Методика вишколу ОУН-УПА (архів)
09/15/2010 | zmej_gorynych
Давно шукав документи на тему сабджу (http://sirivovky.blogspot.com/2010/09/url_15.html). І раніше таки не знаходив. Вельми засекречена від нас була історія України. І підарас-табакі все робить для того, щоби і далі "кровава гебня" трактувала нашу історію по-своєму.
І лише дякуючи Руслану Забілому і піднятій хвилі обурення щодо його звинувачення хохляндською ФСБшною філією мені таки вдалося задовольнити свою цікавість.
І хочеться відразу якнайширше її "підсвітити" і розповсюдити. Зокрема цитата:
В наших рядах є, до нашого руху включаються, люди з різних середовищ, з різним степенем загальної чи спеціяльної освіти. Всім їм треба допомогти в опануванні того всього комплексу знань, який є необхідний для кожного члена ОУН, а потім допомогти їм станути на такому щаблі в організаційній гієрархії, на якому вони могли б проявити максімум своїх здібностей та принести найбільше користей Організації. До тих знань входять питання з українознавства, ідеології, політики українського націоналістичного руху, совєтознання, різні питання нашої організаційної роботи в середині і назовні Організації: справи про-паганди, служби безпеки, конспірації і ряд інших.
Зовсім зрозуміло, що люди з вищою загальною освітою далеко скорше опанують потрібні знання вже самим фактом свого умового вироблення. Далеко трудніша справа а тими, які приступають до нас з початковою освітою 4-7 кл. Справа уможливлення росту саме цим людям є, власне, і основним питанням цієї статті. Їм саме треба приділити якнайбільше уваги, бо саме вони в найбільшій своїй масі творять склад ОУН. Людей з середньою освітою є вже далеко менше, і їхній наплив до Організації є також менший. Подібно мається справа з людьми вищої освіти.
Причиною такого стану є саме система большевицького правління: большевики дають змогу вчитися лише тим, які всеціло стоять за їхнім політичним ладом, або тим, які свої правдиві погляди вміло перед ними закривають. Треба сказати, що тих других є доволі багато, та з-дебільша з них користає на практиці невелика кількість. Здобувши собі освітою краще місце в суспільстві, вони звичайно віддаляються від народу і його страждань.
Для мене особисто виділена жирним шрифтом відвертість стала несподіванкою. Бо їй-Бо не думав, що вже в січні 1949 року високоосвічені люди були переважно "селективними совєцкіми гандонами".
І лише дякуючи Руслану Забілому і піднятій хвилі обурення щодо його звинувачення хохляндською ФСБшною філією мені таки вдалося задовольнити свою цікавість.
І хочеться відразу якнайширше її "підсвітити" і розповсюдити. Зокрема цитата:
В наших рядах є, до нашого руху включаються, люди з різних середовищ, з різним степенем загальної чи спеціяльної освіти. Всім їм треба допомогти в опануванні того всього комплексу знань, який є необхідний для кожного члена ОУН, а потім допомогти їм станути на такому щаблі в організаційній гієрархії, на якому вони могли б проявити максімум своїх здібностей та принести найбільше користей Організації. До тих знань входять питання з українознавства, ідеології, політики українського націоналістичного руху, совєтознання, різні питання нашої організаційної роботи в середині і назовні Організації: справи про-паганди, служби безпеки, конспірації і ряд інших.
Зовсім зрозуміло, що люди з вищою загальною освітою далеко скорше опанують потрібні знання вже самим фактом свого умового вироблення. Далеко трудніша справа а тими, які приступають до нас з початковою освітою 4-7 кл. Справа уможливлення росту саме цим людям є, власне, і основним питанням цієї статті. Їм саме треба приділити якнайбільше уваги, бо саме вони в найбільшій своїй масі творять склад ОУН. Людей з середньою освітою є вже далеко менше, і їхній наплив до Організації є також менший. Подібно мається справа з людьми вищої освіти.
Причиною такого стану є саме система большевицького правління: большевики дають змогу вчитися лише тим, які всеціло стоять за їхнім політичним ладом, або тим, які свої правдиві погляди вміло перед ними закривають. Треба сказати, що тих других є доволі багато, та з-дебільша з них користає на практиці невелика кількість. Здобувши собі освітою краще місце в суспільстві, вони звичайно віддаляються від народу і його страждань.
Для мене особисто виділена жирним шрифтом відвертість стала несподіванкою. Бо їй-Бо не думав, що вже в січні 1949 року високоосвічені люди були переважно "селективними совєцкіми гандонами".
Відповіді
2010.09.15 | rais
Комбанда таким чином робила і робить люстрацію.
А ми все соромимося її застосувати до злочинної влади.Неможна, не толерантно це.
2010.09.15 | Мірко
Може час відновити "Просвіту"
у фізичній як і в мережеві формі розповсюдити по Україні.2010.09.16 | selu
Вчив я вас, що таке толерантність. Що з того?
