стан освіти в Києві
02/24/2010 | Абу
знайома вчителька математики на курсах підвищення кваліфікації на здобуття вищої категорії. з 26 столичних вчителів лише 6 (шість) можуть самостійно вирішувати задачі для старших класів, інші, як і їх учні користують так званими "решабельнікамі"
серед вчителів остання вікова категорія, яка може і хоче вчити - 35-40 років, практично ВСІ хто молодше - або самі не отримали освіти і не можуть нічому навчити або п'ють каву/чай на уроках, задають завдання, які не перевіряють аби їм не заважали займатися нічогонеробленням
правда спостерігається цікавий феномен - серед переможців олімпіад помітно підвищується частка дітей з провінції, з маленьких містечок, і навіть сільські діти зараз часто-густо виграють національні олімпіади
серед вчителів остання вікова категорія, яка може і хоче вчити - 35-40 років, практично ВСІ хто молодше - або самі не отримали освіти і не можуть нічому навчити або п'ють каву/чай на уроках, задають завдання, які не перевіряють аби їм не заважали займатися нічогонеробленням
правда спостерігається цікавий феномен - серед переможців олімпіад помітно підвищується частка дітей з провінції, з маленьких містечок, і навіть сільські діти зараз часто-густо виграють національні олімпіади
Відповіді
2010.02.24 | sama
Re: стан освіти в Києві
Абу пише:>
> правда спостерігається цікавий феномен - серед переможців олімпіад помітно підвищується частка дітей з провінції, з маленьких містечок, і навіть сільські діти зараз часто-густо виграють національні олімпіади
-Не часто і не густо. Такі переможці є дороговказами до тих місць, де ще всупереч системі зберігся Вчитель одного конкретного предмету.Недонищений.Часто переможці є учнями регіональних ліцеїв або гімназій.
Колись Сорос провів дуже просту систему пошуку вчителів- просто опитав студентів молодших курсів-"Хто з вчителів на Вашу думку дав Вам найбільше знань з ... предмету".І якщо прізвище міського вчителя назвали десять різних вже незалежних від вчителя студентів, а сільського бодай п"ять-цей вчитель вартий поваги. Офіційне начальство, яке на початках нічого не отримувало від таких досліджень, Сороса не любило і вибраних ним вчителів також.
Це ми почали пожинати плоди корупції при наборі у педвузи 15-річної давності.
2010.02.24 | 123
в мене є знайомий вчитель математики
Абу пише:> серед вчителів остання вікова категорія, яка може і хоче вчити - 35-40 років, практично ВСІ хто молодше - або самі не отримали освіти і не можуть нічому навчити або п'ють каву/чай на уроках, задають завдання, які не перевіряють аби їм не заважали займатися нічогонеробленням
молодший 35 років, які працює вчителем бо йому це подобається і, думаю, робить це добросовісно. щоправда, це, як вважається, непогана математична школа (в Харкові).
2010.02.24 | Абу
ну так, виключення є. я теж знаю таких
але в загальній масі це абсолютна меншинає ще цікава категорія - дружини багатих чоловіків, які справді добре і в своє задоволення викладають в школах. у доньки інформатичка в школу приїжджає на машині десь за 60К, і подеколи за свої гроші може купити дітям необхідні на її думку посібники
2010.02.24 | zmej_gorynych
Дану інформацію щойно підтвердила...
... дуже професійна знайома київська вчителька-методист з великим педагогічним стажем. І додала, що середній рівень шкільної освіти в регіонах таки дійсно вищий, ніж у Києві.2010.02.24 | sama
У Києві все-таки можна вибрати
У Києві є ряд дуже сильних шкіл та ліцеїв, правда, частина з них недешеві.А масова школа - така, яка влаштовує маси.
Добре вчителям, не треба дуже "напрягатися", добре дітям- не треба дуже вчитися і добре батькам, бо це проходить у взаємно спокійній обстановці.