МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Лампи на аеродромі в Смоленську таємно і терміново змінили (/)

04/21/2010 | Almodovar
http://unian.net/ukr/news/news-373403.html

Польша вимагає пояснень.

P.S. Нічого собі! Оце так справи!

Відповіді

  • 2010.04.21 | Mykyta

    Фотки тут (л)

    http://news.vitebsk.cc/2010/04/11/pod-smolenskom-razbilsya-samolet-prezidenta-polshi-foto/

    Звичайно, ФСБ не забариться повідомити, що лампи міняли за наслідками катастрофи (ну, щоб уникнути інших можливих катастроф). Штатна ситуація, так сказать.
  • 2010.04.21 | GreyWraith

    Ще контекст цiеi подii (л)

    http://pioneer-lj.livejournal.com/1333653.html#cutid1

    А з iншого боку - через той нещасний пил европейськi авiакомпанii реально влетiли на декiлька мiльярдiв евро. Я не дуже вiрю, аби практичний ЕС тринькав такi грош лише для того, аби зробити козу Польщi...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.04.21 | Almodovar

      Re: Ще контекст цiеi подii (л)

      Есть многое, Горацио, на свете
      Что не под силу нашим мудрецам
      (с) Билл Шейкспир
    • 2010.04.21 | OLexandra

      Re: Ще контекст цiеi подii (л)

      Я теж думаю, що вони не хотіли робити "козу" Польщі, але, можливо, їм стали відомі деякі обставини, за яких вони вирішили не летіти. Можливо, не хотіли всі скупчуватися в одному місці; можливо, не сформулювали думку, щодо того, як саме трактувати цю подію; не спішили "світитися" з Мєдвєдєвим, чи з іншими... Можливо, намагаються з"ясувати, чи не є це частиною якогось "чорного" плану, перевіряютьсь чиїсь реакції, а в таком випадку, грошей не жаль.
  • 2010.04.21 | 0rest

    Геніально спланована опереція "погоріла" на лямпках

    справді, тупість - поняття безкінечне. Через це так і живем.
    Цікаво, хоть хтось в ЦІЙ країні вміє думати?...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.04.21 | Almodovar

      Слід розуміти так,

      що під час туману, коли лампи повинні були горіти, вони не горііли. Потім їх терміново увімкнули або замінили на ті, що горіли.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.04.21 | 0rest

        Або ось так

        тут в мене під боком військовий аеродром приблизно такої ж якості, лиш плити вже почали красти. Уявіть собі перші інстинктивні дії місцевого начальства (вони ж розуміють, що першими під удар попадуть) і все стане на свої місця.

        п.с. не думав, що польська журналістика так низько впаде, справді.
        п.п.с. скоріше заказна стаття (якийсь медія пул радше), операція прикриття тих, хто насправді провалив операції (а вони її явно провалили, якщо така була)
  • 2010.04.21 | igorg

    Просто поцікавтеся характеристиками точності GPS

    систем навігації.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_System
    http://en.wikipedia.org/wiki/Differential_GPS
    http://www.aviationexplorer.com/Global_Positioning_System_GPS.html
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.04.21 | 0rest

      Re: Просто поцікавтеся характеристиками точності GPS

      1) цікавився ще тоді, коли кілька супутників літали і через раз дихали. Так зрозуміло?
      2) ..педія в поважних колах виглядає матом, не треба мене туди посилати, це не джерело інформації.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.04.21 | igorg

        З вікі легко потрапити на цільові ресурси

        Щодо поважних кіл то я звісно пас :). Це тіпа професори у Януковича?
        До того ж вказані ресурси цілком вірно подають оцінки похибок.
        Як підсумок - сучасні системи авіаційної GPS навігації дають похибку порядку метрів (не десятків і не сотень). Вочевидь, пілоти повністю покладалися на ці системи заходячи на посадку й не мали підстав їм не довіряти. Звісно, що ніяких слідів зовнішнього впливу на ці системи не залишиться й все виглядатиме як тупа помилка пілотів.
        Розвиток цих систем відбувається дуже швидко тому мені важко сказати що було 10 років назад, але на тих же ресурсах є й історія розвитку.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.04.21 | 0rest

          педія - не доказ

          >сучасні системи авіаційної GPS навігації дають похибку порядку метрів (не десятків і не сотень). Вочевидь, пілоти повністю покладалися на ці системи заходячи на посадку й не мали підстав їм не довіряти

          розскажу Вам велику військову таємницю: скільки "потрібно", стільки й дають, особливо по висоті! Менше читайте педій різних.
          Кожен більш-менш досвідчений пілот з таким фактом знайомий.
        • 2010.04.21 | Кушкін

          Для використання GPS маєте знати координати літовища. А це був

          військовий аеродром, тож його координати якщо й знайомі іноземцям, то може лише ЦРУ.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".