бузина і корнілов - господарі кісільова?
06/12/2010 | Felicidada
вчора по Унтєру гидко було дивитись на те, як оті проросійські учасники хамовито і некультурно перебивали всіх.
виникла думка - може саме відсутність культури для них найбільша проблема.
а ми толеруємо...
виникла думка - може саме відсутність культури для них найбільша проблема.
а ми толеруємо...
Відповіді
2010.06.12 | zmej_gorynych
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
Felicidada пише:> вчора по Унтєру гидко було дивитись на те, як оті проросійські учасники хамовито і некультурно перебивали всіх.
>
> виникла думка - може саме відсутність культури для них найбільша проблема.
>
> а ми толеруємо...
Про бузину ніц не знаю, хоча це м.даки однакового розливу, а от корнілов - абсолютно явна "маруха" затуліна, котрий її підгодовує інколи. Давно відомий мікроб (в різних інкарнаціях) на ВФ. Слава Богу, що вже ця трихомонада тут давно не спостерігається.
2010.06.12 | Felicidada
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
про трихомонаду це точно.але ж цих мікробів показують на всю Україну.
і вони гадять в очі і вуха всім нормальним людям.
а ми толєруємо.
2010.06.12 | zmej_gorynych
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
Felicidada пише:> про трихомонаду це точно.
> але ж цих мікробів показують на всю Україну.
ну показують. А Ви не дивіться, най їх шляг трафить
> і вони гадять в очі і вуха всім нормальним людям.
мені не гадять, бо я кретиноскопа вже років з 10 не дивлюся.
> а ми толєруємо.
Ні, не "ми" 8-)
2010.06.12 | rais
бузина і корнілов - нащадки старої системи.
А Змію за бузину та їм подібним можна дізнатися з "Тринадцятого місяця" - цікавий опус. Класика спец закладок...2010.06.12 | zmej_gorynych
Re: бузина і корнілов - нащадки старої системи.
rais пише:> А Змію за бузину та їм подібним можна дізнатися з "Тринадцятого місяця" - цікавий опус. Класика спец закладок...
Та я не в тому плані сказав, що "зовсім не знаю муд.лу-бузину", а в тому сенсі, що не в курсі "хто йому безпосередньо 30 срібників передає за його антиукраїнську діяльність".
2010.06.12 | Манул
Re: бузина і корнілов - нащадки старої системи.
rais пише:> А Змію за бузину та їм подібним можна дізнатися з "Тринадцятого місяця" - цікавий опус. Класика спец закладок...
Щиро, сердечно, безмежно дякую за згадку про роман -
автор роману "Тринадцятий місяць".
Електронні адреси роману, коментарів та уривка тут:
http://bookland.net.ua/author.php?id=12773
http://bookland.net.ua/book.php?id=57991
http://bookland.net.ua/book.php?id=57992
http://www.inlit.com.ua/node/3763
"13-й місяць" намагаюсь видати з 2004 року, куди тільки не звертався, навіть за власний кошт намагався. Але герої роману (із КГБ та їхні нащадки) не дають мені цього зробити, обіклали з усіх боків. Бачте, а тепер Бузина взагалі майорить на всіх телеканалах. Мені боляче і гидко. Втім, надії видати книгу не втрачаю. Якщо вдасться - Вам мій дарчий надпис.
Ще раз дякую.
2010.06.12 | rais
Бузина, корнілов, хорошковський - нащадки старої злоч. системи.
Порвага автору і вдячність за майбутній автограф. Аналогічна доля твору мого старого друга. Полковник М.О.Хабаров відтворив весь процес руйнації збройних сил України з 1991 року у книзі "На багнетах збанкрутілої влади". Цю книгу не можна знайти вже з 2005 року, її видання також блокується.З повагою до розумних людей, які бачать головну загрозу існування незалежної України.
