Дещо про Україну без українців - коса заговорила (л)
09/30/2010 | Мірко
http://www.pravda.com.ua/columns/2010/09/28/5424835/
Гарненькі слова тої що з косою. Ну, хтось її написав, як і писали для неї анґлійською у Foreign Affairs ще в 2007-му. Цікавий як Тимошенко поєднає слова із діями, - із прикладів наводжу один - як за наказом Кремля Юля звільнила міністра закордонних справ. А як хіхікалці тепер робити грізну міну борця з тим же Кремлем? (І дивіться які партії голосували за це - і поКАРАйте на виборах.)
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
цитата:
17 лютого 2009 р. на сайті МЗС України з'явилася інформація про те, що в міністерство запросили посла Російської Федерації в Україні Віктора Черномирдіна. Під час зустрічі Огризко висловив Черномирдіну протест стосовно «недружніх і вкрай недипломатичних оцінок, коментарів і висловів на адресу України та її керівництва».
3 березня 2009 р. Верховна Рада України 250 голосами «за» проголосувала за відставку Володимира Огризка з посади міністра закордонних справ України. Зокрема, за його відставку проголосували 174 народні депутати від фракції Партії регіонів, 49 — від БЮТ, 27 — від КПУ.
Гарненькі слова тої що з косою. Ну, хтось її написав, як і писали для неї анґлійською у Foreign Affairs ще в 2007-му. Цікавий як Тимошенко поєднає слова із діями, - із прикладів наводжу один - як за наказом Кремля Юля звільнила міністра закордонних справ. А як хіхікалці тепер робити грізну міну борця з тим же Кремлем? (І дивіться які партії голосували за це - і поКАРАйте на виборах.)
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B3%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BA%D0%BE_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%A1%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
цитата:
17 лютого 2009 р. на сайті МЗС України з'явилася інформація про те, що в міністерство запросили посла Російської Федерації в Україні Віктора Черномирдіна. Під час зустрічі Огризко висловив Черномирдіну протест стосовно «недружніх і вкрай недипломатичних оцінок, коментарів і висловів на адресу України та її керівництва».
3 березня 2009 р. Верховна Рада України 250 голосами «за» проголосувала за відставку Володимира Огризка з посади міністра закордонних справ України. Зокрема, за його відставку проголосували 174 народні депутати від фракції Партії регіонів, 49 — від БЮТ, 27 — від КПУ.
Відповіді
2010.09.30 | samopal
То його за "перемогу у Бухаресті" відставили, нє?
Мірко пише:> 3 березня 2009 р. Верховна Рада України 250 голосами «за» проголосувала за відставку Володимира Огризка з посади міністра закордонних справ України.
Тепер ці ерзац-патрійоти врешті зібралися у один мішок, докинувши туди ще й двох "героїв" - героя "Фаїни" та героя "Артеку". Ці миздобудуть...
2010.09.30 | Isoлято
Що Ви маєте на увазі?
2010.09.30 | samopal
Успішне завалення ПДЧ.
2010.10.01 | Isoлято
"Бухарест" був навесні 2008-го. Огризка відставили в 2009-му.
Не запізно?2010.09.30 | zmej_gorynych
Пам"ятаймо ЗАВЖДИ і НАГАДУЙМО!
Сабдж.... сполотнілу Юлю, здається, 18, чи 19 листопада 2004 року.
І її слова:
- Ви ж розумієте, що коли ви розійдетеся звідси, то нам не жити?
- (люди) Розуміємо!
- Не підете?
- (люди) Ні!!!
- Дякую!
І що, сцуко, лишилося? "НЕ ЗРАДЬ, блять, МАЙДАН!"
2010.09.30 | АБВГ
Ниточка-иголочка: выйди, комсомолочка! Марионеточка на нитках.
2010.09.30 | zmej_gorynych
Я з Вами згоден. Ага. Заднім числом всі розумні :-/
2010.09.30 | Стопудів
Оце ще варто пам'ятати (л)
http://www.pravda.com.ua/articles/2009/06/2/3988036/2010.09.30 | zmej_gorynych
Так. Без сумніву.
2010.09.30 | Bayan
Ви щось того, втратили орієнтацію
Мірко пише:> http://www.pravda.com.ua/columns/2010/09/28/5424835/
>
> Гарненькі слова тої що з косою.
Дивно, що навіть такі затяті як ви це визнають.
