Костенко - зрадник України! УНП повинна позбутися його (/)
04/13/2010 | Наталка
http://blogs.pravda.com.ua/authors/kostenko/4bc48292a4519/
Придурок хоче відносини з США будувати... Чого не з Росією? Може їй краще віддати уран? Досвід початку 90-х та болю Чорнобиля нічого не навчив цього зрадника Руху, В"ячеслава Чорновола, а тепер ще й ІНТЕРЕСІВ УКРАЇНИ.
УНП вже давно час подумати над новим головою. Політичний пристосуванець коментує дії Януковічя в США в надії, що той дасть чобота полизати та з корита посмоктати... Лайно.
Придурок хоче відносини з США будувати... Чого не з Росією? Може їй краще віддати уран? Досвід початку 90-х та болю Чорнобиля нічого не навчив цього зрадника Руху, В"ячеслава Чорновола, а тепер ще й ІНТЕРЕСІВ УКРАЇНИ.
УНП вже давно час подумати над новим головою. Політичний пристосуванець коментує дії Януковічя в США в надії, що той дасть чобота полизати та з корита посмоктати... Лайно.
Відповіді
2010.04.13 | 123
та він неукраїнець, що там вже...
2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
Мо навіть тойво, гебрей!
2010.04.13 | Чучхе
Знаєте, не можна мавпам бавитись з гранатами
Як на мене, то хай вже краще той уран побуде в ЗСА, ніж щоб ядерні матеріали отримали пацани Януковича - і тим більше постарались би їх комусь спихнути2010.04.13 | Shooter
"проблемка" тільки в тому, що уран використовувався...
...виключно в наукових цілях:Зокрема, близько 68 кг міститься в Харківському фізико-технічному інституті, 13 кг - в Інституті ядерних досліджень НАН України в Києві, а також близько 6 кг - у Севастопольському національному інституті ядерної енергії.
Його "дарунок" чи то США, чи то Раші, фактично, ставить хрест на відповідних дослідженнях...
2010.04.13 | Sean
угу (с)
Shooter пише:> Його "дарунок" чи то США, чи то Раші, фактично, ставить хрест на відповідних дослідженнях...
2010.04.15 | Чучхе
на яких дослідженнях?
Shooter пише:> ...виключно в наукових цілях:
>
> Зокрема, близько 68 кг міститься в Харківському фізико-технічному інституті, 13 кг - в Інституті ядерних досліджень НАН України в Києві, а також близько 6 кг - у Севастопольському національному інституті ядерної енергії.
Не знаю, як в інших містах, а в Києві це відпрацьований уран із дослідницького реактора в Ін-ті ядерних досліджень, нічого військового в ньому немає
Американці вже не перший раз оплачували його вивіз на російські ядерні звалища. Вони до речі виділили і три млн. на фізичний захист реактора
2010.04.15 | Ukrpatriot(patriot)
А можна ж було "брудну бомбу" під дупу Путіна підкласти
2010.04.13 | Sean
та ну, що, пацани януковича утнули б ядрьону вОйну?
а щодо здатности зберігати майно, що їх цікавить вони куди перевищують Ющенка, за моїми тривалими враженнямиот лише фігня що воно їх не цікавить
2010.04.14 | Isoлято
Теоретично можливий і такий сценарій...
"Пацани Януковича" припахують за відносно невеликі гроші декілька спеців, які роблять-таки з цього збагаченого урану "бонбу".Потім інформація про "бонбу" просочується куди треба.
Північно-східний сусіда заявляє, шо Будапештський мемодряндум фактично втратив чинність, і розпочинає бойові діі силами військ, що вже концентруються на східних кордонах України, а також 14-ї армії (з Придністров'я).
Занавєс?
2010.04.14 | Арій.
Так, знищити таку партію як УНП - то непросто йому було...
2010.04.14 | Shooter
він, взагалі-то, творив, а не нищив УНП
а взагалі-то, Вас би Свобода мала свербіти, а не УНП...ні?2010.04.14 | OlalaZhm
нас всіх все має свербіти
2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
Re: нас всіх все має свербіти. Може до венеролога пора?
2010.04.14 | OlalaZhm
Re: нас всіх все має свербіти. Може до венеролога пора?
