Провокацією Фаріон навіяне
02/23/2010 | Natalkakosh
Це неймовірно образливо, коли тобі відмовляють у праві називатися так, як тебе назвали батьки. Це просто нестерпно й геть неприпустимо – щоби хтось знущався з твого імені. Незалежно від того, 4 тобі роки чи 44. Я добре розумію, як це мало обурити батьків отих Лізи і Міші – бо чудово знаю з власного досвіду, що відчуваєш, коли тобі в категоричній формі вказують, як тобі слід і як не слід називати своїх дітей.
Цю «школу життя» неминуче проходять усі свідомі українці в російськомовному оточенні. Наших Дмитриків, Івасів, Оленок, Дарусь, Марічок у київських дитячих садочках з першого ж дня безапеляційно перейменовують на Дім, Вань, Лєн, Даш і Маш, і на то нема ніякої ради. Можна проводити розмови з виховательками скільки завгодно – у більшості випадків, вони сприйматимуть ваше прохання називати Наталку Наталкою, а не Наташею як примху, дивацтво, якому не слід потурати. Мовляв, називайте вдома свою дитину як хочете, але ж усі знають, що це те саме ім’я, то в чому проблема? Зазвичай, ви не зіткнетеся з їхнього боку з агресією – це буде нерозуміння, яке виллється в іґнор і повний саботаж вашого прохання.
У типовій київській школі буде гірше, бо вчительки (принаймні, з мого досвіду) на загал значно агресивніші й нетерпиміші до будь-яких проявів індивідуальності, ніж виховательки в садочку. І тут уже вашій дитині, аби відстояти своє автентичне ім’я, доведеться продемонструвати бійцівський характер і витримку. Якщо ж ви подзвоните класній керівничці й наполягатимете, що ваша Марійка таки не Маша, то, швидше за все, негативно упереджене ставлення до вашої доньки буде забезпечене. Більшість підлітків, слід сказати, через специфіку пубертатного віку не готові протиставляти себе загалові – але хто залікує нашим дітям оту психологічну травму, коли, щоразу вгинаючи голову в плечі, ти змушений відгукуватися на НЕСВОЄ ім’я?..
І через це проходить кожна українськомовна родина. Якщо ви, живучи в Києві, раніше не стикалися з цією проблемою (а також із купою інших такого роду проблем) – це значить лиш те, що ви як українець ніколи не намагалися відстоювати свої мовно-культурні права. Але чому про це ніхто не говорить? Вочевидь, ми самі винні – бо не вміємо привернути суспільну увагу до теми грубого порушення наших прав. Не вміємо створювати й запускати в інтернет провокативні відеоролики, не вміємо формувати громадську думку.
У українців є чудова (жодної іронії!) риса – гостро відчувати права інших, відмінних спільнот, які живуть разом із нами, на їхнє самовираження. Погано лиш, що при цьому ми, схоже, готові жертвувати ну геть усім – аж до власного виживання: «Вам так зручно? А так? Я вам не заважаю? Мені яким боком до вас повернутися? А, то мені краще взагалі зникнути? Добре, добре – нема проблем!» Таке собі вольтер’янство, доведене до абсурду: ми не просто готові померти за право іншого висловлювати свою думку, ми готові взагалі померти, аби лиш не створювати отому іншому проблем.
То, може, час замислитися про це і змінити модель поведінки на менш самознищувальну? Поки не пізно, га? Може, знайдуться таки серед нас люди з раціональним мисленням, здатні для початку сформулювати наші мовно-культурні права, далі оформити їх юридичною мовою і організувати цивілізовану кампанію з їхнього законодавчого закріплення і дотримання на практиці?
Цю «школу життя» неминуче проходять усі свідомі українці в російськомовному оточенні. Наших Дмитриків, Івасів, Оленок, Дарусь, Марічок у київських дитячих садочках з першого ж дня безапеляційно перейменовують на Дім, Вань, Лєн, Даш і Маш, і на то нема ніякої ради. Можна проводити розмови з виховательками скільки завгодно – у більшості випадків, вони сприйматимуть ваше прохання називати Наталку Наталкою, а не Наташею як примху, дивацтво, якому не слід потурати. Мовляв, називайте вдома свою дитину як хочете, але ж усі знають, що це те саме ім’я, то в чому проблема? Зазвичай, ви не зіткнетеся з їхнього боку з агресією – це буде нерозуміння, яке виллється в іґнор і повний саботаж вашого прохання.
