МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Українці, ховайтеся: на дороги виїдуть автомобілі з ветеранами війни-і

04/09/2010 | Майдан-ІНФОРМ
За словами Прем’єр-міністра, передбачено виділення 50 мільйонів гривень для забезпечення 1240 інвалідів Великої Вітчизняної війни першої групи автомобілями.

Про це повідомляє Урядовий портал - http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=243355221&cat_id=243321034

Відповідно до Інструкції про встановлення груп інвалідності, затвердженої наказом МОЗ № 183 від 07.04.2004, підставою для встановлення першої групи інвалідності є стійкі, значно вираженої важкості функціональні порушення в організмі, зумовлені захворюванням, травмою або уродженим дефектом, що призводять до значного обмеження життєдіяльності людини, неспроможності до самообслуговування і викликають потребу в постійному, що не регулюються, сторонньому нагляді, догляді чи допомозі.

Наскільки здатні (і зацікавлені) люди у віці навряд чи менше 85 років з такими функціональними порушеннями в організмі водити автомобіль - питання до тих, хто вирішив витратити 50 млн грн бюджетних грошей саме на ці потреби.

Відповіді

  • 2010.04.09 | 123

    Відео на тему боротьби старих людей за право кермувати в США (л)

    http://video.sibnet.ru/rub/2858/video58706/
  • 2010.04.09 | OlenaSt

    У когось загострення сезонного жлобства?

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > Наскільки здатні (і зацікавлені) люди у віці навряд чи менше 85 років з такими функціональними порушеннями в організмі водити автомобіль - питання до тих, хто вирішив витратити 50 млн грн бюджетних грошей саме на ці потреби.

    Якби цей гострослов-самоучка хоча б раз поцікавився умовами життя інвалідів, зокрема тим, яких неймовірних зусиль і принизливих клопотів вартує принаймні доправити людину до лікарні, то не корчив би із себе клоуна.
    Не кажучи вже про те, що люди просто перебувають у цілковитому домашньому ув'язненні, відірвані від світу, бо на таксі не наїздишся.
    Така проста думка, що керувати автомобілем має особа-опікун, в голову не вміщається?
    Чи пошкодував 40 тис. грн на один автомобіль? Невже думає, що це буде ламборджині?
    Чи цьому дешевому клоунові побажать на собі відчути, для чого інвалідові першої групи автомобіль?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.04.09 | stryjko_bojko

      для чого інвалідові першої групи автомобіль?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.04.09 | OlenaSt

        Для того, щоб час від часу вибиратися за межі подвір'я

        Бо у дворі ще можна на візочку проїхатися, а от за межі двору вже складно - не пристосований наш світ для інвалідів.
    • 2010.04.09 | 123

      У тих, хто тиріть бюджетні (Ваші) кошти

      OlenaSt пише:
      > Майдан-ІНФОРМ пише:
      > > Наскільки здатні (і зацікавлені) люди у віці навряд чи менше 85 років з такими функціональними порушеннями в організмі водити автомобіль - питання до тих, хто вирішив витратити 50 млн грн бюджетних грошей саме на ці потреби.
      >
      > Якби цей гострослов-самоучка хоча б раз поцікавився умовами життя інвалідів, зокрема тим, яких неймовірних зусиль і принизливих клопотів вартує принаймні доправити людину до лікарні, то не корчив би із себе клоуна.

      Для вирішення проблем інвалідів потрібно витрачати гроші. А для цього їх не потрібно тиряти на інвалідні автомобілі.

      > Не кажучи вже про те, що люди просто перебувають у цілковитому домашньому ув'язненні, відірвані від світу, бо на таксі не наїздишся.

      За 40 тис грн, якщо витрачати на таксі "туди" 40 грн і "назад" 40 грн (а в невеликих містах стільки й не треба витрачати; в Харкові навіть можна ледь не все місто проїхати за 40 грн) - вистачить на 500 поїздок, тобто на 5 років якщо їздити двічі на тиждень. Якщо порахувати що автомобіль потребує витрат, а субсідія на пересування могла б видаватися поступово (тобто в сумі було б виплачено більше 40 тис грн, бо відсотки б набігли), то ясно що на ці гроші можна пересуватися на таксі стільки, скільки навряд чи більшості цих дуже немолодих людей випаде, як це не прикро, прожити.