ага, політичного2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
А це для тих, хто слабо шарить у застосуванні урану (л)
можна Тягнибоку передати, може порозумнішаєКОСТЕНКО вважає, що угоди щодо відмови України від збагаченого урану мають вирішити 3 проблеми
«Щоб оцінити, перемогою чи поразкою для України є відмова від високозбагаченого урану, залежатиме від умов документів, які було підписано в США», - заявив вчора в прямому ефірі «5 каналу» народний депутат України, член парламентського Комітету з питань ПЕК, ядерної політики та ядерної безпеки, голова Української народної партії Юрій КОСТЕНКО. Так політик оцінив домовленості президентів України та США щодо відмови України від високозбагаченого урану до 2012 року.
За словами КОСТЕНКА, «Україна мала вирішити в угоді з США три проблеми». «Перша - щодо співпраці в ядерній енергетиці, - коментує ситуацію політик. – Україні потрібно вийти з виключної залежності від Росії та її технологій – і щодо постачання ядерного палива, і зберігання відпрацьованого палива, і щодо обслуговування ядерних установок». На думку політика, «якщо Україні не вдасться подолати залежність від РФ, то її ядерна енергетика може в будь-який момент припинити своє існування через відмову росіян постачати ядерне паливо».
«Друга проблема, - подолання наслідків Чорнобильської катастрофи, з якою Україна залишилася сам на сам, - наголосив КОСТЕНКО. - Якщо угода про відмову від ядерного палива передбачає співпрацю в цій галузі, - США обіцяли виділити 260 млн доларів, - це політично і фінансово вигідно Україні».
За словами КОСТЕНКА, «третій аспект пов'язаний з безпекою». «Сьогодні РФ говорять про Крим, про Тузлу, про Севастополь, тобто порушують територіальну цілісність України, - коментує ситуацію політик. - Тому підтвердження гарантій безпеки України з боку США, враховуючи непрості стосунки між Україною та РФ, - є важливим кроком для нашої держави».
КОСТЕНКО підкреслив, що високозбагачений уран, від якого відмовилася Україна, не має стосунку до відновлення ядерного статусу
«Уран, від якого відмовилася Україна, не має ніякого стосунку до відновлення ядерного статусу», - заявив вчора в прямому ефірі «5 каналу» народний депутат України, член парламентського Комітету з питань ПЕК, ядерної політики та ядерної безпеки, голова Української народної партії Юрій КОСТЕНКО. Так політик оцінив домовленості президентів України та США щодо відмови України від високозбагаченого урану до 2012 року.
За словами політика, «зробити ядерну зброю з урану, від якого відмовилася Україна, неможливо, бо він збагачений на 20%, тоді як для виробництва ядерної зброї потрібний уран, збагачений на 95-97%». «Цей уран використовувався лише для наукових експериментів, на основі яких Україна планувала створити виробництво власного ядерного палива», - заявив КОСТЕНКО «5 каналу». На думку політика, США керувалися «більше політичної складовою, оскільки присутність в без`ядерних державах урану з концентрацією, що перевищує ту, яка використовується в ядерних реакторах для виробництва електроенергії, розглядається як порушення норм міжнародного права».
КОСТЕНКО вважає нереальним повернення ядерного статусу
«Повернення ядерного статусу Україною є нереальним», - заявив вчора в прямому ефірі «5 каналу» народний депутат України, член парламентського Комітету з питань ПЕК, ядерної політики та ядерної безпеки, голова Української народної партії Юрій КОСТЕНКО. Так політик оцінив домовленості президентів України та США щодо відмови України від високозбагаченого урану до 2012 року.
За словами політика, «перша обставина – правова». «Оскільки Україна належить до без`ядерних країн, то за будь-яких спроб змінити статус вона наштовхнеться на міжнародні санкції, - переконаний КОСТЕНКО. - Навіть тоталітарні країни – Іран, Ірак тощо, - не змогли повністю реалізувати програму виробництва ядерних озброєнь». «Що говорити про демократичну Україну, яка знаходиться в центрі Європи?», - запитав він.
«Друге питання – економічне», - переконаний лідер УНП. За його словами, «щоб збудувати власне виробництво із збагачення урану, потрібно близько 100 млрд доларів, тоді як державний бюджет України складає 30-37 млрд. доларів на рік».