У типовій київській школі буде гірше, бо вчительки (принаймні, з мого досвіду) на загал значно агресивніші й нетерпиміші до будь-яких проявів індивідуальності, ніж виховательки в садочку. І тут уже вашій дитині, аби відстояти своє автентичне ім’я, доведеться продемонструвати бійцівський характер і витримку. Якщо ж ви подзвоните класній керівничці й наполягатимете, що ваша Марійка таки не Маша, то, швидше за все, негативно упереджене ставлення до вашої доньки буде забезпечене. Більшість підлітків, слід сказати, через специфіку пубертатного віку не готові протиставляти себе загалові – але хто залікує нашим дітям оту психологічну травму, коли, щоразу вгинаючи голову в плечі, ти змушений відгукуватися на НЕСВОЄ ім’я?..
І через це проходить кожна українськомовна родина. Якщо ви, живучи в Києві, раніше не стикалися з цією проблемою (а також із купою інших такого роду проблем) – це значить лиш те, що ви як українець ніколи не намагалися відстоювати свої мовно-культурні права. Але чому про це ніхто не говорить? Вочевидь, ми самі винні – бо не вміємо привернути суспільну увагу до теми грубого порушення наших прав. Не вміємо створювати й запускати в інтернет провокативні відеоролики, не вміємо формувати громадську думку.
У українців є чудова (жодної іронії!) риса – гостро відчувати права інших, відмінних спільнот, які живуть разом із нами, на їхнє самовираження. Погано лиш, що при цьому ми, схоже, готові жертвувати ну геть усім – аж до власного виживання: «Вам так зручно? А так? Я вам не заважаю? Мені яким боком до вас повернутися? А, то мені краще взагалі зникнути? Добре, добре – нема проблем!» Таке собі вольтер’янство, доведене до абсурду: ми не просто готові померти за право іншого висловлювати свою думку, ми готові взагалі померти, аби лиш не створювати отому іншому проблем.
То, може, час замислитися про це і змінити модель поведінки на менш самознищувальну? Поки не пізно, га? Може, знайдуться таки серед нас люди з раціональним мисленням, здатні для початку сформулювати наші мовно-культурні права, далі оформити їх юридичною мовою і організувати цивілізовану кампанію з їхнього законодавчого закріплення і дотримання на практиці?
Відповіді
2010.02.23 | Hadjibei
Згодне, але
Вольтер тут ні до чого.Століття життя в рабстві і терорі витворили в поведінці хохлів мерзенну суміш мазохізму з конформізмом.
При цьому, більш за все хохли ненавидять саме тих, хто з цим бореться.
2010.02.23 | Natalkakosh
Re: Згодне, але
З діагнозом наче більш-менш зрозуміло. А лікувати ж як?2010.02.23 | Via
Сформулювати наші мовно-культурні права досі не наважувалися
І власне Фаріон це почала робити. Будемо сподіватися, що неписані українські закони стануть-таки писаними Законами України.2010.02.23 | Natalkakosh
Re: Сформулювати наші мовно-культурні права досі не наважувалися
Вона "це почала робити" в дуже негідний спосіб.Ага, "будемо сподіватися" - це так по-нашому!
2010.02.23 | Via
Вірите - третій день допитуюся, в чому та "негідність"?
Триста літ так чинили з українськими дітьми - висміювали Ганнусь і Дмитриків, я таке бачила тисячі разів. Причому говорили це вихователі-вчителі у вічі діточкам українським - і ви вище вірно підмітили про налзвичайну терплячість українців, звісно вимушену.А тут Фаріон сказала на камеру свою думку про кілька зрусифікованих імен - і гвалт у Інтернеті три дні не вщухає. Вас переймає те, що у присутності діточок, треба було потайки - аби не почули?
Тоді я не зрозуміла Ваш перший пост - чого ви дивуєтеся вольтеріанству, якщо самі його сповідуєте?
2010.02.23 | omela
можливо, це вже на рівні підсвідомому
закарбувалося: хлопи так звикли до підпорядкованого становища, що коли хто-небудь з їхнього таки середовища наважується підвищувати свій голос до тбм панського тону, всі решта консолідовано починають цькувати негідника та намагаються скоренько заткати йому рота, дуже оглядаючись на те, що там може сказати справжній пан. І боячись, що всім хлопам за те так чи інакше перепаде. Рефлекс напрацьований поколіннями: "Аби пан не почув".Знову ж, тут і підсвідоме дбання про діток: виховати так, аби не псувати їм життя в майбутньому. Щоби вони того "негідного" не чули.
