Хє-хє.. За дозволом на ГБО слід вже їхати до Києва! (л)
08/11/2010 | zmej_gorynych
Сабдж: http://gazeta.ua/index.php?id=350321
Продовжують, сцуко, покращувати життя собі вже сьогодні, бл....
Ці урки кінчені з "проффєсором с пєтуховкі" на чолі вже не знають, сердешні, де б ще дусту, чи якої іншої труйки взяти для народу...
Уявіть собі - ВСЯ автолюбительська Україна, котра хоче обладнати свої автівки ГБО, ломитиметься в одні двері однієї кантори!
А там, впевнений, напишуть на них "по вопросам ля-ля-ля прійом только по вторнікам і чєтвєргам с 11-00 до 15-00" і будуть в давках лохи з лошицями вішатись! Або альтернатива - совати навперебій сотенну (а то й більшу) купюру в кишеню товстомордим "рішалам".
Мене єдине питання цікавить - а чо не прийняли таку постанову, щоби відразу в Донецьк, сцуко, їхати і комусь "на карман" класти скількісь там?
-----------------------------------------
Дозвіл на газобалонну установку для легковика видаватимуть тільки у Києві
Експертиза обійдеться у 230 гривень. (11.08.2010 14:54)
За дозволом для переобладнання транспортних засобів газобалонними установками тепер доведеться їхати до Києва.
Про це Gazeta.ua повідомив старший інспектор Олександр Поліщук з управління ДАІ у Вінницькій області.
“Раніше перед початком переобладнання потрібно було брати погодження в Державтоінспекції за місцем реєстрації. Тепер перед переобладнанням проходять огляд, отримують акт ДАІ. Із ним їдуть по дозвіл у Київ, в Науково-дослідний центр безпеки дорожнього руху. Із дозволом на руках їдуть на спеціалізовані підприємства, що мають відповідну ліцензію. Після установки газобалонного установки водієві видають акт виконаних робіт. Із ним звертаються у відділ реєстраційно-екзаменаційної роботи (ВРЕР) ДАІ. Там машині проводять огляд та експертизу”, - розповів він.
За експертизу власники іномарок сплачують 230 грн, вітчизняних авто- 180 грн. Додатково стягують касовий збір банку.
“Після експертизи власнику видають сертифікат відповідності, - продовжив Поліщук. - Строк проведення оцінювання не повинен перевищувати одного місяця. Оплата здійснюється згідно із законодавством. Перереєстрація переобладнаного транспорту проводиться спеціальним підрозділом Державтоінспекції МВС”.
Кабмін затвердив постанову про новий порядок переобладнання транспортних засобів 21 липня.
Нагадаємо, що 1 липня мала завершитися реєстрація скутерів і мопедів, придбаних до 1 січня 2010 року. Від власників не вимагали документів на право власності. Ті лише писали заяву.
Фактично в більшості МРЕВ реєстрація розпочалася з 9 червня. Тому постановою Кабміну від 21 липня 2010 року N618 термін оформлення продовжено до 1 листопада. До того часу водіїв скутерів і мопедів, які не встигли оформити документів й отримати водійські посвідчення, не штрафуватимуть.
Продовжують, сцуко, покращувати життя собі вже сьогодні, бл....
Ці урки кінчені з "проффєсором с пєтуховкі" на чолі вже не знають, сердешні, де б ще дусту, чи якої іншої труйки взяти для народу...
Уявіть собі - ВСЯ автолюбительська Україна, котра хоче обладнати свої автівки ГБО, ломитиметься в одні двері однієї кантори!
А там, впевнений, напишуть на них "по вопросам ля-ля-ля прійом только по вторнікам і чєтвєргам с 11-00 до 15-00" і будуть в давках лохи з лошицями вішатись! Або альтернатива - совати навперебій сотенну (а то й більшу) купюру в кишеню товстомордим "рішалам".
Мене єдине питання цікавить - а чо не прийняли таку постанову, щоби відразу в Донецьк, сцуко, їхати і комусь "на карман" класти скількісь там?
-----------------------------------------
Дозвіл на газобалонну установку для легковика видаватимуть тільки у Києві
Експертиза обійдеться у 230 гривень. (11.08.2010 14:54)
За дозволом для переобладнання транспортних засобів газобалонними установками тепер доведеться їхати до Києва.
Про це Gazeta.ua повідомив старший інспектор Олександр Поліщук з управління ДАІ у Вінницькій області.
