МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Районі ради, як захист від дурня. Чи Черновецького. +%

08/27/2010 | Чучхе
Я так бачу, що багато хто не може втямити , нащо потрібні районні ради в Києві (хоча я не знаю жодної столиці без такого місцевого субсамоврядування: в Римі таких районів близько 20-ти, в Пхеньяні 10, в Каракасі 5, але їх повноваження в чомусь важливіші міської влади, принаймні поліція там підпорядкована по-нашому районам).

Думаю, вони багато чого відкриють, перечитавши не таку вже й давню статтю в Дзеркалі тижня (читавти бажано повністю, бо я тільки маленьку цитату наведу) http://www.dt.ua/1000/1550/69207/


Цікаво, що регіонали виявилися небайдужими до законопроекту Олеся Довгого. Секретар Київради запропонував законодавцю скасувати районні ради столиці. «Щоб примусити райони чистити сміття, а не займатися політиканством». Питання, до речі, досить дискусійне. Відома експерт Віра Нанівська (Міжнародний центр перспективних досліджень), а також голова Інституту міста Олександр Сергієнко дотримуються схожої позиції. Аргумент один: на одній адміністративній території не може бути кількох представницьких органів. Водночас Юрій Ганущак, один зі співавторів обговорюваного закону, в якому збережено райради, дає своє трактування такому підходу:

— З погляду популярної сьогодні тези про наведення ладу, новела Довгого може здатися актуальною. Але якщо заглибитися у те, що відбувається, і спробувати, приміром, відповісти на запитання, хто швидше прийме непопулярне рішення про підвищення тарифів на комунальні послуги, квартплату, вивезення сміття, прибирання території — ВР, Київрада чи райрада, то відповідь очевидна — райрада. Таким чином, перекидаючи на райони цілком конкретні господарські функції (які, до речі, не дублюються міськими), ми, з одного боку, даємо можливість громадам оперативно вирішувати питання в себе в районах, з іншого боку — диверсифікуємо ризики від прийняття неправильного рішення на рівні міста. Адже на низькому рівні ціна помилки завжди нижча. І це теж свого роду страхування від «черновецьких». Законопроект виписувався виходячи з цього принципу. А також з очевидної логіки назрілих у системі місцевого самоврядування реформ. І тут, я думаю, не варто говорити про їх помаранчевих, білих чи блакитних авторів. Тут треба говорити про спадкоємність влади. Без якої навряд чи можливо навіть заїкатися про якісь новації. До речі, у більшості столиць Європи райони мають істотні повноваження приймати рішення під свою відповідальність.

Відповіді

  • 2010.08.28 | ziggy_freud

    re: нащо потрібні районні ради в Києві

    Чучхе пише:
    > Я так бачу, що багато хто не може втямити , нащо потрібні районні ради в Києві (хоча я не знаю жодної столиці без такого місцевого субсамоврядування: в Римі таких районів близько 20-ти, в Пхеньяні 10, в Каракасі 5, але їх повноваження в чомусь важливіші міської влади, принаймні поліція там підпорядкована по-нашому районам).

    якби я був рыґі-аналом, я би теж не розумів, навіщо. Наше світле майбутнє - адмінподіл на 7 рыґіонів, очолюваних сімома Паханами, один з яких за сумісництвом є Паханом Паханів. Відмінність від правильного європейського феодалізму - пахани не мають достатнього авторитету на керованих територіях. І відмовляються відповідати за добробут підданих.

    згоден, Омельченко, штовхаючи реформи під себе любимого, не розумів, що всі його роками накопичені персональні повноваження, можуть протягом пари днів перейти до іншої особи. Але хіба один Омельченко припускався такої помилки?

    бардак в країні є прямою похідною від від конфлікту між виборними радами та призначуваною президенстською вертикаллю. Звичайно, можна спробувати розпустити всі виборні органи. Але це зветься диктатурою. Дуже сумніваюсь, що воно проканаєтъ


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".