2010.06.12 | Hadjibei
Так спробуйте видати за кордроном
2010.06.12 | Манул
Re: Так спробуйте видати за кордроном
На жаль, можливостей у мене нема. Змушений констатувати, що бузина мене переміг. "13-й місяць" - справа мого життя, обсцесія, але я не бачу виходу із цього глухого кута. Ну що ж, непотрібно? Хай буде непотрібно. Потрібний бузина? Хай буде бузина.2010.06.13 | rais
Re: Так спробуйте видати за кордроном
Ваша праця буде видана в Україні. А ось Бузина не потрібна. Її в Києві достатньо."13-й місяць", Іване, - праця чудова і ще тому, що узагальнює принципи появлення подібних "особистостей" в укрполітиці. Головним ресурсом цього сходу "нових" політиків є злочинн система комуністичного режиму. Перелічте голвних мільйонерів, політиків, депутатів... За Хорошковського молодшого нічого не бажаєте написати?
Незалежна Україна буде вдячна.
2010.06.12 | rais
Шустер, Кісельов. 11.06.10. Єдина тема - свобода в Україні.
Яскраві представники старої злочинної системи - Хорошковський та Бузіна. Здогадайтеся, шановні, що їх єднає? Що примушує їх діяти синхронно у активному сприянні демонтажу помаранчевих здобутків?Маленька літературна підказка.
“...Майор Бузина не зміг прочитати Указ про нагородження його орденом Дружби народів, оскільки майже у той час, коли документ надійшов з Москви в Україну, у його долі сталися значні зміни і він ніколи не дізнався, які хвилювання, на яких колах і які зрушення спричинило його запитання лекторові ЦК КПУ стосовно Івана Мазепи та ленінських тез про націю, мову і право націй на самовизначення, викладених у короткій, але місткій формулі: «Sprachgemeinschaft und Staatenbau». І навіть тоді, коли його син Олесь Бузина-молодший повідомив, що у школі дозволено бажанням батьків і учнів не вивчати українську мову, а замість неї вивчати вірші російського поета Олександра Пушкіна «Клеветникам России» та «Бородинская годовщина», майор Бузина не пов’язав такі зміни в шкільних програмах з його запитанням на лекції. «Синку, - мовив він, гладячи свого нащадка по голові від тім’я до потилиці і назад, як вчив його знайомий лікар, - мову ти вчити будеш, тому що без Sprachgemeinschaft виростають яничари. І Пушкіна вчи, я тобі буду приносити його твори з нашої бібліотеки». Що таке «Sprachgemeinschaft» яничари, Олесь Бузина-молодший не запитав. Пушкіна він вивчав за принесеними з бібліотеки КДБ творами, і продовжив вивчати в університеті на російському відділенні філологічного факультету, оскільки мати його вирішила, що українську він знає достатньо, де зосередив основну увагу на епістолярній спадщині російського поета.
* * *
...Але то було значно пізніше, коли Олесь Бузина-молодший виріс, закінчив університет і став відомим письменником, журналістом, дослідником літератури та історії в царині проктології та гінекології, справдивши певним чином надії, які покладав на нього батько - майор державної безпеки Олексій Григорович Бузина. "
2010.06.12 | GreyWraith
Навіщо Ви дивитися різну гидоту?
Ще й тут її рекламуєте?Розраховуєте, що там Вам щось ЗНЕНАЦЬКА скажуть розумне, добре, вічне? Так цього не буде.
Тому треба ігнорувати це паскудство та потрохи робити своє телебачення - з блекджеком та шльондрами...
2010.06.12 | rais
Для того щоб ця гидота не покривала всю Україну
треба дивитися, аналізувати, бачити авторів і володарів інструменту та технологій впливу на підсвідомість українців.2010.06.12 | Felicidada
особливу огиду викликає жирна бичача шия бузини
це ж так воно від'їлось - як і корнілофф - на кремлівські нафтодолари.2010.06.12 | zmej_gorynych
Приблизно отака? Re: ...жирна бичача шия бузини
Як в оцього гайця-вибєгайця (або, скоріш, поскакайця), котрого один мій колега без роздумів назвав Весельчаком У (хто пам'ятає мультик "Таємниця третьої планети)?2010.06.13 | rais
Re: Приблизно отака? Re: ...жирна бичача шия бузини
Це класика служби. Динамічність та оперативність "так ссать на ліцо"Змі, де ти такі натури береш ?