2010.02.23 | Via
Саме так - ви кажете гірку правду.
2010.02.23 | Natalkakosh
Пропонуєте принижувати чужих дітей
за наші національні кривди? Ні, мені це не подобається категорично. Власне, я почала цю гілку, бо хотіла ініціювати розмову про усвідомлення наших мовно-культурних прав, а не давати оцінку мегахіту "Ірина Фаріон рулить у львівському садочку". З цим краще - на іншу гілку. Але, якщо хочете знати мою оцінку, то скажу: це нечуване для нормального європейця ХХІ століття приниження прав особистості. І які б цілі перед собою не ставили автори цієї провокації, користі для утвердження прав українців від неї не буде.Вам не подобається вольтер'янство, бо ви сповідуєте маккіавелізм? Шкода, але нам не по дорозі.Якби вона справді лише, як Ви стверджуєте, сказала на камеру про русифіковані імена - повірте, жодного гвалту б не було. Навпаки, добра була б справа. Та річ у тім, що вона брутально опустила цілком реальних ні в чому не винних малюків.
2010.02.23 | Via
Почнему спочатку - права українських дітей ви визнаєте?
Чи права можуть бути лише у дітей інших народів, а українські діти - безправні?А якщо ми виходимо з прав українських дітей - то визнаємо їх право виховуватися в українських традиціях, так?
2010.02.24 | Natalkakosh
Re: Почнему спочатку - права українських дітей ви визнаєте?
Віє, я розумію Вашу логіку. Звісно, українські діти Ліза і Міша мають право виховуватися в українських традиціях. Але проблема в тому, що в їхній родині ці традиції втрачені (чи призабуті, чи занедбані),про що однозначно свідчать їхні імена. А передаються традиції власне через родину. Формування традицій - процес повільний. На нього впливає державна політика, звичаєве право, ще якісь речі. От про це, власне, я й хотіла поговорити, бо це справді важливо.2010.02.24 | Via
Звичаєве право і державну політику дітям оповідає Фаріон
і Ви це побачили - і цим мене ваш допис порадував. Так сталося, що українське право - звичаєве і родове - замінили імперським римським правом тисячоліття тому - і комуністично-рабським "правом" століття назад, але ж ми все можемо виправити зараз.І ми отримали покоління батьків - які не можуть дітям предати українські традиції, бо не знають про них. Це - жахливо, але немертельно. Бо молодь відкрита до світосприйняття - і саме у молоді наше спасіння. Тому й апелюємо до дітей - бо дорослі вже не чують.
А відродження права звичаєвого - то назвичайно кропітка праця, і робитимемо то не одне десятиліття.
2010.02.24 | Kulish
Re: Вірите - третій день допитуюся, в чому та "негідність"?
Якщо Ви не розумієте, що не можна дитині казати, що з таким ім`ям їй треба їхати в Росію, то Ви цього ніколи й не зрозумієте.А Вас як батьки називали? Може, "пупсіком"?
2010.02.23 | selu
Фаріон порушує чужі права, а не захищає наші.
2010.02.23 | Via
То хай "чужі" про свої права і дбають - не?
Чи всі українці кинулися турбуватися про права чужинців? Своїми власними правами ви вже задоволені - все гаразд?2010.02.23 | selu
Це запрошення російських танків до Львову?
До речі, відповідний закон вони нещодавно прийняли.2010.02.23 | Via
Закон про те, що треба чавити танками дитсадки з українськими
діточками і вихователями, які виховують дітей в українських традиціях?Це Росія такий закон видала чи з Європи також танками посунуть?
2010.02.23 | selu
Ні, захищати дітей від фаріонів. Факт знущання задокументований.
Via пише:> діточками і вихователями, які виховують дітей в українських традиціях?
> Це Росія такий закон видала чи з Європи також танками посунуть?
Хоч посунуть, хоч ні, Львову не легше.
2010.02.23 | Via
То закон же сформулюйте
2010.02.23 | selu
Re: То закон же сформулюйте(л)
http://txt.newsru.com/russia/30oct2009/sovfed_oborona.html2010.02.23 | Via
Довго сміялася. Передумали Крим захоплювати -на Львів рвонуть?
То ви взагалі вже на російську мову перейдіть - бо УТ-1 українською є також страшенна загроза для психіки Лізи і Міши2010.02.23 | selu
Крим захоплювати не треба. Радий, що розвеселив.
