Отець Іван - один з тих, хто тримає Крим у складі України (л)
05/18/2010 | О'Тарнавський
http://zaua.org/pg/article/editorial/read/23651/
...Тут я розповідаю, як кілька днів тому в Партеніді зустрів його колегу з МП зі схожими проблемами – отця Никанора (Олександра Никанорова).
Колишній монах одного з кримських монастирів вступив у конфлікт з єпископатом, оскільки його намагалися втягнути в „політичне православ’я”.
Випускник Свято-Тихонівської богословської академії відтепер – письменник та екскурсовод, показує приїжджим у Партенід туристам гору Аю-Даг.
Передаю отцю Іванові слова колеги: „З церкви не можна робити ідеологічний відділ ФСБ, розмови про канонізацію Грозного зі Сталіним – суцільна ахінея”.
Про отця Никанора з Партеніду священик Іван чує вперше. Помітно, як його зацікавила ця інформація – кожен із нас подумки, мабуть, вкотре відзначає, як несподівано довідуєшся про існування людей, чиї імена не лунають з телеекранів, про яких не пишуть у газетах, проте саме від них та їхнього життя, цілком імовірно, залежатиме наше майбутнє...
...Тут я розповідаю, як кілька днів тому в Партеніді зустрів його колегу з МП зі схожими проблемами – отця Никанора (Олександра Никанорова).
Колишній монах одного з кримських монастирів вступив у конфлікт з єпископатом, оскільки його намагалися втягнути в „політичне православ’я”.
Випускник Свято-Тихонівської богословської академії відтепер – письменник та екскурсовод, показує приїжджим у Партенід туристам гору Аю-Даг.
Передаю отцю Іванові слова колеги: „З церкви не можна робити ідеологічний відділ ФСБ, розмови про канонізацію Грозного зі Сталіним – суцільна ахінея”.
Про отця Никанора з Партеніду священик Іван чує вперше. Помітно, як його зацікавила ця інформація – кожен із нас подумки, мабуть, вкотре відзначає, як несподівано довідуєшся про існування людей, чиї імена не лунають з телеекранів, про яких не пишуть у газетах, проте саме від них та їхнього життя, цілком імовірно, залежатиме наше майбутнє...