщо врахувати кількість населення в регіонах підтримки двох кандидатів, то підсумок буде не на користь ЮВ.
Таким чином, враховючи активну і супер-ефективну громадянську позицію "не підтримую жодного кандидата", будемо мати на посаді президента самі знаєте кого. І триватиме це 10 років.
перешивайте, панове, вишиванки на косоворотки і записуйтесь на курси бабалаєчників з одночасним глибоким вивченням йазика мє\національнага апщєнія.
Пся Крев.
2010.02.04 | Чучхе
Так і попередня редакція закону не дуже цьому заважала
2010.02.04 | DADDY
заважала необхідністю кворуму
2010.02.04 | Світлана
Re: Чучхе, я зараз поставлю біля кожної ДВК
Перш ніж лаятись, прочитайте закон із прийнятими змінами. Він цілком нормальний. Як би я не НЕповажала Лавриновича, але вчора у Савіка він розставив крапки над "і" із застосуванням логіки по цій темі.По тому, яку істерику підняла біла пані,здається, що план не визнання результатів на певних дільницях або округах через відсутність кворуму, дійсно був на озброєнні БЮТ.
2010.02.04 | igorg
Янукович зобовязаний Ющенку і не лише
підписанням цього закону, але й поверненням з політичного небуття і навіть дуже ймовірно приходу на посаду Президента. От тільки питання чи зможе він бути вдячним Ющенкові й чим готовий задовольнитися ексПрезидент. Про нас звісно мова не йде.Отже, неправда що вони для Ющенка однакові. Як колись казав Ющенко "Балога це Я".
А може Ющенко суперхитрий і супермудрий політик?
2010.02.04 | GreyWraith
Так само зобов'язана Ющенку й Тимошенко...
Де ж вдячнiсть?2010.02.04 | saha
Тут скорше навпаки
Якщо ви памятаєте то в 2002 Юля на виборах до ВР набрала 7%.І рейтинг її після того тільки ріс.
Вона знялась з мінімум 10% на користь Ющенка ще до першого туру.
То хто кому повинен бути вдячний ?
2010.02.04 | GreyWraith
Ющенко вже розплатився - посадою голови уряду у 2005 роцi
За що його потiм 5 рокв Тимошенко кусала та кидала i врештi-решт втопила...Я Тимошенко розумiю: вона просто усувала конкурента з однакового електорального сегменту. Але нема чого дивуватися, що тепер iй вiрить не так багато людей. Ранiше треба було думати...
2010.02.04 | igorg
Для початку скажемо відверто, що Ющенко усунув ЮВТ
з голови уряду у вересні 2005. Певно буде цікаво полистати пости тих часів. Усунув абсолютно безпідставно (почитайте ту аргументацію й те що говорив за тиждень до того), бо тоді ЮВТ нічого всупереч ідеям й принципам Майдану не робила. Й на посаді її робота була доволі ефективною. Закрито дірки на таможні, вільні зони ПРУ й ще багато чого такого що викликало обурення сильних. Усе лайно тоді дещо повстромляло голови кудись подалі й тихо сопіло. Тож цілком ймовірно що причиною була банальна заздрість успіхові й популярності.Бо одна справа розповідати, як же це негарно й що так робити не добре, а інша користуючись наявною владою такі речі припинити. Я добре памятаю чиї аплодисменти відхватив тоді Ющенко. Ті самі що й сьогодні.
Чорну роботу зроблено, формально домовленість із ЮВТ виконано і далі вже рулив Єхануров, доки Президент не вручив булаву Януковичу. Той Єхануров, головною фразою котрого було "побузілі і хватіт".
І от з цього моменту почалася гонка і ЮВТ в тому ж напрямку. Політики без грошей не буває і вибори без грошей не провести. І це не копійки. У БЮТ полізли Лозинські, Фельдмани, Трайдуки, пішла заміна людей на місцях під цих мішків, ігри з ПРУ проти Президента. Президент торгував з ПРУ владою, а ЮВТ місцями у ВРУ й на місцях.