      > Така проста думка, що керувати автомобілем має особа-опікун, в голову не вміщається?

      Така проста думка що йдеться про однакові автомобілі для інвалідів - в голову не вміщається? Що не в усіх є особи-опікуни - теж не вміщається? Що автомобілі опікунам та автомобілі інвалідам - різні речі, теж не вміщається (може в тих опікунів вже Лексус є - ніяк такого не може вміститися? або може не Лексус, а Жигулі - теж ніяк?)? Що може цьому інваліду хочеться онуку подарувати на день народження самокат, а автомобіль йому нафіг не потрібен - це теж ніяк не вміщується?

      Вміщується лише те, що всім інвалідам конче потрібен саме автомобіль за 40 тис грн, і що ті хто вважають це маразмією - дешеві клоуни?

      > Чи цьому дешевому клоунові побажать на собі відчути, для чого інвалідові першої групи автомобіль?

      У мене був хороший знайомий такого приблизно віку і стану здоров*я, і йому нафіг не була потрібна Таврія, хоч інвалідна, хоч ще якась. Вважайте, що я відчув це на ньому.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.04.09 | OlenaSt

        Як тирять гроші, то, звичайно, погано, а як совість - то гірше

        123 пише:
        > Для вирішення проблем інвалідів потрібно витрачати гроші. А для цього їх не потрібно тиряти на інвалідні автомобілі.
        Оголосіть, будь ласка, весь список. Мені дуже цікаво, на які саме потреби пан збирається тиряти інвалідські гроші.

        > За 40 тис грн, якщо витрачати на таксі "туди" 40 грн і "назад" 40 грн (а в невеликих містах стільки й не треба витрачати; в Харкові навіть можна ледь не все місто проїхати за 40 грн) - вистачить на 500 поїздок, тобто на 5 років якщо їздити двічі на тиждень.
        Пан у якій країні живе? 40 грн на таксі - таких грошей я вже років 5 не пам'ятаю. Тим більше замовити заздалегіть, попросити під'їхати, зачекати, повідкривати... Якщо вдається "влізти" у 200 грн - вважайте, свято. Пенсія - 780 грн.

        > Якщо порахувати що автомобіль потребує витрат, а субсідія на пересування могла б видаватися поступово (тобто в сумі було б виплачено більше 40 тис грн, бо відсотки б набігли), то ясно що на ці гроші можна пересуватися на таксі стільки, скільки навряд чи більшості цих дуже немолодих людей випаде, як це не прикро, прожити.
        О, то пан теоретик...

        > Така проста думка що йдеться про однакові автомобілі для інвалідів - в голову не вміщається? Що не в усіх є особи-опікуни - теж не вміщається?
        Інвалідам першої групи ОБОВ'ЯЗКОВО призначається особа-опікун - або родич, або який-небудь сусід-знайомий, або соціальний працівник.

        > Що автомобілі опікунам та автомобілі інвалідам - різні речі, теж не вміщається (може в тих опікунів вже Лексус є - ніяк такого не може вміститися? або може не Лексус, а Жигулі - теж ніяк?)?
        Автомобілі для інвалідів - колись це були "Запорожці", потім "Таврії", тепер - не знаю. Сама круть!

        Якщо одразу не дійшло, пояснюю: автомобіль виділяється ІНВАЛІДОВІ, а керувати ним має інша особа - опікун або будь-яка інша людина, яку інвалід або опікун попросить. Опікуни можуть змінюватися, а автомобіль все одно залишатиметься у власності інваліда. Саме тому він виділяється інвалідові, а не ще комусь.