2010.02.24 | один_козак
Чужі про них чудово дбають.
А Фаріониха їм сприяє."Битий небитого везе" в результаті виходить.
Вони, для закріплення панування своєї пануючої мови, прикриваються Хартією, написаною для підтримки врятування мов, що зникають.
Російській мові щось загрожує??? Авжеж, брехня!
В Україні набув популярності фашизм? Також брехня!
Але як загарбнику довести правдивість брехні? Показати публіці дурнувати виступи Тягнибока чи Фаріон, провокації Корча та ПУ...
І від цього чисельна перевага воріженьків над українством збільшується.
Фаріон хоче виграти битву за мову чи програти? То на якого дідька вона ворогові військо збільшує?!?!?! Вона така тупа чи їй так замовлено?
2010.02.24 | Via
Українські імена мають стосунок до Хартії про мови?
Ви щось самі себе заплутали. Ворогам на радість готові останню сорочку віддати?Шануйтеся і згадайте, що ви - українець.
2010.02.24 | GreyWraith
Хто "Свободi" вороги - украiнськi дiти?
2010.02.23 | texas aggie
Re: Сформулювати наші мовно-культурні права досі не наважувалися
Просто заради цікавості. Які саме неписані закони ви хотіли б зробити писаними?2010.02.23 | Via
Їх дужжжже багато - неписаних українських законів
Якщо коротко - у своїй хаті своя правда. Якщо детальніше - багато говорено про звичаєве право, родове право, родинне право - ці питання навмисне не зачіпають "інтернаціоналісти" - бо панує право римське, право імперське.І коли говорять - хочемо жити у правовій державі, у мене завше виникає питання - а правове поле формулюватися буде ким саме і як сама? Бо Права - то вищий духовний світ нації, і соборна держава - то духовна держава, і право - то насамперед духовні закони нації.
Далі можна питання обговорювати нескінченно довго - але назагал зрозуміло, сподіваюся?
2010.02.23 | texas aggie
Ні, не зрозуміло.
Бо дуже загально. Наведіть мені хоча б один конкретний закон, який зараз не писаний, а має бути писаним, і такий, що його на практиці можна буде застосовувати.2010.02.23 | Via
Право на самозахист у власному житлі
Українець має право захистити власне життя і життя своєї родини - а по нинішнім законам можуть побити/вбити чоловіка, його дружину і діточок - бо беззбройний, а міліція далеченько, за надмірний самозахист - побитого-пограбованого ще й посадять у тюрму. При цьому сама ж міліція цей закон український-неписаний також порушує - вони можуть увійти у ваше житло коли завгодно і зробити що завгодно.Неписаний українский закон говорить - вхід у помешкання лише за дозволу хазяїна. Савецька влада цей закон відмінила - такий собі великий гуртожиток Спадкоємна влада комуняцько-українська так само живе за законами совецькими, а до писаних українських законів справа не дійшла - законотворці-бо не-українці, їм незрозуміло, про що ми говоримо
2010.02.23 | texas aggie
Re: Право на самозахист у власному житлі
Зрозуміло. Нічого категорично проти не маю. Правда не дуже розумію при чому тут українці - неукраїнці. Тут у Техасі саме такі закони і є: якщо без дозволу зайшов у чужу оселю - можуть пристрелити не питаючи, і їм нічого за це не буде. Але ніхто про "духовність" американців і про те, що "нехай чужинці про свої права турбуються, а ми про свої", не говорить.2010.02.23 | Via
А хіба закони українські сильно відрізняються від людських?
І в Америці, і в Азії багато чого подібного - бо базується якраз на отих загальнолюдських цінностях, про які так люблять волати ліберасти - людина має право на самовиживання і на самозахист всюди у світі.Проте володіння зброєю у Америці - природньо, в Україні - заборонено. Багато чого не до ладу
2010.02.23 | texas aggie
Re: А хіба закони українські сильно відрізняються від людських?
То що, ми зійшлися на тому, що закони повинні базуватися на загальнолюдських "ліберастичних" цінностях?2010.02.23 | Via
Почати - так, а почасти - ні.