КОСТЕНКО нагадав, що «Німеччина, Швейцарія, Франція і більшість країн ЄС не мають ядерної зброї, але люди там живуть на порядок краще, ніж в Україні». «Отримати високий життєвий рівень за рахунок свого економічного потенціалу – це найкращий шлях для України», - констатував лідер УНП.
http://www.unp.ua/ua/bodycomments/27402.htm
http://www.unp.ua/ua/bodycomments/27401.htm
http://www.unp.ua/ua/bodycomments/27403.htm
2010.04.14 | OlalaZhm
Re: А це для тих, хто слабо шарить у застосуванні урану (л)
Я особисто вважаю, що Костенко у цьому питанні ммм... ну, помиляється, м"яко кажучи. Але ж не вважаю, що це є приводом кидати в нього гівняками. Має право (на жаль )Чого Ви до "Свободи" ледь не з кулеметом?
2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
То мене Фаріон після дебільного виступу у садку налаштувала
до того ставився досить лояльно. Досі поважаю багатьох свободівців, яких знаю особисто. Окрім звичайно п.Фаріон2010.04.14 | Арій.
Так, творив, так само, як можна з мільярдера "створити"
мільйонера. До речі, єдина достойна людина була в УНП - Червоній і, між іншим, його обласна організація добре співробітничала з обласною ж "Свободою". А після смерті Червонія в Рівненській області такий самий бардак почався, як і повсюди в УНП. Знову, що стосується Свободи - пропонували перед виборами 2006 УНП блок з співвідношенням кандидатів в списку 2 до 1 на користь УНП. Ні - Костенко захотів гарантованного попадання в ВР разом з колаборціоністами з НУНС. Результат - УНП - політичний труп - за неї добре якщо проголосують 0,2 відсотка.2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
Прийдуть вибори, то побачимо
що покаже Свобода. Особливо у Тернополі2010.04.14 | Арій.
передбачаю результат Свободи вп"ятеро більший від УНП
2010.04.14 | Наталка
0.2% УНП звичайно буде важко переплюнути!
2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
Натякаєте, що свобода не переплюне 0,2 % :)
Буду тільки тішитися з того, коли цих провокаторів буде менше у владі, а фільолога фаріон мо десь і підлікують на Кульпаркові.2010.04.14 | Наталка
О! Він все "творив": і УНП, і РУХ і ще багато чого
"творив"... З Лавриновичем наприклад.А тепер знайшов спосіб присмоктатись до корита ригів. Знавець урану мля...
Пригадую оту паскудну самозакохану рабську пику в палкому поцілунку з Чєрнамирдіним у Дєнь Рассєї. Треба знайти ту світлину. Тьху!
2010.04.15 | Ukrpatriot(patriot)
Скільки жовчі і злості
пані має якісь проблеми?2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
Думка ще одного "зрадника" (л)
Щодо особи "зрадника", то спілкувався із знайомим, що працює експертом з енергетики в Німеччнині, то його там вважають одним з найкращих фахівців у сфері енергетики.http://www.bbc.co.uk/ukrainian/ukraine/2010/04/100414_sokolovsky_uranium_im.shtml
2010.04.14 | Наталка
Колись сусідка-пиячка любила повторювати:
"віддай жінку дяді, сам іди на ***ді". Отак і вам сказали про наше багатство два величезних "спеціаліста", один яких - Костенко-ще той "спіціаліст около всячєскіх наук"...Згадайте скільки полоненних українців загинуло в минулому столітті, видобуваючи наш уран. А ще згадайте, як ваші мамця й татко в куфайках життя проходили, бо все бабло в країні йшло на розвиток і удосконалення совітами озброєння. Одні дурні на початку 90-х віддали зброю, поставивши націю на коліна та в залежніст від всіх і вся. А тепер, в наступному століття, гівно-недопрезидент обміняв решту того( що належить нашому народу, а не йому особисто), що залишилось на підтримку американцями його пацанської влади на декілька термінів. Недарма Обама казав, що цього вони добивались десятиліття.
А пристосуванець Костенко - тут, як тут, в унісон з Януковічєм заспівав. 0.2% на виборах треба якось підтягувати - без допомоги ригів Костенко цього не зробить. Знайшлась слушна нагода мешти до блиску вилизувати банді...
Не зивуюсь, як цей зрадник стане радником прізідєнта від усячєскіх наук.