        > Що може цьому інваліду хочеться онуку подарувати на день народження самокат, а автомобіль йому нафіг не потрібен - це теж ніяк не вміщується?
        Ееее... Пан що, думає, що інвалідам автомобілі нав'язують? Що їх змушують у ту чергу записуватися? І роками випрошувать цю непотрібну байду?

        > Вміщується лише те, що всім інвалідам конче потрібен саме автомобіль за 40 тис грн, і що ті хто вважають це маразмією - дешеві клоуни?
        Так, я щиро переконана, що подібні теоретики з інвалідознавства і чужих-грошей-підрахуйства дешеві клоуни. Саме дешеві, і саме клоуни.

        > У мене був хороший знайомий такого приблизно віку і стану здоров*я, і йому нафіг не була потрібна Таврія, хоч інвалідна, хоч ще якась. Вважайте, що я відчув це на ньому.
        Ааа... Пан справді глибоко занурився у поблеми інвалідів. Прям зранку до ночі. Все відчув. На власному горбі переносив. Всі сльози виплакав. То нехай візьме собі носовичка й утреться.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.04.09 | 123

          добре, я витру новину хоч і думаю що цим грошам є краще

          застосування ніж стимулювання опікунів та ЗАЗу.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.04.09 | OlenaSt

            Мда, важкий випадок

            123 пише:
            > застосування ніж стимулювання опікунів та ЗАЗу.

            Пан так боїться, що якийсь опікун зайвий раз проїдеться аж на "Таврії" або що ще півсотні зазівських робітників виплатять зарплатню, що готовий наполягати на тому, щоб понад тисячу людей і далі змушені були вести життя на рівні овоча?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2010.04.09 | 123

              Re: Мда, важкий випадок

              OlenaSt пише:
              > 123 пише:
              > > застосування ніж стимулювання опікунів та ЗАЗу.
              >
              > Пан так боїться, що якийсь опікун зайвий раз проїдеться аж на "Таврії" або що ще півсотні зазівських робітників виплатять зарплатню, що готовий наполягати на тому, щоб понад тисячу людей і далі змушені були вести життя на рівні овоча?

              Пан вважає, що цим грошам є краще застосування, як пан і написав. З метою зокрема і покращення долі інвалідів, як ветеранів, так і інших.

              Я Вам навів простий приклад - в опікунів є автомобіль. Це рідкість?

              Я Вам навів ще один приклад - вартість таксі. В Харкові замовлення таксі, очікування 10 хвилин і 7 км їхати коштує 20 грн. Так, якщо інвалід не має можливості ходити - то його не доставлять до таксі за 10 хвилин з 7го етажа, і йому потрібна спеціальна автівка, шоб умістити коляску а не та що за 20 грн.

              Але інваліди І групи такого віку (85 і більше) - це далеко не лише такі, що у візках. Це можуть бути інваліди зору, наприклад. Які не мають візків. І яким досить 10 хвилин, чи 20 (що коштує ще 5 грн) щоб дістатися вулиці. І цим людям, можливо, було б приємніше отримати гроші на таксі - не може такого бути? Натомість їх змусили стати в чергу і отримати ЗАЗ, який вони будуть продавати щоб отримати потрібні їм гроші. Скільки з цих автомобілів будуть продані - це і є відповідь на питання про ефективність такого витрачання грошей.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2010.04.09 | OlenaSt

                Re: Мда, важкий випадок

                123 пише:
                > Пан вважає, що цим грошам є краще застосування, як пан і написав. З метою зокрема і покращення долі інвалідів, як ветеранів, так і інших.
                А панові не спадало на думку, що коли людина записалася у чергу на автомобіль, то він їй справді потрібен? Що людина вправі сама визначати, якими правами їй користатися, а якими - ні?

                > Я Вам навів простий приклад - в опікунів є автомобіль. Це рідкість?
                На жаль, так. Наявність у родині інваліда, тим більше першої групи, часто перекреслює будь-який шанс самостійно придбати найдешевший автомобіль.