А саме для цього і потрібно відродити закони українські - і зробити їх законами писаними - Законами України.І тоді "загальночелавекі" з подивом виявлять, що наші закони - найлюдяніші
Проте є традиції, притаманні саме українській культурі - а іншим культурам невластиві - у таких випадках треба прийняти саме українські. Бо закони буття народу - це цілістна система, і будувати будинок, нехтуючи опаленням, неможливо - він буде непридатним для життя, має бути гармонійне досконале право. Ось саме законотворчість і мала бути основним завдянням Верховної Ради останні 18 років - але на жаль, не стала. І ми повертаємося на наступне коло - або країна сформулює суспільний договір, або й надалі матимемо імперську владу, чужинські закони писані - і народні неписані, і житимемо народ окремо, влада - окремо
2010.02.23 | texas aggie
Про це я вас і питав на початку.
Який є закон питомо український, який не є загальнолюдським? Не сприймайте це як провокацію, мені дійсно цікаво знати погляди активних членів Свободи.2010.02.24 | Via
А саме для цього і потрібне суспільне обговорення
Аби зрозуміти - що є що. Проте ще раз акцентую вашу увагу - базовим має бути саме українский світогляд, традіційне українське право - як критерій виміру.Приклад - беремо закон про виборче право. Українська традиція говорить, що право дорадчого голосу отримує чоловік, який має коня і меча (сучасна інтерпретація - машину і рушницю), і жінка - яка народила первістка. Всі, хто не став воїном або матірью, дорадчого голосу не мають.
Загальнолюдська практика різноманітна - у якихось країнах голосують всі з 18 років, у якихось - тільки чоловіки, ще десь - ще якось.
Отут і постає питання - який варіант обрати - як десь чи як було у нас. Є про що подумати всією громадою.
І ще одне - законів маю бути мало, вони мають бути короткими і зрозумілими. і їх мають знати ВСІ громадяни ВСІ закони. Отоді вони працюють. А нинішня посткомуністична практика - наприймати яких попало законів і садити-розоряти всіх підряд громадян - є злочинна.
ЗІ: Я не член Свободи, але палка прихильниця-однодумиця.
2010.02.24 | texas aggie
Re: А саме для цього і потрібне суспільне обговорення
А хто проти суспільного обговорення?Оскільки, на відміну він скажімо римського, традиційне українське право ніколи не було кодифікованим, воно не має однозначної інтерпретації. Наприклад, ви абсолютно впевнені, що ваше твердження про право голосу чоловіків і жінок є історичним фактом, а не чиєюсь особистою інтерпретацією? Якими ви джерелами користувалися?
А головне: чому потрібно дивитися як було колись, а не як буде краще для людей?
Щодо мало законів, то я в чомусь погоджуюся, але нажаль це в нинішніх умовах абсолютно утопічно. Всі мріють про те, щоб адвокатів не було, але всі знают, що так не буває. Потрібно, щоб закони не суперечили один одному, і щоб їх можна було виконати.
2010.02.24 | Via
Ми маємо виробити ідеальну модель - а втілити вже адаптивно
по можливості, по обставинах. Бо якщо спиратися на принцип "Ніколи не буде так, як ми хочемо" - то воно і не буде.А щодо звичаїв давніх і потреб сучасних - малювати, моделювати і думати всім миром, ми маємо знайти ту точку рівноваги, яку шукаємо. Без цього триватиме й надалі хаос - про що ми чудово знаємо.
Щодо адвокатів маю окрему думку - вони є зайвими посередниками у стосунках громадянина і закону. І лише зарегульованість і засміченість правового поля годує адвокатів, з іншого боку - хибна судова система, знову-ж таки не-українська. В український традиції громада була і судом, і захисником - і громадський суд приймав прийнятну міру покарання. Як на мене - ідеальнабезкоштовна схема адвокатури з сусідів і родичів
2010.02.24 | texas aggie
Re: Ми маємо виробити ідеальну модель - а втілити вже адаптивно
Не хотів би я жити в країні, де судять громадою, яка є і судом, і захисниками, і покарання вибирає. Ще можна стару славну традицію ordeal відновити, коли давали в руки розпечене залізо, і дивилися чи є опіки, чи ні, і на цьому робили висновок про вину. Можна і відьом судити, як це в Квітки-Основ'яненка описано.Цінувати і оберігати фолькльор, знати свою історію - все це дуже важливо. Але не варто ідеалізувати старе традиційне суспільство. Воно свою роль зіграло, і повернення до нього по-перше не можливе, а по-друге нічого хорошого не принесе.
2010.02.24 | Via
А хто сказав, що нове - це не давно забуте старе?
