В понеділок 31 травня о 14.00 акція на захист свободи зборів
05/29/2010 | Майдан-ІНФОРМ
В понеділок 31 травня о 14.00 акція під посольством РФ на захист свободи зборів
У понеділок 31 травня о 14.00 відбудеться акція-протест щодо системних порушень свободи зібрань в Україні (http://www.helsinki.org.ua/index.php?r=a1b2c1d8&rr=a1b2c2d2). Мавпування російського досвіду нинішньою українською владою призводить до того, що перед українцями постала загроза обмеження їхнього конституційного права на мирні зібрання, як це вже є сьогодні у Росії (http://www.helsinki.org.ua/index.php?id=1271400645). Вже прийнято в першому читанні і внесено для остаточного прийняття у Верховній Раді України законопроект №2450 «Про порядок організації і проведення мирних заходів», який звужує права народу на мирні зібрання у порівнянні з тим, що ми маємо зараз (http://helsinki.org.ua/index.php?id=1253538487).
У Росії влада системно перешкоджає мирним акціям. На знак протесту кожного 31-го числа російська опозиція проводить акції з вимогою до режиму дотримуватися Конституції РФ, яка гарантує свободу зібрань.
На знак солідарності з російськими правозахисниками і з метою відвернути можливі загрози свободі мирних зібрань в Україні учасники акції-перформенсу створять театралізований «єдиний міліцейський простір», і на його тлі покажуть, якими будуть наслідки прийняття вищезгаданого закону.
Представникам посольства РФ та української влади будуть вручені відповідні звернення.
Місце проведення: Посольство Російської Федерації в Україні (Київ, Повітрофлотський проспект, 27).
Час початку акції: 14.00
За довідковою інформацією звертайтесь за телефонами:
050 3806268
068 1217741
P.S. В мережі є документ, який дає уявлення про те, у якому вигляді комітет Ради збирається винести проект закону про мітинги на 2-е читання: http://lesyaorobets.livejournal.com/21852.html#cutid1. Симптоматично, що народні депутати не хочуть його оприлюднювати, тобто по суті хочуть поставити нас перед фактом прийняття закону у день його прийняття. Не мають варіанту, підготовленого до другого читання на сьогоднішній день, і у секретаріаті Кабміну, тобто автори законопроекту. У Гуглі немає жодного посилання, що ж заявляли депутати з приводу законопроекту 2450. Там є лише коментарі представників громадських організацій. Така таємничість насторожує.
У такому вигляді, як цей документ розміщений на блозі Лесі Оробець, він не буде поданий до Верховної Ради. На друге читання подається порівняльна таблиця. Тобто, текст, який складається з 3-х колонок. У першій – текст першого читання, у другій – поправки, запропоновані депутатами, у третій – пропозиція комітету, приймати чи не приймати поправку. З того документу, який ми маємо, незрозуміло, якими були поправки, які з них комітет прийняв, а які відхилив. А голосуватимуться у сесійній залі навіть ті поправки, які комітетом відхилені. Отже, ми й досі не знаємо, у якому вигляді проект буде поданий до 2-го читання і, тим паче, не знаємо, що саме проголосують у сесійній залі.
Бліц-аналіз того документу, що ми маємо, такий: він кращий, ніж той, що був прийнятий під час першого читання. Але має низку істотних недоліків, які змушують виступити проти його прийняття навіть у такому покращеному вигляді. З документу зник «уповноважений», який без суду міг би забороняти мітинги, але залишились невиправдані обмеження для організаторів. Наприклад, до повідомлення про мітинг треба додавати документ про те, що ви – громадянин України або знаходитесь тут на законних підставах. Найголовніший же недолік – подача повідомлення про мирне зібрання за 4 дні (у першому читанні конкретного терміну не було). Тоді як є маса випадків, коли реагувати засобами мирних зібрань на якусь подію необхідно швидше, ніж за 4 дні. Поняття «спонтанного зібрання», так як воно розуміється у проекті, ситуації не рятує. На практиці те, що ваше зібрання «спонтанне», «спричинене подією, яка має важливе значення для суспільства» і що цю подію неможливо було передбачити за 4 чи 5 днів, ви будете розповідати в «обезьянніку» в міліції або в суді після того, як вас затримають за ст. 185-1 КУпАП «Порушення порядку організації і проведення мітингів». І навіть, якщо ви доведете там «спонтанність» свого зібрання (що зробити важко через розпливчатість формулювання), ваше зібрання вже буде припинене (розігнане), і нове зібрання ви зможете зібрати лише через 4 дні, бо воно вже не буде «спонтанним».