2010.06.13 | zmej_gorynych
Re: Приблизно отака? Re: ...жирна бичача шия бузини
rais пише:> Це класика служби. Динамічність та оперативність "так ссать на ліцо"
Отож і я дивуюся. В них же ж має бути періодичне здавання нормативів фізо...
> Змі, де ти такі натури береш ?
Маю широке коло різних знайомих, котрі часто підказують/присилають подібні перли
2010.06.13 | GreyWraith
"Не пей водицы из копытца - козленочком станешь"
rais пише:треба дивитися, аналізувати,
Кал та сечу теж потрібно аналізувати, але відповідні лабоарторії та залучення до цих досліджень дилетантів - це НМД занадто.
бачити авторів і володарів інструменту та технологій впливу на підсвідомість українців.
Можна подумати, що ми й так не бачимо та не знаємо. Легше від того стало? Зараз вже пора вживати наступні заходи - обмежувати вплив цих самих засобів на нас з Вами. Спосіб боротьби з цією зброєю масового ураження - кнопка "Вимк." на пульті телевізора...
Для мене "кисельов", "бузина", "корнілов" та тому подібні - не більше, ніж ханурики з притону. Розбиратися у їхніх взаємостосунках? - забагато честі...
2010.06.13 | rais
Re: "Не пей с козленочком"
Кнопка "Викл" на всю Україну у Вас є? Гівно радите прибирати під власну кровать? Ви з лабораторії дилетантів?2010.06.13 | GreyWraith
Re: "Не пей с козленочком"
rais пише:Кнопка "Викл" на всю Україну у Вас є?
Ні, нема. Та й не потрібна вона мені. Мені достатньо того, що ця кнопка є у мене особисто, до того ж я вже переконав свою сім'ю, родичів та декого з друзів не дивитися дебілізор з киселовими та шустерами. Це - ніби й небагато, але й немало...
Гівно радите прибирати під власну кровать?
Слова "кровать" в українській мові немає, а для сміття існують чітков виділені місця. Мозок до них не відноситься...
Ви з лабораторії дилетантів?
Ні. А Ви? Та й чому це Вас цікавить?
2010.06.13 | rais
Інформаційне сміття призначене для мозоку.
Не вбачати впливу на підсвідомість іншими передачами окрім шустера, кісільова, жордінова, пшиховчика - дуже необачно. Сміття залишається сміттям і під ліжком, і під кроватью, і в голові. Мозок молодої генерації як губка - всмоктує все. Ваша кнопка це захист страуса. Пробачте, ми тримаємо іншу кнопку...2010.06.13 | GreyWraith
Це залежить від того...
... як головою розпорядиться її власник.rais пише:
Не вбачати впливу на підсвідомість іншими передачами окрім шустера, кісільова, жордінова, пшиховчика - дуже необачно.
Я прекрасно знаю ціну й іншим передачам, але давайте не будемо їх тут рекламувати, а обговорювати конкретну тему - непотрібність дивитися конкретну передачу конкретного Кисельова, де рекламують конкретних покидьків Бузину й Корнілова.
Сміття залишається сміттям і під ліжком, і під кроватью, і в голові.
Нормальні люди час від часу вимітають сміття, що само по собі назбиралося, - як з-під ліжок, так і з голів. І намагаються так облаштовувати своє життя, щоб того сміття було якомога менше.
Мозок молодої генерації як губка - всмоктує все.
Ви ображаєте молодих людей, стверджуючи, що вони фактично позбавлені мозку.
Ваша кнопка це захист страуса.