Гадаєте, вигадати заново колесо - враще? Можнай вигадати - не проблема, але потім виявиться, що це буде таке саме колесо.А тому копання вглиб віків і винахід-творіння наново в якийсь момент стикаються в одній точці - і тоді це дає вихід на новий виток спіралі
Ви не хочете, щоб вас судила рідна громада - а я не хочу, щоб мене судили чужинці одноосібно. Тривале обговорення дасть прийнятний результат - виборного громадою суддю, наприклад. Все залежить від методу і критеріїв.
А національна самосвідомість говорить про базові речі - судити громадян треба так, щоб не зашкодити розквіту нації. І з цих бахових постулатів випливають критерії оцінки вибрних суддів - підходить чи не підходить. Саме тому й потрібен національний фундамент - він надає точку опори, і можна перевертати світ Вірніше - творити гармонійний світ.
2010.02.24 | Ukrpatriot(patriot)
угу почала чинити провокації
Via пише:> І власне Фаріон це почала робити. Будемо сподіватися, що неписані українські закони стануть-таки писаними Законами України.
Борючись з дітьми і створюючи вдалі "інформприводи" для москалів. А ще рекомендую глянути на Бенюка у Кандагарі. Тупий-українець боягуз - це ж справжня роль для заступника голови Свободи. Називається, коли хочеться заробити то можна і москаля в сраку лизнути і залишатися при цьому націоналістом
2010.02.23 | omela
Київ, яко здавна російськомовне місто, має свої порядки
2010.02.23 | 2
В отличие от Королёва Московской области.
2010.02.23 | omela
А що є в Корольові Московської обл.? Звідтам походите або що?
2010.02.23 | 2
звідтуди дописують найпалкіши патріоти, і це не дивно
2010.02.23 | omela
Справді? Наведіть приклади, хто. Дуже цікаво знати.
Як і де ви з ними запізналися?2010.02.23 | 2
UVMOD тупа провокація. Я не збираюся обговорювати дописувачів.
2010.02.23 | omela
Пан перший згадав якихось там дописувачів з Московської обл.
досі не зрозуміло до чого.2010.02.23 | omela
До речі, даремно турбуєтесь: дописувачів НЧ, ФУП тощо ...
тут обговорювати, мабуть, можна. Це ж інший форум.2010.02.23 | 2
Цікаво. На цьому форумі обговорювати дописувачів цього форуму
можна чи ні?2010.02.23 | omela
Re: Цікаво. На цьому форумі обговорювати дописувачів цього форуму
Формально ніби заборонено, а реально - обговорюють. І між собою одне одного. І третіх осіб - того ж Свистовича частенько згадують за його відсутности.Тож я так розумію, санкції застосувують тільки коли хтось прямо поскаржиться, конфлікт виникне, образи і таке інше... У нас з вами до того не дійде, гадаю.
Якщо є спокійна розмова за обопільною згодою, немає приводу для втручання модераторів, хіба не так?
То що ви хотіли сказати?
2010.02.23 | 2
Я дуже шаную діяспору.
Не всі її представники є підкупленими агентами.2010.02.23 | omela
Re: Я дуже шаную діяспору.
Це якесь "професійне" захворювання у юльків: всюди ввижаються вороги, зрадники, шкідники, спекулянти, підкуплені агенти тощоА можливо, просто судять по собі. Пригадується, як юлєботи попалилися на коментарях в УП Аж сама Притула особисто обурювалася тією інвазією.
2010.02.23 | 2
Аж сама литвиновская весталка
omela пише:> Аж сама Притула особисто...
2010.02.24 | omela
просто демонстрація міри обурення - дуже вже "дістали"
Вона б іще три роки того не помічала (себто робила вигляд), як не помічала перед тим.Але ж юлєботи перестаралися. Всі плани перевиконали. А що занадто, то..
Ото вона й вилізла зі "схрону"
Хоча в БЮТ воно все так робиться. Тому що (с) вертикаль.
2010.02.24 | 2
И Литвин копняком под зад помог
omela пише:> Ото вона й вилізла зі "схрону"
2010.02.24 | omela
З якого інтересу?
2010.02.24 | 2
Пукач.
2010.02.24 | Большой Брат
Како-тако - Королев?! Подлипки! Тама половина Бауманки и Лесо+
технического обитают...2010.02.23 | oze
! Re: В отличие от Королёва Московской области.
2010.02.24 | 123
спамити - на БП пліз
2010.02.24 | один_козак
"Здавна" більшості оцих киян не було. А їхні предки киянами
у більшості не були.Але система своє робила і продовжує робити.