> Цікавий як Тимошенко поєднає слова із діями, - із прикладів наводжу один - як за наказом Кремля Юля звільнила міністра закордонних справ.
Діагноз: параноїдально-маніякальний бред.
Людина плутається між майбутнім і минулим, крім того не здатна позбавитись від нав'язливих думок.
>А як хіхікалці тепер робити грізну міну борця з тим же Кремлем? (І дивіться які партії голосували за це - і поКАРАйте на виборах.)
Тобі собачника з Кремля прислали? Чи ти сам його обрав по указці свого фюрера юща, проголосувавши проти "тієї що з косою" за того, "хто проти українського"?
2010.10.01 | Манул
Re: Янучари, чому ви так ненавидите Ю.Тимошенко?
Тому що вона єдиний політичний лідер в Україні, який зможе подолати цю бандитську владу? І подолає, попри усі ваші потуги і смердіння. Буде кращий лідер, ви будете гавкати на нього. Але поки що кращого нема, такі реалії. Тож гавкайте.2010.10.01 | Isoлято
Манул®, чому б Вам самому не піти в ті "лідери"?
Не хочете? А чому?Не можете? А в чому справа?
2010.10.01 | Манул
Re: Isoлято, не з того боку заходите
Isoлято пише:> Не хочете? А чому?
>
> Не можете? А в чому справа?
Не "справа" і не "зліва", а якщо по-українськи питати, то треба: "В чому річ?"
Чи не так?
То москалі питають: "В чьом дєло?" Отож, "В чому справа?" - суржик, калька з москальської мови. Ганьба!
Таким чином, на питання суржикожертв, як каже шановний пан Грушка, і жертв невдалого викиду, як казав мій земляк Остап Бендер, не відповідаю.
А втім, про себе я не приховую, біографію, де народився, де хрестився, що робив і що роблю, викладено в неті детально.
Там є відповідь і на ваше сакраментальне запитання: "В чьом дєло?"
"Дєло в шляпє", - як казав той же Остап Бендер, а як казав відомий старшина роти: "Учітє матчасть", тобто граматику української мови.
А потім запитуйте.
Гаразд?
2010.10.01 | Isoлято
Слів зощітан. Ну тобто з теми Ви з'їхали вдало, вітаю!
Будемо вважати це відповіддю на моє питання.Не вчили Вас у школі Ка-Ґе-Бє бути "лідєром". А вчили тільки з теми з'їжджати...
Хоча... Все-таки ще раз запитаю, згідно з Вашими ж "штандартами": В ЧОМУ РІЧ?
І не треба мене до власних біоґрахвій посилати... або вже, якщо посилаєте, то давайте конкретні лінки.
2010.10.01 | zаброда
БНГ
Манул пише:> Таким чином, на питання суржикожертв, як каже шановний пан Грушка
Він так не каже. То пан з иншим добродієм на латинську H сплутали.
2010.10.01 | rais
Re: Isoлято, не з того боку
Манул, + 12 балів!2010.10.02 | Isoлято
Канєшна, прискіпуватися до слів у повідомленні - це круто!
Тим більше, що там насправді претензія абсолютно на рівному місці: в цьому контексті слово "справа" навіть доречніше, ніж "річ". Ну я панімаю, Ви теж не любите на питання відповідати, і дюже поважаєте тих, хто прохвесійно відбріхується отакими "атмаскамі". Чого й треба було чекати...2010.10.01 | Мірко
Про БЮТівців (л)
http://www.pravda.com.ua/columns/2010/10/1/5434247/Як кажуть sapiens satis.
2010.10.01 | Манул
Re: Про БЮТівців (л)
Мірко пише:> http://www.pravda.com.ua/columns/2010/10/1/5434247/
> Як кажуть sapiens satis.
Пане Мірку, ви вбиваєте. Читаєте магістра політології Павла Подобєда? Що трапилося? Над Ванкувером потужні магнітні бурі? А яке ж ваше громадянство? Якщо ви набули українське, то, якщо не секрет, "проти всіх" голосували, що означє за Януковича?
Смішіть і далі.
2010.10.01 | Мірко
Re: Про БЮТівців (л)
На мою думку Тимошенко ще більший спец-проєкт ҐРУ аніж Янук. Каюся що колись був її прихильником.Українського громадянства не мав і не маю. Але якби міг був голосувати, то на другому турі справді голосував би проти всіх. Задля власної совісті і щоби показати що не зловився на чергову кремлінську спец-операцію.
