електровелосипеди.На вулицях китайських міст їх вже 140 мільйо(\
10/11/2010 | kotygoroshko
Електромобілі, як очікується, у майбутньому стануть масовим транспортом у ЄС. Тим часом, китайці вже нині пересіли на електровелосипеди. На вулицях китайських міст їх вже приблизно 140 мільйонів.
"Вони коштують від 200 до 420 євро. Деякі працюють від 24, а деякі від 48 вольт. Їхня вага коливається від 35 до 50 кілограмів. Майбутнє належить літієвим батареям. Вони легкі, чисті, легко транспортуються",- розповідає продавець однієї з мереж електровелосипедів у Шанхаї Є Шань.
Тим часом, 95 відсотків усіх електровелосипедів, які їздять вулицями китайських міст, працюють на класичних свинцево-кислотних батареях. Тобто, йдеться про точнісінько таку саму технологію, як в автомобільних акумуляторах.
Є Шань торгує електровелосипедами. За його словами, попит не зменшується
Такі велосипеди можуть подолати відстань у 50-60 кілометрів, не потребуючи підзарядки. Для щоденних пересувань містом цього цілком достатньо. "За допомогою метро можна дістатися до роботи за півгодини, але потрібно робити дві пересадки. З велосипедом набагато зручніше. Крім того, якщо є бажання, то можна й позайматися спортом, тобто покрутити педалі",- каже Жанг Пінь, котрий вже давно обрав для себе такий вид пересування містом.
Не розкіш, а засіб пересування
Масове поширення електровелосипедів у Китаї – це не наслідок усвідомленого ставлення до захисту довкілля, це радше реакція виробників та споживачів на державну політику. У 90 великих містах країни продаж мопедів та мотоциклів заборонено або дуже сильно обмежено, пояснює Чжо Жіанронг – генеральний секретар Шанхайського об'єднання велосипедистів:
"Ще десять років тому Шанхай був переповнений моторолерами. Забруднення повітря було гігантським. Нині ж ми можемо бачити синє небо і білі хмари. Десять років тому це було неможливо".
Електровелосипеди не підпадають під жодні обмеження. До них висувають такі вимоги, як до звичайних велосипедів, їх не потрібно реєструвати або складати іспит на права. Лише минулого року китайські фабрики виготовили 24 мільйона електровелосипедів.
Після задоволення вітчизняного попиту Китай хоче завоювати з цією продукцією і світовий ринок. За словами Чжо Жіанронга, минулого року Китай експортував 650 тисяч електровелосипедів.
Китайське лідерство
"У технології виготовлення електровелосипедів Китай є світовим лідером. Наша продукція є значно дешевшою, ніж європейська. Наприклад, велосипед з літієвим акумулятором коштує близько 300 євро. Якщо порівняти з німецькою ціною від тисячі до півтори тисячі євро, то цінова перевага є очевидною",- каже Жіанронг.
На перший погляд, електровелосипеди на китайських вулицях – це вагомий внесок у захист довкілля. Але не все так просто, зауважує Мартін Локштрьом з Європейсько-китайської школи у Шанхаї.
"Ці транспортні засоби самі не продукують викидів СО2. Але ми мусимо зважати, як виготовляється електроенергія, яку вони використовують. 70 відсотків електроенергії у Китаї виробляється нині завдяки спалюванню вугілля".
Автор: Маттіас фон Гайн , Наталя Неділько
http://tttoop.info/page/dw_ukrainian.htm
"Вони коштують від 200 до 420 євро. Деякі працюють від 24, а деякі від 48 вольт. Їхня вага коливається від 35 до 50 кілограмів. Майбутнє належить літієвим батареям. Вони легкі, чисті, легко транспортуються",- розповідає продавець однієї з мереж електровелосипедів у Шанхаї Є Шань.
Тим часом, 95 відсотків усіх електровелосипедів, які їздять вулицями китайських міст, працюють на класичних свинцево-кислотних батареях. Тобто, йдеться про точнісінько таку саму технологію, як в автомобільних акумуляторах.
Є Шань торгує електровелосипедами. За його словами, попит не зменшується
Такі велосипеди можуть подолати відстань у 50-60 кілометрів, не потребуючи підзарядки. Для щоденних пересувань містом цього цілком достатньо. "За допомогою метро можна дістатися до роботи за півгодини, але потрібно робити дві пересадки. З велосипедом набагато зручніше. Крім того, якщо є бажання, то можна й позайматися спортом, тобто покрутити педалі",- каже Жанг Пінь, котрий вже давно обрав для себе такий вид пересування містом.