2010.02.24 | omela
"Здавна" - тут означає більше 100 років
Або скільки людина не живе.Тобто на пам'яті щонайменше 4-5 поколінь прихідців до Києва з його сільських околиць (основне джерело поповнення) місто було російськомовним. Відповідно вони скоро переходили на російську.
"На Кожум'яках" (кіно "За двома зайцями") згадайте для ілюстрації
2010.02.24 | один_козак
А що мені кіно? Наче я корінних киян не бачив.
Жили україномовні, корінні, у Києві біля Дніпра ще у 40-50-і роки. Тобто, це ті люди, котрим зараз є або могло бути по 60-80-90 років. Це я, правда, лівий берег маю на увазі. А його за Київ не завжди мали.Скорочення населення міста під час війни, а потім шалена динаміка його збільшення... Якби не русифікаторська система, то цей україномовний вал "безнадійно" зРЕукраїнізував би столицю.
2010.02.24 | omela
А те, що у згаданому творі зображено Київ XIX-го ст.
коли ті прихідці другого покоління вже старанно "закидали з-московська", хоч ще не дуже вміло.А щодо системи... цією системою давно зробилося саме місто. Вона не зовнішня, а внутрішня вже. Ось у чому проблема.
Точно такою системою, до речі, був Львів 1920-1930-х. Багато молодих українців з другого-третього покоління прихідців до міста з навколишніх сіл вже не дуже вміли по-українськи, зате 100% володіли польською.
2010.02.24 | oze
Re: А те, що у згаданому творі зображено Київ XIX-го ст.
неправда, у згаданому ВИСМІЮЛИСТЬ ті, хто закидав по-московському, під масковських панів. А позитивні герої там говорили українською2010.02.24 | omela
Лівий берег
В 1940-50-х (тобто 50-70 р. тому) Лівий берег ще не був частиною міста.А люди, яким тоді було 10-20, а зараз могло бути по 70-80, поступово перейшли на російську в свої 20-30, коли "потрапили до міста", а більшість уже й не живе...
2010.02.24 | один_козак
Так я ж до того й кажу.
Система русифікації була надто потужною. Тепер Київські райони взагалі стоять на місці колишніх сіл, та ще з різних областей україномовних скільки наїхало. А результат...2010.02.24 | omela
То ми знову впритул підійшли до питання
ЩО є системою зросійщення? Саме місто Київ і є.Хочете ще більш вражаючий приклад з життя? Гадаю, ви такі приклади й самі знаєте, але все ж таки: дівчина з абсолютно україномовної родини, в совку встигла прожити лише 8 років, навчалася в українській школі, потім в Університеті ім. Шевченка - українською, десь з 20 років перейшла на російську. Притому і вдома, попри україномовність родини, переважно російською розмовляє. Не з якогось принципу, в жодному разі. Просто це мова більшости.
Це все коїться за незалежної України. Цілеспрямованої відвертої русифікації, як за совка, начебто немає. От і думайте собі...
2010.02.24 | один_козак
Та вже давно все продумано.
omela пише:> Це все коїться за незалежної України. Цілеспрямованої відвертої русифікації, як за совка, начебто немає. От і думайте собі...
Елементарно пояснюється. Інерція. Просто продовження дії тих сил, що започатковані за дуже багато років до незалежності.
І тепер це дійсно мова більшості в Києві. Вже дуже давно.
При чому цю більшість поповнюють і люди, котрі "між своїми" спілкуються українською або суржиком, а зі "сторонніми" - "офіційною" мовою київської вулиці.
Найбільш ілюстративними мені здаються ситуації у трнспорті.
Сидять на двож парах сидінь дві пари людей одна за одною. Пари не знайомі або мало знайомі між собою. Обидві пари розмовляють українською. Але пара до пари звертаються: "Пірідайтє пажалуста..."
> ЩО є системою зросійщення? Саме місто Київ і є.
Місто не може дорівнювати системі зросійщення.
Система живе та діє в місті і поза ним.
До набуття незалежності крім внутрішньої київської системи діяла всерадянська. Єдина державна мова в СРСР, Армія, телебачення, "сталіца нашей Родіни", тощо.
Тепер діє поп-ринок, фм-радіопростір, інтернет і т.д.
2010.02.23 | Soft
Cвобода и осознание себя начинается со своего имени.
