... лише один толковий гурт вийшов. "Рамштайн" називається.
2010.05.31 | Sean
угу (с) тільки питання в щільности
нав'язуваного, перепрошую, дискурсу
2010.06.01 | ziggy_freud
саме тому британцям Є-бачення малоцікаве
більшість жителів Європи та Америки знає Битлз, Секс Пістолз, Девіда Боуї або Стінга. Любителі можуть назвати ще пару десятків імен. А хто з цих виконавців розкрутився через міжнародні конкурси телепузіков?
можна згадати АВВА, переможців одного з перших Є-Бачень. Але вони з Швеції. І це було настільки давно, що стало майже неправдою.
2010.05.31 | Анатоль
Це не конспірологічна версія, а медицинський факт.
2010.06.01 | Kohoutek
Це звичайна глобалізація культури
У даному випадку - мас-культури. Це ні разу не російські проекти - ВСІ розважальні шоу на нашому чи російському телебаченні, за винятком "Брейн-рінгу", є ліцензійними продуктами західних (американських та британських) компаній. Телеканали - що російські, що українські - купують концепцію у виробника і лише адаптують продукт до національного ринку.
Мікі-Маус, Бетмен та гамбургер завойовують світ. Завойовують тишком і куди ефективніше будь-якої "Бурі в пустелі".
У Росії й процесуальним кодексом в міліції били по голові. Але це була не глобалізація права, а русифікація.
2010.06.01 | ziggy_freud
глобалізація, кажете...
глобалізація полягає не тільки в рівному доступі в МакДональдс. Але і в відносно рівному доступі для бажаючих до гарного кіно, музики або книг. От коли в Симферополі можна буде хоч раз на місяць вживу почути щось крім попси-і-блатняка, я Вам повірю...
як спочатку в США визначають, що їм варто просувати у "третій світ" через мейджори, це фільтр №1. Фільтр №2 - те, що проходить російську медіа-цензуру. Фільтр №3 - те, що тупі малороси, призначені на посади укро-олігархами, рекомендують для хаванія піплом після проходженя №1 і №2. Отже,
глобалізація через Москву = рагулізація. Будьонівка, фофуддя і зношені ковбойські чоботи - навіки разом.
та й в мейджорах зараз заправляють все більше сумнівні персонажі. Зокрема, власниками "Юніверсал" стали французькі сантехніки. Але дуже круті сантехніки з "Вівенді". Пробашляли локальні нафтотрейдери за свойо пєвічько - пєвічько візьмуть в медійну ротацію. А шо такоє? У нас здєся тоже глобалізацыя, мля.
Люди з худІжнім баченням світу в них в кращому разі сидять на дрібній зарплаті. А в гіршому - тілько пишуть на форумах, як усьо погано
ziggy_freud пише:
> глобалізація полягає не тільки в рівному доступі в МакДональдс. Але і в відносно рівному доступі для бажаючих до гарного кіно, музики або книг. От коли в Симферополі можна буде хоч раз на місяць вживу почути щось крім попси-і-блатняка, я Вам повірю...
А що, у Гданську, скажімо, можна хоч раз на місяць вживу почути щось, крім польської попси-і-блатняка? У Варні? В Констанці?
> як спочатку в США визначають, що їм варто просувати у "третій світ" через мейджори, це фільтр №1. Фільтр №2 - те, що проходить російську медіа-цензуру. Фільтр №3 - те, що тупі малороси, призначені на посади укро-олігархами, рекомендують для хаванія піплом після проходженя №1 і №2.
Ніяк не визначають. Навпаки - до них приходять і просять продати.
>Отже, глобалізація через Москву = рагулізація. Будьонівка, фофуддя і зношені ковбойські чоботи - навіки разом.
Ну то не глобалізуйтеся. Що Вам заважає? Знаєте, дуже просто шукати загублене не там, де загубив, а під ліхтарем, де світліше. Дуже просто вважати, що все, що ми самі з собою діємо - то не наша провина і не наш вибір, а підступи ворогів.
> та й в мейджорах зараз заправляють все більше сумнівні персонажі. Зокрема, власниками "Юніверсал" стали французькі сантехніки. Але дуже круті сантехніки з "Вівенді". Пробашляли локальні нафтотрейдери за свойо пєвічько - пєвічько візьмуть в медійну ротацію. А шо такоє? У нас здєся тоже глобалізацыя, мля.
>
> Люди з худІжнім баченням світу в них в кращому разі сидять на дрібній зарплаті. А в гіршому - тілько пишуть на форумах, як усьо погано
Як я бачу, не тільки "в них".
Що, до речі, наочно показує ту саму глобалізацію. Проблеми однакові.
і можу задовольняти свої персональні культурні потреби в середньому десь на 70%. "За дєржаву обідно". За тих, хто наївно вважає, що оця іксня і є музикою (кіно, літературою). І кращої вже не буде...
Kohoutek пише:
> А що, у Гданську, скажімо, можна хоч раз на місяць вживу почути щось, крім польської попси-і-блатняка? У Варні? В Констанці?
