Глибоко символічна світлина, московський відстій для України.
09/19/2010 | Pavlo
Кращої метафори медвепутинських пропозицій Україні не придумати. "Вже не трактор, але ще не автомобіль", як казали за це чудо ще півстоліття тому. Відстій, униле гівно.
Бандюк-президент, який по жизні їздить на Бентлі, на камеру сідає в тарандайку північного сусіда, картина цілісна і об"ємна.
Відповіді
2010.09.19 | rais
100 % відстій...
Безхребетне завжди буде тулитися до Уральських хребтів.2010.09.19 | Хвізик
Ви просто не знаєте історії виникнення цього авта
Насправді, Побєда - це американська машина2010.09.19 | Shooter
Ви не знаєте
Навіть якщо так, то все одно це яскраве свідчення московсько-совіцької відсталости. Точно так само як і ВАЗ.2010.09.19 | Джон Кайф
ну не заради авта ця акція робилася ж (\)
http://unian.net/ukr/news/news-396551.html2010.09.19 | rais
Але все одно, як казав класик, блиск !
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?key=1284912712&trs=-1&bn=maidan_free&site=maidan2010.09.19 | Джон Кайф
про Глухів? Re: Ви просто не знаєте історії
на УНІАНі пишуть, що триста років тому в Глухові Петро І заочно стратив Мазепутак шо Янукович все ще на службі москві
2010.09.19 | rais
Все вірно , тільки навпаки.
Насправді більшисть технологій та обладнання поцуплено і не лише совком з німецьких заводів. Так автомат шмайсер - трансформувався у АК, М-16. А ось моделі авто компанії "Опель" трансформувалися у "Москвіч", "Победу", "Волгу". Доречи у Польші "ПОБЕДА" теж випускалася тільки під назвою "ВАРШАВА".Теж саме торкнулося і BMW : "После окончания второй мировой войны в судьбе BMW наступил перелом. Завод в Эйзенахе оказался в зоне советской оккупации и, как многие другие промышленные предприятия, подлежал демонтажу и вывозу в СССР. Однако в 1945 году группа энтузиастов обратилась к главе советской военной администрации в Германии маршалу Георгию Жукову с просьбой разрешить продолжить производство автомобилей в Эйзенахе. Жуков пошел навстречу, и в соответствии с подписанным им приказом № 93 на заводе возобновился выпуск легковых автомобилей BMW для СССР"
Таким чином Совок прибирав сміття та старі технології, що дозволило німцям розвиватися далі швидшими кроками. Совок, як завжди залишився із брухтом на довгі роки.
2010.09.19 | Хвізик
купу автозаводів у СССР поставили американці
ще до війни, а особливо під час війнизокрема, Горьковский атозавод, де ці машини робилися, це насправді завод Форда
а такі от "побєди" і у Штатах випускалися з тою різницею, що у американського авта двигун мав 6 циліндрів, а совєти його вкоротили до 4х. в принципі один той самий двигун, навіть багато деталей підходить
2010.09.19 | Адвокат ...
А не Опель?
2010.09.19 | Pavlo
Нє, з Опеля зробили "Масквіч".
2010.09.19 | rais
з Опеля. Вчить матчасть
"Опель-Капитан" - прототип "ПОБЕДЫ""Вениамин Самойлов переосмыслил кузов немецкого Kapitän’a и создал обтекаемую конструкцию без выступающих крыльев, с утопленными фарами. Задние двери навешивались, как у Опеля, на задних стойках."
http://gaz20.spb.ru/history_1943-1945.htm
Але то таке...
2010.09.19 | Хвізик
Re: з Опеля. Вчить матчасть
rais пише:> "Опель-Капитан" - прототип "ПОБЕДЫ"
>
> "Вениамин Самойлов переосмыслил кузов немецкого Kapitän’a и создал обтекаемую конструкцию без выступающих крыльев, с утопленными фарами. Задние двери навешивались, как у Опеля, на задних стойках."
>
> http://gaz20.spb.ru/history_1943-1945.htm
>
> Але то таке...
Опель - то також американська технологія - Дженерал Моторс
2010.09.19 | rais
Саме з німецького Opel Kapitän 1938 року випуску.
1941-1943 рік. Самойлов дивився на трофейні зразки авто."Было решено взять за образец кузов немецкого Opel Kapitän образца 1938 года.
Капитан сочетал в себе здоровый немецкий консерватизм и в то же время вобрал в себя все новейшие технологии, доступные европейским конструкторам на тот момент. Пожалуй, это была лучшая немецкая машина в своем классе.
