МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Пентагон залишив "Антонов" за бортом

08/06/2010 | Майдан-ІНФОРМ
Міністерство оборони США прийняло до розгляду тільки дві заявки від учасників тендеру ВПС на постачання літаків заправників нового покоління KC-X.

Про це повідомляє Lenta.ru із посиланням на Aviation Week.

При цьому заявка консорціуму американської компанії US Aerospace і українського Авіаційного науково-технічного комплексу імені Антонова прийнята не була.

За словами прес-секретаря Пентагону Джефа Морелла, заявка "Антонова" надійшла після закінчення терміну подання документів на участь у тендері.

Компанія US Aerospace 2 серпня 2010 року подала до Головного контрольного управління США протест на відмову Пентагону розглядати її заявку.

Згідно із заявою компанії, керівництво, відповідальне за проведення тендеру KC-X, проігнорувало заявку консорціуму.

За даними US Aerospace, кур'єр із заявкою консорціуму прибув до штаб-квартири KC-X о 13:30 9 липня 2010 року, рівно за півгодини до закінчення прийому документів.

Проте службовці бази ВПС Райта-Паттерсона, де розташована штаб-квартира KC-X, відмовилися його впустити, відтак кур'єр зміг віддати документи тільки о 14.05 за місцевим часом.

Згідно із заявою Пентагону, ніякі причини запізнення не є поважними.

"Це тендер на 30-40 млрд. доларів, а не шкільний розклад. Термін виконання тут важливий", - зазначив Морелл.

Учасниками тендеру KC-X, чиї заявки прийняті до розгляду, стали американський авіабудівний концерн Boeing і EADS.

Європейський концерн надіслав пакет документів 8 липня 2010 року, причому заявка була направлена в двох копіях: авіапоштою і кур'єром.

Концерн зробив так, щоб документи були гарантовано доставлені за призначенням.

Кур'єр від Boeing привіз заявку 9 липня о дев'ятій ранку за місцевим часом.

http://www.epravda.com.ua/news/2010/08/6/244033/

Відповіді

  • 2010.08.06 | Хвізик

    це сталося через школярську звичку відтягувати все до останнього

    моменту.

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    > За даними US Aerospace, кур'єр із заявкою консорціуму прибув до штаб-квартири KC-X о 13:30 9 липня 2010 року, рівно за півгодини до закінчення прийому документів.
    >
    > Проте службовці бази ВПС Райта-Паттерсона, де розташована штаб-квартира KC-X, відмовилися його впустити, відтак кур'єр зміг віддати документи тільки о 14.05 за місцевим часом.
    Чому не впустили? Думаю, перепустку виписували, а це потребує часу. Невже українці не здатні цього передбачити?

    > Європейський концерн надіслав пакет документів 8 липня 2010 року, причому заявка була направлена в двох копіях: авіапоштою і кур'єром.
    Правильно зробили
    >
    > Кур'єр від Boeing привіз заявку 9 липня о дев'ятій ранку за місцевим часом.
    ці добре знають правила гри
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.08.06 | zаброда

      Re: це сталося через школярську звичку відтягувати все до останнього

      Хвізик пише:
      > Чому не впустили? Думаю, перепустку виписували, а це потребує часу. Невже українці не здатні цього передбачити?

      US Aerospace Inc. звучить вєсьма па-укрАінскі, не находітє ль?
      Инша річ, що, за повідомленнями Reuters, хвірма на вигляд галімая, і я, таварішчь дарагой, боюся, що без Моссад/ФСБ сватання нашої Галі до мериканцького цилурника було б не освятилося, но ґнать бєса на АНТК нє нада.
  • 2010.08.06 | 123

    чи могло б щось краще характеривати цю контору?

    та й взагалі реалії нашої суперпуперпромисловості?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.08.06 | 123

      + цікаво було б дізнатися - скільки коштувало невчасно подати

      документи. Тобто скільки коштів витратило це державне (тобто її акціонером по суті є кожний з українців) підприємство на організацію всього цього процесу підготовки до участі в тендері, який завершився нездатністю вчасно надати заявку.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.08.06 | Мартинюк

        А скільки коштувала організація факту затримки?

        Ви над цим не задумувалися? Бо історія із затримкою подачі документів виглядає трохи по школярськи - навіть директор майстерні по ремонту взуття дуже швидко привчається думати трохи наперед і встигати куди потрібною. А літакобудівний концерн це щось інше.