На думку організаторів акції під посольством РФ, закон, як мінімум, не повинен погіршувати хоча б ту практику, яка склалася, і не повинен створювати додаткові труднощі для організаторів і учасників мітингів порівняно із ст. 39 Конституції. Той документ, що ми зараз маємо, погіршує і утруднює.
У понеділок 31 травня о 14.00 відбудеться акція-протест щодо системних порушень свободи зібрань в Україні (http://www.helsinki.org.ua/index.php?r=a1b2c1d8&rr=a1b2c2d2). Мавпування російського досвіду нинішньою українською владою призводить до того, що перед українцями постала загроза обмеження їхнього конституційного права на мирні зібрання, як це вже є сьогодні у Росії (http://www.helsinki.org.ua/index.php?id=1271400645). Вже прийнято в першому читанні і внесено для остаточного прийняття у Верховній Раді України законопроект №2450 «Про порядок організації і проведення мирних заходів», який звужує права народу на мирні зібрання у порівнянні з тим, що ми маємо зараз (http://helsinki.org.ua/index.php?id=1253538487).
У Росії влада системно перешкоджає мирним акціям. На знак протесту кожного 31-го числа російська опозиція проводить акції з вимогою до режиму дотримуватися Конституції РФ, яка гарантує свободу зібрань.
На знак солідарності з російськими правозахисниками і з метою відвернути можливі загрози свободі мирних зібрань в Україні учасники акції-перформенсу створять театралізований «єдиний міліцейський простір», і на його тлі покажуть, якими будуть наслідки прийняття вищезгаданого закону.
Представникам посольства РФ та української влади будуть вручені відповідні звернення.
Місце проведення: Посольство Російської Федерації в Україні (Київ, Повітрофлотський проспект, 27).
Час початку акції: 14.00
За довідковою інформацією звертайтесь за телефонами:
050 3806268
068 1217741
P.S. В мережі є документ, який дає уявлення про те, у якому вигляді комітет Ради збирається винести проект закону про мітинги на 2-е читання: http://lesyaorobets.livejournal.com/21852.html#cutid1. Симптоматично, що народні депутати не хочуть його оприлюднювати, тобто по суті хочуть поставити нас перед фактом прийняття закону у день його прийняття. Не мають варіанту, підготовленого до другого читання на сьогоднішній день, і у секретаріаті Кабміну, тобто автори законопроекту. У Гуглі немає жодного посилання, що ж заявляли депутати з приводу законопроекту 2450. Там є лише коментарі представників громадських організацій. Така таємничість насторожує.
У такому вигляді, як цей документ розміщений на блозі Лесі Оробець, він не буде поданий до Верховної Ради. На друге читання подається порівняльна таблиця. Тобто, текст, який складається з 3-х колонок. У першій – текст першого читання, у другій – поправки, запропоновані депутатами, у третій – пропозиція комітету, приймати чи не приймати поправку. З того документу, який ми маємо, незрозуміло, якими були поправки, які з них комітет прийняв, а які відхилив. А голосуватимуться у сесійній залі навіть ті поправки, які комітетом відхилені. Отже, ми й досі не знаємо, у якому вигляді проект буде поданий до 2-го читання і, тим паче, не знаємо, що саме проголосують у сесійній залі.
