сміттєспалювальний завод в центрі Києва(\)
09/24/2010 | Джон Кайф
http://tttoop.info/page/LesyaOrobets.htm
Сьогодні нарешті потрапила з представниками громадськості до глибоко законспірованого на території депо ст. «Київ-пасажирський» об’єкта – підприємства зі спалювання сміття під кодовою назвою МПК-400, яке наче тільки планують збудувати". Маскування – «залізне» і високе.
На власні очі побачила те, у що ще тиждень тому просто не могла повірити:
1. Об’єкт не лише стоїть, але й активно працює за 125 метрів від музичної школи і житлових будинків в одному з найбільш густо заселених й екологічно складних районів Києва – тут вдвічі перевищено гранично допустиму концентрацію викидів діаксиду азоту(:
Зверніть увагу на фото наче «непрацюючого» обладнання, на якому зі слів працівників депо сміття палять вже місяці зо два.
2. Необхідних дозвільних документів ділки не мають (див. відео, де вони самі це визнають)), а ті що є в них є відверто сфальсифіковано (див. звернення до МОЗ і ГПУ).
Отже, що маємо «в сухому залишку» і що робимо далі?
= Чи є безпечним це виробництво?
Південно-західна залізниця наголошує на відсутності шкідливого впливу МПК-400 на навколишнє середовище, демонструючи 1) ідилічні малюночки свіжефарбованого заводу зі спалення сміття і 2) висновок СЕС, що «шитий білими нитками» і, судячи з усього, отриманий корупційним шляхом.
При цьому відповідно до проектної документації МПК-400 викидатиме щорічно в атмосферу близько 3, 3 тон шкідливих речовин, у тому числі: діаксиду азоту – півтори тони т/рік, півтонни – оксиду вуглецю, хлористого водню – три центнери т/рік, діоксиду сірки – два центнери на рік і т.д.
А як наразі впливає МПК-400 на навколишнє середовище, краще запитати у мешканців сусідніх будинків – по Борщагівській 46/1, 16 і 10! Вони знають про спалювання сміття не за ідилічними малюнками підприємства «на камеру» - а за його смородомL. Запитайте в них, що вони думають про відсутність шкідливого впливу МПК-400 на навколишнє середовище.
= Чи є в такому розміщенні критична потреба?
Чи доцільно розміщувати шкідливе виробництво в густонаселеному районі, де вже маємо не менше 2 гранично допустимих концентрацій (ГДК) діаксиду азоту і критичне перевищення ГКД по оксиду вуглецю, хлористого водню діоксиду сірки?
Упевнена: ні! Місце подібних підприємств – за містом!
Якщо керівництво ПЗ залізниці думає інакше – нехай розміщує його на подвір’ї власного офісу або вдома.
= Чи можна довіряти інформації про МПК-400, розміщеній на офіційному сайті П.-З.З.?
У жодному разі.
1) МПК-400 там названо «мобільним транспортним обладнанням, установленим на залізничній платформі, для переробки відходів». Між тим, згідно з проектною документацією, він важить 600т і прив’язаний до «спеціально обладнаної площадки» і оснащений трубою заввишки 10,5 метрів. Про яку мобільність ідеться? Це – підприємство, прив’язане дозволом Держдепартаменту пожежної безпеки до конкретного місця на схемі депо.
До речі виявлена сьогодні труба в рази менша (див. фото). Тоді на яке саме обладнання отримано висновок СЕС?
2) На сайті згадується про те, «на встановлення обладнання» отримано погодження Київської лінійної СЕС МОЗ України за № 02-01-07/709 від 12.05.2010р. Між тим, Висновок за № 02-01-07/709 від 12.05.2010р. видано «на проект будівництва», яке потребує громадських слухань до його початку!
= Чи є законною експлуатація МПК-400?
Нагадаю, що згідно проектної документації завод має шкідливі викиди.
Навіть дослідна експлуатація (хороший термін придумалиJ – вони б ще ядерний реактор у центрі міста випробовувалиL) такого підприємства потребує щонайменше 3 (!) дозволів.
1. Дозвіл СЕС. Вони його мають – правдами чи неправдами. Упевнена, що неправдами, бо відверто «шитий білими нитками».