        Гадаю справа з датою подання або взагалі не була доведена до вищого керівництва, або появилася несподівано, наприклад як якенсь несподіване нововедення.
        Тормознути конкурентів, на приклад на українських тендерах, дуже просто - наприклад за тиждень до останнього терміну завимагати ще якийсь "важливий документ" - наприкалад благосвення Папи Римського :), довідки від якоїсь податкової чи БТІ чи асоціації споживачів авіаційного обладнання, антимонопольного комітету. Ну а тисячу ( мільйон) баксів дана устангова зробить все необхідне аби проволинити прохачів саме до без 15 хв. 15.

        Скажу наприкалд таку цікауву річ - Білоруське КДБ наприклад часто підряджаються виконувати замовлення різноманітних корпорацій щодо промислового шпигунства і саботування впровадження деяких ноу-хау на території країн СНД. Наприклад у Харкові - знаю достеменно:)

        Знову ж таки на морю думку все найбільше потрібне Росії. Ото звідтам, черз своїх людей в концерні Антонова напевне головні тормози і поставили.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.08.06 | 123

          звісно, кознямі КГБ можна виправдати будь-що

          Мартинюк пише:
          > Ви над цим не задумувалися? Бо історія із затримкою подачі документів виглядає трохи по школярськи - навіть директор майстерні по ремонту взуття дуже швидко привчається думати трохи наперед і встигати куди потрібною. А літакобудівний концерн це щось інше.

          Це Вам так хочеться думати. А реалії такі, що цей концерн працює на рівні ммайстерні з ремонту взуття. Це є фактом, а інше - лише домисли.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.08.06 | Мартинюк

            Я вважаю що зараз це найвигідніше Росії

            Якщо за Вами ніколи не ходило ( не їздило) КДБ чи його клони, то це ще не значить що цього "КҐБ з клонами та аналогами ) не існує.
    • 2010.08.06 | Sean

      абсолютно

  • 2010.08.06 | Soft

    школота

    http://ukrmemoria.com/%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B0
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.08.06 | Джон Кайф

      школота - це той хто не пам*ятає про кидок Америкою України

      в історії про будівництво Бушерської електростанції в Ірані
  • 2010.08.06 | keymaster

    Нормальна відповідь Америки на зміну політичної орієнтації

    України після виборів Президента.
    тепер знаємо мінімальну ціну харківських угод - 40 млрд дол. прольоту в авіапромисловості
  • 2010.08.06 | Джон Кайф

    Підаргон уже так робив

    з контрактом українського Турбоатому на добудову Бушерської елктростанції в Ірані

    а запізнення кур*єра - це стьоб, надумана деталька
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2010.08.06 | samopal

    Знову комусь Пентагон заважає? Раніше ж ніби Крємль...

    Після об'єдінєнія росукравіапрома перемога у такому тендері була вкрай малоймовірною. Але запізнення з поданням заявки свідчить про те, що саме такий ефект і очікувався: Пентагон отримав цілком легальні підстави для відмови, а росвітчизняний авіапром - для крику про упередженість та нечесність Амєрікі.
    Найцікавішим є те, що гейбипатрійотів зачепила саме нав'язувана росвітчизняними дєятєлями картіна поведінки Пентагона, а не те, що виробляють самі наші єдіниє і нєдєлімиє проізводітєлі.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.08.06 | Джон Кайф

      а в сільського господарства всього чотири ворога:

      це - зима, весна, літо і осінь.
    • 2010.08.06 | 123

      Re: Знову комусь Пентагон заважає? Раніше ж ніби Крємль...

      samopal пише:
      > Після об'єдінєнія росукравіапрома перемога у такому тендері була вкрай малоймовірною. Але запізнення з поданням заявки свідчить про те, що саме такий ефект і очікувався: Пентагон отримав цілком легальні підстави для відмови, а росвітчизняний авіапром - для крику про упередженість та нечесність Амєрікі.
      > Найцікавішим є те, що гейбипатрійотів

      Це хто такі?

      > зачепила саме нав'язувана росвітчизняними дєятєлями картіна поведінки Пентагона,

      А що саме вони нав*язують, окрім цитування підстави для відмови?

      > а не те, що виробляють самі наші єдіниє і нєдєлімиє проізводітєлі.