А на далекий рахунок Янук безпечніший, бо як я писав ще в січні-лютому, проти такого можна підняти бунт а проти Тимошенко не вийшло би, - вона за хитра лисичка.
2010.10.01 | Манул
Re: Про БЮТівців (л)
Мірко пише:> На мою думку Тимошенко ще більший спец-проєкт ҐРУ аніж Янук. Каюся що колись був її прихильником.
> Українського громадянства не мав і не маю. Але якби міг був голосувати, то на другому турі справді голосував би проти всіх. Задля власної совісті і щоби показати що не зловився на чергову кремлінську спец-операцію.
> А на далекий рахунок Янук безпечніший, бо як я писав ще в січні-лютому, проти такого можна підняти бунт а проти Тимошенко не вийшло би, - вона за хитра лисичка.
Пане Мірку, як каже пан Адвокат: "Явки, паролі, псевдоніми!" - тобто хоч малесенький доказ, що Ю.Тимошенко - то спец-проєкт Головного розвідувального управління Генерального штабу Збройних Сил Російської Федерації? Коли ж її завербували російські військові розвідники? Тоді, коли її за вказівкою Кучми, посадили в СІЗО, саме за те, що вона на посаді віце-прем'єр-міністра ліквідувала бартер, припинила усі незаконні оборудки в ПЕК, що після 10 років нарешті почали люди отримувати пенсії, бюджетники - зарплату? Я в той час працював в Секретаріаті РНБОУ, тобто інформацією володію, як була організована та операція, щоб посадити Ю.Тимошенко в тюрму. Але е вдалося. Та якби був хоч один малюсінький доказ вини Ю.Тимошенка, то її б тоді не посадили?
Той факт, що на Ю.Тимошенко вилито десятки тонн лайна, говорить багато про що. Чому так? Певно, ви знаєте відповідь, бо й самі підпрягаєтесь. Але, як каже пан Адвокат, конкретику. Ви розумієте, що відповісти на будь-який закид я можу. Мені Ю.Тимошенко у багатьох речах не подобається, не подобається, що в свою команду вона взяла потенційних зрадників, політичних шахраїв, засланих козачків. Але сьогодні иншого лідера, який би організував спротив банді Януковича, в Україні немає. Можливо, завтра з'явиться, поки що немає. Тож виступати сьогодні проти Ю.Тимошенко - це означає шкодити Україні.
У вас инша думка? Ну що ж, продовжуйте.
2010.10.01 | Мірко
Re: Про БЮТівців (л)
Манул пише:>тобто хоч малесенький доказ, що Ю.Тимошенко - то спец-проєкт Головного розвідувального управління Генерального штабу Збройних Сил Російської Федерації<
Не смішіть. Думаєте ҐРУ реклямує своїх сотрудників?
Треба добратися до висновку по діях. Перегляньте дії 2008-2009-го. А щоби було легше то можете розпочати від 8/8/8 а закінчити (як уже писав для тих що читають) звільненям Огризка.
2010.10.01 | Манул
Re: Про Оґризка
Мірко пише:> Манул пише:
> >тобто хоч малесенький доказ, що Ю.Тимошенко - то спец-проєкт Головного розвідувального управління Генерального штабу Збройних Сил Російської Федерації<
>
> Не смішіть. Думаєте ҐРУ реклямує своїх сотрудників?
> Треба добратися до висновку по діях. Перегляньте дії 2008-2009-го. А щоби було легше то можете розпочати від 8/8/8 а закінчити (як уже писав для тих що читають) звільненям Огризка.
Хто кого смішить? Не треба, пане, ҐРУкати (я служив у ГРУ ГШ ЗС СРСР). Ви, певно, надивилися хвільму "Червона спека"?
Мені, справді, смішно читати ваші пости. Українського громадянства ви не маєте, то, певно, маєте російське? Бо так наполегливо намагаєтесь замочити єдиного політичного лідера, який (яка) може щось зробити у цій ситуації, тут, в Україні, де живу я і мої діти, життя коротке, кожний день з Януковичем - це жах, а ви з Ванкувера тут шкодите. Чому ви так наполегливо намагаєтесь реклямувати Оґризка, який на роботі в Міністерстві чужоземних справ України стільки нашкодив Україні, скільки не нашкодили ГРУ ГШ МО РФ, СЗР РФ, ФСБ РФ спільно з Затуліним і Лужковим? У Відні Оґризко ходив на офіційні дипломатичні прийоми разом зі своєю коханкою - буфетницею амбасади, йому з присутніх на прийомах руки ніхто не подавав. Шахрай, провокатор, за час його роботи на посаді міністра сталися найбільші провали у зовнішньо-політичній діяльності держави, нічого не було зроблено, Україна відкотилась далеко назад. То горе для України. Заберіть того Оґризка у Ванкувер, якщо вам його віддасть Путін. Певно, він тут потрібен.