Ні, моя позиція - це позиція здорового глузду та гігієни. Ми не в силах самостійно зцілити увесь світ - али ми можемо докласти зусиль для збереження свого здоров'я та здоров'я тих, хто поряд з нами. І в результаті наших дій світ стане трохи здоровішим.
А що пропонуєте Ви? Тринькати свій безцінний час на перегляд усіх шоу виродків, які тільки вздумає показати нам наше ТБ? Навіщо? Ви пишете, що для аналізу? А що там аналізувати?
Пробачте, ми тримаємо іншу кнопку...
1) Яку кнопку?
2) Хто такі "ми"?
3) Ви мене аж ніяк не ображали, тому чому я Вам щось маю пробачати? Це - просто дискусія між людьми, які не лише апріорі поважають одне одного, а й багато у чому є однодумцями...
2010.06.13 | Манул
Re: Це залежить від того...
GreyWraith пише:> ... як головою розпорядиться її власник.
>
> rais пише:
> Не вбачати впливу на підсвідомість іншими передачами окрім шустера, кісільова, жордінова, пшиховчика - дуже необачно.
> Я прекрасно знаю ціну й іншим передачам, але давайте не будемо їх тут рекламувати, а обговорювати конкретну тему - непотрібність дивитися конкретну передачу конкретного Кисельова, де рекламують конкретних покидьків Бузину й Корнілова.
>
> Сміття залишається сміттям і під ліжком, і під кроватью, і в голові.
> Нормальні люди час від часу вимітають сміття, що само по собі назбиралося, - як з-під ліжок, так і з голів. І намагаються так облаштовувати своє життя, щоб того сміття було якомога менше.
>
> Мозок молодої генерації як губка - всмоктує все.
> Ви ображаєте молодих людей, стверджуючи, що вони фактично позбавлені мозку.
>
> Ваша кнопка це захист страуса.
> Ні, моя позиція - це позиція здорового глузду та гігієни. Ми не в силах самостійно зцілити увесь світ - али ми можемо докласти зусиль для збереження свого здоров'я та здоров'я тих, хто поряд з нами. І в результаті наших дій світ стане трохи здоровішим.
>
> А що пропонуєте Ви? Тринькати свій безцінний час на перегляд усіх шоу виродків, які тільки вздумає показати нам наше ТБ? Навіщо? Ви пишете, що для аналізу? А що там аналізувати?
>
> Пробачте, ми тримаємо іншу кнопку...
> 1) Яку кнопку?
> 2) Хто такі "ми"?
> 3) Ви мене аж ніяк не ображали, тому чому я Вам щось маю пробачати? Це - просто дискусія між людьми, які не лише апріорі поважають одне одного, а й багато у чому є однодумцями...
>
Позиція "не звертати уваги" - страусяча. Тільки завдячуючи такій
позиції (хоча яка ж тут дяка?) через 20 років ми прийшли до такого результату, коли може постати питання (чи вже постало) взагалі про існування Української незалежної держави, української мови, культури, української нації.
Я добре знаю цю проблему "бузини" та бузиністів, вивчаю її десь з 1997 року, коли в газеті "Кієвскіє вєдомості" почали з'являтися перші гидючі опуси цього "Олеся". Я спочатку думав, що то якийсь "фантом", а виявилось, що "Олесь" - син мого знайомого майора КГБ Олексія Бузини (див. "Тринадцятий місяць").
Нагадати прізвища тих культових представників укрсучліту, укрпоцсоцмодерну, які знічевя тоді писали (чи говорили): мовляв, "Бузина - то занадто, але підхід його правильний; треба подивитися на Тараса Шевченка, Лесю Українку, Ольгу Кобилянську, Григорія Сковороду ще й з іншого боку, з якого нам не дозволяли дивитися при совєцькому режимі". Розумієте - подивімося на класиків ззаду? І лише невелика кількість реалістів, які уже тоді розуміли небезпеку "бузинівщини", намагалась якоїсь привернути увагу громадськості до цієї небезпеки. Але поступово вони почали втрачати свій запал, Бузина набирався сили.