колись за три тижні в Чехії я послухав стільки концертів, що в Україні за рік не завжди наслухаюсь. І те, що сподобалось найбільше, грали панаєхавшиє гастролери. З Швейцарії і Угорщини. Оце дійсно глобалізація... В Брно такий рок-клуб, що київські місця "елітного" відпочинку відпочивають. При тому з помірними цінами на квитки і випивку в барі. Як в Варні чи Констанці такого нема, місцеві самі собі вороги.
> Ну то не глобалізуйтеся. Що Вам заважає? Знаєте, дуже просто шукати загублене не там, де загубив, а під ліхтарем, де світліше. Дуже просто вважати, що все, що ми самі з собою діємо - то не наша провина і не наш вибір, а підступи ворогів.
якщо Х вважає, що у нього під ліжком живе крокодил, не обов*язково означає, що в Х паранойя. Може, Х живе біля річки в Африці. І локальний Шуфрич погано працює з рептиліями.
2010.06.01 | Sean
ага, "в європу через ...." москву?
Чорта з два. Питання не в форматі шоу. Питання у сутности шоу, у захопленні цією пошестю величезного кавалку етеру, надпотужному PR-і пошести і у русскому (совєцкому) дусі пошести, хоча б якого походження формату вона б не була.
І при тому (увага, важливий момент(с)) в затисненні українського, причому процес цей почався аж ніяк не з воцаріння Яйцюко-ялинковича
Так що залишуся при конспірологічній версії на сьогодні
Швидко підхоплює успішні у плебеїів телеформати . Але справа навіть не в цьому . Справа у контролів Москви за перважноюж більшістю телеканіалів, який соромязливо маскується довгим ланцюгами кпро-багамських фірм, і про який у нав в Україні чомусь "неполіткоректно" говорити.
Наприклад про те що державні російські телеканали через псевдоринкові механізми контролють "державні" українські.
Відповіді
2010.05.31 | Vyacheslav
А чи існують на західному ТБ передачі такого формату?
2010.05.31 | DADDY
існують. І "Х-фактори" і "Країна має талант" і "фабрики"
В основному це креатив ВВС.2010.05.31 | GreyWraith
Здається, з таких конкурсів за увесь час...
... лише один толковий гурт вийшов. "Рамштайн" називається.2010.05.31 | Sean
угу (с) тільки питання в щільности
нав'язуваного, перепрошую, дискурсу2010.06.01 | ziggy_freud
саме тому британцям Є-бачення малоцікаве
більшість жителів Європи та Америки знає Битлз, Секс Пістолз, Девіда Боуї або Стінга. Любителі можуть назвати ще пару десятків імен. А хто з цих виконавців розкрутився через міжнародні конкурси телепузіков?можна згадати АВВА, переможців одного з перших Є-Бачень. Але вони з Швеції. І це було настільки давно, що стало майже неправдою.
2010.05.31 | Анатоль
Це не конспірологічна версія, а медицинський факт.
2010.06.01 | Kohoutek
Це звичайна глобалізація культури
У даному випадку - мас-культури. Це ні разу не російські проекти - ВСІ розважальні шоу на нашому чи російському телебаченні, за винятком "Брейн-рінгу", є ліцензійними продуктами західних (американських та британських) компаній. Телеканали - що російські, що українські - купують концепцію у виробника і лише адаптують продукт до національного ринку.Мікі-Маус, Бетмен та гамбургер завойовують світ. Завойовують тишком і куди ефективніше будь-якої "Бурі в пустелі".
2010.06.01 | selu
Дивіться не на речі, а на методи.
У Росії й процесуальним кодексом в міліції били по голові. Але це була не глобалізація права, а русифікація.2010.06.01 | ziggy_freud
глобалізація, кажете...
глобалізація полягає не тільки в рівному доступі в МакДональдс. Але і в відносно рівному доступі для бажаючих до гарного кіно, музики або книг. От коли в Симферополі можна буде хоч раз на місяць вживу почути щось крім попси-і-блатняка, я Вам повірю...як спочатку в США визначають, що їм варто просувати у "третій світ" через мейджори, це фільтр №1. Фільтр №2 - те, що проходить російську медіа-цензуру. Фільтр №3 - те, що тупі малороси, призначені на посади укро-олігархами, рекомендують для хаванія піплом після проходженя №1 і №2. Отже,
глобалізація через Москву = рагулізація. Будьонівка, фофуддя і зношені ковбойські чоботи - навіки разом.
та й в мейджорах зараз заправляють все більше сумнівні персонажі. Зокрема, власниками "Юніверсал" стали французькі сантехніки. Але дуже круті сантехніки з "Вівенді". Пробашляли локальні нафтотрейдери за свойо пєвічько - пєвічько візьмуть в медійну ротацію. А шо такоє? У нас здєся тоже глобалізацыя, мля.