“Раніше перед початком переобладнання потрібно було брати погодження в Державтоінспекції за місцем реєстрації. Тепер перед переобладнанням проходять огляд, отримують акт ДАІ. Із ним їдуть по дозвіл у Київ, в Науково-дослідний центр безпеки дорожнього руху. Із дозволом на руках їдуть на спеціалізовані підприємства, що мають відповідну ліцензію. Після установки газобалонного установки водієві видають акт виконаних робіт. Із ним звертаються у відділ реєстраційно-екзаменаційної роботи (ВРЕР) ДАІ. Там машині проводять огляд та експертизу”, - розповів він.
За експертизу власники іномарок сплачують 230 грн, вітчизняних авто- 180 грн. Додатково стягують касовий збір банку.
“Після експертизи власнику видають сертифікат відповідності, - продовжив Поліщук. - Строк проведення оцінювання не повинен перевищувати одного місяця. Оплата здійснюється згідно із законодавством. Перереєстрація переобладнаного транспорту проводиться спеціальним підрозділом Державтоінспекції МВС”.
Кабмін затвердив постанову про новий порядок переобладнання транспортних засобів 21 липня.
Нагадаємо, що 1 липня мала завершитися реєстрація скутерів і мопедів, придбаних до 1 січня 2010 року. Від власників не вимагали документів на право власності. Ті лише писали заяву.
Фактично в більшості МРЕВ реєстрація розпочалася з 9 червня. Тому постановою Кабміну від 21 липня 2010 року N618 термін оформлення продовжено до 1 листопада. До того часу водіїв скутерів і мопедів, які не встигли оформити документів й отримати водійські посвідчення, не штрафуватимуть.
Відповіді
2010.08.11 | Адвокат ...
Дик! Ґаз ниньчє дороґ, єво будут атпускать только по
партійним ( риґі-анальним ) білєтам. Ну і нємножко комікамі, мишам, жопам і сцуцикам. Для бібіпок,-- вход со двора.2010.08.11 | Мартинюк
Ну ясно що лише в Києві можна визначити
чи рвоне газобалонна установчка на Таврії, чи ні ...Взагалі ось Ви напевно чинити всякі дії, які варто було би ліцензувати і забезпечити добробут якимось далеким родичам якихось нардепів . Наприклад Ви маєте вдома унітаз. Але ж він може виявитися, непристосованою до українських анатомічних особливостей, неякісною китайською чи навіть українською, підробкою виготовленою без належних на те дозволів та сертифікатів. Внаслідок цього Ви можете, наприклад, систематично пісяти мимо унітаза чи натирати мозолі на мягкому місці. Тому напевно варто би було посилити контроль держави за цією вкрай важливою для народу справою, ввести ліцензування, атестацію, запровадити процедуру надання дозволів на експлуатацію І НАВІТЬ МОЖЛИВО ПЕРІОДИЧНИЙ ТЕХОГЛЯД даного пристрою, із опечатуванням установки до виправлення користувачем виявлених недоліків. Гадаю що кожен пенсіонер погодитьстя з правотою того що мною сказане.
Не кажучи що це все може стати додтковим джерелом надходів до місцевих бюджетів та Пенсійного Фонду. Ото питається - за обмін валюти і оформлення автомашин гроші до Пенсійного Фонду бралися, а от за ліцензування, введення в експлуатацію та користування унітазами - ні . Як бачимо ще багато чого можна зробити для упорядкування управління державою та підвищення рівня життя її громадян.
2010.08.11 | АlеxDоmоsеdov
От Ви тут смієтеся - а потім Ваші ідеї в життя втілюють.
2010.08.11 | Мартинюк
Вирішив продемонструвати всю геніально-абсурдність "заборонного"
стилю керування державою. Найгірше що це знаходить відгук та підтримку в глибинах нашої підсвідомсті.2010.08.11 | AxeHarry
Вже.
Міністерство транспорту та зв'язку зобов'язало автобусних перевізників складати списки пасажирів на маршрутах між містами України і погоджувати його з ДАІ та місцевою владою.Про це йдеться у наказі Мінтрансзв'язку про затвердження порядку розроблення та затвердження паспорта автобусного маршруту, повідомляє прес-служба міністерства.
Зокрема, паспорт маршруту перевезень (крім туристичних перевезень та міських перевезень) має містити список пасажирів, що можуть перебувати у салоні автобусу.
Крім того, паспорт регулярного спеціального автобусного маршруту, що розробляється перевізником, необхідно буде погоджувати з місцевим органом ДАІ та в органах виконавчої влади або в органах місцевого самоврядування, що є замовниками перевезень на регулярних маршрутах, які проходять відповідною територією.