Бліц-аналіз того документу, що ми маємо, такий: він кращий, ніж той, що був прийнятий під час першого читання. Але має низку істотних недоліків, які змушують виступити проти його прийняття навіть у такому покращеному вигляді. З документу зник «уповноважений», який без суду міг би забороняти мітинги, але залишились невиправдані обмеження для організаторів. Наприклад, до повідомлення про мітинг треба додавати документ про те, що ви – громадянин України або знаходитесь тут на законних підставах. Найголовніший же недолік – подача повідомлення про мирне зібрання за 4 дні (у першому читанні конкретного терміну не було). Тоді як є маса випадків, коли реагувати засобами мирних зібрань на якусь подію необхідно швидше, ніж за 4 дні. Поняття «спонтанного зібрання», так як воно розуміється у проекті, ситуації не рятує. На практиці те, що ваше зібрання «спонтанне», «спричинене подією, яка має важливе значення для суспільства» і що цю подію неможливо було передбачити за 4 чи 5 днів, ви будете розповідати в «обезьянніку» в міліції або в суді після того, як вас затримають за ст. 185-1 КУпАП «Порушення порядку організації і проведення мітингів». І навіть, якщо ви доведете там «спонтанність» свого зібрання (що зробити важко через розпливчатість формулювання), ваше зібрання вже буде припинене (розігнане), і нове зібрання ви зможете зібрати лише через 4 дні, бо воно вже не буде «спонтанним».
На думку організаторів акції під посольством РФ, закон, як мінімум, не повинен погіршувати хоча б ту практику, яка склалася, і не повинен створювати додаткові труднощі для організаторів і учасників мітингів порівняно із ст. 39 Конституції. Той документ, що ми зараз маємо, погіршує і утруднює.
Відповіді
2010.05.31 | Майдан-ІНФОРМ
Міліція пообіцяла проблеми учасникам сьогоднішньої акції під пос
До одного з організаторів сьогоднішньої акції-протесту щодо системних порушень свободи зібрань в Україні, яка проводитиметься з 13.00 біля посольства Російської Федерації на знак солідарності з громадянами Росії, які прагнуть почуватися вільними людьми, зателефонували з міліції та почали розпитувати про хід акції й попереджати про відповідальність.Міліціонеру, який зателефонував, здалося мало, що йому пообіцяли дотримуватись законності й не порушувати громадський порядок. Його чомусь розізлило, що йому не хочуть розповісти театралізований сценарій, який самі організатори ще остаточно узгоджуватимуть на місці до початку акції (саме дійство розпочнеться о 14.00), і він попередив про відповідальність та пообіцяв протестуючим проблеми.
2010.05.31 | Майдан-ІНФОРМ
Акцію під посольством РФ спаскудили проплачені "учасники" Помара
Сьогодні біля посольства Російської Федерації пройшла акція-протест щодо системних порушень свободи зібрань в Україні.Учасники за допомогою театралізованого дійства показали, що мавпування російського досвіду нинішньою українською владою призвело до того, що перед українцями постала загроза обмеження їхнього конституційного права на мирні зібрання, як це вже є сьогодні у Росії (http://www.helsinki.org.ua/index.php?id=1271400645). Наприклад, вже прийнято в першому читанні і внесено для остаточного прийняття у Верховній Раді України законопроект №2450 «Про порядок організації і проведення мирних заходів», який звужує права народу на мирні зібрання у порівнянні з тим, що ми маємо зараз (http://helsinki.org.ua/index.php?id=1253538487).
У Росії влада системно перешкоджає мирним акціям. На знак протесту кожного 31-го числа російська опозиція проводить акції з вимогою до режиму дотримуватися Конституції РФ, яка гарантує свободу зібрань. Саме тому на знак солідарності з російськими правозахисниками акція проводилася під посольством Росії.
В імпровізований, обтягнутий біло-чевоною загороджувальною стрічкою загін 5 на 5 метрів перевдягнуті в міліціонерів учасники акції загнали "бидло" - інших учасників акції з дзвониками на шиї. "Бидло" синхронно в ногу ходило у цьому загоні з опущеними головами та мичало, зазираючи до годівнички з написом "Брехня".
Акція проходила під гаслами "Ми - не бидло!", "Единое милицейское пространство" та "Правильне місце для протестів" з натяком на можливі зміни, які можуть бути внесені до закону про мирні зібрання, який намічено прийняти всередині червня.
На жаль, не обійшлося без свинства з боку окремих осіб. Такий собі Комітет учасників помаранчевої революції (КУПР), відомий своїм заробітчанством на блокуванні незаконних забудов (або на замовлення конкурентів, або задля отримання відступного з подальшим розблокуванням), не вдаривши палець об палець для організації акції, привів проплачених майданарбайтерів, які в кульмінаційний момент акції відволікли від неї журналістів.