                > Я Вам навів ще один приклад - вартість таксі. В Харкові замовлення таксі, очікування 10 хвилин і 7 км їхати коштує 20 грн. Так, якщо інвалід не має можливості ходити - то його не доставлять до таксі за 10 хвилин з 7го етажа, і йому потрібна спеціальна автівка, шоб умістити коляску а не та що за 20 грн.
                Очевидно, пан ніколи не мав справи з колясочниками, тому пояснюю. Людину не пхають в автомобіль прямо з коляскою. Зазвичай її довозять до автомобіля в колясці, пересаджують в автомобіль, а коляску складають і кладуть у багажник. А потім у зворотному порядку.
                Спецавтомобіль потрібен зазвичай лише тоді, коли людина повністю лежача (власне кажучи, не колясочник), або має жорстку фіксацію (наприклад, кінцівки або хребта), або під'єднана до апаратури.

                Те що про ціни пан дурість написав, я вже казала, повторюватися не буду.

                > Але інваліди І групи такого віку (85 і більше) - це далеко не лише такі, що у візках. Це можуть бути інваліди зору, наприклад. Які не мають візків. І яким досить 10 хвилин, чи 20 (що коштує ще 5 грн) щоб дістатися вулиці. І цим людям, можливо, було б приємніше отримати гроші на таксі - не може такого бути? Натомість їх змусили стати в чергу і отримати ЗАЗ, який вони будуть продавати щоб отримати потрібні їм гроші. Скільки з цих автомобілів будуть продані - це і є відповідь на питання про ефективність такого витрачання грошей.
                АААА!!! Їх ЗМУСИЛИ стати в чергу!!! Примусове щастя для всіх!
                Для того, щоб стати у ту кляту чергу, треба зібрати купу папірців і витратити купу нервів. Принаймні, так було раніше.

                Най пан спуститься з небес на землю, бо ці розмови про круглий інвалідський автомобіль у вакууму панові честі не роблять.

                PS. До речі, інваліди по зору дуже часто ведуть активніший спосіб життя, ніж колясочники, тож можливість вільно пересуватися, нехай і з допомогою опікуна, їм так само важлива.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2010.04.09 | 123

                  Re: Мда, важкий випадок

                  OlenaSt пише:
                  > > Але інваліди І групи такого віку (85 і більше) - це далеко не лише такі, що у візках. Це можуть бути інваліди зору, наприклад. Які не мають візків. І яким досить 10 хвилин, чи 20 (що коштує ще 5 грн) щоб дістатися вулиці. І цим людям, можливо, було б приємніше отримати гроші на таксі - не може такого бути? Натомість їх змусили стати в чергу і отримати ЗАЗ, який вони будуть продавати щоб отримати потрібні їм гроші. Скільки з цих автомобілів будуть продані - це і є відповідь на питання про ефективність такого витрачання грошей.
                  > АААА!!! Їх ЗМУСИЛИ стати в чергу!!! Примусове щастя для всіх!

                  А що - ні? Що - є варіант отримати кешем?

                  > Для того, щоб стати у ту кляту чергу, треба зібрати купу папірців і витратити купу нервів. Принаймні, так було раніше.

                  Не сумніваюся.

                  > PS. До речі, інваліди по зору дуже часто ведуть активніший спосіб життя, ніж колясочники, тож можливість вільно пересуватися, нехай і з допомогою опікуна, їм так само важлива.

                  Не сумніваюся. Але я порахував скільки років можна пересуватися на таксі. Є в інваліда можливість отримати не лайнову автівку, а гроші?
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2010.04.09 | OlenaSt

                    Re: Мда, важкий випадок

                    123 пише:
                    > А що - ні? Що - є варіант отримати кешем?
                    Є варіант не отримати нічого. І більшість змушені користуватися саме цим варіантом.

