Лампи на аеродромі в Смоленську таємно і терміново змінили (/)
04/21/2010 | Almodovar
http://unian.net/ukr/news/news-373403.html
Польша вимагає пояснень.
P.S. Нічого собі! Оце так справи!
Польша вимагає пояснень.
P.S. Нічого собі! Оце так справи!
Відповіді
2010.04.21 | Mykyta
Фотки тут (л)
http://news.vitebsk.cc/2010/04/11/pod-smolenskom-razbilsya-samolet-prezidenta-polshi-foto/Звичайно, ФСБ не забариться повідомити, що лампи міняли за наслідками катастрофи (ну, щоб уникнути інших можливих катастроф). Штатна ситуація, так сказать.
2010.04.21 | GreyWraith
Ще контекст цiеi подii (л)
http://pioneer-lj.livejournal.com/1333653.html#cutid1А з iншого боку - через той нещасний пил европейськi авiакомпанii реально влетiли на декiлька мiльярдiв евро. Я не дуже вiрю, аби практичний ЕС тринькав такi грош лише для того, аби зробити козу Польщi...
2010.04.21 | Almodovar
Re: Ще контекст цiеi подii (л)
Есть многое, Горацио, на светеЧто не под силу нашим мудрецам
(с) Билл Шейкспир
2010.04.21 | OLexandra
Re: Ще контекст цiеi подii (л)
Я теж думаю, що вони не хотіли робити "козу" Польщі, але, можливо, їм стали відомі деякі обставини, за яких вони вирішили не летіти. Можливо, не хотіли всі скупчуватися в одному місці; можливо, не сформулювали думку, щодо того, як саме трактувати цю подію; не спішили "світитися" з Мєдвєдєвим, чи з іншими... Можливо, намагаються з"ясувати, чи не є це частиною якогось "чорного" плану, перевіряютьсь чиїсь реакції, а в таком випадку, грошей не жаль.2010.04.21 | 0rest
Геніально спланована опереція "погоріла" на лямпках
справді, тупість - поняття безкінечне. Через це так і живем.Цікаво, хоть хтось в ЦІЙ країні вміє думати?...
2010.04.21 | Almodovar
Слід розуміти так,
що під час туману, коли лампи повинні були горіти, вони не горііли. Потім їх терміново увімкнули або замінили на ті, що горіли.2010.04.21 | 0rest
Або ось так
тут в мене під боком військовий аеродром приблизно такої ж якості, лиш плити вже почали красти. Уявіть собі перші інстинктивні дії місцевого начальства (вони ж розуміють, що першими під удар попадуть) і все стане на свої місця.п.с. не думав, що польська журналістика так низько впаде, справді.
п.п.с. скоріше заказна стаття (якийсь медія пул радше), операція прикриття тих, хто насправді провалив операції (а вони її явно провалили, якщо така була)
2010.04.21 | igorg
Просто поцікавтеся характеристиками точності GPS
систем навігації.http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_System
http://en.wikipedia.org/wiki/Differential_GPS
http://www.aviationexplorer.com/Global_Positioning_System_GPS.html
2010.04.21 | 0rest
Re: Просто поцікавтеся характеристиками точності GPS
1) цікавився ще тоді, коли кілька супутників літали і через раз дихали. Так зрозуміло?2) ..педія в поважних колах виглядає матом, не треба мене туди посилати, це не джерело інформації.
2010.04.21 | igorg
З вікі легко потрапити на цільові ресурси
Щодо поважних кіл то я звісно пас . Це тіпа професори у Януковича?До того ж вказані ресурси цілком вірно подають оцінки похибок.
Як підсумок - сучасні системи авіаційної GPS навігації дають похибку порядку метрів (не десятків і не сотень). Вочевидь, пілоти повністю покладалися на ці системи заходячи на посадку й не мали підстав їм не довіряти. Звісно, що ніяких слідів зовнішнього впливу на ці системи не залишиться й все виглядатиме як тупа помилка пілотів.
Розвиток цих систем відбувається дуже швидко тому мені важко сказати що було 10 років назад, але на тих же ресурсах є й історія розвитку.
2010.04.21 | 0rest
педія - не доказ
>сучасні системи авіаційної GPS навігації дають похибку порядку метрів (не десятків і не сотень). Вочевидь, пілоти повністю покладалися на ці системи заходячи на посадку й не мали підстав їм не довірятирозскажу Вам велику військову таємницю: скільки "потрібно", стільки й дають, особливо по висоті! Менше читайте педій різних.
Кожен більш-менш досвідчений пілот з таким фактом знайомий.
2010.04.21 | Кушкін
Для використання GPS маєте знати координати літовища. А це був
військовий аеродром, тож його координати якщо й знайомі іноземцям, то може лише ЦРУ.