До речі, саме шляхом торгівлі вибудовувалася й НСНУ, ще задовго до того як аналогічне почала творити Юля. Результат очевидний - повне падіння довіри у власних виборців й дієздатності партії як громадянської інституції яка їх і привела до влади.
У перших виборах до ВРУ трохи соромлячись. Після кидка Мороза це лайно на яке мухи сідали швидко змінило орієнтацію у ВРУ. Увійшовши у смак гри догралися до того, що майже скинули Президента.
Але тоді вистачило розуму й самозбереження аби добитися розпуску парламенту. Президент проголосив, а ЮВТ реалізувала.
Далі сором було відкинуто зовсім.
Хто більше винуватий? Не маю бажання це навіть зважувати. Старалися обоє і наввипередки на радість ПРУ й нашим ворогам. За принципом "так нє доставайся же ти нікому". Так тільки придуркувате подружжя гризеться й зраджує на сміх для всього села. Межу вже давно перейдено аби повернутися до чогось достойного.
Біда в тому, що ми є принаймні близькими родичами, сусідами й діловими партнерами цих придурків.
Що буде далі? Цього ніхто не може сказати. Будем жити - побачимо.
2010.02.04 | saha
Re: Для початку скажемо відверто, що Ющенко усунув ЮВТ
Так тільки придуркувате подружжя гризеться й зраджує на сміх для всього села. Межу вже давно перейдено аби повернутися до чогось достойного.> Біда в тому, що ми є принаймні близькими родичами, сусідами й діловими партнерами цих придурків.
> Що буде далі? Цього ніхто не може сказати. Будем жити - побачимо.
От що мені все це нагадує.
В точку
2010.02.04 | Bogun
Шановний, поцікавтесь у Вашої баронеси, що вона робила з
кучкою заколотників на своїй дачці. Може Ва тоді проясниться, дійсна причина усунення багіні.2010.02.04 | igorg
Розкажіть будь-ласка, бо я там не був
і особливо цікаво хто ж саме були ці заколотники й що саме вони планували2010.02.05 | Д. А.
Можете попитатися в тодішнього Посла США в Україні
Він був дуже вражений.2010.02.04 | Shooter
і ще раз навпаки
В 2000 році Ющенко поставив Юлю на віце-ПМ (а потім ще, якщо не помиляюся, раз чи два "рятував" на тому пості). Якби не поставив, її би чекала, швидше всього, доля "подєльщіци Лазаренка" - не більше.2010.02.04 | saha
А 8 млд грн
додатково в бюджет з енергоринку ?якими виплачені були заборгованість з ЗП ?
2010.02.05 | Shooter
Так, Ющенко був найкращим ПМ-ом. Поки-що
Ви вважаєте, що спеціалістом з енергорику в Україні є виключно ЮВКучма?Але безвідносно до того - в тов. ЮВКучми є набагато більше за що бути вдячною Ющенку, ніж навпаки.
2010.02.04 | Shooter
Нагадати пана Альмодовару...
...(який ніби-то за Свободу, але чомусь таки за БЮТ) хто в першу чергу приймав такий корявий закон про "фальсифікацію виборів президента"??Чи хто хотів взагалі восени минулого року зліквідувати вибори президента, подарувавши при цьому Януковичу цей пост - лиш би при кориті залишили?
2010.02.04 | радіст
Хіба кривий закон БЮТ та ПР виправдовую підпис Юща?
Не делайте мне смешно!2010.02.05 | Shooter
Ні, звісно.
Підпис Юща виправдовує обґрунтована підозра про те, що програючи вибори, БЮТ їх буде зривати ("вибори - злочин проти народу" ж бо).Натомість, якби БЮТ хотів, можна було ще із самого початку ухвалити закон, який би мінімізував будь-які фальсифікації - чи у випадку виграшу, чи у випадку програшу їх кандидата.
Але це був би не БЮТ, а фантастика. Відповідно, за що боролися - на те й напоролися. Всього лиш.
