Подяка команди Міністерства освіти і науки України Івану Вакарчуку
03/11/2010 | Майдан-ІНФОРМ
Іване Олександровичу!
Ми дякуємо Вам за тисячі українських школярів, які завдяки ЗНО вступають до університетів чесно, на рівних умовах і без хабарів. Завдяки "вільній траєкторії" студенти вивчатимуть дисципліни, які їм до вподоби. Активно впроваджується інклюзивна освіта - діти з особливими потребами навчаються поруч зі здоровими ровесниками. Саме Вам, Іване Олександровичу, вдалося навести лад у ліцензуванні та присвоєнні вчених звань.
Якби депутати, перед тим як проголосувати за відставку Уряду, поцікавились думкою про Вашу роботу у школярів, студентів, батьків, працедавців, викладачів, науковців - вони б зрозуміли, чому Івана Вакарчука назвали Міністром-реформатором, а ініційовані ним реформи - найбільшими за роки незалежності.
Від продовження цих реформ залежить майбутнє наших дітей.
Мали за честь бути Вашою командою і працювати з Вами. Ви, як міністр, працювали на 12 балів.
Дякуємо за співпрацю і журналістам, що писали, знімали чи говорили правду про українську освіту і науку.
Дякуємо!
Ми дякуємо Вам за тисячі українських школярів, які завдяки ЗНО вступають до університетів чесно, на рівних умовах і без хабарів. Завдяки "вільній траєкторії" студенти вивчатимуть дисципліни, які їм до вподоби. Активно впроваджується інклюзивна освіта - діти з особливими потребами навчаються поруч зі здоровими ровесниками. Саме Вам, Іване Олександровичу, вдалося навести лад у ліцензуванні та присвоєнні вчених звань.
Якби депутати, перед тим як проголосувати за відставку Уряду, поцікавились думкою про Вашу роботу у школярів, студентів, батьків, працедавців, викладачів, науковців - вони б зрозуміли, чому Івана Вакарчука назвали Міністром-реформатором, а ініційовані ним реформи - найбільшими за роки незалежності.
Від продовження цих реформ залежить майбутнє наших дітей.
Мали за честь бути Вашою командою і працювати з Вами. Ви, як міністр, працювали на 12 балів.
Дякуємо за співпрацю і журналістам, що писали, знімали чи говорили правду про українську освіту і науку.
Дякуємо!
Відповіді
2010.03.11 | Valentyn
Re: Подяка команди Міністерства освіти і науки України Івану Вакарчуку
Приєднуюся до подяки.2010.03.11 | Адвокат ...
Re: Подяка команди Міністерства освіти і науки України Івану Вакарчуку
2010.03.11 | DADDY
Правильний був міністр.Він подав приклад служіння Україні
2010.03.11 | igorg
Так, міністр Вакарчук вартий подяки
йому довелося працювати в надзвичайно важких умовах й приймати вкрай непопулярні рішення. Будемо сподіватися що з них хоч чверть залишиться за декілька років.2010.03.11 | Mykyta
Чи не підійшов би Вакарчук на роль лідера поспомаранчевих?
Я не знаю, чи сам Вакарчук того хоче, але серед вього того бедламу він виглядає чи не єдиним адекватним керівником з вищої ланки за останні часи. У своїй галузі вміє, знає і робить (як на мене, вцілому правильно). Має правда серйозний недолік - абсолютно не сприймається іншою частиною України.2010.03.11 | Woodstock generation
Re: Чи не підійшов би Вакарчук на роль лідера поспомаранчевих?
Mykyta пише:> Я не знаю, чи сам Вакарчук того хоче, але серед вього того бедламу він виглядає чи не єдиним адекватним керівником з вищої ланки за останні часи. У своїй галузі вміє, знає і робить (як на мене, вцілому правильно). Має правда серйозний недолік - абсолютно не сприймається іншою частиною України.
Якщо б спитати - а чого? Адже їхні діти теж могли два роки поступати у ВУЗи "на халяву"
Але ненависть до України та западенців там уже так вихована. що ніяка логіка не працює.
Щодо Вакарчука - абсолютно достойна людина. Однак навряд чи він революціонер. А зараз без цього навряд чи обійтись
2010.03.11 | Torr
нашо вам другий Ющенко?!