      Судячи з того, як вони подають заявки, нормально працювати (отже - щось нормальне виробляти) вони не здатні.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2010.08.06 | Хвізик

        при Сталіні за 5 хвилин запізнення могли і 3 роки таборів дати

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2010.08.06 | zаброда

          Дак вєдь і фашиста разбілі, і бонбу атомную создалІ

          лєс рубят, шчєпкі лєтят, а ми іх - на салфєткі!
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2010.08.06 | Историк

            ...только Германия воскресла, а СССР вместе с "соц.содружеством"

            развалился, и никакая бомба не помогла. да и его бывшие "республики" от той "победы" до сих пор в себя прийти не могут...
          • 2010.08.07 | selu

            Бомбу вкрали, площа НДР відповідає внеску в перемогу.

      • 2010.08.06 | samopal

        Хто такі, питаєте?

        Це ті, котрі пишуть що Пентагон, падла, когось залишив за бортом напризволяще - потопати серед океану глобальної економіки. Замість того, щоб написати як наші "вітчизняні діячі" вкотре не встигли на потяг, бо "не дуже й хотілося". Не кажучи вже про те, що Лєнта.РУ є досить специфічним джерелом свіжих новин second hand. :p
  • 2010.08.06 | Арій.

    Штати - нормальна держава. "Вільний ринок" - для зовнішнього вик

    ористання, а для себе - поза конкурсом (або конкурс винятково серед своїх).
  • 2010.08.06 | Историк

    Конечно, хочется играть во все игры. Но не всегда получается...

    Китай перечислил Украине деньги за строительство кораблей
    06.08.2010
    Украина получила первые перечисления из Китая, заказавшего на Феодосийском судостроительном заводе производство четырех малых десантных кораблей на воздушной подушке (МДКВП) украинской разработки, пишет УНИАН со ссылкой на Министерство обороны страны.
    Общая сумма контракта оценивается в $126 млн.
    В Феодосии будут изготовлены два украинских МДКВП, а потом, согласно контракту, два корабля построят по лицензии на территории Китая.

    23.04.2010
    База в Сирии готова для базирования кораблей ЧФ
    В сирийском Тартусе подготовлена военно-морская база дял кораблей Черноморского флота России, сообщил глава Центра военного прогнозирования. «Россия готовилась к тому, что мы должны выйти из Крыма. Мы подготовили уже сейчас базу в Тартусе, мы ее модернизируем и в конце концов, полагаю, что ЧФ будет базироваться еще и в Сирии», - сказал эксперт. РИА «Новости»

    Russian Navy to base warships at Syrian port after 2012
    http://en.rian.ru/russia/20100802/160041427.html
    16:21 02/08/2010
    Russia's naval supply and maintenance site near Syria's Mediterranean port of Tartus will be modernized to accommodate heavy warships after 2012, the Russian Navy chief said on Monday. "Tartus will be developed as a naval base. The first stage of development and modernization will be completed in 2012," Adm. Vladimir Vysotsky said, adding it could then serve as a base for guided-missile cruisers and even aircraft carriers. The Soviet-era facility is operated under a 1971 agreement by Russian personnel.
    Since 1992 the port has been in disrepair, with only one of its three floating piers operational.
    According to Navy experts, the facility is being renovated to serve as a foothold for a permanent Russian naval presence in the Mediterranean. Russian President Dmitry Medvedev said in November 2009 Russia would increase its naval presence in the world's oceans. Moscow announced in 2007 that its Navy had resumed and would build up a constant presence throughout the world's oceans. Once one the world's most powerful forces, the Russian Navy now has few ships regularly deployed on the open seas. MOSCOW, August 2 (RIA Novosti)
  • 2010.08.06 | rais

    А кому потрібен Антонов із російськими підрядниками?

  • 2010.08.07 | Историк

    Увы, пиво по-прежнему "только членам профсоюза".

    Соответствующего.
  • 2010.08.07 | Core

    Взагалі невідомо чи новим власникам Антонова він потрібен....

    ...діючим чи зруйнованим? З АН-76 вже була історія коли росіни відбили співпрацю з ФРН. а потім роками робили все щоб той літак ніколи не пішов в серію
  • 2010.08.07 | Core

    Вірніше: "Антонов" бортанув "Антонова" перед Пентагоном

    хіба ні?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2010.08.07 | Pavlo Z.

      98%. Самі себе кинули.

      Бо немає "консорціуму американської компанії US Aerospace і українського Авіаційного науково-технічного комплексу імені Антонова". Бо слон (Антонов) зв'язався при подачі заявки з мишою (US Aerospace), яка - не виключаю - підставна фішка Кремля.
      Немає стратегії у держави, немає її й у потенційно стратегічних компаній.:(
  • 2010.08.07 | Core

    Re: Прибув в 13:30... А коли в Амерці обідня перерва?



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".