2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
Соколовський фахівець в енергетичних питаннях
а ви, як бачу ні. То до чого продовжувати дурну розмову2010.04.15 | Мартинюк
До речі Соколовський висловився дуже дипломатично
Це добре, але "ЯКЩО були передбачені достатні міри гарантування безпеки України".Просто Соколовському не хочеться попадати в чорні списки "посібників світвого ядерного тероризму". Згідно всілякими гласними і негласними "міжнародними угодами" він тоді, "на законних підставах" може попасти під прессінг будь якої спецслжби, будь якої держави "яка в курсі дєла". В нашому випадку це Росія.
Бо ми вже живемо у "новому чудесному одномірному світі".
2010.04.14 | GreyWraith
Хто там за декiлька кiлограм урану плакався? (л)(/)
А як вам оце?http://vlad-mirov.livejournal.com/82272.html
Медведев заявил о решении закрыть реактор-наработчик плутония
ВАШИНГТОН, 13 апр - РИА Новости. Президент РФ Дмитрий Медведев в ходе ядерного саммита в Вашингтоне заявил о решении закрыть в апреле этого года последний в России реактор-наработчик оружейного плутония в Железногорске (Красноярский край), сообщила журналистам во вторник пресс-секретарь главы российского государства Наталья Тимакова.
Наработка плутония-239, который используется для производства ядерного оружия, была полностью прекращена летом прошлого года - в ночь на 1 июня на Горно-химическом комбинате в Железногорске был остановлен последний промышленный реактор.
Я навiть i не знаю, як коментувати...
2010.04.14 | Ukrpatriot(patriot)
А тут ще (л)
США дадуть Україні уран для наукиСереда, 14 квітня 2010, 20:48
Версія для друку Коментарі 5
Замість високозбагаченого урану США нададуть Україні низькозбагачений уран для продовження наукових досліджень.
Про це заявив віце-прем'єр Володимир Семиноженко, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на його прес-службу.
"Замість небезпечного високозбагаченого урану, який, нарешті, буде утилізований, США нададуть Україні низькозбагачений уран для продовження наукових досліджень по низці найважливіших напрямків", - сказав він.
Семиноженко зазначив, що відповідний напрям співпраці між країнами буде розвиватися крім низки вже існуючих спільних програм.
Як відомо, у понеділок під час переговорів з президентом США Бараком Обамою президент США Віктор Янукович заявив про намір Києва повністю ліквідувати свої запаси високозбагаченого урану до 2012 року.
Все про: США, уран
http://www.pravda.com.ua/news/2010/04/14/4935978/
2010.04.15 | Мартинюк
Абсурд - низькозбагачений уран Україна виробляє сама
Здається чи не третє місце у світі по експлуатованих родовищах урану.Перробка - на так званому Придніпровському хімічному заводі, за спробу прихватизувати який насправді і погорів Лазаренко.
2010.04.15 | Ukrpatriot(patriot)
Тут думка українських ядерників з цього приводу (л)
http://www.radiosvoboda.org/content/article/2011882.html14.04.2010
Харківські ядерники після відмови України від високозбагаченого урану хочуть зробити принципово новий реактор
автор Юлія Журавльова
Харків – Після відмови України від високозбагаченого урану, про що на саміті з ядерної безпеки у Вашингтоні заявив Президент України Віктор Янукович, вітчизняні науковці розраховують вийти на абсолютно новий рівень досліджень. Зокрема у Харківському фізико-технічному інституті, де дослідами зі збагаченим ураном займаються вже сорок років, сподіваються за рахунок американських грошей та технологій побудувати принципово новий реактор, щоб збагатити світову науку новими відкриттями. Адже досі в Україні працюють ще радянські установки. Про це в інтерв'ю Радіо Свобода розповів заступник директора цього дослідного інституту Іван Карнаухов.
– Розкажіть, де, і в якій кількості дозволено сьогодні використовувати і збагачувати уран?
– За правилами МАГАТЕ в мирному використанні, зокрема, в ядерній енергетиці можна використовувати збагачений уран на 6 відсотків. Це склад 235-го. ізотопу У дослідних цілях можна використовувати уран, збагачений лише до 20 відсотків, реально 19,7 відсотків. Все, що вище – заборонено. Такий високозбагачений уран треба передавати у країни його походження. Тобто наш український уран високого збагачення, треба передати Росії, а країни, які використовують американський, мають передати його США. За радянських часів у Харківському фізико-технічному інституті (на базі якого працює Інститут ядерної фізики) проводили експерименти з будь-яким збагаченням, включно 90 відсотків. Це так звані збройні ядерні матеріали, які збереглися ще з тих часів. А, наприклад, дослідний реактор у Києві працював зі збагаченням 36 відсотків. Це також високе збагачення. З нього можна «добру» ядерну бомбу зробити. В принципі, вже в Києві отримана ліцензія на роботу зі збагаченням 19,7 відсотків... Якості високозбагаченого та низькозбагаченого урану в принципі однакові. Єдина відмінність – вибухає чи не вибухає. Якщо вам потрібна ядерна бомба, тоді вам потрібен високозбагачений уран, якщо вам потрібне мирне використання – краще використовувати низькозбагачений уран.