2010.03.11 | kotygoroshko
Вакарчук ввів ЗНО. а який слід залишив за собою Ющенко?
я не кажу про звання народного артиста України Кіркорову, я про те чим змінив життя українців Ющенко?Ющенко синонім папі3дєть
Вакарчук - людина діла
2010.03.11 | Mykyta
З чого Ви взяли, що він другий Ющенко?
На відміну від Ющенка, Вакарчук не боявся проводити доволі радикальних реформ, причому успішно. Це саме те, що нам дуже і дуже потрібно.Що саме Ви мали на увазі?
2010.03.14 | Атеїст
Re: З чого Ви взяли, що він другий Ющенко?
Прошу більш детальніше про "радикальні" реформи пана Вакарчука.2010.03.12 | Shooter
Ні - він для того занадто інтелігентна людина
Mykyta пише:> Має правда серйозний недолік - абсолютно не сприймається іншою частиною України.
Гм...цього я якось не зауважив, доречі. Навряд чи Вакарчук сприймається гірше ніж, скажімо, тов. Ю.В.Тимошенко.
2010.03.11 | Pavlo Z.
По діях і по дітях видно, що "біла кістка", Львів'янин,
не рагуль.2010.03.11 | Вячеслав Хаврусь
От лизнули так лизнули
Тестування - це все прекрасно, я сам його підтримував і підтримую. Але я б не був би тут аж настільки оптимістичним - почитайте форум "Освіта та наука". До того ж Вакарчук своєю "християнською етикою" відкрив дорогу в школу попам московському патріархату з їх потужною підтримкою з Кремля, але про це чомусь ніхто не згадує. Промивання мізків кремлівською пропагандою завдяки відкритій Вакарчуком скриньці Пандори у наших школярів ще попереду, тим більше, що міністром освіти та наука тепер "полковнік історічєскіх наук", своя людина Кремлю. А власне відповідний лист Вакарчуку стосовно клерикалізації шкільної освіти так і залишився без відповіді - http://maidanua.org/static/mai/1262212206.html Маю підозру, що цей церковний злочин затьмарить всі позитиви, які тут райдужно приписують Вакарчуку.2010.03.11 | OlenaSt
Тобто пан радив би "команді" терміново лизати Табачніку?
2010.03.12 | Вячеслав Хаврусь
Це вже на Ваш смак. Я себе до збоченців не відношу
2010.03.12 | OlenaSt
Так на біса називати висловлювання громадської позиції лизанням?
2010.03.12 | 123
"громадської позиція" - це коли підлеглі дякують керівнику?
2010.03.12 | Woodstock generation
Керівник - уже не керівник, і вони не його підлеглі.
Я б сказав, що у момент, коли Вакарчука звільнено і відомо хто юуде його наступником - така подяка - це взагалі прояв навіть відваги якщо хочете - але аж ніяк не лизання.Втім - що кому ближче
2010.03.12 | 123
якщо такий текст опублікують в день відставки Табачника чи
Януковича - Ви теж аплодуватимете його підписантам (ім*я яких лишилося невідомим, я так розумію) за "громадянську позицію"?2010.03.12 | Woodstock generation
Не тупіть. Час підписання виключає лизання.
2010.03.12 | 123
Не маю такої Вашої звички. Не маєте відповіді - помовчіть
2010.03.12 | igorg
Коли б це був один мінус то скакали б від радості
однак маємо цінити більше за позитив ніж лаяти за негатив.Лаяти слід було б за те що ті реформи що розпочав не стали незворотними і їх дуже легко відмінити. Оце дійсно і вина і біда. Але це здебільшого не тільки його вина бо таки відсутня політична воля. МОН це такий зоокуточок і чомусь з посад дуже легко звільнити саме наших людей. А наші опоненти що воші в кожусі.