2010.10.02 | Мірко
Re: Не смішно
Манул пише:> Хто кого смішить? Не треба, пане, ҐРУкати (я служив у ГРУ ГШ ЗС СРСР).<
Отже служили в розвідці імперії зла. В імперії яка вимордувала Мільйони й мільйони українців. То якщо не виявиться що ви були таємним аґентом ОУН при ҐРУ, то як можна до Вас ставитися? Щось не ліпиться. Чи Ви той самий Манул як торік? Ну а в мене, на відміну, руки чисті.
>Ви, певно, надивилися хвільму "Червона спека"?<
Ні, не знаю такого (але був колись якийсь Красний разсвєт). Ви може про цей?
> Мені, справді, смішно читати ваші пости.<
Якщо Вам смішно, то смійтеся. Каґанович теж все був з усмішкою.
>Українського громадянства ви не маєте, то, певно, маєте російське?<
Світ, для Вашого відома, дещо ширший. Ну і це теж знаєте якщо Ви той сам Манул.
>Бо так наполегливо намагаєтесь замочити єдиного політичного лідера, який (яка) може щось зробити у цій ситуації, тут, в Україні, де живу я і мої діти, життя коротке, кожний день з Януковичем - це жах, а ви з Ванкувера тут шкодите.<
Каюся що так думав 5 років тому.
>Чому ви так наполегливо намагаєтесь реклямувати Оґризка, який на роботі в Міністерстві чужоземних справ України стільки нашкодив Україні, скільки не нашкодили ГРУ ГШ МО РФ, СЗР РФ, ФСБ РФ спільно з Затуліним і Лужковим?<
Так каже аґент ҐРУ. Бувших нема, - правда?
Проте, чи можете більш розповісти про смерть Антона Сурікова (за три дні пісьля Юліного хіхікання)? Може Ви зналися?
>У Відні Оґризко ходив на офіційні дипломатичні прийоми разом зі своєю коханкою - буфетницею амбасади, йому з присутніх на прийомах руки ніхто не подавав.<
Якщо правда то що з того. Саркозі теж мав певну славу. І Клінтон мав захцянки і коханки.
>Шахрай, провокатор, за час його роботи на посаді міністра сталися найбільші провали у зовнішньо-політичній діяльності держави, нічого не було зроблено, Україна відкотилась далеко назад.<
Точніше за Тимошенко2 Україна відкотиляся далеко назад.
>То горе для України. Заберіть того Оґризка у Ванкувер, якщо вам його віддасть Путін. Певно, він тут потрібен.<
Якщо маєте справжню інформацію то прошу мені особисто...
А так мусів би зрозуміти що так каже (не)бувший член ҐРУ. Значить не без причини.
2010.10.01 | zаброда
Про розумних (л) Re: Про БЮТівців (л)
http://www.wikiproverbs.com/index.php/Sapienti_sat.2010.10.01 | Sean
А з яких це радощів Ви пана Bayan звете янучаром?
З такими же підставами можна і Вас назвати2010.10.01 | Манул
Re: А з яких це радощів Ви пана Bayan звете янучаром?
Sean пише:> З такими же підставами можна і Вас назвати
Ні, пан Bayan - розумний, терезий чоловік.
Складається враження, що під усіма отут ніками, крім пан Bayana, патякає одна особа - Чечетов. Чечетов, якщо я не помиляюсь, янучар?
2010.10.01 | Isoлято
Менше психотропів вживайте перед тим, як за клаву сідати...
Манул пише:> Складається враження, що під усіма отут ніками, крім пан Bayana, патякає одна особа - Чечетов. Чечетов, якщо я не помиляюсь, янучар?
Я навіть не знаю, скіки мені треба випити, щоб у мене склалося таке враження... Коліться: чим колетесь?
2010.10.01 | Манул
Re: Менше психотропів вживайте перед тим, як за клаву сідати...
Isoлято пише:> Манул пише:
> > Складається враження, що під усіма отут ніками, крім пан Bayana, патякає одна особа - Чечетов. Чечетов, якщо я не помиляюсь, янучар?