Таким чином, як зазначають у Державній адміністрації автомобільного транспорту, буде створено умови для контролю за відповідністю графіків руху вимогам безпеки.
Українська правда
http://www.pravda.com.ua/news/2010/08/11/5293188/
2010.08.11 | Хвізик
"не підкидайте дияволу ідей" - хто це сказав??
2010.08.11 | Сергій Вакуленко
А хіба цю мудрість ми не завдячуємо нашому ПРезидентові?
Бо ми ж іще не пропали тільки завдяки його добрим справам, правда?2010.08.11 | Хвізик
Ви не стежите за першоджерелами класиків
2010.08.11 | Сергій Вакуленко
А є класичніші класики за нашого ПРЕзидента?
2010.08.11 | Хвізик
Вам сюди (л)
і слухати дуже уважно. вивчити напам‘ятьhttp://maidanua.org/static/news/2010/1264298678.html
2010.08.11 | Sean
Дарага редакція
Хвізик пише:> і слухати дуже уважно. вивчити напам‘ять
> http://maidanua.org/static/news/2010/1264298678.html
Ви кажете про "нашего Президента"(с). Саме за "вашего президента" відбувається така хня. До чого тут лінки?
2010.08.11 | Хвізик
Ви зі мною розмовляєте, наче слідчий з Гестапо
2010.08.11 | Адвокат ...
У порівнянні із слідчими КҐБ, який Ви весь час тутки
прославляєте, слідчі ґестапо,-- просто янголи.2010.08.11 | Sean
Та йой
Вибачте будь-ласка, якщо це дійсно так. Просто мені був цікавим феномен як людина, що була проти Кучми, стала прихильником Януковича.2010.08.12 | Хвізик
спробую пояснити
Sean пише:> Вибачте будь-ласка, якщо це дійсно так. Просто мені був цікавим феномен як людина, що була проти Кучми, стала прихильником Януковича.
Моя позиція "проти Кучми" була результатом нестачі розуму. Тепер я розумію, звідки виросли ноги в того УБК, і визнаю свою помилку, би можна було прийти до подібних висновків ВЖЕ ТОДІ, бо ж причетність Морозів-Мальниченків-Луценків до КГБ-КПСС була очевидною. Крім того, можна було звернути увагу на ті події, котрі безпосередньо передували УБК. А це, власне, дві речі. Перша - це одверте проголошення шляху до НАТО, а друга це перспектива злізти з російської нафтогазової голки за допомогою Азербайджану.
Перед УБК Кучма став на вдверто антиросійський шлях, і КГБ йому не пробачило.
У пресі тогочасній було повно свідоцтв. Варто лиш було напружити мізки, а не слухати пропаганду
Кучма резко критикует Росcию
Президент Украины рассматривает Азербайджан как альтернативного партнера
2000-03-18 / Ася Гаджизаде
РОССИЯ "подталкивает" Укpаину к поиску альтеpнативных источников
энеpгоpесуpсов, "оказывает давление" на нее, а Азеpбайджан помогает
Укpаине выходить из положения. Такие заявления сделал в Баку пpезидент
Укpаины Леонид Кучма, котоpый находился там с официальным визитом
16-17 маpта.
Кучма подвеpг pезкой кpитике политику России по отношению к Укpаине,
обвинив Москву в энеpгетической блокаде его страны. "Если кто-то
думает, что мы вечно будем сидеть на pоссийской игле, то он
заблуждается", - сказал украинский президент. "Россия делает все,
чтобы Укpаина отдалялась от России", - добавил Кучма, отметив, что
такая политика Москвы "не отвечает интеpесам ни России, ни Укpаины".
Член укpаинской делегации пpедседатель пpавления госудаpственной
акционеpной компании "Укppесуpсы" Виктоp Ржацкевич сообщил "HГ" о
деталях укpаинско-азеpбайджанского сотpудничества в области
энеpгетики: "Мы пpодлим контpакт, по котоpому предполагается поставка
500 тысяч тонн дизельного топлива. Укpаина хочет вкладывать инвестиции
в Азеpбайджан, создавать СП, сотpудничать в разpаботке пеpспективных
нефтяных месторождений. Хотим создать совместные пpедпpиятия по
пеpеpаботке азеpбайджанской нефти на базе укpаинских
нефтепеpеpабатывающих заводов.