2010.03.12 | Iryna_
Re: Коли б це був один мінус то скакали б від радості
оця релігійна програма для школи то далеко не дрібницяі мінус то далеко не один
2010.03.12 | Вячеслав Хаврусь
Re: Коли б це був один мінус то скакали б від радості
igorg пише:> однак маємо цінити більше за позитив ніж лаяти за негатив. Лаяти слід було б за те що ті реформи що розпочав не стали незворотними і їх дуже легко відмінити. Оце дійсно і вина і біда. Але це здебільшого не тільки його вина бо таки відсутня політична воля. МОН це такий зоокуточок і чомусь з посад дуже легко звільнити саме наших людей. А наші опоненти що воші в кожусі.
Знаєш, в нього в свій час був непоганий шанс посилити свої позиції шляхом залучення громадськості. Форум "Освіта та наука" ти знаєш - там дійсно неміряна кількість корисних ідей, і також чимало небайдужих людей, які готові були б працювати задурно заради коращення як освіти, так і науки. Він все це проігнорував і пустив людський порив 2004 року псу під хвіст. Було б у нього бажання - міг би створити громадські ради на кшталт релігійної (її ж чомусь можна було створити?) по всім актуальним питанням? Не створив? То хто винен? Міністр чи невідомо чия "політична воля"? Хай би тепер Табачник спробував розпустити ці громадські ради...
2010.03.12 | Pavlo Z.
Re: Коли б це був один мінус то скакали б від радості
Вячеслав Хаврусь пише:> > Знаєш, в нього в свій час був непоганий шанс посилити свої позиції шляхом залучення громадськості. Форум "Освіта та наука" ти знаєш - там дійсно неміряна кількість корисних ідей, і також чимало небайдужих людей, які готові були б працювати задурно заради коращення як освіти, так і науки. Він все це проігнорував і пустив людський порив 2004 року псу під хвіст. Було б у нього бажання - міг би створити громадські ради на кшталт релігійної (її ж чомусь можна було створити?) по всім актуальним питанням? Не створив? То хто винен? Міністр чи невідомо чия "політична воля"? Хай би тепер Табачник спробував розпустити ці громадські ради...
Якщо це так - Ви праві.
2010.03.12 | igorg
Для прикладу варто взяти історію одного його
заступника. Який півроку чи більше провів на лікарняному а далі просто відсудив свою посаду. А скільки таких. Скільки незадоволених що не отримали акредитації, звання і т.п.Далі відсутність коштів, недофінансування освіти колосальне. Фінансуються лише заробітна плата й стипендії, частково комунальні послуги. Й це лише частково проблема міністра.
Релігійне товариство саме себе фінансує й навіть можливо ще й ті заходи які проводить МОН в цьому напрямку. Створення й робота громадської ради потребує багато часу й ресурсів. До того ж ніхто не заважав її створити знизу. Проте знизу я бачив більше незадоволення й скиглення коли ж його знімуть. Бо той не може звання отримати, той гриф МОН отримати, того українська мова дратує.
Для зміни команди необхідна політична воля на рівні Президента, уряду. Як це буде робитися ми вже наразі бачимо.
До Вакарчука була тотальна опозиція від ректорів до викладачів й школярів з батьками. 80-90% не хоче йти вгору, простіше спускатися вниз. Простіше знайти звязки, заплатити аніж вивчити й здати ЗНО. Це цілком видно навіть на тих форумах що проводилися.
Міністр це тільки людина. А система така що просто елементарно не дає можливості сформувати потрібну команду й провести потрібну політику. Й громадськість тут не допоможе.
Тому, як на термін роботи Вакарчука й умови роботи я оцінюю його дуже позитивно. Тим більше лизати щось зараз й сенсу нема. Просто в людях все ж залишається багато людського (принаймні за Довженком) й гарні зусилля й робота знаходять відгук. Недоліки й те що не встиг зробити не перекреслюють того що зроблено.
А щодо громадськості то Вакрчуку певно варто повернутися до ідеї академічної чесноти. Маючи багато досвіду й певно часу .
2010.03.12 | Woodstock generation
Не шахруйте - який порив 2004-о?? Вакарчук - міністр з 2007. І
до речі - Ющенко пропихав Кременя - а на кандидатурі Вакарчука настояла Наша Україна - а конкретно - Вячеслав Кириленко.Ну а яку підтримку могда надати НУ - коли довкола всі незацікавлені - ми знаємо.