Можна вимкнути телевізор, приймач, коли вступає Бузина, не читати його опуси в газеті "Сегодня"(наклад, здається 0,5 млн прим.), на численних сайтах, не купляти його книжки (кожна накладом більше 100 тис. прим.). Але ж Бузину слухають, дивляться, читають. Мільйони! І чи можна якось встановити масштаб тієї шкоди, якої завдав Бузина за ці роки? Я перебільшую? Ні. А чи не соромно нашим "страусам" хоча б перед тією дівчинкою, яка колись заліпила в книжковому магазині Бузині тортом у писок?
Річ ще й у тому, що за Бузиною стоять потужні українофобські сили, колишні генерали КГБ, кагебістські фонди та й наша Служба безпеки України. Я з цим щільно спіткався. Залишився на самоті. Мене за ці роки скільки били, обпльовували, нищили мої публікації в інтернеті (навіть до цього підключалась СБУ шляхом ддос-атак на сайти чи проникнення у мої канали зв'язку, знищення моїх інформаційних баз), от і заблокували видання, хоча кілька разів справа наближалась до конкретного результати.
Чому й програв Бузині.
Тож, панове страуси, ховайтесь! Ваша позиція бездоганна, але вона трохи нагадує позу. Тож треба й поберегтися за свою цноту. Ачей може й трапитися той ексцес.
2010.06.13 | rais
Респект пане Манул. Молодь повинна знати про існування
небезпечних засобів впливу на підсвідомість через інформаційний простір, ЗМІ, канали кісільова, опуси бузини...Уважні читачи можуть ознайомитися із завданням відповідних Управлінь КДБ і КПРС. То не засіб сховати голову і уявити що нічого не відбувається. То програш, до якого через власну страусячу позицію прийшов і В.Ющенко.
2010.06.13 | Isoлято
"Справа життя", кажете? А може, "справа життя і смерті"?
Чи в цього Бузинятка така вже потужня охорона? Чи він у броньовику містом швендяє? Оце півроку тому він хвалився, що їздив відпочивати на якісь Канари... невже на власному літаку з ескортом винищувачів?Не ховайте голову в пісок і робіть висновки. Нехай "воно" заплатить за ту шкоду, яку завдало Україні, ОСОБИСТО. І друґім ніпавадна буїт.
(Прідвіжу атмаску: та тоді ж із нього "саатвєйсвующіє служби" зроблять героя пахлєщщє Ісуса Христа... Але це вже буде наступний етап інформаційної війни. Більш простий.)
2010.06.13 | Atriplex patula
А може, "справа життя і смерті"?
Isoлято пише:> (Прідвіжу атмаску: та тоді ж із нього "саатвєйсвующіє служби" зроблять героя пахлєщщє Ісуса Христа... Але це вже буде наступний етап інформаційної війни. Більш простий.)
І навряд чи в "саатвєйсвующіх служб" знайдеться ще багато добровольців для "стругання героя" власним коштом. Як гадаєте? А тоді відразу градус інформвійни впаде. Може і до плінтуса.
2010.06.13 | Isoлято
Ви мене абсолютно правильно зрозуміли!
2010.06.13 | rais
Re: Це залежить від того...
Згоден. Прибрати коло себе, це точно гігієна особиста. Але ви з цією темою вийшли на обговорення, то б то пропонуєте власний досвід для всіх. Але в Україні загальну гігієну можна забезпечити лише через відповідний ресурс. Державний ресурс. І повірте це стратегічний ресурс. Нажаль він майже цілком не належить Україні. Цей ресурс має вплив на освіту, виховання, захист, на формування громадського суспільства, демократію, свободи, соціальну стабільність, формування курсу держави... на майбутнє України.Тому всі байки про приватні канали Хорошковського, Порошенко та аналогічні і інш. ЗМІ щодо чистого заробляння рекламних грошей не повинні вводити вас в оману. Щоденна інформація не може бути нейтральною. Стара система не віддала свої інформресурси. Вона через інформаційний простір продовжує захищати "свої завоювання".