Люди з худІжнім баченням світу в них в кращому разі сидять на дрібній зарплаті. А в гіршому - тілько пишуть на форумах, як усьо погано
2010.06.01 | Kohoutek
Re: глобалізація, кажете...
ziggy_freud пише:> глобалізація полягає не тільки в рівному доступі в МакДональдс. Але і в відносно рівному доступі для бажаючих до гарного кіно, музики або книг. От коли в Симферополі можна буде хоч раз на місяць вживу почути щось крім попси-і-блатняка, я Вам повірю...
А що, у Гданську, скажімо, можна хоч раз на місяць вживу почути щось, крім польської попси-і-блатняка? У Варні? В Констанці?
> як спочатку в США визначають, що їм варто просувати у "третій світ" через мейджори, це фільтр №1. Фільтр №2 - те, що проходить російську медіа-цензуру. Фільтр №3 - те, що тупі малороси, призначені на посади укро-олігархами, рекомендують для хаванія піплом після проходженя №1 і №2.
Ніяк не визначають. Навпаки - до них приходять і просять продати.
>Отже, глобалізація через Москву = рагулізація. Будьонівка, фофуддя і зношені ковбойські чоботи - навіки разом.
Ну то не глобалізуйтеся. Що Вам заважає? Знаєте, дуже просто шукати загублене не там, де загубив, а під ліхтарем, де світліше. Дуже просто вважати, що все, що ми самі з собою діємо - то не наша провина і не наш вибір, а підступи ворогів.
> та й в мейджорах зараз заправляють все більше сумнівні персонажі. Зокрема, власниками "Юніверсал" стали французькі сантехніки. Але дуже круті сантехніки з "Вівенді". Пробашляли локальні нафтотрейдери за свойо пєвічько - пєвічько візьмуть в медійну ротацію. А шо такоє? У нас здєся тоже глобалізацыя, мля.
>
> Люди з худІжнім баченням світу в них в кращому разі сидять на дрібній зарплаті. А в гіршому - тілько пишуть на форумах, як усьо погано
Як я бачу, не тільки "в них".
Що, до речі, наочно показує ту саму глобалізацію. Проблеми однакові.
Хочешь ли ты изменить этот мир?
Сможешь ли ты принять всё, как есть? ©
Дуже розумна стаття якраз за темою: http://www.pravda.com.ua/articles/2010/06/1/5095605/
2010.06.01 | zаброда
Re: Ґданськ
Kohoutek пише:А що, у Гданську, скажімо, можна хоч раз на місяць вживу почути щось, крім польської попси-і-блатняка? У Варні? В Констанці?
http://www.inyourpocket.com/poland/gdansk/concerts-culture-events-entertainment/Live-Music
http://www.gdansk-online.eu/163-eric_clapton_live_concert.html
http://www.gdansk-online.eu/87,Heineken_Opener_Festival.htm
Google it
2010.06.01 | ziggy_freud
особисто я той "глобальний" маскульт мав у носі
і можу задовольняти свої персональні культурні потреби в середньому десь на 70%. "За дєржаву обідно". За тих, хто наївно вважає, що оця іксня і є музикою (кіно, літературою). І кращої вже не буде...Kohoutek пише:
> А що, у Гданську, скажімо, можна хоч раз на місяць вживу почути щось, крім польської попси-і-блатняка? У Варні? В Констанці?
колись за три тижні в Чехії я послухав стільки концертів, що в Україні за рік не завжди наслухаюсь. І те, що сподобалось найбільше, грали панаєхавшиє гастролери. З Швейцарії і Угорщини. Оце дійсно глобалізація... В Брно такий рок-клуб, що київські місця "елітного" відпочинку відпочивають. При тому з помірними цінами на квитки і випивку в барі. Як в Варні чи Констанці такого нема, місцеві самі собі вороги.
> Ну то не глобалізуйтеся. Що Вам заважає? Знаєте, дуже просто шукати загублене не там, де загубив, а під ліхтарем, де світліше. Дуже просто вважати, що все, що ми самі з собою діємо - то не наша провина і не наш вибір, а підступи ворогів.
якщо Х вважає, що у нього під ліжком живе крокодил, не обов*язково означає, що в Х паранойя. Може, Х живе біля річки в Африці. І локальний Шуфрич погано працює з рептиліями.
2010.06.01 | Sean
ага, "в європу через ...." москву?
Чорта з два. Питання не в форматі шоу. Питання у сутности шоу, у захопленні цією пошестю величезного кавалку етеру, надпотужному PR-і пошести і у русскому (совєцкому) дусі пошести, хоча б якого походження формату вона б не була.І при тому (увага, важливий момент(с)) в затисненні українського, причому процес цей почався аж ніяк не з воцаріння Яйцюко-ялинковича
Так що залишуся при конспірологічній версії на сьогодні
2010.06.01 | Мартинюк
Москва просто швидше рухається
Швидко підхоплює успішні у плебеїів телеформати . Але справа навіть не в цьому . Справа у контролів Москви за перважноюж більшістю телеканіалів, який соромязливо маскується довгим ланцюгами кпро-багамських фірм, і про який у нав в Україні чомусь "неполіткоректно" говорити.Наприклад про те що державні російські телеканали через псевдоринкові механізми контролють "державні" українські.