Так що Вакарчук зробив НМД більше, ніж досить за 2 роки.
2010.03.12 | Вячеслав Хаврусь
І що?
2010.03.14 | Woodstock generation
У 2007 був уже не "ПОРИВ" - а "ПРОРИВ" - не забули?
2010.03.12 | Shooter
Гм...лижуть заради преференцій
Які преференції можна отримати від Вакарчука зараз? місце аспіранта?Вячеслав Хаврусь пише:
> Тестування - це все прекрасно, я сам його підтримував і підтримую. Але я б не був би тут аж настільки оптимістичним - почитайте форум "Освіта та наука".
Форум "Освіта та наука" є істиною в останній інстанції?
Друге: лише той хто нічого не робить не допускається помилок. Більше того - МОН, бачучи певні (але далеко не визначальні) проблеми із ЗНО, реагував на це.
>До того ж Вакарчук своєю "християнською етикою" відкрив дорогу в школу попам московському патріархату
Молотком можна і цвяхи забивати, і черепи проламувати. Пропонуєте заборонити молотки?
Ще хочете розповім - що доброго зробив Вакарчук та його команда (хоча, як на мене, могли зробити і дещо більше, і дещо швидше, ...але все пізнається в порівнянні)?
2010.03.12 | Вячеслав Хаврусь
Re: Гм...лижуть заради преференцій
Shooter пише:> Форум "Освіта та наука" є істиною в останній інстанції?
Звичайно, що ні. Але наскільки я знаю, нічого кращого в Україні ще нема. Буду вдячний, якщо Ви наведете інші приклади форумів, де обговорюються проблеми освіти та науки в Україні. До того ж міністру, який зве себе реформатором (чи його називають - неважливо), слід було б організувати певний зворотній зв"язок з народом якщо не через наш, то через інший публічний форум. Те, в якому тоні він провів за весь час одну-єдину пресуху на Майдані, і як відповідав на питання - це взагалі ні в які ворота не лізе.
> Друге: лише той хто нічого не робить не допускається помилок. Більше того - МОН, бачучи певні (але далеко не визначальні) проблеми із ЗНО, реагував на це.
Щось непомітно. Як бути зі спотворенням шкали оцінювання, про що нераз волали-кричали Петрів та Епштейн? Так і залишилося "непрореагованим"...
> >До того ж Вакарчук своєю "християнською етикою" відкрив дорогу в школу попам московському патріархату
> Молотком можна і цвяхи забивати, і черепи проламувати. Пропонуєте заборонити молотки?
Звичайно можна робити все що завгодно. Але якби Вакарчук був відповідальним керівником, то міг би передбачити, що пропонуючи цей "молоток" для майбутнього суспільного вжитку, він дасть вбивчий інструмент своєму безсумнівному наступнику Дімочці Табачнєгу з його "своєрідним" баченням існування України. Я вже мовчу про брутальне порушення ст.35 Конституції, на яку Дімочка точно вже буде плювати, тим більше, що його попередник зробив відповідний прецедент.
> Ще хочете розповім - що доброго зробив Вакарчук та його команда (хоча, як на мене, могли зробити і дещо більше, і дещо швидше, ...але все пізнається в порівнянні)?
Не треба мене агітувати за те, що він суттєво кращий Табачника, я сам про це знаю. Але я був би суттєво стриманішим в райдужних оцінках, які тут приписують Вакарчуку.
2010.03.13 | Shooter
Re: Гм...лижуть заради преференцій
Вячеслав Хаврусь пише:> Shooter пише:
> > Друге: лише той хто нічого не робить не допускається помилок. Більше того - МОН, бачучи певні (але далеко не визначальні) проблеми із ЗНО, реагував на це.
> Щось непомітно. Як бути зі спотворенням шкали оцінювання, про що нераз волали-кричали Петрів та Епштейн? Так і залишилося "непрореагованим"...
Наскільки я знаю, люди які роблять ЗНО задумувалися над цим питанням. Тепер, правда, це неактуально. Бо актуальним став знову "бек то совок плюс тотальна система хабарництва в освіті".
> > >До того ж Вакарчук своєю "християнською етикою" відкрив дорогу в школу попам московському патріархату
> > Молотком можна і цвяхи забивати, і черепи проламувати. Пропонуєте заборонити молотки?