Нова генерація як і все суспільство незахищене від інформаційної експансії аж ніяк. Така фізіологія людини. Єдина можливість стати незалежною - України повинна захищати свій інформаційний простір. Захищати, контролювати, аналізувати, працювати на упередження. Справа не в шустерах і кісільових. Це частка проблеми. Яку не вирішити вимиканням сотні телевізорів. Людей зомбують з 1917 року.
Професійно і на рівні новітніх технологій - мобільні телефони, ФМ радіо, інтернет, кабельне ТБ, електронні видання, іграшки....
Маніпуляції суспільством через технології паблік релейшнз завдяки новітнім інформаційним технологіям і ЗМІ найефективніший спосіб контролювати країни.
Справа не цивільна, погодьтеся.
2010.06.13 | GreyWraith
Re: Це залежить від того...
rais пише:то б то пропонуєте власний досвід для всіх.
Ви вважаєте таку пропозицію поганою?
Але в Україні загальну гігієну можна забезпечити лише через відповідний ресурс.
Повністю згоден. Саме в цьому я й намагаюся переконати тут людей: перед тим, як почати боротьбу, треба подбати за цей ресурс. НМД саме брак ресурсів і був основною причиною наших проблем досі.
Державний ресурс. І повірте це стратегічний ресурс. Нажаль він майже цілком не належить Україні.
Згоден. Причому напишу більше: ближчим часом цього ресурсу в наших руках не буде. Цей факт сумний, але треба мати мужність дивитися йому в обличчя. На щастя, у нас є альтернативний ресурс - наші гроші, наш час, наші сили. Так само, як у всіх опозицій всім державам по всьому світу - від якого-небудь Кромвеля до нашої УПА - як успішних, так і неуспішних. Справа у тому, щоб цей ресурс використати оптимально, - тоді й державний ресурс буде нашим.
Цей ресурс має вплив на освіту, виховання,
Останнє слово в освіті та вихованні завжди не за державою, а за родиною. Як, Ви думаєте, нашим попередникам, з великих просвітителів XIX віку починаючи, вдалося при повній відсутності державного ресурсу виховати українців XX віку?
Щоденна інформація не може бути нейтральною. Стара система не віддала свої інформресурси. Вона через інформаційний простір продовжує захищати "свої завоювання".
Це все очевидно і не потребує нагадування. Невже хтось думав, що буде по-іншому? Питання у тому, яким є вихід? Я пропоную вийти з їхнього інформпростору та, використовуючи наші ресурси, будувати свій, власний. З блекджеком та шльондрами. З цього всі починали.
Страшно, що вони вже наплодли 10'000'000 зомбі? Не біда, спробуймо, щоб цих зомбі залишилося хоча б 9'999'999.
Нова генерація як і все суспільство незахищене від інформаційної експансії аж ніяк. Така фізіологія людини.
Якби це було так сумно, як Ви пишете, то ми б з Вами це все не обговорювали тут зараз.
Єдина можливість стати незалежною - України повинна захищати свій інформаційний простір. Захищати, контролювати, аналізувати, працювати на упередження.
ОК, я аогоджуюся з Вами. Тепер питання щодо конкретних пропозицій: як цю задачу вирішити?
Справа не в шустерах і кісільових. Це частка проблеми. Яку не вирішити вимиканням сотні телевізорів.
Вимикання сотень телевізорів - це перший крок. (а коли не вимкнути, то зомбування продовжиться) З якого починається дорога в сотні кілометрів. Та й що значить "починається"? Ми вже дуже багато пройшли, не можна від цього відмовлятися.
Я он читав, як якась відьма бідкалася на русофільському шабаші в Криму, що за 5 років завдяки Ющенку виросло ціле покоління із сильним імунітетом проти зомбування. І що вони вже практично нічого зробити не можуть (а справді, що їм залишилося? Випустити у зомбатор ще з десяток клоунів розказувати, що біле - це насправді чорне? А ми зомбатор вимкнемо, і ця вся хитра маніпуляція піде в /dev/null. )
Людей зомбують з 1917 року.