Не розкіш, а засіб пересування
Масове поширення електровелосипедів у Китаї – це не наслідок усвідомленого ставлення до захисту довкілля, це радше реакція виробників та споживачів на державну політику. У 90 великих містах країни продаж мопедів та мотоциклів заборонено або дуже сильно обмежено, пояснює Чжо Жіанронг – генеральний секретар Шанхайського об'єднання велосипедистів:
"Ще десять років тому Шанхай був переповнений моторолерами. Забруднення повітря було гігантським. Нині ж ми можемо бачити синє небо і білі хмари. Десять років тому це було неможливо".
Електровелосипеди не підпадають під жодні обмеження. До них висувають такі вимоги, як до звичайних велосипедів, їх не потрібно реєструвати або складати іспит на права. Лише минулого року китайські фабрики виготовили 24 мільйона електровелосипедів.
Після задоволення вітчизняного попиту Китай хоче завоювати з цією продукцією і світовий ринок. За словами Чжо Жіанронга, минулого року Китай експортував 650 тисяч електровелосипедів.
Китайське лідерство
"У технології виготовлення електровелосипедів Китай є світовим лідером. Наша продукція є значно дешевшою, ніж європейська. Наприклад, велосипед з літієвим акумулятором коштує близько 300 євро. Якщо порівняти з німецькою ціною від тисячі до півтори тисячі євро, то цінова перевага є очевидною",- каже Жіанронг.
На перший погляд, електровелосипеди на китайських вулицях – це вагомий внесок у захист довкілля. Але не все так просто, зауважує Мартін Локштрьом з Європейсько-китайської школи у Шанхаї.
"Ці транспортні засоби самі не продукують викидів СО2. Але ми мусимо зважати, як виготовляється електроенергія, яку вони використовують. 70 відсотків електроенергії у Китаї виробляється нині завдяки спалюванню вугілля".
Автор: Маттіас фон Гайн , Наталя Неділько
http://tttoop.info/page/dw_ukrainian.htm
Відповіді
2010.10.11 | Сахаров
У нас вже обмежили
Котигорошко пише:Електровелосипеди не підпадають під жодні обмеження. До них висувають такі вимоги, як до звичайних велосипедів, їх не потрібно реєструвати або складати іспит на права."
На права категорії А1 треба здавати для управління "двоколісним транспортним засобом з об'ємом двигуна до 50 куб. см або з електродвигуном потужністю до 4 квт".
Кому цікаво - http://escooter.org.ua/forum/
Я на такому їжджу вже четвертий рік.
2010.10.11 | kotygoroshko
ну так нас же не півтора мільярди, як китайців (\)
там загине в аваріях мільйоном більше - мільйоном менше, ніхто й не помітитьа тут що пішоходи йдуть вночі по центру проїжжої частини, що даїшники пьяні за кермом - http://unian.net/ukr/news/news-400272.html
2010.10.11 | Сахаров
Re: ну так нас же не півтора мільярди, як китайців (\)
А як бути з електросамокатами та електроскейтбордами? Вони теж мають двигун.2010.10.11 | kotygoroshko
о, а це ділема :)
Сахаров пише:> А як бути з електросамокатами? Вони теж мають двигун.
по правилам, водій мотоцикла, що котить його, є пішоходом
і може, наприклад, перекотити мотоцикл через залізничний переїзд при зачиненому шлагбаумі
а от електросамокат... це просто ідеальний виріб для водіїв-садістів щоб познущатися над мєнтами
2010.10.11 | Сахаров
Насправді все ще цікавіше
Електровелосипед регістрації не підлягає, але згідно з постановою Кабміну №511 від 20 травня необхідно здавати на права на двоколісні транспортні засоби з двигуном. У ПДР велосипед названий транспортним засобом, але згідно з Законом про транспорт велосипед транспортним засобом не є. Впрост не існує такого танспортного засобу як велосипед. Первинним є закон, а всілякі постанови і правила є підзаконними актами. Відтак і Постанова Кабміну і ПДР у частині, що стосується велосипеда саме як транспортного засобу - незаконні. Цікаво, що буде після 1 листопада, коли ДАІ вимагатиме права.Я з ментів вже познущався - приїхав до МРЕО і почав вимагати реєстрації велосипеда, посилаючись на Постанову Кабміна. Спочатку сміялися, потім не знали як мене здихатися, але дати довідку, що вел реєстрації не підлягає, відмовилися. Ну то хай спробують причепитися - може бути і тяганина, але право за мною. Бо як можна вимагати права на те, що не є транспортним засобом і не підлягає реєстрації?
2010.10.11 | kotygoroshko
мда...... Re: Насправді все ще цікавіше (\)
гадаю, і про ванни в тому законі не написаноhttp://v4.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=6&t=127