> Звичайно можна робити все що завгодно. Але якби Вакарчук був відповідальним керівником, то міг би передбачити, що пропонуючи цей "молоток" для майбутнього суспільного вжитку, він дасть вбивчий інструмент своєму безсумнівному наступнику Дімочці Табачнєгу з його "своєрідним" баченням існування України.
Зрозуміло: молотки заборонимо. Заборонимо, також, усе - бо, у принципі, майже все можна повернути на шкоду.
>Я вже мовчу про брутальне порушення ст.35 Конституції, на яку Дімочка точно вже буде плювати, тим більше, що його попередник зробив відповідний прецедент.
Не було там ЖОДНОГО порушення Конституції. Якщо маєте протилежне рішення КСУ - прошу, в студію. Не маєте - не потрібно працювати папугою.
> > Ще хочете розповім - що доброго зробив Вакарчук та його команда (хоча, як на мене, могли зробити і дещо більше, і дещо швидше, ...але все пізнається в порівнянні)?
> Не треба мене агітувати за те, що він суттєво кращий Табачника, я сам про це знаю. Але я був би суттєво стриманішим в райдужних оцінках, які тут приписують Вакарчуку.
Та немає тут ніяких "райдужних" оцінок. Все пізнається в порівнянні. І з цієї точки зору Вакарчук by far був найкращим МОН.
2010.03.14 | Атеїст
Re: Гм...лижуть заради преференцій
Шустер - а Ви констітуціоналіст?"Не було там ЖОДНОГО порушення Конституції. Якщо маєте протилежне рішення КСУ - прошу, в студію. Не маєте - не потрібно працювати папугою."
Так й Я каже, що ніякого порушення Конституції немає -- вона просто завважає працювати (поширювати релігійні ....) й все!
2010.03.13 | OlenaSt
Тобто це особисте? Бо він форум "Освіта" не читав?
Тепер слід очікувати, що Цушко з форуму "Економіка" не вилазитиме й на нас чекатиме негайне процвітання?2010.03.12 | Hadjibei
Xa-xa-xa!!!
Chy vony pislia tsioho oholosiat' strajk proty Tabatshcnika?2010.03.12 | zmej_gorynych
Re: Подяка команди Міністерства освіти і науки України Івану Вакарчуку
Цілком та повністю приєднуюсь і зичу пану Вакарчуку творчої наснаги і довгих років життя в повному здоров"ї. Можливо, ще доведеться повернутися на цю посаду і продовжити приносити велику користь Україні, хто зна... Дякую!2010.03.12 | Pavlo Z.
Добре, хоч замість "В" - "М", а не "Ф":))
zmej_gorynych пише:> Цілком та повністю приєднуюсь і зичу пану Макарчуку
2010.03.12 | zmej_gorynych
Re: Добре, хоч замість "В" - "М", а не "Ф":))
Pavlo Z. пише:> zmej_gorynych пише:
> > Цілком та повністю приєднуюсь і зичу пану Макарчуку
Тю, холєра, прошу вибачення. Звичайно Вакарчуку . Виправив. Дякую за зауваження.
2010.03.12 | Pavlo Z.
Нічого страшного, буває:)
2010.03.12 | sama
Він зробив все що міг
в силу своїх особистих якостей ( він як звичайна людина має свої + та -), зовнішнього, не завжди доброзичливого оточення та суспільної ситуації на Сході та Заході.Робив і помилкові кроки, не зумівши врахувати віддалених їх наслідків.Хай наступний зробить краще.Його особа викликала дику лють у ПРушників саме тим, що він якийсь інакший.Ну трошки б взяв, трошки вкрав, комусь поміг би проштовхнутися. І був би "нормальний міністр":))
Апарат МОсвіти спокійно чекав,посміхаючись поза плечима, поки він піде. Вони розуміли, що такий поворот в міністерстві довго не протриває. От і дочекалися. Тепер знову можна все при умові вмілого поділу з верхом.