                    > Не сумніваюся. Але я порахував скільки років можна пересуватися на таксі. Є в інваліда можливість отримати не лайнову автівку, а гроші?
                    Ну, це не так складно. Розробіть законопроект, обґрунтуйте його фінансове забезпечення, подайте у Верховну Раду (для цього треба всього лише стати депутатом або міністром, або принаймні закорішитися з якимсь помічником депутата), пролобіюйте, забезпечте прийняття, а потім виконання цього закону, а тоді - і лише тоді, і ні секундою раніше - обурюйтеся, що 50 мільйонів розбазарюються на інвалідські автомобілі.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2010.04.09 | 123

                      Re: Мда, важкий випадок

                      OlenaSt пише:
                      > 123 пише:
                      > > А що - ні? Що - є варіант отримати кешем?
                      > Є варіант не отримати нічого. І більшість змушені користуватися саме цим варіантом.

                      Як порахувати ефективність саме цього варіанту - я навів.

                      > > Не сумніваюся. Але я порахував скільки років можна пересуватися на таксі. Є в інваліда можливість отримати не лайнову автівку, а гроші?
                      > Ну, це не так складно. Розробіть законопроект, обґрунтуйте його фінансове забезпечення, подайте у Верховну Раду (для цього треба всього лише стати депутатом або міністром, або принаймні закорішитися з якимсь помічником депутата), пролобіюйте, забезпечте прийняття, а потім виконання цього закону, а тоді - і лише тоді, і ні секундою раніше - обурюйтеся, що 50 мільйонів розбазарюються на інвалідські автомобілі.

                      По-перше, відсутність закону мені не заважає мені обурюватися.

                      По-друге, за чинним законом тим самим інвалідам виплатили по скілька-то сотень гривень. Закон це дозволив. А по кілька тисяч виплатити ніззя було?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2010.04.09 | OlenaSt

                        Re: Мда, важкий випадок

                        123 пише:
                        > Як порахувати ефективність саме цього варіанту - я навів.
                        Повторити, як я назвала ці "обрахунки"?

                        > По-перше, відсутність закону мені не заважає мені обурюватися.
                        Мала б заважати не відсутність закону, а присутність совісті, але то таке...

                        > По-друге, за чинним законом тим самим інвалідам виплатили по скілька-то сотень гривень. Закон це дозволив. А по кілька тисяч виплатити ніззя було?
                        А це нічого, що різні виплати мають різну природу? Що, наприклад, пенсія за інвалідністю має іншу природу і джерела фінансування, ніж пенсія за віком?
                        Пан же начебто дуже анґажований в економічних питаннях, нє?

                        Не казатиму вже про те, що монетаризація пільг відкриває куди ширші двері для зловживань: оті 50 млн будуть там "розмінною монетою" для вкрасти.
      • 2010.04.09 | S.D.

        (л)

        http://www.autoweek.com.ua/news/2010/02/18/094333.html
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.04.09 | Кушкін

          Тобто, пацанам просто треба кудись лежалий товар збути?

        • 2010.04.09 | Almodovar

          Хлопці, хлопці! Ви обоє неправі!

          Це авто дається НЕ у власність. а у довічне користуванні ІНВАЛІДУ. Після його смерті авто повертається державі, або його викуповують родичі за ніхрєнасєбєкакой остаточною ціною.
      • 2010.04.18 | stryjko_bojko

        123 частково правий, але...

        123 пише:
        >
        > У мене був хороший знайомий такого приблизно віку і стану здоров*я, і йому нафіг не була потрібна Таврія, хоч інвалідна, хоч ще якась. Вважайте, що я відчув це на ньому.
        ==============
        Я працюю з 2000р. в ФСНВ(соцстрах від нещасн. випадків).До 1997р.автомашини інвалідам праці практично не виділяли.За останні 3 роки черга на авто ліквідована.
        ...
        Так багато хто з них рідко виїжджає через дороговизну бензину і стан здоров"я. Деяких інвалідів возять члени сім"ї. Дехто і в ДТП попав.
        =====
        Але з якою радістю інваліди одержували "Славути", щоб Ви знали.
        І нехай частина авто стоять в гаражі. Інваліди мають моральне задоволення, що вони мають автомобілі, що вони не "безкінні селяни."
        А це для них - уже дуже багато.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".