В розгар акції до журналістів підбігли представники КУПРу, "Єдиного центру" та відома у націоналістичних колах особа під прізвиськом Малюк з криком "Там "Беркут" пакує людей". Насправді у псевдоформу "Беркуту" перевдягли кількох майданарбайтерів, які провели хвилинне театралізоване дійство, яке здалеку виглядало як дійсно "пакування", однак свою чорну справу провокатори зробили. Найцікавіша частина акції не потрапила до об"єктивів, і її не побачать українські телеглядачі. В той самий час інші майданарбайтери розгорнули перед камерами журналістів банер з назвою своєї організації, закривши від об'єктивів саму акцію.
До того організатори акції мали кілька нарад, на деяких з них були присутні й вищезазначені провокатори. Оскільки акцію організовували громадяни, занепокоєні утисками свободи зібрань, а не самопіаром (навіть гроші на матеріали збирали у складчину з власних кишень, хто скільки зможе), було прийняте рішення, що жодної партійної та організаційної символіки не буде. Низка організацій на це погодилась і навіть сама ініціювала такий формат, а тим, хто без піару не бажав боротися за свободу зібрань, було запропоновано провести акцію в інший час. Але чи то бажання зняти вершки з чужої праці, чи то завдання, яке провокатори отримали, переважило.
P.S. В мережі є документ, який дає уявлення про те, у якому вигляді комітет Ради збирається винести проект закону про мітинги на 2-е читання: http://lesyaorobets.livejournal.com/21852.html#cutid1. Симптоматично, що народні депутати не хочуть його оприлюднювати, тобто по суті хочуть поставити нас перед фактом прийняття закону у день його прийняття. Не мають варіанту, підготовленого до другого читання на сьогоднішній день, і у секретаріаті Кабміну, тобто автори законопроекту. У Гуглі немає жодного посилання, що ж заявляли депутати з приводу законопроекту 2450. Там є лише коментарі представників громадських організацій. Така таємничість насторожує.
У такому вигляді, як цей документ розміщений на блозі Лесі Оробець, він не буде поданий до Верховної Ради. На друге читання подається порівняльна таблиця. Тобто, текст, який складається з 3-х колонок. У першій – текст першого читання, у другій – поправки, запропоновані депутатами, у третій – пропозиція комітету, приймати чи не приймати поправку. З того документу, який ми маємо, незрозуміло, якими були поправки, які з них комітет прийняв, а які відхилив. А голосуватимуться у сесійній залі навіть ті поправки, які комітетом відхилені. Отже, ми й досі не знаємо, у якому вигляді проект буде поданий до 2-го читання і, тим паче, не знаємо, що саме проголосують у сесійній залі.
Бліц-аналіз того документу, що ми маємо, такий: він кращий, ніж той, що був прийнятий під час першого читання. Але має низку істотних недоліків, які змушують виступити проти його прийняття навіть у такому покращеному вигляді. З документу зник «уповноважений», який без суду міг би забороняти мітинги, але залишились невиправдані обмеження для організаторів. Наприклад, до повідомлення про мітинг треба додавати документ про те, що ви – громадянин України або знаходитесь тут на законних підставах. Найголовніший же недолік – подача повідомлення про мирне зібрання за 4 дні (у першому читанні конкретного терміну не було). Тоді як є маса випадків, коли реагувати засобами мирних зібрань на якусь подію необхідно швидше, ніж за 4 дні. Поняття «спонтанного зібрання», так як воно розуміється у проекті, ситуації не рятує. На практиці те, що ваше зібрання «спонтанне», «спричинене подією, яка має важливе значення для суспільства» і що цю подію неможливо було передбачити за 4 чи 5 днів, ви будете розповідати в «обезьянніку» в міліції або в суді після того, як вас затримають за ст. 185-1 КУпАП «Порушення порядку організації і проведення мітингів». І навіть, якщо ви доведете там «спонтанність» свого зібрання (що зробити важко через розпливчатість формулювання), ваше зібрання вже буде припинене (розігнане), і нове зібрання ви зможете зібрати лише через 4 дні, бо воно вже не буде «спонтанним».
На думку організаторів акції під посольством РФ, закон, як мінімум, не повинен погіршувати хоча б ту практику, яка склалася, і не повинен створювати додаткові труднощі для організаторів і учасників мітингів порівняно із ст. 39 Конституції. Той документ, що ми зараз маємо, погіршує і утруднює.