2010.02.04 | Анатоль
Пару місяців тому, коли БЮТ з ПРУ разом приймали зміни до закону
про вибори то ігнорували і президента і конституційний суд, бо обоє розраховували на махінації.Зараз же, коли БЮТ зацікавлений у зриві виборів, бо за рейтингами програє, а змиритись не хоче (хоча дивно, чому не хоче, самі ж хотіли Януковича президентом поставити), то піднімають крик, бо поправки можуть утруднити зрив виборів.
Не бачу тут причин для крику.
Поправка не дає ніяких преференцій для ПРУ.
Якщо не вважати преференцією, що вибори тепер важче зірвати.
2010.02.04 | Арій.
"Все що робить Ющенко - він робить правильно, а якщо хтось його
не розуміє - то це значить, що народ поганий Ющенку попався". (с)2010.02.04 | Мартинюк
Правильно зробив - молодець.
Він повинен гарантувати проведення виборів - і ця поправка до закону дозволяє це зробити.А всілякі маніпуляції по недопущенню члені комісій і свідоме перешкоджання їхній роботі однозначно підпадають під кримінальний кодекс . Тобто всі випадки штучного зменшення кворуму легко доводяться до судового оскарження, в тому числі і до оголошення виборів по даному округу недійсними. А це не потрібне ні ПР ні БЮТ, там де вони контролють територію і місцеві Ради. А там де вони цього контролю не мають, то там вони відповідно і не мають можливостей для таких провокацій.
2010.02.04 | Д. А.
Re: Правильно зробив - молодець.
Мартинюк пише:> Він повинен гарантувати проведення виборів - і ця поправка до закону дозволяє це зробити.
> А всілякі маніпуляції по недопущенню члені комісій і свідоме перешкоджання їхній роботі однозначно підпадають під кримінальний кодекс .
Так отож. Бо усі зойки з боку ТЮ та її прихільників стосуються того, як цей закон можна використати у незаконний спосіб (тобто з порушенням іншого закону).
Але в такий спосіб можна використати будь-який, навіть найкращий закон. Приміром, закон про заборону зберігання наркотичних засобів дозволяє нечистим на руку міліціянтам підкидати наркотики ні в чому невинуватим людям і запроторювати їх до СІЗО. Але хіба потрібно через можливість таких зловживань скасовувати закон?
2010.02.04 | DADDY
Re: молодець. Хвальсифікаторам тюрми, Ящуру президентство
Мартинюк пише:>
> А всілякі маніпуляції по недопущенню члені комісій і свідоме перешкоджання їхній роботі однозначно підпадають під кримінальний кодекс .
Ага-ага. Ось я і дивлюсь із задоволенням як Підрахуй до парламенту в кайданках приходить. А Нюсю Шурфича, Клюєва, Потебенько і інший непотріб привозять на пленарні засідання в автозаку.
2010.02.04 | Адвокат ...
Парлямент буде скасовано. Ібо єсть сходняк. Нєхєр тратіть
народниє дєньґі, каториє моґуть папасть чіс`са-канкрєтним пасянам!2010.02.04 | DADDY
І ета тожє глубако правільна. ПатдєржіваюНєхєр тратіть
2010.02.04 | Мартинюк
У нас парлямент вже третій рік як "скасований"
2010.02.04 | Мартинюк
З януковичем простіше боротися за демократію
Бо він хоч і нахрапистіший але тупший.З Юлею боротися за демократію було б дуже важко - бо вона би сама її час від часу "очолювала" ...
2010.02.04 | Адвокат ...
Я сподіваю сь, що у Вас,-- це не назавжди.
Як у Вашого "ідола окаянноґо".Чи пан вже "ярлик" віж пруцячьні має?
2010.02.04 | Уляна
Мартинюче, переключись на щось інше.
Зникни кудись до інавгурації.Шкода, щоб гарні хлопці, часом тут не пересварились. Дивись, тобі вже в коментарях про ярлики закидають.
2010.02.04 | Адвокат ...
Кулєґо! "Бороду можно сбріть, а куда дєвать місьлі?"