2010.03.12 | igorg
так і є
Слід розуміти що одна справа балаканина про реформи про те як погано і як треба (а до цього здатні й усі працівники МОН), а інша - реальні кроки. Ось тут все й проявляється. І наразі у 2/3 виявляється що балаканина була лише прикриттям для незмінності ситуації яка цю 2/3 на 100% влаштовує.2010.03.14 | sama
Re: Подяка (л)
http://www.zaxid.net/blogentry/61404/2010.03.12 | Nikita
При нём уничтожалась средняя и высшая школа
Вакарчуковская образовательная псевдореформа зижделась на трёх китах — примитивизации и идеологизации школьной программы, и на нежизнеспособной льготной схеме поступления в вузы.Тестовая система - это «клеточная» реформа.
Мыслительный процесс является альфой и омегой образовательного процесса, который этой системой убит.
При нём уничтожалась средняя и высшая школа, дети массово дебилизировались. И ключевая роль в этом отведилась именно тестам.
Это не обучение, когда дети дрессируются на выставление галочек в клетках.
И кошмар, когда потом дрессированные обезьяны заполняют ВУЗы.
2010.03.12 | Уважний читач
А ви про вищу школу звідки знаєте?
Судячи із цього крику душі, до вищої школи вас злий Вакарчук таки не пропустив.2010.03.12 | GreyWraith
Re: А ви про вищу школу звідки знаєте?
Уважний читач пише:Судячи із цього крику душі, до вищої школи вас злий Вакарчук таки не пропустив.
Видно, прозаiчна система тестiв просто виявилася нездатною дати належну оцiнку такiй непересiчнiй генiальностi.
2010.03.12 | GreyWraith
Пробачте, Ви якесь вiдношення до освiти маете?
Nikita пише:Мыслительный процесс является альфой и омегой образовательного процесса, который этой системой убит.
Не варто всiх судити по собi.
Это не обучение, когда дети дрессируются на выставление галочек в клетках.
Ви вважаете, що правильним е дресирування на занесення "подношенiй" потрiбним людям за вступ до вузу?
И кошмар, когда потом дрессированные обезьяны заполняют ВУЗы.
Люди, якi в вузах працюють не один рiк, стверджують якраз протилежне. Зокрема, що саме завдяки тестам, якi легко переврити, та до яких учнi серйозно готуються, зараз до вузiв почали вступати куди кращi студенти з реальними знаннями.
Якщо Ви маете серйозне вiдношення до освiти та розбираетеся в темi, то я хотiв би побачити аргументи, що пiдтверджують Вашi тези, що виглядають голослiвними.
2010.03.12 | vs
Re: Пробачте, Ви якесь вiдношення до освiти маете?
GreyWraith пише:> Люди, якi в вузах працюють не один рiк, стверджують якраз протилежне. Зокрема, що саме завдяки тестам, якi легко переврити, та до яких учнi серйозно готуються, зараз до вузiв почали вступати куди кращi студенти з реальними знаннями.
Я підтверджую цей факт. Маю відношення до вищої школи з 1993 року.
2010.03.12 | sama
Re: При нём уничтожалась.. -це неправда
2010.03.12 | Nikita
псевдореформы образования
Якобы реформировалась система образования, однако проводилось только реформирование системы оценки знаний.Например, в школах действует 12-балльная система оценки знаний, а в вузах все еще пятибалльная. В системе образования не может быть разных подходов к оценке знаний в школах и вузах. Реформирования не было, была лишь имитация реформ, которая не дала ничего хорошего.
Вот пример: в течение последних двух-трех лет в Украине не печатались учебники для профтехучилищ. Качество школьных учебников, которые вводились Министерством образования в последнее время, не только по гуманитарным, но и по техническим предметам,– вопиюще низкое.
В течение трех лет в бюджете Минобразования лежит $100 млн на ремонт школ. Они не могут быть потрачены просто потому, что министерство не может организовать соответствующую работу. Это говорит о низком качестве менеджмента.
Нельзя под одну гребенку проводить тестирование в вузы. Более того, разве ВНО может выступать критерием оценки качества знаний? При прохождении ВНО выпускнику нужно демонстрировать не способность к исследованию, размышлению и поиску ответа, а способность быстро отвечать на вопросы.
http://www.kommersant.ua/doc-y.html?docId=1335749&issueId=7000392
2010.03.12 | vs
Re: псевдореформы образования
Це Семіноженко, він є зацікавленою стороною. Як то кажуть "конфлікт інтересів".2010.03.12 | GreyWraith
Бачу, автор думати сам не здатен...