2010.09.15 | igorg
Це так, совєти використали освіту як інструмент упокорення
Але є ще один важливий момент. Перед тим вони провели повну зачистку освічених людей не їхнього розливу. А тих кого залишили взяли під дуже пильний контроль. Це велика біда, бо саме українська Просвіта дуже просунула українську справу.Й тим самим вони зайнялися й зараз. У фокусі руйнування української історичної школи, що вже склалася й радикально відрізняється від совєцької й російської. Й в Україні це зробити так відверто як у Росії не вдасться. Тому буде тактика поступового видушування. Будуть валити на захистах, не пускати до друку, не брати у спецради й т.д. Аби за 5-10 років місця вимираючих совєцьких динозаврів зайняли Табакі свіжого розливу.
2010.09.15 | zmej_gorynych
Re: Це так, совєти використали освіту як інструмент упокорення
Ви, на жаль, стопудово праві.Єдина надія та сподівання на нас самих.
Мій колега та товариш, колишній морський офіцер, колись давно сказав мені, що на заняттях в училищі їм викладачі говорили, що найкращі "морпєхи", котрих як правило залишали на смерть (прикривати відхід головних сил, чи посилали в дозори), це були 40-50> річні похмурі дядьки. Котрі знали за що помирати.
Мені здяється, що я тепер зрозумів що ці дядьки відчували і чому їм було "за щастя" (чи, скоріше, "плювати") йти на найризикованіші позиції.
Колись мій батько написав ось цю статтю: http://bh42.blogspot.com/2009/03/blog-post_28.html
Там в самому кінці він посилається на вірші Христинки Мулик, учениці 10-го класу:
«А вже тоді повстануть духом сильні,
Тоді і будуть люди наші вільні.
І з гордістю піднімем догори
Яскраві синьо-жовті прапори».
Тепер Христя підросла і через рік відповіла особистим листом ось так (думаю, вона вибачить за його оприлюднення без явного її ж дозволу):
Не соромтесь переді мною... Достатньо того, що мені соромно перед вами за моє покоління. Доречне риторичне запитання: чи оцінена ваша праця, ваша жертва нами,тими, хто мав би перейняти естафету і продовжити боротьбу за Україну. Де там! На жаль, такі в меншості! Залишилось 10 хвилин до Дня Незалежності, а я не впевнена що люди це відчувають. Навіть не намагаються відчути. Сумно і слізно. Не опускайте руки, бо в нашого покоління без вашої допомоги забракне сил. (З повагою Мулик Христина)
igorg пише:
> Але є ще один важливий момент. Перед тим вони провели повну зачистку освічених людей не їхнього розливу. А тих кого залишили взяли під дуже пильний контроль. Це велика біда, бо саме українська Просвіта дуже просунула українську справу.
> Й тим самим вони зайнялися й зараз. У фокусі руйнування української історичної школи, що вже склалася й радикально відрізняється від совєцької й російської. Й в Україні це зробити так відверто як у Росії не вдасться. Тому буде тактика поступового видушування. Будуть валити на захистах, не пускати до друку, не брати у спецради й т.д. Аби за 5-10 років місця вимираючих совєцьких динозаврів зайняли Табакі свіжого розливу.
2010.09.15 | Мірко
Re: Це так, совєти використали освіту як інструмент упокорення
Але з діяспорою все мали клопіт. На то й була залізна занавіса.Без такої стіни Табачникам буде багато тяжче.
Може й тому понаселяли такі форуми як цей, ідіотами що принаймі раз на день відповідають заграничним що ніби ті що далеко нічого не знають і не бачуть.
2010.09.16 | zmej_gorynych
А ось гебістсько-кремлядські методи приборкання партизанів (л)
"Монография, изданная Главным командованием ВВ и институтом военной истории "Армия и внутренние войска в противопартизанской и противоповстанческой борьбе", 1997 г."http://rapidshare.com/files/129962643/Armiya_i_vnutrennie_voyska.rar.html%20
Сам ще не читав, тому не можу нічого конкретного сказати про дане джерело. Але наступна цитата говорить про те, що прочитати його таки варто: "Наиболее мощной, непримиримой, опытной и изощренной в методах действий была военно-политическая организация радикальных украинских националистов. Созданная еще в конце 20-х годов, она преследовала одну только цель - достижение любыми способами независимости Украи¬ны. Радикализм украинского национализма объяснялся уже тем, что на протяжении более 500 лет западноукраинские земли попеременно находи¬лись под фактическим диктатом венгерских, польских, австрийских, ру¬мынских, немецких оккупантов. Уже поэтому присоединение этих облас¬тей накануне мировой войны к Советскому Союзу воспринималось значи¬тельной частью местного населения как очередная смена одного оккупаци¬онного режима на другой."