2010.02.04 | selu
Сварка буде й велика. Демократам треба позбавитися диктаторів
2010.02.04 | Almodovar
Re: Сварка буде й велика. Демократам треба позбавитися диктаторів
Демократам треба брати запасні червоні труселя і никатись до кращих часів. Стріляти їх почнуть, думаю, не пізніше як через півроку.2010.02.04 | selu
Це якщо Юля. Але я мав на увазі диктаторів у власних рядах
2010.02.04 | Мартинюк
І не подумаю - бо шкодую за те що колись таке робив
Замовкав в деяких важливих періодах, не бажаючи іти проти загального настрою. Але то завжди було помилкою.Зараз двоє представників "колишнього" намагаються розтягнути Україну , при чому так би мовити у чотирьох напрямах: янучари тягнуть під себе Схід і пропонують замінити націоналне на матеріальне, Тимошнеко "перекопує" під себе Захід і пропонує відмовитися від матеріального на користь національно-духовного.
Але це вже було і в 1994, і в 1999. В результаті - ні матеріального, ні духовного, зате добре підтримувані , зі строго збережуваними кордонами "електоральні вотчини" Сходу і Заходу. За що до речі і постраждав Вячеслав Чорновіл - він без дозволу "зверху" почав "розорювати" електоральну ниву центральної України, тоді ще соціалістично-комуністичної.
Тому я не хочу гратися в цю гру, докладатися до нагнітання істерії, взаємних підозр і ненависті, працювати на створення ситуації непевності , яка обовязково полегшить можливості для втручання Росії у внутрішні справи України.
Як на мене то це ситуація ОУН влітку та восени 1941 року - хоча так би мовити "раціональні міркування" та "історичні аналогії" казали що мовляв треба ставити на німців, ОУН бандерівців пішов на конфлікт з ними. А багато ж казали - та це мовляв грає на руку Сталіну, це допомога більшовизму... Однак досвід показав що правими були саме вони.
В теперішній ситуації потрібно саме таке - відмова від стереотипів і догм , опора виключно на власні сили і орієнтація виключно на українські інтереси.
А якщо сказати коротко - зараз, якнайскоріше після виборів президентських потрібно добитися перевиборів Верховної Ради і зміни виболрчого законодавства.
2010.02.04 | радіст
Re: Правильно зробив - молодець.
О, пан Мартинюк свого хобі не змінив - так й продовжує свідомо перекручувати та прибріхувати.Пане Мартинюк, а що, Юля відмінила статтю КК, за якою неявка на засідання будь якою виборчої коміссії членів цієї коміссії, якщо ця неявка виконана групою осіб та це призвело до зриву виборів, карається відправенням до мість з загальним туалетом на п'ять років?
Ви вже пишите заяву на вступ до ПР? Бо Ющ сьогодні написав
2010.02.04 | Almodovar
Кармазін підключився (/)
http://unian.net/ukr/news/news-360900.htmlне знаю... Стає погано від цього всього...
2010.02.04 | Мартинюк
Цікаво - а погано коли Кармазін у вересні 2008 подавав законопро
у співаторстві з ПР не ставало часом ?Коли цієї осені вимагав розігнати КС і припинити йому фінасування?
Як на мене , Кармазін людина надзвичайно лицемірна, і він знайшов собі нарешті сестричку по духу і "упокоївся" в ній.
Це не Богословська, з якою він раніше захищав майнові претензії Коломойського до держави..
2010.02.04 | Мартинюк
А про статтю КК будь ласка детальніше
радіст пише:>
> Пане Мартинюк, а що, Юля відмінила статтю КК, за якою неявка на засідання будь якою виборчої коміссії членів цієї коміссії, якщо ця неявка виконана групою осіб та це призвело до зриву виборів, карається відправенням до мість з загальним туалетом на п'ять років?
>
Якщо її Юля не відмінила, то я їй глибоко вдячний , хоча гадаю просто в неї руки не дійшли до тої статті . Врешті так у нас вже заведено, що переможців ( виборів також) не судять. Отож, якщо Тимошенко дійсно боїться таких провокацій, то вона має шанс сказати нове слово у політиці шляхом судових кампаній проти тих, хто заважатиме членам комісій появлятися на роботі.
І заодно оголосити результати виборів по цих округах недійсними