Мак-Дональдс прореагував на скаргу щодо утиску україномовних.
09/21/2010 | АБВГ
Шановні однодумці, ще за часів Совка прибалти зірко підмічали порушення своїх мовних прав і завалювали листами з обуренням місцеву владу, коли таке траплялось. Це давало ефект.
Як бачите, київському Мак-Дональдсу скандали теж не потрібні.
Зі свого боку ми понинні завжди домагатись дотримання наших мовних прав.
Шановний пане!
Перш за все, дозвольте подякувати Вам, що Ви є відвідувачем нашого закладу й знайшли час звернутися до нас із коментарем, щодо діяльності нашої компанії.
Ми прагнемо, щоб усі відвідувачі отримували швидке та бездоганне обслуговування, що відповідає їх очікуванням. Ми навчаємо наших співробітників висококваліфікованій техніці виробництва та культурі обслуговування.
З початку роботи в Україні наша компанія використовує виключно українську мову в рекламних та інших комунікаційних матеріалах. Переважна більшість наших працівників спілкується українською мовою, інформацію про наші страви, меню, інші матеріали надано відвідувачам виключно українкою мовою.
З іншого боку, ми не можемо дискримінувати наших працівників за мовними ознаками, адже стаття 24 Конституції України передбачає, що “Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками...”. Ті зі співробітників, які вільно володіють українською мовою, завжди раді прийняти Ваше замовлення.
Хочемо також зауважити, що ми звернули увагу працівників МакДональдз у м. Києві, про яке йдеться у Вашому листі, на важливість дотримання стандартів обслуговування МакДональдз.
З повагою,
ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд»
Subject: Дискрим?нац?я в Мак-Дональдс?
Шановні керівники Мак-Дональдсу в Києві, доброго дня.
Звертаю Вашу увагу, що у закладах, розміщених у Києві, не дотримуються стандарти обслуговування, які є стандартними для Мак-Дональдсу в усіх інших країнах. Ваш персонал часто не володіє державною мовою країни і агресивно відмовляється нею спілкуватись. Важко повірити в те, що Ви проінформовані про таке неподобство. Дуже прошу провести силами адміністрації Ваших закладів навчання обслуговуючого персоналу українській мові в рамках їхніх службових обов"язків.
Звертаю увагу, що по міжнародним стандартам функціонально неграмотним вважається той, хто не може прочитати просту інструкцію і керуватись нею. Набір на роботу в Мак-Дональдси Києва функціонально неграмотних співробітників не тільки негативно впливає на імідж Мак-Дональдса, а й на прибутковість Вашого бізнесу.
Дякую за розуміння.
Як бачите, київському Мак-Дональдсу скандали теж не потрібні.
Зі свого боку ми понинні завжди домагатись дотримання наших мовних прав.
Шановний пане!
Перш за все, дозвольте подякувати Вам, що Ви є відвідувачем нашого закладу й знайшли час звернутися до нас із коментарем, щодо діяльності нашої компанії.
Ми прагнемо, щоб усі відвідувачі отримували швидке та бездоганне обслуговування, що відповідає їх очікуванням. Ми навчаємо наших співробітників висококваліфікованій техніці виробництва та культурі обслуговування.
З початку роботи в Україні наша компанія використовує виключно українську мову в рекламних та інших комунікаційних матеріалах. Переважна більшість наших працівників спілкується українською мовою, інформацію про наші страви, меню, інші матеріали надано відвідувачам виключно українкою мовою.
З іншого боку, ми не можемо дискримінувати наших працівників за мовними ознаками, адже стаття 24 Конституції України передбачає, що “Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками...”. Ті зі співробітників, які вільно володіють українською мовою, завжди раді прийняти Ваше замовлення.
Хочемо також зауважити, що ми звернули увагу працівників МакДональдз у м. Києві, про яке йдеться у Вашому листі, на важливість дотримання стандартів обслуговування МакДональдз.
З повагою,
ПІІ «МакДональдз Юкрейн Лтд»
Subject: Дискрим?нац?я в Мак-Дональдс?
Шановні керівники Мак-Дональдсу в Києві, доброго дня.
Звертаю Вашу увагу, що у закладах, розміщених у Києві, не дотримуються стандарти обслуговування, які є стандартними для Мак-Дональдсу в усіх інших країнах. Ваш персонал часто не володіє державною мовою країни і агресивно відмовляється нею спілкуватись. Важко повірити в те, що Ви проінформовані про таке неподобство. Дуже прошу провести силами адміністрації Ваших закладів навчання обслуговуючого персоналу українській мові в рамках їхніх службових обов"язків.
Звертаю увагу, що по міжнародним стандартам функціонально неграмотним вважається той, хто не може прочитати просту інструкцію і керуватись нею. Набір на роботу в Мак-Дональдси Києва функціонально неграмотних співробітників не тільки негативно впливає на імідж Мак-Дональдса, а й на прибутковість Вашого бізнесу.
Дякую за розуміння.
Відповіді
2010.09.21 | Pavlo Z.
Чудово! Лише одне маленьке "але":(
АБВГ пише:> > Звертаю увагу, що по міжнародним стандартам
Треба: "за міжнародними стандартами"