> Я навіть не знаю, скіки мені треба випити, щоб у мене склалося таке враження... Коліться: чим колетесь?
О, метод знайомий, - коли нічого відповісти.
Щоправда піп-розстрига Фьодор мав на оброєнні ще досконаліший випад, в таких випадках він завжди говорив: "Сам ти дурак".
Стосовно неконтрольованого вживання алкоголю: вам треба звернутися до лікаря, у вас уже є ознаки алкоголіка, та й інтерес до "ширки" турбує.
Серйозно подумайте про своє здоров'я.
2010.10.01 | Isoлято
То Ви ще й врачь-нарколух? Не бачив я цього у Ваших"біоґрахвіях"
2010.10.01 | Манул
Re: То Ви ще й врачь-нарколух? Не бачив я цього у Ваших"біоґрахвіях"
Та ні, то ж ви зизите під наркоолуха. Я - юрист, к.ю.н., адвокат (маю свідоцтво і юр. практику), судову психіатрію і судову медицину професійно вивчав у виші. Може, закінчимо вправлятися у блазнюванні?2010.10.02 | Isoлято
Точно, закінчуйте вправлятися у блазнюванні!
А також ґаваріць заґадкамі і пасылаць куданіґлядзя. Як і приписувати співбесідникам те, чого вони не казали. Ну і непогано було б, якби Ви не злазили з теми, причепившись до ОДНОГО слова з мого посту, а все-таки відповіли на запитання.2010.10.01 | ak1001
та якби ж вона воліла перемогти злочинну владу
ми б обома руками заа вона ж хоче лише очолити
2010.10.02 | Манул
Re: та якби ж вона воліла перемогти злочинну владу
ak1001 пише:> ми б обома руками за
> а вона ж хоче лише очолити
Що і кого очолити?
Крім "Батьківщини", а Ю.Тимошенко, як відомо, очолює "Батьківщину", немає в країні жодної політичної сили, яка могла б успішно боротися з владою Януковичів, і яка, до речі, кожного дня бореться. Ви за те, щоб опозицію очолили Гриценко, Балога, Яценюк, Жванія, Наливайченко, Оґризко, очільник "Противсіх", чи ще якісь пропозиції? Подавайте, аргументуйте. Аби для України було корисно. Поки що від цього лементу стосовно "жінки з косою" тільки шкода. Тут можна вбачати лише сталий гомосексуальний синдром або ж роботу на користь Януковича, на користь Москви, на шкоду України. Час іде. Поки що він веде для України в провалля. А це вже страшно. Ви сього хочете?
2010.10.02 | ak1001
Re: та якби ж вона воліла перемогти злочинну владу
ak1001 пише:>> ми б обома руками за
>> а вона ж хоче лише очолити
>Що і кого очолити?
бандитьську владу
>Крім "Батьківщини", а Ю.Тимошенко, як відомо, очолює "Батьківщину", немає в країні жодної політичної сили, яка могла б успішно боротися з владою Януковичів, і яка, до речі, кожного дня бореться. Ви за те, щоб опозицію очолили Гриценко, Балога, Яценюк, Жванія, Наливайченко, Оґризко, очільник "Противсіх", чи ще якісь пропозиції? Подавайте, аргументуйте. Аби для України було корисно. Поки що від цього лементу стосовно "жінки з косою" тільки шкода. Тут можна вбачати лише сталий гомосексуальний синдром або ж роботу на користь Януковича, на користь Москви, на шкоду України. Час іде. Поки що він веде для України в провалля. А це вже страшно. Ви сього хочете
ви десь загубились у часі - всього цього я наслухався ще під час виборів президента. Досі не бачу велокої різниці між дорогами Януковича і Тимошенко. В провалля ведуть обидві, і як на мене дорога Тимошенко обривається в провалі ще швидше.
2010.10.02 | Isoлято
Побачив у Вашому пості думку, з якою на 100% згоден!
Манул пише:> Поки що від цього лементу стосовно "жінки з косою" тільки шкода.
От і не лементуйте стосовно неї. Бо вже налементувалися за 5 років: "Справедливість є" (доведено Портновим), "ВОНА - це Україна" (доведено Пуцєним)...
2010.10.02 | selu
Хі-хі.
2010.10.01 | rais
27. Кому потрібна Україна без українців?
Хто це робить?http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1285961615&first=1285964724&last=1285919748
2010.10.02 | observеr
Ви в дитинстві, часом, нікоил дятла не грали?