Случай не заставил себя ждать. Уже в 1941 году с первыми трофеями Красной Армии на Горьковский автозавод им. Молотова попал отбитый у вермахта Opel Kapitän."
http://gaz20.spb.ru/history_pre-pobeda.htm
2010.09.19 | Хвізик
Вам буде цікаво глянути на цю статтю (л)
і на фотки в нійсеред інших, там є і фото побєди - кайзер делюкс 49го року
http://www.allpar.com/cars/adopted/kaiser.html
і я згадав про двигун победи - це додж вкорочений, здається 38го чи 37го року розробки
2010.09.19 | rais
Дякую, цікава стаття, але погляньте на роки.
Глянув. Дуже дякую, дійсно цікавий лінк.Але будь ласка погляньте на роки - Опель 1938 рік, Кайзер 1949 рік.
Та й в самій назві "Кайзер" вам не вбачається щось Саксонське?
2010.09.19 | Хвізик
Re: Вам буде цікаво глянути на цю статтю (л)
rais пише:> Глянув. Дуже дякую дійсно цікавий лінк.
> Але погляньте на роки - Опель 1938 рік, Кайзер 1949 рік.
так уже ж поглянув і навіть добавив у Ваш ряд: Додж 38й рік
Таке враження, ніби всі одне в одного тирили і пристосовували, як могли
2010.09.19 | rais
Так працюють на користь держави.
Розвідка, сер, дарма хліб не їсть у всі часи.Незалежній б Україні такі служби. Чи не так пане Валентине?
Зараз Шоне скаже, що і Налівайченко тут нічого не читає.
2010.09.19 | rais
"Победа" - "Опель-Капітан"
На той час Победа коштувала 9000 руб.http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1280435533&first=1284890158&last=1284810016
2010.09.19 | Хвізик
давня реклама Москвича?
2010.09.19 | rais
Ja genau !
2010.09.19 | stryjko_bojko
хвізик пролітає...
Це була перероблена "Opel Kapitän".2010.09.19 | Хвізик
подивіться мою дискусію з Райсом
Опель - то був завод Дженерал моторс2010.09.19 | rais
Ja genau ! Enterprise Ford.
Ja genau ! Enterprise Ford. Але авто...Ми ж з вами з'ясували невизначеність приоритетів. Хто в кого що спер "Додж" у "Опеля" чи навпаки, знають лише колегі Маломужа, та архіви КДБ (бо і про завод Форда у 33 роки мало хто знав).
Хвізику, здавайся! Stryjko_bojko сказав капут, значить капут.
2010.09.19 | Хвізик
Re: подивіться мою дискусію з Райсом
rais пише:> Ja genau ! Enterprise Ford. Але авто...
>
> Ми ж з вами з'ясували невизначеність приоритетів. Хто в кого що спер "Додж" у "Опеля" чи навпаки, знають лише колегі Маломужа, та архіви КДБ (бо і про завод Форда у 33 роки мало хто знав).
>
> Хвізику, здавайся!
чого мені здаватися??? я картину бачу приблизно таку:
у роки великої депресії амери продавали свої технології направо і наліво, і зовсім без розбору, хоч сталіну, хоч гітлеру.
продавали цілими заводами, і не лише автомобільними, але й паровозними, і танковими, і авіа...
авто це явно розроблялося ще до війни. я готовий припустити участь німців у розробці кузова. Двигун же розроблявся у США однозначно. Совєти однозначно ці креслення вкрали. Можливо й у німців. Двигуна ж Совєти мали від Доджа безпосередньо, бо цей самий двигун вже багато років використовувася на інших совєцьких автівках.
Під час війни випускати цю прикольну тачку було нікому: не до неї було. А от після війни її випуск дуже шидко налагодили у США (бо американські технології і американська, можливо частково, розробка) і в Совку. Зауважте, що в Совку її випуск здійснювався не на нововкрадених німецьких заводах, а іменно на американському - у Горькому, певно тому, що там найбільш підходяще устаткування: американська машина має робитися на американському обладнанні
У США цих авт було наштамповано неймовірно багато. Їх і зараз можна побачити в багатьох колекціонерів. На будь-якому автошоу обов‘язково буде кілька таких от "Побєд", випущених не лише пом‘янутим вище по гілці Кайзером, але й купою інших фірм. До речі, "Волга ГАЗ21" тут також була наштампована не меншою кількістю
От що Совок не зумів зробити, так це налагодити випуск нормальної коробки передач. На Побєді передачі переключаються дуже важко, бо навіть нема синхронизаторів. А в США 90% цих машин йшли з автоматом.