Cвобода и осознание себя начинается со своего имени. Если человек боится назвать себя по украински, он 100% не сможет перестать быть рабом. Так как даже его имя не принадлежит ему, что можно говорить об остальных правах. Вот об этом и хотела сказать Ирана Фарион.До тех пока мы будем боятся и стыдится того что мы украинцы, до тех пор не будет никаких прав. Свободы достоин только тот кто согласен её защищать без всяких компромиссов и толерантности. Ну а рабы действуют как будет удобно Хозяину.
Лично я говорю по русски, мне так удобно, но всех тех, кто говорит об объединении с Россией и русским вторым государственным - считаю оккупантами и своими личными врагами.
2010.02.23 | Адвокат ...
Щиро дякую!
Пані Фаріон просто не очікувала, не була готова до теґо, аби пізнати правду про реальний стан зросійщення батьків тих дітей та, відповідно, самих тих дітей.Кажучи грубо, вона просто "пріхуєла"... І ї,-- "понєсло"...
Ви маєте рацію: людина, що стидає сі назвати сі українською,-- "трохом" не адекватна людина. Або,-- ідийот, або українохвоб ( україножер ).
Московія, як теперки,-- опісля "провокації Ірини Фаріон",-- стало зрозумілим, тримає курс на на ідийотизацію нативних українців та експансію українохвобії хахлів та кацапів.
2010.02.24 | omela
Re: Щиро дякую!
> Пані Фаріон просто не очікувала, не була готова до теґо, аби пізнати правду про реальний стан зросійщення батьків тих дітей та, відповідно, самих тих дітей.Саме так. Вона живе в своєму світі... І забуває, що навіть у Львові до 25% є російськомовними, а вкупі з інформаційним впливом це дуже впливає на все решту. Взагалі за роки незалежности Львів поступово російщиться, це факт. Причому скорішим темпом, ніж Київ "українізується".
> Кажучи грубо, вона просто "пріхуєла"... І ї,-- "понєсло"...
Цей момент, коли її понесло - дуже помітний: коли діти всі разом відповіли "Міша"... Отут і почалося... Тільки вона - пасіонарія - забула, що це тільки діти, а вони здебільша ретранслюють, не замислюючись. Вона спробувала по-своєму виправити ситуацію.
2010.02.24 | Shadow
Re: Щиро дякую!
omela пише:> > Пані Фаріон просто не очікувала, не була готова до теґо, аби пізнати правду про реальний стан зросійщення батьків тих дітей та, відповідно, самих тих дітей.
> Саме так. Вона живе в своєму світі... І забуває, що навіть у Львові до 25% є російськомовними, а вкупі з інформаційним впливом це дуже впливає на все решту. Взагалі за роки незалежности Львів поступово російщиться, це факт. Причому скорішим темпом, ніж Київ "українізується".
Треба нарешті відключити роcійськомовне Геббельс-ТВ! Користі буде раз в 1000 більше ніж від кострубатих намагань індивідуально перейменувати Машу та Мішу, або посадок калин, або екскурсій на Говерлу. Та наші нацдеми на чолі з "видатним" пересидентом на такі мозкові зусилля не здатні...
2010.02.23 | selu
Це написала людина, що зве себе soft.
2010.02.24 | Soft
У меня более 1000 разных ников, а в рельности я Олександр.
2010.02.24 | selu
Та я нічого, то в купі з іншими погано вийшло, вибачайте.
2010.02.24 | Soft
Анекдот в тему.
Английским комментаторам потребовался месяц, чтобы привыкнуть к фамилииАршавин (аrsе shаving «бритье задницы»). И потребуется еще два, чтобы
ужиться с фамилией Жирков (jеrk оff «мастурбировать»)
2010.02.24 | Большой Брат
Re: Провокацією Фаріон навіяне
Э, батенька, просто Вы не умеете воспитывать собственных детей и их "училок"...Боитесь "предвзятого отношения"...А не надо бояться! Я не боялся , мои родители тоже, так и воспитали. И мои дети тоже. Ничо, выжили. /Чадо любимое без экзаменов на 3-й курс приняли в МАРХИ, (со стипухой)/ на диплом его взял к себе Главный архитектор "Кепкограда" , на практику в Берлин посылал. Намана все!ЗЫ. Училок-воспиталок на место ставить можно лихко и непринужденно. Без всякой агрессии , но, бывает, что впадают в истерику...
ЗЗЫ. Вот к этому(Живописный мост) голову и руки приложил
2010.02.24 | Ukrpatriot(patriot)
Можна погодитися, але це не змінює того
що Фаріон - це тупувата блондинка з купою комплексів, яка не може собі знайти іншої жертви крім малої дитини, котра ще не може захиститися.