Зомбують... зомбують... зазомбувати не можуть.
Професійно і на рівні новітніх технологій - мобільні телефони,
Опромінюють мозок? Чи просто спамлять різним непотрібним контентом? А навіщо Ви це читаєте?
ФМ радіо,
Я не слухаю.
інтернет,
Не відвідуйте дурні сайти.
кабельне ТБ,
Не дивіться дурні канали.
електронні видання, іграшки....
А це вже що?
Справа не цивільна, погодьтеся.
Але протидія цьому - справа саме цивільна.
2010.06.12 | Володимир
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
Так. Господарі.2010.06.12 | Володимир
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
Пам'ятаєте приємний епізод із сивої давнини, коли уроду бузині дали в диню прямо в прямому етері за його опус про Шевченка? Хто це був - той сміливий чоловік? І чи немає, часом, у когось фотки бузіни з мальовничим фінгалом на пиці? Здається, він цим фінгалом навіть бравірував, тіпо, від бандьоровцев постраждав.2010.06.13 | rais
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
бузіна то пешак у злочинній грі проти майбутнього незалежної України.2010.06.13 | Володимир
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
Та знаю, знаю, але все ж таки - як приємно...2010.06.13 | Хвізик
за деякими чутками, кісільов викладав сходознавство у школі КГБ
у Москві. Враховуючи велику ролю сходознавців у сучасному Кремлі (напр. сходознавець примаков є вчителем самого прутіна), маємо припустити, що кісільов то є дуже небезпечний ворог2010.06.13 | rais
Кісільов має безпосереднє відношення до створення компанії ТВj.
Ця компанія развернула свої апаратні і студіі в одному з офісних центрів Києва перед виборчою компанією Президента України наприкінці 2009 року. Саме там проводять програму "Велика політика" з Євгеном Кісільовим.Саме компанія ТВj і 5-й канал є фігурантами справи про перерозподіл частотного ресурсу за ініціативою Хорошковського. Як вам така легалізація приватного російського каналу та ще й з можливим отриманням дозволу поркриття на рівні національних каналів?
2010.06.14 | Хвізик
ТВІ = Ехо Москви; Ехо Москви створене для контролю над людьми зі
способом мислення тіпа мого. Вони діють дуже тонко, підкидаючи дези непомітним чином, і стараються не вдаватися до неприкритої брехні, окрім лиш надзвичайних випадків, тіпа загибелі качинського2010.06.14 | rais
Re: Так прихільників Януковича це повинно тішити. Чи не так?
2010.06.14 | Хвізик
ось тута є про кісільова. ворог однозначно (+л)
http://ru.wikipedia.org/wiki/Киселёв,_Евгений_АлексеевичВ 1979 году с отличием окончил историко-филологический факультет Института стран Азии и Африки при МГУ им. М. В. Ломоносова по специальности «историк-востоковед», в 1977—1978 годах проходил стажировку в Иране.
В 1979—1981 годах проходил срочную службу в Афганистане, где работал переводчиком в Группе советских военных советников.
В 1981—1984 году преподавал персидский язык в Высшей школе КГБ СССР имени Ф. Э. Дзержинского.
В 1984 году начал работать сначала на радио, в Главной редакции вещания на страны Ближнего и Среднего Востока Гостелерадио СССР, а с 1987 года — на телевидении, в Главной редакции информации ЦТ
2010.06.15 | Sean
Re: бузина і корнілов - господарі кісільова?
Felicidada пише:> вчора по Унтєру гидко було дивитись на те, як оті проросійські учасники хамовито і некультурно перебивали всіх.
А Ви не дивіться
> виникла думка - може саме відсутність культури для них найбільша проблема.
Може
> а ми толеруємо...
А Ви не толеруйте. Найперше - не дивіться всяке лайно по ТБ.