– А сьогодні в Україні використовують уран збагачений до 90 відсотків?
– Я не можу відповісти – використовують чи не використовують. Це ви ставите вже провокаційне питання... Я вам розповідаю, які правила.. Уран 90 відсотків збагачення, якщо і ведуться дослідження, то його використовують лише грами, щоб ви розуміли. Якщо його буде багато, це втрати, терористи, критична маса тощо. Є спеціальний регламент, норми, скільки на усіх дослідних установках в лабораторіях може знаходитись високозбагаченого урану. Це ж не просто так, погратися. Питання безпеки грає ключову роль. За радянського часу інститути займалися в тому числі і ядерною зброєю, робили якісь сплави, тобто була збройна програма. То ж, він у нас ще з тих часів... Ніхто нам зараз не дасть високозбагачений уран. Це заборонено. Періодично з'являється інформація, що десь запобігли продажу певної кількості високозбагаченого урану, але це питання вже кримінальне. Зокрема, мені було відомо, що після вибуху в Чорнобилі, зі зруйнованої будівлі реактора була крадіжка кількох таблеток із паливом, які намагалися комусь продати. Про це багато було інформації, і в пресі, і по телебаченню.
– Що ми отримаємо у відповідь на відмову від високозбагаченого урану?
– На реактори в Києві та Севастополі зараз поставляється паливо з Росії, будемо отримувати з Америки, зі збагаченням 4,2 відсотка. Будемо займатися дослідженнями в інтересах науки, енергетики, медицини, зокрема важливе виробництво медичних ізотопів для томографії. Різні речі, в тому числі і в інтересах ядерної енергетики. Адже треба дослідити стан корпусів реакторів, щоб в нас не було нових «Чорнобилів». Ми маємо розвинену ядерну енергетику, і нам ще потрібно кілька, а може навіть 10 дослідних установок, де ми могли б досліджувати ці речі... Обміняємо високозбагачене паливо на низькозбагачене і можна буде ще працювати 15 років до закінчення строку роботи дослідного реактора.
– Тобто роботи триватимуть?
– Так. А в Харкові ми взагалі плануємо спорудити принципово нову ядерну установку для продовження наших досліджень. Спільно з американцями. Бо грошей нам недостатньо. Досі усі ядерні установки, що працюють в Україні, це розробки Росії, тобто ще СРСР. Тож нам потрібні і гроші, і технології. Але, як воно все буде, зараз важко говорити. Академія наук припускає, що в нас буде створена новітня, дуже цікава не лише для нас, а й для світової науки установка, для якої американці виділять пристойні гроші і дадуть багато технологій. І ми спільно будемо далі працювати. Ми розуміємо, що якась кількість урану в нас залишиться, та мінімальна, яка допускається. Тобто, зразки якість, еталони збагачення, тут ніхто не заперечуватиме, ані МАГАТЕ, ані наші інші партнери великі, такі як США, Росія. А велика кількість, звичайно, буде викликати підозри і вимоги позбутися їх, або розбавити... Академія наук принципово проти вивезення. Цей уран опинився в Україні через науку і він має бути використаний в інтересах науки і України. Я абсолютно поділяю цю точку зору. Але в України іншого шляху немає. Якщо ми зараз відмовляємося, до нас застосують санкції, як до Ірану. Ви хочете цього? Я не хочу! Можливо гарячі голови і скажуть, давайте робити бомбу, але більшість нормальних людей скаже, давайте використовувати для науки. Бо користь буде на сторіччя.
2010.04.15 | Мартинюк
Спасибі що вибили мені зуба
Бо в нього міг початьися карїєс...Що заважало робити принципово новий реактор до того?
А загалом це нагадує рекламу Черновецького -"через десять років МИ побудуємо десять станцій метро"
2010.04.15 | Pavlo Z.
Не зрадник. Не кидайтеся так легко таким важким словом.