... тому копiпастить контролера-Семиноженка.Nikita пише:
Якобы реформировалась система образования, однако проводилось только реформирование системы оценки знаний.
Семиноженко, схоже, дуже далекий вiд освiти, бо стану справ там не знае зовсiм.
Например, в школах действует 12-балльная система оценки знаний, а в вузах все еще пятибалльная. В системе образования не может быть разных подходов к оценке знаний в школах и вузах.
НМД iдiотське тверження. Як число рiвнiв оцiнки залежить вiд рiзних пiдходiв до оцiнки?
Реформирования не было, была лишь имитация реформ, которая не дала ничего хорошего.
Зате тепер все буде реформуватися, аж зашкварчить, ага. Точно Семиноженко - це щось типу "кипучего лентяя" Полесова.
Качество школьных учебников, которые вводились Министерством образования в последнее время, не только по гуманитарным, но и по техническим предметам,– вопиюще низкое.
Мен сподобалося, як ця паскуда автоматом стверджуе, що "гумантарнi" пiдручники точно були низькоi якостi. Звiсно, яка може бути якiсть пдручника без "руководящей и направляющей"?..
Они не могут быть потрачены просто потому, что министерство не может организовать соответствующую работу.
Мнстерство мае саме органiзовувати ремонт у кожнiй школi? Чи просто достатньо платiжками кошти перевести - а вже у школах самi ремонт зроблять? Уявляю, що цей уряд накеруе з такими мудрагелями...
Нельзя под одну гребенку проводить тестирование в вузы.
Чому? Програма шкльна ж стандартна...
Более того, разве ВНО может выступать критерием оценки качества знаний?
У всьому свiтi, з Росiею включно, може, - а тут нi?
При прохождении ВНО выпускнику нужно демонстрировать не способность к исследованию, размышлению и поиску ответа, а способность быстро отвечать на вопросы.
Академiк та заступник голови уряду мае демонструвати розум, а не петросянити.
2010.03.14 | Almodovar
До відома проФФесіонала Семіноженка і всього панства:
У вишах України НЕМАЄ 5-БАЛЬНОЇ СИСТЕМИ. У вишах дії 7-РІВНЕВА система: A,B,C,D,E,Fx,F. Саме ЦІ оцінки я виставляю в заліковці. і відомості, зразок якої затверджений МОНУ і вони йдуть до додатка про диплом.Пане Семиіноженко! В школах НЕМАЄ 12-більної системи оцінок. Є РІВЕНЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ. Це ПРИНЦИПОВО різні речі. ПРИНЦИПОВО!
Так,НЕ МОЖНА отримати оцінку 12, 11, 10, наприклад, якщо пропоноване учню завдання є першого рівня, або другого - тобто, легке, або вирішуване за допомогою вчителя. Шановні. я згоден прочитати лекцію на цю тему, але тут не місце, повірте на слово: 12- бальна і 5-бальна ситема -це явища РІЗНОГО порядку. В 5-більній системі -це оцінки відпінно, добре, погано - тобто, учень вивчив, чі не вивчів. У 12-бальній оцінка 1. чи 2, чи 3 НЕ Є ПОГАНОЮ, а 12,11,10 - не є гарною. Вони ПРОСТО оцінки. їх суть - рівень вашого оволодіння певними знаннями, тобто, яким обсяягом знань ви володієте, а не добре чи погано ви цим володієте. Ну, як, наприклад, у мішку 100 кг цементу, чи 20 кг -це добре чи погано??? Так і тут.
ПроФФесіАнали, мать би їх...
Отакий то професіоналізм.
2010.03.14 | Атеїст
Re: Подяка команди Міністерства освіти і науки України Івану Вакарчуку
А де ж подяки від попів та якійсь орден Київського патріархату за впровадження християнської етики? Чи може йому вже таємно нагороду Кирило дав за зелене світло та широкий шлях для поширення московського впливу?