У США для Януковича готують новий літак
04/17/2010 | Майдан-ІНФОРМ
У США для Януковича готують новий літак
Інф. «УМ»
Катастрофа літака президента Польщі під Смоленськом змусила лідерів інших держав, у тому числі й України, пильно придивитися до своїх авіапарків. Уже в липні вище керівництво нашої держави пересяде на борт новісінького аеробуса. У Сполучених Штатах Америки завершується дообладнання лайнера «Ейрбас» А–319 усім необхідним для забезпечення безпеки і комфорту українського керівництва під час перельотів. При цьому в Державіаадміністрації переконують, що всі літаки радянського виробництва, зокрема й ті, на яких літає Президент, попри свій поважний (кількадесятерічний) вік, іще не вичерпали технічний ресурс.
«Ми розраховуємо, що всі питання, пов’язані з підготовкою літака, буде вирішено в найкоротший термін — у межах одного–двох місяців», — передає слова першого заступника голови Державіаадміністрації Олексія Овчинникова прес–служба відомства.
Чиновник запевнив, що наявний парк повітряних суден — Іл–61, Іл–62 і два Ту–134 — Державного авіаційного підприємства «Україна» цілком придатні для здійснення авіаперельотів і не становлять жодної небезпеки для своїх високопоставлених пасажирів.
Нагадаємо, раніше віце–прем’єр–міністр Андрій Клюєв заявив про необхідність оновлення авіапарку для вітчизняних високопосадовців. Проте, посилаючись на кризу, чиновник відтермінував вирішення цієї проблеми на кінець 2010 року.
Літак А–319 європейської компанії «Ейрбас», який Україна замовила ще 2007 року, коштував українському бюджету 68 мільйонів доларів США. Вірменія придбала собі такий же, щоправда, не новий (літак до того був в експлуатації чотири роки) всього за 45 мільйонів американської валюти. Середня ціна «базової моделі» цього повітряного судна — стандартний набір обладнання і без розкоші у салоні — становить 55—58 мільйонів доларів, залежно від комплектації. Серед основних плюсів літака: економічність та місткість. Аеробус здатний перевозити до 114 пасажирів (для порівняння, Ту–134 — максимум 96). Водночас вітчизняний Ан–148, маючи схожі з А–319 льотні характеристики, коштує вдвічі дешевше.
http://umoloda.kiev.ua/number/1638/116/57759/
sean
Інф. «УМ»
Катастрофа літака президента Польщі під Смоленськом змусила лідерів інших держав, у тому числі й України, пильно придивитися до своїх авіапарків. Уже в липні вище керівництво нашої держави пересяде на борт новісінького аеробуса. У Сполучених Штатах Америки завершується дообладнання лайнера «Ейрбас» А–319 усім необхідним для забезпечення безпеки і комфорту українського керівництва під час перельотів. При цьому в Державіаадміністрації переконують, що всі літаки радянського виробництва, зокрема й ті, на яких літає Президент, попри свій поважний (кількадесятерічний) вік, іще не вичерпали технічний ресурс.
«Ми розраховуємо, що всі питання, пов’язані з підготовкою літака, буде вирішено в найкоротший термін — у межах одного–двох місяців», — передає слова першого заступника голови Державіаадміністрації Олексія Овчинникова прес–служба відомства.
Чиновник запевнив, що наявний парк повітряних суден — Іл–61, Іл–62 і два Ту–134 — Державного авіаційного підприємства «Україна» цілком придатні для здійснення авіаперельотів і не становлять жодної небезпеки для своїх високопоставлених пасажирів.
Нагадаємо, раніше віце–прем’єр–міністр Андрій Клюєв заявив про необхідність оновлення авіапарку для вітчизняних високопосадовців. Проте, посилаючись на кризу, чиновник відтермінував вирішення цієї проблеми на кінець 2010 року.
Літак А–319 європейської компанії «Ейрбас», який Україна замовила ще 2007 року, коштував українському бюджету 68 мільйонів доларів США. Вірменія придбала собі такий же, щоправда, не новий (літак до того був в експлуатації чотири роки) всього за 45 мільйонів американської валюти. Середня ціна «базової моделі» цього повітряного судна — стандартний набір обладнання і без розкоші у салоні — становить 55—58 мільйонів доларів, залежно від комплектації. Серед основних плюсів літака: економічність та місткість. Аеробус здатний перевозити до 114 пасажирів (для порівняння, Ту–134 — максимум 96). Водночас вітчизняний Ан–148, маючи схожі з А–319 льотні характеристики, коштує вдвічі дешевше.
http://umoloda.kiev.ua/number/1638/116/57759/
sean
Відповіді
2010.04.17 | Хвізик
літак Президента має бути повністю автономним
і захищеним,бо іначе кацапи зариють, і скажуть, що так і було
2010.04.17 | Сахаров
Кого кацапи зариють, Януковича?
Не смішіть капці. Якщо його хтось і зариє, то кацапи його викопають, реанімують, струсять пил, наведуть макіяж і знову представлять нам на наступні вибори.2010.04.18 | zаброда
Re: повністю автономним
тоїсь з ядрьоним двіґательом/солнєчниим панєлЯми і ґуґль мепс для точнава навєдєнія на глісаду?2010.04.17 | Тарас Токар
хто б не був Президентом України
літак у нього має бути суперсучасним і безпечним. І краще, якби він був вітчизняним.2010.04.17 | Taras-ods
Саме Так! Президент України повинен літати на українськомулітаку
Саме Так! Президент України повинен літати на українському літаку.це і реклама вітчизняного літака, підтримка вітчизняного виробника, єкономія бюджету та безпека. хто що робе з літаком на чужині ніхто не знає.