Укpаина pассчитывает удовлетвоpить свои потpебности в энеpгоpесуpсах и
стать тpанзитной теppитоpией для поставок азеpбайджанской нефти в
Евpопу. Сегодня мы тpанспоpтиpуем pоссийскую нефть, котоpая идет по
нашим тpубопpоводам на западные pынки в небольшом объеме. Hам хотелось
бы иметь возможность экспоpтиpовать нефть из акватоpии Чеpного моpя,
учитывая, что в 2001 году на Чеpное моpе должна выйти и казахская
нефть".
Отправить почтой
Версия для печати
В закладки
Обсудить на форуме
Визит Леонида Кучмы в Баку показал, что в поисках альтеpнативных
источников энеpгии Укpаина pассматpивает Азеpбайджан в качестве одного
из самых важных партнеров. Есть все основания пpедполагать, что
укpаинско-азеpбайджанское сотpудничество в экономической области будет
подкреплено политическим и военным сближением между Баку и Киевом.
Баку
2010.08.12 | Адвокат ...
І відколи в Вас почала сь "стача розуму"?
Хвізик пише:> Sean пише:
> > Вибачте будь-ласка, якщо це дійсно так. Просто мені був цікавим феномен як людина, що була проти Кучми, стала прихильником Януковича.
> Моя позиція "проти Кучми" була результатом нестачі розуму. Тепер я розумію, звідки виросли ноги в того УБК, і визнаю свою помилку, би можна було прийти до подібних висновків ВЖЕ ТОДІ, бо ж причетність Морозів-Мальниченків-Луценків до КГБ-КПСС була очевидною. Крім того, можна було звернути увагу на ті події, котрі безпосередньо передували УБК. А це, власне, дві речі. Перша - це одверте проголошення шляху до НАТО, а друга це перспектива злізти з російської нафтогазової голки за допомогою Азербайджану.
> Перед УБК Кучма став на вдверто антиросійський шлях, і КГБ йому не пробачило.
>
> У пресі тогочасній було повно свідоцтв. Варто лиш було напружити мізки, а не слухати пропаганду
>
> Кучма резко критикует Росcию
> Президент Украины рассматривает Азербайджан как альтернативного партнера
> 2000-03-18 / Ася Гаджизаде
>
> РОССИЯ "подталкивает" Укpаину к поиску альтеpнативных источников
> энеpгоpесуpсов, "оказывает давление" на нее, а Азеpбайджан помогает
> Укpаине выходить из положения. Такие заявления сделал в Баку пpезидент
> Укpаины Леонид Кучма, котоpый находился там с официальным визитом
> 16-17 маpта.
> Кучма подвеpг pезкой кpитике политику России по отношению к Укpаине,
> обвинив Москву в энеpгетической блокаде его страны. "Если кто-то
> думает, что мы вечно будем сидеть на pоссийской игле, то он
> заблуждается", - сказал украинский президент. "Россия делает все,
> чтобы Укpаина отдалялась от России", - добавил Кучма, отметив, что
> такая политика Москвы "не отвечает интеpесам ни России, ни Укpаины".
> Член укpаинской делегации пpедседатель пpавления госудаpственной
> акционеpной компании "Укppесуpсы" Виктоp Ржацкевич сообщил "HГ" о
> деталях укpаинско-азеpбайджанского сотpудничества в области
> энеpгетики: "Мы пpодлим контpакт, по котоpому предполагается поставка
> 500 тысяч тонн дизельного топлива. Укpаина хочет вкладывать инвестиции
> в Азеpбайджан, создавать СП, сотpудничать в разpаботке пеpспективных
> нефтяных месторождений. Хотим создать совместные пpедпpиятия по
> пеpеpаботке азеpбайджанской нефти на базе укpаинских
> нефтепеpеpабатывающих заводов.
> Укpаина pассчитывает удовлетвоpить свои потpебности в энеpгоpесуpсах и
> стать тpанзитной теppитоpией для поставок азеpбайджанской нефти в
> Евpопу. Сегодня мы тpанспоpтиpуем pоссийскую нефть, котоpая идет по
> нашим тpубопpоводам на западные pынки в небольшом объеме. Hам хотелось
> бы иметь возможность экспоpтиpовать нефть из акватоpии Чеpного моpя,
> учитывая, что в 2001 году на Чеpное моpе должна выйти и казахская
> нефть".
> Отправить почтой
> Версия для печати
> В закладки
> Обсудить на форуме
> Визит Леонида Кучмы в Баку показал, что в поисках альтеpнативных
> источников энеpгии Укpаина pассматpивает Азеpбайджан в качестве одного
> из самых важных партнеров. Есть все основания пpедполагать, что
> укpаинско-азеpбайджанское сотpудничество в экономической области будет
> подкреплено политическим и военным сближением между Баку и Киевом.
> Баку