Там фальсифіковано:
а) адреси найближчих будинків (за даним документом найближчі житлові будинки знаходяться за адресами: вул. Борщагівська, 146/1 та вул. Борщагівська, 97-А, що не відповідає дійсності – відповідно – Борщагівська, 16 і 46/1)
а) формулювання нормативних актів (в тексті Висновку фальсифіковано формулювання Додатку № 4 до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України №173 від 19.06.96 р. Зокрема, там ідеться про таке: «За санітарною класифікацією «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів. ДСП №173-96» (додаток № 4) для стаціонарних сміттєспалювальних та сміттєпереробних заводів розмір санітарно-захисної зони становить 500 метрів». Між тим, в оригінальному тексті підзаконного акту це правило поширюється не лише на стаціонарні, але й усі без винятку заводи подібного профілю. Таке пересмикування й фальшування тексту нормативного акту надає авторам Протоколу псевдо-підстави для виведення МПК-400 за межі дії даних вимог і дійти вкрай суперечливого висновку щодо відповідності проекту вимогам діючого санітарного законодавства України).
Я вже направила відповідне звернення до МОЗ і ГПУ з вимогою провести повторну – цього разу об’єктивну експертизу. І повірте мені, я подбаю, аби в її складі опинилися чесні і фахові експерти.
2. Дозвіл Солом’янської райдержадміністрації у вигляді підпису його голови.
Але перед тим мають бути проведені громадські слухання.
У зв’язку з ними я б хотіла наголосити на 2 речах:
- про них згадали тільки після того, як я про це написала в УП;
- за оцінкою того, що я сьогодні побачила, не виключаю традиційного в таких випадках сценарію з підвезення бомжів – закликаю ЗМІ: будьте напоготові!
3. Позитивний висновок Державної екологічної експертизи.
Навіть дослідна експлуатація підприємства, що має шкідливі наслідки, без висновків такої експертизи – кримінально карана справа.
(Здійснення Державної екологічної експертизи якої згідно зі ст. 20 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» належить винятково до компетенції уповноважених органів державного управління в галузі охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів, у даному разі Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві).
Я вже звернулася до Генпрокуратури з вимогою вжити відповідних заходів прокурорського реагування. За тиждень отримаю відповідь.
Сьогодні нарешті потрапила з представниками громадськості до глибоко законспірованого на території депо ст. «Київ-пасажирський» об’єкта – підприємства зі спалювання сміття під кодовою назвою МПК-400, яке наче тільки планують збудувати". Маскування – «залізне» і високе.
На власні очі побачила те, у що ще тиждень тому просто не могла повірити:
1. Об’єкт не лише стоїть, але й активно працює за 125 метрів від музичної школи і житлових будинків в одному з найбільш густо заселених й екологічно складних районів Києва – тут вдвічі перевищено гранично допустиму концентрацію викидів діаксиду азоту(:
Зверніть увагу на фото наче «непрацюючого» обладнання, на якому зі слів працівників депо сміття палять вже місяці зо два.
2. Необхідних дозвільних документів ділки не мають (див. відео, де вони самі це визнають)), а ті що є в них є відверто сфальсифіковано (див. звернення до МОЗ і ГПУ).
Отже, що маємо «в сухому залишку» і що робимо далі?
= Чи є безпечним це виробництво?
Південно-західна залізниця наголошує на відсутності шкідливого впливу МПК-400 на навколишнє середовище, демонструючи 1) ідилічні малюночки свіжефарбованого заводу зі спалення сміття і 2) висновок СЕС, що «шитий білими нитками» і, судячи з усього, отриманий корупційним шляхом.
При цьому відповідно до проектної документації МПК-400 викидатиме щорічно в атмосферу близько 3, 3 тон шкідливих речовин, у тому числі: діаксиду азоту – півтори тони т/рік, півтонни – оксиду вуглецю, хлористого водню – три центнери т/рік, діоксиду сірки – два центнери на рік і т.д.
А як наразі впливає МПК-400 на навколишнє середовище, краще запитати у мешканців сусідніх будинків – по Борщагівській 46/1, 16 і 10! Вони знають про спалювання сміття не за ідилічними малюнками підприємства «на камеру» - а за його смородомL. Запитайте в них, що вони думають про відсутність шкідливого впливу МПК-400 на навколишнє середовище.
= Чи є в такому розміщенні критична потреба?
Чи доцільно розміщувати шкідливе виробництво в густонаселеному районі, де вже маємо не менше 2 гранично допустимих концентрацій (ГДК) діаксиду азоту і критичне перевищення ГКД по оксиду вуглецю, хлористого водню діоксиду сірки?
Упевнена: ні! Місце подібних підприємств – за містом!
Якщо керівництво ПЗ залізниці думає інакше – нехай розміщує його на подвір’ї власного офісу або вдома.
= Чи можна довіряти інформації про МПК-400, розміщеній на офіційному сайті П.-З.З.?