2010.04.17 | Тарас Токар
Re: Саме Так! Президент України повинен літати на українськомулітаку
Taras-ods пише:> Саме Так! Президент України повинен літати на українському літаку.
> це і реклама вітчизняного літака, підтримка вітчизняного виробника, єкономія бюджету та безпека. хто що робе з літаком на чужині ніхто не знає.
Та ще і якість була б кращою. Уявіть собі, якби наші політики всі пересіли на вітчизняні автомобілі. То невже вони були б такі погані?
2010.04.18 | Max
Чи то стьоб такий?
Тарас Токар пише:> Taras-ods пише:
> > Саме Так! Президент України повинен літати на українському літаку.
> > це і реклама вітчизняного літака, підтримка вітчизняного виробника, єкономія бюджету та безпека. хто що робе з літаком на чужині ніхто не знає.
> Та ще і якість була б кращою. Уявіть собі, якби наші політики всі пересіли на вітчизняні автомобілі. То невже вони були б такі погані?
Якість чого? Політиків? Літаків? Автівок?
BTW, а яка марка того вітчизняного авта, на якому політики евентуально мали би їздити?
2010.04.18 | jz99
Є така марка! (л)
Max пише:> BTW, а яка марка того вітчизняного авта, на якому політики евентуально мали би їздити?
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BF%D1%80_%28%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%29
ВЕПР (автомобіль Високо-Ефективної ПРохідності) — експериментальний автомобіль, розробником якого є ВАТ «Кременчуцьке автотранспортне підприємство № 15356» (Кременчук) та «Iveco-Мотор-Січ» (Запоріжжя).
ВЕПР-К "Командир"
ВЕПР-Командир (покращений варіант) має прилади радіоборотьби для подавлення майже всіх видів хвиль радіонаведення на ціль — ракет, літаків і т.д. Крім того, машина оснащена 10-міліметровою бронею, і куля калібра 7,62, за словами Володимира Пилипенко, «відскакує від нього, як листя».
...
ВЕПР-С "Спеціальний"
ВЕПР-М "Мисливець"
2010.04.18 | zаброда
Да Ви шо? Re: Є така марка! (л)
Ета ж мєдвед ізлякаєцця, як побаче київську ділігацію, развьорнуту байовим парядком. Хай лучче самий красівий украйонець васацце віднове якусь таврію з двішком матор-січ.2010.04.17 | jz99
а Медведєв (РФ) бере наші (/)
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD-148> Як стало відомо 17 серпня 2009 р. Управління справами Президента Російської Федерації зробило вибір на користь АН-148, відмовившись від придбання Sukhoi SuperJet 100 для перших осіб російської держави. Рішення прийнято з мотивів безпеки.
АН-148 регіональний, до 3100 км, може сідати на грунтових аеродромах.
За інформацією
http://korrespondent.net/ukraine/politics/1066071
Україна теж хотіла сама собі зробити парочку для перших осіб, але не подужала
За даними
http://columbus2.livejournal.com/186689.html
цитованими з «Г. по-К.», літаки радянських моделей не приймають в аеропортах Европи через надмірний шум двигунів.
Незрозуміло, як по Европі літав Качинський на своєму Ту-154.
2010.04.17 | Кушкін
"Незрозуміло, як по Европі літав Качинський на своєму Ту-154."(+
Маєте рацію. Треба б якось спробувати завернути на цій підставі літак Путіна під час візиту в Україну. Мабуть, подякує. Скаже:- Cтільки років на цій російській рухляді літав, а завдяки розумним українцям тепер літаю на "Боінгу".
2010.04.17 | Taras-ods
АН-148 бізнес версія, до 5100 км
jz99 пише:> http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD-148
> > Як стало відомо 17 серпня 2009 р. Управління справами Президента Російської Федерації зробило вибір на користь АН-148, відмовившись від придбання Sukhoi SuperJet 100 для перших осіб російської держави. Рішення прийнято з мотивів безпеки.
>
> АН-148 регіональний, до 3100 км, може сідати на грунтових аеродромах.
>
> За інформацією
> http://korrespondent.net/ukraine/politics/1066071
> Україна теж хотіла сама собі зробити парочку для перших осіб, але не подужала
>
> За даними
> http://columbus2.livejournal.com/186689.html
> цитованими з «Г. по-К.», літаки радянських моделей не приймають в аеропортах Европи через надмірний шум двигунів.
>
> Незрозуміло, як по Европі літав Качинський на своєму Ту-154.
2010.04.18 | GreyWraith
НМД в ближчому майбутньому все ж буде Ан-148...
... як номер 2. А зараз просто цей літак ще не встиг здобути належньої репутації.P.S. Он в Першу Світову війну флагманом Гранд Фліт був "Айрон Дюк", хоча вже тоді Британія ввела в стрій дивізію систершіпів "Квін Елізабет" - кращих на той момент у світі.
2010.04.18 | zаброда
Абісняю
jz99 пише:> Незрозуміло, як по Европі літав Качинський на своєму Ту-154.
То рєйсавим - зась, а сьпєцборт - какжи, какжи.
2010.04.18 | Мартинюк
А скільки ж було вереску
Перший раз коли ДУСя за Ющенка хотіла замовити літаки у Харкові та в Антонова,Другий раз коли після цього шуму почали замовляти за кордоном - почався шум що не підтримується власного виробника.
2010.04.18 | GreyWraith
Завдання №1 - навчитися фільтрувати цей шум