2010.09.19 | rais
Вважаю це не є предметом обговорення цієї гілки, але
Предметом дискуту є автомобіль, а не завод. Німці долучалися не лише до розробки кузова. Навіть оптику фар сов'єти замовляли у мериканців вже у 1947 році. Тим більш реекспортний варіант 1949 року в USA таки "Кайзер". Далі предметом обговорення стає продаж. Але німцям такі технології до продажу були заборонені. Версаль, так ссать...Далі - рейх міцніє і всіма силами розробляє, збирає і модернизує все що стосується корпусів, двигунів, зв'язку... А те що німці давно є визнанними в галузі механіки нікому доводити не треба. Opel Kapitän зразку 1938 року - німецьке авто. Тому можна говорити про приоритети і далі. Але приклад Попова і Марконі доводить, що радіо таки винайшов Никола Тесла.
Але то таке...
2010.09.19 | Хвізик
Re: Вважаю це не є предметом обговорення цієї гілки, але
rais пише:> Предметом дискуту є автомобіль, а не завод. Німці долучалися не лише до розробки кузова. Навіть оптику фар сов'єти замовляли у мериканців вже у 1947 році. Тим більш реекспортний варіант 1949 року в USA таки "Кайзер". Далі предметом обговорення стає продаж. Але німцям такі технології до продажу були заборонені. Версаль, так ссать...
> Далі - рейх міцніє і всіма силами розробляє, збирає і модернизує все що стосується корпусів, двигунів, зв'язку... А те що німці давно є визнанними в галузі механіки нікому доводити не треба. Opel Kapitän зразку 1938 року - німецьке авто. Тому можна говорити про приоритети і далі. Але приклад Попова і Марконі доводить, що радіо таки винайшов Никола Тесла.
>
> Але то таке...
ну як може на суто німецькій розробці опинитися американський двигун???
крім того, Ви ігноруєте той факт, що Опель то був Дженерал Моторс
2010.09.19 | rais
Хвізики не здаються ?
Ми говоримо про авто? Судячи з призвища Кайзер, німці працювали і в Штатах. Двигуни доводили також німці. Вони ж скоріш за все добували і інформацію для Väter Land. Про що доречи свідчить активність американської контррозвідки в цей час.І ще. Скажить будь ласка які двигуни стоять на російських літаках? Мотор Січь? Дженерал Моторс? Від цього вони перестають бути російськими?
Не можу обговорювати яким чином наповнювався завод Опеля, але все що на ньому вироблялося вже було німецьким. Совєти копіювали німецький трофей, а не презент Дядьки Сема. Хвізику - здавайся.
2010.09.19 | Джон Кайф
ця теж - пітух завжди пітух Re: Глибоко символічна світлина
янукович пристроївся ззадуі обличчя засяяло веселими спогадами
2010.09.19 | Джон Кайф
мені більше подобається оцей репортаж: (\)
Maiden (Ukraine, Kiev): АвтопробегИтак, желтая поездка премьера на ладокалине разбила сердце сразу двум государям, нашему маленькому венценосцу и огромному украинскому венкоборцу. Медведев и Янукович, просидев в аське сутки, родили неожиданную идею: поехать тоже. Много споров было о том, на чем. Медведев настаивал на Segway, Янукович предлагал лошадь, страсти накалились, дело дошло до угроз с украинской стороны и всхлипываний с российской. Примирил стороны опять же Владимир Путин, строго-настрого попросивший Дмитрия Анатольевича самому за руль не садиться. Януковичу же по воровским законам нельзя лично вести авто, сопровождаемое ментами. В итоге высокая и низкая договаривающиеся стороны пришли к тому, что основная часть автопробега будет проведена на поезде, а у российско-украинской границы они немного проедут на других транспортных средствах. Медведев на любимой своей педальной "Победе", Янукович пока не решил, что угнать...
http://unian.net/ukr/comments/396551
2010.09.19 | rais
Не забудьте і про " Леніна в кепці ".
"Верной дорогй идете". Київ - Санкт Пітербург. Так вдало все склалося на тій площі, і Микола ІІ з Медведєвим, і Януковоч з Леніним. Ну просто тобі "Ленінським шляхом" товаріши йдуть до "самодержавия"...2010.09.20 | Мартинюк
"Ударим автопробігом" - то хто з них Козлевич?
2010.09.20 | Адвокат ...
Як хто?-- Ґамнюковічь,-- шо бля!
2010.09.20 | rais
Re: "Ударим автопробігом" - то хто з них Козлевич?
Мартинюку 5 балів за підкинуту тему!