У жодному разі.
1) МПК-400 там названо «мобільним транспортним обладнанням, установленим на залізничній платформі, для переробки відходів». Між тим, згідно з проектною документацією, він важить 600т і прив’язаний до «спеціально обладнаної площадки» і оснащений трубою заввишки 10,5 метрів. Про яку мобільність ідеться? Це – підприємство, прив’язане дозволом Держдепартаменту пожежної безпеки до конкретного місця на схемі депо.
До речі виявлена сьогодні труба в рази менша (див. фото). Тоді на яке саме обладнання отримано висновок СЕС?
2) На сайті згадується про те, «на встановлення обладнання» отримано погодження Київської лінійної СЕС МОЗ України за № 02-01-07/709 від 12.05.2010р. Між тим, Висновок за № 02-01-07/709 від 12.05.2010р. видано «на проект будівництва», яке потребує громадських слухань до його початку!
= Чи є законною експлуатація МПК-400?
Нагадаю, що згідно проектної документації завод має шкідливі викиди.
Навіть дослідна експлуатація (хороший термін придумалиJ – вони б ще ядерний реактор у центрі міста випробовувалиL) такого підприємства потребує щонайменше 3 (!) дозволів.
1. Дозвіл СЕС. Вони його мають – правдами чи неправдами. Упевнена, що неправдами, бо відверто «шитий білими нитками».
Там фальсифіковано:
а) адреси найближчих будинків (за даним документом найближчі житлові будинки знаходяться за адресами: вул. Борщагівська, 146/1 та вул. Борщагівська, 97-А, що не відповідає дійсності – відповідно – Борщагівська, 16 і 46/1)
а) формулювання нормативних актів (в тексті Висновку фальсифіковано формулювання Додатку № 4 до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів» затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України №173 від 19.06.96 р. Зокрема, там ідеться про таке: «За санітарною класифікацією «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів. ДСП №173-96» (додаток № 4) для стаціонарних сміттєспалювальних та сміттєпереробних заводів розмір санітарно-захисної зони становить 500 метрів». Між тим, в оригінальному тексті підзаконного акту це правило поширюється не лише на стаціонарні, але й усі без винятку заводи подібного профілю. Таке пересмикування й фальшування тексту нормативного акту надає авторам Протоколу псевдо-підстави для виведення МПК-400 за межі дії даних вимог і дійти вкрай суперечливого висновку щодо відповідності проекту вимогам діючого санітарного законодавства України).
Я вже направила відповідне звернення до МОЗ і ГПУ з вимогою провести повторну – цього разу об’єктивну експертизу. І повірте мені, я подбаю, аби в її складі опинилися чесні і фахові експерти.
2. Дозвіл Солом’янської райдержадміністрації у вигляді підпису його голови.
Але перед тим мають бути проведені громадські слухання.
У зв’язку з ними я б хотіла наголосити на 2 речах:
- про них згадали тільки після того, як я про це написала в УП;
- за оцінкою того, що я сьогодні побачила, не виключаю традиційного в таких випадках сценарію з підвезення бомжів – закликаю ЗМІ: будьте напоготові!
3. Позитивний висновок Державної екологічної експертизи.
Навіть дослідна експлуатація підприємства, що має шкідливі наслідки, без висновків такої експертизи – кримінально карана справа.
(Здійснення Державної екологічної експертизи якої згідно зі ст. 20 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» належить винятково до компетенції уповноважених органів державного управління в галузі охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсів, у даному разі Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві).
Я вже звернулася до Генпрокуратури з вимогою вжити відповідних заходів прокурорського реагування. За тиждень отримаю відповідь.
Відповіді
2010.09.25 | Арій.
І правильно. А то що ж - срати будуть кияни а їхнє лайно десь в
селі нюхати?2010.09.25 | Джон Кайф
а некияни в поїздах не сруть?
Арій. пише:> І правильно. А то що ж - срати будуть кияни а їхнє лайно десь в селі нюхати?
2010.09.25 | Арій.
Мав на увазі смітитиRe: а некияни в поїздах не сруть?
некияни теж смітять, але й кияни смітять, коли виїзджають з Києва в "некиїв". Тож кожен бореться зі сміттям у себе, а не вивозить до сусіди. А що як всі некияни будуть звозити сміття в Київ?2010.09.25 | Джон Кайф
а так і мусить бути
Арій. пише:> А що як всі некияни будуть звозити сміття в Київ?
а куди ж іще? в Києві є вчені - от нехай вони і придумають технологію переробки сміття і здійснять